Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Prisma

Dátum: 2011.06.19. 19:30:25
Idézet: Birka - 2011.06.18. 21:42:02
Miklós: Mint észrevettétek az új fejlesztéseket nem a nyakatokba öntjük, hanem megkérdezzük a véleményeteket, megnézzük mik az igényeitek a fórumon, és ennek megfelelően alakulnak a dolgok.

LOL, és ezt komoly arccal mondta? Nem emlékeztette senki a szlovák farmvédelemre, és egyéb durva nerfekre? Egyébként is, még azokban az esetekben is, amikor tényleg ki van írva a fórumra a fejlesztési javaslat, a legtöbb vélemény teljesen figyelmen kívül van hagyva, kivéve természetesen azt az egy-két kiválasztottat, akik már eddig is épp elég kárt okoztak a játékban a nagyszerű ötleteikkel. Tényleg, Birka, a múltkor azt írtad, hogy töröltél néhány karaktereddel (extrém magas pontszámot kaptál arra a hozzászólásra). Nem akarsz a maradékkal is törölni, és nem beleszólni többet a játék alakulásába? Szerintem ez a bejelentésed esélyes lenne a 10-es pontszámra, még a mostani átlagodat is beleszámolva.


Egy ideje mérik (kb 1 hónap) mennyi a szintenkénti LÉ/TP egyénenként. Ha szintlépéskor ez nem ér el egy arányszámot, akkor extra AF pontokat fog adni a rendszer (Az is problémája most az AF-nek, hogy mindenki ugyan annyit kap belőle egy szinten belül).

Tehát csak bekerül a kontraszelekciós modul, gratulálok. A legszebb pedig, gondolom, az lesz, hogy a többi, tényleg értelmes fejlesztés előtt fog megvalósulni. Tényleg, ezt is kinek köszönhetjük majd?
Dátum: 2011.06.03. 16:42:14
Nem merném állítani, hogy mindent tudok, de mentségemre szóljon az ügyben, hogy teljesen egyedül kibogoztam, hogy mi áll eme rendkívüli bonyolultságú probléma hátterében.
Dátum: 2011.06.03. 16:35:08
Idézet: Miklós - 2011.06.03. 16:33:28
ja látom a javaslatot, térképmásolás szakértelem. Ennek viszont nincs semmi értelme, erre már ott van a térképkeresés szakértelem, ami ugyanezt csinálja...

Akkor viszont lenne értelme, ha a csapat elvesztené, az egyén viszont nem.
Dátum: 2011.06.03. 15:50:25
Elnézést, figyelmetlen voltam, előbb sajtolni kellett egyet, hogy ne a maximális számú állatom legyen.
Dátum: 2011.06.03. 15:33:05
Idézet: NoFear - 2011.06.03. 15:21:30
Lehet költeni a köveket, elérhetőek a familiárisok.


Hogyan? Én nem látok alattuk a régiekhez hasonló gombot.
Dátum: 2011.06.03. 11:06:25
Idézet: Aurri - 2011.06.02. 19:57:22
Szélcsenedben megint lenyeletni velünk egy nerfecskét, hogy hátha észre sem veszik, amellett nehéz elmenni szó nélkül.

Micsoda finom megfogalmazás!
Én úgy fogalmaznék, hogy ez felháborító. A múltkori sunnyogás a szlovák farmvédelemmel is vérlázító volt, de azt hiszem, azt most sikerült alulmúlni. Vajon mi lesz a következő? Szó nélkül átírják a karakterek statjait?
Volt már szó ebben a topikban hasonlóról. A megítélés is hasonló lesz.

Szerintem ez a fajta kompenzáció elfogadhatatlan egy PvP játékban. Igazából mindegyikben, de egy PvP-ben különösen, ez ugyanis a gyenge játék jutalmazásának látványos gyakorlata lenne, maga az intézményesült, és formalizált kontraszelekció.

Ráadásul utólag ilyet bevezetni vérlázítóan igazságtalan a régebben indultakkal szemben, akik bizony kénytelenek voltak kompenzáció nélkül fejlődni. A láthatatlan sajtolás nerffel már ugyanez a típusú igazságtalanság el lett követve, csak éppen fordítva: az újonnan indultakkal szemben. Nem kéne újra, és újra elkövetni ugyanazt a hibát, ráadásul egyre súlyosabb mértékben.
Dátum: 2011.05.19. 22:48:02
Idézet: Ariel - 2011.05.19. 22:40:47
Itt azért messze voltunk a "túl komoly" jutalomtól.

