Hozzászólások - Mortimer
Dátum: 2009.11.10. 22:28:06
A "túltengő építési kapacitással bíró, unatkozó szövetségek" tagjai főként magas szintűek, akik zéró vagy minimális LE-t kapnak a kamrából.
Dátum: 2009.11.10. 22:12:04
Ezek a százmilliós költségek mind benne vannak a könyvek árában:
http://index.hu/kultur/klassz/2009/11/10/ urtechnikaval_szallnak_szembe_a_szecesszioval/
http://index.hu/kultur/klassz/2009/11/10/ urtechnikaval_szallnak_szembe_a_szecesszioval/
Dátum: 2009.11.10. 21:03:05
Menni fog, mi az ebből a másodikat most végeztük ki 2 óra alatt.
Dátum: 2009.11.10. 20:02:18
Ja, ez ilyen. De legalább nem sebez sokat a varázslata.
Dátum: 2009.11.10. 19:19:00
Nyugi, nem kényszerítenek, vezetőkészségből is kaphatsz 68-as próbát
Dátum: 2009.11.10. 17:46:50
Ha a kémgömbön látszana kapásból nem is érne semmit
Egyébként szerintem SOKKAL több egyszer használatos ital/tekercs/egyéb cucc kellene a játékba, nem feltétlen lélekgyémántért, hanem akár LE-ért is. Másik topikban már írogattunk ilyeneket: pl. a támadásra +20, védelemre -40-et adó berzerker ital, egyszer használatos tekercs, ami garantálja hogy sikerül a következő varázslatod és nem kerüli el az ellenfél, stb.
Egyébként szerintem SOKKAL több egyszer használatos ital/tekercs/egyéb cucc kellene a játékba, nem feltétlen lélekgyémántért, hanem akár LE-ért is. Másik topikban már írogattunk ilyeneket: pl. a támadásra +20, védelemre -40-et adó berzerker ital, egyszer használatos tekercs, ami garantálja hogy sikerül a következő varázslatod és nem kerüli el az ellenfél, stb.
Dátum: 2009.11.10. 17:26:23
"Ha úgy érzed, az IQ próbák kemény diók a te karaktered számára, van megoldás, specializálj iQ-ra, 10% bónuszt fogsz kapni a próbák során! "
Tehát szerinted aki megkap egy kalandot, elbukik a benne lévő IQ próbán, 10 őskőért váltson specializációt, majd másnap fusson neki ismét?
"Ez a szerencsénél nem működik egyedül"
Kihagyod a képletből, hogy nem csak a specializáció nem működik, de semmilyen tárgy nem ad bónuszt a szerencsére, szóval amíg a többi tulajdonságpróbánál a soktizezerért megvett tárgyakkal akár száz feletti plusz is kapható, a szerencsénél nincs ilyesmi. Ez mindenképpen nagy hiányosság.
Tehát szerinted aki megkap egy kalandot, elbukik a benne lévő IQ próbán, 10 őskőért váltson specializációt, majd másnap fusson neki ismét?
"Ez a szerencsénél nem működik egyedül"
Kihagyod a képletből, hogy nem csak a specializáció nem működik, de semmilyen tárgy nem ad bónuszt a szerencsére, szóval amíg a többi tulajdonságpróbánál a soktizezerért megvett tárgyakkal akár száz feletti plusz is kapható, a szerencsénél nincs ilyesmi. Ez mindenképpen nagy hiányosság.
Dátum: 2009.11.10. 13:05:50
Aha, ez így elég bénán lett megoldva. Nem gondoltam volna, nem logikus.
Ezzel az a baj, hogy hiába halad valaki hármasával, azzal is csak 50. szintű kincshez tud hozzájutni. Ott kötelezően el kell költenie 10 dukátot valami hülyeségre, újra le kell ölnie 15 entitást (ismét 45 nap várakozás), és újabb 10 dukát árán jut erős kincshez.
Ezzel az a baj, hogy hiába halad valaki hármasával, azzal is csak 50. szintű kincshez tud hozzájutni. Ott kötelezően el kell költenie 10 dukátot valami hülyeségre, újra le kell ölnie 15 entitást (ismét 45 nap várakozás), és újabb 10 dukát árán jut erős kincshez.
Dátum: 2009.11.10. 09:52:18
A baj az, hogy míg a másodlagos varázslat sebzése százalékosan van megadva (pl. 10-esnél 10%), addig a sebgyógyítás fix érték, nem pedig százalék.
A helyes megoldás az lenne, ha a sebgyógyítás függene vagy az állat alap-, vagy a lépett szintjétől, tehát nem egy adott értéket gyógyítana, hanem ez is az állat max. életpontjának egy bizonyos részét, nyilvánvalóan ugyanúgy erősen degresszíven, mint a másodlagos (tudtommal 110-es szakértelemnél maxolódik, 25% az állatra jutó sebzés).
Mód: másik talán megoldás az idomítás - feltételezett, és sokak által kért - finomításához kapcsolódna, miszerint egy kattintással egyszerre nem csak fél órára, hanem tovább is lehet gyógyítani egy adott, megfelelően magas szakértelemszint felett. Adott esetben lélekgyémántért megvehető relikviával.
