Dátum: 2017.02.03. 11:49:29
Idézet: Miklós - 2017.02.02. 22:45:27 Bíborhold: a top szintlépésnek az a célja, hogy aki elöl van, minél nehezebben tudjon elhúzni a többiektől. Aki a legelején van, annak nem táp a kevés TP (sőt, még szeretne többet is), a 30-40. hely tájékán talán megvan még ez a vfes fékezősdis próbálok a le/tp-re optimalizálni, de amikor már jópár karakter elérte a 300-at amúgy is, ennek a jelentősége elvész. De igen, abban egyetértek, és korábban is volt szó róla, hogy valami alternativ felzárkózási lehetőség jó lenne.
Azért írtam a TP-t, mert a szintlépésekhez egy adott mennyiségű TP szükséges. A TOP lassított karakterek pedig, az adott szinten jóval több erőforrást tud elégetni mivel a fejlődése lassítva van. Amint kikerülne a TOP lassítás a szint maximum után(ha lesz), a felérkező játékosok ugyan azon a szinteken jóval kevesebb bevételhez jutnak...
Meglátásom szerint, míg a TOP lassított karakterek lépik a szinteket, az utánuk érkező játékosok hátrányban vannak, mert ugyan azon a szinten(ami korábban TOP lassított volt) kevesebb erőforrást tud elhasználni, így gyengül a karaktere.
Dátum: 2017.02.01. 19:40:46
Idézet: Miklós - 2017.02.01. 19:27:14 Xinx: "Több éve megy a vita a TOP lassításról."
a top lassitás ugyan szükségszerű,de szerintem is túlkomplikált dolog lett. Ha berakjuk a 300-as szintplafont, kivehetjük a játékból.
Ha be kerülne a 300-as plafon akkor sem szabadna kivenni a TOP lassítást. Mindenki tudja, hogy igen nagy táp. Jóval kevesebb TP-vel nyerik a nyersanyagot minden téren. Ha kikerülne, a felérkezők semmilyen téren nem lennének ellenfelek az ottani játékosoknak.
A játékosok felzárkóztatására lehetne egy új fajta inspirátort bevezetni, amely a PP-t növelné. Kicsit más megoldással, mint a CSP-s inspirátor.
A + PP-t minden egyes vadászat után kapná a játékos, így a két inspirátor gyors fejlődést biztosítana azoknak akik, hamar utol akarják érni a TOP karaktereket.
Dátum: 2017.01.31. 14:07:39
Azt hiányolom a játékból, hogy nincsen igazán választási lehetőség a karakterfejlesztésben. Minden új fejlesztés is csak arról szól, hogy csinálom vagy sem.
Egy hosszú távú fejlesztést javaslok ami magasabb szinteken, minden játékost lefoglal. A kisebb szinteken van elég fejleszteni való. Amúgy is be kell járni azt az utat, mint egy 200+ karakter, ha sikeresen felakarjuk venni velük a harcot, ha esetleg utolérjük őket.
A javaslatom, hogy 250 vagy akár 300. szintöl a végzeturak kaszto(ka)t választhatnának maguknak. Úgy mint a játék elején is van lehetőség választani a 4 horda közül. Habár itt csak egy alap bónusz közül választhatnak a játékosok, de a fejlesztési vonal ugyan az.
A kasztrendszerrel mindegyik specifikus szakértelmekkel, AF-fel, tárgy craft esetén egyedi bónuszokkal rendelkezhetnének. Esetleg kasztspecifikus épületek amelyet minden végzetúrnak egyénileg kellene felépíteni a várrészében a szövetségen belül. Az épületekre költött LE növeli a kútméretét, de az épületbónuszokból csak ő látna hasznot.
Amint valaki eléri valamelyik kaszt szintjének a maximumát( ha lenne ilyen), választhatna magának egy újat. Azonban ez áldozatokkal járna. Az előző kaszt(ok)hoz tartozó képességek, szakik, épületek stb. szintje a felére csökken és addig nem lenne fejleszthető, amíg az új kaszttal is fel nem ér ugyan arra a szintre.
Dátum: 2017.01.30. 11:14:15
Semmi sem biztos. Kiírás szerint úgy van ahogy a többiek mondták. De...
Idézet: Baraty - 2017.01.02. 10:45:31 Ez kiírási hiba volt, javítottam. Egyébként pont a hasonlók miatt gondoltuk, hogy az első verem harmadikáig tart, a további vermek már elsejétől elsejéig fognak tartani. (kivéve akkor amikor a hagyományos végzet verme van)
Érdemes rákérdezni az ÜSZ-n, akit érdekel.
Dátum: 2017.01.29. 12:01:05
A harmadik familiáris használatához meg lesz oldva az, hogy egy harcoló állat feláldozásával az új familiáris megkapja az adott állat szintjét?
Mivel már három familiáris is lehet egy karakternek, jó lenne ha képüket lelehetne cserélni legalább úgy mint a többi állatnak. A neve lehetne piros színű, így mindenki számára feltűnő lenne.
