Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Pörgönc

Oldal: 12345678910
Dátum: 2011.07.21. 22:21:52
Talán fordítva, ez kisebb kihívásnak látszik. A háború reform kapcsán annyira nagyon nem értettünk egyet, kár lenne arra várni. Majd, ha egyszer megvalósul reform be lehet tenni küldinek.
Dátum: 2011.07.21. 21:40:13
Sajna, nem értünk egyet. Mondok még egy példát. Aktív a gyűjtögetős küldi. Neked van 500 CSP-d (még nincs ismétlős küldid) esélyes vagy a két nap múlva kezdődő bajnokin, ha ellövöd a CSP-t, a 30 fős szöviben, hogy mindenki részt vehessen a küldiben csak 50 CSP-t szabadna elköltened, mert túl sok antianyag darabkát gyűjtesz.

Event van, toplistába szeretnél kerülni, vagy csak jól szerepelni, de Józsi és Pisti tegnap esküvőn volt és még nem lépett be és nem teljesítette a szöviküldi részét, neked meg haladnod kéne a portyákkal...
.
.
.
Dátum: 2011.07.21. 21:14:28
Látok ebben buktatót. Reggel belép négy kocka és letolja a kihívós küldit délután négyre, hazaérsz 18-kor és szándékodban állt, vagy nem, nem tudsz részt venni benne... Ez ebben a formában nem jó, inkább a két szintlépés és a nem kötelező hozzájárulás.
Dátum: 2011.07.21. 18:33:56
Megint kezdenek az 5letek arra tendálni, hogy mindenki csinálja azt, amit eddig és még több megatápot kapjon ezért.

Nagyon tetszik, hogy a két szint lépéses kritérium magában hordozza, hogy a csak ismétlős küldiket pörgetők ebből kimaradnak, viszont a vadászatot is űzők (jellemzően gyengébb karik, tisztelet a kivételeknek!) támogatást kapnak belőle. Így sikerül a játékot élvezetesebbé és kiegyensúlyozottabbá tenni egy időben, a szintlépés vonzóbb lesz, a szövetségi élet pedig felpezseg. Szuper! Tarts ki Miklós!
Dátum: 2011.07.19. 20:29:35
Halál komolyan. Úgy érzem, hogy centiméterekre vagyok egy valszám probléma "teljes" megértéséhez életemben először, vagy mégsem?
Dátum: 2011.07.19. 19:53:37
Szép összefoglaló.

Maradva a pénzérme dobálásnál, azt mondod, hogy 9 írás után még nem nő a fej esélye. Továbbá, hogy 200-as mintánál már közel 100%, hogy kb. 100 fejet és írást dobsz. Ebből az is következik, hogy 100 egymás utáni írásnál már közel 100% az esélye, hogy a következő fej lesz (sőt, hogy a következő 100 fej lesz). Meg tudod mondani, hogy a függvénynek, hol az eleje? Mennyi egymás utáni írásnál kezd el nőni a fej valószínűsége (az íráshoz képest) és azt a 100% eléréséig milyen függvény írja le? Már teljesen felcsigáztál.
Craslorg, aki kimarad az lemarad. A később indulók és figyelnek már egy csomó felhalmozott tudást bele tudnak tenni a karijukba, egy rakás hibát elkerülnek, iszonyat célirányosak bla-bla, így, akit utolérnek elverik (nagyon kevés kivétellel). Gondolj csak az eventes tápcuccokra. Végigjátszani 30 szintet már ezekkel felvértezve, és utolérni valakit, az 10+% százalék megtakarítás minden szinten, plusz a kvízmedálok a besorolásból+..... A játék természetes fejlődésével ez együtt jár.
Micsoda jó kis ötletek! Teljes mellszélességgel támogatom a spektrális növelését, a két vadászós küldi célszámainak jelentős csökkentését. Ha belegondolunk, akkor tök nem célirányos, 15 PP/nap konstrukcióval, is max. másfél naponta teljesíthető minden portya küldi, a két vadászósat is ide, 45 CSP környékére kellene hozni, nem 'tom fejből a százalékokat, de 2(?) kavics és 3(?) kisebb állat lenne az ildomos (főleg, hogy itt a random nagyon bele tud piszkítani).

