Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Byzon

Dátum: 2009.09.13. 22:04:33
Nos ha követni próbálod a posztokat, tartok tőle kevéssé sikerült. Ahogy az én mondandómat sem sikerült megértened. Túl régi veterán vagyok a Behos játékokban ahhoz, hogy ezen már meglepődjek.
Egyetlen rövid gondolattal zárnám soraimat: te roppant kreatív javaslattal álltál elő, ami megoldást nyújt egyetlen problémára, nevezetesen, hogy gyorsan leprogramozható legyen. Mi szépen elmondtuk, hogy miért nem jó az ötlet. Ebben a formában. Más kérdés, hogy mivel ezt mondtad, úgyis ez lesz és amikor majd gyakorlatban is előjönnek az elmondottak, akkor kezdhettek újabb végeláthatatlan ráncfelvarrásba. Ennyi az egész.
Jó munkát.
Dátum: 2009.09.12. 23:56:49
Idézet: Miklós - 2009.09.11. 19:30:07
Ráadásul a legtöbb javaslat leprogramozása horribilisan komplikált.


Miklós. Ne haragudj, de ez a másik, ami mellett nem tudok elmenni szó nélkül...
Nem akarok kötekedni és végképp ne érts félre, nem a munkátokat akarom kritizálni. Ez a játék nekem személy szerint eleddig is sok szép élményt adott, vagyis nem dolgoztatok rosszul. De az a baj, hogy jelenleg sokak számára egyszerűen véget ért. Ismered azokat a PC játékokat, amikben ha végigviszed a történetet és végigvárod a stáblistát továbbra is lehet mászkálni még jobbra-balra? Na ez valami ilyen jelenleg. Nem tudom ki hogy van vele, de ezekkel én is elökörködtem még picikét, rohangásztam, de cefet hamar meguntam, max ha kijött egy jó kiegészítő poroltam le újból.
Ha nem álltok neki valaminek gyökeresen és igen, sok meló lesz benne és sok idő, csak ráncfelvarrtok... Háááát... Egyre többen fogják megunni az egészet. És az felteszem nektek sem jó. Nagyon sokan töröltek. Még többektől hallom, maradok, de őskövet már nem veszek, minek?
Apróságok helyett neki kéne állni Miklós és minél hamarabb... Megértjük ha időbe telik. Ha mondasz egy korrekt időpontot, hogy epic valóban élvezhető formában ekkora, háborús reform (gyökeres!!!) akkorra, stb, és ahhoz tartjátok is magatok, az sok játékost és gyanítom sok őskövet ment meg nektek. Időpontnál inkább dolgozz valamennyi ráhagyással, jobb kellemesen csalódni, ha előbb bekerül.
Még valami. Neki kell állni. De nagyon gyorsan. Tartok tőle. És hidd el, nem új magas szintű gyógyitalt akarunk. Ballisztikus ívben le van... a gyógyital. Nem ilyeneket. Valami nagy dobást Miklós. Mert a jelenlegi rendszer egyszerűen idejét múlt, magas szinten ezer sebből vérzik. Ezt nem láthattátok előre, ez tény, a béta nem ment ilyen messzire, pár ember nem veheti fel a versenyt több ezer kreativításával. Tény. De mostanra kijöttek a hibák. A szövetségi háborúk élvezhetetlenek. Az epikus ledegradálódott. A kihívás eltűnt. A fertőzéssel kiveszett a cél és az izgalom. Lépni kell Miklós. És nagyot.
Dátum: 2009.09.12. 23:42:36
Ugye ezt most nem mondtad komolyan?

1. Leátlagolod. Marha jó. Nézd meg hol tart az élmezőny. Rugdossák ki a kisebb/gyengébb tagokat vagy felejtsék el az epikust?
2. Közép szövetségek emberhiánya már így is borzalmas, miközben egyre-másra alakulnak tök feleslegesen a kis szövik, mikor ezekben van elég hely és jó épületek, csak van egy irracionális kúttöltési rendszer. Végleg el akarod lehetetleníteni a feltöltésüket?
3. A legerősebb hadi szövetségeknek még talán menne is a dolog, egy bizonyos szintig. Mi a helyzet a kis, építkező, ismertebben farm klánokkal, akik már csak a PC erejében bíznak háborúban is. Még jobban szakadjanak le?
4. A jelenlegi top klánok epic henteseinek mi értelme volt kimaxolni az epic szakértelmet, ha a dög arányos sebzése miatt esélyük sem lesz kihasználni?