Szerencsekerékből nyugodtan kikerülhetnének a GY nyeremények közül a támadás itala, gyógyitalok és varázsitalok. Helyette eshetne must, lila manaital esetleg ork sör.
Dátum: 2017.01.27. 18:36:51
Tovább gondolva. A komponens nem is aukciós tétel lenne, hanem mindenki megvásárolhatná az AH-ban egy külön menüben 3000 dukátért.
Minden fokozathoz kellene egy komponens, plusz a megfelelő mennyiségű kuponok és fókuszok. Így egy AH-s relikviák hetes szintű update-je 21000 aranydukát, 56 relikviakupon, 2 kryxónium fókusz és 2 unobtánium fókuszba kerülne. Ez pedig igazán nem lenne kevés.
Ez egy nagyobb volumenű fejlesztés lenne, de jó időre megoldaná AH-s tételekkel kapcsolatos problémákat.
Dátum: 2017.01.27. 17:38:22
Úgyis meglehetne csinálni, hogy az AH komponenst minden fokozathoz meg kellene vásárolni az AH-ban. Így már nem is lenne olcsó, de a játékosok számára elérhetővé válna egy hosszabb távú fejlesztési lehetőség.
Mivel ez a AH tétel elég közkedvelt lenne, minden hónap első 3 napján jelenne meg az AH-ban. Egy évben 12db kerülne megvásárlásra.
Esetleg horribilis áron is hozzá lehetne jutni. Pl. két unobtánium fokozatú relikvia áráért(56db relikvia kupon, 2db kryxónium fókusz, 2db unobtánium fókusz).
Dátum: 2017.01.26. 21:29:58
Jobbnak látnám inkább aukciós tételnek egy úgynevezett AH komponenst. Amivel bizonyos AH-s relikviák fejleszthetővé válnának. Akár 7 fokozatban mint a kuponos társai.
Egy példa. Legyen az arany tallér amiből beakarják vezetni a gyémánt változatát.
Az illető megveszi az AH-ban a komponenst, így elérhetővé válik a tallér fejleszthetősége. Legyen ez a fokozat "bronz". így a komponens mellé plusz 2 relikviakupon is kellene (mindig duplája mint a normál kuponos reliknél). A relikvia képét nem kell át színezgetni elég ha az aranytallér felirata változik át bronz színűvé. így tovább az ezüst, arany stb. fokozatoknál.
Ezáltal lenne állandó fejlesztési lehetőség. Az hogy szintenként mennyi pluszt adna, azt már a megbeszélés tárgya lenne.
A lényeg, hogy így nem csak az aranytallér, hanem számos egyéb olyan AH-srelikvia is fejleszthetővé válna aminek lenne értelme, és akár 7-szer is.
Például ilyen AH-s relikviák lehetnének még fejleszthetők:
-A tudás könyve
-Tapasztalatkő
-Tüskés bőr
-Alternatív szimbólum
-Lélekút katalizátor
-Mérgezett karom
-stb.
Dátum: 2017.01.18. 10:10:29
Egy pár gyorsítást(asztrális utazás) bevetetem és kipróbáltam. Meg van a válasz. Lehet.
Dátum: 2017.01.18. 09:28:08
A harcra kijelölt csatlóst lehet aktívnak és zabálónak is kijelölni?
Dátum: 2017.01.17. 18:34:22
Lehet, hogy ötletnek jó, de nem látom esélyét a bekerülésre. Mégpedig azért, mert ki pörgetne ezek után őskőért? Mindenki beváltaná a kacatokat pechpontra (akár több 100-ra) és ellőne 1-2 sorsjegyet.
A 90% visszaválthatóság(pechpont) tetszik, de gondolom csak a frissen pörgetett UR-re lenne érvényes. Jó lenne még azzal a kikötéssel, hogy amelyiket visszaváltottad aznap ne pörgethesse ki újból a kerék.
Dátum: 2017.01.15. 12:28:16
Mivel a VV a legrövidebb ideig tartó nagy esemény, inkább arra találjunk ki a +100 szinten kívül még valamit, mert így legalább az is elhúzódna egy napig.
A viccet félre téve, (ami csak félig meddig az) inkább a fontosabb játékfejlesztéssel (szerencsekerék, tárgy craft, stb.) ill. hibák javításával kellene foglalkozni elsősorban. A BU is meg van egyenlőre a változtatások nélkül.
Dátum: 2017.01.14. 13:18:56
Jan. 16.-án(hétfőn) indulni kellene a szövetségi V4-nek. Remélem időben elkezdődik, sajnos még előregisztrálni sem lehet, mivel az előző V4-ről megmaradt karakterek is megvannak.
Dátum: 2017.01.07. 22:19:29
Még anno a VV-nél kérdeztek rá valami hasonlóra.
Idézet: Miklós - 2016.02.16. 14:34:13 Idézet: Lord Domi - 2016.02.16. 07:11:36 Mely szakértelmek dominálnak?
-Energiahasznosítás
-Spektrális m.
-csapdakészítés
-irányított vadászat
-visszafogott fejlődés
"Szkarabeusz érvényesül?"
A végső kincs elérése mennyi CSPét igényel,ha tegyük fel a napi korlátnak megfelelően játszom?
