Dátum: 2012.05.15. 09:54:41
Idézet: Offsboy - 2012.05.15. 09:44:42 A kvízolimpiás figyelmeztetés
(Még nem vettél részt a jelenleg futó kvíz olimpián.) annyira jól sikerült, hogy akkor se veszi le ha megcsinálom
Lépj ki a játékból és lépj vissza, akkor már nem lesz ott
Dátum: 2012.05.15. 08:44:05
Mondjuk nem biztos, hogy ugyanaz az eset, de v2-es klánunkban ezt úgy oldottuk meg a templomot csinálni akaró (összesen 2
) ember kedvéért, hogy diplomácia egy másik klánnal, ledumáltuk, mindkét fél megcsinálja a feladatát (náluk is van pár delikvens) aztán csókolom, kifut döntetlenre, de igazából a vereségben is benne lettünk volna, a manakonsti korában az a pár LE lényegtelen.
EDIT: Az ősköves feladatokat biztosan módosítják majd, ez nem lehet kérdés, mert már megígérték. Addig meg ráhajtunk teljesíthető sorra/oszlopra max a kristályokért
EDIT2: Már megint mi rosszat mondtam?
Ja semmi, csak még nem változott a fórum, tele van trollal, oké, feledékeny vagyok
Dátum: 2012.05.15. 07:31:04
Léptél út közben szintet, anélkül, hogy a lényeges tulajdonságaidon erősítettél volna, netalán a felszerelésed nem elavult már némileg a szinteden? Bármelyik esetben ugyanis csak a drakónok erősödtek, te meg nem és ez biza indokolhatja a folytonos csatavesztést
Dátum: 2012.05.14. 21:33:31
Semmire nem mennél vele, te nem pók vagy, ha el is hagy 10 szinttel cefet gyorsan behozod
Amúgy régi szép időkben nekem is volt egy ilyen köröm Sötét Ösvényben. HT-s nap, iszonyú sok felgyűlt csp, vadászat. Úgy gondoltam elvadászok mindent, majd a végén elköltöm. Böngésző egyik lapra megnyitva vadászat, másikra epik, had szóljon.
Vadászok, ital, epik, örülök, vadászat, ital, epik, örülök, vadászat, ital, Bedzsik, nem örülök.
Kb 4-5 másodperc volt. Később Beho taliról kiugorva éhség miatt együtt hamburgereztem vele a Mackieben, elmondta, hogy nézett is mint Rozi a moziban, mert csak azt látta a Tp-im nőnek és nem költök, nem költök, nem költök, semmi nem változik... HT-s nap miatt meg ilyenek amúgy is több támadó, de akkor már rágörcsölt a dologra. Mivel ugyanolyan itallal, kb ugyanolyan életerő szint mellett szoktam feldobni magam határ fölé, egyszerűen matekozott meg gondolom rágörcsölt a kritikus időszakban a támadás gombra, portyaablakra vagy mittomén honnan nyomta.
Konklúzió1: a hiba az én készülékemben volt (nyaktól felfelé
)
Konklúzió2: tanultam a hibámból és tisztességesen odafigyeltem a leköltésre. Ha elhívtak vadászat közben valamerre, akkor addigi LE függvényében vagy lelőttem a vadászatot és költöttem, vagy lelőttem a vadászatot, gyógyitaloztam, visszaverettem magam és reménykedtem, stb, stb.
Ja és én speciel akkor gratuláltam Bedzsiknek
Nah mindegy, mindenki másképp csinálja
Dátum: 2012.05.14. 20:40:04
Nem viccelek Texex, könnyen lehet, hogy már vagy 10 perce ott görcsölt az ujja folyamatosan a támadás gombon feletted és próbálgatta. Ha sejti, hogy nagyot szakíthat, akkor bizony képesek ilyesmire és ez még tök szabályos
Ennyiből amit leírsz nem egyértelmű, hogy csalna. Próbáld meg lekölteni a LE-t, mielőtt felbukkansz 15% fölé, ha egy jó ideig csak Tp-t húz rólad, le fog kopni
Anno rólam is akasztottak így nem keveset, nem értettem, hogy csinálják, egyszer fogtam és megkérdeztem, megmondták. Nem ördöngősség
Dátum: 2012.05.14. 18:42:01
Köszönöm a bíztatást
Akkor feltettem, hálás köszönet az előértékelésért
Dátum: 2012.05.14. 18:25:13
Ahogy vesszük Quellon. Nekünk ez egy opció a sok közül a játékban, míg Coronita posztjait nézegetve a v2-es eseményekről (Törölt karakterek topic pl) ott már ez rettenetesen égető vált, konkrétan több top játékos hullámszerűen hagyja abba a játékot. Nem biztos, hogy ez az égetőbb probléma, én most ezzel nem leszek népszerű azt hiszem, de inkább legyen még mondjuk 2-3 templom ami ilyen kurtán furcsán alakul, ha ezzel játékban tartanak egy másik fejlesztéssel egy jó rakat régi motorost (ez valószínűleg elsősorban v2 és remélem így lesz, igaza lesz Coronitának). Én inkább azt hangsúlyoznám ki (függetlenül minden ötleteléstől amit leírtam): csak jó legyen a változtatások után a templom. Ha több idő, de minőségi munka, észrevételek alapján, jól megcsinálva, ám legyen. Csak jó legyen.
