Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Nagypityu

Oldal: 123456
Dátum: 2014.06.13. 23:26:10
Idézet: Kwisatz - 2014.06.13. 18:42:54
Nem mondd, hogy nem érted. Rá vagy kényszerítve, hogy ha a maxon akarsz lenni, akkor 10.000 Ft-ot kell befizetned. Tudom, hogy ez neked speciel nem probléma, de pont az olyan karakterek törölnek, akik 1-2-5 ezer Ft-os befizetésekkel játszanak."Meg lehet később is szerezni", persze, ha majd novemberben a következő találkozón fizeted be a 10.000 Ft-ot. Vagy szerinted később odaadják ingyen? Ne légy naiv.


Felhívnám a figyelmedet az aukció egyik tételére:
7; Csatlós fétis (megkapsz egy fétist, amivel még nem rendelkezel, és ami már van a játékban)

Továbbá, akik 1-2-5 ezer pénzes befizetésekkel tolják a játékot, most nem fizetnek be, majd ha összejön a 10ropi egyben... ráadásul úgy a bónusz is magasabb
Dátum: 2011.02.12. 16:03:50
Idézet: Nemetharnold - 2011.02.12. 08:33:09
jelezném, hogy naponta támadom a legkisseb xénó csajszit, de problémám: szerintem csak én +1-2 ember... mit csináljak? :S nem lesz ebüöl semmi mégis beleadok mindent :S


Nem vagy vele egyedül, ütjük jónéhányan, csak épp max ÉP-ről indulva 3-4 csata után mindenki kidől, na jó, van aki bírja 6 körig. Túl nagy a szórás a sezésben, néha egy pofonnal elviszi a maxÉP 1/3-át, ami szerintem túlzás.

Értem én Birkát, hogy sajnálja az aprónéptől a trezsört, mert neki nem volt gyerekszobája de ha ezzel a játékvezetés is egyetért, akkor minek lengetik be a mézesmadzagot, az elérhetetlen jutalmaktól csak romlik a hangulat.
Dátum: 2010.08.16. 13:43:15
Nincs igazad, az állatot el kell fogni ez csp idő, és ha ez volt a cél akkor a "sikertelen" elfogások TP-is jelentenek. Utána be kell idomítani, ami LE veszteség. Inkább fogalmazz úgy, hogy nagyjából nullszaldós az állatos küldetés, TP/LE viszonylatban, a nyereség kristálypont és dukát...
Dátum: 2010.06.02. 15:34:33
A vékony, lágy fémlemezt mire használják?
Nyílászáró készítésre
Bádogozásra
Szerszám készítésre
Betűszedőgép készítéséhez

Ez jobbára attól függ, hogy melyik fémről van szó. Aranyból is lehet vékony, lágy lemezt készíteni, mégsem fogják bádogozásra használni...

A kérdés rossz, kiegészítendő vagy törlendő...
Dátum: 2010.04.24. 14:33:32
Idézet: Jeriko - 2010.04.19. 22:27:30
Jelen formájában az átokpiramis semmi másra nem jó, minthogy a HT birtokosai lövöldözzék azt, aki megpróbálja utolérni őket (többszázmillió LE-t kellene bárkinek belefejlesztenie, hogy másra hatékonyan tudja használni - ez csak annak éri meg, akinél a HT van).
Erre valami mást teljesen más funkciót kellene kitalálni. (Jelen formájában is alap dolognak kellene lennie, hogy a HT aktuális birtokosa ne használhassa, viszont arra is kellene megoldás, hogy valakire ne a végtelenségig rakják rá.)


Akkor neked egy olyan citadellára van szükséged, amelyik a hatalom tornyát bontja...... Evvel könnyen kialakulhat az, hogy nincs kimagaslóan nagy hatalom tornya, mert mindenki leginkább azt fogja ütni akinek a tornya a legmagasabb.... A játékban csak annyi változtatás kell, hogy a citadellánál legyen egy csekbox, hogy vortex vihar, vagy torony bontás, ebben az esetben citadella 5 szintenként 1 szintnyi tornyot bontson....


