Hozzászólások - Byzon
Dátum: 2009.05.31. 15:36:26
Nem, valamit kell tenned a helyére. Ezért ne add el az alapfelszerelésed (bőrvért, kis bőrpajzs) ilyenkor (is) jól jön.
Dátum: 2009.05.31. 00:35:55
Na, csak hogy értsük egymást tisztelt Hastin!
1. Pók: olyan játékos aki nem megy gyakorlatilag vadászni (csak küldetés miatt) hanem más játékosoktól hozott LE-ből él. Így sokkal lassabban lép szintet, de arányosan sokkal erősebb lesz (ebben a játékban az a jó, ha minél több LE-t hozol, minél kevesebb Tp-ért). A titok abban rejlik, hogy tudd, kit kell megtámadni, kitől lehet nagyon nagy eséllyel rengeteg LE-t hozni. (Ezt már ne tőlem kérdzd, vadász vagyok, erre sosem sikerült ilyen mélységben rájönnöm ).
Minden máshoz amit írsz, engedj meg egy személyes észrevételt:
Tudod, még tavaly, nagyon kezdőként, mikor indult a játék, én olyan 3. szintű voltam asszem, mikor jött egy 4. szintű srác, levert mint vak a poharat. Én nem rohangáltam ide, hanem írtam neki, hogy ezt hogyan? Válaszolt és (amennyire az akkor lehetséges volt), még tanácsokat is adott. De bennem leginkább az maradt meg, ahogy elkezdte a levelét:
"Tudod engem 3 hét alatt vagy 15-en vádoltak csalással, de te vagy az első, aki megkérdezi: én hogyan csináljam?"
Te megtetted? Kérdeztél tőlük, mielőtt ide futottál?
Mert a magas szintű állat könnyen kijön ám egy intelligens kedvenccel mondjuk, amely szakértelem minden szintje után +5% Tp-t ad az állatnak, a Kennel se mindegy...
De ezeket a válaszokat tőlük is megkaphattad volna.
Tudod egyikük olyan játékos, aki valaha elég sokat letett az asztalra, aztán törölte az 50. szint környéki karakterét. Az a tudás ami megvan neki, az ami erősebbé teszi nálatok, nem az épületei, hidd el nekem. A tapasztalat viszont nem szabályellenes.
1. Pók: olyan játékos aki nem megy gyakorlatilag vadászni (csak küldetés miatt) hanem más játékosoktól hozott LE-ből él. Így sokkal lassabban lép szintet, de arányosan sokkal erősebb lesz (ebben a játékban az a jó, ha minél több LE-t hozol, minél kevesebb Tp-ért). A titok abban rejlik, hogy tudd, kit kell megtámadni, kitől lehet nagyon nagy eséllyel rengeteg LE-t hozni. (Ezt már ne tőlem kérdzd, vadász vagyok, erre sosem sikerült ilyen mélységben rájönnöm ).
Minden máshoz amit írsz, engedj meg egy személyes észrevételt:
Tudod, még tavaly, nagyon kezdőként, mikor indult a játék, én olyan 3. szintű voltam asszem, mikor jött egy 4. szintű srác, levert mint vak a poharat. Én nem rohangáltam ide, hanem írtam neki, hogy ezt hogyan? Válaszolt és (amennyire az akkor lehetséges volt), még tanácsokat is adott. De bennem leginkább az maradt meg, ahogy elkezdte a levelét:
"Tudod engem 3 hét alatt vagy 15-en vádoltak csalással, de te vagy az első, aki megkérdezi: én hogyan csináljam?"
Te megtetted? Kérdeztél tőlük, mielőtt ide futottál?
Mert a magas szintű állat könnyen kijön ám egy intelligens kedvenccel mondjuk, amely szakértelem minden szintje után +5% Tp-t ad az állatnak, a Kennel se mindegy...
De ezeket a válaszokat tőlük is megkaphattad volna.
Tudod egyikük olyan játékos, aki valaha elég sokat letett az asztalra, aztán törölte az 50. szint környéki karakterét. Az a tudás ami megvan neki, az ami erősebbé teszi nálatok, nem az épületei, hidd el nekem. A tapasztalat viszont nem szabályellenes.