A helyes megoldás az lenne, ha a sebgyógyítás függene vagy az állat alap-, vagy a lépett szintjétől, tehát nem egy adott értéket gyógyítana, hanem ez is az állat max. életpontjának egy bizonyos részét, nyilvánvalóan ugyanúgy erősen degresszíven, mint a másodlagos (tudtommal 110-es szakértelemnél maxolódik, 25% az állatra jutó sebzés).
Mód: másik talán megoldás az idomítás - feltételezett, és sokak által kért - finomításához kapcsolódna, miszerint egy kattintással egyszerre nem csak fél órára, hanem tovább is lehet gyógyítani egy adott, megfelelően magas szakértelemszint felett. Adott esetben lélekgyémántért megvehető relikviával.
Dátum: 2009.11.10. 08:37:17
Idézet: matdav - 2009.11.08. 11:13:43
Megkaptam, de dobtam is el kapásból, mert szubtéri érzékelés próbával nyitott. Lehet, hogy remek kaland, de ez a legértelmetlenebb szakértelmek egyike.
Szívesen!
A legújabb kalandomban pedig Petur szellemének kell segíteni, a címe: A halál ködös vidéke
A legújabb kalandomban pedig Petur szellemének kell segíteni, a címe: A halál ködös vidéke
Megkaptam, de dobtam is el kapásból, mert szubtéri érzékelés próbával nyitott. Lehet, hogy remek kaland, de ez a legértelmetlenebb szakértelmek egyike.
Dátum: 2009.11.09. 23:38:41
A manók képlete szerint nő a szintjük.
De már korábban beírtam, hogy nem most lesz ez igazán gond, hanem 100 felett, a kereskedelem lefelezése miatt.
Persze abból a szempontból sokat nem számít, hogy ha veszítesz, másnap újrapróbálhatod a küldetést, azaz csak életpontot buksz.
De már korábban beírtam, hogy nem most lesz ez igazán gond, hanem 100 felett, a kereskedelem lefelezése miatt.
Persze abból a szempontból sokat nem számít, hogy ha veszítesz, másnap újrapróbálhatod a küldetést, azaz csak életpontot buksz.
Dátum: 2009.11.09. 22:58:56
A LE-ből való építésnél azt se feledjük el, hogy az a szövetségben marad. A több ezer játékosnak csak nagyon kis töredéke kezdi abban a szövetségben, ahol utána később megtalálja a helyét. Minden olyan LE, amit olyan szövetség falaiba építenek be, amit később elhagynak kvázi elveszettnek tekinthető bónusz szempontjából. (A szerencse megmarad, de azt az új szövetségben is megkapnák.)
Dátum: 2009.11.09. 22:33:31
Simán visszakérni nem tudod. Fizetned kell 50 őskövet. Van nálad ennyi?
Dátum: 2009.11.09. 11:38:43
Attól, hogy az ellenvéleményt eltünteted, nem lesz igaz a képlet. Kitaláció marad továbbra is.
Dátum: 2009.11.09. 11:09:59
"Ez a siker növelő effekt limitálva van valahol szint*2+5 környékén."
Ez hülyeség. Ez a szám egy kitaláció. Egy felhasználó beírta egy helyen, azóta mindenki ezt szajkózza. A Beho részéről sehol, senki nem erősítette meg. Mindenhol ezt másoljátok, igaznak fogadva el, de valójában senkinek nincs valós adata.
Ez hülyeség. Ez a szám egy kitaláció. Egy felhasználó beírta egy helyen, azóta mindenki ezt szajkózza. A Beho részéről sehol, senki nem erősítette meg. Mindenhol ezt másoljátok, igaznak fogadva el, de valójában senkinek nincs valós adata.
Dátum: 2009.11.09. 08:45:00
56 óra, nyilván.
Átkonvertálva, igen.
Átkonvertálva, igen.
Dátum: 2009.11.08. 16:53:39
Lásd aláírásomban.
Dátum: 2009.11.08. 14:35:39
Ha fizetsz 50 őskövet automatikusan visszakapod a CSP-t, nem?
Dátum: 2009.11.07. 18:51:44
Ja, Baraty válasza után realizáltuk mi is. (Először fordult elő ilyen.)
Dátum: 2009.11.07. 18:27:28
Jaja, pedig már kaptak 15-ös katalizátort is nemrég.
Egyébként még nagyobb szivatás, ha a háború kellős közepén bújnak el, és a megjelenéskor kapitulálnak. Azaz onnan kezdődik a kötelező béke, hogy megjelennek. Elég abszurd, akkor meg minek jönnek... Ezzel is lehetne valamit csinálni
Egyébként még nagyobb szivatás, ha a háború kellős közepén bújnak el, és a megjelenéskor kapitulálnak. Azaz onnan kezdődik a kötelező béke, hogy megjelennek. Elég abszurd, akkor meg minek jönnek... Ezzel is lehetne valamit csinálni