Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Offsboy

Dátum: 2016.05.13. 07:12:43
Ha van konkrét ötleted hajlok arra hogy átálljak a sötét oldalra, de jelenlegi helyzetben szerintem a LE max a messze legegyszerűbb módja annak, hogy a top karik ne szaladjanak el utolérhetetlen távolságra.

Illetve ettől függetlenül/ennek bevezetése mellett is ki lehet ötleni a mechanizmust, ami megérőssé teszi az azonnali LE költést, és akkor nem is lesz cél a sok LE tárolása, tehát máris nem nerf a nerf. Tudom, kicsit utópisztikus, de na..

Egyébként szerinted tényleg rendben van, hogy 3 év múlva 6 milliárd LE-t fogsz 95%on elkölteni, míg azok akik próbálnak lentről befogni (még 1-2 név tippem is lenne) egyre messzebb kerülnek mert folyamatosan költeniük kell? Vagy abban azért egyetértesz hogy ez most így nem frankó?
Dátum: 2016.05.12. 21:00:31
Akkor a darabszám után kapsz bónuszt, mert úgy veszi mintha az összes drakónt azon a szinten ölted volna le, amin befejezted.
Dátum: 2016.05.12. 20:44:52
Idézet: Quellon - 2016.05.12. 18:06:02
Idézet: Offsboy - 2016.05.12. 17:52:50
A landi is "átverés" ilyen szempontból mert semmilyen pluszt nem ad a LE-re, soha nem is adott.
Mosolygok kérdően, mert kinek hinném el, ha neked nem? De akkor mivel etették a játékosokat Miklósék évekig?

Erről nem is volt szó soha, csak elterjedt az elején hogy jár rá bónusz, és ment a kombinálás. Mai napig megkérdezik tőlem minden land előtt, hogy mit éri meg jobban, mre jár több bónusz...
Valamennyi plusz persze jár (ott hasaltak el a kezdeti bónusz számítások, hogy a szerencse jutalmat is LE-re váltottuk, stb.), de azok mind olyanok amik nem a plusz nagy töltésre járnak.
Dátum: 2016.05.12. 20:39:31
Reagálnék, de már csak morális dolgokról beszélünk, és annál nekem is jobban megy a fél %ok gyűjtögetése
Dátum: 2016.05.12. 17:52:50
A véleményed az a véleményed, ez rendben is van.

Viszont mivel még mindig tájékozatlanságot, nagyságrendbeli hibákat látok, - így mivel pont, hogy kérted is - ezekre reagálnék:

Ha nem tették bele, akkor hol van, egyénileg fejlesztettek, úgy jobban megérné? Elvileg a Landi jutalmazása mindent számol ami előnyt adhat. Vagy még mindig rajta ülnek az igazi nagyágyúk?

Nem tették bele, mert a játék fejlődik, mindent később érdemes elkölteni amire nincs szükséged azonnal. Ezért vannak 100 milliók sokaknál, párat tudok, de nyiván nem látok rá mindenkire. A landi is "átverés" ilyen szempontból mert semmilyen pluszt nem ad a LE-re, soha nem is adott. Nem egyenes (sőt semmilyen) következménye, hogy aki nem töltötte bele a landragórba, annál nincs is LE..

Illetve:
Idézet: Quellon - 2016.05.12. 17:38:16
Soha többet semmit nem csináltok amíg úgy tűnik, hogy hosszabb távon pár %-al jobban jártok, ha addig csak kuporgattok és végzitek a kényszer rutinokat?
Pár százalékkal! Úgy kezeled, mintha 80-90-100-as nagyságrendhez mérnél pár %-ot.

Szóval, az megvan, hogy ha én 94%-on költök, te meg 82%-on, akkor nekem harmadannyiba kerül a fejlesztés?
Dátum: 2016.05.12. 17:06:11
Csak rávilágítottam Q elméletének gyenge pontjaira.

Az alapvetésről: vajon mennyire motiváló egy karakternek aki erősödni szeretne, és nem tud LE halmon ülni, hogy aki után szalad, az majd 3 milliárdot elkölt 95%-on, míg ő költögeti a maga LE-jét ennek fele, harmada, negyede, ötöde hatékonysággal. Sütögeti a kutat 500K LE-ért 10 őskőért, miközben tulajdonságfejlesztésenként elbukik ugyanennyit.

Szóval igen, sajnos szükség van rá; vagy hagyják elszaladni a dolgot és 1-2 év múlva a jelenlegi top-nemtop karakterek közötti szakadék 5x-re hízik.
Dátum: 2016.05.12. 16:14:57
Idézet: Quellon - 2016.05.12. 15:55:21
A saját szint x millió LE az csak elméleti korlát lenne, gyakorlatilag semmi.