Dátum: 2012.05.14. 13:07:06
Na érdeklődöm átmenne-e ez, vagy túl spec, szerepelt már vagy ilyesmi?
Homérosz megénekelte Odüsszeusznak, Ithaka királyának történetét. Eme eposzban mely mitológiai lény nem akadályozza a hőst az alábbiak közül?
Antiphatész, az emberevő óriás laisztrügonok királya s annak népe
A szirének, a folyamisten Akhelóosz dalukkal halálba csábító lányai
Polüphémosz, a szicíliai egyszemű óriás, vagyis küklopsz
Ladón, a heszperiszek aranyalmáit őrző százfejű sárkány
Előre is köszönöm, ha valaki ránéz és véleményez
Dátum: 2012.05.14. 11:29:46
Hát attól még lehetne értékelés, v2-n nekem is visszadobták szerepelttel az első kérdésemet de meg lett a küldetésem. Vagyis nem kizáró tényező
Dátum: 2012.05.14. 10:49:31
Milyen furcsa
Téged nem nagyon hat meg már magas szinten (teljesen érthetően) a 3 szakinövelés. Engem kis szinten, mivel nincs még specializáció meg ilyesmi az sem érdekelne ha minden tulajdonságomon kéne 3-at húznom igazából, nem tétel itt, de magasabb szinteken ugyancsak lenne fogcsikorgatás 6-7 féle tulajdonságnövelésből.
A baj és egyben az előny is az, hogy itt meg tudjuk ezeket beszélni. Lenne szükség változásokra így vagy úgy. Lehetőleg oly módon, ami mindenkinek jó. Valahol ez lenne a lényeg. Jó lenne ha minden erőforrást mindenki felhasználhatna és a taktika nem ezen a részen múlna. Érdekesebb lenne a játék. Viszont azt is tudom, hogy ez a VU-ban már csak egy álom marad, csak néha még próbálkozom. Remélem a TF-re már lecsapódnak a VU tapasztalatai és nem ilyen sok helyen döcögő, sok helyen csak problémák tömkelegévé váló adatbázishalmazt hoznak létre. Nem a problémák az igazi bajok persze, a komplexitása miatt ez természetes azt hiszem. De néha én úgy érzem, hogy Miklós abszolút nem azon az úton jár, ami mindenkinek színesebbé teszi a játékot, hanem szakaszosan most ennek a taktikájú csapatnak, most annak. De ezek inkább csak személyes gondolatok.
Mindenesetre össze kéne szedni, hogy mik azok amik a legidegesítőbbek, legrosszabbak a templomban, egy posztba, jól láthatóan és kiötölni valami lehetséges megoldást, ha ezt megteszitek, akkor ha kell írok egy pm-et Mikinek én hogy legalább arra reagáljon minél előbb ha lehet.
Dátum: 2012.05.14. 10:12:01
Félreértés ne essék: én sem mondom, hogy a templom csak egy adott megszokott stratégia szerint kérjen feladatokat! Bár meggyőződésem, hogy ez sem lesz elég, meg még fél tucat más ilyen fejlesztés sem, hogy minden erőforrást felhasználó karakterek nagy mennyiségben legyenek a top mezőnyön kívül, ahhoz a bevétel oldalt kéne átfaragni a kft-nek, de ez most irreleváns ide.
Én az olyasmikről beszélek, amik minden stratégia mellett lényegesek. Mint pl a specváltást gondolom az élmezőnyben sem 3 tulajdonságpontonként dobáljátok Cras, de javíts ki ha tévedek. Illetve tökéletesen értelmetlen és haszontalan szakértelmeket ne kérjen már. Mindegy. Magánjellegű gondolatok voltak, egy ötlet, ami ezek szerint nem jó, elfogadva az érvelés.
