Ha egy zsemle 22 Ft a boltban, akkor mennyiért vásárolhatok legolcsóbban 6 db zsemlét, ha csak bankkártyával fizethetek?
120 Ft
130 Ft
132 Ft
125 Ft
A kérdés "Rossz, hibás kérdés" értékelést kapott!
Bazeg kezdek kiakadni Tuti hogy innetol akarhany kerdest kell ertekelnem mind hibas lesz ezt garantalom...
Egy 6x22-ot beutni aszamologepbe nehez vagy mi van mar?
Kov kerdesem "spongyabobnak milyen szinu gatyaja" lesz, mert szellemi szinvonal alapjan talan az atmegy
Ha azt nem tudják az emberek, hoyg 3 pont határoz meg egy síkot, hogy 6x22 az 132, akkro mit kell kérdezni??? A 3. megasztár 4. elődöntőjében a 3. felléőnek büdös volt-e a szája???
Hozzászólások - Birka
Dátum: 2009.01.05. 10:46:35
Dátum: 2009.01.02. 09:17:46
Mely geometriai elemek nem határoznak meg egyértelműen egy síkot?
2 egymást nem fedő egyenes
3 egymást nem fedő pont
1 egyenes és 1 az egyenesre nem illeszkedő pont
2 sík metszésvonala és 1 ezen vonalra nem illeszkedő pont
A kérdés "Rossz, hibás kérdés" értékelést kapott!
Kérdésedre az értékelők szerint csak egy speciális érdeklődésű réteg tudhatja a választ.
Emberek geometria alapok, komolyan általános műveltség alapjai! Az bezzeg átmegy, hogy songokunak hány labdát kell össze gyűjtteni?
2 egymást nem fedő egyenes
3 egymást nem fedő pont
1 egyenes és 1 az egyenesre nem illeszkedő pont
2 sík metszésvonala és 1 ezen vonalra nem illeszkedő pont
A kérdés "Rossz, hibás kérdés" értékelést kapott!
Kérdésedre az értékelők szerint csak egy speciális érdeklődésű réteg tudhatja a választ.
Emberek geometria alapok, komolyan általános műveltség alapjai! Az bezzeg átmegy, hogy songokunak hány labdát kell össze gyűjtteni?
Dátum: 2008.12.31. 01:02:20
Aki szomorú és introvertált, az milyen a klasszikus besorolás szerint?
szangvinikus
melankolikus
kolerikus
flegmatikus
Tessek?
szangvinikus
melankolikus
kolerikus
flegmatikus
Tessek?
Dátum: 2008.12.31. 00:31:35
Reklam gyanus dolgok, torlenodek szerintem:
Hogyan hívják az Apple legújabb telefonját?
IPhone 3 G *
IPhone 4 D
IPhone 5 G
IPhone 8 D
Milyen színek szerepelnek a Windows logójában?
Piros, sárga, zöld, kék*
Zöld, lila, rózsaszín, vörös
Narancs, kék, fehér
Piros, fehér, zöld
Komolytalan kerdesek kategoria:
Milyen speciális képessége van egy nekromantának?
átlát a sziklán
fejből tudja a kvantum mechnanika összes alaptételét
nincs különleges képesége
holtakat támaszt fel*
Hogyan hívják az Apple legújabb telefonját?
IPhone 3 G *
IPhone 4 D
IPhone 5 G
IPhone 8 D
Milyen színek szerepelnek a Windows logójában?
Piros, sárga, zöld, kék*
Zöld, lila, rózsaszín, vörös
Narancs, kék, fehér
Piros, fehér, zöld
Komolytalan kerdesek kategoria:
Milyen speciális képessége van egy nekromantának?
átlát a sziklán
fejből tudja a kvantum mechnanika összes alaptételét
nincs különleges képesége
holtakat támaszt fel*
Dátum: 2008.12.30. 19:40:51
Volt egy kis időm, így kalapálgattam picit...
http://vegzetur.wikidot.com/haboru
Viszont elakadtam megint
Valaki pleez generálja le ezeket az oldalakat, akinek van hozzá joga!
http://vegzetur.wikidot.com/quest26
http://vegzetur.wikidot.com/a-beke-csarnoka
http://vegzetur.wikidot.com/haboru
Viszont elakadtam megint
Valaki pleez generálja le ezeket az oldalakat, akinek van hozzá joga!
http://vegzetur.wikidot.com/quest26
http://vegzetur.wikidot.com/a-beke-csarnoka
Dátum: 2008.12.27. 20:15:09
Gyerekek, tragikus a kvíz szűrőnk...
MA lenyomtam vagy 120 vadaszatot, és a reklámtól kezdve a hkk-n át a melyik sportolónak mekkora a lábszaga kérdésig minden volt.. Sajnálatos módon nem vettem a fáradtságot, csak a végére, de ezek csak a jéghegy csúcsa...
Hány éves Sonkoly Richard?