Az eseménypontokat használom vagy az megmarad pl. SZBére?
Miklós ne írd le újra,amit az elején ki írtál.Erre légyszi válaszolj.
Köszi.
Az esemény során CSP-ket használsz fel energia vásárlásra, de a LE és TP csatákért jár, a csatáknál pedig a szövi bajnoki képletet veszi a program alapul. Ez egyértelmű előnyt ad az EH-soknak, épp ezért beraktuk azt, hogy a LE képletben, ha VFje van valakinek, akkor a VF értéket helyettesítse ott, ahol az EH van (és az SZB-n egy VF-esnek 0-t helyettesítene). Illetve, az esemény elején és végén elérhetővé tesszük a nagyobb térkifordító italt is, így a VFesek, ha akarják, az esemény alatt mehetnek EH-ban, és így élvezhezik az EH bónuszokat is (esszencia, relikvia) ami VF-re nincs. Remélem ez megfelel mindenkinek. Én úgy gondolom, egy VF-es számára az optimális stratégia az, ha ellövi a térkifordítót, és az esemény alatt EHval megy, de az alternatívát meghagytuk arra az esetre, ha valaki nem akar váltani, akkor se járjon jelentősen rosszabbul.
Így a kérdéseidre válaszolva:
EH: fontos szakértelem
VF: az EH-nak felel meg, tehát fontos
spektrális, csapdakészítés, irányított: ezeknek nincs jelentőségük.
szkarabeusz: ez nem csinál semmit, hasonlóan a szövi bajnokságról.
Eseménypontot nem használsz el, azt csak azért adunk, hogy ne legyen semmiféle hátrány abból, hogy a CSP-t így használod el.
A CSP igényt én úgy kalkuláltam, hogyha valaki 0 CSP-vel vág neki az eseménynek, a napi regeneráció akkor is elég lesz, hogy az eseményt végigcsinálja.
Dátum: 2017.01.07. 20:11:00
A jutalom mindig is szintfüggő volt. Már a végzet verménél is ez volt a szisztéma.
Az LE/TP aránynál pedig Miklós valahol írta, hogy aki VF-es az a normál EH-t kapja, az EH-sok pedig az aktuális EH-tól függően (relikvia, eszencia stb.).
Dátum: 2017.01.06. 14:28:39
Értem én a célzást.
Dátum: 2017.01.06. 14:19:19
Ilyenkor csak vágyakozva nézem. Platina, védekezés itala, támadás itala stb. hullik nálam a 37. szinten. Relikvia kupont, smaragdszelencét maximum vehetek, ha szerencsés vagyok.
A verem pálcáimat nem is lövöm el egy ideig.
Dátum: 2017.01.04. 13:08:03
Mint mindenre erre is fellehet készülni, tartalékolni kell a vadászat italát. CSP-t fel lehet halmozni. Memória szelence amúgy is kell a BU-hoz.
V5-, 6-on ott van az ingyenes inspirátor.
Aki nem akar áldozni a játékra, annak itt az alkalom.
Meg kell csinálni a BU első piramisának a 6 sorát és az őskő menyiségből már is meg lehet venni a kisebb inspirátort. A teljesíthetetlen feladatokat pedig LE-vel ki kell dekrétumozni. Későbbiekben nem lesz gond a KV sem.
Dátum: 2017.01.02. 09:34:30
Nálam is ugyan ezt írja ki, de a régi teljesített veremben vagyok. Gondolom ezt még a mai nap korrigálják.
Más. A veremmedál milyen apró bónuszt nyújt? Plusz szintek a VV-ben medálonként vagy valami egyéb? Ideje lenne véglegesíteni, mert a medál nem jelez semmit a mennyiségen kívül, akár csak a xenó medál.
Az energiatégla szerintem is hiányzik. Az elhasznált energiánként vagy a győztes csatánként járhatna egy bizonyos mennyiség. Az energiára való átváltásakor a CSP-k után nem szabadna adni, mert az nem kötelezi a játékosokat arra, hogy el is használja. Így a felesleges(el nem használt) CSP-t is könnyen beváltható energiatéglára lehetne cserélni.
Dátum: 2016.12.24. 14:11:37
Köszönöm a válaszokat.
Ahogy látom tényleg úgy van ahogy tapasztaltam, minél nagyobb szintű valaki, annál jobb tárgyakat kap.
Nekem 2 smaragdszelencét, 1 templomi pálcát, 1 relikviakupont 2 végzet medált adott, természetesen ezeket őskőért. A szörnyek legyőzése és egyéb rejtett kincsek ill, megvásárolható kincsek. Védelem itala, hűségszilánk, platina, sorsjegy, fehér kristályital, támadás itala, templomkristály, állateledel, lélekgyémánt csomagocska, energiakoncentrátum, pechpont, aranydukát, nagyobb mytokronit csomag, vadászat itala, karácsonyi süti, ősdrágakő. Ezeket nem sorolnám a nagy tápok közé főleg, hogy egyiküket-másikukat őskőért "kellet" beszereznem.
Boldog Karácsonyt!