Ez igaz, de pont azt mondom, hogy jó ez így. Nem kell túl erős jutalom.


Ha hemzsegnek a célpontok, akkor persze könnyen válogathatsz, de ha kevés a célpont, vagy gyenge a karaktered, akkor már komolyabb gondot okozhat ha csak egy kufárt akarsz ütni, pláne ha még a kínzókamrát is meg akarod tölteni.

Ez igaz, de mivel csapatverseny, így nem kell, hogy mindenki 100%-osan kövesse a taktikát. Akinek nem jut elég célpont, az persze csak azt ütné, akit ér.


Egyébként kiderült az már, hogy a játékos célpontok elleni győzelmek alapján lett-e eldöntve a háború, vagy simán belevették a klónokat is?

Én nem emlékszek rá, hogy kiderült volna.
Dátum: 2011.05.19. 21:57:38
Idézet: Ariel - 2011.05.19. 19:44:32
3% kufárkedvezményért sajna nem is lett volna értelme taktikázni. Egyetlen bukott portyán több LE-t vesztek, mint amit a kufárkedvezmény két hónap alatt hozna.

1. Attól, hogy taktikázik az ember, még nem muszáj olyat támadni, akiről visszapattan.
2. Én szívesen taktikáztam volna akkor is, hagy csak egy plecsni jár érte, ami nem ad semmilyen pluszt.
3. Túl komoly jutalmat adni a győztesnek igazságtalan lenne. Az a helyzet állna elő, mint régen a Rubin triásszal, a kiváltságosok rendelkeznének egy olyan táppal, amivel a többiek nem.
Dátum: 2011.05.19. 12:43:58
Idézet: Aurri - 2011.05.19. 08:07:25
Ettől önmagában még lehet hogy a végeredmény ez maradt volna, de hogy szorosabb és izgalmasabb lett volna, az tuti.

Az az igazság, hogy ha a többi csapat csak a támadásai háromnegyedét a most győztes csapaton húzta volna be, akkor annak esélye sem lett volna nyerni (ez könnyen kiszámolható). Tehát a pontlopás rendkívül hatékony taktikai elem lenne. Sőt, azt gyanítom, hogy olyannyira hatékony lenne, hogy az utolsó napon (talán az utolsó órákban) dőlne el a győztes.
Dátum: 2011.05.18. 22:31:57
Idézet: Craslorg - 2011.05.18. 21:30:46
Legalábbis jelen esetben biztos nem lett volna, mert a V1-en az eredmény a 103954 vs 59586 vs 53320 vs 31982 helyett lett volna 41744 vs -2624 vs -8890 vs -30228 (vagy valami hasonló).

Ez nyilvánvalóan nem így lett volna. Ha lehetett volna pontot rabolni, akkor nem véletlenszerűen választottunk volna ellenfelet, hanem mindhárom másik kufár hívei a vezető csapatot ütötték volna. Ezzel nem csak a győzelmeik számát csökkentették volna, hanem a súlyos verés miatt akadályozták is volna a vezető csapat híveit. Egyszóval igen hamar be lehetett volna hozni az éppen vezető csapatot.
Dátum: 2011.05.18. 12:44:04
Idézet: ADZSI76 - 2011.05.18. 11:46:47

Tartom a véleményemet,hogy a csapatverseny izgalmát a kufárváltás cseszte el.

Ezzel a véleményeddel valószínűleg egyedül vagy (de legalábbis valószínűleg nagyon kevesen vannak, akik így gondolják). Amiatt pedig ne aggódj, hogy nem érted a gondolatmenetet, mert sokan viszont értik, sőt, a legjobb ötlet ezzel kapcsolatban nem is az enyém, hanem Homeropatáé. Ami igazán fontos, az az, hogy a játékvezetés értse, hogy mi volt a probléma, és hogy hogyan lehet javítani a következőn. Mert az bizonyosnak látszik, hogy néhány nagyon egyszerű módosítással izgalmas versenyt lehetne ebből csinálni, reméljük hát, hogy következő alkalomra e szerint lesz továbbfejlesztve.
Dátum: 2011.05.18. 11:37:19
Akkor nem érted a problémát. Az nem igazi verseny, hogy az az egyetlen döntésed, hogy csinálod-e vagy nem. Taktikai lehetőségek kellenek, pl. hogy arról is érdemes legyen dönteni, hogy konkrétan kit támadsz. Ezen csak rontott volna, ha még csapatot sem lehet váltani, bár számomra a kettő között nincs lényeges különbség. Kis kerekítéssel mindkét esetben nulla a taktikázási lehetőség.
Dátum: 2011.05.18. 11:06:58
Idézet: ADZSI76 - 2011.05.18. 11:01:26
Meglett volna a csapatverseny is ha nem lehetett volna kufárt váltani,ezt nem nézve szuper jó kis event volt.

