Dátum: 2012.02.20. 09:13:20
Idézet: Miklós - 2012.02.18. 15:23:14
A VFel kapcsolatban, az az ötlet merült fel, hogy ne a vadászat TP-t felezze, hanem a vadászat LE-t duplázza. A LE/TP arány így megmarad, viszont megszűnik a lassabb fejlődés. A dolognak egy apró hátulütője van, hogy a VF egyetlen hátránya, a lassabb fejlődés megszűnik így. Lehet esetleg egy arany középút lenne a jó, nem dupla, hanem teszem azt +50-80% LE vadászatra. És persze a dolog választható lenne egy AF képességen keresztül v egy relikviával, hogy a VF a régi módon működjön vagy inkább így. Nyilván a dolog egyik előnye lenne hogy végre lehetne berakni jutalmakat a gyorsabb szintlépésért. Egyébként az új AF képességek között lesz olyan, hogy +5% LE vadászatra EHsoknak (a teljes egyensúly kedvéért talán rakunk be a VFeseknek meg olyat, hogy nekik a portyára +5% LE, de ennek vszinűleg nincs túl sok értelme).
Ezen mi választható?
(Bocsi, értem. Választhatok, hogy elfogadom, vagy megyek a fenébe.)
Dátum: 2012.02.20. 06:39:04
Értem, hogy te jót akarsz, de az is látszik, hogy EH-s vagy. Mi a helyzet azokkal, akik szeretik a mostani VF-et, de portyázni is szeretnének? Persze nem 0 LE-ért, mint ahogy most lehet. Annyi a gondom az ötleteddel, hogy az EH-nak új lehetőséget adna, a VF pedig közvetve, de nerfelve lenne. Én sértve érezném magam. Ráadásul ha a VF megkapja a lehetőséget a portyázásra, akkor gyorsabban is fog haladni.
Dátum: 2012.02.19. 22:18:36
Persze, de akkor a VF mellé kell egy olyan AF, ami a portyára ad fix LE-t, és akkor megint ott tartunk, hogy egyszerűbb a térkifordító negatív hatásait eltörölni. Vagy úgy képzelted el, hogy az EH kapjon plusz lehetőséget, a VF pedig fulladjon meg...?
Dátum: 2012.02.19. 21:46:17
Pörgönc, én nem azért aggódom, hogy az ötletedtől kevesebb lehetőség lenne, csak a komoly változástól félek. Megint a játéknak egy olyan mértékű átalakításáról beszélünk, aminek nem tudhatjuk mi lesz a vége. Az áltlad említett lehetőség
elvileg jó is lehet, de csak a LE 100 %-os emelésével. De nem vagyok benne biztos, hogy nem okozna előre nem látott gondokat. E-mellett nekem nem is tetszik, mert ragaszkodom a megszokott játékomhoz, és nem szeretném ha teljesen megfosztanának tőle mások kedvéért. (Végül is az önhibájukon kívül hajléktalanná lett embereket is sajnálom, mégsem adom nekik a házam.)
Ezzel az erővel beszélhetnénk a pókok teljes ellehetetlenítéséről is, hiszen ők lépnek a legritkábban szintet. De úgy gondolom, ez is rossz húzás lenne, játszon mindenki úgy, ahogy szeretne.
Csak olyan megoldást találok teljesen elfogadhatónak, ami nem nyúl bele a mostani szabályokba lényegesen. Vagy oldjuk meg ott a problémát, ahol az van (pl: légüres térben lévőknek lehetőség a visszalépésre, sokkal több klón/robot odafönt, stb.), vagy tegyük szimpatikusabbá a gyorsabb játékot (pl: térkifordítás, azaz az összes létező erőforrás kihasználásának vonzóbbá tétele, gyorsabb szintlépés jutalmazása, stb.). Akár ez az összes mehetne együtt is, az izgalmas lenne.
