Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Pörgönc

Oldal: 12345678910
Dátum: 2012.03.23. 20:54:27
Erről van, szó!

Nem cél a játékos társak lehetetlenné tétele, sőt.
Dátum: 2012.03.23. 19:53:52
Egy szinten, itt lent, kb. 4 élő játékos van. Abból, aki ír, elfogadható hozzáállással, azt rögtön ellátom pár tanáccsal (pl. elirányítom egy megfelelő szövibe), kisebb fejlesztési tervvel, abból, amit a karilapjáról látok, hogy sikeresebb legyen, ez az , amit meg tudok tenni értük.
Dátum: 2012.03.23. 19:43:12
Csak semmi személyeskedés! Szidnak, írnak és válaszolok. Sebzés nélküli varival megyek, 1 állattal, és messze nem a legerősebb fegyveremmel, kb. fele ÉP-t hagyok magam mögött.

Igen, van aki jó játékos, fölém került és megmutatja milyen volt. Ez is csak színezi a játékot, de nagy rombolást nem tud csinálni, visszagyógyulás után úgy ezer ÉP a veszteségem, 12 ezerből.

Van olyan is akinek beértem az ütőtávjába és nem is kérdés a győzelme, de leszek én is felül.... (Kondor...)

Ja, és anno, amikor beléptem Herooo, Otyik ütőtávjába, alacsony szinten, na az tényleg durva volt. Milyen büszke voltam, amikor Herooo-t +1-ről bekamráztam.
Dátum: 2012.03.23. 18:43:55
, nem, csak pillogok, hogy milyen brutál dolgok léteznek. A portyaküldik minden cécó nélkül jól fizetnek, szisztematikusan szétverek egy adott szintet..., nincs időm gömbözgetni, meg várni, meg mit tom' én...
Dátum: 2012.03.23. 18:18:59
Hö-hö, 13 bajnoki, ennyit az eredményről...

És igen, nem dolgozni, hanem játszani szeretnék.

Nem, 53. szinten nem a sebgyógyítás 100 a megoldás.... meg az egészség 510, Biri
Dátum: 2012.03.23. 17:32:23
Nem biztos, hogy átment a lényeg. A játékra szánt napi 1-1,5 óra ne sebgyógyítós cuccba öltözve és sebgyógyítást turbózva teljen el!
Dátum: 2012.03.22. 20:38:19
Éppen most is.

Ha lefutnak a legújabb fejlesztések (miniküldi, új event), érdemes lenne beletenni egy kis időt a játékidő optimalizálásába (klassz lenne napi 1-1,5 órába beleférni+fórum, akinek az számít), amihez elég jó kiindulásnak látszik a "napi rutin platform".

Tipp: érdemes lenne egy kicsit csiszolni a grafikán is majd, pl. az alapból választható portrék minősége... Száz éve kitalálták, hogy mindenki szép, izmos, szexi ritkán brutális akar lenni egy szerepjátékban (pont, ami az életben nem jutott neki). Értem én, hogy a portrécsere felé való intenzív ösztökélés ez (használj premet), de annak az előnyeit pár nap, hónap után úgyis felismeri mindenki és aki teheti be is nevez rá. Másik oldalról, egy csomó embert elijeszt rögtön az elején, mert gagyi hatását kelti a játéknak. Az első benyomás rendkívül fontos és szerintem nagyon nehéz az alapkészlet portréival azonosulni... Következőnek ott van a kezdőoldal animációja...., a sisakos egymással kardot akasztó figurákkal, khm...
Dátum: 2012.03.22. 19:58:21
Csatlakoznék! Kicsit elkanyarodtunk....

Tényleg kínszenvedés kivárni az oldalbetöltéseket a délután második felében.
Dátum: 2012.03.22. 19:42:05
Mindig a nagy karik világából indultok el. Mind az idomítás, mind a gyógyítás fejlesztése pazarlás, mert a játék a harci képességekről szól. Sehol nem díjazza a játék a legtöbbet tudok gyógyítani egyszerre az állatomon dolgot, ez van.

60. szint alatt nincs AF, viszont sebződik az állat és idomítás is van, de még 60-70. szinten sem költ épeszű kari ilyen képességekre AFP-t, ha versenyben akar maradni.

Tényleg nem értem, hogy ilyen "no brain" dolgokra miért kell játékos időt költeni, kinek jó az??? Valaki mesélje már el nekem, hogy az egészséges 1,5 órába, hogyan fér bele, 2-3 portyaküldi, manakonsti, entitás ütögetés, 30 vadászat, opcionálisan epikus, időnként 15 kaland, vagy kb. 25 Térkapu?
Dátum: 2012.03.22. 18:05:12
Alacsonyabb szinten is, idegesítő! Egyszerre kellene állatot gyógyítani, gyógyulni, manakonstira rápihenni, idomítani és adott esetben vadászni másfél óra alatt, hogy megmaradjon a max. 1,5 óra játékidő... Na, tessék átírni a Kennelt, hogy a gyógyítás szaki szintjének megfelelően a gyógyítson is, amíg az állat bent kucorog, és semmi AF! Továbbá idomítsa folyamatosan a kijelölt állatokat, ne kelljen ezért géphez szaladgálni.
Dátum: 2012.03.16. 07:24:54
Bekukkantottam V2-re. A szintem környékén 20-30 millás rablásuk van a legjobbaknak, ez nálam 6 milla. TÖ-re nem sokkal jobbak, de úgy 200-zal nagyobb több a szakijuk, ha ez nem csak zárnyitás... , akkor van benne kihívás....

