Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mordus

Oldal: 1234
Dátum: 2017.08.16. 16:02:35
Túl sokszor sajnos.
Dátum: 2017.07.19. 22:36:22
A napi ajánlatoknál, hogy van az őskő/platina arány? Tegnap a verempálcát 96 őskőért lehetett megvenni és 320 platinával lehetett kiváltani. Ma a relikvia jokert 160 őskőért lehet megvenni és 300 platinával lehet kiváltani. Össze-vissza vannak írogatva ezek a számok hasra ütés szerűen. Tavaly karácsonykor a 20 smaragdszelencét lehetett 160őskő/268 platina áron megvenni míg az unobtánium fókuszt 120/400-ért. Ezt a szupermatekot nem értem.
Dátum: 2017.04.28. 15:33:40
Én hagynék időt a leprogramozásra is ezért feltételnek 1000 megát adnék meg.
Dátum: 2017.02.03. 12:07:56
Ariellel kell, hogy egyetértsek, hiszen kimondtad a kulcsszót: nálad a munkahelyen. Szerintem az emberek szórakozni járnak fel a vú-ra nem pedig másodállásban játékot fejleszteni. Az ha az emberek előáll kreatív javaslatokkal az értékelendő. Persze nem azt mondom, hogy minden baromságra rá kell ugrani, de amiben van potenciál és leépítik azzal, hogy ez technikailag nem megvalósítható az több mint kiábrándító. A mai felgyorsult világban, abban hinni(elvárni), hogy majd a csalódott játékosok megoldják helyettem a feladatot szép álom. Tudom, hogy ez nem segít csak bosszantó, szóval kikívánkozott.
Dátum: 2017.02.02. 22:48:21
Zafír csatlós csatakőnek van szintkorlátja a szerencsekeréknél?
Dátum: 2017.02.01. 12:50:24
Fantasztikus ötlet. Megtámad egy sokkal magasabb szintű akinek ugyan akkora a TO-je és simán legyőz mert magasabb szintű felszerelése van és még a vissza vágási lehetőséget is elvennéd azzal, hogy a pihenésre tapasztalati szint szerinti szorzó bónuszt adnál. Támadóként és védekezőként is szopóágra téve a kisebb szintűeket. Nem gondolom, hogy ennyire el kéne lehetetleníteni az utánpótlást.
Dátum: 2017.01.26. 00:36:55
Ismételhető küldetések miatt csinálom csak v6-on. Nekem nem dobta meg a játékélményemet többen is leírták, hogy gyakorlatilag ugyan az a fejlesztés mint a karakternél a csata rendszer is ugyan az. Szerintem se kéne erőltetni, hogy még több csatlóst lehessen harcoltatni, már így is elég durvák a zárójeles tulajdonság bónuszok. Javaslom, hogy a kalandpróbáknál a csatlósok TÖ-je ne számítson, mert elég kiábrándító, hogy az alap TÖ szerint benne vagyok a világ szerinti top10-be, de kalandoknál nem ritka hogy 100+ kristálypontot égetek mert annyira elszálltak a bónuszok.
Dátum: 2016.12.24. 11:18:02
Elmondom a másik oldalt, én mint a szintemen "ücsörgő" bajnok. Csak, hogy kerek legyen a történet v2-ről beszélünk 47-es szinten, a szerver sajátossága miatt már jó ideje nem szoktam portyázni csak mini event miatt. Az a 400 le/tp az valójában 180 és 3 smaragd szelencét tudtam szerezni (őskőért) belőle cserébe léptem egy szintet. Ez egy évben 36. A mostani karácsonyi eventből minimum 56 szelencét szedek ki -mondjuk jelentős őskő költés mellett- ,ha nagyon akartam volna 0 szintlépéssel, nyilván akkor kicsit kevesebb szelence, mert a vadászós, portyázós feladatok kiesnek. Így a karácsonyi esemény alatt is léptem egy szintet durván. Szóval én nem látom, hogy annyira túl lenne kalibrálva se le/tp ügyileg (a 46-os szintű eh-s karakterem se kap 190le/tp nél többet), mert térkapuból jelenleg 310le/tp-t szedek ki, se egyéb táp ügyileg.
Ha engem meg tudott mozgatni az új fejlesztés úgy, hogy még szintet is léptem, kavicsot is költöttem akkor szerintem más hasonló beállítottságú karaktert is. Ami pont jó tesz az ücsörgő jelenségnek és a játéknak is szerintem.
Én örülök az új fejlesztésnek, mert végre egy olyan alternatíva a csp költésre ami játékélménnyel párosul. Mert nekem az nem játékélmény, hogy elindítom a vadászatot és 2 óra múlva visszanézek elkölteni. Persze neked lehet ez már a feledés homályába veszett, hiszen jó ideje másodpercek alatt lepörögnek a vadászatok. De majd mikor sok év múlva a karácsonyfa mellett egy bögre forralt borral a kezedben nosztalgiázol az unokáidnak, hogy milyen jó is volt a végzetúr régen, biztos nem a több órás vadászatokra fogsz visszagondolni.
