Szerintem jó volt eddig amit csináltunk.
Az elnyeléssel van egy olyan gondom, hogy egészsége mindenkinek van ha 1-1-be ad elnyelést akkor 100-as egészséggel az 1700-ból kb. 1100-1200 lesz a kisebb kari 200-400-as sebzéséből viszont 0. Max. százalékos elnyelést tudok elképzelni az egészség függvényében különben csak a támadó helyzete fog jelentősen javulni.
Hozzászólások - Otoaak
Dátum: 2009.03.26. 14:03:14
Dátum: 2009.03.26. 13:11:49
Idézet: winnie - 2009.03.26. 12:48:54
Erre megint csak azt lehet mondani, hogy ez egy PvP játék, ezzel egész egyszerűen nem lehet mit kezdeni. senki nem szereti ha megverik de ha elkezdesz végzaturazni és más játékosokkal harcolsz, akkor ezt nem igazán lehet elkerülni, ha pedig mindenki megver, vagy többen mint ahányat te tudsz legyőzni az már nem csak a játék hibája. Szerintem minden szinten kevesebben vannak előtted mint mögötted ha nem tudsz olyan ellenfelet választani aki ellen van esélyed akkor ott valami nagyon nem stimmel. Ilyen gondja jelenleg egyedül az élbolynak van de ott már inkább az a baj, hogy annyira elhúztak szintben, hogy drasztikusan kevés ember maradt közvetlenül alattuk.
Idézet: Miklós - 2009.03.26. 12:34:06
logikusan, hideg fejjel átgondolva tökéletesen igazad van, de itt nem csak racionális, hanem a sokak által lesajnált emocionális tényezőket is érdemes figyelembe venni (ld. 3 óra - 5 támadás). azokat, amelyekről a számok bűvöletében élő tápgéza sosem fog tudomást szerezni.
nem biztos, hogy jó érzés, ha valaki azt látja, hogy a karakteréből nagyon sokan lakmároznak (hiába tudsz játszani az udvaron szünetben a negyedikesekkel, ha naponta 20 felsős nagyon elver.) - mint ahogy a karakterlapokon lévő, olykor minősíthetetlennek számító reakciók alapján gondolom, hogy ugyancsak az érzelmekre hat a kínzókamra is (nem jó látni, hogy elhurcolnak kínozni - tipikus, hogy semmi hátrány nem ér, de olvasod, hogy a tamagocsidnak fájni fog és frusztráltságot szül. ergó, kínzás helyett vacsora vagy reggeli és máris mindenki hepi.)
. Ha belegondoltok, ha bármikor, akár félóránként üthetnének, de egy csatában csak 1-et sebződnél, nem lenne gond, mert tudnál mellette te is támadni. Éppen ezért nem érzem úgy, hogy az alapvető mechanizmusokon változtatni kellene
logikusan, hideg fejjel átgondolva tökéletesen igazad van, de itt nem csak racionális, hanem a sokak által lesajnált emocionális tényezőket is érdemes figyelembe venni (ld. 3 óra - 5 támadás). azokat, amelyekről a számok bűvöletében élő tápgéza sosem fog tudomást szerezni.
nem biztos, hogy jó érzés, ha valaki azt látja, hogy a karakteréből nagyon sokan lakmároznak (hiába tudsz játszani az udvaron szünetben a negyedikesekkel, ha naponta 20 felsős nagyon elver.) - mint ahogy a karakterlapokon lévő, olykor minősíthetetlennek számító reakciók alapján gondolom, hogy ugyancsak az érzelmekre hat a kínzókamra is (nem jó látni, hogy elhurcolnak kínozni - tipikus, hogy semmi hátrány nem ér, de olvasod, hogy a tamagocsidnak fájni fog és frusztráltságot szül. ergó, kínzás helyett vacsora vagy reggeli és máris mindenki hepi.)
Erre megint csak azt lehet mondani, hogy ez egy PvP játék, ezzel egész egyszerűen nem lehet mit kezdeni. senki nem szereti ha megverik de ha elkezdesz végzaturazni és más játékosokkal harcolsz, akkor ezt nem igazán lehet elkerülni, ha pedig mindenki megver, vagy többen mint ahányat te tudsz legyőzni az már nem csak a játék hibája. Szerintem minden szinten kevesebben vannak előtted mint mögötted ha nem tudsz olyan ellenfelet választani aki ellen van esélyed akkor ott valami nagyon nem stimmel. Ilyen gondja jelenleg egyedül az élbolynak van de ott már inkább az a baj, hogy annyira elhúztak szintben, hogy drasztikusan kevés ember maradt közvetlenül alattuk.
