Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Bumburnyak

Dátum: 2012.03.20. 13:09:51
Már tegnap reggel 10-kor le kellett volna zárni az átlépési lehetőséget, mert jövő hét hétfőn vége az eseménynek...

Rosszul emlékeztem : holnap kell lezárulnia, mert 28-án lesz vége.
Dátum: 2012.03.18. 18:20:58
Mikorra várható a bevezetés?

első sorban az állat szintlépés felszerelés érdekelne...
Dátum: 2012.03.11. 20:46:36
Remélem Miklós(ék) elolvassa(k) a fórumot, és reagálnak valamit rá.

Valószínűleg teljesen a fordítottját fogják elérni, annak amit akartak. Egy aránylag érdekes bevétel szerzési lehetőséggel elveszik egy rakat olyan játékosnak a maradék játékkedvét is, akik mondjuk elég sokat invesztáltak az állatszintlépős küldikbe és társaiba, valamint az olyan játékosokét, akik hónapokig, ne adj isten évekig gyűjtöttek egy adott aukciós relikviára, amit most mások néhány nap után a szerencsének köszönhetően megkapnak potom pár őskő befektetésért.

Új tárgyakat kellett volna kitalálni (mint pl az új állat felszerelés), és nem az amúgy nagyon sok időt és erőforrás befektetést igénylő aukciós relikviákat betenni...
Dátum: 2012.03.11. 17:43:16
Teljesen jogos amit mondasz.
Dátum: 2012.03.11. 14:42:29
Finarfin v1
Dátum: 2012.03.11. 14:39:05
Mindkettő esett.
Dátum: 2012.03.11. 13:46:21
Finarfin a következőt nyerte: A tudás könyve, 178 TP
Dátum: 2012.03.11. 09:33:02
Szövi társ reflexek könyvét pörgetett ki. Ezek szerint bármelyik aukciós relikvia megnyerhető?
Dátum: 2012.03.02. 10:03:20
Azért az állat szaki elkattintásra nem kell már új undo gomb. 3 af-ért bármikor újra rendezheted a szakértelmeit...
Dátum: 2012.03.01. 20:34:05
Szövetségen belül a felső sorból ki lehetne venni a kilépés opciót és inkább a szövi lapon elhelyezni valahol. Iszonyú bosszantó és könnyen elkattintható, amikor elcsúszik fent a sor és a fórum gomb alá kerül közvetlen a kilépés gomb...
Dátum: 2012.03.01. 17:13:06
Az aukciós házban lehetne egy olyan beállítás, hogy az epik tárgyak megjelenjenek vagy ne jelenjenek meg a legördülő menüben.
Sok félre kattintást ki lehetne így kerülni...
Dátum: 2012.02.21. 22:58:13
Csak éppen ugyanannyi tp mellé fele annyi állatelfogás-sajtolás lenne, és feleannyi esszencia találás...
Dátum: 2012.02.17. 18:27:57
Nekem tetszik mindegyik módosítás, különösen a handicap rendszer eltörlése.

És kifejezetten jó, hogy egyénileg is több esély van módosítani a nyereményen, mint korábban.

Érdekes lenne, még + versenyként, hogy az adott kufár első 5 helyezettje nyerhetne a kufármedált...
Dátum: 2012.02.17. 13:51:13
Miklós:

És mi a helyzet a talin megígért, alacsonyabb őskő költségű 20. szintig tp-t adó állatfelszereléssel?
Dátum: 2012.02.07. 16:44:47
Lehet tudni, már hogy ténylegesen mikor kerül be a fejlesztés, vagyis mikortól lehet szillánkokat gyűjteni?
Dátum: 2012.01.22. 09:57:59
Újra végig olvastam a topicot, mert kíváncsi voltam kedves Xena megnyilvánulásaira. (itt most nem részletezem, hogy szerinte kit ver meg 19-1 arányban, ezt ő úgyis leírta jó párszor). Az alábbi érdekességet találtam:

Miklós
Adminisztrátor

1882 hozzászólás

Re: Segítő kéz és visszásságai
175. hozzászólás - 2011.12.15. 17:03:02
Több, segítő kézzel kapcsolatos probléma is felvetődött. Inaktív karakter permanensen pihenteti valakin, táp ha vki KH ellen SK-val védekezik stb. Ezek azonban csak az okozatok, nem az okok.