20
14
16*
10
Még a gugli se dobja ki ezt a nevet, szerintem a felhasználó egyszerűen a hány éves vagyok kérdést tette fel
Mennyi lesz az eredmény 5x6x1?
31*
23
nem tom
alma
Ad1 a kérdés feltétele abszurd, ad2 5*6*1 az 30, azaz ???
MA lenyomtam vagy 120 vadaszatot, és a reklámtól kezdve a hkk-n át a melyik sportolónak mekkora a lábszaga kérdésig minden volt.. Sajnálatos módon nem vettem a fáradtságot, csak a végére, de ezek csak a jéghegy csúcsa...
Hány éves Sonkoly Richard?
20
14
16*
10
Még a gugli se dobja ki ezt a nevet, szerintem a felhasználó egyszerűen a hány éves vagyok kérdést tette fel
Mennyi lesz az eredmény 5x6x1?
31*
23
nem tom
alma
Ad1 a kérdés feltétele abszurd, ad2 5*6*1 az 30, azaz ???
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2008.12.25. 11:22:17
Moved to correct topic!
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2008.12.23. 13:24:38
Huha Látom ötletbazár beindult
Szerinted hol a határ böngészős game, és az mmo közt?
Miért a védekezést növeljük? Miért szabdaljuk meg megint a portyázós játékot, miközben az önszabályozással kihal max 20. szint környékén?
Maga az indítvány nem szar, de nem az a cél, hogy mindenki üljön a babérjain, és vadászgasson! A bevételt azok hozzák, akik extrém időt, és erőforrást áldoznak a játékra, ha számukra nem tudod vonzóvá tenni a 3-as szervert, akkor az kvázi egy rossz gazdasági stratégiával, és marketinggel támogatott pénznyelő.
Kire lehet alapozni a 3-as világban?
-Azokra akik később ismerkedtek meg a végzetúrral, és szeretnének a topban érvényesülni egy új szerveren.
-Akik az eddigi 2 világban valamiért nem tudtak kellő erőforrást befektetni, így lemaradtak, és szeretnének bizonyítani. (tanultak a szerveren, későn találták meg a megfelelő taktikát, az ünnepek miatt nem akartak donatelni, neadj isten a vizsgaidőszak miatt nem volt elég idejük a szórakozásra)
-Azon játékosok, akik bíznak benne, hogy gyengébb teljesítésüket a "tolokocsis" szabálytámogatás következtében nem érzékelhetik majd drasztikus hátránynak.
-Legvégül az űberkockák, akiknek a 2 világ is kevés, hogy lekösse a szabadidejüket.
Innen ha végiggondolod, hogy kik hajlandóak áldozni a játékra, akkor észreveszed, hogy a top kaliber, aki bizonyítani akar, akit a portya mozgat... Ha ezek alól kivágod korlátozásokkal, védelem növeléssel stb a portya lehetőséget, akkor marad egy legós szervered, ami máltai szeretetszolgálatnak elmegy, de gazdasági befektetésnek igen gyatra...
Azaz nem azt kell megoldani, hogy a gyengék "érinthetetlenek" legyenek, hanem egy bizonyos határ után a józan ész terelje abba az irányba a topot, hogy egymást gyakja. Éppen ezért a beruházás öngyilkosság az, hogy a lé veszteséget teljesen kiiktatjuk...
Támogassuk az elesetteket, de ne saját magunk tönkremenetelével. Ha valakinek sok van, és rajta ül, akkor miért ne bukja? Ha valakinek van, mert éppen gyüjtöget a sok pofon közt, hátha megerősödik, akkor természetesen védjük! De ésszel...
javaslat:
Aki benyomja a prémiumot, és 0 a lé difije, az a nyertes által nyert lé 50%-át bukja csak, akinek minuszban van, az arányosan növekvő, aki pluszban az arányosan növekvő %-ot bukjon vesztet portyában.
Ehhez hozzávesszük még a negatív lédifes játékosok %-os csatanyerési lehetőségét, és máris van egy támogatott, de a játék alapelveit (pvp) 20-25. szintig nem kibelező rendszert kapunk.
Kb szint*2000 lé tünik amúgy nekem értelmes határnak. Így elsőre. HA valaki első szinten bukott már 2k lét az ezentúl nem bukik vesztett csatában se.... 10. szinten -10k lé esetén a veszteség 25%-át bukja -20k, vagy az alatt már semmit. Ugyan így a támadó játékosok is támogatva vannak, mert egy 5. szintű játékos mondjuk +5k lédiffel bekap fentről egy ütést, akkor a veszteség 25%-át nem bukja be...
Próbáljam meg ezt képlettel leírni?
léveszteség=lényereség*(0,5+lédif/szint*2000*0,5)
Term 0 és 1 közt változhat csak a szorzó, a felett korlátol, bár ezt nem tudom hogy lehet leírni matematikailag egy képletbe .(
Szerinted hol a határ böngészős game, és az mmo közt?