Lehetne negyedévente egy bajnoki olimpiát is rendezni a világok közt, just for fun, ahol a világon belüli negatív módosítók nem élnek, tehát mindenki tiszta lappal indul. Sárga medálért menne, +1% bónuszt adna az intervilági portyákra. Plusz, az olimpián legtöbb bajnokot felvonultató világ, a következő olimpiáig, kapna 3% bónuszt a vadászatra.
Dátum: 2012.03.15. 19:49:43
Kössétek fel a gatyót, vagy tangát, vagy mit 'tom én! Jövünk!!

Psszt Tseby, a nagyobb rablások miatt ott nem erősebbek a népek? ....
Dátum: 2012.03.14. 14:49:08
Logikusnak tűnik a javaslatod:
*választhatóság;
*nem kétszeres TP a szintlépéshez, hanem a vadászat TP felezése (persze fele LE mellett);
*Térkapu? Kaland?
Dátum: 2012.03.12. 20:15:11
Mármint az arra a tárgyra esőt. Ez lehetne a kárpótlás, mitől elszállás ez?
Dátum: 2012.03.12. 20:08:40
Ha a program követi, hogy egy tárgy egy adott játékosnál kerékből, vagy AH-ból jött, akkor, amikor egy már AH-ból meglévő tárgyat kapna pörgetésből, kapja meg annak értékét dukátban, a világa 5 utolsó győztes licitje átlagaként.
Dátum: 2012.03.12. 17:59:24
1.) Az ultrák ne a randomon múljanak - ez egyszerűen megoldható, ha nem pörgetsz ultrát, kapsz 1 kudarcpontot, ha kipörgetsz egyet, kapsz -100-at. Ha összegyűlik 100 kudarcpontod, akkor ultrát pörgetsz. Sőt, ez még megfejelhető azzal is, hogy ultrán belül is differenciálunk (van ott is elég nagy különbség) és a levont pontok száma ettől függ.

Ez szuper lenne, ha így működne.
Dátum: 2012.03.11. 19:41:49
Vannak időszakok, amikor fél percet kell várni egy-egy oldalra, borzalmas.... Bár hozzá kell tenni, hogy írogatnak itt játékosok, akik egyszerre több tíz oldalt rányitnak a szerverre, rosseb tudja miért.
Dátum: 2012.02.25. 08:26:33
Mit szólnátok apró kicsi lépésekhez, a nagy és kockázatos változtatások helyett?

Pl. vadászatból származó TP+1%, vadászatból származó LE+2% (normál (nem láthatatlan) vadászat esetén), egy hét tapasztalat szerzés, majd megint +1% és 2% százalék, amíg el nem kezdünk sikítani. Lehet, hogy a +1% TP-hez más +LE% illik, hogy a vadászat LE/TP kívánatosan javuljon, biztos van aki ezt szépen be tudja lőni.
Dátum: 2012.02.21. 19:09:02
Attól még a löttyök lehetnének jobbak!
Dátum: 2012.02.21. 18:10:54
Nem biztos, hogy érthető voltam. Az IQ-mal, védekezésemmel nincs gond, sőt a környéken a legjobbak között van a TÖ-m, még az Egészséget beleértve is (52. szint, 200). Természetesen fejlesztem tovább, de ezek (-egészség) a "hatása" igazán a portyákon mutatkozik meg. A Térkapu, a Kaland, az event csata, amennyire tudom, a saját tulajdonságok alapján generált ellenfelekkel megy. Az epiket és entitást meg megint a saját lehetőségeinkhez képest a maximumig hajtjuk szerintem mindannyian.

A mágikus regen jó, tervben van egy-két szint múlva, de egy ilyen szaki kihúzása, egy közepes karinak, pl. halálos befektetés ezen a szinten. Tehát általánosságban nem jó megoldás, 50. szintig biztosan. 60-tól már oké, bár egy fél délután abból is csak egy lehet, nem?

Mindenféle gyógyitalok vannak, ezeket használnám időnként (nem tömegesen, csak amikor nem fér bele a játékidőmbe a pihenés). Gondolom ez nem egyedi probléma. A gyógyitalok száz éve bent vannak a játékban, amikor a fejlesztők ezeket bekalibrálták, gondolom még nem volt fejlődés arany öve, esetleg még ultraspec, VF sem. Magyarul gyengébb karik voltak. Adott 10 szintenként kevesebb átlag ÉP-vel. Most, egy akkoriban a kari szintemnek kitalált Gyógyitallal, a teljes ÉP-re gyógyulás 8 375 LE, vagy 10 őskő, ami piszkosul sok, ez a véleményem. Jó lenne, ha ezek a löttyök, ha már vannak, újra lennének kalibrálva és nem kellene 500-as egészségre hajtanom 52. szinten.
Oldal: 12345678910