Dátum: 2009.05.30. 22:28:41
Üdv mindenkinek!
A portyázós dologhoz nem akarok hozzászólni, mert nem értek hozzá, nem tudom hogyan kell pókot nevelni, ez van. (Maximum annyit, hogy mint eleddig is, most sem értem, hogy miért kell a játékból minden kreativítást kiölni... Na mindegy)
A Zöld Pókokhoz viszont igen...
Magasabb szintű tag nyújtotta építési előny... Aha... És most azonnal le kell ezt is korlátozni. Értem...
Egyszerű kérdésem volna: Igazságosan hogyan?
Mert akkor mondok egy egyszerű példát: amikor én átjöttem a jelenlegi szövetségembe olyan 15. szint környékén jártam, a klánalapító ha jól emlékszem 2. szintű volt (komolyan, még ott kezdtem velük: tessék venni varázslatot, jó az!). Nem egészen meglepő módon sokkal több az építésem mint nekik. 1M felett járok, akikkel akkor kezdtem 150-380k körül járnak.
Nem értem mivel voltunk mi olyan hatalmas előnyben...
Ugyanis a háborúink jó részét tényleg megnyertük, amit inkább az ügyes taktikának tudok be, mint a picit magasabb kiszolgáló épületeknek.
Tanácsokkal láttam el őket, amikhez bárki hozzáfér, ha elolvassa a stratégiák topicot, vagy veszi a fáradtságot és ír egy-két tapasztalt játékosnak. Akár nekem is.
Emellett jövő héten szeretnénk hadat üzenni egy top klánnak (mert ez a "hatalmas előny" a toplista 3. oldalára volt elég), az előnyük +12 támadás/+21 védekezés/+10 IQ. Volt pár tesztcsatánk. Nézegettük a dolgot. Ez semmi.
Nem hiszem, hogy ezek a bónuszok döntenének. Semmilyen szinten. Ha pedig ilyen ütemben építenek, akkor előbb-utóbb vonzó célpont lesznek a nagyobbaknak is és a két magas, de csak építésre koncentráló tag már hátrány lesz... Egyszerűbben: a rabszolga régen sem volt igazán kifizetődő, most sem az...
Egy teljesen normális, kreatív taktikát használnak. Miért kell nekik menni emiatt? Nem értem...
Ja, ezt meg még muszáj:
Idézet: Hastin - 2009.05.30. 22:27:10
Kedves Khetty! "...hogy kidobjam a több, mint 6 havi karakterfejlesztésemet a kukába!!..."
PFFFFFF.
Én már 2 és fél éve játszok egy játékkal, ami már több mint 8 éve indult, és még egyszer sem jutott eszembe "kidobni" a karakterem, mert ott pl kezelve vannak az ilyen dolgok (és nem dicsekvésképp, de a SZINTEMHEZ KÉPEST az egyik legjobb vagyok, szóval nem csak véletlenszerűen nyomogatom a gombokat a játékban)... Tehát ha csak 6 hónapja van karaktered az még semmi... (ezzel eszemben sincs megbántani téged, és mást sem, csak akkor panaszkodj majd, ha már annyi időt töltöttél valamivel, mint én)
Jelezném neked: Khetty ezzel a játékkal a kezdetek óta játszik, egyike a legtapasztaltabb játékosoknak (kicsik őt is kereshetik!!! bocsi Khetty ) Úgyhogy nagyjából, mivel a játékban lévő elérhető ismereteket már kimerítettük és egyrészt a wiki, másrészt barátok révén ismerjük, engedtessék meg neki, hogy nyugodtan véleményt formáljon, nem csak majd két év múlva, mert addigra egyrészt sokan nem fogunk/fognak játszani ha ilyen ütemben törlődnek a topok, másrészt mert anélkül nincs értelme a fórumnak.
A portyázós dologhoz nem akarok hozzászólni, mert nem értek hozzá, nem tudom hogyan kell pókot nevelni, ez van. (Maximum annyit, hogy mint eleddig is, most sem értem, hogy miért kell a játékból minden kreativítást kiölni... Na mindegy)
A Zöld Pókokhoz viszont igen...