Miklós! Nem április elseje van...
Dátum: 2009.09.11. 18:06:04
Idézet: LoWs - 2009.09.11. 17:40:10
Byzon, én már azt várom mikor vezetik be

Nagyon jó ez a zászlós ötlet! Mondjuk az aráyokat és a pontos mechanikákat ki kell próbáni.. mivel pl az a +25% PP költség eléggé soknak tűnik nekem.


Az első fele megtisztelő. Köszönöm.
A második feléhez: nyilván arányokat, építési költségeket lehet módosítani, kell is. A fekete mágus egyértelműen a legkeményebb zsoldos a kidolgozottak közül. Még azt sem tartanám lehetetlennek, hogy készítsenek még néhány alap zsoldost (pl állatokat véd, rabolni segít kiégett őskövet, ha a támadó veszít több LE-t bukik, ilyenek) és a fekete mágus meg egy-két hozzá hasonló kaliberű figura szövetségi küldetések jutalma legyen, csak ahhoz először azoknak is el kéne készülni.
Dátum: 2009.09.11. 16:48:16
Érdekes amiket mondasz Miklós, én nem olyan régen gondolkoztam el a háborús rendszer átalakításáról. Mert sajnos jelenleg kb a következő a probléma:
Alacsony szinten a szövetségek szana-szét vannak farmolva. Magasabb szinten a háború simán kiveszőben lévő állatfaj, mert semmilyen szinten nem éri meg háborúzni. A nyerhető LE csekély, a Pusztítás Citadelláját beleszámolva egyszerűen nem éri meg az egész (anélkül se nagyon), miközben a játék színesítése lenne a dolga.
Ötleteltem egy kicsit. Az alábbiak egy elég komplex és nagy volumenű munka lenne, de egy szép hosszú közvélemény kutatás áll mögötte. Meg voltak kérdezve a topból és a középmezőnyből is klánok illetve játékosok. Mivel alapvetően egységesen mögé álltak a kezdeményezésnek, felmásolom ide is. Ebben a formában aligha valósulna meg, bár biztos vagyok abban, hogy sokat használna a játéknak, de talán valamit elindít.
Ugyebár két alapvetésben rossz a jelenlegi rendszer. Egyrészt félelmetesen redukálja a háborúkat a Háború Csarnoka, egyszerűen nincs már miért kitartani, csak nő a háborús veszteség. Másrészt magasabb szinten az egész nem ér szinte semmit, mivel a háborús nyeremény egy magasabb klánnak semmi. Szerintem olyan megoldás felé kell törekedni, ami a következő problémákat oldja meg:
1. Valamilyen módon biztosítani kell, hogy akik harcolnak a javaikért, azok kevesebbet bukjanak.
2. Nem olyan módon, hogy a nyertes kevesebbet hozzon.
3. A háború nem szólhat csak a LE-ről, egyszerűen semmire sem megoldás.

És akkor álljon itt az én szerény kis ötletem, és ezúton köszönöm a Sötét Ösvény, a Gaia szövetségeknek, és minden kedves barátomnak akik a véleményezésnél a segítségemre voltak, akikkel közösen önthettük ezt ebbe a formába, és természetesen várom a fórum nagy optimalizátorainak (Kocos, Ariel, jeriko hajrá!) "kötözködéseit" (jó értelemben!) is:

Az egész alapja két új épület lenne, az egyik a LE veszteség csökkentésére másik pedig, na azt majd részletesen. Szóval:

Dicsőségcsarnok

Építhető szintek száma: 9
Költség: az illetékesekre hagyom, de szerintem ne legyen eget rengető
Előfeltétel: A Háború Csarnoka 1/A béke Csarnoka 1
Hatás: A Dicsőségcsarnok másodlagos lélekkútként viselkedik, ahonnan nem lehet az épületekbe LE-t tölteni és a nyertes háborúk arányában nő a töltődési sebessége. Kapacitása a szövetség jelenlegi lélekkútjának szint*10%-a.
Ha kihívnak egy háborúra és azonnal kapitulálsz, akkor a Dicsőségcsarnoknak nincs hatása.
Ha a háború legalább három napig eltart, az elvesztett LE 25%-a a Dicsőségcsarnokból megy.
Ha 1 hétig is kitartott a szövetség, akkor az 50%-át állja a DCs.
Ha 2 hétig, akkor már a 90%-ot.
Természetesen nem fedezhet több veszteséget mint amennyi jelenleg benne van!
Remények: mivel a támadó a HCs miatt jóval több LE-t kap, megéri háborúznia erősen, a sok LE-ből amit nyernek kialakulhatnak igazi hadiszövetségek, amik ebből élnek.
A védekező ha felveszi a kesztyűt és védi ami az övé, sokkal kevesebbet fog bukni, minél dicsőbben harcol, annál kevesebbet.
Megérné harcolni, megérné legalább megpróbálni megvédeni ami a miénk és ez által még egy vesztes háborúban is lenne sikerélmény. Mindkét félnek.