Miért a védekezést növeljük? Miért szabdaljuk meg megint a portyázós játékot, miközben az önszabályozással kihal max 20. szint környékén?
Maga az indítvány nem szar, de nem az a cél, hogy mindenki üljön a babérjain, és vadászgasson! A bevételt azok hozzák, akik extrém időt, és erőforrást áldoznak a játékra, ha számukra nem tudod vonzóvá tenni a 3-as szervert, akkor az kvázi egy rossz gazdasági stratégiával, és marketinggel támogatott pénznyelő.
Kire lehet alapozni a 3-as világban?
-Azokra akik később ismerkedtek meg a végzetúrral, és szeretnének a topban érvényesülni egy új szerveren.
-Akik az eddigi 2 világban valamiért nem tudtak kellő erőforrást befektetni, így lemaradtak, és szeretnének bizonyítani. (tanultak a szerveren, későn találták meg a megfelelő taktikát, az ünnepek miatt nem akartak donatelni, neadj isten a vizsgaidőszak miatt nem volt elég idejük a szórakozásra)
-Azon játékosok, akik bíznak benne, hogy gyengébb teljesítésüket a "tolokocsis" szabálytámogatás következtében nem érzékelhetik majd drasztikus hátránynak.
-Legvégül az űberkockák, akiknek a 2 világ is kevés, hogy lekösse a szabadidejüket.
Innen ha végiggondolod, hogy kik hajlandóak áldozni a játékra, akkor észreveszed, hogy a top kaliber, aki bizonyítani akar, akit a portya mozgat... Ha ezek alól kivágod korlátozásokkal, védelem növeléssel stb a portya lehetőséget, akkor marad egy legós szervered, ami máltai szeretetszolgálatnak elmegy, de gazdasági befektetésnek igen gyatra...
Azaz nem azt kell megoldani, hogy a gyengék "érinthetetlenek" legyenek, hanem egy bizonyos határ után a józan ész terelje abba az irányba a topot, hogy egymást gyakja. Éppen ezért a beruházás öngyilkosság az, hogy a lé veszteséget teljesen kiiktatjuk...
Támogassuk az elesetteket, de ne saját magunk tönkremenetelével. Ha valakinek sok van, és rajta ül, akkor miért ne bukja? Ha valakinek van, mert éppen gyüjtöget a sok pofon közt, hátha megerősödik, akkor természetesen védjük! De ésszel...
javaslat:
Aki benyomja a prémiumot, és 0 a lé difije, az a nyertes által nyert lé 50%-át bukja csak, akinek minuszban van, az arányosan növekvő, aki pluszban az arányosan növekvő %-ot bukjon vesztet portyában.
Ehhez hozzávesszük még a negatív lédifes játékosok %-os csatanyerési lehetőségét, és máris van egy támogatott, de a játék alapelveit (pvp) 20-25. szintig nem kibelező rendszert kapunk.
Kb szint*2000 lé tünik amúgy nekem értelmes határnak. Így elsőre. HA valaki első szinten bukott már 2k lét az ezentúl nem bukik vesztett csatában se.... 10. szinten -10k lé esetén a veszteség 25%-át bukja -20k, vagy az alatt már semmit. Ugyan így a támadó játékosok is támogatva vannak, mert egy 5. szintű játékos mondjuk +5k lédiffel bekap fentről egy ütést, akkor a veszteség 25%-át nem bukja be...
Próbáljam meg ezt képlettel leírni?
léveszteség=lényereség*(0,5+lédif/szint*2000*0,5)
Term 0 és 1 közt változhat csak a szorzó, a felett korlátol, bár ezt nem tudom hogy lehet leírni matematikailag egy képletbe .(
Dátum: 2008.12.23. 12:40:07
Az a játékmenet, amelyen folyamatosan, drasztikusan módosítanak megint nem az igazi, sőt. Tudod mekkora játékos elégetetlenséget váltana ki, ha holnaptól drasztikusan megváltozna a játék? Pl minden harci körben csak varázsolnál, vagy csak ütnél?
Én rengeteget olvastam, nézelődtem a fórumon, nézegettem a változások listáját is kifejezetten HAZUGSÁG, hogy le se szarják a véleményünket. Csak jó magyar szokás szerint rinya-bajnokság, és sírós-örömlány effekt van megint.
Ha neked napi 1k leveled jön, akkor te is erősen szelektálsz nem? Sőt egy idő után az egy bizonyos címzettől jövő spamet kapásból kukázod, pedig lehet van benne valami érdemleges, korszakalkotó, csak ugye elhasználta a puskapot a sok fölös, rinyálós stb levelével/hozzászólásával. Ez mindenhol így működik!
A játék továbbra is ingyenes, V1-en 0 azaz 0 FT befizetéssel topközeli vagyok a 8. szintűek közt, és hidd el élvezetesebb a game, mint V2-őn donate hegyekkel...
Én rengeteget olvastam, nézelődtem a fórumon, nézegettem a változások listáját is kifejezetten HAZUGSÁG, hogy le se szarják a véleményünket. Csak jó magyar szokás szerint rinya-bajnokság, és sírós-örömlány effekt van megint.
