Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Otoaak

Dátum: 2009.10.15. 10:53:09
Nem mintha bele akarnék szólni ebbe a dologba Darksol majd helyreteszi amit kell. De én a helyetekben nem cseszegetném a teljes Tyrantot. Nem retorzió miatt hanem mert így azok is más szemmel néznek rátok akik ellenezték az egészet, és így a nagy fórumon a semmiből bedobva pár hasonló hangvételű írást csak lejáratjátok magatokat.

Nálunk senki nem mondja meg a másiknak, hogy mit csináljon (mióta Sanyit jegeltük:) ) de kiállunk egymásért amennyire lehet még ha nem is értünk egyet. Mi szerintem arról vagyunk híresek, hogy jobb elkerülni minket mert mindennek következménye van... vagy nincs ahogy éppen kedvünk úgy hozza.

Aki szarba lép az így járt, még akkor is ha esetleg csak későn vette észre, és viselnie kell a "következményeit". Akinek meg már a nyakáig ér az ne azokat szidja akik esetleg kihúzhatják belőle.
Dátum: 2009.10.15. 10:26:22
A régi kavarás miatt amúgy is jár még nekünk +1 szint a toronyra, azzal így is úgy is a mienk lenne még a torony. De azt hetek óta nem sikerült megoldani. Képzelem az SÖ mennyire fog örülni neki ha most majd megkapják...
Ha meg tudod verni az is jó ha potizol 15% határánál. Ha nem is mindig jön be de elég sokat vissza lehet szedni, ha sikerül.
Dátum: 2009.10.14. 09:16:22
Idézet: Miklós - 2009.10.13. 22:31:30
a szavazáshoz csak annyit tennék hozzá, hogy már az entitás topicban is felvetette Birka, hogy legyen ez a "pufferelés" dolog. Elsőre jó ötletnek tünt, de utána átgondoltam, és leirtam, hogy miért nem jó ez. "A" játékos rendszeresen belép, cirka 3 naponta leveri az epikust. "B" játékos nem is foglalkozik a játékkal 2 hónapig. Aztán belép, és 1 nap alatt eljut ugyanoda, mint A játékos. Ezt hivják úgy, hogy birkaiskola (bocs a szójátékért ) aki oda se ballagott, még dicséretet is kapott. Nem azt várjuk el, hogy óránként belépj (egymás után klikk-klikk ütheted!!), hanem azt, hogy 3 naponta nézz már rá egyszer. Aki ennél ritkábban játszik annak szerintem tökmind1, hogy 45 vagy 55 nap után lesz meg az első epikus tárgya.



Most nem azért de ha van puffer senkinek nem kell 3 naponta belépegetni mindenki akkor csinálja amikor RÁÉR. Az, hogy emiatt aki kivárásra játszik könnyebben veri az epikust meg taktikázás kérdése, aki most 70-80-as szinten kezdte az is valószínűleg sokkal könnyebben halad mint a 30-as szintűek, igaz nincs puffer de nekik ez olyan mintha 8 hónapot kivártak volna a 30-as karihoz képest.

Aki egyesével halad és 50-55-ös szintű jelenleg az soha nem fogja utólérni magát sosem lesz kihívás az epikus verése, teljesen mindegy ebből a szempontból, hogy van e valamekkora (nem 45 nap) puffer vagy sem. Aki gyorsabban halad az meg puffer nélkül is elakad előbb vagy utóbb.

Tehát mégegyszer: nem 45 napos pufferről volt szó hanem 1-2 hétről.
Dátum: 2009.10.14. 09:06:46
Nálunk szövi szinten ha marad a tendencia akkor kb. 20-30 napot féléves ciklusban. Éves szinten 1-2 hónap. Szerinted az sok vagy kevés idő ebben a játékban? És ez átlag, lesz aki többet és persze lesz aki kevesebbet bukik. A 2 hónap már bőven túl van a -1 tárgy hátrányon. Még aki aktívan játszik is az sem úgy, hogy mindíg pont akkor gépnél legyen. Nekem nem gond a nethozzáférés kvázi bármikor be tudok lépni mégis 2,5 nap csúszásom van. Nem lehet mindíg pont akkor ráérni amikor lejár a 72 óra.
Dátum: 2009.10.12. 20:04:07
Úgy látszik ebből se lesz már semmi. Nincs tökéletes megoldás úgy látszik semmiben. A jelenlegi puffer nélküli megoldásnál még Miklós javaslata is jobb volt, de úgy látszik ebben a játékban nem lehet úgy fejlesztést megvalósítani, hogy ne maradjon keserű szájíze utána az embernek.
Dátum: 2009.10.12. 11:14:24
Idézet: Ariel - 2009.10.05. 09:40:59
Idézet: tomika - 2009.10.05. 09:14:20

De a 20k LE-t ami kiesne a kamra miatt, ha csak a kristalyt utnem az 7-8PP lenne.


