Az állatsebzős témához:
Részemről igenis számít, hogy szívatom -e az ellenfelet, akit megtámadok, vagy az szív, aki engem támad. Kifejezetten olyan taktikát követek, amivel igyekszem magamról mindenkit leszoktatni (cserébe én se támadok másokat), és ehhez nagyon jól jön a másodlagos is. Tény, hogy azok, akik nem tudnak elszakadni a gépüktől, és 15 percenként gyógyítják az állatukat a bestiák könyvével napi 24 órában, azok nem éreznek meg 114-es másodlagosokat se, de az emberek többségének van végzetúron kívüli élete is, én se szoktam napi 1-2 óránál többet eltölteni a játékkal, ergó esélyem sincs, hogy állandóan gyógyítsam az állatokat.
Viszont 114-es másodlagossal nem szeretnék másokat betámadni mondjuk egy kábítós küldetés során, mert nem lételemem mások szívatása, így igenis hasznos lenne egy állatsebzést kikapcsoló opció. Látom szerencsére nem csak nekem.
Hozzászólások - Gaborpivarcsi
Oldal: 1
Dátum: 2010.01.09. 18:39:21
Dátum: 2010.01.04. 20:22:23
Kilépvén kicsit a 15%-os témából itt van néhány ötlet a játékfejlesztéshez:
1. Automata sajtolás
A vadászatnál ha maximális 60 a sajtolásunk, akkor a csapdakészítéshez hasonlóan megjelenne egy újabb kis bejelölhető négyzet, amit ha bekapcsolunk, akkor a frissiben elfogott állatot rögtön ki is sajtoljuk. Simán csak kényelmi funkció, de nagyon megkönnyítené az életet, hogy nem kell 10 percenként a gépre nézni, hogy vajon megállt -e a vadászat (főleg ha állatszintlépős küldetés miatt tele vagyunk befogott állatokkal).
Esetleg lehetne ezt kombinálni a kontinuumszűkítés mértékével is, hogy ne lehessen így megkerülni azt, hogy elteljen bizonyos idő a sajtolások között. Mondjuk bekapcsolt 'automata sajtolásnál' ha a program érzékeli, hogy 0 LE-s beidomítatlan állatunk van, akkor azt rögtön kisajtolja, majd a a kronokompenzáció szintjének megfelelő idő múlva ismét ellenőriz.
----------------
2. Másodlagos támadás/varázslat KI/BE kapcsolása
Önvédelmi játékosoknak kedvező fejlesztés. Lehetőség szerint ki és be kapcsolhatjuk a másodlagos szakértelmeket, hogy ha mondjuk mi támadunk valakit, akkor ne szívassuk halálra azzal, hogy megöljük az állatait, ellenben önvédelemhez be lehetne kapcsolni.
1. Automata sajtolás
A vadászatnál ha maximális 60 a sajtolásunk, akkor a csapdakészítéshez hasonlóan megjelenne egy újabb kis bejelölhető négyzet, amit ha bekapcsolunk, akkor a frissiben elfogott állatot rögtön ki is sajtoljuk. Simán csak kényelmi funkció, de nagyon megkönnyítené az életet, hogy nem kell 10 percenként a gépre nézni, hogy vajon megállt -e a vadászat (főleg ha állatszintlépős küldetés miatt tele vagyunk befogott állatokkal).
Esetleg lehetne ezt kombinálni a kontinuumszűkítés mértékével is, hogy ne lehessen így megkerülni azt, hogy elteljen bizonyos idő a sajtolások között. Mondjuk bekapcsolt 'automata sajtolásnál' ha a program érzékeli, hogy 0 LE-s beidomítatlan állatunk van, akkor azt rögtön kisajtolja, majd a a kronokompenzáció szintjének megfelelő idő múlva ismét ellenőriz.
----------------
2. Másodlagos támadás/varázslat KI/BE kapcsolása
Önvédelmi játékosoknak kedvező fejlesztés. Lehetőség szerint ki és be kapcsolhatjuk a másodlagos szakértelmeket, hogy ha mondjuk mi támadunk valakit, akkor ne szívassuk halálra azzal, hogy megöljük az állatait, ellenben önvédelemhez be lehetne kapcsolni.
Dátum: 2010.01.04. 20:02:26
Kicsit hadd gazdagítsam tovább a büntetősök táborát.