Dátum: 2009.03.26. 12:59:18
Winnie: nem életszerű a helyzet amit teremtettél. Ha kiállsz boxzsáknak és úgy várod a portyázókat persze, hogy mindenki örömmel rádveti magát ennek semmi értelme nincsen, nem is értem mit akartál vele bizonyítani. Az, hogy kell e vagy sem a sebzéskompenzáció már rég eldőlt be is került a játékba és többen úgy véltük lenne mit fimonítani rajta, ennyi történt. Senki nem állította, hogy ha használod a sebzéskompenzációt kevesebben fognak támadni vagy kissebbet fognak ütni. De, hogy könnyebb lesz talpraállni egy egy nagy verés után az szerintem nem lérdéses.
sanyi: Nem tudom ki akarja elvinni ezt a dolgot abba az irányba, hogy egyáltalán ne is legyen sebződés de szerintem itt ilyenről eddig nem volt szó, és amennyire én látom elég messze is vagyunk tőle. Akinek csak 10-20 potenciális támadója van az még, jó, hogy nem ugyan abba a cipőbe jár mint akire 100-120 ember feni a fogát és kevesebb támadást is kap be.
" lehet itt kompenzálni (ami ugye csak kompenzációra öltözve, illetve vetkőzve megy (mert abszurd módon gyengíteni kell a karaktert, hogy ne 15% alatt, hanem 100%on várjam a reggelt, a buta korlátok miatt - ráadásul mindez csak elodázza a 15%-ot és újabb 1500-200-as támadásokat indukál), de az csak tüneti kezelés. "
Itt meg megintcsak leírod azt ami miatt egyáltalán elidnítottuk az egészet, az, hogy neked vakító fény kell a sikeres játékhoz 40-es szint fölött az szerintem egyéni probléma a többség jól elvan az erősebb varázslatokkal is. Az extrém támadások és vereségek se ilyen gyakorisággal jönnének szerintem ha nem vakító fénnyel állatok nélkül várnád az ellent. szó mi szó lehet, hogy ez csak tüneti kezelés de ez van és nem túl hatékony ezen próbálunk változtatni, amíg nincs új rendszer addíg azt kell foltozni ami van.
A játékegyensúlynak, nyitok külön topicot.
sanyi: Nem tudom ki akarja elvinni ezt a dolgot abba az irányba, hogy egyáltalán ne is legyen sebződés de szerintem itt ilyenről eddig nem volt szó, és amennyire én látom elég messze is vagyunk tőle. Akinek csak 10-20 potenciális támadója van az még, jó, hogy nem ugyan abba a cipőbe jár mint akire 100-120 ember feni a fogát és kevesebb támadást is kap be.
" lehet itt kompenzálni (ami ugye csak kompenzációra öltözve, illetve vetkőzve megy (mert abszurd módon gyengíteni kell a karaktert, hogy ne 15% alatt, hanem 100%on várjam a reggelt, a buta korlátok miatt - ráadásul mindez csak elodázza a 15%-ot és újabb 1500-200-as támadásokat indukál), de az csak tüneti kezelés. "
Itt meg megintcsak leírod azt ami miatt egyáltalán elidnítottuk az egészet, az, hogy neked vakító fény kell a sikeres játékhoz 40-es szint fölött az szerintem egyéni probléma a többség jól elvan az erősebb varázslatokkal is. Az extrém támadások és vereségek se ilyen gyakorisággal jönnének szerintem ha nem vakító fénnyel állatok nélkül várnád az ellent. szó mi szó lehet, hogy ez csak tüneti kezelés de ez van és nem túl hatékony ezen próbálunk változtatni, amíg nincs új rendszer addíg azt kell foltozni ami van.
A játékegyensúlynak, nyitok külön topicot.
Dátum: 2009.03.26. 11:40:23
Erősen túlöltözve és turbózott gyógyítással még nem is sok, és még így is messze nem arról van, szó hogy nem veszített életerőt 50-60%-ot gyógyított vissza extrém paraméterekkel... lehet, hogy lesz aki tényleg megcsinálja ezt mondjuk 40-es szintre de, hogy ettől erősebb lesz azt már erősen kétlem, de így már lesz lehetősége elkölteni a PP-t és térkapuzni az biztos, kérdés, hogy mennyire lesz benne sikeres...
Dátum: 2009.03.26. 10:09:14
Nem a láthatatlan a helyes válasz. A smile csak megtévesztés szerintem.
Dátum: 2009.03.26. 10:08:03
Milyen tisztséget töltött be Horthy Miklós Magyarország vezetésében 1920 és 1944 között?