Magasabb szintű tag nyújtotta építési előny... Aha... És most azonnal le kell ezt is korlátozni. Értem...
Egyszerű kérdésem volna: Igazságosan hogyan?
Mert akkor mondok egy egyszerű példát: amikor én átjöttem a jelenlegi szövetségembe olyan 15. szint környékén jártam, a klánalapító ha jól emlékszem 2. szintű volt (komolyan, még ott kezdtem velük: tessék venni varázslatot, jó az!). Nem egészen meglepő módon sokkal több az építésem mint nekik. 1M felett járok, akikkel akkor kezdtem 150-380k körül járnak.
Nem értem mivel voltunk mi olyan hatalmas előnyben...
Ugyanis a háborúink jó részét tényleg megnyertük, amit inkább az ügyes taktikának tudok be, mint a picit magasabb kiszolgáló épületeknek.
Tanácsokkal láttam el őket, amikhez bárki hozzáfér, ha elolvassa a stratégiák topicot, vagy veszi a fáradtságot és ír egy-két tapasztalt játékosnak. Akár nekem is.
Emellett jövő héten szeretnénk hadat üzenni egy top klánnak (mert ez a "hatalmas előny" a toplista 3. oldalára volt elég), az előnyük +12 támadás/+21 védekezés/+10 IQ. Volt pár tesztcsatánk. Nézegettük a dolgot. Ez semmi.
Nem hiszem, hogy ezek a bónuszok döntenének. Semmilyen szinten. Ha pedig ilyen ütemben építenek, akkor előbb-utóbb vonzó célpont lesznek a nagyobbaknak is és a két magas, de csak építésre koncentráló tag már hátrány lesz... Egyszerűbben: a rabszolga régen sem volt igazán kifizetődő, most sem az...
Egy teljesen normális, kreatív taktikát használnak. Miért kell nekik menni emiatt? Nem értem...
Ja, ezt meg még muszáj:
Idézet: Hastin - 2009.05.30. 22:27:10
Kedves Khetty! "...hogy kidobjam a több, mint 6 havi karakterfejlesztésemet a kukába!!..."
PFFFFFF.
Én már 2 és fél éve játszok egy játékkal, ami már több mint 8 éve indult, és még egyszer sem jutott eszembe "kidobni" a karakterem, mert ott pl kezelve vannak az ilyen dolgok (és nem dicsekvésképp, de a SZINTEMHEZ KÉPEST az egyik legjobb vagyok, szóval nem csak véletlenszerűen nyomogatom a gombokat a játékban)... Tehát ha csak 6 hónapja van karaktered az még semmi... (ezzel eszemben sincs megbántani téged, és mást sem, csak akkor panaszkodj majd, ha már annyi időt töltöttél valamivel, mint én)
Jelezném neked: Khetty ezzel a játékkal a kezdetek óta játszik, egyike a legtapasztaltabb játékosoknak (kicsik őt is kereshetik!!! bocsi Khetty ) Úgyhogy nagyjából, mivel a játékban lévő elérhető ismereteket már kimerítettük és egyrészt a wiki, másrészt barátok révén ismerjük, engedtessék meg neki, hogy nyugodtan véleményt formáljon, nem csak majd két év múlva, mert addigra egyrészt sokan nem fogunk/fognak játszani ha ilyen ütemben törlődnek a topok, másrészt mert anélkül nincs értelme a fórumnak.
Dátum: 2009.05.30. 17:04:57
Isten leszól az égből egy férfinak:
- Mivel eddig nagyszerű életet éltél, teljesítem egy kívánságodat!
- Akkor kérek egy közúti hidat a hawaii szigetekre, mert utálok repülni - kéri a férfi.
- De fiam! Ez hatalmas csoda lenne, az emberek rögvest megtudnák a létezésem, s ez elvenné tőlük a szabad akaratot. Kérj valami kisebbet.
- Jól van - bólint a férfi, - akkor szeretném megérteni a női lelket. Azt, hogy miért bánatosak, miért sírnak érthetetlen problémákon, vagy generálnak újakat, miért ilyen hullámzóak az érzelmeik, miért és mit szeretnek, mi lakozik a szívükben?