Én elvileg azért vettem meg a büntetőt, mert teljességgel defenzív játékos vagyok, egyáltalán nem portyázok, és a büntetőt arra használom, hogy engem is békén hagyjanak. Úgy gondolom, hogy a Büntető használata így a legkorrektebb, lévén senkit se cse**egetek portyákkal, és van egy önvédelmi fegyverem is (jó kettő, szereztem SZkarabeuszt is, ugyanilyen célra).
Inkább azt kéne figyelni a büntetőnél, hogy passzív, vagy aktív játékos használja. Ha aktív portyajátékos büntetőzik, akkor az egyértelműen szívatás, és őket kéne korlátozni, nem pedig a békés játékosoktól elvonni egy önvédelmi eszközt. Főleg nem V3-on, ami "békés" világként fut.
Én elvileg azért vettem meg a büntetőt, mert teljességgel defenzív játékos vagyok, egyáltalán nem portyázok, és a büntetőt arra használom, hogy engem is békén hagyjanak. Úgy gondolom, hogy a Büntető használata így a legkorrektebb, lévén senkit se cse**egetek portyákkal, és van egy önvédelmi fegyverem is (jó kettő, szereztem SZkarabeuszt is, ugyanilyen célra).
Inkább azt kéne figyelni a büntetőnél, hogy passzív, vagy aktív játékos használja. Ha aktív portyajátékos büntetőzik, akkor az egyértelműen szívatás, és őket kéne korlátozni, nem pedig a békés játékosoktól elvonni egy önvédelmi eszközt. Főleg nem V3-on, ami "békés" világként fut.
Dátum: 2009.10.26. 13:08:11
Na ez a gyönyörű:
Hány fokos a szabályos ötszőg egy belső szöge?
50
72
100
65
Szívből gratulálok annak, aki átengedte ezt a kérdést. Azon kívül, hogy az ötszŐg az valójában ötszÖg, ráadásul a szabályos ötszög minden belső szöge 108°...
Hány fokos a szabályos ötszőg egy belső szöge?
50
72
100
65
Szívből gratulálok annak, aki átengedte ezt a kérdést. Azon kívül, hogy az ötszŐg az valójában ötszÖg, ráadásul a szabályos ötszög minden belső szöge 108°...
Dátum: 2009.10.12. 07:53:47
Nekem nagyon szimpatikus ötlet a kalandok bevezetése, de főleg a kalandtervezés izgat. Miklós, az nem megvalósítható, hogy esetlegesen minimálisan alap variációs lehetőséget adjunk a játékosok kezébe? Be lehetne vezetni nagyon egyszerű szintaxis alapján használható parancsokat, amivel variálható a kaland.
Ilyen alapvető parancs lehetne az ELÁGAZÁS, amivel döntést adhatunk a játékos kezébe. Egyszerű példa:
"Egyre beljebb haladsz a barlangban, azonban hirtelen a járat kettéágazik. Balra vagy jobbra haladsz tovább? -> VÁLASZTÁS"
Persze ez nagyon gagyi példa, de ha akár ennyi kis választási lehetőséget kapna a játékos, akkor sokkal izgalmasabb és INTERAKTÍVABB lehetne egy kaland, nem beszélve arról, hogy ez egy kalandkészítőnek maga lenne a kánaán. Nekem is rengeteg ötletem lenne kalandokra, de kéne hozzá némi kis interaktivitás is a játékos részéről.
Ilyen alapvető parancs lehetne az ELÁGAZÁS, amivel döntést adhatunk a játékos kezébe. Egyszerű példa:
"Egyre beljebb haladsz a barlangban, azonban hirtelen a járat kettéágazik. Balra vagy jobbra haladsz tovább? -> VÁLASZTÁS"
Persze ez nagyon gagyi példa, de ha akár ennyi kis választási lehetőséget kapna a játékos, akkor sokkal izgalmasabb és INTERAKTÍVABB lehetne egy kaland, nem beszélve arról, hogy ez egy kalandkészítőnek maga lenne a kánaán. Nekem is rengeteg ötletem lenne kalandokra, de kéne hozzá némi kis interaktivitás is a játékos részéről.
Dátum: 2009.09.10. 07:14:44
500 leölt manónál:
Jutalmad az eseményben való részvételért a következő:
+25 Erő, +25 Támadás, +24 Védekezés, +24 Egészség, +24 IQ, +24 Mágia, +24 Taumaturgia
250 Kiégett őskő
(Kiemelkedő teljesítményednek köszönhetően kapni fogsz +5 szerencsét is)
-5% fertőzés (nekem jól jön), illetve a toplistás helyért Zarknod medálja illetve 10 dukát.