Semmilyen tisztséget sem.
Kormányzói!
Királyi
---------
Kár érte, igaz bent van más formában is.
Milyen nemzetiségü a Red Bull feltalálója?
Japán
Angol
Amerikai
Osztrák
Szerintem spec, meg...
Semmilyen tisztséget sem.
Kormányzói!
Királyi
---------
Kár érte, igaz bent van más formában is.
Milyen nemzetiségü a Red Bull feltalálója?
Japán
Angol
Amerikai
Osztrák
Szerintem spec, meg...
Dátum: 2009.03.25. 17:56:12
Miklós:
Én katpam már simán 1700 fölötti sebzést 34/21-es állattal (48 és 36-os elnyelés, 25 és 29-es alapszint). Egy két erősebb karakter simán lő csak varázslattal 130-140-et az állatokba nem olyan nehéz állat nélkül maradni.
Páran már írták de úgy gondolom nem lehet elégszer hangsúlyozni: 5-6 szint különbséget nem lehet pusztán TÖ-vel kompenzálni. 41-es szinten top2. voltam TÖ-be (741-el) még 43-44-es szintről is elég simán vernek, 47-es szintről meg max. a zafír karik nem vertek péppé és azok is csak azért mert én is zafír vagyok. TÖ fejlesztéssel max. annyit lehet elérni, hogy nem minden 47-es ver 1200-1700-as sebzéssel agyon le tudom vinni egyeseknél ezt 700-800-ra.
Én katpam már simán 1700 fölötti sebzést 34/21-es állattal (48 és 36-os elnyelés, 25 és 29-es alapszint). Egy két erősebb karakter simán lő csak varázslattal 130-140-et az állatokba nem olyan nehéz állat nélkül maradni.
Páran már írták de úgy gondolom nem lehet elégszer hangsúlyozni: 5-6 szint különbséget nem lehet pusztán TÖ-vel kompenzálni. 41-es szinten top2. voltam TÖ-be (741-el) még 43-44-es szintről is elég simán vernek, 47-es szintről meg max. a zafír karik nem vertek péppé és azok is csak azért mert én is zafír vagyok. TÖ fejlesztéssel max. annyit lehet elérni, hogy nem minden 47-es ver 1200-1700-as sebzéssel agyon le tudom vinni egyeseknél ezt 700-800-ra.
Dátum: 2009.03.25. 14:00:24
2x-es sebzés alatt is számoljon a progi (5-6 szintkülönbségnél) nehogy milósék benézzék és csak addig számoljon.
Dátum: 2009.03.25. 12:03:53
Idézet: Birka - 2009.03.25. 11:32:25
Sanyi szerint több egészség kell, szerintem adjanak a tárgyak (főként a nem prémesek) kicsit több egészséget. (bár nem tudom sanyi részéről ez mennyire volt komoly. )
Igazándiból a sebzéskompenzáció szempontjából az egészség csak konstansként van a képletben, azaz 70 vagy 90-es az egészséged az 50 vagy 70-et ad a gyógyulásba, messze nem ez a döntő a gyógyulás mértékében, hanem a sebgyógyítás szaki, szerintem most ne nyissunk külön vitát az Almási Viktor féle Egészség növelés lobbinak itt is...
Inkább azt mondjátok meg nekem, hogy az Otoaak féle
Bekattanás:
azonos szint: 30%
1-szint különbség: 35%
3-szint különbség: 45%
4-szint különbség: 50%
5-szint különbség: 55%
6-szint különbség: 60%
stb.
A Miklós féle:
3x sebzésnél a sebzéskompenzáció 100%-a működik, 2x sebzésnél az 50%-a, és a kettő között lineárisan (tehát pl. 2.5x sebzésnél a 75%-a)
A Biri féle:
A sebgyógyítás adjon %-os gyógyulás növekedést az egyéb gyógyító hatásokra is!
Legyen kötelező mindenkinek növelni az egészségét (Ilyen jellegű, azaz erre kötelező küldetések bevezetése!)
Kívül akarunk még valamit?
Inkább azt mondjátok meg nekem, hogy az Otoaak féle
Bekattanás:
azonos szint: 30%
1-szint különbség: 35%
3-szint különbség: 45%
4-szint különbség: 50%
5-szint különbség: 55%
6-szint különbség: 60%
stb.
A Miklós féle:
3x sebzésnél a sebzéskompenzáció 100%-a működik, 2x sebzésnél az 50%-a, és a kettő között lineárisan (tehát pl. 2.5x sebzésnél a 75%-a)
A Biri féle:
A sebgyógyítás adjon %-os gyógyulás növekedést az egyéb gyógyító hatásokra is!