Szóval én nem piszkálnám a vermet.
Kellemes karácsonyt mindenkinek.
Dátum: 2016.12.19. 20:41:49
Én is megszívtam v1-en nemrég vettem kisebb inspirátort. Nem értem a koncepciót. A kárhozat vermébe miért kell beleszámolni? Itt nincs toplista, senkinek nem származik hátránya belőle, ha a másik előbb végez. Minek kell szívatni a népet? Mivel állandó eleme lett a játéknak a verem így felteszem a kérdést én is. Akkor végül is mi értelme van ennek a relikviának?
Dátum: 2016.12.13. 19:19:49
Ismeretlenül ezt így az éterbe belepufogtatni nem semmi. Ilyet én is tudok képzeld (bár eddig nem személyeskedtem)... Az a baj veled, hogy magadat nagyon okosnak gondolod, mindenki mást hülyének nézel. Én nem ismerlek téged, de a hozzászólásaid nem azt tükrözik, hogy az értelem csúcsa lennél és ha a mennyiségüket nézem volt némi előnyöm hozzád képest, hogy ezt leszűrjem. Mivel nyilván tojsz rá, hogy mások mit mondanak neked ezért nem írom, hogy nem kell rá reagálnod. Valószínűleg úgyis fogsz, de abban már nem leszek partner, szerencsére a szűrő miatt nem muszáj megnézem a hozzászólásodat.
Dátum: 2016.12.13. 17:22:12
Sejtettem, hogy csak ennyire futja, nem is vártam többet.
Dátum: 2016.12.13. 13:53:41
Látod csak kérned kellett. Akkor ez most felülírja az eddig kitalált összeesküvés elméleteidet, vagy megerősíti azokat?! A kérdés költői, nem muszáj válaszolni.
Dátum: 2016.11.02. 22:15:28
Az óraátállítás a mini eventet is érintette. 1 órával kevesebb idő maradt az utolsó napon.
Dátum: 2016.10.08. 12:57:51
Nem akarom kisebbíteni az érdemeket, de egy olyan világon ahol 3 vagy jó indulattal 4 szövetség vesz részt komolyabban a bajnokságon tényleg olyan nagy szó, hogy minden hónapban dobogós valaki? Most beszállt még egy tényező a buliba felkavarva az állóvizet. Mostantól lehet majd a dobogóért is meg kell majd küzdeni?! Mindenesetre érdekes olvasni a szájkaratétokat.
Dátum: 2016.09.26. 14:53:16
Én nem mondtam, hogy a játék alapkoncepciójával gond lenne, magam is elvagyok a játékkal már 8 éve. A lényeg a réteg szón volt (ezért nem fog széles körben elterjedni), és hogy ez a réteg (szerintem) kihalóban van így nem meglepő ha a játékosok panaszkodnak, hogy nincs kit ütni kufár csatánál, vagy a saját klónom ellen harcolok a bajnokin, vagy úgy egyáltalán kevés az aktív játékos, mint pl v6.
Dátum: 2016.09.26. 14:07:27
Ezzel egyet kell, hogy értsek. Sokan mondták már előttem, hogy a játék egyre bonyolódik. Ezt saját bőrömön tapasztaltam, próbáltam beszervezni barátot akivel asztali szerepjátékoztunk régen és rpg-el játszik számítógépen plusz van tapasztalata böngészős játékok tekintetében is. Elkezdtem neki bemutatni a játékot, mi az erőforrás, hogyan tud szerezni (vadászat, portya, szb, kaland), aztán kezdtem végigmenni a baloldali menűsávon mi micsoda. Vannak a feladatok amik szintlépésnél resetelődnek. Van végzettemplom amit kezdetben 1-2 hét alatt kell teljesíteni később nagyobb lesz és 1 hónap áll majd rendelkezésre (Ekkor már kezdett felszökni a szemöldöke). Az erőforrást szakértelemre is el lehet költeni nem csak tulajdonságokra. Lehet saját befogott állatod és harcban melletted harcolnak. Aztán 60. szinttől bejön egy új erőforrás az AF ekkor már szemmel láthatóan ledobta az agya az ékszíjat így a csatlósos részt már nem is mondtam neki.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy be kell látni, hogy a VU egy rétegjáték a játékosállomány nagy része korábbi Behos játékok révén talált rá a játékra ők már megszokhatták, hogy ha sikeres akarsz lenni akkor (a master card mellett) kisarkítva programozó matematikusnak kell lenned, de ha azt mondom, hogy reál beállítottság kell hozzá azzal szerintem mindenki egyetért. Azért érthetetlen jó néhány ember számára, hogy tudnak egyesek olyan gyenge karaktert létrehozni, mert ők reál beállítottságúak, terveznek képesek fontossági sorrendet felállítani stb. De nem mindenki ilyen van akit az érzelmei irányítanak, csak játszani szeretne, szórakozni. Nekik egyre kevesebb sikerélmény jut ahogy haladnak előre szintben, érthető módon abba is hagyják, (mint ahogy a veterán játékosok nem elhanyagolható hányada is, persze nem mindent írnék a játék számlájára 8 év nagyon sok idő). Csak akkor nem kell csodálkozni azon, hogy utánpótlás nélkül fogy a játékosállomány.