A segítő kézzel alapvetően az a probléma, hogy a tulajdonságok megadott %-kát adod át, míg a tulajdonságok relatív értéke magas szinten nem csökken. Tehát egy 100. szintű karakter 500-as IQ-jának 50 a 10%-a, míg egy 30. szintű karakter 200-as IQ-jának 20. Márpedig 20 IQ pont ugyanannyit számít a harcban 30. és 100. szinten. Magas szinten az SK irreálisan erős lesz.

Épp ezért én nem a KH-t korlátoznám, talán még az sem jó megoldás hogy az SK-t csak úgy le lehet szedni másról az átokpiramissal. Egyszerűen magát az SK-t kell kicsit megreformálni. Az adott bónuszra kell egy cap, az átadott pontértéket maximalizálni kell. +20-30 bónusz tulajdonságonként az én javaslatom.

Xena
Végzetúr tehetség

207 hozzászólás

Re: Segítő kéz és visszásságai
178. hozzászólás - 2011.12.15. 18:21:05 (Válasz Craslorg #177 hozzászólására.)
Nyilván az a cél (legalábbis gondolom erre lett kitalálva a segítségnyújtás), hogy a segítő kéz (mint neve is mutatja) "csak" segítsen 1-1 játékoson, a rá támadó ellenfelei (legalábbis egy részük) ellen "csak" esélyt adjon és ne legyőzhetetlenséget, vagyis ne az egyébként is erős, max. 1-2 ellenféllel rendelkező karaktert betonozza le és erre a célra a segítségnyújtás maximalizálása a leginkább megfelelő.
Tulajdonságonként 20-30 tö, ami azért harag itala mellett sem tesz legyőzhetetlenné/bebetonozottá senkit, de a segítségnyújtás eszméjének tökéletesen megfelel.
1-1 rangadón kellő esélyt adna a sikeres védekezésre a valamivel gyengébb karakternek, de nem teszi azt támadhatatlanná.

Xena
Végzetúr tehetség

207 hozzászólás

Re: Segítő kéz és visszásságai
247. hozzászólás - 2012.01.18. 23:05:27

„Mindenkinek van ellenfele, aki ellen irreális előnyt jelent még a lenti 23 millió lé értékű segítő kéz is (a százmilliókat érő 500-1000 tö-s segítő kezekről nem is beszélve), hiszen az őt ért támadás sikerét csökkenti a nap 24 órájában, a kamrázásról és a kamrából való kiszabadulásról nem is beszélve!

Első karakter Malazár, Baalcain szövetségi társa!
27 bajnoki medál, a V2 harmadik legnagyobb tulajdonságösszege és még segítő kezet kap az event kezdete óta!
Megelőzve Baalberit szövegét: nem, nem lehet magyarázat az hogy ő csak azért rakat magára segítő kezet, hogy az általa kamrázott játékosok kiszabadulását megnehezítse!
Mindenki számára belátható, hogy ilyen nincs!

Ha megtámadják, a szövetségi társai Segítségnyújtása miatt a következő bónuszokat kapja:
+24 Erő, +22 Támadás, +30 Védekezés, +28 IQ, +20 Taumaturgia”

Xena
Végzetúr tehetség

208 hozzászólás
Re: Segítő kéz és visszásságai
265. hozzászólás - Tegnap, 17:38:46 (Válasz N3uTrIn0 #264 hozzászólására.)

„2. A segítő kéznek maxima legyen (Miklós javaslata szerint 15-20 tö tulajdonságonként).”

-------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------

Ha jól értelmezem, akkor Xena még magával se ért egyet. A 178. hozzászólásban :

„Tulajdonságonként 20-30 tö, ami azért harag itala mellett sem tesz legyőzhetetlenné/bebetonozottá senkit, de a segítségnyújtás eszméjének tökéletesen megfelel.
1-1 rangadón kellő esélyt adna a sikeres védekezésre a valamivel gyengébb karakternek, de nem teszi azt támadhatatlanná.”

