Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: világ3
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: világ3
101. hozzászólás - 2008.12.15. 11:51:37
Nem az a túl pörgős topic

Amúgy a helyesírásomat ismerve, és 3-4 ilyen nem küldte el és csépelhettem be újból után én már szöveg szerkesztőben írom, és úgy másolom be.

Természetesen kíváncsi vagyok, mit nem vettem már megint számításba...
Pontszám: 6.89
irritálóDJGollaiFérfi
Végzetúr tanonc
15 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: világ3
102. hozzászólás - 2008.12.15. 16:28:50
És van még 1 javaslatom: Lehessen őskövet v. LE-t ajándékozni másik játékosnak! Mondjuk valahogy úg, hogy 1 őskő átadása, az 50 LE... (Most írtam vmit.)
Pontszám: 3
irritálóDJGollaiFérfi
Végzetúr tanonc
15 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: világ3
103. hozzászólás - 2008.12.15. 16:31:27 (Válasz Almási Viktor #61 hozzászólására.)
Ez jó ötlet, hogy pr-rel legyen, de akkor ne egy, hanem három hétre legyen 6 őskő.
Pontszám: 5
fórumozóGorgonFérfi
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: világ3
104. hozzászólás - 2008.12.19. 22:59:17
no, rápörögtem a témára. Elolvastam az első hozzászólásokat és támogatom nagyon a 3. világ ötletét. Annyit azért hozzátennék, hogy az nem egy nyerő ötlet, hogy nem bukhat senki LE-t. Mert akkor csak egy punnyadó világ lesz. Kicsit olyan Béta verziós. Igenis lehessen vinni LE-t, de ne legyen olyan nagy differencia a csatázók között! Ne tudjanak beütni 4 szinttel magasabbról. Csak az adott szint játékosaival lehessen harcolni! Az már eléggé megnehezítené az überpartizánok dolgát. a portyapontokon és a cselekvéspontokon esetleg még lehetne növelni kicsit, de nem kell tulzásokba esni ott sem. Szerintem a csataszabályok keményebb rendszere elég lenne.
A prém-nem prém vitába nem nagyon akarok beleszólni, mert nekem egyértelmű, hogy a játékot valamiből üzemeltetni kell, szerverbérlet, programozás, áram és hasonlók, amikért súlyos pénzeket kell kifizetni, tehát a prém szükséges.
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3616 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: világ3
105. hozzászólás - 2008.12.20. 11:53:17
Köszönöm az ötleteket, javaslatokat a 3-mas világgal kapcsolatban, nekem is folyamatosan ezen jár az agyam.

A világ3 elsősorban azoknak készül, akiknek az első 2 világ túl kemény, túl brutális volt, és inkább a békés fejlődést preferálják, ugyanakkor azért megmaradna a versenyszellem. Ezért, a javaslataitok alapján, talán a következő lenne a legjobb:

A portyázás rendszere ugyanaz, mint a korábbi világokon, a szerezhető lélekenergia képlete is ugyanaz lenne, három jelentős kiegészítéssel:

1.) A szerezhető LE maximalizálva lenne, valahogy így: 10 * szint * minimum(áldozat győzelmeinek száma / áldozat vereségeinek száma, 0.2).
Tehát egy 5. szintűtől, aki ugyanannyit nyert vagy vesztett, maximum 50 LE-t lehet zsákmányolni. Akinek 10 győzelme és 20 veresége van, attól csak 25-öt, akinek 20 győzelme és 10 veresége van, attól pedig 100-at. Továbbra is persze az alapértéket a nála levő LE-ből számoljuk, de ennek lesz egy maximuma. Aki már sokszor kikapott, azt így nem lesz értelme annyira támadni, de azért az arány szorzó nem csökkenhet 0.2 alá. Azért, hogy a gyémántok ne kerüljenek hátrányba, nekik a 10-es szorzó helyett 11 lesz, tehát kapnak +10%-kot a maximum szerezhető LE-re.

