Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - pityu

Dátum: 2010.02.08. 15:00:32
A csp-t tudni kell használni.
Dátum: 2010.02.08. 14:31:01
Csak azt nem értem, hogy a Khatifok miből gondolták, hogy el tudják játszani az istenek szerepét. Nagy teher ám a világon uralkodni, még ha gyors szerver is. Mi csak tudjuk, már kettőt uraltunk. Még ha retardáltak hada is vagyunk, ahogy azt szeretik egyesek hangoztatni... bár nem tudom, hogy abba belegondolnak-e, azok, akik fikáznak minket, hogy tűlünk kaptatok ki, valahol alattunk vagytok ám.
Dátum: 2010.02.03. 18:49:03
Mikor kap a 2. hullám KH-t?
Dátum: 2010.02.02. 16:53:19
Én a stílusotok miatt ugrottam rá, amit még mindig nem tud bevenni a gyomrom.

Kb. 4-en szólaltunk fel vmilyen formában, az neked szép számban? Bár ha csak 10-ig tudsz számolni, nem szóltam.

(egyébként jól tereltek )
Dátum: 2010.02.02. 16:26:30
Csak annyit engedj meg Nekem, hogy ha kiderül, hogy kik is valójában az Olympos, akkor had dörgöljem az orrod alá, hogy milyen "okos" ember is vagy. Illetve, elvárok egy bocsánatkérést, mert nem kicsit lenézel minket...

mód: Ludoveknek és Vodkáslecsonak szólt (a két hiperelmének)
Dátum: 2010.02.01. 14:10:35
Az Ájjatfajm nem indul a szövetségi győzelemért, a régi tagok nagy része el sem indult. Természetesen vannak, akik játszanak.
Dátum: 2010.01.29. 15:40:27
A kristály hordát ki kéne venni a kihívásból, vagy meg kéne oldani, ha én nem akarok kihívni, akkor a klónom se lehessen. Szakértelmeket ki lehet következtetni egy idő után...
Dátum: 2010.01.29. 15:04:20
Én jeleztem már egy másik topikban, hogy a KH-ról való szavazás semmit nem ér érdemben. A KH után jövő réteget kellene megkérdezni célzottan, Ők biztos akarnák, és kell is szerintem is, ahogy már páran írták is előttem. A játékosok 90-95% eldöntötte, hogy nem kell a 2. hullámnak KH...
Dátum: 2010.01.28. 11:43:07
Szerintem meg nem macrókkal meg scriptekkel kéne megoldani, átlag játékos úgysem tudja/fogja. Illetve van olyan, aki nem is akarja ezeket használni. Miért legyenek ők hátrányban? Illetve szervert is kevésbé terhelné (5 kattintás helyett 1), tehát ebből a szempontból is hasznos fejlesztés lenne. Az meg hogy nem szerepjátékszerű, csak egy dolog lenne a többi közül, nem oszt nem szoroz már. Baráti portya is nagyon szerepjátékos, nem igaz?
Dátum: 2010.01.27. 21:31:24
Baráti portya kikapcsolható lesz? Tehát lesz valami opció, amit ha kipipálok, akkor velem nem tudnak barátkozni a végzeturak?
Dátum: 2010.01.23. 11:05:41
Idézet: Vodkaslecso - 2010.01.23. 10:48:02


abszolut jo a pelda! ugyanugy tok mindegy, hogy a sok ovis mit mond. ha ehes, megeszi az egrest, ha nem, igy jart.



Ez is jogos, csak akkor mire fel a nagy közvélemény kutatás? Mert ez így vakításra jó volt, fenntartani a látszatot, hogy számít a véleményünk. Hozzáteszem ez így rosszabb PR, mintha azt mondta volna, nesztek itt az egres.
Dátum: 2010.01.23. 03:26:45
Idézet: Miklós - 2010.01.22. 23:07:46


Az epikusok számával, a fórumon ez a 3 lehetőség hangzott el, ezért ezeket raktuk be a szavazásra, az eredmény elég egyértelmű volt. De az érveket megértem, a megosztottságot látva szeretnék kompromisszumra törekedni, ezért 80 epikust javaslok (az erősség ugyanaz lesz az utolsóra, mintha a 30.tól lenne 50 epikus, csak hosszabb játékidővel, kalandokkal stb).



Kinek mi az egyértelmű. Számomra az, hogy 49% akart csak 100 epikust, a maradék meg 50-et valamilyen formában, de lehet nálam van a gond, és matektanárhoz kell fordulnom.

Pont hogy a túl hosszú játékidővel van a problémánk. Ez egy verseny szerver, nem azért regisztrálnék be, hogy fél évig nevelgessem a kis karakterem, meg vígan tudjak kalandozgatni, stb.

