Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Rafkós

Dátum: 2012.03.11. 14:09:17
Kristálygömbbel együtt... egyik a csatát nyeri, másik biztosítja a bevételt.
Dátum: 2012.03.11. 13:17:10
Nem is azzal van gondom, hogy meg lehet vele nyerni a csatát, hanem azzal, hogy a kristálygömbbel együtt még biztos lé is jár érte. Az a 200 régen volt, akkoriban még arányaiban hatalmasnak számított, mintha valakinek most lenne 2000. Hajlamosak rászánni a lét, ha tudják, hogy biztos sikert hoz.
Dátum: 2012.03.11. 13:06:27
hátbaszúrás és kristálygömb együtt azt a furcsa esetet állítja elő, amikor valaki biztosan nyerhet csatát és garantáltan lesz benne lé is. Annó mintha kísértetiesen hasonló okból nerfelték volna a kivégzést. Tessenek ezen elgondolkozni, mert azok, akik kihasználják, nyilván nem fognak szólni. Elég zavaró, de ez ugye nem számít, viszont ha jól emlékszem, játékos ellen nem lehetne olyan csata, amit 100%, hogy megnyer valaki. A hátbaszúrás ezt már megengedi, de a kristálygömbbel együtt még nagy lét is garantál. Mielőtt előjönne valaki azzal, hogy mennyibe került, emlékeztetőül: "olyan nincs, hogy valakinek 200 a kivégzése"... ha akkor nem érdekelt senkit, mennyibe is került, kéretik most is figyelmen kívül hagyni
Miért, nerf már igazán régen volt, épp itt az ideje. Már épp kezdtem hiányolni
Dátum: 2011.02.02. 18:15:29
Ellenfeled:
Goor-haaz, a világfaló
115. szintű torzszülött

77. szintű karim van, átlagnál valamelyest erősebbnek mondható, és semmire sem megyek vele. Állatokat 2 csatából kinyírta, onnantól pedig nem nyerek. A +56% bónusz sebzést sem látom, pedig ezek állítólag epikus lények. Nem a 400, hanem a 40 csata is teljesíthetetlen számomra, bajnoki döntő kismiska ehhez képest. Nem 50 napra volt tervezve? VFes középmezőny keményen megszívatva. Thx a lot
Dátum: 2011.02.02. 02:20:29
Alap napi csp + 40pp semmire sem elég, állat nélkül ez a mostani már úgy kiüt, hogy nagyon. Ja, állatot meg max 2 csatából. Ez így nagyon rossz feng shui, 150-160. szintű epikusnak felel meg kb
Dátum: 2010.10.08. 01:24:29
Egészségre-mágiára a -1...-akármennyit sem kell számolni.

Kipróbáltam a dolgot, láthatatlanság, pihenés, támadás itala és társai nélkül indultam a viadalon és 2. körben ki is estem. A kategória legnagyobb tulösszegével! Elhiszem, hogy nem működnek, de erősen ajánlom a használatukat
Nem az a gondom, hogy nem nyertem, random lehet vagy bármi, de az eredmény irreális és ilyen sosem fordult még elő, úgy, hogy eddig mindig mindent "bevetettem".
Dátum: 2010.10.05. 02:59:00
Asszem megkaptam az emlékeztető oltást, miért is nem fórumozom már. "say hello"

Csináljátok, ahogy akarjátok, csak épp a "te egy jókora csaló vagy" jellegű üzeneteken fogok visítva röhögni, amikor ezek után néhány hónappal megkapom őket. Amióta a topic elindult, 0ról maxoltam az elementárist, nyilván csak merő unalomból/hülyeségből. Remélem a JV legalább mindenestől átlátja a problémát. Itt jegyzem meg, lassan egy éve hívtam fel a figyelmet erre valamelyik topicban (keresse ám elő, akit ezért fizetnek), akkor többek kifejezett privát kérésére csendben maradtam végül, pókként ugyan odaverem az összes féle vadászatot, de nem szörnyedelmesen nehéz megállapítani, mi is a gond vele, miért nem csak arra használható, amire ki lett találva, hogyan, mennyi idő alatt, milyen közegben. Lehet egyszer a bőven eldurvult egoizmus nélkül, mindenféle játékstilusra megvizsgálva kellene orvosolni a dolgot. Felezzük az elfogási esélyt, elhiszi a felhasználók 90%a, hogy a probléma megoldva, és láss csodát, ellenfélnek már csak max 10% tekintendő, Ők is az egymással versenyző pókok, akik között pl. egy bajnokin az dönt, ki van a kategória tetején. Jó ez a játék, szeretem, de ha nem lépkednék szintet kényem-kedvem szerint, már rég unalomba fulladt volna, hisz egyedül így jelent kihívást.

