Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Faust0ne

Dátum: 2016.05.26. 07:35:47
Jah semmi. Minden teljesen reális. Csak hírtelen tünt irreálisnak. ^^"
Dátum: 2016.05.18. 21:22:02
Mod 3: Igazad van. Pont.

Javasolnám a fejlesztőknek, hogy teszteljék, vagy teszteltessék a szakértelem olcsobbítás működését. Több karakterrel, több környezetben mert az értékek irreálisak. Nagyon...
Dátum: 2016.05.18. 19:07:19
182 LE-vel drágább a szaki fejlesztése 2-es szintről 3-asra.... Ebből az össz szakiösszeg növekedése miatt növekedett érték 95 LE. Az össz SZÖ (szerintem nincs hatással a növekményre) 356 ebben az esetben. Ezek igazi számok.
Dátum: 2016.05.18. 18:53:08
Remek. Kiváncsian várom.

Viszont a szavazást a te helyedben nem fognám 100+-os pórázra. Mindenkinek van köze mindenféle változáshoz ami a játékot érinti. Joggal (vagy nem... olybá mindegy) követelheti a véleménye egyenértékű fontosságát. Amúgy is veszélyes ez a fajta hozzáállás. Nevezhetjük amolyan poztitív diszkriminációnak is. De attól még az. Én azt gondolnám hogy a fogadtatás minőségén akarsz ezzel változtatni, pedig ha jól tippelek az oka az annyi csak, hogy a magasabb szintű karaktereket érinti leginkább ez a kérdés.
Nos ez nem így van, még akkor sem ha ők fogják megtapasztalni először. De távol álljon hogy kioktassak bárkit is bármiről, csak szúrta a szemem. Ha ennyire interaktívan tudjátok fejlesztgetni a játékot akkor, bármilyen megkülönböztetés amit megfogalmaztok okot adhat a vélemények ütközésére. Az irigység akár oktalan gyülöletet is szűlhet.

De azért én még mindig nem adom fel! Pár dolog körvonalazódott bennem a tulajdonságok átértelmezéséről. Az avatárszinthez szükséges feladatokról és a cselekményekről. A tf isteneit is felhasználva komolyan színessé lehetne tenni az utolsó szintet. Sőt egyfajta fejlesztési piramis alapjait lehetne lefektetni vele. A karakterek beáldozhatnának az isteneknek, örök ellentétek háborúra hívhatnának szövetségeket, seregeket, az avatárok mozgathatnák büntethetnék a karaktereket, lehetnének pár szintes kissebb "vermek" vagy épp aminek hívjuk őket. Most már ehhez is akad technikai háttér gondolom. Habár most ez így hírtelen úgy tűnhet mintha a Szomszédokból Gyűrűk urát csinálnánk...
Dátum: 2016.05.18. 06:30:28
"- ahelyett, hogy a fejlesztési idő jelentős részében csak néhány játékosnak csinálunk dolgokat, az újdonságok sokkal több embernek lennének elérhetőek
- a játékegyensúly sokkal jobban fenntartható hosszabb távon"

Ezt hogy is? Több ember a top szinteken, így több embernek elérhető fejlesztések? A második pedig? Kevesebb új tárgy és mechanizmus = kevesebb hiba és visszaélés?
Dátum: 2016.05.18. 06:17:51
Én egy sokkal grandiózusabb fejlesztésre gondoltam. Új játékelemekkel, mechanizmussal és "játéktérrel". Valami vonzóra ami megmozgatja a karakterek. Ami összehozza a legnagyobbakat a kicsikkel. És személyes motivációt is adhat akár. De a fentiek tükrében igazából úgy vélem itt csak borogtva lesznek a sebek maximum. A sok mütyűr kütyüt meg af-et meg mindent amit éveken át szenvedtek össze rengeteg zsetonért meg energiáért, nem lehet veszni hagyni. Még ha át is alakítanánk, akkor is túl sok mindent kéne figyelembe venni. A játék már berendezkedett önmagának. Láthatóan, magas szinten is védik a karakterek a játékstílusukat (hogy is van a pap és a bor esete?). Viszont így megint lesz egy fejlesztés csak a topnak. A craftolást is szintmaxra akarod. Pedig az édeskevés ahhoz, hogy vonzóbb legyen a top. Amíg ugyanaz van fennt, mint lennt addig nem igazán lesz motiváció. Ugyanúgy ott is csak a bambulás megy. Mindenki tolja a sajátos kis napi rutinját ami nem sokban különbözik bárki másétól. Viszont ez így ebben a formában eléggé demoralizáló. Nem értem példának okáért a craftolást miért akarod max szinthez kötni. Anno leírtam. Nem kell sok. Nem a táp a lényeg. Egy egyedi név és kép oszt csókolom. Lehet gyengébb is egy két fokkal mint a kufár tárgyai. Nem sok mindent kéne tesztelni a készítés mechanizmusán kívül.