A 247. hozzászólásában már teljes meghasonulás van, a 20-30 tulajdonság is „irreális előnyt jelent”. És elkezdi a karaktert illetve a játékos sértegetni, többek közt számos valótlan állítással is! Most pedig, napok óta nem támadja meg még sem Malazárt (nincs rajta egy deka segítő kéz se), csak a hozzá képest 12-13 szinttel alacsonyabb karaktereket ütögette. Azóta biztosan fölfele ütésen gyűjti a portyapontokat, de 3 nappal ezelőtt még szépen látszottak a befele jövő támadásai, és csak az említett jóval alacsonyabb szintű karakterekhez, pedig nem volt már semmilyen „támadást gátló„ segítő kéz.
Hogy is van ez, még se mindig a segítő kézben van a hiba??? Csak Inkal-tól (Xena 139. szintű, Xenánál jóval erősebb) szövetségi társától érkezett támadás Malazárhoz (127. szint). Akárhogy nézzük is 12 szintnyi idő alatt sokszorosan több lét és magasabb szintű tárgyakat-varázslatot lehet összegyűjteni, mint a Xena által becsült 23M-s segítőkéz.

A 265. hozzászólásban pedig az igazság elferdítése jött, hiszen Miklós az alábbiakat javasolta:
„Az adott bónuszra kell egy cap, az átadott pontértéket maximalizálni kell. +20-30 bónusz tulajdonságonként az én javaslatom.”

Xena szerint:
„2. A segítő kéznek maxima legyen (Miklós javaslata szerint 15-20 tö tulajdonságonként).”

De végül is mindegy, hiszen Xena magával se ért egyet, jövő héten már csak 10-15 tö tulajdonságonként lesz a javaslat, utána meg 5-10…..

Hozzátenném, a megszólaló játékosok nagy része nem a Segítő kéz jelenlegi formája mellett kardoskodik. Viszont, ami szinte mindenkit felháborít az a Xena által a többi játékos irányába mutatott viselkedés, a mérhetetlen demagógia, és önmagának rengetegszer ismétlése, hátha így a játékvezetésben jobban nyomatékosítani tudná a véleményét és a dolog fontosságát. A szövitársa (Coronita) érdekes módon tud normálisan, emberi hangnemben, mások sértegetése nélkül nyilatkozni a topicban.

Miklós írta, hogy foglalkoznak majd a problémával. Viszont a találkozón felvetett, és sokkal több játékos érintő fejlesztést se tudtak még megcsinálni, jelen esetben, hogy az állatoknak 20. lépett szintig olcsóbb ősköves tp-t adó tárgyat lehessen venni, vagy említhetném az új épületeket és a huzalozott reflexeket. Mert bár kedves Xena fölhozott számos más példát is, ő egyetlen személyes okból akarja a változtatást, hogy Tezumant ~50%-ban be tudja kamrázni, és erre olyan konstruktív javaslatot tesz, hogy több vesztett, mint nyert csatához kéne kötni a Segítő kezéz adását. Kizárni az aktív játékosok ~95%-át valamiből, mert az aktív játékosok kevesebb mint 0,01%-nak problémája van valamivel nem túl nagy kreativitásra utal. Főleg, hogy sok helyen, nem úgy próbálják megnyerni a háborút, hogy ha van egy komoly ellenfél, - akkor katakombákban vonul mindenki a legerősebbek kivételével, illetve aki nem tud bebújni annak ki kell lépnie- hanem megpróbálnak a segítőkezekkel is taktikázni. Így lehet például 1000 megnyert háború alatt összeszedni 1-2 hétnyi segítőkéz birtoklást…

Egyébként az SK-ra több jó megoldás is olvasható a topicban:

NoFear
Végzetúr tehetség

246 hozzászólás

Re: Segítő kéz és visszásságai
99. hozzászólás - 2011.12.12. 16:38:16
Egyébként én nagyon egyszerűen megoldanám ezt a helyzetet. Mivel a segítségnyújtás - amint a neve is mutatja - alapvetően defenzív eszköz és arra lett kitalálva, hogy a gyengéken segítsen, ne pedig az erősebbeket tegye úgymond "sérthetetlenné", ezért bevezetném azt, hogy akin a segítő kéz rajta van, az védekezésnél természetesen kapja meg amit rátettek, hogy megvédjék, DE akkor amikor ő támad valakit, akkor a segítő kéz által kapott bónuszokat viszont kapja meg negatívba az illető. Így kiküszöbölhető az, hogy valaki vígan pörgeti az ismétlős küldiket naponta 41pp-vel, de őt meg hiába támadja meg valaki, hiszen a kéz vagy kezek által szinte nulla esélye van a győzelemnek. Aztán akkor majd meggondolná az illető, hogy magára rakassa-e a védő keze(ke)t...

Craslorg
Végzetúr mester

8481 hozzászólás

Re: Segítő kéz és visszásságai
222. hozzászólás - 2012.01.18. 12:18:57

„Mindezzel együtt én egy dolgot korlátoznék le az SK-val kapcsolatban, mégpedig, hogy KH-s ne üssön SK-t kapott karaktert, mint ahogy láthatatlan karaktert se üt, ugyanis a KH script nem gondolja meg, hogy kinek megy neki, holott egy játékos bizony meggondolná, azaz így bónusz LE-hez lehet jutni KH-ból (LE-szívás - nagyobb erő/tau kapcsolat).

Az, hogy emellett kap egy időlimitet vagy SK leadás után legközelebb csak X idő múlva kaphat, és/vagy háborúra korlátozva bármikor, de azon kívül csak időlimittel, stb más kérdés, ezt továbbra is több oldalról kell vizsgálni: milyen relikeket és hogy nerfelne, ezt hogy lehet kikerülni...

És volt még egy ez már nem Carslorgé, amit nem tudom már ki írt, de talán érdekes lehetne: a Segítő kezet adó karakter által adott tulajdonságokat lére számolni és a segítőkezet kapó karakternél a tulajdonságokra visszaszámolni. Az így kapott tulajdonságok nem lehetnének többek, mint az eredeti SK vagy egy újonnan meghatározott szinttől függő limit.
És Tseby verziójában sem rossz ötlet a kéz leesés sem (nem pedig, hogy nem lehet rárakni). A leeső kezet minimum 10 perc pótolni, hiszen a visszatérés is 5 perc, az újbóli kiadás pedig megint minimum 5 perc.

Tseby dr akula
Végzetúr mester

646 hozzászólás

Re: Segítő kéz és visszásságai
266. hozzászólás - Ma, 18:09:29

„Nekem az a meglátásom, hogy nerfelni kéne a dolgot a láthatatlan vadászat mintájára, vagyis akinek pozítiv a csataaránya arról, essen le a kéz ha támad, akinek negatív azon maradhat, mert az egész az ő védelmükre lett kitalálva.”
Dátum: 2012.01.18. 23:54:17
Ja és hozzáteszem még, hogy a segítőkéz nem tesz senkit legyőzhetetlenné. Malazár 3-ból 3-szor legyőzte Tezumant az event alatt, pedig 5 szinttel alacsonyabb, mint Xena. Ugyan úgy Bagolyt is. Hogy is van ez, csak Xenának nem megy?
Dátum: 2012.01.18. 23:49:43
Azt hiszem ideje megszólalnom, mert Xena hazugságai és pofátlansága most már tűrhetetlenek. Bár azt mondják nem szabad az ilyen emberek szintjére lesüllyedni, mert legyőznek a rutinjukkal...

Hozzátenném egy olyan játékos veri itt folyamatosan a tam-tam-ot, és idegesíti a fórumozókat, aki már hónapok óta ezt írja a lapjára:

"Komoly érdeklődőnek átadnám a karaktert (persze addig is repül a chakram )".