"miért nem csinált PoKot...az idióta..."

Egy sikeres pókra még ráteszem a fullos elementárist, "hagyszóljon bömböjjé" alapon, le/tp-t figyenlem sem kell, izzadhat akár a top is, hogy annyi lét szedjen be naponta, amennyire idelent lehetőségem van, és még 50 szint előnnyel is rendelkezem. Mire eljön az észbekapás itt tapasztalható ideje, már késő lesz. A láthatatlansággal legalább a szintlépés vissza volt fogva. Portyából amit kapok, ellensúlyozza a szintből eredő hátrányt a vadászatnál meg a többinél. Így van ez, ha tetszik ha nem, látszik a toplistán, ha valaki tulösszeg szerint rendezi. Megírom nyugodtan, foganatja úgysem lesz, max kivágnak, szintén nem izgat, amire vágytam, már elértem. Nincs vita, semmi gond, csak ez a felezzük az elfogási esélyt bizony egy nagykalap. Mellesleg a sima vadászat megfigyelhető elfogási esélye eddig 11% volt, megmondja akárki (aki őszinte), láthatatlanul a papírforma szerinti 8%ot mértünk többen is. Miért is? Erre nem az Én tisztem felelni. Ha a mostani tervezet marad, szerencse egekbe, láthatatlan vadászat kötelező, vagy szerencse egek fölé, sima vadászat + portya és tulösszeg fel, fel ,fel... csak ki ne szaladjak abból a rétegből, ahol lehet lét rabolni (lehetőleg lészívást emelni minél jobban) és a siker garantált. Node van így értelme játszani? Favágás, napi rutin.
Dátum: 2010.10.04. 11:58:42
Jut eszembe, a tervezett nerf erőteljesen emeli a szerencse tulajdonság értékét. Tessék mindezt figyelembe venni, még a belepiszkálás előtt, első nekifutásra ki tudom szúrni, hogyan használhatnám ki ezek után. Ha a tömegek nem használják, már nyertem is vele.
Dátum: 2010.10.04. 11:50:55
Függetlenül a nerf szükségességének kérdésétől egy dolog érdekelne, egyáltalán miért marad bent a láthatatlanság, ha nem lesz erősebb semmiben, mint a sima vadászat? Ezek után egyenesen kárára lesz a használóinak. Gyakorlatilag megfelezi a rendelkezésre álló cspt. Portyában eddig sem számított, háborúban valamennyire, de erre elég lenne egy akármilyen ital, védelem itala jellegű, esetleg csak háborúban működő... Harag italát kicsit átfogalmazni, és kész is. Egyébként hiába igazítjuk az le/tp arányt a rendes vadászatéhoz, az egy szintre jutó minden más, portya, térkapu, kaland, küldetés még mindig sokkal több lesz annál, aki láthatatlanul vadászik, mint annál, aki nem, és ez nagyságrendekkel több lehet, mint az, amiért a nerf szükséges.

Egy konkrét javaslat: láthatatlanság maradjon ugyanígy, 30. szinttől szűnjön meg, helyette ital vagy akármi, tetszés szerint. Ugye 30.ig a szakik miatt nem lesz gond, utána meg ezzel meg is oldódna...

mod: nem ellent mondok magamnak, csak a láthatatlanságot kétféleképp használják, egyik réteg a hátránya leküzdésére, a másik optimalizálásra.
Dátum: 2010.09.17. 17:52:07
Ha jól emlékszem, a relikviák megtalálásának esélye a csaták számával egyenes arányban nő, az előzőnél legalábbis így volt.
Dátum: 2010.09.03. 16:30:57
Kössz! Neked meg az a szerencséd, hogy nem érlek el a szinted miatt