Ezzel ugye kb meg lenne oldva a LE vesztés kérdése, mert aki nem is harcol a sajátjáért, annak ne sírjon a szája. De ez így kevés.
Viszont:
A nyomorú hordaparancsnokaink úgyis folyamatosan a nagy háborút emlegetik, meg a többi horda legyőzését, hát akkor hajrá! Most megpróbálják hadba szólítani népüket, hogy legyőzessen a többi horda. Először is elérhetővé tesznek egy új "építményt":

Dicsőséglobogó

Építhető szintek: 1
Építési költség: 250.000 LE
Előfeltétel: Béke Csarnoka 1/Háború Csarnoka 1
Hatása: amíg van ilyen épülete, a szövetség tagjai +1% LE-t kapnak vadászatból és +2%-ot portyázásból.

Mostantól kezdődik a lobogók háborúja! Mert a hordaparancsnokok be kívánják bizonyítani, az ő hordájuk a legdicsőbb e világon! Ha egy szövetség háborúban veszít, akkor Dicsőséglobogó épülete lerombolódik, a győztes pedig megkapja azt kincseskamrájába!
Ezekre normális módon lehet licitálni, de egy karakter csak egy lobogót hordozhat (relikvia), nem színenként egy, összesen egy! Képessége attól függ, milyen hordás szövetséget győztek le, milyen lobogót zsákmányoltak. Vagyis:
Parázsselyem hadijelvény (rubin): +2 erő, +1 támadás, +3 kritikus ütés
Lombcsipke máguslobogó (smaragd): +1 IQ, +1 mágia, +1 tau, +3 kritikus varázslat
Tengerdamaszt címerbrokát (zafír): +3 egészség, +3 mágia, +5 sebgyógyítás
Hóbársony uradalmi zászló (gyémánt): +2 védő, +1 IQ, 5% kedvezmény a kufárnál
Ha nem licitál rá senki, akkor csatolva marad a kamrához.
Opcionális verzió: lehetséges olyan módon is, hogy aki a legtöbb győzelmet aratta az adott háborúban és még nincs lobogója, ő dönthet megtartja vagy beadja a kincseskamrába.
Hogy kedvet csináljanak a háborúhoz, a parancsnokok új épületek tervrajzait bocsátják rendelkezésre, de dicsőségzászlókért cserébe! Hiszen ezek csak a legjobbaknak járnak!
(Megjegyzés: a zászlófarmolás elkerülése okán, ha egy szövi 3 nap alatt (dupla győzelemmel/kapitulációval) győz, akkor bár a lobogó lerombolódik, a győztes sem kapja, meg (eldobja, nem volt dicső harc). Ha viszont ki tudtak tartani 2 hétig, akkor az épület újjáépítésének költsége feleződik.
Hogy a kisebb szövetségeket se érintse érzékenyen a dolog, ha valakinek van a kincstárában zászló legyőzött ellenféltől, és úgy rombolódik a zászlaja, akkor egyetlen zászlóért cserébe a hordaparancsnok új zászlót küld, hogy ne kelljen újra LE-t kidobni erre. Vagyis dönteni lehet hogy LE-ért vagy egy zászlóért építik újra).
Figyelem! Természetesen csak az zsákmányolhat zászlót, akinek van lobogója a háború kitörésének pillanatában!

Lehetséges új épületek zászlókért:
(Elsődlegesnek tartottam picit megerősíteni a háborús védekező felet, hiszen így reális az életből is, na meg ne legyen olyan egyszerű a farmolás):
Megjegyezném a zászlókért csak az épület felépítésének lehetőségét lehet megkapni, felépíteni ugyanúgy LE-ből kell!