Dátum: 2012.02.18. 21:41:43
Még egy kérdésem adódott. Miért van korlátozva a térkifordítás? Aki használja, valószínűleg gyorsabban lép szintet, hiszen az összes erőforrását ki tudja használni. Most 60. szint fölött egy EH karinak, ha kifejlesztette az EH-s AF tulajdonságokat, esze ágában nincs vadászni. Soha többé. Aki pedig VF-ről váltana, az szintén el van lehetetlenítve, hiszen a kompenzáció ugrik, EH-s tulikat pedig értelmetlen fejleszteni. Ezek nélkül viszont tényleg nem éri meg portyázni. Biztosan van valami értelme a korlátozásnak, de én csak azt látom, hogy be vagyunk betonozva.
Dátum: 2012.02.18. 16:58:43
Köszönöm a történeti áttekintést, jó tudni, hogyan alakult ki ez a helyzet, de a lényegen nem változtat. Ahogy mondod, szerteágazó lett a játék, és ez nekem tetszik. Szerintem nem lehet baj, hogy többféle ember megtalálja a számítását a játékon belül. Nem zavar, hogy a pókok szinte egyáltalán nem lépnek szintet, nem zavar, hogy mások egészen másképp játszanak, mert én megtaláltam itt azt, amivel jól elvagyok. Értem, hogy a játék menete annak idején fel lett borítva az új szabályok bevezetésével, de nem értem, miért kell újra borítani mindent, ráadásul a "visszalépés" kedvéért.
Na ezt pedig egyáltalán nem értem:
Idézet: Craslorg - 2012.02.18. 16:15:54 Ez utóbbi már baj Miklóséknak is, mert - mint minden RPG-ben - a TP-nek jónak kellett volna lennie, hogy megérje hajtani előre, de ez itt a visszájára fordult.
Miért kell ennek a játéknak is úgy működnie, mint az összes többinek? Miért baj, ha itt talán egy picikét jobban kell taktikázni, figyelni? Ha pedig ugyanolyannak kell lennie, akkor miért nem koppintottak valahonnan egyet?
Ha mindenképp gyorsítani kell a VF tempóján, akkor tényleg csak a duplázás jöhetne szóba. Miklós 50-80 %-a határozottan nerf. Mások nevében nem tudok nyilatkozni, de tuti elveszíteném a játékkedvemet, ha lecsökkene az amúgy sem túl magas LE/TP arányom. A VF közel nem olyan erős, hogy kibírjon egy ilyen érvágást.
Dátum: 2012.02.18. 15:37:43
Továbbra sem értem, miért gond a VF? Jelenleg 77-es szinten vagyok, kicsit sem haladok lassabban, mint az EH-sok a környékemen, sőt! Nem sok kari tűnt fel eddig, hogy leelőzött volna. Ha nem lenne VF, én rakétaként húznék el a csillagokba.
Másik problémám továbbra is, hogy ami lent gyorsít az fönt is. A VF eltörlése is csak akkor használna, ha a fenti néhány magányos karakter egyáltalán nem vadászna, de ez így is működne csak kicsit lassabban. Akik most nagyon elöl vannak, azok valószínűleg maguk akartak odakerülni. Nyilván amikor az volt számukra a cél, hogy minél magasabb szintre jussanak, nem gondoltak az ezzel járó hátrányokra. De nem hiszem, hogy az egész játékot kell megváltoztatni e-miatt. Szerintem nem a többieket kell "felhúzni" hozzájuk.
Erről eszembe jutott egy igazán más szemléletű megoldás ötlet: Mi lenne, ha megadatna a lehetőség, hogy a karakterek arányos SzÖ/TÖ stb. csökkenés mellet visszalépjenek szinteket? Akkor csak azokat érintené a változás, akiknek számít. Némi lemondással biztosan járna, de lehetne újra pörögni mint a ringlispíl. Én őszintén sajnálom azokat, akiknek célpont híjján kezd unalmassá válni a játék, de nem szeretnék a saját játékomon változtatni a kedvükért.
(Egyébként igen, a kalandokra hat a VF, ami szerintem rendben is van, mert így is gyalázatos a csaták LE/TP aránya.)
Miklós: Ha agyon gyorsítjátok a játékot, nektek is gyorsabban kell utándolgozni. Egyszer csak azt veszitek észre, hogy az 1518-as szintű kari sírdogál, hogy nem tud új cuccokat vásárolni.