Bár a komoly érdeklődő biztos, nem olyat takar aki HUF-ot fizetne a karakterért, mert ugye az nem lenne szabályos... Mint, ahogy Xena értetlenül áll az őt scripteléssel vádolás előtt is, amit rengetegszer csinál/csinált vadászatok alatt, hogy az öltözteti a 15% ép alatt maradáshoz...

Xena, aki már hónapok óta hiszitizik ebben a topicban, rendszeresen HAZUDIK és DEMAGÓG módon próbál valótlanságokat a többi játékosnak beadni, azáltal, hogy az unalomig ismételi őket.

Malazár az event óta NEM birtokol Folyamatosan segítőkezet, de például a tegnapi napon, amikor nem volt fent rajta, és nem vakító fénnyel álldogált, akkor szegény, elnyomott Xena nem támadta meg mégse, bizonyítandó nagyságát, hiszen folyamatosan visszavált ugyanarra kufárra, mint az említett játékos. Xenánál erősebb Aljas csőcselékesnek 6-szor nem sikerült bekamrázni Malazárt, úgy hogy nem volt rajta semmilyen segítőkéz (kérdezd csak meg Inkalt), még sem hisztizik itt.

A másik (különösen aktív) játékos által adott segítőkéz nem visszaélés, hiába is próbálja azt Xena annak beállítani, a minduntalan ismételgetéssel.
Szegény Xena, ha értene a játékhoz tudná, hogy a sikereket nem a segítő kéz által lehet elérni, hanem az aktív játékkal. (39000 feletti győzelem a több mint 2 év játék alatt talán összesen 1-2 hét sk birtoklás miatt jött össze).Ha ő old meg valakinél több küldetést, akkor ő a császár, de ha valaki nála több küldit meg tud csinálni, az csak azért van mert többet költ a játékra...

Xena segítőkezet nem lehet magunkra aggatni, azt csak más adhatja. De olyan büszke vagy magadra, akkor holnap egész napra válts át másik kufárra, és hidd el tesztelheted Malazárt segítőkezek nélkül.

Bár már csak azért megérné, az összes lehetséges karakterre segítőkezet rakni, hogy Xena szétpukkadjon, és ne idegesítse a többi játékost! Tényleg az egyik haveromat komolyan érdekelné a karaktered kedves Xena, nem adnád át neki?

Valamint olyan büszke vagy rá, hogy legyőzted Malazárt mindkét bajnokin: azt persze elfelejted hirdetni, hogy a 25 bajnoki érem miatt a viadalon nem +25-öt kap minden tulajdonságára, hanem -25-öt, ami ugye -350 tulajdonság, kicsit több mint az általad hirdetett segítőkéz... Vagy nem tudtad, hogy a bajnoki így működik?

Légy szíves ne lázadozz (hisztizz mint egy óvodás kislány) tovább, hanem menjél inkább pókerezni, és hagyd a vu-t azoknak, akik játszani szeretnének!

Valamint itt az enyhén rasszistának tűnő Xena (annyiszor emlegeti és sértegeti a többi embert a kisebbségi szóval, ezért jobb helyeken már rég fórum moderálás járna) adatai összehasonlításként:

Erő: 670 (+163)
Támadás: 625 (+234)
Védekezés: 578 (+182)
Egészség: 510 (+70)
IQ: 568 (+33)
Mágia: 256 (-12)
Taumaturgia: 457 (+4)
Szerencse: 363

Ja és Xena össz-vissz a kufár esemény alatt tud smaragd hordásokkal találkozni (az év kb 5,7%-ban), mivel ő maga is smaragd hordás. Tezuman akit sokat szidott már, inkább átváltott smaragd színre, csak hogy a mindenki fölött álló Xena ne piszkálja...
Dátum: 2012.01.16. 18:22:42
Nem lehetne valamit tenni, hogy ne legyen a játék 10-szer lassabb, mint az event indulása előtt?

Egyszerűen élvezhetetlen a játék...
Dátum: 2012.01.15. 16:01:03
A rablás "kisebb" agyarai például nagyon jók lennének. 3-6-9-12-es hatásfokkal