De azért nem adom fel. Irreális javaslataimnak egyszer talán hasznát is lehet majd venni. Mi lenne ha két szint lenne. Lenne egy normal végtelenített szint ahogy azt leírtátok és e fölött helyezkedne el a 300-as ahova csak egy nagyon nehéz és összetett feladatsorral lehetne feljutni. Amíg az nincs meg, nincs felelmelkedés. 300-as szintről pedig a lehetőség, hogy leklónozza magát az eggyel alatta lévő szintre hogy a régi jól bevált játékmechanizmusokkal tovább tudjon fejlődni ha úgy érzi, hogy szükséges vagy harcra adja a fejét. Igazság szerint csak a tulajdonságoknak és a tevékenységeknek kéne új értelmet adni. Fantázia kérdése az egész. Amíg nincs semmi ultratáp addig nincs ok a félelemre sem, játékkörnyezet ide vagy oda. Valami új dolog vonzóbb lenne talán mindenkinek, mint valami régi.

De talán a legnagyobb kérdés az hogy a legnagyobbakat érdekli-e még a felfedezés öröme. Vagy megmaradna-e nekik. És ha igen akkor hogyan?

Mod: Miklósnak (lemaradt a címzett)
Dátum: 2016.05.04. 21:48:35
Ezt a legegyszerűbb módon egy új támadási lehetőséggel lehetne megoldani, ami hasonlóan működne a szubplazmához, csak szb-s kondíciók alapján fix képlettel dolgozna valódi rablás helyett. Esetleg valamivel hatékonyabb is lehet egy napi maximalizált értékkel, hogy az szb-s tokenek se jelentsenek előnyt. Vagy esetleg meg lehetne valósítani azt a bizonyos háborús reformot és talán lenne élvezhető pvp az óriásoknak is. Ha csak eltörölnék ezeket a szabályozó korlátokat, az alacsony szinten elég veszélyes lenne a kezdő játékosoknak. Új szakértelmekkel (amivel csökken a fáradtság és az üthetőségi korlát) amik csak magas szinten válnának elérhetővé biztonságosan is megvalósítható. De ott se jó ötlet szerintem szétkapni a másikat....a vereség és veszteség(nem fiktív....jó persze tudom..csak egy játék ) csökkenti a játékos morálját - játékkedvét.
Dátum: 2016.05.04. 17:59:56
Nevezhetnénk avatárszintnek is ahol a halandó napi rutin már nem szükséges. Kiveszünk minden visszaélésre és vagy más karakter megrövidítésére alkalmas mechanizmust. Se portya, se vadászat. Csak epikus kalandok, a kihívás rendszer kibővítve vagy akár teljesen átalakítva. Egy szint ahol már felesleges harcolni másokkal (de persze manifesztálódva küzdhetnek is). Ahol már nincs értelme erősebbnek lenni. A tulajdonságok persze nem vesznének el teljesen, csak más értelmet kapnának. A küldetések isteni küldetések lennének, sokkal bonyolultabb és sokkal összetettebb rendszerrel. Az avatárok szabadon megjelenhetnének bárhol. Persze módjával korlátozott tevékenységekkel. Ötletem lenne ezernyi, hogy a játék játék maradjon és élvezetes legyen és szerintem a többieknek is, de az hogy mire van energia és mennyit szeretnétek belefektetni, az már más tészta. DE én úgy vélem, másképp nincs értelme. Tehát ha meg akarjátok valósítani a szintmaximumot, vagy rengeteg energiát fektettek a fejlesztésbe, vagy hagyjátok inkább.
Dátum: 2016.04.15. 06:16:11
Habár érdekesen hangzik, nem nagyon értem az okot, hogy miért kéne 70(!)% tulgyengítést adni annak aki gyüjti LE-t. Ha el akarod venni, a feljődj túl a karin és kész. A pvp már így is haldoklik. Ezzel csak belevernénk még egy szeget a koporsóba. Mert nem az a baj, hogy vannak erős karakterek hanem az, hogy a környezetük már nem igazán van motiválva a fejlődésre. Ez pedig minden csak nem motiváció. Valamint a karakterfejlesztésnek nem csak ebbe az eventen belüli formájába avatkoznának bele ezzel. De érdekesen hangzik. Szóval nem akarom leszólni az ötleted, csak megérteni.
Dátum: 2016.03.06. 15:46:17
Pont egy hasonló dolgon gondolkodtam az előző irásomnál...de hogy idevágjon a válasz is: "...hiába vagy gazdag, ha az égiek leszavaznak..." Azért a biztonság tényleg jó dolog, de a pallón brakedance-elni sokkal királyabb, mint egy széfben nézni ki magadból. Persze ez azért kőkemény nagyzolás. Zokszó nélkül odadnám minden nehézségemet pár milláért. Hiába tudom hogy helytelen... vállalnám a döntésem következményeit. De azt hogy a hasznomra válna-e, már kétségbe vonom.
Dátum: 2016.03.06. 14:49:00
Egyszerűsítve: Az első rész egy a fejlesztési energiabefektetéses posztra, amolyan szokásos tőlem elvárható reakció. Játékos poszt volt, csak nem akartam már visszakeresni.