Ha neked napi 1k leveled jön, akkor te is erősen szelektálsz nem? Sőt egy idő után az egy bizonyos címzettől jövő spamet kapásból kukázod, pedig lehet van benne valami érdemleges, korszakalkotó, csak ugye elhasználta a puskapot a sok fölös, rinyálós stb levelével/hozzászólásával. Ez mindenhol így működik!
A játék továbbra is ingyenes, V1-en 0 azaz 0 FT befizetéssel topközeli vagyok a 8. szintűek közt, és hidd el élvezetesebb a game, mint V2-őn donate hegyekkel...
Dátum: 2008.12.23. 12:29:23
Tőlem lehet a költsége annyi LÉ is, amennyit kapnál azért a küldetésért, de ebben hol a biznisz Miklóséknak?
Amúgy éppen ezért tetem be az alap koncepcióba a kiégett őskövet, hogy az ősundok, pukkadjon meg a szolgáltató, de játékos volumen vagyok embereknek is igaz legyen az eredeti marketing szöveg, hogy ingyenes a játék...
Lényeg a lényeg, ki lehessen lőni "beragadt" (Itt nem érdekel milyen okból!) küldetéseket, és ne konstans költsége legyen. Amikor egy küldi nemhogy +4500 lóerőt, hanem -4500 lóerőt jelent, mert nem akarom megcsinálni, vagy +50 őskő használatot Miklóséknak, akkor szerintem egyértelmű melyikkel kalapozhatunk mint ötlet sikeresebben
Amúgy éppen ezért tetem be az alap koncepcióba a kiégett őskövet, hogy az ősundok, pukkadjon meg a szolgáltató, de játékos volumen vagyok embereknek is igaz legyen az eredeti marketing szöveg, hogy ingyenes a játék...
Lényeg a lényeg, ki lehessen lőni "beragadt" (Itt nem érdekel milyen okból!) küldetéseket, és ne konstans költsége legyen. Amikor egy küldi nemhogy +4500 lóerőt, hanem -4500 lóerőt jelent, mert nem akarom megcsinálni, vagy +50 őskő használatot Miklóséknak, akkor szerintem egyértelmű melyikkel kalapozhatunk mint ötlet sikeresebben
Dátum: 2008.12.23. 12:26:01
Maci Miklósék is FT-ért veszik a programozót, és a netet, valamint a servert, ezt a témát pár ezerszer már kiveséztük.
Semivel se igazságtalanabb, mint a 2 őskőért 8 óra regenerálódást venni, ebból 10 portyát lezúzni stb... SŐT sokkal igazságosabb, mert 20-30-40 kiégett őskövet el tudsz lőni bárki, aki vadászik néha. Cserébe eddig használhatatlan dolgoknak hirtelen értelme lesz a gameban...
Semivel se igazságtalanabb, mint a 2 őskőért 8 óra regenerálódást venni, ebból 10 portyát lezúzni stb... SŐT sokkal igazságosabb, mert 20-30-40 kiégett őskövet el tudsz lőni bárki, aki vadászik néha. Cserébe eddig használhatatlan dolgoknak hirtelen értelme lesz a gameban...
Dátum: 2008.12.23. 12:18:32
Természetes, hogy az eldobott küldivel nem no a megoldott küldik száma alapján számolt lóerő kapás...
És hogy boldog boldogtalan ne dobáljon el küldetéseket, csak "vész" esetén használják, erre is porfon egyszerű a megoldás, 10*hanyadik (eldobott küldetés) őskő valamint 20*hanyadik (eldobott küldetés) kiégett őskő a költség... Amikor a 10. küldi eldobása már 100 őskő, akkor azért már 10x meggondolja az ember mi legyen!
És gondolj bele mennyi programozást nyernek vele Miklósék? Mennyi őskő bevétel? Mennyi rinyálást lehet leseperni az asztalról azzal, hogy dobd el a küldetést, ha túl bonyolúltnak tűnik, nem akarod megcsinálni, béna vagy stb... És azzal, hogy kiégett őskőből is ki lehet ütni a küldetést, máris értelmet nyer a lopás szakértelem, a soha nem donatelők száméra a kiégett őskő, az energiakristályosító, valamint a Szubtéri érzékelés is hirtelen elkezd érni valamit.
Csak hogy lásd mekkora pénzbevétel, és költség a játékosoknak ez az egyszerű fejlesztés:
Edobott küldik száma - Az a küldi mennyibe kerűl - összesen mennyit költöttél eldobásra
1 - 10 - 20
2 - 20 - 40
3 - 30 - 70
4 - 40 - 110
5 - 50 - 160
6 - 60 - 220
7 - 70 - 290
8 - 80 - 370
9 - 90 - 460
10 - 100 - 560
11 - 110 - 670
12 - 120 - 790
13 - 130 - 920
14 - 140 - 1060
15 - 150 - 1210
16 - 160 - 1370
17 - 170 - 1540
18 - 180 - 1720
19 - 190 - 1910
20 - 200 - 2110
És hogy boldog boldogtalan ne dobáljon el küldetéseket, csak "vész" esetén használják, erre is porfon egyszerű a megoldás, 10*hanyadik (eldobott küldetés) őskő valamint 20*hanyadik (eldobott küldetés) kiégett őskő a költség... Amikor a 10. küldi eldobása már 100 őskő, akkor azért már 10x meggondolja az ember mi legyen!
