Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Prisma

Idézet: Ariel - 2011.12.08. 19:49:17

Vagy csak akkor kapcsoljon be az epikus visszaállása csata előtti állapotba, ha a karakter 50% alatti max ép-ről megy neki és elájul.
Így a csp vesztést is el lehet törölni, és a kamikaze lehetőség is megszűnik, hiszen a karakternek vissza kell gyógyulni 50% ép fölé, ha ájulásig akar csatázni.

Ez kiváló ötlet. Sőt, szerintem ki kéne dobni a fejlesztési listát, és 7/24-ben, kizárólag az AL által definiált nerfekre fordítani minden fejlesztési erőforrást.
Idézet: Miklós - 2011.12.08. 14:45:53

2. Az entitásoknak is legyen fájdalomtűrésük, ugyanúgy, mint az epikusoknak. (már meg is van!)

Ez már igen! Naná, hogy az AL által kihisztizett nerf legelőször kerül be! Köszönjük!
Idézet: Tony Ramirez - 2011.12.07. 22:20:41
vagy akkor inkább legyen egy ejnye bejnye felirat

Végre egy kiváló ötlet! Ezt teljes szívből támogatni tudom. Ha pedig már ilyen könnyedén visztek át változtatásokat, akkor légy szíves ezt is foganatosítsd a Játékvezetés felé.
Idézet: Ariel - 2011.12.07. 22:11:11

Így elég az AL-t és Birkát utálni

Höhö, ebből a szempontból Birka kétségtelenül tiszteletbeli légiós, ha ugyan nem tiszteletbeli vezér.
Idézet: Tony Ramirez - 2011.12.07. 21:52:01
ha úgy vesszük a mostani csp levonás is nagyon rossz, akkor már inkább bukjak el x le-t.

1. Na ok, de ha a csp levonás rossz, akkor miért akarsz egy másik rosszat helyette? Miért nem inkább jót?
2. Azzal, hogy neked jobb a LE veszteség ha nem is egyedül vagy, de egy elenyésző kisebbséghez tartozol.


van néha hogy bal lábbal kelek fel és ilyenkor az az első h még munka előtt irok egy listát Baraty-nak h mikkel lehet játszani. pl nem tűnt fel mult hét óta h kevesebb esszencia potyog? vagy kb 3-4 hete volt egy időszak h alig lehetett kiégett követ találni/ lopni? naaa az szopatás volt, és igen jó volt

Szerintem sokak számára hihető, hogy így megy ez az AL, és a Játékvezetés között.
Idézet: Tony Ramirez - 2011.12.07. 20:26:52
ha 1 vadászatnyi le-t vesztés lenne a büntetés, akkor az úgy szerintem korrekt,

Furcsa fogalmaid vannak a korrektről. Az, hogy LE-t vonjanak le azért, mert a játékos használja a játék egyik lehetőségét az nem hogy nem korrekt, de egyenesen szörnyű ötlet, sőt, a játék szempontjából kontraproduktív. Tipikus önsorsrontó intézkedés lenne.


majdnem mint a mostani csak egy "virtuális" erőforrás helyett konkrét erőforrás lenne az amit elbukik a karakter.

A LE levonás mindenkinek fájdalmas lenne, akinek kicsit is számít a LE/TP. Azaz a játékosok 99%-ának. Hogy, hogy nem, pont az AL (és még az a néhány szinthuszár), akinek nem. És hogy, hogy nem, pillanatokon belül beállhat a szokásos szitu: az AL meg akarja szopatni a többieket egy rettenetes változtatás támogatásával. Helyben vagyunk.
Idézet: Miklós - 2011.12.07. 17:01:44
Az egyetlen dolog, amin esetleg változtatni kellene, a leverésnél a CSP vesztés. Ez eredetileg egy kemény büntetés akart lenni, de mint kiderült, van, akit ez egyáltalán nem izgat.

Az is kiderült, hogy ez jóval szűkebb réteg, mint ahogy elsőre tűnik. Az esszenciák óta a CSP nagyon értékes lett. Még elvetemült pókoknál is előfordul nemhogy a CSP gyűjtés, de az elementáris fúzió növelése is. Szóval felesleges ezt ilyen durván LE mínusszal büntetni, az csak felidegesítene nagyon sokakat, ugyanis csaknem mindenkivel előfordul, hogy rosszul számítja ki az utolsó ütést, és leszalad az ÉP-ben CSP-vesztésig.
Idézet: Paco - 2011.12.07. 17:32:10
Idézet: Miklós - 2011.12.07. 17:01:44
ha mondjuk a szövetséged tagjainak 50 alkalommal el kellene menni vadászni ahhoz, hogy beléphessetek 50x a térkapuba csak azért mert túl erősek vagytok.


