Hozzászólások - Ricardo
Dátum: 2009.09.04. 09:32:10
Áh. Akkor negyek és kikémkedem a "csak" 6 szinttel magasabbakat.
Dátum: 2009.09.04. 09:26:24
No ez egy jó ötlet volt, de jócskán leült. Még mindig vallom, hogy bár lehet szívás lenne nekem, ha a szintemen megjelennének és nem tudnék ilyen jól tápolni, én mégis szeretnék velük megküzdeni. Vagy beállni közéjük. Mindegy, de én is szeretnék interakciót a legendában említett dolgokkal, nem csak olvasni a (számomra) "hülyeséget".
Dátum: 2009.09.03. 18:20:46
Bár én is a nemre szavaztam, lehet mégis tudni kellene. Akkor még a jutalom bekerülése előtt tudnánk Miklóséknak segíteni a balanszolásban (bár nem szeretem ezt a szót, ide talán illik), és végre a játékban először valami előzetesen lenne korrigálva, nem utólagosan.
Ezzel nem Miklósékat akarom megbántani, mocskos nehéz lehet ezt a játékot tervezni. Egyszerűen rengeteg okos ember van itt, akik ha felveszik a jó énjüket, akkor sokat tudnának segíteni.
Én nem manózom, a 2-es relikviát kipörgettem (20-ra leadta, így tartok most 37-nél), a 3-as relikviáért sem fogom sajnálni a csp-t, mert nekem a kénylemi szempont bőven megér 100 cspt. Nem szeretném, ha millió LE-ben lehetne mérni a jutalmat, viszont azt se, hogy egy -1 mp a vadászatra legyen a győztesek jutalma.
Ezzel nem Miklósékat akarom megbántani, mocskos nehéz lehet ezt a játékot tervezni. Egyszerűen rengeteg okos ember van itt, akik ha felveszik a jó énjüket, akkor sokat tudnának segíteni.
Én nem manózom, a 2-es relikviát kipörgettem (20-ra leadta, így tartok most 37-nél), a 3-as relikviáért sem fogom sajnálni a csp-t, mert nekem a kénylemi szempont bőven megér 100 cspt. Nem szeretném, ha millió LE-ben lehetne mérni a jutalmat, viszont azt se, hogy egy -1 mp a vadászatra legyen a győztesek jutalma.
Dátum: 2009.09.03. 15:17:36
Azt azért leírhatnád, hogy Miklós mikor írta, hogy a manózás jutalma több, mint 2 millió LE lesz. (Az hogy nem szívatás lesz nem azt jelenti, hogy aki mindenét beleölte is pluszba fog kijönni belőle.)
Dátum: 2009.09.03. 15:12:34
Egyszerűen az az érv, hogy ez a játék lényege. Fejlődni. Visszakérdeznék: miért jó egy helyben toporogni és figyelni, ahogy a többiek elhúznak melletted szintben? Persze, Te összeversz mindenkit aki jön fölfelé, de idővel ő is lehagy, aztán ő is elver 5-6 szinttel magasabbról.
(a PVP résszel az én szintemen még nincs igazán baj, napi 15-20 támadást kapok.)
De mint már említettem ez nem a topic része, a kötetlen csevejben vagy privátban szivesen folytatom a beszélgetést, de itt nem.
(a PVP résszel az én szintemen még nincs igazán baj, napi 15-20 támadást kapok.)
De mint már említettem ez nem a topic része, a kötetlen csevejben vagy privátban szivesen folytatom a beszélgetést, de itt nem.
Dátum: 2009.09.03. 15:03:13
Mindenkinek sietnie kellene (vagy elgalább az alaptempót tartania), az ilyen játékokban az a cél, hogy minél magasabb szintű legyél. És itt vissza is lyukadtunk oda, hogy egyesek szerint (szerintem is) a VF árt a játéknak, mások szerint nagyon jó, sőt kötelező. Ez viszont már nem a topic a témája.
Dátum: 2009.09.03. 14:50:53
A Végzeturak Mesterei most a mágustoronyban tanulják az új varázsformulákat, de eljön még az ő idejük .. Vagy nem. Majd kiderül.
Dátum: 2009.09.03. 14:32:20
Ez egy végtelenített játék! Elvileg minden szinten történik valami, mindig van/lesz új kihívás. A Te ötleted arról szól, hogy aki több hónappal később regisztrált is felérjen a "király" kategóriába, ráadásul VF-fel, hogy több ezer csp-nyi erőforrás többlettel érkezzen meg. Ha valaki fel akar zárkózni, akkor próbáljon meg a jelen körülmények között, ne várja el, hogy majd megvárja mindenki.
Dátum: 2009.09.03. 13:54:48
Én azt nem értem, hogy nekem miért is kellene mondjuk karácsony környékén megállnom és várnom egy évet a többiekre?
