Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Már most is ezek a küldik teszik ki a LE bevétel nagyrészét, ha még több könnyen teljesíthető küldi jelenik meg, még tovább nő a küldizés szerepe.
Az ismétlődő küldiket piszkálni nagyon ingoványos talaj... Az előző reform eredménye is igencsak megkérdőjelezhető.
Dátum: 2011.07.14. 14:25:02
Egyébként ha mindenki egy csapathoz áll legközelebb, akkor arany/platina jutalmat kap mindenki
Dátum: 2011.07.14. 13:20:14
Idézet: Ariel - 2011.07.05. 15:02:51
Pedig sokan fognak jönni a fórumra sírni. Olyan kicsik a különbségek, hogy 4-5 karakter átállása az utolsó percekben a teljes csapat eredményét úgy tönkrevághatja, hogy az már helyrehozhatatlan.

Ott, ahol 2-300 fő egyhavi versengését a végén tönkrevághatja 5 karakter átállása, nem az a 300 fő a hülye, akinek ez a rendszer nem tetszik, hanem a rendszer szar.


Csak beigazolódott a meglátásom

De nézzük a pozitív oldalát a dolognak, legalább pörög a fórum
Dátum: 2011.07.14. 12:45:40
Pár dolog amin változtatni kellene:

- a csapatváltásnak nagyon nagy súlya volt az eredményekben, 150-200 pontnyi különbség alakult ki az utolsó percekben mindössze pár ember mozgásával, ennyit összeszedni is nehéz egy nap alatt, nemhogy ekkora hátrányt ledolgozni. Csökkenteni kell az átlépéssel járó térképmozgás mértékén.

- egy nap kevés a lemaradások behozására, ráadásul a 30 napos eventnek mindössze ez az egy napja hozhat izgalmat. Meg kell növelni az utolsó váltás utáni időszakot.

- sokaknak nem volt tiszta, hogy mekkora a találati esély, és nem is volt teljesen egyértelmű. Simán ki lehetne írni a térképezős oldalra, hogy épp mekkora a találati esély vadászattal és portyával.

- a nagy vesztesek azok, akik megeröltették magukat, akár 100+ térképdarabot szereztek, de végzetmedált kapnak végül. A csapatverseny mellett jutalmazni lehetne kufáronként a 10 legtöbb térképdarabot gyűjtő játékost a legjobb jutalommal. Ezt a változtatást szerintem még mindig nem késő bevezetni a mostani versenybe.
Dátum: 2011.07.14. 11:02:02
Idézet: Birka - 2011.07.14. 10:53:48
Idézet: Maci - 2011.07.14. 10:49:52
Mindesetre azért gondolom figyeltétek hogy a térképtalálati esély kiegyenlítő mechanizmusa nem kicsit durván működött, úgyhogy végül csak az átlépések döntöttek..


Ha megnézed a grafikonokat, brutális mennyire jól Éppen ezért nem lehetett masszívan elugrani pontban, és éppen ezért volt, hogy az átlépegetéskori térképszámok túl drasztikusak lettek...


Szerintem pont az átlépkedések miatt nem látszik, hogy a térképtalálati esély kiegyenlítő mechanizmusa hogyan működött. Én inkább azt látom, hogy ahol nagyon megnőtt a létszám az indulás óta, ott jóval nagyobb volt a térképszerzés aránya, és ahol folyamatosan csökkent a taglétszám, ott találták a legkevesebbet.
Dátum: 2011.07.14. 10:42:30
Birka, ha tényleg ez a célja az eventnek, akkor ne keltse a versengés látszatát az egész.
Jelentse be Miklós, hogy egy hónap múlva lesz egy rnd sorsolás az aktív játékosok között, és ha megveszed a pálcát, erősebb jutalomra számíthatsz.
Dátum: 2011.07.14. 10:37:31
Idézet: Nabil - 2011.07.14. 10:16:09
Aki V1-en Ericathnál van, és így marad az állás, nekem köszönheti a második helyet.


Hálás köszönet, hogy beáldoztad magad!
Ezen már nem lehet segíteni. Ha még TP is járna a küldizésért, akkor tényleg el lehetne felejteni a vadászatot. Viszont azt is kétlem, hogy a vadászat olyan erősítést kapna, ami versenyképes lenne a portyázással és küldizéssel. Így nem marad más, ha Miklós azt akarja, hogy az emberek fél év múlva is vadásszanak, olyan jutalmazást kell kitalálnia, ami a vadászatra épül.
Idézet: Prisma - 2011.07.12. 20:05:51
Ezek mind taktikai elemek, amelyeket attól függetlenül lehet használni, hogy valaki erős, vagy gyenge.