2.) Ha valaki egy prémiumos játékost támad, akkor az LE-t ugyanúgy megkapja, viszont a prémiumos a lélekenergiát NEM VESZTI EL. Többen írták, hogy az nem jó, ha egyáltalán nem lehet LE-t veszíteni, mert az visszaélésekhez vezet, és a fizetni nem akarók el fogják hagyni az első 2 világot. Csak prémium tagságot váltani minimális összegbe kerül, ezt bárki megengedheti magának, viszont így nem fognak az emberek "rabszolgákat" indtani. Aki nyugalomban akar fejlődni, az rászánja ezt az összeget, viszont aki ingyen akar játszani, azok a lophatatlanság miatt nem fogják a régi világot otthagyni.

3.) Az ÉP és VP kétszer gyorsabban fog regenerálódni. Az első két világon a 15% egy fontos védelmet jelent annak, aki gyűjteni akar. Itt viszont erre nincs szükség, és akkor engedjük meg, hogy aki akar, tudjon támadni, ne kelljen folyamatosan a bokrok közt bújkálnia akkor, ha a többieknél gyengébb.

Gondoljuk át gyorsan, hogy mindez mit is fog jelenteni.
A játék nagyjából ugyanúgy fog menni, mint az első két világon, viszont többet lehet csatázni, és kisebb lesz a tét a harcokban. Kisebb kudarc, igaz, kisebb sikerélmény is. A prémium játékosoknak nem kell állandóan elkölteniük a lélekenergiát, szabadon beoszthatják maguknak. Ez viszont azt is jelenti, hogy a portyákkal több lélekenergiát lehet majd szerezni, nagyobb szerephez jut a portyázás, és ezért továbbra is érdemes lesz a tulajdonságokra és a felszerelésre fókuszálni. A szövetségi háborúkban nem lesz senki rákényszerülve arra, hogy azonnal kapituláljon, a háborúkat végig lehet játszani komoly kockázat nélkül.

Természetesen, a világ3 ennek ellenére is egyfajta kísérleti világ lesz, kisebb kihívást és versenyzést biztosítva, mint az első 2 világ, viszont remélem, hogy megoldást jelent számos olyan játékos számára, akit az első 2 világon túl sok kudarcélmény ért.
Pontszám: 7.40
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: világ3
106. hozzászólás - 2008.12.20. 12:16:36
Első ránézésre teljesen morbid, elfajzott szövetségi háborúkat fog jelenteni ez a rendszer... Mivel vesztes csatában nem csökken a LE, így nem is kell figyelni rá. Két szövetség összebeszél, mindenki tele lesz LE-vel, és kamu csatákat vívnak óránként. Ha ezt nem rögtön kezdik el, hanem csak 20-25-ik szint környékén, ahol már 5x annyi győzelmük van mint vereségük, akkor 1000 LE fölött visznek minden kamu csatában, akár 30 alkalommal naponta...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5.33
kedvelt tagGortFérfi
Végzetúr mester
369 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: világ3
107. hozzászólás - 2008.12.20. 13:44:09 (Válasz Ariel #106 hozzászólására.)
Tételezzük fel, hogy megteszik, amit írsz. Tételezzük fel, hogy ez miatt elhúznak, és elsők lesznek a toplistán. És akkor mi van? Nem tudják tönkretenni a gyöngébb szövetségeket és karaktereket. Ez a Világ3 lényege!
Az, ki szeret másokat kritizálni, olykor dicsérjen is.
Pontszám: 8.33
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3616 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: világ3
108. hozzászólás - 2008.12.20. 16:03:08 (Válasz Ariel #106 hozzászólására.)
Ezért kár hadat üzenni - a naponta vívható csatáknak így is úgy is határt szab a portyapont.
Pontszám: 8.33
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: világ3
109. hozzászólás - 2008.12.20. 17:55:39
A hadüzenet ahoz kell, hogy óránként támadhass, és ne kelljen egy nap 30 ellenfelet keresned magadnak, elég legyen 4-5 emberrel összebeszélni.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.50
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: világ3
110. hozzászólás - 2008.12.20. 23:10:28
Miklós kiskaput hagytál benne sajnos Mivel a csatak számat figyeled, és nem a le diffet igy lazán kijátszható
Nem a klasszikus értelemben vett rabszolgák világa lesz a te elképzelésed szerint a 3-as világ, hanem az ultrabrutál rabszolgáké! Adott 2 karakter, akik szarrávernek mindenkit, irdatlan magas a nyert csata mérlegük, azaz ha őket támadod, akkor nagyon megéri neked. Ez 2 szitut eredményez:

1. 2 igen magas pozitív mérlegű karakter összebeszél, és felgyűjtik vadászattal a lét, majd elkezdik egymást ütni... A mérlegük nem változik ugye hosszú távon... Természetesen ehhez is lehet találni megfelelő rabszolgákat, valamint a szövi háborúk rendszere teljesen megvadul tőle...

2. adott egy magas szintű, magas pozitív mérlegű karakter, a kicsi negatív mérleges nem bukhat lóerőt, így nekiesik, ha nyer csak óriásit szakíthat, ha veszít nincs tét. Azaz sokszor veszítenek, tolják bele a TP-t elhúz szintben... A jelenleg felvázolt rendszereddel indirekten támogatod az amúgy is erős embereket...

Összefoglalva a véleményem:

-1.) Majdnem tökéletes, csak ne csatamérleget, hanem lé difit nézzél! HA valaki nagyon minuszban van, azt nem éri meg támadni, ha nagyon pluszban, akkor brutális nyereséged van, és ez mind lé, mind TP-re vonatkozik, hogy ne lehessen kitolni a nagyokkal....

-2.) Az ötlet briliáns! Dupla prémiumért bevezethetnétek 1-2 es világban is

-3.) Ezzel nem értek egyet, saját magad alatt vágod a fát, így sokkal kevesebb ital fog elfogyni, kevesebbet kel venni őskőért stb... Továbbá a zafír bónusz is kevesebbet ér, valamint a 15/30 pp is kevés lesz... A játék fő vonzereje hogy ne itt kockuljanak, ezzel szemben begyorsítod, még jobban érdemes itt kockulni...
A hozzászólást Birka módosította 2008.12.20. 23:13:16-kor
Pontszám: 7.44
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3616 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: világ3
111. hozzászólás - 2008.12.21. 13:01:15
Birka, ezt az 1-es pontot gondold át alaposabban. Mivel LE-t a prémiumosok nem veszítenek, ezért nem is lesz jelentősége, hogy csontra elköltség. Azaz, valószínűsíthető, hogy a zsákmányolható lélekenergia korlátját nem a normálisan számított zsákmány fogja jelenteni a csaták nagy többségében, hanem a győzelem arány alapján számolt maximum. De ebben az esetben semmi értelme nincs összebeszélni, vagy sok LE-t felhalmozni, és úgy ütni egymást, üthetek bárkit, akinek szimpatikus a győzelem aránya. Ráadásul, ha két karakter szépen nekivetkőzve folyton egymást üti, arra elég erőteljesen harap a multidetektor algoritmusunk, és szépen kibanneli őket, én ezt biztos nem kockáztatnám.

A 3-mas pontban lehet, hogy igazad van, lehet, hogy elég, ha csak kicsit csökkentjük a 3-mas világon a LE-ért vásárolható italok árát.
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: világ3
112. hozzászólás - 2008.12.21. 19:09:22
Vettem a fáradtságot, és nekiestem egy xls táblának

Alapvető felállás, hogy mindenkinek rengeteg lé van bent, mert nincs veszteség.

