Hozzászólások - Paco
Dátum: 2012.04.01. 10:47:59
Elég, ha kérdezel, ha valamiben nem vagy biztos.
Dátum: 2012.04.01. 10:34:35
Azért, mert valami NEKEM nem volt világos, MERT félreértelmezhető, nem jelenti azt, hogy oltani is kell. Gondolok itt a legutolsó hsz-re. Mondtam, hogy igazatok van, elismertem, pont. A téma lezárva, és szerintem nem kell tovább ragozni.
Dátum: 2012.04.01. 10:12:50
Igazatok van. Respect. *leborul.*
Dátum: 2012.04.01. 10:10:23
Hmm, így nézve viszont igazad van.
Köszönöm a választ.
Leszűrve a konzekvenciát, nem sok értelme van ilyen tárgyakból felöltözni, többet érek el egy egészségesebb turbóval. És bármi mással is.
Köszönöm a választ.
Leszűrve a konzekvenciát, nem sok értelme van ilyen tárgyakból felöltözni, többet érek el egy egészségesebb turbóval. És bármi mással is.
Dátum: 2012.04.01. 09:50:54
Akkor ez így hatalmas "átverés".
Nyelvtanilag NAGYON inkorrekt és félrevezető fogalomzavar van.... mármint nem nálam. Hanem a JV részéről, ha ez valóban így van, ahogyan mondod.
Ám ez sem teljesen állja meg a helyét.
Mivel akkor nekem a +47% krit ütésemre +47-et kellene kapnom. Erre azért nem sokkal, de egy hangyafarknyival többet kapok. De tényleg csak ennyivel. Tehát ez sem teljesen állja meg a helyét elmélet szinten (sem).
Dátum: 2012.04.01. 09:21:33
Én nem így látom...
Kritikus sebzés: 47%
Kritikus varázslat sebzés: 31%
Tehát, akkor ezek szerint, ha összeadódik, egyszerűen az alap (turbó nélküli) értéket beszorzóm 0,47-el, és akkor az így kapott értéket kapom pluszba a kritikus ütésre.
Nos, ez majdnem a kritem fele kellene lennie. De nem, ehelyett közel sem kapok ennyit.
A krit varázslatnál 31% van jelezve, így szorzom 0,31-el az alapot, és az így kapott értékem menne pluszba. Ez sem valós azzal, amit Te is mondasz. Sajnos.
Kritikus sebzés: 47%
Kritikus varázslat sebzés: 31%
Tehát, akkor ezek szerint, ha összeadódik, egyszerűen az alap (turbó nélküli) értéket beszorzóm 0,47-el, és akkor az így kapott értéket kapom pluszba a kritikus ütésre.
Nos, ez majdnem a kritem fele kellene lennie. De nem, ehelyett közel sem kapok ennyit.
A krit varázslatnál 31% van jelezve, így szorzom 0,31-el az alapot, és az így kapott értékem menne pluszba. Ez sem valós azzal, amit Te is mondasz. Sajnos.
Dátum: 2012.04.01. 07:18:17
Nos, nekem is lenne most egy kérdésem, és hiába nézegettem, nem találtam rá a választ.
Ha jól tudom - javítsatok ki, ha nem jól tudom - hogy egy ideje a szakértelmekhez hozzáadódik mellé + jellel, ha olyan tárgyat veszel fel, ami valamit százalékosan növel.
Elsősorban gondolok itt a krit ütés és varázslatra.
Nos, én felvettem egyszerre több ilyen %-os értékű tárgyat. Ezek értéke egyrészt hogyan számolódik ki, valamint VAN-E korlátja annak, hogy maximum is mennyit kaphatok pluszba?
Csak mert nézegettem az értékeket, ha a saját kis logikámat nézem - az így kapott "plusz" szakértelem (amíg viselem a %-os tárgyat) - nem haladta meg a 16-18%-ot, amit lehetett kapni.
Azt feltételezem, hogy több ilyen %-os tárgy esetén nem adódik össze a %-ok értéke és így ad bónuszt. Ez biztos. Azt feltételeztem, hogy tárgyanként veszi a bónuszokat és utána egyenként összeadva íródik hozzá a normál értékem mellé pluszban. Azonban ez sem helytálló, mivel mint írtam, én 16-18%-os növekedést észleltem, holott mind az értékeim, mind pedig a %-os tárgyak összeadott értékének is jóval többnek kellene ennél lennie.
