Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Khronos

Oldal: 1234
Dátum: 2010.08.16. 19:32:45
Nekem legjobban tetsző reform az lenne ha
1.) nem egybe kapnák meg a játékosok az összes ismételhető küldit hanem mondjuk 20 küldetésenként néhányat.
2.) a küldetés nehézsége valahogy szint függő lenne (cserébe lehet a jutalom is, bánom is én).
Dátum: 2010.08.10. 20:39:18
Gyakorlatilag egyetértek azzal amit Wuhrer mond.

Mellesleg ez csak annyit tenne, hogy nem azt ütnéd aki X szinttel alattad van hanem aki nem olyan jó excel táblázatokban mint te. Mondjuk legalább a második valamilyen szinten skillnek számít, ha úgy vesszük.
Dátum: 2010.07.31. 11:00:58
Ezzel az a probléma, hogy amint egyszer megvan az útvonal ugyanúgy csak kattintgatás, de nem 1-2, hanem mondjuk 5-10.

Ettől függetlenül tetszik az ötlet, ha pl. más útvonallal más sztorit és kihívásokat/jutalmat kapsz akkor megérné ugyanazt a kaladot több módon végig csinálni. Vagy talán átvenni a mostanában divatos VN-ekből az "igazi befelyezés" intézményét, amit csak akkor kapsz meg ha minden utat bejártál (tehát logikusan többször neki kell ugrani a kalandnak).
Dátum: 2010.07.31. 10:57:01
Kitalálod én ki vagyok?
Dátum: 2010.07.26. 16:30:29
Ja, de ugynannyival csökken a TP is, szóval az arány nem romlik.
Dátum: 2010.07.20. 09:58:03
Viktor, olvasod te egyáltalán amire reagálsz? A kérés csak annyi hogy KI LEHESSEN KAPCSOLNI, hogy ne kelljen már feltétlenül kinyírni a szerencsétlen portya célpont állatait is, ha már amúgy is 4000-40 re vered.
Dátum: 2010.07.19. 14:55:00
A WoW azzal "oldotta meg", hogy van max szint határ (ami itt gyakorlatilag "max karakterre költött LE-határ" lenne), tehát előbb utóbb beérsz mindenkit. Mivel itt ilyen nincs, ezért mindig lesz valaki aki felülről ver... bár elméletileg a fejlődés hatványozott költsége előbb utóbb kiegyenlítené a mezőnyt de én nem igazán látom.

Jelzem, ha olyan játékot akarsz ami a klasszikus értelemben vett játéktudást méri és nem a hosszú tervezgetést/nevelgetést akkor a WoW az tényleg jobb. Vagy esetleg várd ki új Guild Wars-t, az még jobbnak tűnik. Vagy menj el sakkozni vagy valami.
Dátum: 2010.07.19. 13:25:38
Ja. Mink errefelé nem nézzük jó szemmel ha valaki panaszkodni mer.

A parasztságot félretéve, kezdj új karit, csinálj belőle pókot. Röhögj azokon akik "normálisan" játszanak és szenvednek mert nem az első 20 ősköves játékos közt voltak, aztán idejönnek a fórumra és sírni merészelnek hogy minden rohadt nap szarráverve kelnek.

Én ezt tettem és tiszta hawaii.
Dátum: 2010.07.18. 15:48:13
Idézet: Darah - 2010.07.18. 15:08:55

Igazából azt sem tudom elképzelni, hogy túl sok elhagyott karit hagynak el egy kalap LE-vel, de ez részletkérdés.


El se hinnéd. Főleg 1-2. szinten, de még 3. szinten is találtam régebben (azóta ugye szépen leraboltam őket : P). Ha az ember megunja szerintem szarik bele hogy mennyi LE-t hagy bent.