És gondolj bele mennyi programozást nyernek vele Miklósék? Mennyi őskő bevétel? Mennyi rinyálást lehet leseperni az asztalról azzal, hogy dobd el a küldetést, ha túl bonyolúltnak tűnik, nem akarod megcsinálni, béna vagy stb... És azzal, hogy kiégett őskőből is ki lehet ütni a küldetést, máris értelmet nyer a lopás szakértelem, a soha nem donatelők száméra a kiégett őskő, az energiakristályosító, valamint a Szubtéri érzékelés is hirtelen elkezd érni valamit.
Csak hogy lásd mekkora pénzbevétel, és költség a játékosoknak ez az egyszerű fejlesztés:
Edobott küldik száma - Az a küldi mennyibe kerűl - összesen mennyit költöttél eldobásra
1 - 10 - 20
2 - 20 - 40
3 - 30 - 70
4 - 40 - 110
5 - 50 - 160
6 - 60 - 220
7 - 70 - 290
8 - 80 - 370
9 - 90 - 460
10 - 100 - 560
11 - 110 - 670
12 - 120 - 790
13 - 130 - 920
14 - 140 - 1060
15 - 150 - 1210
16 - 160 - 1370
17 - 170 - 1540
18 - 180 - 1720
19 - 190 - 1910
20 - 200 - 2110
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2008.12.23. 11:05:18
Miklós, asszem van még egy ötletem!
Az eddigi összes ötlet arra alapult, hogy korlátozzuk be a lészerzési lehetőségeket, befolyásoljuk a harcmenetet stb... Bonyolítva ezzel a rendszert, a megszokott dolgokat piszkáljuk (megoldhatatlanná teszünk küldetéseket, értelmetlenné teszünk képességeket), és mindenki számára jelentősen piszkáljuk a játékmenetet. Aki tud játszani, az had játszon, aki portyázni szeretne, had portyázzon! Aki "megfizette" a nyugalmát, az meg kapjon olyan védelmet ami nem módosítja jelentősen a játékmenetet, és mégis ésszerű keretek közt védelmet kap. Mi lenne ez???
Lédif alapján RND a csata kimenetelére. Azaz:
Amennyiben megtámadnak egy minuszos lédifes embert, úgy lédif/(szinttől függő konstans) %-ban (max 90) a csata kimenetelétől függetlenül nyerhet az illető. Mondjuk isteni közbeavatkozás, elesettek megsegítése hatásásra...
Ha mondjuk valaki -100k lédifben van 10. szinten, és 90% buktával van esélyem megütni, akkor tuti 1000X meggondolom, hogy megpiszkáljam-e...
Szerintem ezzel mindenféle hókusz-pókuszok nélkül szabályozódna mind a rabszolga kérdés, mind a nagy lé minuszos emberek gyakása!
Az eddigi összes ötlet arra alapult, hogy korlátozzuk be a lészerzési lehetőségeket, befolyásoljuk a harcmenetet stb... Bonyolítva ezzel a rendszert, a megszokott dolgokat piszkáljuk (megoldhatatlanná teszünk küldetéseket, értelmetlenné teszünk képességeket), és mindenki számára jelentősen piszkáljuk a játékmenetet. Aki tud játszani, az had játszon, aki portyázni szeretne, had portyázzon! Aki "megfizette" a nyugalmát, az meg kapjon olyan védelmet ami nem módosítja jelentősen a játékmenetet, és mégis ésszerű keretek közt védelmet kap. Mi lenne ez???
Lédif alapján RND a csata kimenetelére. Azaz:
Amennyiben megtámadnak egy minuszos lédifes embert, úgy lédif/(szinttől függő konstans) %-ban (max 90) a csata kimenetelétől függetlenül nyerhet az illető. Mondjuk isteni közbeavatkozás, elesettek megsegítése hatásásra...
Ha mondjuk valaki -100k lédifben van 10. szinten, és 90% buktával van esélyem megütni, akkor tuti 1000X meggondolom, hogy megpiszkáljam-e...
Szerintem ezzel mindenféle hókusz-pókuszok nélkül szabályozódna mind a rabszolga kérdés, mind a nagy lé minuszos emberek gyakása!
Dátum: 2008.12.23. 10:55:02
Ha te minusz -20k lében vagy, akkor igen is lehetetlen neked megcsinálni... HA te nem akarod megcsinálni a lopj őskővet küldit, mert ellenkezik az elveiddel stb, akkor miért ne lehetne kilőni a küldetést?