Igen, békés világra is nagyon kellene. A bubi nagyon idegesítő dolog főleg ott (vagy mindenkinek, vagy senkinek!). Ha cél csökkenteni az ollót, akkor pont ezért a láthatatlan vadászat alatt ki kellene kapcsolni ezt a spektrális bónuszt, ha akarják, akkor vadásszanak normál módban (ezt a taktikát ne erősítsük tovább).
Craslorg, a prémiumozás hatalmas előny. Nélküle nem tudsz LE-t halmozni, még a Térkapuzás is gond, mert azt nem tudod leveretve művelni és egy időben LE-t is kell tárolni, ugyanez a gond a portyázással és a vonatkozó ismétlős küldikkel. Plusz, a maradékot minden nap kénytelen vagy valami másra elkölteni, tehát lassabban tudsz valamit magas szintre építeni.
Úgy értem, hogy pl. 50. szinten minden kari bírjon 50 Mágia, 50 Egészség, 100 Támadás, 100 Védekezés...., tetszés szerint ponttal minimum.
Még egy lehetőségként, 10 szintenként, a vadászós LE termelő szakik legyenek automatikusan növelve. 50. szinten ne hagyjunk már senkit 50-es spektrálissal, meg 10-es sajtolással szenvedni. Addigra már úgyis elbuknak annyi LE-t a kiművelt karikhoz képest, hogy a hátrány behozhatatlan. Plusz legyen megállapítva egy szintekhez tartozó minimum tulajdonságpont mennyiség fajtánként, amit mindenképpen kapjon meg. A trükközések ellen meg legyen mindegyikre egy felső korlát, amit elérve a minimumhoz képest, ez a bónusz eltűnik. Kapja nem premes is, egyébként a premesnek nem lesz játszótára egy idő után...

Így első rohamra...
Dátum: 2011.07.10. 16:26:57
A hasonlat jó, de mégsem. Úgy emlékszem ott 1:több millióhoz az esély egy ötösre. Itt meg 20%, hogy 1 dobásból Élet típusú essen és lement 35 dobás. A valszám nem az erősségem... mégis úgy érzem, hogy ez már extra kategória. Sok-sok kísérletből minden 5-re kellene egy ilyennek esnie, itt meg 35 kísérletből egy sem.

Persze egy konkrét esszenciára nézve az esély csak négy százalék, az sokkal durvább.
Dátum: 2011.07.10. 12:15:50
Megint esszenciás kérdésem van. Előfordulhat, hogy 30-nál több esszenciából egyetlen egy Élet esszencia se legyen?
Dátum: 2011.07.06. 22:13:05
Megnéztem, okt. 14-én ért véget, azaz szept. közepén kezdődött. Bár szerintem nem kell ezt ilyen szigorúan venni, akár jöhetne is.
Dátum: 2011.07.06. 21:02:23
Lehetne a következő Event Langi típusú? Annyira jó lenne...
Dátum: 2011.07.03. 20:34:00
Esetleg a "szerencsekerék" lehetne egy egyszintes szövetségi épületben (mint az Aréna, alacsony építési költséggel), esetleg templom néven, ahol az oltárnál kell imádkozni a négy főisten valamelyikéhez, akikhez a jutalmakat jellegük szerint be lehetne sorolni. Továbbá, egy minimális az adott istennek adományozott LE-ért egy fokkal erősebb változat eshetne (opció továbbfejlesztésre). Ezzel valahol meg lehetne vetni (a nagyon hosszútávú fejlesztések között) a vallások, az ezen alapuló eventek, körbeverős istenhit bónuszok alapját.
Nekem tetszik! +1 szavazat.
Dátum: 2011.06.21. 19:28:28
Ariel, lennél kedves kifejteni a többnapos verziódat elejétől a végéig, akkor lenne kettő, Miklós 5letén alapuló is, amit meg lehetne szavaztatni. Még utána is filózhatunk a kisebb részleteken, de akkor már csak egyfélére koncentrálva (jóval kevesebb meló..).
Dátum: 2011.06.21. 17:28:50
Tseby, ez is egy jó megoldás, nagyon szépen kidolgozott. Csakhogy az eredeti háborús rendszerre épül, azaz géphez köt, veszteségeket szenvedsz, üres TP ezerrel, +gyengék útban vannak.
Úgy lenne igazán nyerő, ha a Bástya meg a Zsoldosközpont át lenne írva a nevezős rendszerhez illeszkedően. (Megjegyzés: a játék megint bonyolultabb lesz, jaj az új belépőknek! Nagyon bele kellene nyúlni a kezdő Mentoros részbe!)