Minimum mennyit lehet nyerni?:
1 - 2
2 - 4
3 - 6
4 - 8
5 - 10
6 - 12
7 - 14
8 - 16
9 - 18
10 - 20
11 - 22
12 - 24
13 - 26
14 - 28
15 - 30
16 - 32
17 - 34
18 - 36
19 - 38
20 - 40

Namost a maximális értéket nehéz belőni, de tételezzük fel, hogy valakinek van 10x (V1-2 alapján ez a max környéke) annyi nyerése mint vesztesége, ezt megtámadom, és neadj isten nyerek:
1 - 100
2 - 200
3 - 300
4 - 400
5 - 500
6 - 600
7 - 700
8 - 800
9 - 900
10 - 1000
11 - 1100
12 - 1200
13 - 1300
14 - 1400
15 - 1500
16 - 1600
17 - 1700
18 - 1800
19 - 1900
20 - 2000

Egy "átlagos" játékost nézve (maximum 2x annyi nyereség mint veszteség):
1 - 20
2 - 40
3 - 60
4 - 80
5 - 100
6 - 120
7 - 140
8 - 160
9 - 180
10 - 200
11 - 220
12 - 240
13 - 260
14 - 280
15 - 300
16 - 320
17 - 340
18 - 360
19 - 380
20 - 400

Te még drasztikusabban bekorlátoztad a portyázást, mint én Teljesen igazad volt abban, hogy gondoljam végig az alap koncepciód!
Ez így horror! Semelyik szerez egy ütésből, bukj egy portyából küldetés nem megoldható így! Ráadásul a dinamizmus is hiányzik belőle...
A hozzászólást Birka módosította 2008.12.22. 13:45:30-kor
Pontszám: 6.88
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: világ3
113. hozzászólás - 2008.12.22. 13:37:19
Na ma reggeli törpölésen is túlvagyok

Mit érünk el ezzel a rendszerrel? Rengeteg egyen karakterünk lesz a játék kezdő szintjein, majd 10. szint környékén kissé széthúz a mezőny, majd 20. szint környékén már csak a pozitív mérlegeseket éri meg ütni. Azaz a portyázás értékét drasztikusan visszavetettük a vadászathoz képest, valamint az extrém lédifes emberek megszűnnek a játékból. Lásd V1 lvl8 +225k pl...
Azaz az újított képlet hiába dinamikus, ha a játék elején drasztikusan leszorítja a lehetőségeket, azaz a legunalmasabb részben (amikor nincsenek még szövi háborúk) totális legót csinál a gameból... Magyarán az eladhatósági szinte a V3-nak drasztikusan visszaesik a v1-v2-en játszó karakterek körében.

Tehát a képletet másik szempontból is meg kellene vizsgálni. Egy játékos átlagosan hány napot tölt egy szinten? Ebből hány portyát tesz, és ez hogy viszonyul a jelen korlátozással az eddigi világokhoz?

Természesen ÁTLAG karaktereket nézünk, azaz 2:1-es nyereség arány, és nem befékezett szintlépések. 1-5 szint naponta megvan, 5-10 kb 2 naponta 10-13 3 nap 13-16 4 nap 17-20 5nap stb Ezek csak becsült, de a nagy átlagot szerintem tükröző értékek.
Egy játékos 30 pp-vel mehet max ebből reálisan mondjuk óránként 2-3 támadással reggel 2, este 6 szériát elindítva olyan 16-20 portyát tud elengedni.

Osztás szorzás jön [szint*10*minimum(áldozat győzelmeinek száma / áldozat vereségeinek száma, 0.2 képlettel)] feltételezve napi 20 portyát, melyek 70%-a maximálisan hoz (ugye nincs lé vesztés így magas a várható siker arány), valamint csak olyanokat támad akik 2:1-ben tolják:

(szint-egy csatában szerezhető-adott szinten szerezett-az addig össz. szerzett)
1 - 20 - 280 - 280
2 - 40 - 560 - 840
3 - 60 - 840 - 1680
4 - 80 - 1120 - 2800
5 - 100 - 1400 - 4200
6 - 120 - 3360 - 7560
7 - 140 - 3920 - 11480
8 - 160 - 4480 - 15960
9 - 180 - 5040 - 21000
10 - 200 - 5600 - 26600
11 - 220 - 9240 - 35840
12 - 240 - 10080 - 45920
13 - 260 - 10920 - 56840
14 - 280 - 15680 - 72520
15 - 300 - 16800 - 89320
16 - 320 - 17920 - 107240
17 - 340 - 23800 - 131040
18 - 360 - 25200 - 156240
19 - 380 - 26600 - 182840
20 - 400 - 28000 - 210840

Alapvetően nem tűnik rossznak, de alacsony szinten (1-6) nagyon kevés az eddig megszokottakhoz képest Azaz játszadozva a képlettel, egy kis konstans beiktatása tűnik szükségesnek... Meglepő módon egy minimálisnak tűnő +10-es konstans hosszú távon jelentéktelenül viszi el a végeredményt, és alacsonyabb szinteken jelentős csak a változás. Azaz a képlet [(szin*10+10)*minimum(áldozat győzelmeinek száma / áldozat vereségeinek száma, 0.2 képlettel)]:

(szint-egy csatában szerezhető-adott szinten szerezett-az addig össz. szerzett) 2:1-es arányúakat ütve:

1 - 40 - 560 - 560
2 - 60 - 840 - 1400
3 - 80 - 1120 - 2520
4 - 100 - 1400 - 3920
5 - 120 - 1680 - 5600
6 - 140 - 3920 - 9520
7 - 160 - 4480 - 14000
8 - 180 - 5040 - 19040
9 - 200 - 5600 - 24640
10 - 220 - 6160 - 30800
11 - 240 - 10080 - 40880
12 - 260 - 10920 - 51800
13 - 280 - 11760 - 63560
14 - 300 - 16800 - 80360
15 - 320 - 17920 - 98280
16 - 340 - 19040 - 117320
17 - 360 - 25200 - 142520
18 - 380 - 26600 - 169120
19 - 400 - 28000 - 197120
20 - 420 - 29400 - 226520

Ha csak biztonsági játékra megy, akkor (0,2-es szorzó):

1 - 4 - 56 - 56
2 - 6 - 84 - 140
3 - 8 - 112 - 252
4 - 10 - 140 - 392
5 - 12 - 168 - 560
6 - 14 - 392 - 952
7 - 16 - 448 - 1400
8 - 18 - 504 - 1904
9 - 20 - 560 - 2464
10 - 22 - 616 - 3080
11 - 24 - 1008 - 4088
12 - 26 - 1092 - 5180
13 - 28 - 1176 - 6356
14 - 30 - 1680 - 8036
15 - 32 - 1792 - 9828
16 - 34 - 1904 - 11732
17 - 36 - 2520 - 14252
18 - 38 - 2660 - 16912
19 - 40 - 2800 - 19712
20 - 42 - 2940 - 22652

Ennek alapján vagy valaki lét szed azonos kaliberű karakterekből, és vagy nyer, vagy veszít, vagy TP-re megy minimális LÉ nyereséggel...

Én teszt jellegű szervernek képzelném el mindenképpen, és minden induló karakternek adnék azonos emailről regent karakterek szintje*2 kiégett őskövet marketing fogásként... A hűséges játékosok kapnak némi bónuszt, ami csak akkor lép életbe, ha donatelnek...

Vélemény?
A hozzászólást Birka módosította 2008.12.22. 14:15:29-kor
Pontszám: 7.44
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: világ3
114. hozzászólás - 2008.12.22. 21:39:39
Amúgy ezerrel gondolkoztam rajta mire is jó a 3-as világ ilyen megkötésekkel? Már a végzetúr alap koncepciójában is sántít, hogy egy idő után nem lehet lóerőt szerezni portyázásból. (Magas szinten már megtanulnak játszani az emberek, és egyszerűen nincs náluk lóerő...)
Ha ehhez még hozzáteszem, hogy prémiumos tagként nem is veszthetek... Mivel lesz jobb a V3 mint a teveklub???

