Vonnegut -> Swift,
meglátjuk
köszi, skacok
Hozzászólások - Semelyik
Dátum: 2011.06.20. 18:36:39
Dátum: 2011.06.20. 16:00:16
Asszem, azért meghallgatnám az értékelő érvelését, na.
Dátum: 2011.06.20. 13:44:21
Király!
Ez is megvan.
Még egy bajnoki, oszt kiregelek.
Ez is megvan.
Még egy bajnoki, oszt kiregelek.
Dátum: 2011.06.20. 13:27:50
Vonnegut kivételével mind kötelező olvasmány.
És kérek egy bezzeg bélát ezennel.
Föltettem egy IGÉNYES irodalmi kérdést, amely érdekes is. Még az itteni emberkéknek is, igen, ki merem jelenteni.
És tényleg hemzseg benn a B-ZS kategóriás, szórakoztató de 0 irodalmi értékű sci-fi-kérdés.
Vonnegut pedig a legelismertebb szépirodalmi sci-fi-író, és kell ismerni, mert van is bent kérdés róla. Mondjuk Asimov mellett.
Ide a bélást!
És kérek egy bezzeg bélát ezennel.
Föltettem egy IGÉNYES irodalmi kérdést, amely érdekes is. Még az itteni emberkéknek is, igen, ki merem jelenteni.
És tényleg hemzseg benn a B-ZS kategóriás, szórakoztató de 0 irodalmi értékű sci-fi-kérdés.
Vonnegut pedig a legelismertebb szépirodalmi sci-fi-író, és kell ismerni, mert van is bent kérdés róla. Mondjuk Asimov mellett.
Ide a bélást!
Dátum: 2011.06.20. 13:21:06
És a slusszpoén:
Nyehhehehe.
A feltett kvízkérdésed "Rossz kérdés" értékelést kapott!
Indoklás: Kérdésedre az értékelők szerint csak egy speciális érdeklődésű réteg tudhatja a választ.
Indoklás: Kérdésedre az értékelők szerint csak egy speciális érdeklődésű réteg tudhatja a választ.
Nyehhehehe.
Dátum: 2011.06.20. 12:52:50
A magyar irodalom legnagyobb emberiségdrámájáról vagy épp egy Drezda bombázásáról szóló műről ritkán gondolkozunk szerintem így.
A többi ok, kedves Lehurrogi Úr.
A többi ok, kedves Lehurrogi Úr.
Dátum: 2011.06.20. 12:14:33
Valami meglepőt szerettem volna gyártani.
Jó-e?
Jó-e?
Az alábbiak közül melyik irodalmi mű nélkülözi TELJESEN a science-fiction eszközeit?
Madách Imre: Az ember tragédiája
Kurt Vonnegut: Az ötös számú vágóhíd
Örkény István: Tóték
Ernst Theodor Amadeus Hoffmann: Az arany virágcserép
Madách Imre: Az ember tragédiája
Kurt Vonnegut: Az ötös számú vágóhíd
Örkény István: Tóték
Ernst Theodor Amadeus Hoffmann: Az arany virágcserép
Dátum: 2011.06.19. 21:53:24
volt egy nagyon kiforratlan ötletem, valahol megvan textfájlban, mindjárt bemásolom
kéretik kis kezdeményként kezelni
kéretik kis kezdeményként kezelni
Dátum: 2011.06.19. 21:30:51
Alacsony beállításnál is, mire kevés a célpont, elérhető a 25 csp/nap.
Nekem a 16. csatám MINDIG szkarabeuszos. Én így.
Nekem a 16. csatám MINDIG szkarabeuszos. Én így.
Dátum: 2011.06.19. 12:28:33
Van párnám Támogatnám, de így nem nagyon oké.
Dátum: 2011.06.19. 11:47:02
Az alacsony szintű újítások bevezetése nagyon kényes téma, hisz kétélű fegyver.
Ha megnézed a vezetőség politikáját, azért lehet tendenciákat észrevenni.
Mivel nyílt végű játék, ugye, kötelező az újdonságok bevezetése, motiválás, fejlesztések. Főleg magasabb szinteken, hisz ott "fogynak el" igazán a lehetőségek.
Nem véletlen, hogy bizonyos szint fölött indul be a lélekszívás, az AF-pontok, az entitás, a kalandok és LGY-tárgyak, a KH és sorolhatnám.