Egy utolsó kérdés Cras: a TF online már évek óta fel van dobva mint ötlet, az évtized vége előtt van reális esély a megvalósulására?
(Komolyan kérdem)
Dátum: 2012.05.14. 09:20:39
Nézd Achron, már nem emlékszem melyik kvízadmin volt, de az ilyen hozzászólásokra szokta mondani: "Tiéd a Bezzeg Béla érdemérem". Ennek az a lényege, hogy mivel az adminok is emberből vannak, nyilván megvan a maguk specifikációja műveltség, kérdések terén. Nagyjából van egy olyan szint úgy gondolom, ami felett biztos, hogy el fogja fogadni a kérdést, akkor is, ha nagyon szőrőzve ki kéne hajítania, illetve egy olyan szint, ami alatt akkor se engedi át, ha 5 éves kor felett mindenki tudja a választ. A probléma a két határ közt lévő kérdésekre van. Egy részük átengedi még (lágyszívű) egy más részük már megrázza a fejét.
DE!
Attól, hogy más tett fel rossz kérdést, amit elfogadtak, az nem jelenti azt, hogy innentől minden ilyen típusú rossz kérdést el kell fogadniuk! Ez a kvízadatbázis folytonos romlásához vezetne! Azokat ki kell gyomlálni a rendszerből, újakat pedig nem beengedni.
Filmművészet. Jó lenne, ha ezt Cras mesélné el részleteiben neked, hogy működik a metódus, de a lényege kb az, hogy a kultuszfilmekkel, vagy az ismert kiemelkedő alkotásokkal, színművészekkel, rendezőkkel, stb kapcsolatban lehet kérdezni egyszerű kérdést. Nagyon nagy esélyed van a visszadobásra, mert e tekintetben ide a rozsdás bökőt, hogy majd mindent feltettek már, ami még feltehető egyáltalán.
Általános műveltség. Nagyon nehéz kérdés. Játékostársam, tanárnő, általános iskolásoknak, gimiseknek való ismeretekkel, stb is próbálkozott és 60-70%-ban visszahajították neki érdektelen lexikális tudással. Már vagy másfél éve nem tesz fel kérdést (de klánfórumon szervez házi kvízolimpiát, amit nagyon élvezünk
). Ő is lemond a kérdés jogáról fele LE-ért és nincs ezzel semmi baja már jó ideje (lényegében nem érdekli már a kvízrendszer mint nagyon sok régi játékost). Én ezt javasolnám neked. Ne tegyél fel kérdést, mondj le fél LE-ért.
Dátum: 2012.05.14. 08:45:58
Önmagában én sem Tigris, csupán a haszna lesz kérdéses a fejlesztésnek. Nem vagyok nagy optimalizátor, tévedhetek is, de ránézésre sehol sem éri meg csinálni se alacsony, se közepes, se magas szinten. Mindegy.
Elmondtam a gondolataim, igyekeztem mindezt udvarias formában, most eltűnök mielőtt mínuszba pontoznak teljesen
Dátum: 2012.05.14. 08:30:25
Ebben természetesen igazad van Cras, nem is azt írtam épp a fentiek miatt, hogy visszatérnének az istenek. Talán a plecsniosztásnál messzire mentem, aláírom, az akkor ne legyen, túl szerepjátékos.
Sőt!
Ne legyen akár ilyen formában ahogy mondtam a templom sem. Egyszerűen üss rá, hogy nekem X tulajdonság kell és Y és Z tulajdonságok másodsorban, emellett ilyen típusú feladatokat szeretnék nagyobb eséllyel. Ez is megoldható (talán, nem vagyok programozó
) és nem visz el túlságosan a szerepjátékos vonal felé.
DE!
Valamilyen változtatások kellenek, mert jelen formában a templom leginkább csak létezik. Annyira kifacsart dolgokat kér az általános taktikákhoz képest, ami miatt leprogramoztak valamit Mikiék, amit a játékosoknak az újdonság varázsának elmúltával csak kisebb hányada fog használni valamire is, a bejövő relikviáik meg aligha fogják fedezni a ráfordított költségeket, legalábbis max nagyon hosszú távon. Ez jelen formájában kinek jó?