A működési elv mellé ajánlott olvasmány: http://mmlado.com/2009/9/3/8_majom
Dátum: 2010.04.22. 10:28:18
Végigolvastam a topicot 2x is.

probléma 1 -> nincs lé a portyában magasabb szinteken (a régi nóta)
probléma 2 -> az EH egy kalap szoaré
probléma 3 -> túl erős a projekció

--------------------

megoldás, erősíteni kell az EH-t, mégpedig úgy, hogy a vesztesnél projektált LE arányában adjon többlet LE-t úgy, hogy azt ne a projektált LE-ből vegye el azaz azt a vesztes ne veszítse el, és csak utána kalkulálja ki a minimum rablást ...

Tehát:
- számolja ki a rablott LE-t a hagyományos módon (eredmény X)
- aztán számolja ki úgy, mintha nem lenne projekció (eredmény Y).
- vonja le a vesztestől az X mennyiséget
- adja még hozzá az Y-X különbségnek annyiszor 2%-át, amennyi az illető EH szakértelme.

Ezzel azthiszem helyreállna a pókok önbecsülése, és járulékosan megemelné "Katherin, a káprázatos" presztízsét is
Idézet: Lanmandragoran - 2010.04.05. 16:25:58
De igen, előny. Mert az egyik csoport belefáradt a kvízbe, nem csinál semmit, nem kap semmit. Másik csoport, belefásult, automatizál, kap 10%-ot. Ez akárhonnan nézzük, 10% extra bevétel ajándékként.

Ne azokhoz hasonlítsd magad, akik bevállalják a monotonitást, és megdolgoznak a kvízjutalomért. Ez nem egy alanyi jogon járó valami, amit úgyis megkapsz, bármilyen módon intézed. A 10% azért jár mert itt ülsz és foglalkozol vele! Milyen jogon mered ezt egy programmal kiváltani, majd utána hangoztatni hogy neked ebből semmilyen előnyöd nem származik?


A szkript használata, nem itt problémás, mert valódi előnyt a vadászatnál nem jelent, kicsit több fáradtsággal ugyan, de kézi hajtással is össze lehet hozni azokat a 10%-okat ha valakinek az szükséges.

A script használata a Kvíz Olimpián viszont egyértelmű és vitathatatlan előnyt jelent a kézi klikkeléssel szemben, mivel ott verseny zajlik és az elért eredmény erősen időfüggő, ha alapértelmezettnek tekintjük, hogy csak az nyerhet aki minden kérdésre helyes választ adott.
Dátum: 2010.04.02. 14:09:35
Idézet: Miklós - 2010.04.02. 14:01:08
Felmerült kérdés, hogy hogyan lesznek a díjak ha ez az esemény másodjára kerül megrendezésre.

1.) lehet majd ugyanahhoz a kufárhoz jelentkezni.
2.) az azonos tipusú dijak nem adódnak össze, ha ezüst volt és nyersz egy aranyat, akkor lecseréled a jobbra. Ha tök ugyanazt nyered, akkor nem történt semmi.



Ez KB azt jelenti, hogy ha most a jólfejlett tápgépek megnyerik az EH-s fődíjat, akkor legközelebb ők már ehhez a kufárhoz nem fognak jelentkezni. Most is alig vannak, legközelebb senki sem lesz. Ebből kiindulva nem lesz legközelebb...
Dátum: 2010.04.02. 13:50:55
Idézet: Czakk - 2010.04.02. 13:44:35
Miklós, ezzel egy bibi van. A mezei 2. szintű karakternek _dunsztja_ sincs hogy mi fán terem az energiahasznosítás!!! Írjátok le hogy mit jelent vagy ilyesmi.
Egy kezdőnek, aki ráadásul soha nem fog fórumra se feljönni tuti nem ezt fogja választani.

Így marad az a kufár a multikarakterek kufárja, akiket csak azért csináltak hogy feltornásszák a többi kufár taglétszámát.



Energiahasznosítás

Már elég tapasztalt vagy, hogy az áldozataidból a lélekenergiád maximális hatékonysággal préseld ki. Ha portyában győzöl, és a kapott LE kevesebb lenne egy adott mennyiségnél, akkor azt a mennyiséget mindenképp megkapod. Ez a mennyiség függ a szakértelmedtől és az ellenfél szintjétől.

* Ha a kapott LE < (szakért * ellenf. szintje * 0,2) * (20-100% portya állapottól függ.) akkor felkerekítjük ennyire (de ezt az áldozat nem veszti el, a kreativhoz hasonlóan). Ezután megszorozzuk a kreativval. Ezt a LE-t védekezésnél is megkapja a győztes.
* Csak akkor fejlesztheted, ha nincs visszafogott fejlődés szakértelmed!
* V3-on ezzel a szakértelemmel se lehet több lét veszteni, mint a békés világ alap képletének maximuma, de a nyereményt növeli!