Azért örülök, hogy a felvetés lényegét fogtad fel és nem a benne rejlő megoldási szándékot. Te is a kötekedős, az élő fába belekötök IQ bajnokok listájára kerültél nálam ezzel... Attól, hogy van egy lehetőség, nem muszáj élni vele, te se ugrasz le a 30-ról, hiába megtehetnéd, és képzeld vannak akik százezreket költenek erre az extrém hobbira....
Azért örülök, hogy a felvetés lényegét fogtad fel és nem a benne rejlő megoldási szándékot. Te is a kötekedős, az élő fába belekötök IQ bajnokok listájára kerültél nálam ezzel... Attól, hogy van egy lehetőség, nem muszáj élni vele, te se ugrasz le a 30-ról, hiába megtehetnéd, és képzeld vannak akik százezreket költenek erre az extrém hobbira....
Dátum: 2008.12.23. 10:29:44
Tudom mi maradt ki a fejlesztési listából.. 10 őskőért, vagy 30 kiégett őskőért véglegesen törölhető legyen egy küldetés....
Hirtelen megoldódik az összes klánnélküli , nem harcoló stb játékos problémája, akik egyszerűen az egyetlen érdekes dolgot nem tudják csinálni, mert nem akarnak "unformizált, tucat" karakterként játszani...
Csinálj 10 döntetlent, ölj meg 5 nagyobb végzeturat, öld le egy másik végzetúr szörnyét, üss 2k lóerőt a másikról stb... Ezek mind mind olyanok, amiket megbeszélés nélkűl közel lehetetlen megcsinálni
Term ezt szerepjátékosan is meg lehet oldani ugye. Isteni közbeavatkozásért fohászkodsz ezzel a küldetéssel kapcsolatban (Amennyiben kiválasztod a küldetést, akkor nem csak küldi eldobása, hanem küldi végleges eldobása gomb is lenne... 10 őskő, ha nincs akkor 30 kiégett őskő költséggel.)
Hirtelen megoldódik az összes klánnélküli , nem harcoló stb játékos problémája, akik egyszerűen az egyetlen érdekes dolgot nem tudják csinálni, mert nem akarnak "unformizált, tucat" karakterként játszani...
Csinálj 10 döntetlent, ölj meg 5 nagyobb végzeturat, öld le egy másik végzetúr szörnyét, üss 2k lóerőt a másikról stb... Ezek mind mind olyanok, amiket megbeszélés nélkűl közel lehetetlen megcsinálni
Term ezt szerepjátékosan is meg lehet oldani ugye. Isteni közbeavatkozásért fohászkodsz ezzel a küldetéssel kapcsolatban (Amennyiben kiválasztod a küldetést, akkor nem csak küldi eldobása, hanem küldi végleges eldobása gomb is lenne... 10 őskő, ha nincs akkor 30 kiégett őskő költséggel.)
Dátum: 2008.12.23. 10:24:22
Egyszerűen be kéne tenni, hogy véglegesen el lehet dobni egy küldetést....
Módosítás (duplikátum másik fórumról):
Tudom mi maradt ki a fejlesztési listából.. 10 őskőért, vagy 30 kiégett őskőért véglegesen törölhető legyen egy küldetés....
Hirtelen megoldódik az összes klánnélküli , nem harcoló stb játékos problémája, akik egyszerűen az egyetlen érdekes dolgot nem tudják csinálni, mert nem akarnak "unformizált, tucat" karakterként játszani...
Csinálj 10 döntetlent, ölj meg 5 nagyobb végzeturat, öld le egy másik végzetúr szörnyét, üss 2k lóerőt a másikról stb... Ezek mind mind olyanok, amiket megbeszélés nélkűl közel lehetetlen megcsinálni
Term ezt szerepjátékosan is meg lehet oldani ugye. Isteni közbeavatkozásért fohászkodsz ezzel a küldetéssel kapcsolatban (Amennyiben kiválasztod a küldetést, akkor nem csak küldi eldobása, hanem küldi végleges eldobása gomb is lenne... 10 őskő, ha nincs akkor 30 kiégett őskő költséggel.)
Módosítás (duplikátum másik fórumról):
Tudom mi maradt ki a fejlesztési listából.. 10 őskőért, vagy 30 kiégett őskőért véglegesen törölhető legyen egy küldetés....
Hirtelen megoldódik az összes klánnélküli , nem harcoló stb játékos problémája, akik egyszerűen az egyetlen érdekes dolgot nem tudják csinálni, mert nem akarnak "unformizált, tucat" karakterként játszani...
Csinálj 10 döntetlent, ölj meg 5 nagyobb végzeturat, öld le egy másik végzetúr szörnyét, üss 2k lóerőt a másikról stb... Ezek mind mind olyanok, amiket megbeszélés nélkűl közel lehetetlen megcsinálni
Term ezt szerepjátékosan is meg lehet oldani ugye. Isteni közbeavatkozásért fohászkodsz ezzel a küldetéssel kapcsolatban (Amennyiben kiválasztod a küldetést, akkor nem csak küldi eldobása, hanem küldi végleges eldobása gomb is lenne... 10 őskő, ha nincs akkor 30 kiégett őskő költséggel.)