Reprezentatív felméréssel nem tudok szolgálni, max szövetségi+pár emberrel. Sokan megcsinálták az elsőt, ha kellett kínnal-keservvel (régen rossz, ha egy szórakoztatási célú játékban ilyen van). Akik ősköveznek is vállat vontak: még egy templomért nem fognak 3-4 specváltást kipengetni. Nem fog megint és megint 3-at húzni az idomításon meg a transzcendálison, mert nemhogy felesleges, de még drágít is. Nem fog minden alkalommal 4 AF pontot bedobni, főleg mert VF-es játékosnak igen lassan jön. 97-es kollegina egyszerűen nem bírt 2 szintet lépni. Stb. Igazuk van. Ha már csak 1 feladat maradna, ami miatt nem tudja megcsinálni 2 dekrétumon felül az egész templomot, onnantól kezdve hagyja az egészet a fenébe. Vagyis bekerült egy opció (én legalábbis ezt látom) ami senkinek semmire sem jó jelen formában.
Mégegyszer mondom: oké, hagyjuk az isteneket ki a játékból, csupán a templom kísérő szövege miatt jutott így eszembe. De változtassunk, ha nem csak egy alibi "fejlesztés" volt, mert jelenleg ez semmi. Szerintem. Magánvélemény. Kérem kövezzenek meg
Dátum: 2012.05.14. 07:57:49
Ki volt Odüsszeusz?
tengeri kalóz
Kína császára
Itaka királya
Trója királya
Értem, hogy a kérdező mire gondol, de a kérdés ebben a formában kissé furcsa, illetve nem a kérdés, hanem a válaszlehetőségek. Itaka királya volt, ez igaz, de mint minden görög hajós abban a korszakban, bizony kalóz is, legalábbis mind használják "fizetéskiegészítésként" a más hajók megtámadását mint módszert, ráadásul ha a homéroszi művet vesszük alapul, némely kalandja simán kalóztámadás
Lehetne ennek helyére másik válaszlehetőség?
Dátum: 2012.05.13. 23:43:57
Még így lefekvés előtt esetleg az istenek szerinti jutalmazós felvetésre egy (valószínűleg gyenge) ötlet, de azért hátha:
Ha megcsinálsz összesen 15 templomot egy adott istenhez, akkor kapsz egy jó nagy plecsnit (mert a plecsniket szeressük
) az adott istenség szent szimbólumát. Pappá ugyan nem váltál, merthát vissza ugye nem tértek, de egy hangyányit már átérzel választott égi patrónusod/patrónád isteni lényegéből s minél közelebb kerülsz hozzá, ez annál erősebbé válik majd. Nem kell nagy dolog szerintem, elég kisebb kis érdekes jutalom:
Raia - Napszimbólum: +5 védekezés, + szinted/50 közelharci elnyelés, mostantól ha megoldasz egy Raia templomát kapsz 5 kincspontot
Elenios - Szemszimbólum: +5 IQ, + szinted/50 mágiaelnyelés, mostantól ha megoldasz egy Elenios templomát, kapsz egy olyan varázsitalt, amit kalandban felhasználhatsz szinted alapján
Sheran - Virágszimbólum: +5 egészség, + szinted/50 Max Ép, mostantól ha megoldasz egy Sheran templomát minden beidomított állatod kap egy Max Épt
Fairlight - Villámszimbólum: +5 IQ, + szinted/50 Max Vp, mostantól ha megoldasz egy Fairlight templomát kapsz egy aranydukátot
Tharr - Két Kard Szimbólum: +5 támadás. + szinted/50 közelharci sebzés, mostantól ha megoldasz egy Tharr templomát kapsz 10 kristálypontot
Leah - Koponya Szimbólum: +5 egészség, + szinted/50-et kapsz az ellenfél állataiba küldött sebzésedhez, mostantól ha megoldasz egy Leah templomát kapsz egy szintje alapján a kalandjaidban felhasználható gyógyitalt
Dornodon - Fekete Denevér Szimbólum: +5 taumaturgia, + szinted/50-el több kiégett őskövet lophatsz el a győztes portyáid végén (lopás szaki kell), mostantól ha megoldasz egy Dornodon templomát kapsz 10 lélekgyémántot
Nem hiszem, hogy bármelyik eget rengető lenne, inkább csak érdekesség, meg karilapon jó bazi nagyban büszkén nézegethető dolog a szerepjátékos háttérre igényesebbeknek
Ennél feljebb külön javadalmazásban nem mennék
Dátum: 2012.05.13. 23:04:15
Igazából én is azt írtam, hogy egyszer kéne váltani. Magasabb szinten a nagyobb templom miatt jelenleg simán lehet, hogy nem kettő, hanem akár 4-5 tulajdonságnövelést is kapsz (szövetségi társam pl 4-et kapott, örült neki, elhiheted
). Egy váltás talán még belefér kategória, alapban így gondolkodtam, lévén egyrészt Behonak üzlet, másrészt ha valamelyest tervezhető miből jöhet ki a második tulajdonság növelés, akkor már van esetleg sanszod úgy alakítani előre a fejlesztéseidet. Természetesen meg lehet vitatni a dolgot, nem mondom szentírásra nyilván az én verziómat sem, csupán egy javaslat. Fejtsd ki, te mire gondolsz
Dátum: 2012.05.13. 22:59:20
Nem fogsz szeretni...