A második részt veheted magadra ha akarod. De nem muszáj. Tévképzetek meg főleg nem kellenek bele. Ha gondom is akadt valamely karakterem erejével, az nem ide és nem másokra tartozik. De legfőképpen nem másnak a hibája. Legyen az fejlesztő, vagy játékos. Szinte biztos, hogy módosítani fogják az algoritmust, így nem kell ezen már vitázni.

Az életben én úgy vélem csak lehetőségeket kapsz a pénzért. A fontos dolgok nem megvásárolhatóak. Talán két valódi és fontos dolog van csak: a nyugalom és a biztonság. De ezek nem biztos, hogy hasznára válnak a fejlődésnek. Mindegy is...ez nem filozófia szakkör. ^^
Dátum: 2016.03.06. 13:03:38
Nem tudom, hogy hogy került bele a kavics a vitatémába, de egy gondolat megragadta az elmém. Amióta játszom ezzel a játékkal, egymást érik a fizess és erősebb leszel fejlesztések. És ezek a fejlesztéseknek a zöme vagy játékosoktól származik, vagy játékosok által felvetett panasz/probléma hatására kerültek be a játékba. Aki a kezdetek óta játszik az most nyugodtan gondolja végig, hogy hány ismerőse hagyta abba a játékot ilyen fejlesztések miatt. Voltak olyan időszakok ahol minden egyes "újítás" után leköszönt egy vagy több nagy név. Ez nem tudom, hogy mennyire növeli a játék bevételét, de tartok tőle, hogy semenyire sem. Ismertek igazán népszerű böngészős játékokat? Volt aki játékosként, még saját tapasztalatot is említett..LOL. Nekem is akad némi tapasztalatom talán. Ha elkezdessz egy játékot és mindenfele falakba ütközöl, amit csak pénzköltéssel oldhatsz meg, az nem túl vonzó. Sőt... Megmondom őszintén egy ilyen böngészős játékot ismerek, de 5 percnél tovább nem játszottam vele. De ez nem is fontos. Mert csak egy ilyet ismerek. Valami oknál fogva a népszerű böngészős játékok fejlesztői nem hajlanak a játékosok nyomásának. Sőt. Talán fogalmazhatok úgy, hogy nem képesek nyomást gyakorolni a játékosok a játékszabályokra. Mert az minden esetben visszaélésre adhat okot. Érdekes módon mindegyiknél a free kliensnek van a legnagyobb támogatottsága. Fontos a fizetős vendég nagyon is. Az előnyei megkérdőjelezhetetlenek, viszont általában vagy a kényelem, vagy az idő esetleg az egyediség az amit kiválthatsz egy kis pénzzel. Nem leszel verhetetlen a végzetúrban sem hiába rakod tele a bugyogódat is kaviccsal, viszont horror az az erőfölény amit csak kavicsokkal képes összepakolni magának egy egy karakter. Ez nem túl vonzó. Sem egy régi, sem egy új játékosnak. Gondolj csak bele. 4-5 évig feszesen fejlesztessz fejlődsz és akkor jön egy fejlesztés amivel gyakorlatilag egy kis pénzzel hozzáférhetővé válik az az erőpotenciál ami neked 4 évnyi agyalásba és rengeteg időbe telt. Nem az a gáz, hogy neked nem elérhető, hanem leginkább az hogy azt az időt és energiát megerőszakolva lehugyozva bedobták a sarokba. Aminek ráadásul talán pont az volt az okozója, hogy egy fizetős vendég pont a te karakterlapodat bámulva gyulladt bele a sárgaságba. Mert mi az hogy 10 ezreket fizet, de gyengébb mint az a láthatóan kevesebb bevételt hozó user. Itt nem számít már semmi persze. De legalább ne magyarázzátok már meg azt ami el lett rontva. Hogy azt így kell csinálni. Ez legalébb akkora marhaság mint azt állítani, hogy hiába játszanak sokan egy játékkal az a bevételre nincs hatással. Minél népszerűbb egy játék, annál több a bevétel. Pont. Mert nem a szegénynegyedből jön mindenki. Mert a társadalom csak statisztika ebben az esetben. Az bevétel mennyisége a fizetős lehetőségeken és a játékosok mennyiségén múlik. Persze a több lehetőség nagyobb bevételt generál, de egy idő után nem tudnak a játékosok több pénzt belefektetni. Mert egyénként végesek a lehetőségeik. Egyszerű nem? Ez nem a fejlesztőknek szól. Nekik már csak azt a mazochista "szektát" kell életben tartaniuk aki még játszik ezzel a játékkal. Van egy két új veréb de elenyésző az a mennyiség ami hosszútávon marad is. De megmagyarázni a butaságot...az valami mélyebb megismerés része lenne? Ha népszerű akarsz lenni, akkor a free userrel kell törődnöd a legtöbbet. Persze ez indirekt bevétel, de hosszútávon ez a működőképes.