Dátum: 2009.09.03. 12:46:55
A bénítós küldetést már a legelején többen javasoltuk, hogy legyen nehezebb. (Vagy legalább csak akkor működne, ha támadsz portyában, védekezéskor nem kattanna.) Ha most lenne változtatás akkor 1-2 tucat jól járt, a többi sok ezernek már ki lenne egyensúlyozva a dolog. Minél tovább halogatjuk annál több embert fog érinteni a változtatás direktben.
Dátum: 2009.09.02. 21:24:06
Nem olvasok más hátrányt a fejlesztéssel kapcsolatban, csak hogy kevés az Életerő hozzá. Leghet egészséget fejlesztenie mindenkinek, végre majd rájönnek a játékosok. Annyi karaktert láttam már 200as IQ-val és 50es egészséggel, hogy az már fáj. Ha a sebzések lecsökkennek akkor a megerősített epikusokat még nehezebb lesz elverni (épjük és regenjük ugyanakkora marad), amit a legtöbben nem hiszem hogy akarnának.
Dátum: 2009.09.02. 21:04:30
ÖÖÖ .. magas szinten nincs igazán LÉ a portyában, a 0 az 50% bónusszal is 0. Én kivételes helyzetben vagyok, én tudok rabolni. Lehetőségem lesz vagy a Végzeturak mestereit (főklánom) vagy a Sötét Ösvényt (jóban vagyok velük) portyázni. Lehetőséget kaptam arra, hogy hátráltassam a barátaim fejlődését a játékban. (Mindamellett a kreatív határt ez sem tolja ki, a napi 55k LE bónuszt meg a smaragd célpontok nélkül is kitermelem.)
Dátum: 2009.09.02. 19:39:47
De miért kellett allin-t tolni?! Nem kérte senki, nem utasította senki! Mindenki tudta már az elején, hogy egy végtelen játékban ez csak egy hat hetes ciklus lesz, azaz nem szabad az egész karaktert feláldozni.
Nekem nagyon olyan ez az egész, hogy én most eladom a házamat, veszek az összes pénzemen lottó szelvényt, mert 3 milliárd forintot lehet nyerni. Ha csak egy-két négyesem lesz és hajléktalanná válok akkor majd tüntetek, hogy nem erről volt szó.
Nekem nagyon olyan ez az egész, hogy én most eladom a házamat, veszek az összes pénzemen lottó szelvényt, mert 3 milliárd forintot lehet nyerni. Ha csak egy-két négyesem lesz és hajléktalanná válok akkor majd tüntetek, hogy nem erről volt szó.
Dátum: 2009.09.02. 18:47:19
68. szinttől szintenként több száz k LE-vel termel több LE-t az aki leküzdőtte a fertőzést, mint aki nem. Ez szerinted nem negatívum?
Dátum: 2009.09.02. 16:26:48
Lehetne úgy is csinálni, hogy az első 50 teljesített után lép életbe mindenkinél az új. (Nem tudom ez programozás szempontjából mennyire megvalósítható.)
Dátum: 2009.09.02. 16:07:19
Csak bólogatni tudok, jók az ötletek és a számok is szerintem. Annyit tennék még bele, hogy ha ezek megvalósulnak (lévén így ezek is teljesíthetőek lennének), hogy 100 ismételt küldetés után már 4 különbözőt kelljen csinálni, 150 után 5-öt, stb. Így nehezebbé és érdekesebbé válnának, ahogy halad velük az ember.
Dátum: 2009.09.02. 15:42:50
Akkor igen csúnyán eltüntetnénk a fertőzöttek bónuszát. Éppen elég táp már így is a fertőzés leküzdésének a jutalma.
Dátum: 2009.09.02. 15:14:27
Akik túl gyorsan teljesítették a küldetést azok sem voltak kompenzálva (top), pedig ők még nem kaptak lét felejtés után. Mindamellett ezután a küldetés után jön a 20k vesztős küldetés amit mostanra már meg lehet oldani 90-es egészséggel. Vagyis annyi történt, hogy kicsit átrendeződött a küldetések megoldásának a struktúrája. Amég a felejtős most már egy hét a 20k vesztős csak egy kattintás és spórol is a karakter 20k LE-t.
Szerintem nyugodtan foglalkozhattok ennél komolyabb fejlesztésekkel.
Szerintem nyugodtan foglalkozhattok ennél komolyabb fejlesztésekkel.
Dátum: 2009.09.01. 19:06:29
Lesz az is mindenkinek. Öröm lesz látni, hogy minden nap max ép-vel kelhetek fel.
Dátum: 2009.09.01. 17:11:26
Szerintem mindenki kapja meg a jutalmát amikor végez és kész. Ne kelljen a v3-nak a másik két világra várnia és fordítva. Ha nagyon belassul a töltés akkor kapnak a játékosok egy jóslatot "ha zarknodot nem sikerül időben felébreszteni, akkor bizony távozik, itt hagyja ezt a lét síkot. Ezt minden végzetúr meg fogja sínyleni, ezért serénykedni kell (ha x ideig nem sikerül feléleszteni Zarknodot, akkor minden klán kútmérete azonnal és véglegesen feleződik)."