Tanulás szint: 44
Maximális szint: 50


az EH jövedelme (győzelem esetén) 2. szinten 21*2*0,2 azaz kb 8 LE ha az ellenféltől kevesebbet hozol kitoldja 8-ra
Dátum: 2010.04.02. 13:37:00
Idézet: MIvan - 2010.04.02. 13:33:00
Idézet: Nagypityu - 2010.04.02. 13:02:18
Idézet: Darah - 2010.04.02. 12:58:34


........Kiknek van EH-je, mert ugye szingu mellett lehet?......


Így igaz, ehhez csak az akadémiás szövetségi tagok tudnak hozzászólni, gyakorlatilag 7es Akadémia és 44-es tanulás szükséges hozzá, míg a többinek nincs ilyen előfeltétele...

Kedves JV-k ezt elmértétek...

És ezt mégis honnét vetted?
Elég világosan oda lett írva, hogy: 'akkor is működik, ha még nincs EH-d'.


Akkor amikor írtam, még nem volt kiírva, mintahogy az értékek is kúsztak felfelé azóta egy kicsit... 21-14-7 és lehet, hogy megy még feljebb is egyre inkább hasonlít egy árverésre a dolog....

Amúgy ezzel bebizonyosodott az is, hogy az EH milyen gyenge szakértelem a játékosok szemében.
Dátum: 2010.04.02. 13:02:18
Idézet: Darah - 2010.04.02. 12:58:34


........Kiknek van EH-je, mert ugye szingu mellett lehet?......


Így igaz, ehhez csak az akadémiás szövetségi tagok tudnak hozzászólni, gyakorlatilag 7es Akadémia és 44-es tanulás szükséges hozzá, míg a többinek nincs ilyen előfeltétele...

Kedves JV-k ezt elmértétek...
Dátum: 2010.04.02. 12:53:21
Idézet: Jeriko - 2010.04.02. 12:48:01
Az EH-s nyeremény kicsit átgondolatlan. A többinek mindenki hasznát veszi, ennek meg csak egy szűk réteg. Talán érdemesebb lenne lecserélni valami másra, hogy oda is tömegeknek legyen értelme jelentkezni (pl. 1-2-3% LE bónusz)


Konkrétan (szerintem) a +6 +4 +2 Lélekszívás, vagy +9 +6 +3 kábítás csábítóbb lenne "Katherin, a káprázatos" kínálatában

esetleg +15 +10 +5 KA, és max fölé is mehet
Dátum: 2010.03.27. 23:01:42
Melyik egy ismert DJ neve az alábbiak közül?
Tiento
Tiesto
Torontó
Tajasztó

Hát én biza müveletlen vagyok, és ha ez az általános müveccség, akkor az is akarok maradni...
Dátum: 2010.03.19. 14:34:50
Kitűnő ötlet az elejének a megpörgetésére, csak épp nem biztos, hogy eléri a kívánt hatást!

Az új játékosok megtartásában nagyobb hatása lenne, ha lenne néhány alacsony szintű kaland kb 10-20 db (nevezzük őket mézesmadzag kalandoknak), amit minimális tudással is meg lehet csinálni, ez jócskán megdobná a sikerélményt még a kevésbé gyakorlott játékosoknál, illetve ha lehetne egy-egy, kevésbé tápos tárgyat venni olcsón, a kalandokért járó lélekgyémánton 1-4 szinten: 1. szinten csizma, 2. szinten fegyver, 3. szinten páncél, 4. szinten pajzs, csak hogy lássa az ürge, mi vár rá később... a baráti portya sem feltétlenül kell, úgy kell belőni ezeket a kalandokat hogy 140-es TÖ vel és szakértelmek nélkül is legyen esélye teljesíteni...