Dátum: 2008.12.23. 10:18:16
Nem lehetne megoldani valahogy, hogy egy kérdés neadj isten átmegy a szűrőkön, akkor lehessen a kérdés megválaszolása után betenni egy jelzőt, hogy probléma van azzal a kérdéssel, és mondjuk 20-50-mitodomén mennyi után autómatikusan újra menne neki a szűrőnek?
PL valami HKK fun jótétemény a másik jó képességű kérdését leokézza, neadj isten pont olyanok kapják meg, és bekerül a rendszerbe. Innen vagy jelezzük fórumon, vagy bentmarad...
Ez így munka az adminnak, és rengeteg ember lusta írni. elég lenne betenni egy checkboxot, hogy ez akérdés retur jegyet érdemel... Mondjuk 2 retúr jegy után mehetne a rossz kérdések közé.. Érdekes módon a 75%-os kérdések meg vannak oldva, de az utólagos visszacsatolási rendszer kimaradt
PL valami HKK fun jótétemény a másik jó képességű kérdését leokézza, neadj isten pont olyanok kapják meg, és bekerül a rendszerbe. Innen vagy jelezzük fórumon, vagy bentmarad...
Ez így munka az adminnak, és rengeteg ember lusta írni. elég lenne betenni egy checkboxot, hogy ez akérdés retur jegyet érdemel... Mondjuk 2 retúr jegy után mehetne a rossz kérdések közé.. Érdekes módon a 75%-os kérdések meg vannak oldva, de az utólagos visszacsatolási rendszer kimaradt
Dátum: 2008.12.23. 10:02:38
Kocos!
Meg mindig nem tudok lapot generálni
Kek a:
http://vegzetur.wikidot.com/quest26
Sokan 20x kérdezik fórumon, hogy mikor meg hol, miközben 1 mondat lenne...
Meg mindig nem tudok lapot generálni
Kek a:
http://vegzetur.wikidot.com/quest26
Sokan 20x kérdezik fórumon, hogy mikor meg hol, miközben 1 mondat lenne...
Dátum: 2008.12.23. 08:24:54
Szegény smaragdosok
Mikor szembe jön 170 sebzés és -12 támadás, majd közelharcban ugyan úgy üt mint te, akkor kuksizol nagyokat... Term ha valaki béna, akkor akármilyen bónusz nem menti meg a csatában
Amúgy meg nem értem a sírást a játék legelején megvolt a lehetősége mindenkinek eldönteni milyen hordás legyen. De hogy ez ne legyen elég BÁRMIKOR átválthatod a hordádat másikba. Mondj egy másik gamet, ahol ez lehetőségként felmerül!
Term legyen Dobófegyver (tám+erő távolságiban) meg közelharci varázslat (tau+iq), így mindenki mehet a saját speckójával. Mondjuk akkor meg halgathatjuk azt, hogy a smaragd bónusz szart se ér, mert nem bírja manával.
De ha továbbmegyünk, akkor miért nincs manapajzs, varázsfegyver? Miért nincs hátbaszúrás, kétkezes fegyverismeret, balkezes fegyver stbstbstb...
Ez a játék ilyen, vagy megszokod, vagy megszöksz. Alapvetően ez a része szerintem korrekt, nem lettél félretájékoztatva, nem volt apró betűs rész, sőt még veszteség nélkül kiszállhatsz, hordát cserélhetsz. (Próbálj meg visszamondani egy 2-3 éve futó életbiztosítás alapú megtakarítást, esetlegesen érvényesíteni egy beázásos kárt a biztosítónál...) Sokkal inkább baj van az alapjaiban pvp-re épülő játékmenet értelmetlenné válásának 15-20. szinttől
Mikor szembe jön 170 sebzés és -12 támadás, majd közelharcban ugyan úgy üt mint te, akkor kuksizol nagyokat... Term ha valaki béna, akkor akármilyen bónusz nem menti meg a csatában
Amúgy meg nem értem a sírást a játék legelején megvolt a lehetősége mindenkinek eldönteni milyen hordás legyen. De hogy ez ne legyen elég BÁRMIKOR átválthatod a hordádat másikba. Mondj egy másik gamet, ahol ez lehetőségként felmerül!
Term legyen Dobófegyver (tám+erő távolságiban) meg közelharci varázslat (tau+iq), így mindenki mehet a saját speckójával. Mondjuk akkor meg halgathatjuk azt, hogy a smaragd bónusz szart se ér, mert nem bírja manával.
De ha továbbmegyünk, akkor miért nincs manapajzs, varázsfegyver? Miért nincs hátbaszúrás, kétkezes fegyverismeret, balkezes fegyver stbstbstb...