7-8pp? Ezt te sem gondolod komolyan. Ütötted valaha a KH-t? 130 nap alatt több mint 3000 pp-t költöttem rájuk, és átlagban kb 800 LE-t nyertem belőlük. Mindezt úgy, hogy maxos a kreatív affinitásom, 50% bónuszom van a fertőzés leküzdése miatt ,és még 25% bónuszom tárgyakból.
Ennél többet termel a kínzókamra, és még az említett bónuszok sem kellenek hozzá.


Ez nem vagylagos dolog. Kamrátok nektek is van ha nem is rakod teljesen tele onnan is jön LE. A kamra pedig messze nem pótolja azt a 4-10k LE-t amit vadász napon a KH 15%-alatt leránt a karakterről. Amíg nektek 3 millára nőtt az LE difetek addíg egy a "rossz sávban" lévő karakter kb. -200-600k-t veszítet... a KH olyan falat húz a top mőgé ami maximálisan bebiztosítja, hogy semmilyen módon ne lehessen kitörni ebből a sávból. Hosszú távon elkerülhetetlen a lassú hanyatlás. Akiket a KH farmol azt a folyamatos "vérveszteség" előbb utóbb beteg állat sorsra juttatja kiszolgáltatva bárki kényére kedvére.
Dátum: 2009.10.08. 20:38:19
Aha köszi erre magamtól sose jöttem volna rá. Folyamatosan próbálok jobb lenni de most rávilágítottál a stratégiám buktatójára. Csak várni kell és az mindent megold, egyből ott a hiányzó csp. Kész szerencse, hogy ezt itt a környezetemben senki nem tudja és a hülyék minden nap elvadásszák a csp-t. Pedig ha várnának 4-5 nap és ott van zseniális, de tényleg...
Dátum: 2009.10.08. 11:00:13
Én ezt a büntetős dolgot egyáltalán nem értem. Ha mindenkinek van kb. olyan mintha senkinek nem lenne, mindenki kevesebb csp-hez jut. Mióta vesztes csatában is fejlődnek az állatok eleve baromság arra játszani, hogy minél kevesebben támadjanak meg.

Birka ötlete meg sokkal használhatóbb szerintem mint a korábbiak. Magával a megvalósítással nem értek egyet, de a programozás része a dolognak amúgy sem a mi asztalunk. Én inkább egy azt tudnám elképzelni, hogy akinek 5 vagy több szavazata van csak simán beirja a kívánt epikus szintet (max. az eddig megölt epikus szintje) és azt adja be. A kincs pedig a szintnek megfelelő táblából esik ugyan úgy ahogy akkor mikor először ölték. Miklós is valami ilyesmit javasolt annak idején.
Dátum: 2009.10.08. 10:31:25
Marha jó egyébkén, hogy nálunk már most az 5. entitásnál egy csomó olyan ember van aki több mint 11 órás csúszásban van. Sőt van aki már 2 napon is túl van. Az első 15. entitás ilyen átlaggal a többség számára minimum 1 hetes csúszással jön majd.

Nem értem miért kell ezzel húzni az időt, és miért nem lehet még az elején belenyúlni. Komolyan az embernek néha olyan érzése van, hogy az ehhez hasonló dolgok csak azért kerülnek, így be, hogy ezzel is le lehessen kötni a játékosokat a változtatást így is úgy is meg kell csinálni.
Dátum: 2009.10.08. 08:53:15
Jöhetne már valami változás ezzel kapcsolatban az biztos. Jó lenne visszakapni az elköltött csp-t mert igencsak megérzi az ember a hiányát.
Dátum: 2009.10.08. 08:09:42
Sokáig igen. A 99-es szinten vehető varázslat "ragadt be". Csak a fizikai sebzés változás óta van új varázslata az epikusoknak. Az biztos, hogy aki most kezd bele a 49+os epikusok ölésébe epikus spec nélkül, annak nehezebb dolga van mint mondjuk nekünk volt annak idején, de az epikus spec. szakértelem nagyon sokat segít.
Dátum: 2009.10.08. 08:00:31
Mivel nálunk nincs szabad hely, ilyen ötlet bennünk fel sem merűl. Az AL-től meg már láttunk ennél "érdekesebb" ötleteket/megoldásokat is. Mondjuk az AL mint szövetség vonzerejét figyelembe véve kétséges, hogy a meglévő 7 szabad helyre találnának e egyáltalán jelentkezőt.
Dátum: 2009.10.08. 07:53:00
Amit én írtam az aktív játékosokra igaz. Aktív játékos azt jelenti, hogy elhasználja/levadássza a csp-jét vagy a portya pontjait ha portya karakter. Aki ilyen értelemben nem teljesenaktív azt szerintem az entitás lehetőség elvesztése sem fog zavarni, hiszen a karakter szempontjából sokkal lényegesebb dolgokkal sem törődik (vagy nincs rá ideje). Karakter fejlesztés nélkül nyílvánvalóan nem lehet megfelelni a játék által felálított kihívásoknak.