Mivel nem látsz rá a magasabb szintű játékra, informálnálak, hogy esszenciák használatával, és ismételhető küldetésekkel ez a küszöb 1-1,5 hónap alatt kényelmesen megtölthető alap játékkal, és akkor még semmilyen erőforrást nem használtál pluszban (csp, pp, térkapu stim.). Ennél gyakoribb elköltés tényleg csak a népek szopatását szolgálná, nem azt előzné meg hogy 2 év múlva 3 milliárdot költsek el 95%-on. Az eredeti felvetés és a te javaslatod köszönőviszonyban sincs egymással. Remélem látod, hogy az a "gyakorlatilag semmi" bőőőven valami.

A bajnoki megálokat meg azért nem keverném bele, mert már régen nem jelent semmit, és régen nem lehet kibalanszolni hogy majd akinek sok van azt visszafogjuk valahogy hogy az is nyerjen akinek kevés van. Mert ugye ez a célja a bajnoki medálosok büntetésének, különben nem az lenne a büntető mechanizmus motorja.
Dátum: 2016.05.12. 09:53:24
Idézet: Alendaar - 2016.05.12. 09:08:15
Idézet: Offsboy - 2016.05.11. 16:30:44
Büyük, bronz végzetmedállal a vadászatot 1mp-ig lehet levinni, ez gyorsítani fog sokat.


Érdekes!
Felvittem az elementáris fúziót 112-re. Amíg turbóztam, 35 mp volt a vadászat, most 49.
Ku..va érdekes!


Annyira nem érdekes azért
Tedd még rá a +5-öt véglegesre, azzal is nyersz 10mp-et. Turbóval ugyanis 117ig mehet (tudás könyvvel), míg ha nincs rajta a +5, akkor csak 112-ig fejlesztheted!
Dátum: 2016.05.11. 16:30:44
Büyük, bronz végzetmedállal a vadászatot 1mp-ig lehet levinni, ez gyorsítani fog sokat.


@B
Ok, fusson ki a megaesszenci, az epuletek (LE-bol), epikus cuccok, stb. De akkor keruljon mar be a helyere valami ami ezeket potolja.
Nekem is pontosan ez a problémám, meghúzzuk a maxot mindenből (mega 235 felett semmi értelmeset nem ad -> aránytalan a költség/jutalom), de attól szükség van új dolgokra, amiket helyettük lehet csinálni.
Dátum: 2016.05.11. 12:47:07
Idézet: Bpetya75 - 2016.05.11. 10:49:15
75-tel nagyobb tauval a kaland csatákban nem sebzek akkorát, mint landi előtt. Belenyúlhattak a kalandok harcmodulába?
Megtehették, ott ülnek a kód előtt. Hogy megtették-e az más kérdés Szerintem nem. Semmi más tau bónusz (fegyver, ruha) nem változott?
Dátum: 2016.05.11. 12:43:18
Na első reakcióként: ez igen. Összeszedett, érthető, tudod mit beszélsz, gyanúsan valami problénamegoldó melód van.

Ami hátulütője a dolognak: elég utópisztikus erőforrásigényeket vázol fel az ötlet. Látom, ahogy van egy ember aki majd figyeli a vészcsengőket egy 5x5ös mátrix elemeire, még ha nem is kell minden elemre; és ez csak az építés ahogy te is mondtad.
Azta meg ez is utópisztikus egy kicsit:
Javaslat2: készüljenek épülettervek, amiket a piros lámpa bekapcsolása utána fiókból előhúzva véglegesíteni lehessen, és időben leprogramozhatók legyenek. Ezzel kikerülve az állandó tűzoltást és az épületszintek folyamatos tologatását.

Ha épületek akkor sem készülnek amikor már évek alatt kifutottak belőle a játékosok, ha AF-ek us hónapokkal, évekkel azután kerülnek be hogy igény lenne rájuk, mert nincs mire költeni (tőled vagy 3 találkozón hallottam erre panaszkodni), akkor ne legyenek illúzióink, hogy majd egy piros lámpa hatására egy x hónap múlva jelentkező problémára elhúz az fiókból Miklós egy kész dokumentációt és Baraty kezébe nyomja.

Mennyit kellett várni a több gyógyital megivásra? 1 vagy 2 évet miután először jóváhagyták? Ez most nem a beho piszkálása, hanem csak azt mondom maradjunk a realitás talaján.

Amúgy nagyon tetszik a stratégiád, tényleg; tökre jó lenne ezzel a módszerrel felvázolni ennek a topicnak az alapkérdését. Nyilván ahhoz konkrétumok kellenének, hogy mit akarunk megoldani.
Dátum: 2016.05.11. 08:53:04
Megerősítem, 300ból 10 kaland. Kiugróan gyenge.
Dátum: 2016.05.10. 19:38:00
Oks, köszi.