Feltenném ugyanazt a kérdést, amit már sokan, hogy a láthatatlanság, segítő jobb, támadás itala és társai ugye nem számítanak a bajnokin? Külön babonavilága van mostmár ennek, legtöbben használnak rajta ilyesmit, a biztonság kedvéért, jó lenne egy egyértelmű válasz vére.
Dátum: 2010.08.25. 14:03:34
Felfelé nagyon nem éri meg. Kábítani szerintem egyáltalán nem kell középszinten, rá kell öltözni, méghozzá a lészívás rovására, és eddig is volt mit forgatni helyette, most meg főleg. Egyszer kiszámoltam, 30pp és csak portya semmivel sem jobb le/tp, mint 15pp és vadászni is mellé. +1 szintre ütni minimum dupla tp -1 szinthez képest, és nem 1, hanem 7-8 szinteket lehet támadni. 40 tp 1 csata felfelé, lefelé 10, ekkora különbséget sem a küldik, sem más nem kompenzál jelenleg. Középmezőnyben leginkább azt kell nézni, egy szinten belül hogy lehet a legtöbb küldit megcsinálni, ehhez pedig csakis lefelé kell támadni. Ezelőtt 10 szinttel váltottam 15ppre, egyszerűen kényszerből, hogy ne gyengüljek el, és azóta is ez a tendencia, minden fejlesztés a kisebbek ütését teszi vonzóbbá. Pörgősebb lenne a játék 30-40ppvel, de még ha egyenlő tp is járna minden csatáért, akkor is több üthető célpont marad a 15ös beállítással. Kritvaris, ütéses, állatos, térkapus küldik forgatása most bőven elég, Nekem spec kábítós felszerelésem nincs is, errefelé elsősorban léért támadunk, a küldi csak másodrendű (egy jobb rablás a küldi 5szöröse).
Dátum: 2010.08.25. 00:23:25
A csatában összesen 3771 sebzést okoztál, és 574 sebzést kaptál. Elhurcoltad ellenfeledet a kínzókamrába.
Te nyerted a csatát, jutalmad 73659 lélekenergia és 15 TP!

Önök kérték a lefelé ütést

Mellesleg ezt jó lenne végre rendbetenni a középmezőnyben, eddig sem érte meg felfelé támadni, így meg főleg. Garantált sok ép, krit, lészívás... és nem lebutítani, hanem kedvezővé tenni felfelé! Le/tp-re többszörös a bevétel, állat naponta kevesebbet fejlődik ugyan, de gazda szintenként sokkal többet, mindenféle szempontból jobb.
Dátum: 2010.08.24. 23:20:58
Krit ütéses küldibe világ életbe beleszámított a vari is
Dátum: 2010.08.21. 15:01:04
Két entitásos külditől szerintem nem kell különösebben félni, kis színesítésen kívül nem igazán jelentene semmit. Aki már maxolta, két szintenként egyszer csinálhatja meg, ráadásul csak akkor van értelme, ha kb. az egész hasznot elkölti gyógyitalra (vagy még így sem).
Aki még nem érte el a számára kérhető legtöbbet, annak is max három naponta teljesíthető és néhány alkalom után vagy megint a gyógyital viszi el a hasznot, vagy az idő miatt nem éri meg, vagy elég hamar maxolja.
Dátum: 2010.07.24. 20:44:02
A térkapura gyakorolt hatásuk nem egészen ezt mutatta. A 15% 40-50%a kreatívval felszorozva azért elég jelentős többlet.
Dátum: 2010.07.24. 19:40:03
EHm nincs, amikor bejött kipróbáltam, az működött (csak épp marhára nem érte meg), kreatív szintén, gyémánt bónusz és kivégzés is hatnak a kreatív előtt, a többi viszont kérdéses, sőt ellentmondásos. Egyik oldalon van a portyában elvehető lének (százalékban meghatározott) maximuma, másik oldalon olyan tárgyak, amik ennek a többszörösét adják, adnák. Vegyünk egy kivégzéses csatát, gyémánt bónusszal, tárgyak nélkül, ez 15 alap + ennek 33%a, azaz 5% hordabónusz, + 10 a kivégzés, összesen 30%a annak, ami a vesztesnél volt. Kreatív megduplázza, és kész is, eddig tiszta, így működik, ki lehet próbálni. Ha viszont a támadónál portyás tárgy van, ennél többet kellene szereznie. Vagy úgy, hogy többet hoz el a vesztestől, vagy a kreatívhoz hasonló módon "keletkezik", jelenleg viszont egyik sem figyelhető meg, védekező félként legalábbis, de támadóként sem. +40-50% lékről van szó, ennyi nem tűnhet el a semmiben. Lehet bonyolítani, hozok valakitől 50ezret, kivégezve, sebgyógy miatt egy óra múlva újra üthetem, megátkozom, na akkor mennyit kellene kapnom az előző csatához képest, ha nem támadták, nem szerzett lét és nem is költött? És már az elsőnél is, az 50ezerben benne voltak a portyás tárgyak, vagy nem működnek? Drága mulatság kitesztelni, ráadásul aktiválódni nem is fognak tőle, jó lenne ezeket megtudni végre.
Dátum: 2010.07.24. 18:19:44
Portyával, zsákmánnyal kapcsolatos kérdés, ideje lenne tiszta vizet önteni a pohárba, mi működik, hogyan, meg mióta?