Legyen kötelező mindenkinek növelni az egészségét (Ilyen jellegű, azaz erre kötelező küldetések bevezetése!)
Kívül akarunk még valamit?
Sanyi szerint több egészség kell, szerintem adjanak a tárgyak (főként a nem prémesek) kicsit több egészséget. (bár nem tudom sanyi részéről ez mennyire volt komoly. )
Dátum: 2009.03.25. 11:46:38
Köszi Mortimer. Én már nem mertem volna még egyszer reagálni rá, a végén még elburjánzik itt a dolog.
Dátum: 2009.03.25. 11:15:50
Ez nem az alap, hanem a módositott, az alap senkit nem érdekel mindenki úgy hozza össze ahogy akarja.
Dátum: 2009.03.25. 11:14:19
.
Dátum: 2009.03.25. 10:58:55
15-25 között prémium karakterrel nem annyira vészes (+20-jön össze annak aki figyel rá különösebb harci teljesítmény csökkenés nélkül). Nem prémesnek viszont elég nehéz dolga van sokkal nehezebb megoldani de ez kb. 10-15 szint utánna már nekik is könnyebb.
Dátum: 2009.03.25. 10:49:58
Az egészség 10-és 35 között lehet még mindíg sok. Megnézem tárgyakból mennyi jön össze, 20-as szinten a 60-as mindenképpen nagyon soknak tűnik.
Dátum: 2009.03.25. 10:26:31
Ok, igy is jó kicsit lemaradtam az olvasással.
Dátum: 2009.03.25. 10:25:28
Szerintem 20-al kéne csökkenteni az egészséget 50-től arányosan visszafele. A sebgyógyitás az kb. jó szerintem, alacsonyabb szinten nehezebb megcsinálni de ha megéri azért ott sem gond összeszedni a 10-15-öst.
Dátum: 2009.03.25. 10:21:22
Morti: 45-ös szintre még nem max. szintről ütnek lefele és ha fegyver váltás miatt nem is de azért nő a sebzés.
Dátum: 2009.03.25. 10:19:06
Sharpa elvileg már 7 szintel lejjebb tud ütni ha Sanyiba 2000-et üt akkor lehet jó az a 2500, esetleg 2200-2300. Kb. stimmel most szerintem amit irtál. Az egészségen meg a gyógyításon kicsit vissza kellene venni. 40-es szinten 70-80 egészség meg 20-25-ös gyógyításnál ne nagyon kelljen több már ez is bőven átllag felett van.
Dátum: 2009.03.25. 10:07:00
41-es szinten átlag 1300-1700-között lehet kapni 6 szinttel feljebbről. Állat nélkül valószínű még többet, úgy még nem próbáltam. Én a
szintemen eléggé elől vagyok ennél valószínű lehet többet is kapni. Arra nem emlékszek, hogy ütöttem volna 5 szintet lefele csak "tippem" van 900-1300.
V2-n 37-es szintről lefele kb. 700-900 sebzés, de ennél szerintem többet ütnek azok akik már TÖ-znek.
A sebzés nem lineáris hanem jókora bakugrások vannak benne aktuálisan mindíg akkor mikor bejön egy jobb fegyver (kőkard->Legendás tőr->gramagan..). A többség 26-27 és 35-ös szint között erősebben tolja a szakikat, hogy kimaxolja az LE termelő képességeket ezért ezen a részen is van egy kis törés valószínűleg.
szintemen eléggé elől vagyok ennél valószínű lehet többet is kapni. Arra nem emlékszek, hogy ütöttem volna 5 szintet lefele csak "tippem" van 900-1300.
V2-n 37-es szintről lefele kb. 700-900 sebzés, de ennél szerintem többet ütnek azok akik már TÖ-znek.
A sebzés nem lineáris hanem jókora bakugrások vannak benne aktuálisan mindíg akkor mikor bejön egy jobb fegyver (kőkard->Legendás tőr->gramagan..). A többség 26-27 és 35-ös szint között erősebben tolja a szakikat, hogy kimaxolja az LE termelő képességeket ezért ezen a részen is van egy kis törés valószínűleg.
Dátum: 2009.03.25. 09:47:22
Fene se tudja kicsit tényleg soknak tűnik én még csak 41-es vagyok 48-as fegyverrel de többször ütöttem már 1400 fölött de többet nem nagyon térkapuba meg 1760körül van a rekordom de nem varázslat krittel, varázslásba nem vagyok jó. Persze valamennyi elnyelése mindenkinek van, gondolom...