Bástya
Építhető szintek: 4 (ha van mester építészet 6)
Előfeltétel: védőfal 5
Költség: gyakorlótér környéke gondolom
Zászlók: 3-ért kérhető
Hatása: a bástya remekül segíti a védőket háborúban. Csak háborús ellenfél esetén minden szintje után számít a védekezőnek 2 szintnyi gyakorló tér is a harcban.

Ispotály
Építhető szintek: 1
Előfeltétel: Palota 1
Költség: 20.000 LE (?)
Zászlók: 3
Hatása: napi egyszer kezdeményezhető pihenés az ispotályban is (3-ba beleszámít), ekkor Ép regenerációhoz +5%.

Hárem
Építhető szintek: 1
Előfeltétel: Palota 1
Költség: 20.000 LE (?)
Zászlók: 3
Hatása: napi egyszer kezdeményezhető pihenés a háremben is (3-ba beleszámít), ekkor Vp regenerációhoz +5%.

Szoborpark
Építhető szintek: 1
Előfeltétel: epikus emlékmű
Költség: 100.000 LE (?)
Zászlók: 5
Hatás: nincs igazi előnye. Pusztán egy dicsőségfal. Nyilvántartásra kerülnek a háborús győzelmek, az epic sebzések és az építés a szövetségekben (összes). Aki valamelyikben vezet, annak szobra (képe) itt megtekinthető külön, arany keretben. Kap egy linket hozzá az adatlapjára és persze ezt nem csak a szövi tagjai nézhetik meg, hiszen ez csak a dicsőségről szól.

Bazár
Építhető szintek: 1
Előfeltétel: Palota 5
Költség: 250.000 LE (?)
Zászlók: 5
Hatás: itt lehet kereskedni csempészekkel, kalózokkal, karaván fosztogatókkal. Az ár garantáltan jutányos, a minőség más kérdés... Bármilyen tárgyat megvehetsz, ami non prémes. Beállíthatod, hogy 5, 10 vagy 15% kedvezményt szeretnél. Cserébe ugyanekkora esélyed lesz, hogy bóvlit sóztak rád és kidobtad a LE-t az ablakon.
Vagyis: megvehetsz egy tárgyat (csak nem prémest) a lélekkufáron kívül itt is. De ha bejön a bóvliszázalék, akkor csak kidobtad a LE-t az ablakon, nem kapsz semmit. Ha nem jön be, akkor viszont olcsóbban hozzájutottál. Szerencsejáték.

Zsoldosközpont
Építhető szintek: 1
Előfeltétel: Béke Csarnoka 5/Háború Csarnoka 5
Költség: 1.000.000 LE (?)
Zászlók: 15
Hatás: zsoldos bérelhető, hogy háborúban segítse a várvédelmet. Cserébe a lélekkút termelése 1%-al csökken. Ötletek zsoldosokra:
Ork hadifőnök: ork harcosok verekednek a falakon! Ha háborús ellenfél támad, akkor az állatok sebzése másfélszeres lesz (ennyit adnak hozzá az orkok).
Elf matriárcha: elf íjászok védik a falakat! Háborús ellenféllel szemben varázslatkör végén is van állatsebzés, mégpedig dupla! (Nyílvesszők)
Feketemágus: sötétségburok védi a falat! Háborús ellenfelek 50% eséllyel veszítenek +1 PP-t!
Egyszerre csak egy zsoldost lehet felbérelni!

Tolvajcéh
Építhető szintek: 10
Előfeltétel: Palota 1
Költség: sok LE
Zászlók: 15
Hatás: szint*2 perccel rövidül a kémgömb használati ideje (aukciós így is sokkal jobb).
+ szint*2 lopás szakértelem.
Emellett lenne még 2 fontos dolog amit csinál. Az egyik a büntető tárgyak, amik ha elszabadulnak a portyázás végét jelentik magasabb szinten, ami meg a játék vége lesz. Annyira kevés LE van a portyában kis odafigyelés mellett, hogy egyszerűen nem éri meg ilyet viselő embert megtámadni, ha nyersz akkor is buksz rajta. Ha már egyszer berakták (senki nem érti minek) legalább legyen ellene védekezés: az épület csökkentse szint*X%-al az esélyt hogy bejön. 0-ra azért ne.
A másik. Vannak küldik amik sokaknak szinte megoldhatatlanok, rettenetesen soká fogják az embert. (pl maxos vf-el 5 szintlépés az akár 9-10 hét is lehet!!! és társai). Lehetne lehetőséget adni, hogy (szint arányában csökkenő, de nagyon ritka) időközönként egy küldit le lehessen tudni vele, amelyért ilyenkor nem jár LE, sőt! Fizetni kell a céhnek a hamis okmányért, mégpedig az LE felét amit kapnánk érte. Alapban mondjuk 90 nap - szint*3 nap időközönként lehetne vele élni. Még mindig jobban jár sokkal aki megoldja, de van esélye a többieknek is, akiknek az életkedve is elmegy egy-egy lehetetlen külditől.