Tehát érdekelne, hogy hol rontottam el a számolást, vagy tényleg ennek is van korlátja? Ha van, akkor értelemszerűen feleslegesen öltözködöm rá. Ha viszont "nincs" korlát, csak a kiírás nem számol mindent össze és jelzi ki, de érvényben van, akkor nincs "nagy" gond, csak megtévesztő eredményeket adhat.
Ha jól tudom - javítsatok ki, ha nem jól tudom - hogy egy ideje a szakértelmekhez hozzáadódik mellé + jellel, ha olyan tárgyat veszel fel, ami valamit százalékosan növel.
Elsősorban gondolok itt a krit ütés és varázslatra.
Nos, én felvettem egyszerre több ilyen %-os értékű tárgyat. Ezek értéke egyrészt hogyan számolódik ki, valamint VAN-E korlátja annak, hogy maximum is mennyit kaphatok pluszba?
Csak mert nézegettem az értékeket, ha a saját kis logikámat nézem - az így kapott "plusz" szakértelem (amíg viselem a %-os tárgyat) - nem haladta meg a 16-18%-ot, amit lehetett kapni.
Azt feltételezem, hogy több ilyen %-os tárgy esetén nem adódik össze a %-ok értéke és így ad bónuszt. Ez biztos. Azt feltételeztem, hogy tárgyanként veszi a bónuszokat és utána egyenként összeadva íródik hozzá a normál értékem mellé pluszban. Azonban ez sem helytálló, mivel mint írtam, én 16-18%-os növekedést észleltem, holott mind az értékeim, mind pedig a %-os tárgyak összeadott értékének is jóval többnek kellene ennél lennie.
Tehát érdekelne, hogy hol rontottam el a számolást, vagy tényleg ennek is van korlátja? Ha van, akkor értelemszerűen feleslegesen öltözködöm rá. Ha viszont "nincs" korlát, csak a kiírás nem számol mindent össze és jelzi ki, de érvényben van, akkor nincs "nagy" gond, csak megtévesztő eredményeket adhat.
Dátum: 2012.03.27. 21:22:27
Kaland monsterek+ÉP próba?Jól nevelt, body builder epikus?HC (hardcore) TK?
Ezek mind képesek szépen levenni a hp-d.
Ezek mind képesek szépen levenni a hp-d.
Dátum: 2012.03.27. 20:19:45
Egyszerű kérdésre egyszerű válasz:Nem.
Nekem 68-as szinten 300-as alap, plusz az apró, ami a tárgyakból jön. Ez rendkívül jó dolog az általad említett dolgokra, valamint arra, hogy az epikusunk halálra nevettessem, amikor lelő egy varival.
Nekem 68-as szinten 300-as alap, plusz az apró, ami a tárgyakból jön. Ez rendkívül jó dolog az általad említett dolgokra, valamint arra, hogy az epikusunk halálra nevettessem, amikor lelő egy varival.
Dátum: 2012.03.27. 19:29:46
Idézet: Gtr2 - 2012.03.27. 19:06:37
Szerintem egy kis egészségnövekedés akkor nem fog megártani.
Régebben nekem is volt ilyen gondom, de mióta Egészség +300-at használok, mindez már a múlté.
napok óta a kaland és térkapu csaták csak úgy viszik az ÉP-m
Szerintem egy kis egészségnövekedés akkor nem fog megártani.
Régebben nekem is volt ilyen gondom, de mióta Egészség +300-at használok, mindez már a múlté.
Dátum: 2012.03.22. 10:47:45
A kerék vesézése már off ebben a topicban, tehát csak rövid leszek:
A pörgetése folyamatos (napi) csp-pp felhasználást igényel. Valamint a random faktor miatt a felhalmozása - pl TK stimulátor - eléggé kileng, mert az is lehet, hogy hosszó ideig egy sem esik.
Ám, ha a random fia/lánya valaki, akkor lehet naponta kerül oda egy.
Ennyi erővel akkor az összes többi felhalmozható erőforrás összegyűjtése - támadás itala, csp-pp italok, stb - is "bűn". Hiszen mindenki a maga játékstílusához igazodva látja erősnek egyiket vagy éppen a másikat.
A pörgetése folyamatos (napi) csp-pp felhasználást igényel. Valamint a random faktor miatt a felhalmozása - pl TK stimulátor - eléggé kileng, mert az is lehet, hogy hosszó ideig egy sem esik.
