Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ricardo

Dátum: 2009.09.27. 11:34:50
Úgy gondolom, hogy aki kijárja a 8 általánost és a gimit, az is szert tesz valamennyi hírnévre, ha úgy vesszük halad előre a ranglétrán. Egyébként ez a hasonlat nem teljesen tökéletes, hiszen nekünk nem az a fontos, hogy kijártad-e, hanem hogy mikorra. Lehet valakinek 30. szintre 5000 jó kvízválasza van másoknak meg csak 4000. Hiába tekintjük alapvető dolognak, attól ő még ki fog emelkedni a társai közül.

Mindamellett én nem vagyok arra kíváncsi, hogy K. Pista top játékos az epikus megnövekedett sebzései miatt kitolja az egészségét az eddig hanyagolt 80-ról 250-re. Egyértelmű hogy ő fogja nyerni az adott hónapban a "tulajdonságnövelés versenyt" mégsem érzem azt, hogy ezért hírnév/jutalom járna neki.
Dátum: 2009.09.27. 09:41:49
A kvíz olimpiát én sem raknám bele, inkább helyette 1000 helyes kvíz válaszonként 1 pont.

Viszont én inkább az állandó jellegű hírnevet támagotnám, nem ezt a dinamikus havi frissítéseset. Az állandó hírnév kicsit szerepjátékosabb hangulatúvá tehetné a játékot, lehetne látni, hogy melyik végzetúr/végzetúrnő mennyire ismert Ghalla földjén. Éppen emiatt Zarknod top listásainak több pontot adnék (3) elvégre ők most a hősök, a fertőzést leküzdőknek is adnám a 3-at Kocos rendszerében, viszont a 100%-os fertőzötteknek csak 1-et vagy 1-et sem. (Nem hiszem, hogy ezt nagy dobra vernék az érintett karakterek a világban.)
Dátum: 2009.09.25. 16:35:05
Hagy már abba a nyafogást. Ne fejleszd ki a sebgyógyítást és ne epikusozz. Kész.

Egyébként köszönet a fejlesztőknek amiért igen gyorsan megcsinálták ezt az új játék opciót.
Dátum: 2009.09.24. 23:17:37
A KH-ból mindig csak az első 10-20 karakter fog tápolni, alattuk sosem lesz normálisan LE a portyában. Kár a KH-t idekeverni.
Dátum: 2009.09.24. 20:14:13
Idézet: Aurri - 2009.09.24. 20:09:06
Plusz a sebgyógyítós farmakrikat ezentúl kb 3x gyakrabban fogják lezúzni, stb.


Ez most teljesen off, akár privátban is válaszolhatsz, de ezt honnan veszed? A farmkarinak nincsen meg a megfelelő fegyver és spell, vagy ha megvan és farmolják akkor nem érdekli ..
Dátum: 2009.09.24. 20:07:31
Az emberek mindig, mindent ki fognak 100%-osan használni, olyat nem tudsz mondani, hogy tutira ne lehessen leveretésre használni az egyéni epikust.

Az ha 0-ra ver és buksz csp-t az jó megoldás, mert kiszűri a direkt erre irányuló próbálkozásokat. Ha 15%-on beugrok a szörny ellen, simán nyerem a csatát de végülis sikerül leüttetnem magam ezt nem lehet kiszűrni. Ha azt vesszük, hogy ha 15% alá esünk akkor fixen bukjuk a meccset és/vagy a csp-t, akkor a játékosok kikombózzák majd azt, hogy 3 óra alatt beszednek 5 ütést és utána verik le a szörnyet.

A leveretést nem lehet tökéletesen kivédeni, és ha komoly rizikóval jár az egyéni epikus elleni harc akkor a portyalistát sem fogjuk bővíteni. Kár ezen agyalni.
Dátum: 2009.09.24. 19:43:06
Akkor legyen vastag bőr 20 s feltétel. Teljesen mindegy, csak ne ilyen ostobaságon menjen már a vita, mert elvonja az egyébként kreatív emberek energiáit.

(Sebgyógyításról: Ha valaki vadászik úgy is onlájn, maximum egyszer farmolják le aztán vagy elkölti a lét vagy jobban figyel a leveretésre ép határnál. Ha meg otthagyja a karaktert offlájnban vadászni, akkor úgyis mindegy neki, hogy hányszor rabolják le.)
Dátum: 2009.09.24. 19:07:45
Akadémia 20, új skill: magányos harc, 30. szinttől egyedül is harcolhatsz epikus lények ellen.