+1 a szintmax mellett: mindig ágállsz az inspiráció ellen, ha feltolnád a játékosokat egymásra, akkor az is megszűnne, ami ellen reklamálsz 1-2 éve.
Dátum: 2016.05.10. 09:53:40
Idézet: Ariel - 2016.05.09. 22:42:41
Idézet: Offsboy - 2016.05.09. 22:34:37
Viszont; amit te mondasz, azt semmi nem teszi rendbe.

Ezeket a dolgokat rendbe lehet tenni, egyesével megvizsgálva azokat, de semmiképp nem egy általános tapasszal, aminek ráadásul semmi köze a problémákhoz.

Azért ez most kb. annyira konkrét, mint az elején Miklós ígérgetései.
Dátum: 2016.05.10. 05:12:19
Nekem nagyon bejön ahogy itt oltogatjátok egymást ezzel az szb-vel már jó ideje, öröm olvasni, csak így tovább!
Dátum: 2016.05.09. 22:34:37
Egyértelmű, hogy ahogy Buildermann is rávilágított, a tárgy craft meg alternatív karakterfejlődési lehetőségek stb. légből kapott kedvcsinálóként hangzottak el, azért ilyenre már nem moccan rá aki egy ideje követi a dolgokat. Az is igaz, hogy az épületek, AF képességek, epikus kincsek, megaeszenciák, szerencsekerék, aukciós ház, event jutalmak, relikviakuponos tárgyak elszaródottságát nem teszi rendbe a max szint. Viszont; amit te mondasz, azt semmi nem teszi rendbe. Semmi nem fogja balanszolni azt, hogy A és B között 200 relikviakuponnyi, 6000AF-nyi, 3000 csatlós összegnyi különbség van, ennyi erővel mondhatjuk azt is, hogy köszi a játékot, holnap eredményhirdetés, aztán nullázzuk a karikat, ladder reset.
Szubplazma: igen, szoktam használni, jobb híján ez marad.

Buildermann:
1. Nagyon jo lenne tobb jatekost latni a portyalistaban, de a tapasztalatbol kiindulva a jatekosok 99%-a mar most sem hasznalja a portyaablakot, pedig a jatekosok 99%-anak tele a portyaablaka (igaz nem csupa aktiv jatekossal).
Az az ő gondjuk, szerintem nem elvárható, hogy egy pvp játékban azok igényit kövessük pvp szempontból akik nem akarnak portyázni. Értelemszerűen csak a saját igényeimnek adtam hangot mikor jeleztem jó lenne 1 helyett inkább 30 ellenfél.

nem feltetlen erdemes a PvP jatekelem iranyaba visszaterelni a jatekot, hanem a jatekosok osszefogasara celszerubb alapozni.
Az összefogás szép dolog, de az egymással mérkőzés ad inkább motivációt a "jobb legyek"-re.

Mar a szintmaximum is csak nehany jatekos miatt kerulne kifejlesztesre, hiszen a tobbi jatekost nem erinti a problema.
És egyre több mindenkit érintene, betolnák a mézesmadzagot ami csak 300+ érhető el, hogy motiválják a haladást, lehetőséget nyújtva a gyors felérésre. Láttál már te is 1-2 dolgot itt, tudod hogy megy ez.

Azt meg hatalmas tevhitnek tartom, hogy azert nem tortenik fejlesztes, mert csak 1-2 embert erint akik tulzottan elszalltak. Olyannak, hogy kifut a fejlesztes aloluk soha nem lett volna szabad megtortenni, ez szerintem oriasi tervezesi hiba.
Mint ahogy szenvedő, éhező embereknek, állatoknak sem lenne szabad lenniük a világ körül, miközben a népesség 1%-a krónikus elhízásban szenved. Azt pedig, hogy ez mennyire tévhit, nem is értem, mert megtörténik, szerencsés helyzetben vagy, ha téged nem érint semmilyen területen.

De kerdezem, abban mi az izgalomfaktor, ha a gyengebb karaktert romma verem, az erosebb meg ugy picsaz el mintha ot sem lennek?
Na ne. Ha 100m-t futok annak úgysincs semmi értelme, ha meg félmaratonba kezdek, úgysem tudom lefutni, ezért inkább nem kelek fel a székből? Ne már.

Mert kielezett csatak 1-2 esetet leszamitva nem lennenek, efelol ne legyenek illuzioink.
5 ellenfélre ez megállja a helyét, 50-ből már van olyan aki csak kevéssel jobb, utána te tudsz hajtani, és van aki kevéssel gyengébb, és ő lesz a sarkadban.