Trónterem
Építhető szintek: 1
Előfeltétel: Palota 5, Béke Csarnoka 5/Háború Csarnoka 5
Költség: 2.500.000 LE (?)
Zászlók: 30
Hatás: új diplomáciai lehetőségeket nyitna meg az épület egészen pontosan 5-öt. Ezek:
1. Vérszövetség: egy klánnak egyszerre csak egy vérszövetségese lehet! Egyszerű szavazással bármilyen háborúba be lehet hívni a vérszövetségest (nekik is szavazással el kell fogadniuk). Innentől az ő csatáik is beleszámítanak a végeredménybe, de nyereség/veszteség nem éri őket. Csak saját hordájú szövetséggel lehetséges! A vérszövetségesek kapnak egy közös fórumot is.
2. Rajtaütés: gyors fosztogatás. Kiküldése után várakozási idő nélkül azonnal háború kezdődik, mely 24 óra múlva mindenképpen véget ér. Ha a védekező győzött (egyszerű nyeréskülönbség) normál LE vesztés. Ha a győztes, akkor nincs alapnyeremény, csak amit a HCs adott. Zászló nem szerezhető! Békeszerződés nem jön létre, de adott szövi ellen 4 hétig nem indítható újabb rajtaütés.
3. Totális háború: ezt a megtámadottnak is el kell fogadnia (szavazás), egyébként csak normál háború lesz. Ha létrejön, akkor tét a vesztes TELJES lélekkútja és minden zászlaja. Katakomba épület tiltottá válik.
4. Zsarolás: szavazás kezdeményezhető célpont szövinél, egy megjelölt összeggel. Ha elfogadják, akkor ennyit kap a zsaroló a lélekkútjába onnan és békeszerződés jön létre. Ha nem, háború kezdődik. Szövetségesnek nem küldhető, egy klánnak is csak havi egyszer.
5. Vesztegetés: célpont szövinek felajánlást lehet tenni (zsarolás fordítottja) amit ha elfogadnak minden hadüzi törlődik és béke jön létre. Szövetségesnek nem küldhető, egy klánnak csak havi egyszer.

Később lehetne bővíteni a zászlós épületek sorát akár, nekem hirtelen ezek jutottak eszembe. Esetleg lehetne mód arra, ha egy szövetség végzetesen kiszolgáltatott helyzetbe kerül, sokszorosát veszíti annak amennyit győzni tud, akkor a hordaparancsnok megküldje nekik a Bástya, egészen kritikus esetben a Zsoldosközpont tervrajzait ingyen és bérmentve. Ez majd úgyis látszik a gyakorlatban.
Ti mit gondoltok erről? Feldobná a háborús rendszert?
Dátum: 2009.09.06. 13:04:39
Igen, így működhetne. Eleinte a 10 perces ütésekkel cefet módon felgyorsulna mondod, de mivel az epic ereje nem alap, hanem a karakterekhez kötődik így is maradna.
(Ez nem a top szöviken múlik, bárhol, ahol elérhető az akadémia 15, vagyis belátható időn belül kb mindenhol).
Akkor fel kéne húzni, komoly kihívássá tenni az egészet,a lénynek minden szinten van ereje, az adott szinthez mérten elég húzós is, de ezzel mi történik? Csak az adott szinten erős karik tudnának érdemben beleszólni... Szerintem
Dátum: 2009.09.06. 12:50:08
Egy valamit tisztázzunk: mi számít megreformálásnak?
Mert ha kihívást akarsz teremteni, ami összefogja a szövit, arra ez nem jó. Epicspecializációval egy keményebb karakter is kivégzi, hiába manó effektus, a manót is, ha 10 percenként nekirohan. Lényegében nagy eséllyel a kicsik ütnének esetleg 2-t, amíg a nagyok szecskává aprítanák a dögöt. Ezt így nem nevezném közösségi élménynek.
Vagy a kincsdobását kell megreformálni? Akkor tessék betenni egy plusz kereskedőt azt kincspontból nem licitálni kell, hanem vásárlani, max karakter szintjétől függő relicet. Kész.
De gondolom nem ez utóbbi a cél. A manós verzióval ahhoz közel járunk, de valahogy alakítani kéne még rajta, de ötletem az sajna nincs sok...
Vicca a kincsdobást meg mindenképpen meg kell reformálni. Ez is tuti.
Dátum: 2009.09.06. 12:42:44
Idézet: Aurri - 2009.09.06. 12:35:48
Byzon:
Nem kell állnia. Leírtam, hogy attól a lénytől indul a sor, akit a szövi legalább 3(4?) tagja elér. Mivel valszeg eddig pont ők maradtak ki a mókából, ezért ez talán pont így fair.