- Hmm... Izé... - válaszol Isten. - Mit is mondtál fiam, hány sávos legyen az a híd?
- Mivel eddig nagyszerű életet éltél, teljesítem egy kívánságodat!
- Akkor kérek egy közúti hidat a hawaii szigetekre, mert utálok repülni - kéri a férfi.
- De fiam! Ez hatalmas csoda lenne, az emberek rögvest megtudnák a létezésem, s ez elvenné tőlük a szabad akaratot. Kérj valami kisebbet.
- Jól van - bólint a férfi, - akkor szeretném megérteni a női lelket. Azt, hogy miért bánatosak, miért sírnak érthetetlen problémákon, vagy generálnak újakat, miért ilyen hullámzóak az érzelmeik, miért és mit szeretnek, mi lakozik a szívükben?
- Hmm... Izé... - válaszol Isten. - Mit is mondtál fiam, hány sávos legyen az a híd?
Dátum: 2009.05.30. 13:49:20
Idézet: Maci - 2009.05.30. 13:37:41
Na akkor én meghúzom magamat
most nézem cirip a közel 4000 hozzászólásodat, de nagy dumagép vagy.. persze jó értelemben..
maci
maci
Na akkor én meghúzom magamat
Dátum: 2009.05.30. 11:14:46
Olvasd el az aláírásom
Dátum: 2009.05.29. 22:57:31
Nos, pont annyi jogalappal dumálok bele mint te Zacc, mert 45-ön még engem nem érintenek, de:
Én meg úgy gondolom, hogy Miklósnak foglalkozni kell a TF, az ŐV, a HKK, a VÚ fejlesztésével és a könyvkiadással is természetesen. Ez pedig rothadt nagy meló. És persze mehetne gyorsabban is, ha anno nem éltek volna vissza a fejlesztési ötletek adásával sokan TF-en és ŐV-n is, és nem veszett volna el nagyrészt Miklós bizalma a játékosokban. Sajnos.
Én készséggel elismerem, hogy nem a legjobbak a fejlesztések. Csak remélhetem, hogy ez a Kritályszív marhaság sosem kerül játékba... Legalábbis játékosoknak.
De tény ami tény, neki is nehéz, na. Kicsit próbáljátok a helyébe képzelni magatokat és ne gúnnyal...
Én meg úgy gondolom, hogy Miklósnak foglalkozni kell a TF, az ŐV, a HKK, a VÚ fejlesztésével és a könyvkiadással is természetesen. Ez pedig rothadt nagy meló. És persze mehetne gyorsabban is, ha anno nem éltek volna vissza a fejlesztési ötletek adásával sokan TF-en és ŐV-n is, és nem veszett volna el nagyrészt Miklós bizalma a játékosokban. Sajnos.
Én készséggel elismerem, hogy nem a legjobbak a fejlesztések. Csak remélhetem, hogy ez a Kritályszív marhaság sosem kerül játékba... Legalábbis játékosoknak.
De tény ami tény, neki is nehéz, na. Kicsit próbáljátok a helyébe képzelni magatokat és ne gúnnyal...
Dátum: 2009.05.29. 18:39:03
Idézet: Piciklon - 2009.05.29. 18:32:43
Ehhez csatlakozom! Eléd állok! Amíg engem megkerülnek az neked már minimum 15 méter előny!
Azért a TF talira tessék eljönni. Főleg te, Zacc!
Ha sokan "bántani" akarnának, majd megvédelek
Ha sokan "bántani" akarnának, majd megvédelek
Ehhez csatlakozom! Eléd állok! Amíg engem megkerülnek az neked már minimum 15 méter előny!
Dátum: 2009.05.28. 23:03:01
Csak neked Zacc, íme a búcsúajándékom!
Dátum: 2009.05.28. 22:33:11
Nektek is!
Dátum: 2009.05.28. 22:17:03
Idézet: Szabinho - 2009.05.28. 22:05:24
Jönnek:
Sajnálom a döntést srácok. Nem volt éppen a KV unszimpatikus klán nekem, csak érdekes volt a felfogásotok, ennyi. De a legjobbakat kívánom a való életben! És köszönjük, hogy játékotokkal és megjegyzéseitekkel színesítettétek eddig is az összképet! Egy újabb szín hiányzik most majd újra a palettáról...