És hogy miért? A kezdő játékosoknak, akik első karakterüket regisztrálják a játékban, az első három szint nem attól unalmas, hogy lassan jönnek a pontok, mert ha valaki végigcsinálja a kiképzést, és beváltja a prémium hetét, akkor gyakorlatilag 6 nap alatt 4. szintű lesz és ekkortól már jönnek a szakértelmek, csakhogy addig sok-sok kudarc éri őket, mivel a csatákat jobbára a random dönti el a közel egyenlő erősségű karakterek között, ráadásul a körbeépített tápos karakterek a földbe döngölik őket..., erre az időszakra lenne jó, ha kapna "extra" sikerélményt a gyengébb kalandokból, így talán nem érezné azt, hogy nem való a játékba, hogy hiába csinál bármit, mindenképp veszít... Ezekkel a kalandokkal feldobódna a vadászat, várná az ürge a kalandokat.

Esetleg vesztes csata esetén, ha az illetőnek negatív a LE egyenlege, meglátogathatná a mentor, és adhatna neki tanácsokat, de nem ártana a fél évnél régebben nem látogatott 1-3 szintű karaktereket törölni, ez sokkal inkább megmozgatná az elejét, lenne ott lenn is "társasági élet", lenne értelme üzenni a másik játékosnak stb
Dátum: 2010.03.10. 15:39:58
Az új dizájn sokkal csinosabb mint a lila, és ha a dizájn színes díszítőelemei a karakter hordájának színével harmonizálnának az még hangulatosabb lenne
Dátum: 2010.02.28. 18:26:55
A kérdést mivel nem látszott hibásnak elsőre, és kapkodtam is, nem másoltam ki, de valahogy így hangzott:

Mi az a fortuna?
szerencse
isten
.
.

Jóhiszeműen, az isten-t jelöltem meg helyes válaszként aztán jött a döbbenet, a szerencsét kellett volna megjelölni a kérdés feltevő szerint.
Így utólag gyanút kellett volna fognom, hogy nem istennő volt megjelölhető és a neve is kis F-fel kezdődött..

Azért ez valahol VÉR ciki, ennyire közismert dolgot elrontani, ÉS átengedni a rostán....
Amúgy a wikipédia szerint: Fortuna, a szerencse és a véletlen istennője a római mitológiában

Szóval, javítandó, és a kérdés feltevője és elbírálója kitiltandó a kvízbeadás és elbírálás köréből
Dátum: 2010.02.13. 21:15:23
Sajnos a kérdést nem mentettem le, de valami ilyesmi volt:
Hogyan készül a méz

A helyesnek megjelölt válasz pedig nagyjából az alábbi:
A méhek megeszik a virágport és "kihányják"

Csakhogy a méz NEM VIRÁGPORBÓL készül, hanem a virágok nektárjából és mézharmatból.
A kérdést javítani vagy törölni kellene.
Dátum: 2010.02.11. 14:30:08
Apró kényelmi módosítás kérésem lenne:

A küldetéseket csökkenő sorrendben kellene kiírni a teljesített küldetések lapra, hogy felül az utoljára teljesített legyen, legalul pedig a legelőször teljesített...
Dátum: 2010.01.05. 14:38:50
Amelyik szövetség nem fejleszt citadellát, az sok másik épületet sem fog kifejleszteni a függőség miatt

Idézet: HoGo - 2010.01.03. 05:13:04

Van ilyen. Portyázásnál meg tudod adni egy szövetség nevét és csak a tagjaira szűrni.


Ha egy szövetségnek egyszerre 4-5 háborúja van, akkor a portya ablakot nem nyerő használni.
Dátum: 2010.01.02. 23:15:45
Szerintem néhány apró változtatásra lenne szükség a háborúk esetében:

1. citadellával csak olyan szövetséget lehessen megütni, akinek van citadellája (minimálisan egyenlő esélyek)

2. a támadó mindenképp veszítsen minimum 5-10%-ot, ha nem győz, magyarán a döntetlen szűnjön meg.

3. legyen valamilyen JACKPOT rendszer, ami megjutalmazza a háborúban legaktívabbat (legtöbb csatát kezdeményező karakter, egyenlőség esetén osztozás) mindkét (támadó és védő) szövetségből, ez lehet a háborúban összesen kiosztott (összes karakter által adott és kapott) sebzés 1%-a LE-ben. Nem túl sok, de lelkesítő lehet a 0LE-s harcok bevállalására

4. lehetne egy háborús panel a szövetségben, ahol az összes aktuális háborúból kigyűjtve szerepelnének azok a karakterek, akiket az illető megtámadhat (megfelelő szintű, 15% feletti, nem katakombás)
Oldal: 123456