Taktikai elemek, mert Miklós nem tudta előre a hatásukat, amikor bevezette. De ettől függetlenül a cél a gyengék védelme volt, felemás sikerrel. Ha most jelenne meg a VF, vagy a láthatatlanság, biztos, hogy sokkal szigorúbb előfeltételei lennének. A mostani javaslatot pedig nem tudják az erős karakterek kihasználni, mert ez végre a LE/TP-re alapul.
Ebben semmi ideológia nincs, a szavazás pedig úgyis eldönti majd, hogy kapnak-e segítséget a gyenge karik, vagy sem.
Az AFP is pont ugyan így kompenzál, csak az éppenséggel a VF-el szemben. Ez pedig azoknak segít, akik nem csak portyáznak, hanem vadásznak is. Semmivel sem különb a mostani bónusz az AFP rendszerénél.

A bénaság jutalmazásáról csak annyit, hogy a játék lépten nyomon tele van a bénák védelmével. Láthatatlanság, védelem itala, harag itala, visszafogott fejlődés, sebgyógyítás, lefelé támadás büntetése, segítségnyújtás, és még sorolhatnám. A felsoroltak ellen valahogy nem láttam, hogy felléptél volna...
Idézet: Birka - 2011.07.12. 18:52:02
Miért nem lehet olyan bónuszt adni, ami "összemérhető" a bénaság mértékével?


Ez a bónusz pont azt csinálja. Csak épp az átlaghoz viszonyít, nem pedig azokhoz, akik extrém LE/TP értéket produkálnak. Az már más kérdés, hogy a maximális +6 TÖ sok, vagy kevés.
Birka, ilyen mélységben már nem lehet optimalizálni. Ha szintlépésre spórolod a csp-t, akkor eventre nem tudod spórolni. Nem tudod mindig mindenre felhalmozni, a csp-t, és nem is érdemes.
Abban sem vagyok biztos, hogy pozitívban lehet kijönni a dologból azzal, hogy egy teljes szintlépésig direkt lerontja az ember az átlagát pár tulajdonságbónuszért.
Nem biztos, hogy az a játékos béna, aki nem akar három hónapot eltölteni egy szinten, csak azért, mert a környezete ezt teszi. Miért ne lehetne jutalmazni azt, aki normál tempóban halad, és elkölti minden erőforrását, szemben azokkal akik csak portyáznak.
Dátum: 2011.07.08. 19:15:07
Engem pl az zavar, hogy őskővel fizetek a portya szimulációért, kihozza, hogy 18:2 arányban én győznék, majd ezután zsinórban 4x úgy szarrá vernek a portyában, hogy csak pislogok...
Vagy a random szar, vagy a portya bugos, vagy a szimuláció számol rosszul, de hogy ez nem normális, az biztos.
Vagy kerüljön a játékba egy LGY-ből húzható épület, ami kristálypont regent, vagy könnyített szakipróbákat eredményez.
Dátum: 2011.07.05. 21:17:24
Mitől változhat ennyire az állatok sebzése azonos csatán belül?

Eltaláltad, 1216 sebzés! Kritikus sebzés! Tűzbestia, Tűzkígyó, Sárkánykígyó és Őrült démon is ellenfeledre vetik magukat. 4 támadással 1023 életpontot sebeztek. Kritikus sebzés!
Eltaláltad, 1216 sebzés! Kritikus sebzés! Tűzbestia, Tűzkígyó, Sárkánykígyó és Őrült démon is ellenfeledre vetik magukat. 4 támadással 882 sebzés! Kritikus sebzés!

Aki tudja a megfejtést, az ossza meg velem is, mert számomra érthetetlen...
Dátum: 2011.07.05. 15:02:51
Pedig sokan fognak jönni a fórumra sírni. Olyan kicsik a különbségek, hogy 4-5 karakter átállása az utolsó percekben a teljes csapat eredményét úgy tönkrevághatja, hogy az már helyrehozhatatlan.

Ott, ahol 2-300 fő egyhavi versengését a végén tönkrevághatja 5 karakter átállása, nem az a 300 fő a hülye, akinek ez a rendszer nem tetszik, hanem a rendszer szar.
Dátum: 2011.07.05. 12:29:45
A gond csak ott van, hogy nem egyenlők az esélyek. Az azonnali frissülés miatt aki az utolsó percekben a gép előtt tud ülni, az dönthet a saját sorsa felől, aki nincs gép előtt, annak zsákbamacska az egész. Ráadásul utána már csak egy nap marad, az alatt pedig nem lehet világot váltani.
Véleményem szerint túl sok múlik az utolsó előtti nap utolsó pár óráján, ezért jobb lenne legalább 3-4 olyan napot hagyni a végére, amikor már nem lehet sehová átállni.
Dátum: 2011.07.02. 14:06:41
Ezt a 2%-ot elég sok minden módosíthatja. A pálca ad +0,5%-ot, a már megszerzett relikviák csökkenthetik, a térképes szaki szintén növeli, a taglétszámnak, és az aktív tagok számának is van hatása a találati esélyre.

A legtisztább az lenne, ha a térképes oldalon fel lenne tüntetve, hogy épp mennyi a találati esély.