Én meg nem tartom jó ötletnek...

Ott volt a vigyorgás, természetesen viccelt. Ilyen durva nerfet bevezetni azért tényleg erős lenne.
Idézet: Morzkod - 2011.12.05. 12:56:06

Szerintem az ésszerű megoldás az lenne,

Láthatóan kifogyhatatlanok vagytok a különböző nerf-ötletekből. Valójában viszont az ésszerű megoldás természetesen nem akármilyen nerf, hanem ha értelmes fejlesztések történnének.
Idézet: Helion1988 - 2011.12.04. 23:12:42

és erre írtam azt hogy Ariel nem igazán látta be, lévén hogy neki mind két megoldás megfelel. (Természetesen az írásaiból nekem az jött le hogy a kincstábla bővítést támogatja jobban de ha ez nem megvalósítható akkor megfelel neki a másik megoldás is)

Pontosan ez jött le Ariel írásaiból. És pont ez a felháborító is, mert a nerf után a Légiónak egy szemernyivel sem lenne jobb (pontosan ugyanolyan tempóban üthetnék az entitásokat, mint eddig), csak a többieknek rosszabb. Így egyébként az is érthetetlen, hogy ez mire lenne megoldás. Ez a szó értelmezhetetlen a nerfre.

Én ezt az egész "túl könnyű az entitást ütni" felvetést sem értem. Mihez képest? Mindenkinek ugyanolyan könnyű entitást ütni, így aztán mindegy, hogy milyen könnyű az a könnyű. Miért lenne jobb bárkinek is, ha nehezebb lenne? Ilyen teljesen marginális dolgokkal tényleg akkor kellene foglalkozni, amikor már minden probléma meg lett oldva a játékban.
Idézet: Kvnoemi - 2011.12.04. 22:23:31
A CSP használata ráadásul annyiban is növeli az ellentéteket, hogy egyrészt akinek nem kell, az tudja entitásra használni, hiszen másra neki úgysem jó,

Az, hogy semmi másra nem lehet használni, azért túlzás. Én pl. szinte soha nem használom vadászatra a CSP-ket, de térkapuzáshoz, turbóváltáshoz, és hasonlókhoz igen. A legfontosabb pedig: az esszenciák. Akinek alapvetően nem fontos a CSP, így nem vadászik (és így ritkán sajtol), annak leginkább CSP konverzióból lehet esszenciája, tehát mégiscsak fontos a CSP. Így én pl. nagyon is vigyázok, hogy ne nagyon üssön le az entitás.
Idézet: LanMaffia - 2011.12.04. 17:33:40
aki azért nem tud haladni, mert elméleti korlát van benn

Hiába hazudod ezt, nincsen elméleti korlát. Gyakorlati korlát persze van, méghozzá az, hogy ami nincsen benne a játék adatbázisában, azt a játékosok nem tudják használni. Ha azonban valaki nem retardált, akkor könnyen belátja, hogy ez logikus korlát, ami egyébként meglehetősen jellemző a játékokra, sőt úgy általában a programokra.


Prisma, aki azért veri az asztalt, mert pókként csak fél évig verhette ingyen az entitást.

Úgy sejtem, hogy a kisegítő osztályban nehéz az olvasás megtanulása, így érthető, hogy nem sikerült megértened, amit írtam. Segítek: nem azért vertem az asztalt, mert féltem az ingyen (wtf?) entitás verést, hanem azért, mert egy egoista banda nerfet akart bevezettetni sértődöttségében, ami nekik ugyan semmire nem jó, de legalább a több játékosnak rossz.


Tovább nem ártana átnézni a Rubin tűz ügyeit, elég gyanús dolgok mennek arrafelé

Mondja ezt egy közismert csaló. LOL
Idézet: Ariel - 2011.12.03. 23:22:12

Visszaolvastam:
Idézet: Prisma - 2011.12.03. 10:43:57
Vagy pedig értelmes fejlesztésekkel foglalkozik, amelyek 10 embernél többet is érintenek.
Remélhetőleg inkább ez fog történni, és nem pedig nerf, vagy fejlesztés néhány embernek.

Ezek szerint nem olvastad el, csak idézted. Itt csak a reményeimet ("remélhetőleg") fejeztem ki, hogy nem ezzel fog foglalkozni. Azt nem írtam, hogy ne lenne elfogadható.