Direkt nem is számoltam utána, de ekkora tulajdonságnövelést biztos nem csináltam volna egy darabig, úgyhogy nekem maximálisan megérte a buli.
Jutalmad az eseményben való részvételért a következő:
+25 Erő, +25 Támadás, +24 Védekezés, +24 Egészség, +24 IQ, +24 Mágia, +24 Taumaturgia
250 Kiégett őskő
(Kiemelkedő teljesítményednek köszönhetően kapni fogsz +5 szerencsét is)
-5% fertőzés (nekem jól jön), illetve a toplistás helyért Zarknod medálja illetve 10 dukát.
Direkt nem is számoltam utána, de ekkora tulajdonságnövelést biztos nem csináltam volna egy darabig, úgyhogy nekem maximálisan megérte a buli.
Dátum: 2009.08.17. 11:56:03
Csak egy gyors kérdés azokhoz, akik ugynaúgy ölik tovább a manókat a 2. fázisban is:
Van valamilyen újabb relikvia, amiért esetleg megéri tovább ölni a csp-t a manókba? A V3-on toplistás utolsó előtti vagyok manóölésben, de mostantól inkább az LE-t tolnám bele a dologba...
Ha viszont van újabb relikvia, akkor azt beszerzem.
Van valamilyen újabb relikvia, amiért esetleg megéri tovább ölni a csp-t a manókba? A V3-on toplistás utolsó előtti vagyok manóölésben, de mostantól inkább az LE-t tolnám bele a dologba...
Ha viszont van újabb relikvia, akkor azt beszerzem.
Dátum: 2009.07.21. 10:14:46
Hopp, mintha ez a kérdés már nem lenne aktuális:
Milyen világ nem létetik a Végzetúrba?
Világ 4*
Világ 2
Világ 3
Világ 1
Milyen világ nem létetik a Végzetúrba?
Világ 4*
Világ 2
Világ 3
Világ 1
Dátum: 2009.04.17. 09:57:26
Hány betűs a magyar ábécé?
44 <-
40
34
30 (ez lehet, hogy más szám volt)
A magyar ábécé 40 betűs, a magyar KITERJESZTETT ábécé 44 betűs. Nem egyértelmű a kérdés.
44 <-
40
34
30 (ez lehet, hogy más szám volt)
A magyar ábécé 40 betűs, a magyar KITERJESZTETT ábécé 44 betűs. Nem egyértelmű a kérdés.
Dátum: 2009.04.06. 07:53:11
A Harry Potterben hányadig részében *** *** Albus Dumbledor ?
5
6
Nem *** ***
3
A szavakat direkt csillagoztam ki. Maga a kérdés nem hibás (bár szerintem túl speciális), de olyan poénlelövést tartalmaz a Harry Potter egyik részével kapcsolatban, ami a könyvet még nem olvasóknak jelentősen rontja az élményt ha meglátják a kérdést.
5
6
Nem *** ***
3
A szavakat direkt csillagoztam ki. Maga a kérdés nem hibás (bár szerintem túl speciális), de olyan poénlelövést tartalmaz a Harry Potter egyik részével kapcsolatban, ami a könyvet még nem olvasóknak jelentősen rontja az élményt ha meglátják a kérdést.
Dátum: 2009.03.18. 21:54:30
Megalakult a Láthatatlan Légió, a Végzetúr első maximálisan BÉKÉS szövetsége! Célunk, hogy ne háborúzzunk senkivel, hanem a vadászat rögös útjain lassan, de biztosan fejlesztgessük a karaktereinket.
Minden békés, háborúzni nem vágyó gyémántot szívesen lát a Légió!
Minden békés, háborúzni nem vágyó gyémántot szívesen lát a Légió!
Dátum: 2009.03.05. 12:56:12
Valami gáz van a vadászatommal. Olyan, mintha kifagyott volna a rendszer. Az alábbi szöveget írja ki:
Vadászaton vagy. A következő zsákmányig hátralevő idő: 0-38:0-38.
Ezután még 12 alkalommal kutatsz zsákmány után. Még 20 cselekvéspontod van.
Az ehhez a vadászathoz tartozó kérdésre helyesen válaszoltál, +10% lélekenergiát fogsz kapni!
Az idő nem csökken, valamint megszakítani se tudom a vadászatot. a 0-ab:0-cd számok oldalfrissítésenként változnak, de nem történik semmi.
Vadászaton vagy. A következő zsákmányig hátralevő idő: 0-38:0-38.
Ezután még 12 alkalommal kutatsz zsákmány után. Még 20 cselekvéspontod van.