Mindemellett a pufferelés a kevésbé aktív játékot támogatja és a "nem kell minden nap itt lenned később behozhatod a lemaradást elvet. " Ami ugye jelenleg igencsak sok sebből vérzik. A kevésbé aktív játék nem jelenti azt, hogy valaki veszni hagyja a karakterfejlesztésre fordítható erőforrásokat. A CSP/PP ledolgozása, a térkapu pontok/kamrázás elvesztése már így is épp elég hátrány ha valaki pár napot kihagy, szerintem. Ez pedig független attól, hogy jelenleg kinek mekkora nehézséget jelent legyőzni az entitást. Aki kevésbé aktív játékos és mégis a jelenlegihez közeli megoldásra szavaz az egyszerűen rosszul gondolkodik, saját magának nehezíti a játékot.
Dátum: 2009.10.07. 18:59:28
Aki egyesével halad annak egyre könnyebb lesz entitást ölni. Már ha most egyáltalán nehézséget okoz. Kb. 4-6 naponta lehet szintet lépni jelenleg szinttől függően. Ennyi idő alatt 1,5-2 epikust lehet ölni. De az entitások még 3-4 szintenként sem erősődnek annyit mint a karakterek szintenként.
Dátum: 2009.10.07. 18:40:14
Nem hiszem, hogy a jelenleg a tornyot birtokló szövetségeknek kellene ezt megoldani. Bármit találunk ki joggal mondhatja mindenki, hogy elfogultak vagyunk.

Másrészről bár ez nem hivatalos álláspont csak az én véleményem a Tyrant bármikor belemegy egy olyan megoldásba ami a közepes 300-500k kútmérettel rendelkező szövetségeket hozza képbe és a top szöviket pedig lehetetlen helyzetbe hozza toronyépítés szempontjából.
Dátum: 2009.10.03. 21:32:32
A szavazatok száma kiválóan reprezentálja a fórum aktivitást.
Dátum: 2009.10.02. 11:23:51
Idézet: Lao111 - 2009.09.07. 15:49:59
A másik topicban ezt írta Miklós:
"Jutalmazás / erőssége.
1.) Aki több kategóriában nyert, azért nem kapott többszörös jutalmat, mert a kategóriák között azért elég sok átfedés volt, aki az egyikben jó volt, abból adódott, hogy a másikban is jó lesz (az is várható volt, hogy az egyéni nyertesek egy része a nyertes szövetségből kerül ki)."

Nekem ebből egyértelműnek tünik, hogy mindenki max 100 őskő jutalmat kaphat. Persze sokkal jobb lett volna, ha ezt már az elején tisztázzák és nem utólag derül ki...


Ha a kategóriák között sok az átfedés akkor szarul vannak a kategóriák belőve. Olyan kategóriákat kellene csinálni ahol kevesebb az átfedés, és egymástól független célokért leeht küzdeni.

Érdekesebb lenne a buli, ha olyan dolgok lennének értékelve ami nem növeli közvetlenül a karakter erősségét, Pl. 100-as transzcendális projekció. Sokkal kiélezettebb lenne a verseny ha az erre fordított erőforrást kb. elbukja a karakter aki maximálisan erre áll rá az lehúzhatja a karektrét más kategóriában tuti nem fog nyerni. Ugyan ez áll a szövi épületekre is, a hatalom tornya 10%LE bónuszt ad gyakorlatilag saját maga generálja, hogy egyre többet és többet lehessen bele építeni. Aki elsőként megszerzni eleve előnyben van. De ha semmit nem ad csak LE-t von el akkor a szövetség amíg ezt építi máshol lemarad.
Dátum: 2009.10.01. 13:31:53
A legjobb megoldás még mindíg az szeritnem ha törlik a tornyot, és (ha kell ) kárpótolják azt akit emiatt hátrány ér. Utánna meg jöhet egy új torony vagy új épület más jobban átgondolt szabályokkal. A mostani toronyszintek mellett nem hiszem, hogy ki lehet olyan rendszert dolgozni ami a jelenleg is építkezők, a korábban építők és a jővőbeni építők számára is elfogadható lenne.

Az szerintem világos, hogy azt nem lehet engedni, hogy 1-1 szövetség hónapokon vagy akár fél éven át üljön a tornyon. Kell legyen maximuma a birtoklásnak, hogy ne csaak 4-5 szövetségnek legyen esélye birtokolni. A büntetés nőhet drasztikusan ahogy egyre magasabb a torony, ugyanakkor a büntetés ha valaki nem birtokolja a tornyot folyamatosan csökkenjen is. Így aki egyszer megszerezte és tartotta egy ideig nem fog tudni versenyben maradni de később megint lesz esélye tornyot építeni.
Dátum: 2009.10.01. 11:28:04
.