Az aki nem költ tulajdonságokra, nem vesz tárgyakat, rengeteg lóerőt spórol az első 30-40 szinten, és irdatlanul megtolja a tudatturbót, meg a mentális manipulációt ez alatt az idő alatt... Majd amikor az első 40 szinten át verekedő, millió lóerőt tárgyakra költő, tulajdonság bajnokok szembesülnek vele, hogy hoppá van +300k lé difem, de a másik 60 vadászat alatt többet termel, mert van +100%-ja vadászatra.... Majd onnan elkezdve növelni a tulokat 10 szint alatt keresztbe megeszi bármelyik addigi bajnokot!

Miklós, miről is szól jelenleg a v3 elképzelése? mivel nem lehet Lé-t bukni, így nem is érdekel a portya, semmi mást nem csinálok, csak befizetem a prémiumot, és irány a 66-os mentális manip+66-os tudatturbó... Ez olyan 1300 napos teve, aki görkorizni is tud effekt nálam!

Bármelyik stratégiai játékot nézem, ha valaki exp előnyre tesz szert, és ezt meg tudja védeni (ha nem más azért, mert kisírta hogy induljon egy ilyen világ), az hosszú távon tarolja a többieket, csak türelem kérdése. Lásd a V.I.P. szövi V2-ön ugye

Én a helyedben azért feltennék legalább egy kötelező kérdőívet (mint a játék elején volta kvízben, amiért járt 6 őskő asszem), hoyg hány ember indulna el egy legó világban. Szerintem tragikus eredmény várható!

Másik lehetőség egy színesebb világ, amire adtunk rengeteg ötletet. Már csak az extrém állatok, és az egyéb italok, varázstekik lélekkufárban is elég lenne...

Legvégül érdemes eltörpölni azon, hogy ha a portyázás értelmét veszti (már most ez van v1 20+ szinten, és v2 15+ szint környékén), akkor mi marad a játékosoknak, ami mássá teszi a játékot egy traktor/teve/kiskutya nevelésen kívül? Ugyan az lesz mint OV-n, hogy korlátozzák be a lészerzési bónuszt, mert a portyázók 0-kat szakítanak, míg a vadászatra spec karik darálnak?

A sikeres portya rengeteg tulajdonságot, és a felszerelések folyamatos cserélgetése is rengeteg lóerőt igényel, miközben portyák során kvázi nem lehet szerezni lóerőt, mert eldugják az emberek. Míg a csak vadászatra specializát, lóerőit eldugó karakterek a háttérben megbújva előtörnek idővel...

Miklós már most nem tudom mit lehet kezdeni ezzel a problémával Van ötleted?

-OV-n volt a hősök csarnoka asszem amit itt is meg lehetne tenni minden szintre.. (Adott szinten eltárolódik az uccsó nyertes, és ha kiütöd kapsz valami bonuszt, amíg ki nem ütnek onnan. Term ilyenkor a te karaktered lesz a bajnok, és egy ember csak egy szinten lehessen bajnok ugye... )
-TF-en a Vlagyi díj volt valami hasonló feltörekvő nemzedéknek szóló meglepően aranyos megoldás. (pl adott szinten egy dicsőtábla, ahol íródik szépen, hogy azon a szinten ki húzott a legtöbbet a tulösszegén, vagy a legtöbb csatát nyert, esetleg a legtöbbet bukott stb... ennek megfelelően +1 midnen tulra medál, +1 sebzés medál, amíg és ahényszor a neve szerepel egy ilyen dicső táblán stb...)
-Valami OV-s aréna jellegű ahol minden szinten van 4-5 lenyomható mob amik adnak valami extrát.. Minden próbálkozás 1 portyapont cserébe valami extra bónuszért... Aki 40 szinten át legózik, és nem nyomja le őket, az cserébe elbukja ezeket a lóerőből nem pótolható bónuszokat. Bár belegondolva a térkapu ilyesmi, csak a kapott bónuszok értéktelenednek el a szintek előrehaladtával, azaz pont a lényeget nem védik ki, mert magasabb szinten benyomva a térkapus lényeket sokkal jobb azonos dolgot tudó tárgyak esnek Pl miért nem esik néha olyan item ami vadászatnál ad +1lét minden vadászatra? VAgy olyan ami -1 mp-t ada vadászatra esetleg portyára stb? Ha sok szinten át gyűjtöm őket, akkor lenne értelme folyamatosan nyomatni a tulokat, nem csak akkor maikor optimálisan ki tudom nyerni a vadászatból a lőerőt.