Na, jöhetnek az értelmes kommentek hogy mit kell itt sírni, blablabla
Jönnek:
Sajnálom a döntést srácok. Nem volt éppen a KV unszimpatikus klán nekem, csak érdekes volt a felfogásotok, ennyi. De a legjobbakat kívánom a való életben! És köszönjük, hogy játékotokkal és megjegyzéseitekkel színesítettétek eddig is az összképet! Egy újabb szín hiányzik most majd újra a palettáról...
Dátum: 2009.05.24. 17:32:06
Melyik az alábbiak közül egy törpe neve a Hófehérke és a hét törpe c. mesében?
Ki a Fene olvas/néz manapság mesét?
szelektív hulladéjgyűjtő konténer
Kuka
Illegális szemétlerakó
Ki a Fene olvas/néz manapság mesét?
szelektív hulladéjgyűjtő konténer
Kuka
Illegális szemétlerakó
Na ezt már azért ne jó? Még a helyesírástól eltekintve se...
Dátum: 2009.05.24. 13:48:17
Nem, a pontozástól csak a népszerűség függ, hogy eddig mennyire volt közkedvelt a fórumon, a fórum rang csak a hsz-ok számától függ, asszem 50-nél lesz újabb váltása majd Szandra.
Dátum: 2009.05.23. 13:17:36
Sziasztok!
A fő probléma szerintem az, még mindig, hogy ezzel az épülettel még jobban eltávolodunk a sokak által óhajtott céltól, hogy végre ne az egyszerű, 3 napos farmolásról szóljon a játék. Mert most aztán főleg miért érné meg védekezni, ha azzal még többet bukunk? Nonszensz. Ugyanakkor egyre többek játékélményét csorbítják a megnyerhetetlen harcok. Volna egy szerény ötletem, nem tudom ki mit szól hozzá (Jeriko, lehet darabokra szedni! ), azt sem tudom mennyire jó, de meghallgatnám a véleményeteket:
Tharr dicsőségcsarnoka
Építési költség: 50.000LE, 75.000 LE, 100.000 LE, stb.
Feltétel: (ne túl magas, pl. Lélekkút, vagy Őrtorony 2)
Építhető szintek: 10
Az épület egy másodlagos lélekenergia tartályként működne, ami ugyanúgy telik mint a lélekkút, de építésre nem használható. Maximális kapacitása a lélekkút szintjének 10%-a, amelyet minden szint 10%-al növel.
Ha egy szövetség 3 nap alatt bukja a háborúját, akkor normál módon veszít LE-t a kútból. Ha 1 hét alatt, akkor a vesztett LE felét a csarnok adja (mivel oda magától nő a LE, gyakszi ennyivel kevesebbet buknak). Ha 2 hét alatt, akkor a 90%-át. (Természetesen legfeljebb a saját maximális kapacitását tudja beletenni).
És emellett akkor be lehetne építeni, hogy minél hosszabb a háború, annál több legyen a nyereség. Így a támadó is többet hoz ha hosszabb háborút vállal be, meg a védő sem hiába küszködött.
Szerepjátékosan meg a szép küzdelem elnyerte a hadisten tetszését, így egyháza magára vállalja a hadizsákmány egy részének fizetését.
Tudom, hogy ez így nem sok, inkább csak egy kidolgozásra váró ötlet, ha egyáltalán érdemes vesződni vele. Ti hogy látjátok?
A fő probléma szerintem az, még mindig, hogy ezzel az épülettel még jobban eltávolodunk a sokak által óhajtott céltól, hogy végre ne az egyszerű, 3 napos farmolásról szóljon a játék. Mert most aztán főleg miért érné meg védekezni, ha azzal még többet bukunk? Nonszensz. Ugyanakkor egyre többek játékélményét csorbítják a megnyerhetetlen harcok. Volna egy szerény ötletem, nem tudom ki mit szól hozzá (Jeriko, lehet darabokra szedni! ), azt sem tudom mennyire jó, de meghallgatnám a véleményeteket:
Tharr dicsőségcsarnoka
Építési költség: 50.000LE, 75.000 LE, 100.000 LE, stb.