Ám, ha a random fia/lánya valaki, akkor lehet naponta kerül oda egy.
Ennyi erővel akkor az összes többi felhalmozható erőforrás összegyűjtése - támadás itala, csp-pp italok, stb - is "bűn". Hiszen mindenki a maga játékstílusához igazodva látja erősnek egyiket vagy éppen a másikat.
Dátum: 2012.03.22. 10:02:03
Lehet, de ahhoz, hogy megpörgesd, napi 1 csp/pp-t fel kell használnod, tehát fejlődsz.
Dátum: 2012.03.22. 09:17:23
Idézet: Birka - 2012.03.22. 09:00:56
Ezzel egyelőre annyi a bibi, hogy még nincs benn 1 éve a szerencsekerék... a rutin pedig még benn sincs, csak tervezés alatt. Akkor meg hová és minek félreverni a harangot?
De belemenve az "elméletedbe";ha valaki 1 évig ül lenn első szinten - agyhalál a minimum és lehet meg is unja addigra - akkor mit is kaphat->
Ebből mit tud a szerencsétlen felhasználni?pp-csp nem, mert akkor fejlődne.Kap kiégettet.Táp, ha vesz majd kavicsot, de ezt mindenki más is kap.LE->Függ az előző napi termeléstől, ami 0, így sokat kaszál belőle.Kristályitalt sem kap, mert 40.-ik szinttől.Állateledel:nincs állat első szinten.
Nézzük a bónuszokat:
Kristálypont kilőve.Kiégett őskő jó dolog, de mindenki más is kap(hat), és még más alternatívák is állnak a fejlődők rendelkezésére, míg a szerencsétlen 1 évig csak belépked. Dukátot megint csak nem kap. Morál zéró, mivel nincs állat. TK stimulátor(?) - kérdéses, függ, van-e szövetsége (de itt is az van, hogy ezt más aktívok is megkapják, tehát...megint nem érzem "elhúzásnak"). A rendes őskő remek dolog, főleg, hogy egyből 2. Nem rossz, ez táp. De mint az eddigieket, ezt is megkaphatják MIND mások is. Az esszenciák pedig...nem is tudom, lehet egyáltalán kapni úgy, hogy nincs AL a szövetségben?
Ha pedig 1-es szintű kari építesz egy szövetséget, akkor igencsak bele kell húzni a termelésbe, és az épületekbe, hogy mire kaphat esszenciákat, neki is jusson.
És akkor máris arra érkeztünk, hogy kicsit utánanézve a dolgoknak, máris nem ad akkora tápot, főleg nem első szintre, hogy borítsa a játék egyensúlyát.
Erre verni annyira a harangot...
Ha most indul, és ott ül egy másik játékos aki 1 éve szerencsekerekezik/napi rutinozik, akkor igen is komoly gondot fog okozni a dolog az új játékosok megfogása szempontjából...
Ezzel egyelőre annyi a bibi, hogy még nincs benn 1 éve a szerencsekerék... a rutin pedig még benn sincs, csak tervezés alatt. Akkor meg hová és minek félreverni a harangot?
De belemenve az "elméletedbe";ha valaki 1 évig ül lenn első szinten - agyhalál a minimum és lehet meg is unja addigra - akkor mit is kaphat->
1 napos: 1 portyapont
2 napos: 1 cselekvéspont
3 napos: 1 kiégett őskő
4 napos: lélekenergia (függ az előző nap szerzett LE mennyiségtől, kb. fél %)
5 napos: 1 cselekvéspont
6 napos: ha legalább 40. szintű, fehér kristályital, egyébként a támadás itala.
7 napos: 1 portyapont
8 napos: 1 állateledel (+5 morál egy választott állatodnak)
9 napos: lélekenergia (függ az előző nap szerzett LE mennyiségtől, kb. fél %)
10 napos: hűségszilánk (egyéb típusú, rákattintva használható ha legalább 10 db van belőle, leírást ld. alább).
2 napos: 1 cselekvéspont
3 napos: 1 kiégett őskő
4 napos: lélekenergia (függ az előző nap szerzett LE mennyiségtől, kb. fél %)
5 napos: 1 cselekvéspont
6 napos: ha legalább 40. szintű, fehér kristályital, egyébként a támadás itala.
7 napos: 1 portyapont
8 napos: 1 állateledel (+5 morál egy választott állatodnak)
9 napos: lélekenergia (függ az előző nap szerzett LE mennyiségtől, kb. fél %)
10 napos: hűségszilánk (egyéb típusú, rákattintva használható ha legalább 10 db van belőle, leírást ld. alább).