A kérdésed kapcsán szerintem simán jóindulatúak voltak veled. A kérdés ugyanis speciális ismeret. A Resident Evil filmek és játékok úgy általában véve nem képezik az alapműveltség de még a filmművészet részét sem. Ha filmekről kérdezel minimum Oscar díjast válassz. Az értékelő esélyesen azért adott neked ilyen értékelést, hogy ne veszítsd el a kérdezési jogodat, feltehess helyette másikat, mert ha a hiteles értékelésével küldi vissza, akkor még a lemondásért járó fele LE-t se kapod meg. Gyanítom ez lehet a háttérben.
Dátum: 2012.05.13. 22:10:38
Én úgy csináltam meg, hogy vadásztam 50-et, aztán rákattintottam a Végzet temploma pontra ott balra.
Te meg írj pm-et Baratynak és megoldja
EDIT: ugye az 1 napot nem 24 óraként vetted, hanem 0-tól 24-ig terjedő időszakként?
Dátum: 2012.05.13. 19:32:48
Hát igazából kicsit átgondoltabban valahogy így nézhetne ki adott esetben (persze ez most kissé hasraütés, csak inkább példaként nézzétek mire gondolok):
Mikor feljönne az új templom, a rendszer megkérdezi, hogy melyik isten romtemplomát próbálod újraszentelni? Természetesen kiírva annak tipizált dolgait is! Választási lehetőségek:
Raia (a fény, az igazság, a tisztító tűz és a jóság lovagistene)
[bármi, több is előfordulhat nála]
- Biztosan kell védekezést növelned (esetleg lehetne 3 helyett ezen mondjuk 5-öt, mert preferált, ugyanígy a többi esetben is a preferált lehetne nehezebb)
- Biztosan kell egy másik tulajdonságon 3-at növelned, ami vagy az IQ vagy a támadás lehet
- Raia tiszteli azt, aki le tud mondani javairól, biztosan kapsz 2-3 "áldozz fel" jellegű feladatot
- Raia mellett sokat kell tenned a közösségért, kapnod kell "építs sokat" jellegű küldetést
- A lovagisten kedveli a nagy gonosz veszélyekkel szembenéző papjait (pl "ölj akárhány térkapus moncát", "verj bele jó sokat epic lénybe" stb)
Utóbbi feladatokból tevődne össze a templomod fele legalább, a többi random, de legalább valamelyest tudod mire számíts.