Hogy ne legyen teljesen off a postom: csak azért mert fizet valaki, nem támaszthat elvárásokat a játékmechanizmussal kapcsolatban. Azért fizessen, mert megfelelnek neki. Vagy ne fizessen és nem fog senki hőbörögni. Ne legyen bug és ne legyen hiba. Ez korrekt elvárás, de ennyi. Senki nem szólt eddig, hogy gyenge vagy? Senki nem szólt, hogy nem így kell fejleszteni? Ez másnak a hibája vagy a tiéd? Mihez viszonyítottad akkor eddig magad, ha nem mások karakteréhez? Egy egy eventhez? A BU-t miért nem lehet egyes szinten végrehajtani? A Mini eventeken miért nem vehet részt bárki szinttől és szövetségtől függetlenül? Másképp lett beharangozva? Az egész játék másképp van beharangozva... Sőt. Maga a világ is. Mindig akadnak szabályt erősítő kivételek. Mindenben.
De támogatom a változtatást. Sőt. Örülnék ha egyenesen megvezetnénk a karakterfejlesztőket egy picit, hogy igen minden rendben van nyugodtan fejlessz még tovább ebben az irányban. Erősebb vagy mint egy építőrabszolga, csak elrontottuk az algoritmust ami máshol épp kiválóan működik. A fenntebb említett dolgok miatt úgy is ez maradt sajnos a járható megoldás. A szektát el kell tartani... De mi lenne akkor, ha mindenki elkezdene rinyálni ha nem tud valamit végrehajtani? Legalább annyira lenne jogos, mint bárki másnak a panasza.
Dátum: 2016.03.01. 21:58:22
Így már világosabb!... Azért az a megnyilvánulás elég guszta. Lehet nálam végleg be is csukna a bolt. Mondjuk minden joga meg lenne hozzá. De akkor is.
Dátum: 2016.03.01. 21:02:29
Nagyon rossz hasonlat volt ne haragudj. Csak arra céloztam, hogy ez a kudarc okozhatott némi érzelmi kisülést ha törölted miatta a karit. Ráadásul egy olyat, amivel minden más remekül sikerült. Erre gondoltam leginkább.
Dátum: 2016.03.01. 20:48:28
Tigrisnyúl: a végzetúr ugyanúgy az életed része mint bármi más amiben részt veszel. Problémát okoz és nehézséged adódott miatta. Energiát fektetsz bele, amiért megdolgozol. (nem a kavicsra gondolok, hanem akár egy emésztési folyamatra...mindenért energiával fizetsz) Az hogy törölted, szerintem rendkívül nagy butaság volt. Érdemes felpattintani az ereidet mert nem ment be egy ziccer? Nem hiszem. Nem is. Hiszem hogy nem!...

Az ignoránsnak: te mindig érdekes módon próbálod felvezetni saját érdekeid. (amiket osztok egyébként, mert nekem is két nap volt az event...vicces mi? Még a toplistába is befértem pedig megvolt már a top 3 amikor egyáltalán úgy döntöttem, hogy belépek a játékba. Te is megtehetted volna, hogy odafigyelsz de urambocsáss a fogalmazásért b@sztál rá. Persze utána egyből idejöttél a fórumra sírni.) Véignéztem. Szal...nem is szeretném inkább kifejezni azt amit gondolok. És van gyenge karim akivel nekem sem sétagalopp. Személyeskedésed rajtam nem igazán fog. És a legnagyobb örömmel viszonzom azt számodra.
Amúgy meg senki ne menjen a picsába. De ha ezt nem tudtad megérteni a szövegből, akkor teljesen felesleges szót s energiát pazarolni erre a témára. Habár szerintem érted te, csak...kisnyuszifüle. ^^