Ebből mit tud a szerencsétlen felhasználni?pp-csp nem, mert akkor fejlődne.Kap kiégettet.Táp, ha vesz majd kavicsot, de ezt mindenki más is kap.LE->Függ az előző napi termeléstől, ami 0, így sokat kaszál belőle.Kristályitalt sem kap, mert 40.-ik szinttől.Állateledel:nincs állat első szinten.
Nézzük a bónuszokat:
100 kristálypont (40. szinttől)
10 kiégett őskő
7 aranydukát (25. szinttől)
1 állattáp (+100 morált ad egy állatnak.)
2 őskő
apró térkapu stimulátor
+3 ultraspecializáció 8 órára (mintha elhasznált volna egy ultraspecializáció esszenciát)
+5 transzplantáció 8 órára (mintha elhasznált volna egy transzplantáció esszenciát)
+5 spektrális 8 órára (mintha elhasznált volna egy spektrális manipuláció esszenciát)
10 kiégett őskő
7 aranydukát (25. szinttől)
1 állattáp (+100 morált ad egy állatnak.)
2 őskő
apró térkapu stimulátor
+3 ultraspecializáció 8 órára (mintha elhasznált volna egy ultraspecializáció esszenciát)
+5 transzplantáció 8 órára (mintha elhasznált volna egy transzplantáció esszenciát)
+5 spektrális 8 órára (mintha elhasznált volna egy spektrális manipuláció esszenciát)
Kristálypont kilőve.Kiégett őskő jó dolog, de mindenki más is kap(hat), és még más alternatívák is állnak a fejlődők rendelkezésére, míg a szerencsétlen 1 évig csak belépked. Dukátot megint csak nem kap. Morál zéró, mivel nincs állat. TK stimulátor(?) - kérdéses, függ, van-e szövetsége (de itt is az van, hogy ezt más aktívok is megkapják, tehát...megint nem érzem "elhúzásnak"). A rendes őskő remek dolog, főleg, hogy egyből 2. Nem rossz, ez táp. De mint az eddigieket, ezt is megkaphatják MIND mások is. Az esszenciák pedig...nem is tudom, lehet egyáltalán kapni úgy, hogy nincs AL a szövetségben?
Ha pedig 1-es szintű kari építesz egy szövetséget, akkor igencsak bele kell húzni a termelésbe, és az épületekbe, hogy mire kaphat esszenciákat, neki is jusson.
És akkor máris arra érkeztünk, hogy kicsit utánanézve a dolgoknak, máris nem ad akkora tápot, főleg nem első szintre, hogy borítsa a játék egyensúlyát.
Erre verni annyira a harangot...
Dátum: 2012.03.22. 08:59:24
És az a szerencsétlen 1-es szintű karakter komoly veszélyforrásként fog megjelenni a szerver egészére nézve úgy, hogy ugyanazokat az erőforrásokat a többi aktív játékos is fel tudja halmozni/használni.
Dátum: 2012.03.22. 08:49:34
Akkor előbb tudjuk le a "személyes" részét:
Fogalmam sincs, hogy mostanság mit csinálsz, még régebben írtad, hogy katakomba játékot űzöl az "extrém" játékmódban. Ebből fakadóan fogalmaztam, hogy pont ne egy olyan ember ossza az eszet, aki még inkább kárára van ennyi erővel a játéknak, mintsem hasznot hozna.
Tehát ebben nem volt szerintem személyeskedés, mert Te magad írtad ezt a fórumon, így ezáltal szabadon felhasználható információ.
Ami talán személyes - bár ez is csak egy vélemény - nem feltétlenül az az "okos", akinek több hsz-e van, és ezáltal jobban megmondja a frankót. Még csak nem is a regisztrációs idő (ami így zárójelben, nem valami nagy eltérést mutat, ha jól látom.)
Aztán;Te nem költesz, de én speciel igen, és még sokan vannak így ezzel. Tehát ha megkérhetlek, NE az ÉN pénztárcámmal gazdálkodj, a sajátodban kutakodj.
A kisebb játékosoknak már folyamatban a fejlesztés, ami által jobban megismerik a játékot, beláthatóbb lesz, így utána már kevésbé lesz demoralizáló, hogy mi is vár rájuk. Tehát ebbe ne menjünk bele, erre már gondoltak Miklósék. Ez a szál maradjon csak így lezárva.