Ugye egyik oldalról a később kezdők valamelyest joggal rínak, hogy ők is szeretnék ezeket hamar, mert hát ők is játékosok.
De ott van ellenpontnak, hogy a bent levő nagyobbak meg ugyanezt nem érzik korrektnek. Hiszen ők úgy játszottak végig, úgy építgették a karakterüket, hogy mindez nem volt.
Most akkor hol az egészséges választóvonal?
Nehéz ügy.
V5 kivételével a játék mindenhol az alacsonyabb szintűeknek kedvez, hiszen - lehet jelentős építés után, de akkor is bőven durván nyereségesen - egy jó szövetség jó épületeinek hála olyan előnyre tehet szert egy alacsonyabb szintű játékos, mely szinte összemérhetetlen a mostani "nagyok" akkori fejlettségével. Hogy emellé még sok kedvezmény becsússzon, az nagyon nem lenne rendjén. Csurran-cseppen valami, és én úgy látom, épp elég.
Továbbá az utólagos újításokkal nagyon csínján kell bánni.
A játék Achilles-sarka még mindig az átgondolatlan fejlesztések következményei, szóval a sajnos nagyon jellemző kompenzáció kompenzációjanak a kompenzációjának a kompenzációja. Ami nagyon sok törölt karakterhez vezetett már. Mer ami neked motiváció, lehet másnak épp az az utolsó csepp.
Szóval tessék vigyázni a radikális változtatásokkal - bár lehet, épp ez neked nem tűnik annak, lehet, másnak az lesz a már elviselhetetlen.
Ezzel nem azt állítom, hogy nem kell elmondani, ha van ötleted, majd értékeli/helyén kezeli/legyököli az, akinek ez a dolga. De sokan hajlamosak nem észrevenni azt, hogy a kérésük/ötletük irreális. És ezzel nem is ott van a hiba, hogy az érdekeik vagy a hozzáállásuk rossz. A hangos jobb, mint a néma. De ha kettővel tovább kardoskodik vagy szavak és indokok nélkül lehurrog minden ellenpontot - legyen az hiszti vagy épp lepontozás - az nagyon destruktívnak, dühtőnek és néha aljasnak hat.
Ha megnézed a vezetőség politikáját, azért lehet tendenciákat észrevenni.
Mivel nyílt végű játék, ugye, kötelező az újdonságok bevezetése, motiválás, fejlesztések. Főleg magasabb szinteken, hisz ott "fogynak el" igazán a lehetőségek.
Nem véletlen, hogy bizonyos szint fölött indul be a lélekszívás, az AF-pontok, az entitás, a kalandok és LGY-tárgyak, a KH és sorolhatnám.
Ugye egyik oldalról a később kezdők valamelyest joggal rínak, hogy ők is szeretnék ezeket hamar, mert hát ők is játékosok.
De ott van ellenpontnak, hogy a bent levő nagyobbak meg ugyanezt nem érzik korrektnek. Hiszen ők úgy játszottak végig, úgy építgették a karakterüket, hogy mindez nem volt.
Most akkor hol az egészséges választóvonal?
Nehéz ügy.
V5 kivételével a játék mindenhol az alacsonyabb szintűeknek kedvez, hiszen - lehet jelentős építés után, de akkor is bőven durván nyereségesen - egy jó szövetség jó épületeinek hála olyan előnyre tehet szert egy alacsonyabb szintű játékos, mely szinte összemérhetetlen a mostani "nagyok" akkori fejlettségével. Hogy emellé még sok kedvezmény becsússzon, az nagyon nem lenne rendjén. Csurran-cseppen valami, és én úgy látom, épp elég.
Továbbá az utólagos újításokkal nagyon csínján kell bánni.
A játék Achilles-sarka még mindig az átgondolatlan fejlesztések következményei, szóval a sajnos nagyon jellemző kompenzáció kompenzációjanak a kompenzációjának a kompenzációja. Ami nagyon sok törölt karakterhez vezetett már. Mer ami neked motiváció, lehet másnak épp az az utolsó csepp.
Szóval tessék vigyázni a radikális változtatásokkal - bár lehet, épp ez neked nem tűnik annak, lehet, másnak az lesz a már elviselhetetlen.