Erről beszéltem:
Idézet: Prisma - 2011.12.02. 07:21:27

Bármilyen, akár a legcsekélyebb morális érzékkel rendelkező embernek nyilvánvaló lenne, hogy a másokkal kibaszás nem elfogadható, hanem mindössze két megoldás van:
1. Meggyőzitek Miklóst a gyorsabb kincstábla bővítésről.
2. Befogjátok a szátokat.



vagy pedig mindenki csak az epikusig ütheti az entitásokat.

Az, hogy számodra ez a kettő ugyanolyan megfelelő megoldás, arra utal (ld. az idézetet a korábbi posztomból), hogy egy rosszindulatú, irigy ember vagy. Sebaj, jó társaságban vagy az AL-ben.
Idézet: Ariel - 2011.12.03. 22:39:12

Persze, ilyen példákat elő lehet szedni, de ez a helyzet akkor is megtörténik, ha az AL a javaslatodra megáll az epikusokkal, hogy valaki megelőzze.

Így van, nem csak nerf miatt szívhatja meg valaki. Ha valaki elrabol tőled 200k-t, az is szívás. De milyen más olvasata lenne, ha nem elrabolná egy másik karakter, hanem Miklós levonná az adatbázisban! Egész más, ha a játékosok normál tevékenysége okoz problémát, mintha a kódba beleírt ezt célzó változtatás. Úgy érzem, még mindig nem érted, hogy mi az a nerf.


Azzal, hogy végre azonos feltételek fognak mindenkire vonatkozni. Azokra is, akik épp elsők az epikussal.

Eddig is azonos feltételek vonatkoztak. Látom, csak nem bírsz egyetlen dolgot sem írni, ami jobb lesz nektek. A következő terelésed előtt inkább kifejtem, hogy mit jelent az, hogy nektek jobb. Azt, hogy másoktól függetlenül nektek jobb. Tegyük fel, hogy rajtatok kívül mindenki töröl. Így mivel lesz nektek jobb a nerf után, mint előtte?

Nem nekem kell megoldani a játék összes problémáját, és amiket javasoltam, elfogadta Miklós. Attól, hogy valamiről nem tudsz, még nem jelenti azt, hogy nem is létezik...

Tehát tényleg a játék összes problémájára benyújtottál javaslatot, és már csak ez az ostobaság maradt. Arcod az van...


Nahát, fél napja még azon pattogtál, hogy nehogy ilyesmire merje Miklós költeni a drága fejlesztési időt...

Olvass vissza. Azt írtam, hogy két dolog elfogadható:
1. Meggyőzitek Miklóst a kincstábla bővítésről.
2. Befogjátok a szátokat.

Azt természetesen tartom, hogy ettől még nagyon rossz priorizálás lenne a közeljövőben ezzel foglalkozni, de ez már részletkérdés, és nem is nagyon érdekelne. Eleve nem is írtam volna ide, ha ez lett volna az egyetlen opció, ami mellett kardoskodtok. Sajnos azonban nektek a dögöljön meg a szomszéd tehene ugyanolyan jó megoldás, és azt is aktívan propagáltátok.
Idézet: Ariel - 2011.12.03. 21:45:25

Eddig sem tudtad megtenni, ugyanis 160-as kincstábla fölött nem létezik kincs.

A nerf előtt lehetett epikus feletti entitást ütni, a nerf után nem. Mit nem lehet ezen érteni? Egy konkrét példa, hogy szophatja meg irgalmatlanul ezt valaki: ha a 15x-es kincsestáblánál tart az entitással, a szövetsége viszont a 10x-esnél, akkor a nerf miatt sok-sok hónapig nem entitásozhat.


Másnak sem lesz rosszabb, ugyanis olyan kincsekről beszélünk, amik még nem is léteznek, tehát eddig semmilyen módon nem lehetett megszerezni őket.

Rosszabb lesz, ld. fent, de tegyük ezt félre egyelőre, ugyanis még mindig nem válaszoltál arra, hogy nektek mi lesz jobb. Mindig csak azzal jössz, hogy másnak mi lesz rosszabb, vagy éppen tagadod, hogy másnak rosszabb lesz. De nem az a kérdés, hogy másokkal mi van, hanem az, hogy nektek mi lesz jobb.


Mert a többi javaslatunkra Miklós már rábólintott.

Ebből két dolog világlik ki. Egyrészt a játék összes problémájára tervben van a fejlesztés, ezért is kell a nerffel foglalkozni. Másrészt a sok világmegváltó terv mind a ti javaslatotok. Gratulálok az eredményes munkáért, és a minden bizonnyal óriási házadhoz (ekkora arccal nem akármilyen viskóba férhetsz be).