Akkor még kevésbé lett volna verseny. A verseny minimális feltétele az események befolyásolásának lehetősége. Vagyis a taktikai lehetőségek. Ha nem lehetett volna kufárt váltani, akkor senki nem tudott volna semmire befolyással lenni, mindenki tolta volna a csatákat, és annyi. A lényeg, hogy már a nevezéskor eldőlt volna a dolog.

Muszáj taktikai lehetőségeket bevezetni, mert ez így csapatversenynek nem nagyon nevezhető, hacsak nem a csatlakozást magát is a verseny részének tekintjük.
Dátum: 2011.05.18. 09:49:06
Egyéni szinten teljesen rendben volt az esemény.

Mint csapatverseny azonban teljes kudarc volt:
- az első 2 órában eldőlt, és
- nulla taktikázási lehetőség volt.

Valóban minimum arra van szükség, hogy a győztes csata elvegyen a pontot a másik csapattól. Valószínűleg ezen felül is lehet még kitalálni egy-két dolgot (pl. limitálni a csapatok létszámát, súlyosabb hátrány váltásnál stb.), de ezen mindenképpen fejleszteni kell.
Dátum: 2011.04.29. 16:24:46
No igen, ez meg a másik. Jó lenne pontos időpontot látni.
Dátum: 2011.04.29. 16:18:50
Idézet: ADZSI76 - 2011.04.29. 15:43:31
Az indulástól számítva 3 hét azaz 21 nap.

OK, de ez az info nem túl feltűnő helyen van. Ellentétben azzal tökéletesen felesleges infoval, hogy mikor indult. Ha már mindenképpen szükség van ennek kiírására, akkor legalább közvetlenül alatta megjelenthetne az is, hogy mikor ér véget.
Még jobb lenne vagy a részvétel fülön, vagy a statisztika fülön (vagy akár mindkettőn), ugyanis ez az a két fül, amit a legtöbbet használnak. A másik kettőt, így azt is, ahol most van az info, a kutya nem szokta nézni.
Dátum: 2011.04.29. 12:24:08
Idézet: Homeropata - 2011.04.29. 11:19:43
Lehetne azzal is taktikázni, hogy a nem csak a nyertes csapata nyer egy pontot győzelem esetén, hanem a vesztes csapata is veszít egy pontot. Így ha valamelyik csapat jól áll, nekiesnek a többiek, és simán kiegyenlítik az erőegyensúlyt.

Ez nagyon jó ötlet. Így lenne igazán öldöklő a csata, és ami legfontosabb, izgalmas is. Semelyik csapat sem tudna ugyanis jelentősen elhúzni, mert a másik három azonnal rászállna.
Az egyéni győzelmek számát természetesen nem kéne, hogy csökkentse ez, és akkor mindenki biztonságosan behúzhatná a megfelelő számú csatát a jutalomhoz.
Dátum: 2011.04.29. 12:21:42
Nagyon hiányzik annak kiírása, hogy pontosan meddig tart az esemény.
Még mindig az van kiírva, hogy "az esemény 2011.04.26. 10:00:00-kor indul". Ennek a hasznos információtartalma rendkívül csekély.
Dátum: 2011.04.27. 13:04:52
Ez szerintem nem jó ötlet. Amint kár érheti egy támadásból a megtámadottat, azonnal tömeges károkozásra fogják felhasználni, ahogy a TP tömő hadjáratok már megmutatták. Az lenne inkább jó, ha semmilyen hatása nem lenne egy ilyen támadásnak, és nem számítana bele a győzelembe. Így egyik oldalról sem érné meg csinálni.