Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Dátum: 2010.01.28. 14:14:29
Hol állíthatom be, hogy ne támadhassanak meg barátilag? Miklós igérete szerint kikapcsolható, de nem találok ilyet.
Dátum: 2010.01.28. 11:48:04
A háborút az dönti el, hogy kinél van több célpont, nem pedig az, hogy te milyen erős vagy.
Dátum: 2010.01.28. 09:12:06
Teljesen igazad van. Szerintem erre ki lehetne írni egy szavazást, néhány nagyon egyszerű ponttal. A háborús rendszer jövőbeli változása szerinted milyen irányban történjen?

1. a több emberből álló szövetség kapjon előnyt a kisebb létszámú szövetséggel szemben? IGEN/NEM

2. Egy szövetségi háború milyen hosszan tartson? Azonnali lefolyás, mint a bajnoki viadalnál/ 2-3 óra / 1 - 3 nap / max. két hét

3. Győzelem esetén a jutalmazás szövetségi vagy karakterszintű legyen? Szövetségi/karakter

stb.

Ha ezek az alapkritériumok megvannak, akkor már nem nehéz egy olyan rendszert kitalálni, ami teljesíti ezeket a célokat.

szerk: ah, amíg beírtam te is kiegészítetted azzal amit én is gondoltam
Dátum: 2010.01.26. 16:10:59
Sztm még az idomítási költséget se hozza be.
Dátum: 2010.01.26. 13:43:54
Idézet: Birka - 2010.01.26. 13:41:52
Miért kell autó sajt, amikor egy ha tele az istálló, akkor se regen a hp gyorsabban kitétel is korrekt lenne?


Igen, egy ilyen is korrekt lenne. De Miklós nem írt ilyet.
Dátum: 2010.01.26. 13:26:58
Birka, te V3-mon játszol, téged nem rabolhatnak le. Ott ha az egyik fél nyer 12ezret a másik veszít 500-at. Ne te akard már megmondani hogy a V1 és a V2 hogyan játszon.

V1-en és V2-n viszont igenis létszükséglet a 15% alatti vadászat, és ennek időkerete egyre szűkűl. A regenerációval az a baj, hogy maxos gyógyító szentéllyel 50 perc 1 életpontról 15%-ra regenerálni. (Zafíroknak még gyorsabb!) Azaz 45 percenként ide kell ülni a gép elé, majd nekimenni az epikusnak. Ennyi idő alatt bevásárolni sem lehet menni, csak az időfüggést növeli, amit muszáj a gép előtt tölteni. A sajtolás az amúgy is lassú vadászatot lassítja le még jobban. Éppen ezért jó ötletnek tartom ennek az időrabló tevékenységnek az elkerülését.
Dátum: 2010.01.26. 06:52:38
Ott tévedsz, hogy az EH-ra nem hatnak a tárgyak.
Dátum: 2010.01.25. 14:46:45
És ha kifogy akkor megint nézünk hónapokon át egymásra és törpölünk egy újabb reformról?
Dátum: 2010.01.25. 12:39:28
Ha mindezek mellé belevennénk, hogy az ellenfeleket nem random választjuk ki, hanem mindkét szövetség maga határozhatja meg a csaták sorrendjét, akkor egész jó kis agytornát kapunk, ahol hatalmas szerepe van a taktikának, ráadásul az ellenfél teljesen keresztülhúzhatja.

Tehát szövetség 1. eldönti, hogy melyik tagja melyiket támadja szövetség 2-ből. Megad egy sorrendet. Szövetség 2. szintén megad egy sorrendet. A csaták egymás után zajlanak, felváltva. Az ÉP maxról indul, de nincs regenerálódás. A pontszámok és a fáradás az Ariel által ismeretett módszer számolódnak.

Tehát hiába adja meg az egyik szövetség, hogy a szupererős középszintű pókja sorban verje végig sok pontot szerezve a másik szövetséget, ha egy gyenge 80. szintű - nulla győzelmi pontot szerezve! - az első csatában kiüti azt. De a magas szintűnek is el kell döntenie, hogy a szintjén lévőkkel foglalkozik, vagy inkább végiggyalogol néhány alacsonyszintűn, ezáltal elfárad (könnyen kiüthető más által), ráadásul győzelmi pontot sem szerez.
Dátum: 2010.01.25. 12:22:14
A topik már 23 oldalas, de még sehol nem lett felvetve az a kérdés, hogy MINEK háborúzni? Értelmes jutalmazási rendszer nélkül felesleges bármilyen lebonyolítási reformot bevezetni. Egyre több szövetség jut el a teljes kiépítettséghez (már majd kéttucat szövetségnek van 25-ös védőfala és gyakorlótere), azaz értelmes építési lehetőségük már nem maradt. Minek szerezzék meg az ellenséges szövetség lélekkútjának akármekkora részét, ha nem tudják azt elkölteni semmire? (Illetve kényszerűségből húzzák a hatalom tornyát, mert nincs más.)
A karakter szintjeinek növekedésével párhuzamosan a random szerepe is egyre nő. Ez két részből ál, egyrészt a próbák küszöbének megállapításában, másrészt az azok teljesítéséhez szükséges dobásnál. A gép magas szinten már dobhat egyet és harmincat is, azaz adott esetben, ha mindkét területen a mi hátrányunkra jön ki a kockadobás (a küszöbnél maximumot, a próba teljesítésénél minimumot kapjuk eredménynek) extrém magas kristálypontfelhasználásba is belefuthatunk egy egyébként normál próbánál.