Rafkós, olyan sokat írtál hogy nem is tudom mire válaszolljak. Mindenesetre vedd úgy, hogy minden ami ebben a topicban van egy új világra vonatkozik, mivel ahogy mondod, bármi radikális bevezetése eszelős méretű rinyát váltana ki a játékosok legalább feléből, alapjaiban borítaná fel az egyensúlyt (lol) stb, stb...
Dátum: 2010.07.18. 15:01:14
Jah, de random portyával a "halott" karik is nyernének és kapnának LE-t. Szóval nem lennének igazán halottak, hacsak a gazdájuk rosszindulatból el nem költötte az összes LE-t építésre vagy valami. És egy alacsony szintű EH, vagy egy "védekezés estén győzelemnél mindig kapsz szint-nyi LE-t függetlenül attól mennyi van nálad" szabály még azt is megoldaná.


Persze az eredményem nem lenne ennyire jó, de pont ez a lényeg, nem lenne szabad 50%-al több stat pontomnak lennie mint egy karakternek aki most ért a szintre.

És igen, kérünk egy 6-os gyors világot ahol ezt kipróbálhatjuk. Karácsonyra pont jó lenne
Dátum: 2010.07.18. 14:40:23
Pont ezt mondom, mindketten csak saccolunk szóval nem értem miért gondolod hogy neked nagyobb eséllyel van igazad mint nekem

Győzelem: Vereség:
Rubin horda ellen 119 58
Smaragd horda ellen 209 126
Zafír horda ellen 70 16
Összesen: 398 200

Ez 2. világos karakter, 3. szintű (az enyém az is de 2. világ gyakorlatilag halott alacsony szinten szóval nem aktív...). Mint látod miden harmadik csatát elbukott szóval csak 77%-ban nyer, ennek ellenére magasan vezeti a szintet. Ha az 50%-ot tudod tartani már akkor jobb eredményt érhetsz el portyával mint vadászattal.

És persze első 1-2 szinten sokkal rosszabb volt az átlaga, elég sokáig 50% allatt volt.
Dátum: 2010.07.18. 14:12:29
Nézd Dara, a számok amiket mondasz eléggé hasra ütés szerűen hangzanak. Az ugye egyértelmű hogy a különbség csökkenne, de azt nem tudjuk mennyivel. Lehet hogy mindenki 10% eltérésen belül lenne szinthez képest, ahogy mondod. Lehet hogy csak egy kicsivel esne a jelenlegi alá. Ezt mindenféle képletek nélkül nem lehet megjósolni (és mivel a portya LE az teljesen játékos függő, talán még azzal sem). Szóval lehet hogy nem old meg semmit, és lehet hogy túllő a célon, de egyik kijelentés sem megalapozott anélkül hogy beletúrnánk a játék adatbázisába.

Szóval nem azt mondom hogy nincs igazad, csak azt hogy pont annyira van esélyed arra hogy igazad legyen mint nekem

Mellesleg: az 50% győzelem az akkor vonatkozik rád ha a szinted kb. közepén vagy. Ha lejjebb akkor logikusan alacsonyabb a győzelmi esély, ha feljebb akkor magasabb. A különbség csak annyi a jelenlegi rendszerhez képest hogy soha nem éri el a 100(na jó, miklós random miatt amolyan 95-98)%-ot, illetve hogy nem kell portyalistát nézegetni.
Dátum: 2010.07.18. 13:24:00
Beninjázni=5mp-vel azelőtt küldeni a hozzászólást hogy a másik válaszolna

Hogy uniformizálná a karaktert? Az eltérések kisebbek lennének, ezt vállalom... de nem érzed úgy hogy a jelenlegi eltérések túl nagyok?
Dátum: 2010.07.18. 13:07:04
Magasabb szinten belassul a fejlődés (jeeeee VF) de nő az ütőtáv, szóval előbb utóbb elérik egymást. De persze igazad van, ne hasogassuk a szőrszálat tovább, így is már vagy 6 darabban van.