A játék finanszírozása szempontjából akkor itt bizony ennyi erővel TE is lehetnél felesleges elem, hiszen a hozzászólásokon kívül sok mindent nem teszel, azok sem mindig építő jelleggel születnek. Hiszen mint mondottam, nem a hsz-ek száma tesz valakit "naggyá".
És végül; miért fáj neked az, hogy ez a bónusz VÉGRE úgy ad majd valamit, hogy a másik kézzel semmit sem vesz el? Te is meg fogod ugyanúgy kapni, mint bárki más a dolgokat. Akkor meg ne legyél irígy, had örüljön más is.Köszi.
Ha pedig TP-t szeretnél, akkor annak rengeteg módja van, de gondolom ezzel Te magad is teljesen tisztában vagy. Szóval előtted a lehetőség, és lehetőleg ne erőltesd rá másra is azt.
Fogalmam sincs, hogy mostanság mit csinálsz, még régebben írtad, hogy katakomba játékot űzöl az "extrém" játékmódban. Ebből fakadóan fogalmaztam, hogy pont ne egy olyan ember ossza az eszet, aki még inkább kárára van ennyi erővel a játéknak, mintsem hasznot hozna.
Tehát ebben nem volt szerintem személyeskedés, mert Te magad írtad ezt a fórumon, így ezáltal szabadon felhasználható információ.
Ami talán személyes - bár ez is csak egy vélemény - nem feltétlenül az az "okos", akinek több hsz-e van, és ezáltal jobban megmondja a frankót. Még csak nem is a regisztrációs idő (ami így zárójelben, nem valami nagy eltérést mutat, ha jól látom.)
Aztán;Te nem költesz, de én speciel igen, és még sokan vannak így ezzel. Tehát ha megkérhetlek, NE az ÉN pénztárcámmal gazdálkodj, a sajátodban kutakodj.
A kisebb játékosoknak már folyamatban a fejlesztés, ami által jobban megismerik a játékot, beláthatóbb lesz, így utána már kevésbé lesz demoralizáló, hogy mi is vár rájuk. Tehát ebbe ne menjünk bele, erre már gondoltak Miklósék. Ez a szál maradjon csak így lezárva.
A játék finanszírozása szempontjából akkor itt bizony ennyi erővel TE is lehetnél felesleges elem, hiszen a hozzászólásokon kívül sok mindent nem teszel, azok sem mindig építő jelleggel születnek. Hiszen mint mondottam, nem a hsz-ek száma tesz valakit "naggyá".
És végül; miért fáj neked az, hogy ez a bónusz VÉGRE úgy ad majd valamit, hogy a másik kézzel semmit sem vesz el? Te is meg fogod ugyanúgy kapni, mint bárki más a dolgokat. Akkor meg ne legyél irígy, had örüljön más is.Köszi.
Ha pedig TP-t szeretnél, akkor annak rengeteg módja van, de gondolom ezzel Te magad is teljesen tisztában vagy. Szóval előtted a lehetőség, és lehetőleg ne erőltesd rá másra is azt.
Dátum: 2012.03.22. 08:17:26
Idézet: Birka - 2012.03.21. 22:48:03
Ilyenre gondolok, hogy minden nap a napi rutin ad annyi TP-t ahányadik napja vagy az adott szinten.
Most a bliccelők alatt a "pókokat" érted? Miért érzem azt már megint, hogy bort iszol, és vizet prédikálsz? Főleg Te, az extrémen csúsztatott játékstílusoddal, aki még a pókoknál is lassabban fejlődsz...
A szememben ez már kezd túlmenni 1-2 határon, és csodálkozom rajta, hogy ezt Te nem érzed. Vagy szándékosan akarsz rosszat 1-2 csoportnak? Ennyire ne unatkozz már a katakombában...
Ilyenre gondolok, hogy minden nap a napi rutin ad annyi TP-t ahányadik napja vagy az adott szinten.
Most a bliccelők alatt a "pókokat" érted? Miért érzem azt már megint, hogy bort iszol, és vizet prédikálsz? Főleg Te, az extrémen csúsztatott játékstílusoddal, aki még a pókoknál is lassabban fejlődsz...
A szememben ez már kezd túlmenni 1-2 határon, és csodálkozom rajta, hogy ezt Te nem érzed. Vagy szándékosan akarsz rosszat 1-2 csoportnak? Ennyire ne unatkozz már a katakombában...