Az inspirációval van egyedül gond szerintem. Minden más csak nyafogás. De felőlem aztán azt csináltok amit akartok. Nekem nem gond. Ha esetlegesen nehézségem támadna, képes leszek megoldani mint máskor is hasonló "javításoknál". Mert kúl vagyok és emberként gondolkozom. Ezt a véleményt esetleg valaki nem osztja? Jah de biztosan, csak azok nem ide pazarolják az idejüket, henem éppen a problémáikat oldják meg. Én is kérek. Gyözzétek meg a játékvezetőséget hajrá! ^^ De valami blutálisat találjatok ki, hogy élvezni is tudjam. A gyenge karaktereimnek gyengítsétek le a szörnyeket, az erőseknek meg erősítsétek fel őket. Mert szerintem így lenne a helyénvaló... Lol És mostantól legyen a 4-es pár is erősebb, mint a bubi drill.
Dátum: 2016.03.01. 18:34:40
Amúgy felfoghatnátok úgy is, hogy ha van egy event leginkább magasabb szintű karakterek számára,(BU) akkor most született egy másik, leginkább alacsony szintű karakterek számára. Mindazonáltal összeszenvedhető mindkettő event mindkét hátrányosabb oldalnak. Csak nehéz. De hát ez a lényeg az életben nem? Így fejlődik egy karakter, vagy akár egy élőlény is. Persze mindenki bemehetne holnap a főnökhöz és megkérhetné, hogy mostantól fizessen 5x annyit feleannyi munkáért mert az úgy sokkal könnyebb lenne. A kérdés már inkább filozófiai... Jobb az egyén számára ha nem rendelkezik nehézségekkel? Segíti bármiben is? Fejlődik tőle? Sajnos az ember olyan idióta hogy ok kell neki a fejlődéshez. Magyarázat. Hát itt egy ok tessék. Ne vegyétek rosszindulatnak. Asszony is szenved az eggyik karakterével. De nem sír, mert tudja hogy kuka. 50-es körüli szinten 7xx tö-vel szaladgál. Mégis összehozza. És nagyobb örömöt fog érezni mint bármelyik másik karakterével. Mert azzal a kukával összehozni, az már valami.

Miklós hozzáállása pedig félelmetesen egészséges most. (számomra sokkoló ) Remélem ez így is marad. Ha valaki nem tud teljesíteni egy akadálypályát, akkor nem az a megoldás, hogy alakítsuk át... Mindezt tisztelettel és végtelen szeretettel szeretném kifejezni nektek. Nem rosszindulat.

Az erős karakterek meg ne rinyáljanak, hogy túl hamar lett vége. Ki panaszkodott már azért mert nyert bajnokin mondjuk? Aki panaszkodik legközelebb feleakkora tö-vel vágjon neki.... és már körvonalazódik is egy új tárgy...

Jah és Grat Sanyinak!^^
Dátum: 2016.02.23. 06:08:04
Idézet: Dop1150 - 2016.02.22. 23:51:22
Egy kérdés az eventtel kapcsolatban: Kötelező minden ajánlatot megvenni, hogy elérd a max. pontszámot?


Igen.

Valamint egy idézet a gondolathoz: "A játék a kutatás legjobb módja."
Dátum: 2016.02.22. 20:35:52
Alacsonyabb szinteken (5x-8x) egy két félrefejlesztett karakternél kiválóan bevált a "buff"-olási lehetőség. Habár a "javított" 14x-es kari simán hozta a csatákat lehetséges, hogy épphogy csak megütötte a mércét. Lehet talán valami izmosabb "buff" kéne oda fenntre. A kis italokkal ti már nem sokra mehettek...
Dátum: 2016.02.22. 19:26:58
Általában a magasabb szintűeknek nem jelent problémát mi történik alacsony szinten és az alacsony szintűeknek sem jelent problémát mi történik magasabb szinteken. Kinek van igaza? ^^"

Ám miért gondoljátok, hogy erősebb algoritmust használna mint akár egy Xeno?
Dátum: 2016.02.22. 17:32:26
Kiváló event köszönjük!

Rendkívül változatos; bárki által teljesíthető; minden játékstílusnak megéri; nem kell sok kavicsot költeni rá; összetettebb mint bármelyik event és nagyjából az idő is stimmel ha minden mezőt bejársz. És miért is ne tennénk? Bárhol lehet valami kis táp... de persze csapda is.