EDIT: ej Dara beninjáztál. Nem mondtam hogy helyes. Azt mondtam hogy így van. Te azt kérdezted hogy hogy van. Erre jött a válasz. És igen, említettem hogy létező világon ez így már nem működne, az elejétől kell így lennie.
Dátum: 2010.07.18. 12:29:53
Az előbb kezdtem a játékot az nem lehet érv, az marhaság.
Kivéve ha nem akarunk újabb játékosokat, elég, ami van.
Erről ugyanis egyik játékos játéktudása sem tehet.


Szar ügy, mert ez a helyzet realitása. Fogsz 2 játékost akik egyforma jól játszanak, csak az egyik 2 hónappal előbb kezdett. Aki többet játszott az logikusan magasabb szintű, jobb cuccai, statjai, LE-je van.

Jobban fejleszteni vadászatból lehet, ha a portyát eleve randommá teszed, onnan nem lesz olyan bevételed, hogy lecsökkenthesd a másik randomhatást, ami a portyában érvényesül.


Francokat. Lehetséges bevétel=kockáztatott LE. Lehetséges veszteség: Kockáztatott LE/4. Esély a győzelemre: 50% (ha nem vagy erősebb/gyengébb mint szinted átlaga)

Igen, ez feltételezi hogy mindenki tart magánál LE-t. De miért ne tartanál ha 50% eséllyel megduplázhatod?
Dátum: 2010.07.18. 12:05:45
Jobban fejlesztett? Nagyobb szöviben van? Előbb kezdte a játékot/őskövezik? Neadjisten pókoskodik?

Random portya esetén ezek a faktorok nem változnak, kivéve pókoskodást, az ugye egyértelműen kicsit nehezebb lenne.
Dátum: 2010.07.18. 11:57:00
Pontosan. Ez a lényeg. Kockázatmentes portya helyett, kockázatos portya. Minél erősebb vagy (szintedhez képest) annál kisebb a kockázat, nem "ha tudsz X szintet ütni lefelé, akkor nincs kockázat".

A különbség az, hogy ha erős vagy most akkor az most csak a lehetséges célpontjaid számát növeli, míg ha random portyában jók a statjaid, akkor az direktbe a győzelmi esélyeidet növelné
Dátum: 2010.07.18. 11:40:31
Kevesebbet rabolsz kevesebb TP-ért. Épp ezért mindegy hogy mennyi a szintkülönbség igazából, üthetsz 1 szinttel magad alá ha csak fele akkora statjai/skilljei vannak a csávónak mint neked. A 6 szint csak példa

A lényeg hogy nincs értelme olyat támadni aki leverhet. Én legalábbis a jelenlegi rendszerben nem látom értelmét.
Dátum: 2010.07.18. 11:32:29
Sajnos nagyobb karimat már vagy 1 éve feladtam szóval nem tudok példát hozni, de ha 6+ szintet lefelé támadsz és vesztesz, akkor vagy nagyon rosszul választottál célpontot, vagy eszelősen táptalan vagy. Vagy fenn hagytad a döntetlenező cuccot...

http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.2420#hsz2422

Ezt mekkora eséllyel nyerhette volna szerencsétlen?
Dátum: 2010.07.18. 11:15:35
Nem érzem túl nagy taktikai elemnek hogy "oké, van 20% akit biztos legyőzök és még LE-t is hoznak, melyik van ÉP határ fölött?"

Pont azt próbálom magyarázni hogy talán jobb lenne ha lenne egy kis rizikó a portyában és néha olyat támadnál akit nem tudsz legyőzni. Tudom ez egy teljesen új, hihetetlenül formabontó megoldás amit még egy más játék sem alkalmazott, de talán meg lehetne próbálni hogy... kockáztatni kelljen mikor harcba mész?

Az agresszió akkor meg ne szaki legyen hanem egy állítható érték (mint pl. a portya pontok). Minél magasabban vagy, annál magasabb a maximuma.

EDIT: Mellesleg, nagyobb taktikai elemnek érzem hogy "merek e nagyobb szórással támadni, vagy nem", mint a jelenlegi "kit választok ebből a 10 üthető emberből".
Oldal: 1234