Bátyja másképp kérdezem saját szemszögből szigorúan: 33 fős szövetségünkben 5 ember tudja ütni az epicet akik gond nélkül le is darálják a 13X szintű lényt. Ha ennyi elég, mi változna?
Ha nem, akkor ők addig malmozzanak?
Dátum: 2009.09.06. 12:31:45
Nem pontozom le, mert legalább ötletelsz, bár vannak benne hibás részek szerintem.
1. Már miért csak lény szintje-10(15) üthesse? Nagy közösségi élmény az biztos... A nagy szöviknek hónapokra le kéne állniuk minden epikussal, mert még a legnagyobbak szintje is messze kisebb az ilyen lényeknél. Én sem vagyok éppen egy übertáp, de +30-35 szintű epic ellen még érdemben bele tudnék szólni. Plusz jelenleg 70 feletti a legnagyobb tagunk, a 35-ös tagnak mit mondasz?
2. Übertápikusz: sajna ezek a tárgyak bekerültek, sajna alapjaiban borítják a játékegyensúlyt, igen, küzdelmes munkával mindenkinek legyen. Pont.
3. LE betöltést felejtsd el, semmit nem ad az epic győzelem, senki nem fogja töltögetni. (Igen, mielőtt megkérdezed ez a játék az optimalizálásról szól!) Esetleg tölti amíg neki nincs übertápikusza, nálam nagyobb számológépek majd utánaszámolnak megérné-e.
4. Összességében jobban tetszene ennél ha Alzanni Mátka jönne (manós erő). Abba tényleg mindenki bele bírna szólni. Ebbe így nem hiszem.
Dátum: 2009.09.06. 11:46:29
Tévedés. Van bőven ismerőseim között aki 100 feletti epikusokat vert agyon egyedül

A jelenlegi -20, vagy bármilyen jelenlegihez viszonyított mindenképpen rossz ötlet. Inkább karakter szintje+X lenne a jó...
Dátum: 2009.09.06. 10:49:57
Nem mondtál hülyeséget. 50-es az első és 1-el nő állandóan
Dátum: 2009.09.06. 10:12:18
Másképp látjuk a világot. Szerintem az a baj, hogy egy a játékot alapjaiban megváltoztató cucmó csak pár embernek elérhető.
Ha azok csak több szint múlva kapják meg, az azért van, mert eddig nem fordítottak annyi pénzt, időt és főleg gondolkodást a karira mint eddig. Ez a játékos dolga, felelősége, mennyire érdekli a saját karaktere.
A jelenlegi rendszer pedig a puszta szerencsén múlik, ahol a teljesítmény szerepe minimális. Nekem ez tetszik kevésbé.
Dátum: 2009.09.06. 09:56:21
Val'szeg azért, mert az a 10 kiemelkedő karakter. A többiek előtt nyitott a lehetőség, erősödjenek (az epic ereje állandó, nem befogni kell valakit aki szintén keményen erősít) és láss csodát, nekik is lesz...
Dátum: 2009.09.06. 09:44:59
Adott szintű kariknak hozzávetőlegesen azonos szintű cuccaik is lesznek így. Max ha valaki nagyon kiemelkedik már eleve a sorból kap jobbat, és aki nagyon le van maradva addig is, az gyengébbet. Mivel adott szintű epic ereje állandó, akit ez ösztönöz erősödhet és megkaphatja a jobb cucmót, aki meg nem is akar... izé... annak már ne haragudj de tök holt mindegy...
Dátum: 2009.09.06. 09:35:19
Idézet: Darah - 2009.09.06. 09:28:30
A magánepikben mindössze az történne, hogy a legerősebb karik hozzájutnának olyan tárgyakhoz, amihez a többiek nem, vagy 20 szint múlva jutnak hozzá.