Feltétel: (ne túl magas, pl. Lélekkút, vagy Őrtorony 2)
Építhető szintek: 10
Az épület egy másodlagos lélekenergia tartályként működne, ami ugyanúgy telik mint a lélekkút, de építésre nem használható. Maximális kapacitása a lélekkút szintjének 10%-a, amelyet minden szint 10%-al növel.
Ha egy szövetség 3 nap alatt bukja a háborúját, akkor normál módon veszít LE-t a kútból. Ha 1 hét alatt, akkor a vesztett LE felét a csarnok adja (mivel oda magától nő a LE, gyakszi ennyivel kevesebbet buknak). Ha 2 hét alatt, akkor a 90%-át. (Természetesen legfeljebb a saját maximális kapacitását tudja beletenni).
És emellett akkor be lehetne építeni, hogy minél hosszabb a háború, annál több legyen a nyereség. Így a támadó is többet hoz ha hosszabb háborút vállal be, meg a védő sem hiába küszködött.
Szerepjátékosan meg a szép küzdelem elnyerte a hadisten tetszését, így egyháza magára vállalja a hadizsákmány egy részének fizetését.
Tudom, hogy ez így nem sok, inkább csak egy kidolgozásra váró ötlet, ha egyáltalán érdemes vesződni vele. Ti hogy látjátok?
Dátum: 2009.05.23. 11:02:56
Ha jól értem TLO-t, akkor mindkét fél megpróbálja kiszélesíteni a konfliktust... Vagyis a szövetségeseiket is felkérik a Citadellára...
Sőt. TLO tegnap őskővásárlást is kilátásba helyezett azoknak, akik megcsapják a VM-et, nagyon remélem hogy erre sem volt vállalkozó.
Skacok! Próbáljátok már meg ezt egymás között lezavarni... Ez a ti ügyetek, nem?
Sőt. TLO tegnap őskővásárlást is kilátásba helyezett azoknak, akik megcsapják a VM-et, nagyon remélem hogy erre sem volt vállalkozó.
Skacok! Próbáljátok már meg ezt egymás között lezavarni... Ez a ti ügyetek, nem?
Dátum: 2009.05.23. 10:47:01
Anyám! Hogy sikerült 22k-t veszteni? Akkor menjetek vadászni ha van is időtök ott ülni és költsétek le a LE-t az Isten szerelmére!
Aki nem tud kombázni, az a háború idejére, ha tényleg becsületbeli ügy, lépjen ki a szöviből.
Ahogy néztelek te azért elég sokat el tudsz kapni...
Ha tényleg ilyen elkeseredettek vagytok, akkor csapjátok meg a VM-et Citadellával, aztán ha kell, arra a 3 hétre lépjen ki mindenki, aki nem tud kombázni, így döntetlen lesz.
És azért az érdeklődés szintjén, melyik két szövetség volt ilyen szinten... nem szeretnék durván fogalmazni... kik küldték a Citadellát?
Aki nem tud kombázni, az a háború idejére, ha tényleg becsületbeli ügy, lépjen ki a szöviből.
Ahogy néztelek te azért elég sokat el tudsz kapni...
Ha tényleg ilyen elkeseredettek vagytok, akkor csapjátok meg a VM-et Citadellával, aztán ha kell, arra a 3 hétre lépjen ki mindenki, aki nem tud kombázni, így döntetlen lesz.
És azért az érdeklődés szintjén, melyik két szövetség volt ilyen szinten... nem szeretnék durván fogalmazni... kik küldték a Citadellát?
Dátum: 2009.05.23. 10:39:20
Idézet: Hatsuyuki - 2009.05.23. 10:34:02
Amikor ebben szoktam segíteni másoknak, akkor úgy 13-15.000 LE szokott lenni nálam.
Idézet: Uranos - 2009.05.23. 10:35:38
Katt a szövi adatlapján, fent (ha van szabad hely és hordádnak megfelelő) Jelentkezés a szövetségbe gomb.
Toborzás:
Itt fórumon a legegyszerűbb. Szövetségek -> (Hordádnak megfelelő) szövetség
Jelöld meg a szövi céljait, melyik világon van, kinél kell jelentkezni, stb.