Ezért fejlesztési javaslatként felvetném, hogy a próbák teljesítésénél egyenként dönthessük el, hogy akarunk-e kristálypontot költeni, vagy nem.
Dátum: 2010.01.23. 16:21:52
(Arénában ment a saller. )
Egyébként pont most jön ki Zarknod egyik hibája: a fertőzést le lehet küzdeni 63-ra, de csak 68-nál kapod meg a fix +5 lehetőségét. Tehát hiába 100-as egyik szövetségi társam spektrálisa 63. szinten, és 0 a fertőzése, 5 szinten át minden vadászatnál rá kell raknia a turbót, hogy megkapja a bónuszt.

Ezt simán el lehetett volna kerülni, ha a fertőzés leküzdésétől kezdve növelheti meg valaki fixen egy értékét, nem pedig 68-tól.
Dátum: 2010.01.23. 12:59:28
Epikusnál nem. Rövid is, néhány óra, aktivitást is igényel. Ha ilyesmi lenne a háború az tök jó lenne.
Dátum: 2010.01.23. 09:25:40
Nekem 90. szinten 24e, szóval gyúrjál még De hogy konstruktív is legyek, erre már tavaly november elején felhívtam a figyelmet:

http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,231.540

"kiváncsi vagyok 100. szint felett mit fog gondolni Cyron egy négycsatás kalandról, ahol a karakterénél - optimális esetben - 7 szinttel magasabb fegyverével egymás után 20 szinttel magasabb szörnyeket kell majd leküzdenie."

"Nem az erősségük, hanem a kereskedelem, és a keményebb versenykörnyezet miatt lesz sikítozás - te elmolyolgatsz vele nyugiban, turbót váltasz, kalandok között stb., másnak nem lesz erre max. életponton öt perce."
Dátum: 2010.01.22. 09:26:30
Ezt direkt külön postba írom, mert meglehetősen vegyesek az érzelmek ezzel kapcsolatban, és szerintem is csak gondos tervezés után szabadna berakni, de látnám értelmét:


A topszövetségeknek már minden épülete maxos. Miért nem gondolkodunk el - szigorú feltételek mellett - az épületromboláson? Akár új szakértelemmel, akár új épülettel (pl. katapult), akár szövetségi varázslattal (legalább x tagnak bele kell nyomnia több ezer VP-t). Csak annál lehet rombolni, akinél van ilyen ostromépület, és ő is csak ilyenkor tud rombolni másnál - tehát opcionális lenne, viszont az épület felhúzása valamlyen karakterszintű pozitívumot adna. Korlátozva lenne a célpont épület, mit lehet és mit nem, és az is, hogy milyen mértékben, mekkora kárt okozna. Egyből mindenki komolyabban venné a dolgot, nem mismásolná el, hogy "kit érdekel, max. veszítünk a kútból 1 órányi töltődést". Mert jelenleg ez van.
Dátum: 2010.01.22. 09:21:03
Cyron, amellett, hogy lecserélni a régi rendszert erre az újra a nyilvánvaló hibák miatt nem szabad (100%, óránkénti ütés stb.), önállóan sem állja meg a helyét jelenlegi formájában. A régi rendszerben egy szövetségnek össze kell fognia, hogy legyőzzőn egy másikat, szervezni kell a fórumon; nem véletlen, hogy egyik legnagyobb kivánalom az volt, hogy látható legyen ki mennyi győzelmet és vereséget hozott.

Az új, "bajnoki" rendszer kapcsán pedig nézd meg a fórumokat, tele van azzal a panasszal, hogy "átlag józsi" hat szinttel magasabb karaktere simán legyalulja a gondosan, napi több óra munkával fejlesztett karaktereket. Semmi más nem számítana csak a szint. Ennek nincs értelme, írom ezt úgy, hogy két-három szövetségen kivül nekünk sem lenne ellenfelünk. Minek bevezetni egy olyan rendszert, ami nem tartogat izgalmakat? Előnye, hogy nem igényel sok időt - de amibe nem fektetsz energiát, ott nem lesz sikerélmény sem!

Ehelyett inkább azokat a pontjait kellene megreformálni a régi rendszernek, amikről mindenki látja, hogy nem stimmelnek: a jutalmazási rendszer átdolgozása (mind szövetségi, mind karakterszinten), a fix hatású citadella erősítése, stb.
Dátum: 2010.01.22. 08:58:18
Így kell trükkösen szavazást kiírni.
Dátum: 2010.01.21. 21:02:25
Butchman, ott tévedsz, hogy Miklós javaslata nem háború, hanem szövetségek közötti bajnoki viadal. Minek kevernéd bele ebbe a mostani háborús rendszert? Semmi köze hozzá, semmilyen ponton nem kapcsolódnak.
Dátum: 2010.01.21. 12:12:01
De miből gondolod hogy csak azok fognak indulni most is, akik az előzőn? Szerintem páran pont annak örülnek nagyon, hogy nem indulnak az előző kettő nyertesei, és most nekik is lesz esélyük.