Elenios (szépség, szerelem, szél, mentálmágia istennője)
[aranydukát]
- Tutira kérni fog IQ növelést (5-öt)
- Még egy tulajdonságnövelős feladat, vagy védekezés vagy mágia
- Kedveli az igényes cuccokat a lelkem, vagyis vásárolj szintednél nem kisebb (vagy épp jóval nagyobb) páncélt és/vagy pajzsot
- Portyafeladatokat kisebb eséllyel oszt be a gép, mert nem a harcokat hirdeti a hölgyemény
- Kaphatnál szakifejlesztési kérést a kalandszakikra
- Győzz marha sok kihívásban (békés vonal)
- Nyújts segítő kezet sokszor kisebb barátaidnak
stb
Sheran (természet, állatok, növények, víz, eső, élet istennője)
[kristálypont]
- Preferált tulajdonság: egészség
- Másodlagosan preferált: erő és védekezés
- Óvd a jószágaid (Fejlessz a vastag bőrön)
- Legyél ügyes gyógyász (fejlessz a sebgyogyón)
- Légy kegyes az állatvilággal (X napig nem használhatsz sajtolást)
- Segítsd az állataid boldogulását (lépjenek sok szintet)
- Ne bántsd másokét se (győzz X portyában anélkül, hogy bántalmaznál állatot)
stb
Fairlight (mágia, találmányok, ravaszkodás, kereskedelem, tolvajok istene)
[lélekgyémánt/aranydukát]
- Preferált tulajdonság: IQ
- Másodlagosan preferált: mágia, taumaturgia
- Manakonstival fejezd be egy szövetségi épület építését
- Tárgyaid eladásával szerezz X LE-t
- Vásárolj varázslatot aminek szintje X-el nagyobb a tiédnél
- Növelj kritikus varázslatot
- Szerezz X lélekgyémántot
- Laborban állíts elő esszenciát laborhulladékból
stb
Tharr (hadak, háborúk, harc, föld, fémek ura)
[cselekvéspont]
- Preferált tulajdonság: támadás
- Másodlagosan: erő, védekezés
- Győzz X háborús csatában
- Légy részese két háborús győzelemnek (szövetség)
- Nyerj X portyát 1 nap alatt
- Szerezz Y Tp-t egy nap alatt portyából
- Vásárolj fegyvert aminek szintje X-el magasabb a tiédnél
- Ölj meg egy nagy hatalmú lényt (végső csapás egy epikusnak)
- Emeld a kritikus ütés szakidat
stb
Leah (halál, halottak, túlvilág, kísértetek istene)
[lélekenergia]
- Preferált tulajdonság: egészség
- Másodlagosan: mágia, erő
- Ölj meg X állatot portyáid során
- Sajtold ki legalább X lény lelkét
- Átkozz meg a piramis segítségével X karaktert
- Ájulj el portyában X alkalommal
- Pusztuljanak el állataid portyában X alkalommal
- Növelj valamely másodlagos szakértelmeden
stb
Dornodon (fekete mágia, hatalomvágy, gonoszság, pusztító tűz, bűnözők védistene)
[aranydukát]
- Preferált tulajdonság: Taumaturgia
- Másodlagosan: Erő, IQ
- Növelj a kritikus varázslatodon
- Sebezd meg portyában X alkalommal ellenfeled állatát
- Növeld a szerzett LE diffidet X-el
- Végezd ki X ellenfeledet
- Találj Y kiégett őskövet
- Süsd ki a lélekkutat
- Vegyél fel olyan ruhákat, amik együtt X bónuszt adnak a taumaturgiádra és lépj be a templomba
- Sebezz legalább X-et egyetlen varázslattal
stb
Szögletes zárójelben az istenek neve alatt megadok valamilyen erőforrást (esetleg erőforrásokat) csak ilyenre jöhetne áldozásos kérés és csak egy db.
Így megnézve ha a tipizált feladataikból kapod kb a templom felét, tudod egy tulajdonságfejlesztési kérelmet és tudod hogy a másik miből fog jönni, tudod milyen típusú erőforrást fog kérni, akkor így együtt akkor is jobban tervezhetővé válna a dolog, ha a másik felét kiteszi a 2 ősköves és a behatárolhatatlan jellegű (láthatatlanná válás, nézegesd magad toplistán, stb) jellegű feladatok. Én alapban valami ilyesmi gondoltam. Próbáltam úgy összelegózni, hogy továbbra se legyen egyik verzió sem élesen eldőlő egy játékstílus felé, de azért valamelyest segíthesse a döntést, bár persze ezek főleg
csak példák!
A lényeg az lenne az egészben, hogy behatároltan, választásos alapon lehessen kérni a feladatokat, ne kelljen a templom miatt totál kicsavarni a játékstílusát senkinek, legfeljebb csak picit, na meg ne legyen horribilis a költsége.
Quellon: istenek szerinti jutalmazás? Jó ötlet, de szerintem elsőre ne rohanjunk ennyire, meg nagyon megbolygatná egyelőre az erőviszonyokat, nehéz optimálisan belőni. Esetleg lehetne valami hosszútávú apróbb jutalom, ha nagyon elkötelezed magad egy irányba, akkor mittomén kapsz egy plecsnit, hogy adott isten híve lettél ha már 15 templomát megcsináltad (és más isten 15 temploma után már nem jár újabb) ami ad egy kis bónuszt a preferált tulijára vagy ilyesmi, de ez sem feltétlen szükséges.
Csak ötletszintű a fenti, kérem ne annyira a példafeladatokat, hanem az alapötletet kritizáljátok