Ezzel hol a probléma? Hiszen minden szövi, minden topjainak adott lenne a lehetőség rá... A topok lévén magasabb szintűek, valóban jobb cuccokkal fognak flangászni (amilyen szintű epicet tud ölni, annak a cucmójával) de ez miért baj? Ez a jó játék (magas szint és erő) jutalma...
És az egy 45-ös szintűt pl miért zavarjon, hogy minden 75-ös übertáp cuccal flangászik? Majd ha odaér neki is lesz. Ez olyan mintha azon vergődnék Barriquenek miért van hétszeresen áldott skótkockás flanel alsógatyája (nem tudom milyen tárgyai vannak nem szoktam nézni ). Majd aki odaér megveszi. Mivel a lehetőség mindenkinek nyitott lenne, az egyensúly nem borul meg. Legalábbis szinteken belül nem borítja az erőviszonyokat. De az is természetes, hogy 72-es szinten már ne Tharr gyűrűje potyogjon
Dátum: 2009.09.06. 09:20:04
Neked nem szívesen mondok ellent Darah, de most megteszem:
Nagyon kevés olyan klán van, ahol van még közösségi epic. Mert közösséginek azt nevezem, amelyben a csapat minden tagja részt tud venni. Most már lassan az van, hogy minden szövi legmagasabb szintű karijainak van magánepicje.
Ez nem infarktusos beteg. Ez a beteg meghalt.
Ha pedig újra akarjuk éleszteni, ahhoz először vegyünk defibrilátort, vagyis akkor át kell szabni az egész rendszert.
De ennek nem sok értelmét látom. Lennének magánepicek, amik megoldják a túlzottan elszállt tárgyak gondját (lehetőleg NEM random rendszerben), de mivel a legüberebb húdeszuper cumók a nagy epicből hullanának, biztos azt sem hagynák a fenébe...
Viszont képtelenség közösségi élménnyé tenni. Gondold meg. Ha nem gyengül az ereje, akkor a "kicsik" számára elérhetetlen lesz. Ha gyengül, akkor meg a "nagyok" 30 perc alatt ledarálják a francba. Ez a hajó elment Darah. Jó ötletnek indult Mikiéktől, de hosszú távon életképtelen.
Idézet: Lanmandragoran - 2009.08.30. 15:21:30
2. az esetek 90%-ában a jól bevált farmok szoktak ilyen levelet küldeni, vagyis kifejezetten jó célpontajánló a topic


Bakmeg, nekem 99%-uk túl kicsi
Srácok ezeket ne ide írjátok fel, mert semmi értelme. Senki nem olvassa. Küldjétek el Miklósnak, vagy Baratynak itt a fórumon pm akkor majd intézkednek.
Mind Ozzy, mind Hudson Seal megérdemli a 3 napot a BANán szigeteken...
Dátum: 2009.08.30. 10:28:54
Igen. Javítgassuk, toldozgassuk, foltozgassuk a hibákat, újdonság majd szeptemberben. Hogy melyik év? Azt épp most álmodja meg Zarknod...
Dátum: 2009.08.29. 20:12:59
Idézet: Miklós - 2009.08.29. 19:46:39
Azért ezt nem teljesen igaz, hogy akinek megvan a szaki / tul olcsóbbitó epikus tárgy, az félisten, akinek nincs, az meg lehúzhatja. Néhány százalék előnyt ad - ami számottevő! Ugyanígy előnyre tehetsz szert, ha kvizmedálokat gyüjtesz, ha ajánlásaid vannak, ha jól válaszolsz a kvizkérdésekre, ha hatalom tornyád van, ha magas szintü kinzókamrád van, ha bizonyos szakértelmeid más időpontban értek el magasabb szintet, mint versenytársaidé. A versengés lényege, hogy vannak módszerek, amelyek segitségével előnyre tehetsz szert. Ha nem lennének ilyen módszerek, minden karakter egyforma lenne.