Ha megakarom csinálni az 1500 LE zsákmányolós küldit az ellenfélnél mennyinek kellene lennie kb?
Amikor ebben szoktam segíteni másoknak, akkor úgy 13-15.000 LE szokott lenni nálam.
Idézet: Uranos - 2009.05.23. 10:35:38
Sehogy sem tudtam eddig kibogarászni, hogy hogyan lehet belépni egy szövettségbe, illetve egy általam létrehozottba embereket meghívni?
Katt a szövi adatlapján, fent (ha van szabad hely és hordádnak megfelelő) Jelentkezés a szövetségbe gomb.
Toborzás:
Itt fórumon a legegyszerűbb. Szövetségek -> (Hordádnak megfelelő) szövetség
Jelöld meg a szövi céljait, melyik világon van, kinél kell jelentkezni, stb.
Dátum: 2009.05.23. 10:10:18
Ott nem tudok segíteni, ott még csak az 5. szinten járok.
Dátum: 2009.05.23. 10:08:56
Értem amit mondasz és bizony sajna igazad van, de Gaunak is. Arra kéne ösztönözni a szövetségeket, hogy minél tovább kitartsanak, az elhúzódó háborúkért többet nyerjenek de a picik se veszítsenek többet. Ezt viszont elég nehéz megoldani, de nem lehetetlen. Valami ilyetén képen (most hasraütésra mondok valamit):
Új szövetségi épület:
Tharr dicsőségcsarnoka
Építési költség: 50.000LE, 75.000 LE, 100.000 LE, stb.
Feltétel: (ne túl magas, pl. Lélekkút, vagy Őrtorony 2)
Építhető szintek: 10
Az épület egy másodlagos lélekenergia tartályként működne, ami ugyanúgy telik mint a lélekkút, de építésre nem használható. Maximális kapacitása a lélekkút szintjének 10%-a, amelyet minden szint 10%-al növel.
Ha egy szövetség 3 nap alatt bukja a háborúját, akkor normál módon veszít LE-t a kútból. Ha 1 hét alatt, akkor a vesztett LE felét a csarnok adja (mivel oda magától nő a LE, gyakszi ennyivel kevesebbet buknak). Ha 2 hét alatt, akkor a 90%-át.
És emellett akkor be lehetne építeni, hogy minél hosszabb a háború, annál több legyen a nyereség. Így a támadó is többet hoz ha hosszabb háborút vállal be, meg a védő sem hiába küszködött.
Szerepjátékosan meg a szép küzdelem elnyerte a hadisten tetszését, így egyháza magára vállalja a hadizsákmány egy részének fizetését.
Ez persze csak egy gyors ötlet volt, de valahogy tuti meg lehet, és meg is kell ezt oldani.
Új szövetségi épület:
Tharr dicsőségcsarnoka
Építési költség: 50.000LE, 75.000 LE, 100.000 LE, stb.
Feltétel: (ne túl magas, pl. Lélekkút, vagy Őrtorony 2)
Építhető szintek: 10
Az épület egy másodlagos lélekenergia tartályként működne, ami ugyanúgy telik mint a lélekkút, de építésre nem használható. Maximális kapacitása a lélekkút szintjének 10%-a, amelyet minden szint 10%-al növel.
Ha egy szövetség 3 nap alatt bukja a háborúját, akkor normál módon veszít LE-t a kútból. Ha 1 hét alatt, akkor a vesztett LE felét a csarnok adja (mivel oda magától nő a LE, gyakszi ennyivel kevesebbet buknak). Ha 2 hét alatt, akkor a 90%-át.
És emellett akkor be lehetne építeni, hogy minél hosszabb a háború, annál több legyen a nyereség. Így a támadó is többet hoz ha hosszabb háborút vállal be, meg a védő sem hiába küszködött.
Szerepjátékosan meg a szép küzdelem elnyerte a hadisten tetszését, így egyháza magára vállalja a hadizsákmány egy részének fizetését.
Ez persze csak egy gyors ötlet volt, de valahogy tuti meg lehet, és meg is kell ezt oldani.
Dátum: 2009.05.23. 09:50:29
Na úgy már más!