Úgy látom ez kell a népnek, szívjon mindenki, nehogy a sebgyógyításos módszerrel valaki is jól járjon.
Dátum: 2009.09.24. 08:21:53
Ha valaki epikust akar ütni, akkor harcosba öltözik (ha előtte ép regenerálósban volt akkor már it kijöhet 15% alól) megiszik egy gyógyitalt, majd meg az egyéni epikushoz. Ez kb 4-5 másodperc, ami alatt bőven ki lehet végezni egy karaktert. Én személy szerint nem fogom az ilyen karaktereket ütni, ha az epikus ölése közben nem vadásznak, mert lé úgy sem lesz náluk. Viszont egyre jobban elterjed a kivégzős taktika (mindenki szeretne lét rabolni magasabb szinten is) és erre a legjobb módszer, ha klánokra szűkítve frissít párat az ember és agyonüti aki megjelenik. Itt nem lehet kiszűrni, hogy ki az aki vadászik és ki az aki epikust menne ölni, szóval ha így marad rengeteg csp vesztés lesz.
Dátum: 2009.09.23. 23:50:42
Persze. Mivel apránként kellett befizetni, ezért a játék elején sem biztosított nagy előnyt, a leküzdés után meg 1-2 szint alatt visszatermeli az árát. Mindegy, ezen már kár rágódni, csak ne akarjuk már tovább szívatni a fertőzötteket.

(Végigsöpört egy lepontozási hullám, még Téges is lehúztak Mortimer. )
Dátum: 2009.09.23. 23:28:40
Idézet: Mortimer - 2009.09.23. 23:08:29
(Hosszútávon, néhány hónap után így is el fog. A lassú kínhalál a méltó jutalma az ilyennek, ami tökéletes megoldás.)


Végre Valaki le merte írni. Teljesen el fog gyengülni a karakter, egyetlen játékbeli döntés miatt, ami mögé a döntés pillanatában nem láthattunk.
Dátum: 2009.09.23. 17:08:35
Persze. (most) én sem panaszkodni akartam, inkább csak éreztetni, hogy alacsonyabb szinten azonnal ütik az embert, ha megfelelő ép határ felé kerül (akár rabol másoktól akár nem) még a Ti szinteken nem ütnek felülről, maximum naponta 3-4szer.
Dátum: 2009.09.23. 16:58:09
Azért Téged nem sokan ütnek felülről, még Nálam sorban állnak a karakterek, akik csak arra várnak, hogy 35-40% ép felé érjek. Ez a büntetés ugyanúgy nem egyformán bünteti a különböző szintű karaktereket, csak ez a top-ot nem bünteti annyira.
Dátum: 2009.09.23. 11:52:03
A 100%-os fertőzés klasszisokkal kevesebb Lét termel, mint a 0%-os fertőzés. Ha akarom most is meg tudom oldani, hogy senki ne szabaduljon ki a kamrámból, ha kiaknázom a 0%-os fertőzést akkor inkább csak időt spórolok meg.

Még mindig egy tisztán táp fejlesztés áll szemben egy hangulatos kényelmi fejlesztéssel.
Dátum: 2009.09.23. 11:07:22
Idézet: Otoaak - 2009.09.23. 10:52:26
a 100% fertőzés viszont szerintem így nem teljes. Durván vissza lehet vele élni.


Nem visszaélés ez, hanem egy új taktika.
Dátum: 2009.09.23. 09:55:11
Tegnap, 21:01 Dutch Schefer *Eliminatus* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 0 lélekenergia és 17 TP.

Én 6 szint különbséggel sem rabolok most már. (Az ellenfél 20 vagy 40%-os támadhatóságon lehetett, annyin szokott lenni, de azért valamennyi LE-t adhatna így is. Az előző szettben még adtak.)
Dátum: 2009.09.22. 21:04:37
Kicsit furcsán jön ki, hogy az állataim kevesebbet sebeznek, ha találok és többet, ha nem. (Kritikus nélküli találatról van szó.) Lehet, hogy a közelharcot és az állatokat jobban össze kellene hangolni. (Az állat sebzése találat esetén ne az elnyelés utáni értékből számolódjon, hanem úgyanúgy az alapból, mintha nem találnék.)
Dátum: 2009.09.22. 18:40:15
Onnantól viszont semmi bónuszt nem ad a 100% fertőzés.
Dátum: 2009.09.22. 18:12:23
Pedig rengeteg dolgot lehetne még betenni. Szerintem az aukciós ház lett az eddigi legjobb fejlesztés, számtalan hangulatos és táp tárggyal.

Így nem csak unalmassá válik, de a tárgyak is elveszítik egyedi mivoltukat.
Dátum: 2009.09.22. 14:14:57
A topban nincs túl nagy választási lehetőség a klánok között, de később lesz választható klán bőven.

(Én jómagam a hűség zálogában gondolkozom. Akkor maradhatok zafírként is bárhol.)