Amit en gondolok az az, hogy a szintmaximum legfeljebb reszmegoldast kinalna egyetlen problemara (PvP), es osszetettsegebol kifolyolag eloidezne egy rakat masikat.
Én csak azt látom, hogy szerintetek egy csomó mindent nem old meg a szintmaximum, de azt nem hogy pontosan mit idézne elő, mint problémát? Lehet, hogy így van, elég nagy esély van rá, de erről még nem láttam nagyon semmit. Egyedül a zárkóztatást kell jól megoldani (nem akarom bagatelizálni, és ötletem sincs az igazságos kivitelezésre), aztán majd lesz valami.

Lehet a csatlós portya/bajnokság lesz a gyógyír minden bajra.
Dátum: 2016.05.09. 20:00:44
Én jóval egyszerűbben közelítem meg ezt a dolgot.

1. Most EGY embert látok a portyalistámban. Ezt bármikor elcserélném arra, hogy 10et, 20at, neadjisten 200at lássak (x idő után) EGY helyett, még az se érdekelne, ha a felénél nem lenne esélyem pillanatnyilag, mert vagy azoknak kedvezett a rendszer akik hamarabb értek oda, vagy a zárkóztató nyugdíjszámla mechanizmus lett túl ütős. Belőni úgysem lehet előre, hosszútávon meg úgyis az jár jobban majd aki jobban játszik.

2. Ha sokan lennének 300. szinten, akkor "ideabökőt", hogy ez lenne az a célközönség onnantól akiknek a fejlesztések 99%-a szólna. Az összes - nem max szinten jelentkező - fejlesztési igényre hümmögnének, hogy a többiek is átvészelték 300ig, lehet menni, aztán meg majd neked is szólnak a fejlesztések. Személy szerint borzalmasan fárasztó már, hogy a játék számos területén kifutottak a dolgok, és sok helyen megrekedt a fejlesztés, és nem is történik semmi, mert csak 1-1 embert érint. Persze addig nincs nagy baj, amíg nem te vagy az az 1-1.

3. Portya: mindenki fikázza, hogy attól nem lesz jobb, hogy teli lesz a portyalista, mert az SZB így is mennyivel jobb. A portya nem attól fasza, mert megérősebb, hanem mert játékos ellen nyomod. A napi pp-t el lehet tolni attól szb-ben, hogy 10-20-30 játékost meg tudsz támadni ha akarsz. Az SZB egy pve elem, a portya pvp; nem is értem hogy ilyen pro játékosok hogy tehetik ezt egy fiókba. Az szb-ben a saját klónoddal harcolsz tápért, nulla élmény és izgalomfaktor mellett. Manapság pont semmit nem érdemes fejleszteni a karakteren, mert úgyis mindenhol klónoddal harcolsz, pont ezzel a trenddel is szembe menne a portya ismételt elterjedése, lehetősége. Szóval nem értelek titeket. Ki nem xarja le, hogy várni kell 5-5 portya között 4 percet? Az interakcióért kell csinálni, tápolni ott van az SZB.
Dátum: 2016.05.07. 08:10:52
Mentsd le az aláírásomban lévő linket magadnak, és ellenőrizni tudod minden mini event előtt, hogy mit szabad és mit nem csinálni 10.00ig. Függetlenül a játékvezetés álláspontjától, ezt tudod te megtenni, hogy segítsd magad.

Lanmaffia azért elég szórakozott néha, őt nem venném viszonyítási alapnak, ha játékbeli precizitásról van szó, mellesleg 100 millió LE-be mernék fogadni, hogy ő pont megvonja a vállát egy ilyenre.
Dátum: 2016.05.07. 06:41:17
Idézet: Kwisatz - 2016.05.06. 23:35:54
Miklós, van arra lehetőség, hogy a közeljövőben a csatlósoknál a mytokronit növeléseket ne egyesével kattintgassuk? Szabályosan görcsöt kap a kezem, ha több száz mytot egyesével kell elöltenem, a felesleges időről nem is beszélve. Akár lehetne prémium vagy VIP tagsághoz is kötve, mint a kristály italok például.


Várható fejlesztések topicban már volt róla szó.
Idézet: Miklós - 2015.12.03. 18:30:57
Új VIP fukciók:
- Csatlósoknál 1 kattintással 1 mytokronit képesség több ponttal is növelhető. (az AF pontoknál is megszokott felfelé nyíllal).
Dátum: 2016.05.06. 08:32:38
Idézet: Legacy - 2016.05.06. 08:31:48
Szerintem ha betoljuk egyben a 10 millát, akkor is fogy, mikor a delikvens épít. Csak nem tudsz többet belerakni, amíg nem fogy belőle.
így van.