Dátum: 2012.03.20. 09:19:17
Ezért lenne jó egy "Mentor-program".
Ez az én szemszögemből azt takarná, hogy minden világon külön-külön lehetne jelentkezni mentornak - az, hogy mik lennének ennek a paraméterei (szint, bajnoki, adott TÖ/szakértelem összeg, bármi) - és egy rövid beugró teszt után a JV elfogadja a jelentkezést. (Vagy elutasítja, mert ez is benne lehet a pakliban.)
Utána pedig, amikor valaki frissen regisztrál a játékba egy adott világra, akkor lenne számára egy új panel, ami alatt lenne található a Mentor. Itt fel lenne sorolva azon nevek, akik éppen "szabadok". A szabad alatt azt értem, hogy kellene adni egy limitet, hogy egy Mentornak mennyi "tanítványa" lehetne aktuálisan. Ha ez a limit tele van, akkor nem jelenik meg a választhatóak között.
Az aktív mentornak kötelessége legjobb tudásához mérten segíteni, válaszolni a feltett kérdésekre az újonc által, és JAVASOLHAT tanácsokat, amikre mindenképpen figyelnie kell az új tagnak. De ne játsszon helyette!
Ha valaki választott mentort, akkor egy üzenőfal/chat/bármi felületen keresztül minden kérdést fel tud tenni az adott személynek, de csak neki.
Ha a mentor/vagy az újonc nem lép be egy hétig a játékba, akkor automatikusan leválasztja őket a rendszer egymástól. (Erre lehetne egy biztonsági féket is tenni, hogyha mind a két fél kipipálná, hogy tudja valamelyik fél, hogy valami miatt "x" ideig nem tud belépni, akkor ne válassza szét őket a rendszer. Csak ebben az esetben maradna kapcsolatban a két fél.)
Ha egy mentornál felszabadul a hely, akkor a neve újra választható lenne az új tagoknak. Ha a mentor "hibájából" lesz az új tag szabad, akkor neki is lehetősége van újra mentort választani.
Ezek dolgok után már csak finomhangolás, hogy meddig legyek kapcsolat a mentor és tanítvány között (szint/teszt/adott érték elérése), valamint mi legyen a jutalmazása/megkülönböztetése a mentornak.
Valamint, ha valaki "x" alkalommal nem tesz eleget a Mentori kötelezettségeinek, akkor hosszabb időre el legyen tiltva ettől a funkciótól, hogy ne vigye félre a még friss tagokat.
Bár ez csak "hirtelen" ötlet a részemről, lehet véleményezni akár ezt is.
U.i: Ezt talán egyszerűbb lenne megoldani és leprogramozni, mintsem egy elszeparált világot, ahol "edzel".
Ez az én szemszögemből azt takarná, hogy minden világon külön-külön lehetne jelentkezni mentornak - az, hogy mik lennének ennek a paraméterei (szint, bajnoki, adott TÖ/szakértelem összeg, bármi) - és egy rövid beugró teszt után a JV elfogadja a jelentkezést. (Vagy elutasítja, mert ez is benne lehet a pakliban.)
Utána pedig, amikor valaki frissen regisztrál a játékba egy adott világra, akkor lenne számára egy új panel, ami alatt lenne található a Mentor. Itt fel lenne sorolva azon nevek, akik éppen "szabadok". A szabad alatt azt értem, hogy kellene adni egy limitet, hogy egy Mentornak mennyi "tanítványa" lehetne aktuálisan. Ha ez a limit tele van, akkor nem jelenik meg a választhatóak között.
Az aktív mentornak kötelessége legjobb tudásához mérten segíteni, válaszolni a feltett kérdésekre az újonc által, és JAVASOLHAT tanácsokat, amikre mindenképpen figyelnie kell az új tagnak. De ne játsszon helyette!
Ha valaki választott mentort, akkor egy üzenőfal/chat/bármi felületen keresztül minden kérdést fel tud tenni az adott személynek, de csak neki.
Ha a mentor/vagy az újonc nem lép be egy hétig a játékba, akkor automatikusan leválasztja őket a rendszer egymástól. (Erre lehetne egy biztonsági féket is tenni, hogyha mind a két fél kipipálná, hogy tudja valamelyik fél, hogy valami miatt "x" ideig nem tud belépni, akkor ne válassza szét őket a rendszer. Csak ebben az esetben maradna kapcsolatban a két fél.)