Most már értem miért állt ez le korábban. Legalább egy hetet bele kellene ölni, hogy a most itt futó négy variációt szavazás képes állapotba hozzuk.

Na de, ne adjuk fel! Csütörtökön igyekszem vmi. konstruktívat alkotni a csapatsebzést összehasonlító módszerről.

Viszont örömteli lenne, ha vki. más részletesebben kidolgozná Junior0 kihívós variációját (akár Te magad ) és valaki átültetné a zászlós verziót, nevezős, a hétköznapokat nem zavaró verzióvá.

Utána kitehetnénk szavazásra, majd mehetne a nyertes verzió Miklóséknak megvalósításra.
Dátum: 2011.06.20. 21:41:59
Értem én, de a gyenge kari, az gyenge kari. Attól, hogy szeretnénk nem lesz erős. Akármilyen szabályrendszert állítunk fel vagy vereséget termel, vagy az ÉP fogyasztásosban az első körökben elhullik.

"Két módot rögtön látok erre:
1. Egyrészt addig nem ér véget a háború, amíg valakinek van ÉP-je (még ha ütőtávon kívül van is). Egy adott időlimit után (mondjuk 3 nap) persze mindenképpen véget érne, de alapvetően nem lehetne néhány óra alatt ledarálni az ütőtávon belülieket, mert tartaléknak ott lennének az ütőtávon kívüliek, akik tudnának ÉP-t transzferálni, amint gép elé kerülnek.
2. Másrészt pedig akár be lehetne vezetni speciális háborús gyógyitalokat, amelyeket csak a háborús ÉP növelésére lehet használni. Akár minden háborúban szabott mennyiség lehet, fejenként mondjuk 3-5 db."

Ezt kifejtenéd, kérlek? Nem értem a háború végét, az elszámolást. Van két soktagú, szintben elnyújtott szövi, háborúznak, tologatják az ÉP-t és mindkét oldalon szintben messzire egymástól maradnak túlélők (bizony az erős karik közül). A vége mindenképpen ez, hiszen ütőtávon belül csak egy maradhat életben (addig megy a harc, nem?). A háborút ki nyeri?

Picit érvelnék a győzelem számlálós módszer mellett. Támadhattok olyan szöviket, ahol a gyenge kariknak nincs ellenfele vagy csak egy (egy kis stratégia), vagy az erősebbeknek nálatok több gyenge is jut. Mivel így, egy gyenge karin csak 5 vereséget szedtek össze (limitált) simán győzhettek. Kettő, ha nem akarsz megválni a gyengétől (dicséretes), szerzel mellé egy erőset is.

Igazából, ha belegondolsz, az a tény, hogy a vesztest semmilyen formában nem éri kár sem támadóként, sem védekezőként már megoldja a gyenge kari problémát.
Oldal: 12345678910