Engem nem győztél meg, hogy induljak.
Dátum: 2010.01.21. 12:08:39
A hozzád hasonlóan gondolkodók miatt és azok miatt, akik karaktert akarnak nevelni egy gyors, verseny szerveren is lett 100 epikus. Csak a legtöbb ilyen hozzászólásból az jön le, hogy nem láttok bele igazán a részletekbe. Nem véletlen, hogy az összes olyan ember, akinek a versenyzés számít igazán az 50 epikus mellett kampányol, mind-mind tudják, hogy ez mivel jár. Miklósnak meg kapóra jön, mert több epikus, hosszabb ideig fut a szerver, aminek azt kéne eredményeznie, hogy több lesz a bevétel is. Csakhát nem mindegy, hogy hányan indulnak el, akik ilyen hosszú időre bevállalják a prémiumot és azt az aktivitást, amit egy verseny szerver megkíván. Eddigi konzultálásaim alapján azt mondom, nem lesznek sokan.
Dátum: 2010.01.21. 11:51:26
Én ezt úgy küszöböltem ki, hogy annyi időre küldöm csak el vadászni, hogy vadászat nélküli reggennel is 15% alatt legyek vasdászat lejárta után, így ha megszakad sincs gond, mert úgyis be fogok nézni. Ha pedig végigpörög, akkor indítok megint egy adagot, aztán még egyet... Ezt csak tippnek írtam.

Amúgy szerintem is lehetne rajta módosítani, mert így kevésbé praktikus. Sőt jó lenne, ha a szentélyt külön lehetne állítani. Mi többek között ezen jelenség miatt sem építjük, több hátulütője van jelenlegi állapotában, mint haszna.
Dátum: 2010.01.20. 17:56:21
A jelenlegi rendszerre csak rá kéne húzni egy normális pontrendszert, ezzel miért nem lehet foglalkozni/ezen agyalni?

Miklós ötlete meg legyen valami szövetségi viadal, amit már többen is említettek. Mert háborúnak nem nevezném.
Dátum: 2010.01.20. 17:06:08
Idézet: Failure - 2010.01.20. 16:53:41


... és automatizálódjon a háború.....


Nekem már ez is morbid.

Nem neked szántam, ez úgy bele a közösbe. (csak Te említetted)
Dátum: 2010.01.19. 20:38:33
Nem azért mert nem érte meg és nem volt optimális?
Dátum: 2010.01.19. 18:39:59
Többektől olvasom már, hogy azért panaszkodnak, hogy nem jó az, ha valakit óránként 1 ÉP-re vernek háborúban. Könyörgöm, ez csak akkor fordul elő, ha a balfácán benyomja pihenőbe a karaktert. Ha meg gyenge és nem figyel arra, hogy háború van, akkor Őt kell megdorgálni, ez nem a rendszer hibája!

Inkább azt kéne szerintem limitálni, hogy egy karakter ugyanazon embert ne tudja egy nap sokszor elverni, hanem mondjuk max. 3-szor. Persze, ez meg iszonyat sok új számláló lenne... de akkor meg legyen egy globális, egy karakteren egy háborúban egy nap alatt őt támadva maximum 3-5 pontot lehessen hozni. Ezek után az Ő elverése nem számítana bele a statisztikába. Ergo, kiszűrnénk, hogy pár figyelmetlen, gyenge karakteren menne el az egész háború. Esetleg pontrendszert lehetne kidolgozni a jelenlegi háborús rendszer mellé. Katakombás, szövetségből kilépő emberenként minusz pontok (hadüzenettől vizsgálni), gyengébb ember elverése kevesebb pont, erős emberé több pont (úgy nézve, hogy ki kit támad, erősségre a TÖ/SZÖ-t venném figyelembe).

Jutalmazáshoz nem nyúlnék hozzá drasztikusan. Ha új "erőforrás" járna érte, amiből lehet építkezni, vagy tudom is én, az oda-vissza lebeszélt háborúkat eredményzene valószínűleg.
Dátum: 2010.01.19. 16:23:50
Egy háborúban had válasszam már én magam meg, hogy kit akarok megtámadni, és ne a gép sorsolgasson már nekem! Jóhogy nem már a portya is olyan lesz, hogy rákattintok egy gombra, aztán véletlenszerűen nekimegyek valakinek...
Dátum: 2010.01.19. 12:28:53
Idézet: Miklós - 2010.01.19. 11:31:41


3.) Tegyük fel, hogy van 2 szövetség. Ugyanannyi, tökéletesen egyforma taggal.


Ez az ami soha nem fog teljesülni, a példád jó lenne, ha teljesülhetne, de soha nem fog. Nem csak a matekot kéne nézni, hanem a valóságot is, a játékot magát, ott pedig nem az a jellemző, hogy egyforma szövetségek jöttek létre, de még csak hasonló erősségűnek sem nevezném őket többségében.