Egyre kisebb az a réteg akiket leköt ez a szöveg alapú karakterfejlesztő tamagocsi (nem véletlen, hogy itt a fórumon is már valaki pedzegette, hogy a végzet vermét állandósítaná a vadászat helyett), pár hete az irodában rákérdeztek a munkatársaim mivel szoktam ügyködni ebédszünetben a telefonomon. Válaszoltam nekik, következő kérdés akkor mutassak egy csatát. Megmutattam és hangosan felnevettek. "Ez téged leköt 2016-ban" (megjegyzem kivétel nélkül 35+ emberek akik c64-dosos játékokon nőttek fel amik nem kimondottan szépek). Persze elég idős vagyok már ahhoz, hogy mások élcelődését ne vegyem fel, de ha belegondoltok a VR korszak küszöbén valahol jogos az álláspont. Jól elkanyarodva a témától, meg tudva, hogy Miklósék nem olvasnak ilyen hosszú kommentet felesleges billentyűzet koptatás volt ezért elnézést az offolásért.
De, hogy konstruktív legyek, érthetetlen, hogy miért nem az szb mintájára generálja az ellenfelet a végzet verme. Ahogy néztem általában az erősebb karakterek írták, hogy így is túl könnyű és nem kéne tovább gyengíteni, szerintem nekem is az átlagosnál jobb karaktereim vannak így 44 szinten is ugyan olyan könnyűnek érzem mint 100+on. Szóval ha a szokásos algoritmust használnák akkor mindenkinek ugyan olyan nehéz lenne és mindenki végig tudna menni. Miért is kéne bárkit is kirekeszteni?
Dátum: 2016.09.26. 11:08:07
Mert ez már a sokadik event, hogy ugyan azokat a jutalmakat lehet kivenni belőle. Az aktívan játszóknak mostanra már minden megvan belőle amit szerettek volna. Minek füstöljenek fölöslegesen rá erőforrást? A toplista jutalmak finomhangolása után v6-on pl egy féllábú is beér a top70-be.
Dátum: 2016.09.26. 10:52:03
Vadászat itala?
Dátum: 2016.09.19. 02:15:18
Hát én nem érzem, hogy ezzel a "starter kittel" bármi is megoldódott volna. Az én játékélményemhez nem adott semmit az, hogy harcoltathatom az állataimat más állataival ugyan olyan szabályrendszerben mintha portyáznék, 0 taktika, 0 fantázia és most már duplán erősíti a karaktert is. Hogy konstruktívan is hozzászóljak egyszer már leírtam, hogy szerintem, hogy színesítette volna az aréna a játékot, csak akkor nem akartam más játékát reklámozni, így az Ősök Városa pszi csatatájához hasonló harcrendszert hoztam fel példának, nem is nagyon jött át az üzenet. Egyébként a pokémon harcrendszerére gondoltam, még a wow-ba is azt a rendszert alkalmazták mikor berakták a minionos minigame vonalat. Magyarul lennének különböző típusú csatlósok amik egyes típusok ellen +bónuszt kapnának másik típussal szemben meg hátrányba kerülnének. Máris lenne taktika benne és esetleg lenne értelme 3-nál több harcoló állattal babrálni. De ami a legfontosabb, hogy semmikép sem kéne, hogy tulajdonságban erősítse a karaktert. Összeszámoltam (nem volt nehéz), 5 világon összesen nagyon jóindulattal 268 ember foglalkozik a csatlós arénával azért ez csak jelent valamit. Egyébként meg tényleg nekünk játékosoknak kéne kitalálni, hogy fejlesszék a játékot nem ez lenne a Beho dolga?
Dátum: 2016.09.10. 15:43:37
Tudom, hogy miért nem akarják kivenni, hiszen leírták csak az érv amit felhoztak mellette nagyon átlátszó, mivel a 48órás szabállyal ugyan úgy mint a portyabeállításnál ki lehetne küszöbölni. Másrészről rosszul vagyok attól, hogy rám kényszerítik azt, hogy önként támogassam a félresiklott fejlesztésüket.
Oldal: 1234