Ha egy mentornál felszabadul a hely, akkor a neve újra választható lenne az új tagoknak. Ha a mentor "hibájából" lesz az új tag szabad, akkor neki is lehetősége van újra mentort választani.
Ezek dolgok után már csak finomhangolás, hogy meddig legyek kapcsolat a mentor és tanítvány között (szint/teszt/adott érték elérése), valamint mi legyen a jutalmazása/megkülönböztetése a mentornak.
Valamint, ha valaki "x" alkalommal nem tesz eleget a Mentori kötelezettségeinek, akkor hosszabb időre el legyen tiltva ettől a funkciótól, hogy ne vigye félre a még friss tagokat.
Bár ez csak "hirtelen" ötlet a részemről, lehet véleményezni akár ezt is.
U.i: Ezt talán egyszerűbb lenne megoldani és leprogramozni, mintsem egy elszeparált világot, ahol "edzel".
Dátum: 2012.03.20. 08:24:24
Igen, ez egy játék.
Épp "újonc" vagy, és valami balul sül el, jön a csalódás, mert teszem azt lerabolnak.
Rosszul esik, nagyon. Teljesen jogos és elismerem.
De attól még ez valóban egy játék marad, VALÓS veszteség nem ért. Főleg, hogy az elején, mivel ha valamit nem ismerek (magamból indulva ki), biztosan nem vagyok premes sem, és akkor meg mint ingyenes játék, "nem vesztettem" semmit sem.
Valamint attól, hogy játék, a realitása, hogy meg kell ismerni a dolgokat, meg kell tanulni az "alapokat" ahhoz, hogy jobb legyél, nem különbözik a való élettől.
Ott is bármibe fogsz, nem fogsz mindent elsőre tudni, hogy mit hogyan kell. Nincs ez másképpen itt sem.
Épp "újonc" vagy, és valami balul sül el, jön a csalódás, mert teszem azt lerabolnak.
Rosszul esik, nagyon. Teljesen jogos és elismerem.
De attól még ez valóban egy játék marad, VALÓS veszteség nem ért. Főleg, hogy az elején, mivel ha valamit nem ismerek (magamból indulva ki), biztosan nem vagyok premes sem, és akkor meg mint ingyenes játék, "nem vesztettem" semmit sem.
Valamint attól, hogy játék, a realitása, hogy meg kell ismerni a dolgokat, meg kell tanulni az "alapokat" ahhoz, hogy jobb legyél, nem különbözik a való élettől.
Ott is bármibe fogsz, nem fogsz mindent elsőre tudni, hogy mit hogyan kell. Nincs ez másképpen itt sem.
Dátum: 2012.03.20. 08:16:02
Pedig szerintem ez valahol a "tanulópénz"...
Biztosan mindenkivel megesett már, hogy amibe belefogott/kezdett, és nem ismerte előtte meg jó alaposan - még akkor is, ha belemélyedt - érték csalódások, meglepetések.
Ez az élet minden területén így van.
Ha azonban legközelebb már nem követed el ugyanazt a hibát, ami folytán keserű lett a méz, akkor nem hiszem, hogy ok lenne a törlésre. Aki ilyen könnyed felad dolgokat, akkor meg is érdemli, ha töröl. Ez csupán az én véleményem.
Biztosan mindenkivel megesett már, hogy amibe belefogott/kezdett, és nem ismerte előtte meg jó alaposan - még akkor is, ha belemélyedt - érték csalódások, meglepetések.
Ez az élet minden területén így van.
Ha azonban legközelebb már nem követed el ugyanazt a hibát, ami folytán keserű lett a méz, akkor nem hiszem, hogy ok lenne a törlésre. Aki ilyen könnyed felad dolgokat, akkor meg is érdemli, ha töröl. Ez csupán az én véleményem.
Dátum: 2012.03.20. 07:29:48
Szerintem pedig aludd ki magad, mert ez az ötlet egy az egyben mehet a kukába.
Ez a lehetőség számodra is adott, mint mindenki másnak. Ha pedig nem tudod megtenni, akkor ne sajnáld másoktól. Ne ütközzön már itt is ki a magyar mentalitás.
Ez a lehetőség számodra is adott, mint mindenki másnak. Ha pedig nem tudod megtenni, akkor ne sajnáld másoktól. Ne ütközzön már itt is ki a magyar mentalitás.