Azt is jópárszor leírtam már, hogy az is tökéletesen megfelel, ha több kincstábla készül, és nem csak az aktuális epikusokig léteznek a kincsek.

Nagyon jó, akkor maradjunk ennél a verziónál.
Idézet: Ariel - 2011.12.03. 21:15:51

csak épp ezután nem szarhatod le az epikusokat, hanem haladnod kell azokkal is.

Eddig meg tudtál tenni valamit, ami előnyös volt számodra, de a változtatás után nem tudod megtenni. Igen, ez nerf. Örülök, hogy segíthettem tisztázni a nerf fogalmát.


Az, hogy akik az epikusokkal is foglalkoznak, azok valóban jobb tárgyakkal rendelkezhetnek, mint azok, akik nem hajlandók erre erőforrást költeni.

Még mindig nem válaszoltál arra, hogy konkrétan nektek mi lesz jobb ettől. Amit itt írtál, az magyarul azt jelenti, hogy nektek attól jobb, hogy másoknak rosszabb lesz.


Azt egy szóval sem mondtam, hogy ez lenne a legfontosabb megoldandó probléma,

Érdekes módon viszont ebben fejtitek ki a legélénkebb tevékenységet.


és azt is mondtam, hogy nem a nerf az egyetlen módja.

Megintcsak érdekes módon, valahogy mégis a nerfet sikerült a legaktívabban propagálnotok.
Idézet: Ariel - 2011.12.03. 19:10:53
Ez kamu, nem lehet akár mekkora entitást ütni.

Mivel hülyének tetteted (?) magad, rendben, fogalmazzunk pontosabban: nincsen olyan korlát, hogy csak akkora entitást üthetsz, amekkora epikust. Az a korlát, ami neked fáj az az, hogy nem lehet olyan entitást ütni, ami nincsen az adatbázisban.

tehát senkit nem ér hátrány.

Tehát az, hogy alacsonyabb szintű entitást lehet ütni ezentúl, az nem hátrány? Értem.


Előnyt pedig mindazoknak jelent, akik foglalkoznak az epikussal is.

Pontosan mi is ez az előny? Ahá, semmi. Semmilyen előnyötök nem származik belőle.

Csak ismételni tudom: aki szerint ennek a nerfnek a bevezetése a legfontosabb "fejlesztés" a játékban, az egy rosszindulatú, irigy tahó. Nem is értem, hogy miért gyűlölik olyan sokan az AL-t? LOL
Idézet: LanMaffia - 2011.12.03. 16:35:19

Szerintem az baromság, hogy nagyon entitást üthessen valaki, mint amit a szövetsége elbír.

Szerintem meg teljesen irreleváns, hogy te mit gondolsz baromságnak.


Főleg úgy, hogy ha ez egyik szövetségnél így van,

Saját elhatározásukból van így. Tudnának rajta változtatni, csak az nem tetszik nekik.


akkor miért ne lehetne így a többivel is?

Szokásos dögöljön meg a szomszéd tehene is.


Illetve ha az egyik szövetség emiatt büntetve van kvázi,

Nincs büntetve senki, hiába hazudod ezt.

Miklós pedig akármit is mond, jelenleg úgy működik, hogy bármekkora entitást le lehet ütni. Ennek megváltoztatása nerf lenne, amit néhány irigy ember sírt ki.
Még egyszer: ez a nerf senkinek nem jelentene előnyt, de legalább a játékosok nagy részének hátrányt viszont igen. Azok, akik úgy gondolják, hogy ennek a nerfnek a megvalósítása fontosabb, mint az értelmes fejlesztések, azok egyszerűen szólva rosszindulatú tahók.
Idézet: Craslorg - 2011.12.03. 10:54:10
6 tétel van az aukciós házban jelenleg: 2 ritka (kb 10-11 hetes ciklikussággal), 2 gyakori (kb. 5-6 hetes ciklikussággal) és 2 kisebb (12-13 napos ciklikussággal - ez utóbbiak a +1-es tulajdonság-növelők). Olyan esetben látszódik csak 5, ha az egyik licit éjszaka jár le, akkor másnap reggel-délelőtt kerül ki a helyére a következő, hogy ne legyen hajnalban lejáró licit.

Kösz a pontosítást. Úgy látszik, nem csak olvasni, de számolni sem tudok.
Tehát akkor 7. tételként lenne jó az esszencia.
Idézet: Maci - 2011.12.02. 08:19:14

Esetleg nem-e lehetne-e az aukciós házban esszenciára licitálni?

Ez tényleg nagyon jó ötlet. Az pláne jó lenne, ha az eddigi 5 tételen felül lenne egy plusz tételként.