Ha jól tudom, 15% az alap, többletet jelent a gyémántok hordabónusza, a kivégzés, a +x le győztes portyáért tárgyak, és az átkozás. De mennyit is? És együttesen működnek, vagy van a portyának egy maximuma? Ezek a bizonyos tárgyak, mióta a térkapura nincs hatásuk csinálnak egyáltalán valamit? Mert nagyon nem úgy tűnik. És ha működnek, hol adják a többletet? Elveszti a védekező, vagy a kreatívhoz hasonlóan "létrejön"? Az a helyzet, hogy ezek közül valamelyiknek teljesülnie kell, különben egyszerűen nem csinálnak semmit, és most pontosan ez a helyzet. Bug? Nem épp nemrég lett megjavítva?

Az ám, és ezekre a kreatív hol hat? A többletet is duplázza, vagy hozzá adódik az összeghez, egyáltalán hol kerül be a többlet le, hol hat a kreatív, mi van előtte, mi utána?
Dátum: 2010.07.18. 15:19:05
Biztos jó lenne ilyen-olyan módon belenyúlni a portyarendszerbe? Most nem azért, mert nekem megy a szekér, hanem úgy általában. Rengeteg módosítás volt mostanában, tp ellen gyűrű, 5. világon más kreatív, más kivégzés, transzcendális erősítése, energiahasznosítás... mindenki válogathat, neki épp melyik lehet előny, aki meg egyiket sem bírja kihasználni, azért talán nem is kár. Komolyabb módosításokat meg direkt kértük sokan, hogy ne egybe egyszerre, mert az mindenképp borítja "valakinek a valamijét".

Ott látok gondot, hogy a különböző szinteken nagyban változik a játékosállomány. Legfelül ott a kh, ahogy nézem a toplistát, abból azért lehet kiütni bőven. Lent mindig van kit farmolni, ez is látszik, a kettő közé szorult 20-25 szint viszont nem kap semmit. Mit tudnak csinálni? Jelenleg semmit. Taktikázni szintben lehetne, de felfelé a khból erősödött karakterek fogják leütni őket, ha visszamaradnak, akkor meg a jelentős, évek óta magasabb le/tp aránnyal játszók érik őket utol, akikkel szemben megint csak esélytelenek lesznek. Nem az ottani játékosok a bénák, kipróbáltam, és egyszerűen nincs lé, senkinél, csak elszívatni lehet, amivel támadnak, ha néha véletlenül van, 100 portyából egyszer, az átlagra elosztva igazából nem ér semmit. KH kellene kicsit lejjebb is? Valószínűleg, és nem azért, mert nincs kit ütni, hanem, mert a játék bizonyos rétegébe belenőni egyenlő az öngyilkossággal. Rossz nyelvek szerint az a rész a top játékosait védi ilyen formán, ezt sem hinném, a topnak semmi beleszólása nincs abba, hogy ott mennyire tartanak maguknál, vagy mennyire védik, mennyien vannak. Egyszerűen kialakult, és valamit kezdeni kellene vele.

2 hónap kezdeti különbség meg ha nem is rögtön, de idővel teljesen eltűnik. Nagyobb tárgyak nem számítanak, 20 szintet nem lehet leütni velük. Statok nagyobbak? Nem feltétlenül. Ahol lehet portyázni, annyival több a lé napi szinten, hogy bőven kompenzálja a vadászatot. Játékstílustól, prém tagságtól, aktivitástól függően az a 2 hónap 2 év után annyira nem ér semmit, hogy 60 szint különbség lehet a karakterek közt, úgy, hogy a maga közegében mindkettő bajnokit nyerhet.

Olvasok itt ilyeneket, hogy a pókok büntetlenül tarthatnak maguknál korlátlanul lét. Dejó is lenne... ilyen van, létezik, 2-3 karakter az egész játékban, a többieknek igenis van ellenfele, legfeljebb kevesebb. De egy is bőven elég ahhoz, hogy vigyázni kelljen, ráadásul nem kell erősebbnek lennie, magasabb szintűnek pláne, lentről 15%ról kivégezhet, és még csak vissza sem üthetem.

Random ellenfél ugyan minek? Ki vállalna utána portyát? És főleg milyen céllal? Összevissza támadni van lehetőség most is, ha valaki erre vágyna, mégis ez az, amit lehetőleg kerül mindenki. Ráadásul totál uniformizálás, le lehetne írni pár mondatban, hogy hogyan kell tökéletesen játszani, semmi taktika nem maradna. Lehet, hogy a legtöbbeknek nem a pvp rész adja a bevételt, de a versenyt ez tartja életben.