Dátum: 2012.02.18. 07:51:18
Ne hargudjatok meg érte, de valamit nem értek. Én VF játszom V3-on majd 2 éve. A többi világról és az EH-ról nem sok fogalmam van, tehát csak kérdezek, véleményt nem formálok.
Miért olyan nagy gond a VF? Én azt látom, hogy akik portyáznak sokkal lasabban haladnak. Pörgönctől furcsák a javaslatok, mert ő pont nem viszi túlzásba a szintlépést. Emlékszem még, mikor én voltam a kisebb. Nyilván aki EH-val vadászik, az sokkal gyorsabban halad, de erre van a térkifordító. Én azért a havi 1-2 szintet meglépem, eventek idején 3-at is. Aki nem játszik aktívan, az VF nélkül sem fog annyival gyorsabban szintet lépni, hogy a "fentieknek" jó legyen, de én például csúnyán elszállnék, és ez nem tetszene.
Azt teljesen megértem, hogy a magas szintű játékosok problémájára megoldást kell találni, de nem hiszem hogy erre az alacsonyabb szintűek "büntetése" lenne a megoldás. Pörgönc javaslatai amúgy első olvasatra nem tűnnek rossznak VF szempontjából, de ami alacsony szinten gyorsít, az magas szinten is. Tehát hiába haladok én gyorsabban, ha a föntiek is elhúznak.
Kicsit kifejtősre sikerült a kérdés, de tényleg csak annak szántam.
Dátum: 2012.02.17. 21:46:40
Nem hiszem, hogy elnézted. Nekem is volt olyan, hogy segítő kezet adtam és lecsökkent a mágiám. Észrevettem, mert manakonstrira gyűjtöttem éppen. Másnapra viszont helyreállt a rend. Lehet, hogy van valami bug, ami átmenetileg levonja az értékeket?
Dátum: 2012.02.13. 22:43:59
Előre is köszönöm, remek lenne, ha lenne valami biztos támpont.
Dátum: 2012.02.12. 21:42:55
Hordázás szakértelem, max. 4 állatot vihetsz egyszerre.
Dátum: 2012.02.12. 19:51:14
Szeretem az ilyen feladványokat. El lehet vele vacakolni, de nem érzem tőle teljesen hülyének magam.
Dátum: 2012.02.12. 19:49:48
Igazából VF-es vagyok, gőzöm nincs mennyit hoz az EH, csak egy kicsit elgondolkodtatott a sisakos topikban felmerült probléma. Azt mondják néhányan, hogy ha mindenkinek van tapasztalat AF képessége, akkor már nem is éri meg az EH. Állítólag a tapasztalat 5 szint különbség után kattan be. Tényleg nem érné meg 4-5 szintre lefelé ütni?
Nekem ez egy kicsit furának tűnik.
Dátum: 2012.02.12. 15:16:19
Priviben megfejtve.
Dátum: 2012.02.12. 15:01:00
Portya kapott TP-re tudtok valami jó kis képletet?
A kapott EH-s LE sem tiszta nekem. A Wikin lévő képlet jó? Nekem nagyon kevés LE jön ki vele. Még kreaffal együtt is.
Dátum: 2012.02.12. 13:40:23
A térkép az az event, ahol NEM az érdemek szerint történik a jutalmazás. Épp ebből vannak mindig a botrányok. De itt nem is kell tenni semmi extrát, aki elég aktívan játszik az megüti a szintet.
Dátum: 2012.02.12. 08:58:12
Én is kíváncsi vagyok lesz-e változás? A legutóbbi után jó nagy cirkusz volt itt.
Dátum: 2012.02.11. 22:08:09
Beállítások menü, legalul.
Dátum: 2012.02.07. 21:54:43
Egész pontosan 18300 LGY-t költöttem ma, tehát ha ez igaz kérnék odafentről 732 LGY jóváírást.
(Viszok ne gúnyolódj, igenis egy smucig disznó vagyok és sajnálom a kidobott LGY-t.
)
Dátum: 2012.02.07. 21:31:18
Azt mondod, hogy nem a kiírt LGY-t veszi le? Ez nagyon is érdekelne, mert most költöttem el rengeteg LGY-t, de nem néztem mennyit vesz le. Azért nem mindegy az a 4%.