Az ehhez a vadászathoz tartozó kérdésre helyesen válaszoltál, +10% lélekenergiát fogsz kapni!
Az idő nem csökken, valamint megszakítani se tudom a vadászatot. a 0-ab:0-cd számok oldalfrissítésenként változnak, de nem történik semmi.
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2009.01.18. 16:56:22
Jó lesz a V3, eddig nem voltam prémiumos, de havi pár100 HUF-om lesz arra, hogy kevesebb LE-t veszítsek ha lecsapnak. Nyugisabban tudok majd "tevét nevelni".
Idézet: Sir Ny - 2009.01.16. 16:07:14
Amellett, hogy a gumicukor értéke semmivel nem nagyobb a játékélménynél, ez a mondat tökéletesen elárulja a hozzáállást. Ha te amúgy se vagy hajlandó egy játékért fizetni, akkor mi alapján várod el, hogy más időt és PÉNZT nem kímélve "ingyenélőknek" fejlesszen játékot...? Szerintem ez így, ahogy a végzetúrban van, abszolút korrekt. Akinek nem tetszik, ne játsszon vele ingyen, én is csak azért leszek prémiumos, mert a V3 nyugalma megéri.
Idézet: Sir Ny - 2009.01.16. 16:07:14
de ha lenne, akkor sem költeném egy játékra.
Amellett, hogy a gumicukor értéke semmivel nem nagyobb a játékélménynél, ez a mondat tökéletesen elárulja a hozzáállást. Ha te amúgy se vagy hajlandó egy játékért fizetni, akkor mi alapján várod el, hogy más időt és PÉNZT nem kímélve "ingyenélőknek" fejlesszen játékot...? Szerintem ez így, ahogy a végzetúrban van, abszolút korrekt. Akinek nem tetszik, ne játsszon vele ingyen, én is csak azért leszek prémiumos, mert a V3 nyugalma megéri.
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2008.12.26. 11:57:44
Na, csakhogy a tevenevelgetők táborából is hozzászóljon valaki:
Én speciel pont egy olyan "teveklub" játékot kerestem az utóbbi időben, amire naponta kétszer ránézek, kiadom az utasításokat, növelem a tulajdonságokat, aztán szevasz. Ha hosszan akarok játszani, akkor van rá más alternatívám, egy netes játék engem amúgy se köt le igazán.
Viszont tevét meg hősembert nem akartam, így a végzetúr tökéletes alternatívát nyújt az ilyen "fantasy karakternevelgetőknek" is, mint én. Ugyan eddig a 2-es világon volt karakterem, és nem ért kudarcélmény egyáltalán, de ez a 3-as világ maximálisan azt fogja nyújtani, amilyet kerestem, így már ki is töröltem az eddigi karimat.
Persze az én hozzáállásomban nincs semmilyen versengésvágy, de nem is akarok napi 30 percnél többet beleölni a játékba. És ezzel szerintem többen vagyunk így, lévén nem mindenki AKAR hardcore játékos lenni.
Összefoglalva: nagyon tetszik a 3. világ békésebb hangulata, a prémium tagság előnyei pedig bőven megérnek havi 500 Forintot... Legalább megtérül, hogy nem bagózok. :-)))
Üdv: Pivi
Én speciel pont egy olyan "teveklub" játékot kerestem az utóbbi időben, amire naponta kétszer ránézek, kiadom az utasításokat, növelem a tulajdonságokat, aztán szevasz. Ha hosszan akarok játszani, akkor van rá más alternatívám, egy netes játék engem amúgy se köt le igazán.
Viszont tevét meg hősembert nem akartam, így a végzetúr tökéletes alternatívát nyújt az ilyen "fantasy karakternevelgetőknek" is, mint én. Ugyan eddig a 2-es világon volt karakterem, és nem ért kudarcélmény egyáltalán, de ez a 3-as világ maximálisan azt fogja nyújtani, amilyet kerestem, így már ki is töröltem az eddigi karimat.
Persze az én hozzáállásomban nincs semmilyen versengésvágy, de nem is akarok napi 30 percnél többet beleölni a játékba. És ezzel szerintem többen vagyunk így, lévén nem mindenki AKAR hardcore játékos lenni.
Összefoglalva: nagyon tetszik a 3. világ békésebb hangulata, a prémium tagság előnyei pedig bőven megérnek havi 500 Forintot... Legalább megtérül, hogy nem bagózok. :-)))
Üdv: Pivi
Oldal: 1