Az egyéni epikusölésről. Irtam már jópár érvet (epikusok egyediségének megszünése, tárgyakért folyó vetélkedés megszünése, összefogás szükségességének megszünése), hogy ez miért nem jó ötlet, de irok még néhányat:
1.) A random itt is random, itt is megtörténhet, hogy nem esik ki a cucc, amire vágysz.
2.) Ez megint csak a top karaktereknek lenne táp, a nagy többség nem képes egyedül zsinórban ölni epikusokat egyedül.
3.) Oké, mindenkinek meglenne az összes epikus. Ez tényleg nagyszerű. Minden szakértelemre lenne külön 15-25 bónuszt adó relikviád és egyéb nyalánkságok. Minden kattintás előtt, attól függően, hogy mit csinálsz, más nyakláncot és gyürüt vennél fel. A következő kör az lenne, hogy megint mennyi időt kell emiatt a játékkal tölteni, lehessen egyszerre 10 gyürüt viselni, vagy a program automatikusan váltsa stb.
4.) újabb kockázatmentes állatfejlesztési lehetőség a top karaktereknek, az olló további szétnyilása.

Szerintem vizsgáljuk meg inkább azt, hogy pontosan miért is szeretnétek ezt (azon kivül, hogy mindenkinek meglegyen az összes epikusa, ezt felejtsük el). Ha a lényeg az, hogy egységesen, X. szinten minden játékos megszerezhesse a tul. és szaki olcsóbbitó tárgyat, akkor arra bőven elegendő, ha a normál epikusokból nagyobb eséllyel lehet ezeket megszerezni. Megjegyzem, hogy amikor ez a probléma először felmerült, utána az összes új kincstáblát úgy csináltam meg, hogy tele legyen ilyen tárgyakkal - de ehhez egy bizonyos szint elérése kell, előtte ha nem is mázli, de sok kincspont kell hozzá. Ha ugyanaz az epikus 3x újraölhető, akkor a megszerzési esély még tovább nő, ezzel tehát nem lesz probléma.

A másik ok, amiért talán ezt erőltetitek, hogy már most is van, aki nekiállt a dukát-exploitnak, és nem akarjátok, hogy előnyhöz jussanak. Ehhez viszont a problémát magát kell orvosolni, a dukát exploitot kell megszüntetni. Erre volt egy ötletem, hogy a lényegesen alacsonyabb szintü epikus tárgyakat csak kevesebb dukátért lehet eladni. Alternativa, hogy ahogy egyre több relikviát adsz el, egyre kevesebbet érnek.


Miklós! Egyrészt azért ez nem ugyanaz az eset, mint a helyesen válaszolsz-e a kvíz kérdésekre... Egyszerűen azért, mert az mindenkinek hozzáférhető lehetőség ez meg nem...
Hiába teszed gyakoribbá az ilyen képességű cuccokat, ha egyre erősebb tárgyakból hullanak. Mert a szövetségek magasabb szintű tagjai el fogják azokat vinni (eléggé el nem ítélhető módon). És ne mond, hogy a kicsik építsenek többet, ahhoz a saját karakterüket kell legyengíteniük építéssel, ergo ott vagyunk ahol a pert szakad.
Másrészt szerintem (azon ötlet pl amit én írtam és ha a pontozást nézzük ezen gyors javaslatom elég jól áll, ha megnézed a te hsz-dat nem pontozzák túl..) az ismételhető epicek tárgyaiban ne legyen random!!! Lehessen kiválasztani hogy X epicet agyonvertem, enyim amit kinéztem a kisebb tárgyak közül.
Mivel a legtápabb cumók nyilván az aktuális epikusból esnek tuti nem ér véget a klasszikus epic mészárlás. Ez rossz érv.
Az első jószág 50-es. Epic speccel 40-es is megcsapja... Már miért csak a top tudná ölni?
Állatfejlesztés... Nem értem ezen ennyit mit kell pörögni, annyira nagyon nem tápok azok a jószágok... De legyen. A zombi epic kapjon akkora másodlagost mint a ház, ha ez zavar, azt kész.

Hogy miért akarja a jónép? Miklós!!!! Leginkább azért (az epiccuccok normális eloszlása mellett) mert lenne valami új és izgalmas!!! Mert lényeges újítást a játék kezdete óta nem tettetek be! Azért mert a fertőzés leküzdése/maximalizálásával tetszik vagy sem a végtelenre tervezett játék be van fejezve! Azért! Ugyanis újításnak még csak halovány jelei sincsenek!
Mert rossz a háborús rendszer de nem csináltok vele semmit! Mert potyognak a büntető tárgyak amik már a portyát is elkezdik odafent kiölni a játékból! Mert ezer nagy probléma van, ti meg apró dolgokat foltozgattok. Azért hogy végre történjen valami és ne a régi nagyok törlésével kezdődjön lassan minden újabb nap! Hát ezért!!!