Ez a játék ilyen, vagy megszokod, vagy megszöksz. Alapvetően ez a része szerintem korrekt, nem lettél félretájékoztatva, nem volt apró betűs rész, sőt még veszteség nélkül kiszállhatsz, hordát cserélhetsz. (Próbálj meg visszamondani egy 2-3 éve futó életbiztosítás alapú megtakarítást, esetlegesen érvényesíteni egy beázásos kárt a biztosítónál...) Sokkal inkább baj van az alapjaiban pvp-re épülő játékmenet értelmetlenné válásának 15-20. szinttől
Dátum: 2008.12.22. 22:13:00
Ez 1-2 napja játszó, általam beszervezett ember tett fel csúnya kérdéseket, tud valaki erre érdemben válaszolni?
[22:02] B: már az elején nem értettem, hogy minek van portya
[22:02] B: és egyre kevésbé értem
[22:02] B: valahogy nem jön nekem össze ez a játék...
[22:04] B: komolyan
[22:04] B: és amiket itt írnak
[22:04] B: az az érzésem, hogy a többiek sem tudják
[22:04] B: toljuk a legót ezerrel
[22:04] B: és eddig is ez ment
[22:04] B: mert ha valaki csak vadászik, és utána 3as szinttől lefelé támad, akkor szinte mindig nyer
[22:04] B: és rengeteg LE-t halmoz fel
[22:05] B: fejlődik
[22:05] B: és szinte alig van kockázat
[22:05] B: és elsőre vonzó, hogy ellentétes a XXX-censored
[22:05] B: hogy ne lehessen felkoncolni, kinyírni, lenullázni
[22:05] B: de akkor semmit sem tudnak velem kezdeni
[22:05] B: lenyomja az életerőmet 1-re?
[22:05] B: kit érdekel?
[22:06] B: vadászni tudok, és abból jön a LE-t
[22:06] B: ha még nem is veszíthetek LE-t, akkor végleg zsákutca
[22:06] B: és írják valahol a fórumon, hogy hiába van sok LE-d, nem az a lényeg...
[22:06] B: akkor mi?
[22:06] B: ennek a játéknak nincsen célja
[22:07] B: teveclub
[22:07] B: jók a tulajdonságaid
[22:08] B: és?
[22:08] B: lenyomsz mindenkit
[22:08] B: nem rabolsz LE-t
[22:08] B: és csak bele a vakvilágba fejleszted a karit
[22:08] B: biztos én nem értettem meg valamit eddig
Elindult a Végzetúr, és mi a célja hosszú távon? Minek fejlesszek tulokat, harci skilleket, ha csak vadászva, ezekre nem költve is ugyan úgy semmit nem kell csinálni? Húzhatom a szövi épületeket és ölhetek epikus szörnyeket, ha jó szövibe kerültem, ez lenen a játék egyetlen megfogható célja jelenleg???
[22:02] B: már az elején nem értettem, hogy minek van portya
[22:02] B: és egyre kevésbé értem
[22:02] B: valahogy nem jön nekem össze ez a játék...
[22:04] B: komolyan
[22:04] B: és amiket itt írnak
[22:04] B: az az érzésem, hogy a többiek sem tudják
[22:04] B: toljuk a legót ezerrel
[22:04] B: és eddig is ez ment
[22:04] B: mert ha valaki csak vadászik, és utána 3as szinttől lefelé támad, akkor szinte mindig nyer
[22:04] B: és rengeteg LE-t halmoz fel
[22:05] B: fejlődik
[22:05] B: és szinte alig van kockázat
[22:05] B: és elsőre vonzó, hogy ellentétes a XXX-censored
[22:05] B: hogy ne lehessen felkoncolni, kinyírni, lenullázni
[22:05] B: de akkor semmit sem tudnak velem kezdeni
[22:05] B: lenyomja az életerőmet 1-re?
[22:05] B: kit érdekel?
[22:06] B: vadászni tudok, és abból jön a LE-t
[22:06] B: ha még nem is veszíthetek LE-t, akkor végleg zsákutca
[22:06] B: és írják valahol a fórumon, hogy hiába van sok LE-d, nem az a lényeg...
[22:06] B: akkor mi?
[22:06] B: ennek a játéknak nincsen célja
[22:07] B: teveclub
[22:07] B: jók a tulajdonságaid
[22:08] B: és?
[22:08] B: lenyomsz mindenkit
[22:08] B: nem rabolsz LE-t
[22:08] B: és csak bele a vakvilágba fejleszted a karit
[22:08] B: biztos én nem értettem meg valamit eddig
Elindult a Végzetúr, és mi a célja hosszú távon? Minek fejlesszek tulokat, harci skilleket, ha csak vadászva, ezekre nem költve is ugyan úgy semmit nem kell csinálni? Húzhatom a szövi épületeket és ölhetek epikus szörnyeket, ha jó szövibe kerültem, ez lenen a játék egyetlen megfogható célja jelenleg???