Ezzel nem azt állítom, hogy nem kell elmondani, ha van ötleted, majd értékeli/helyén kezeli/legyököli az, akinek ez a dolga. De sokan hajlamosak nem észrevenni azt, hogy a kérésük/ötletük irreális. És ezzel nem is ott van a hiba, hogy az érdekeik vagy a hozzáállásuk rossz. A hangos jobb, mint a néma. De ha kettővel tovább kardoskodik vagy szavak és indokok nélkül lehurrog minden ellenpontot - legyen az hiszti vagy épp lepontozás - az nagyon destruktívnak, dühtőnek és néha aljasnak hat.
Dátum: 2011.06.17. 08:44:10
Sokaknak fáj, hogy az íventek csak erőforrás-elverések, 0 taktika.
(Ezek meg nagyjából le vannak programozva aztán pörgethetőek.)
De jó lenne a jövőben valami taktikázós, de én ebben nem nagyon hiszek.
Az a baj, hogy a vadászat erőltetése logikus vezetőségi igény, de ugye karakterösszemérés, vagy nem randomtól függő elérendő célra elég alkalmatlan. Ami meg taktikázásra adna teret, az inkább portyafüggő lenne, oszt menne a hőbörgés, hogy mi lesz a kisebbekkel. Meg nagyon ritka az 1-2 világ, azaz nehéz elképzelni összemérhetőségi pontokat a nagy szintszórású karakterek okán.
Anno volt rá igény, hogy a szövik kapjanak küldetéseket. Még ebben látom a legnagyobb lehetőség(ek)et.
De ha van bármi ötleted, azt tessék megírni, hátha. Még a legelborultabb dolgok is vezethetnek messzire, ha maga az alapötlet okosságos.
(Ezek meg nagyjából le vannak programozva aztán pörgethetőek.)
De jó lenne a jövőben valami taktikázós, de én ebben nem nagyon hiszek.
Az a baj, hogy a vadászat erőltetése logikus vezetőségi igény, de ugye karakterösszemérés, vagy nem randomtól függő elérendő célra elég alkalmatlan. Ami meg taktikázásra adna teret, az inkább portyafüggő lenne, oszt menne a hőbörgés, hogy mi lesz a kisebbekkel. Meg nagyon ritka az 1-2 világ, azaz nehéz elképzelni összemérhetőségi pontokat a nagy szintszórású karakterek okán.
Anno volt rá igény, hogy a szövik kapjanak küldetéseket. Még ebben látom a legnagyobb lehetőség(ek)et.
De ha van bármi ötleted, azt tessék megírni, hátha. Még a legelborultabb dolgok is vezethetnek messzire, ha maga az alapötlet okosságos.
Dátum: 2011.06.17. 08:19:11
Én kapcsolódtam!
Idézet: Semelyik - 2011.06.17. 08:01:25
Mi van, mindenki most önleveret?
Szóval akkor az egyik kábítós küldid hét állatszintlépésből lett meg?
Idézet: Semelyik - 2011.06.17. 08:01:25
Mi van, mindenki most önleveret?
Szóval akkor az egyik kábítós küldid hét állatszintlépésből lett meg?
Dátum: 2011.06.17. 08:01:25
Épp kritküldin vagyok, az előző turnusban - 5 csata - minden találatom kritikus lett!
Mind a 3 - a 30-ból -, cse(rké)ssze meg.
Mi van, mindenki most önleveret?
Mind a 3 - a 30-ból -, cse(rké)ssze meg.
Mi van, mindenki most önleveret?
Dátum: 2011.06.17. 07:39:09
nyehhe
Dátum: 2011.06.17. 06:52:17
Ugyanez kicsiben a küldetésesdi is - amit sajnálok, mert a játék legjobb színezése volt. Míg ott született vészmegoldás, ide a "dukátnak jó" a max vigasz.
Sok ilyen van még, én nem remélek nagy változást, akár realizmus ez, akár pesszimizmus.
Sok ilyen van még, én nem remélek nagy változást, akár realizmus ez, akár pesszimizmus.
Dátum: 2011.06.17. 06:40:21
A felhasználó hibája, hiszen megtehetné, hogy ríjon, topikot indítson, ötleteljen, szűrjön, esetleg el is kezdhetné leprogramozni.
Dátum: 2011.06.17. 06:29:00
Nekem is épp 13 volt, itt örömködtem!
Dátum: 2011.06.16. 17:54:24
Előre leszögeztem, hogy cinizmustól nem mentes.
És sehol sem állítottam, hogy lódítások híján lenne.
És sehol sem állítottam, hogy lódítások híján lenne.
Dátum: 2011.06.16. 17:51:50