Ezek mind hirtelen összeszedett ötletek, melyekkel a portyázást akkor is érdemessé lehet tenni, ha már 0-kat rabolgatnak egymástól az emberkék...
A hozzászólást Birka módosította 2008.12.22. 23:22:13-kor
Pontszám: 7
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: világ3
115. hozzászólás - 2008.12.23. 11:05:18
Miklós, asszem van még egy ötletem!

Az eddigi összes ötlet arra alapult, hogy korlátozzuk be a lészerzési lehetőségeket, befolyásoljuk a harcmenetet stb... Bonyolítva ezzel a rendszert, a megszokott dolgokat piszkáljuk (megoldhatatlanná teszünk küldetéseket, értelmetlenné teszünk képességeket), és mindenki számára jelentősen piszkáljuk a játékmenetet. Aki tud játszani, az had játszon, aki portyázni szeretne, had portyázzon! Aki "megfizette" a nyugalmát, az meg kapjon olyan védelmet ami nem módosítja jelentősen a játékmenetet, és mégis ésszerű keretek közt védelmet kap. Mi lenne ez???

Lédif alapján RND a csata kimenetelére. Azaz:

Amennyiben megtámadnak egy minuszos lédifes embert, úgy lédif/(szinttől függő konstans) %-ban (max 90) a csata kimenetelétől függetlenül nyerhet az illető. Mondjuk isteni közbeavatkozás, elesettek megsegítése hatásásra...

Ha mondjuk valaki -100k lédifben van 10. szinten, és 90% buktával van esélyem megütni, akkor tuti 1000X meggondolom, hogy megpiszkáljam-e...

Szerintem ezzel mindenféle hókusz-pókuszok nélkül szabályozódna mind a rabszolga kérdés, mind a nagy lé minuszos emberek gyakása!
A hozzászólást Birka módosította 2008.12.23. 11:06:10-kor
Pontszám: 7.13
irritálóDJGollaiFérfi
Végzetúr tanonc
15 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: világ3
116. hozzászólás - 2008.12.23. 11:33:19
Én nekem is lenne egy-két új ötletem. Az első egy olyan, ami nem a LE-szerzést csökkentené, hanem egy újabb kaput nyitna a védekezés eredményességére. Amondó vagyok, hogy lehessen egy állatot csatába hívni és még egyet készenléti állapotba helyezni (ha úgy jobb, akkor ez akár egy külön szakértelem is lehetne). A készenlétnek a lényege az, hogy az illető állata csak védekezéskor harcol, egyébként nem. ilyenkor az állat morálja nem csökken olyan gyorsan, mint a harcba helyezetté és nem is olyan lassan, mint a kikapcsolté, valahol a kettő között.
Ha már az állatoknál tarunk, akkor szerintem lehessen őket párosítani, ez is egy új békés LE-szerzési módszer lenne. Például lehetne, hogy két hét, amíg megszületik és felnő, de addig egyik állatot sem használhatja a gazdi. az így született állatnak pedig lenne mondjuk 1000 LE értéke és így ellehetne adni (tehát ebből is meglehetne élni).Sajnos ez így kicsit drága, de a nálam profibbak biztosan erre is kitalálnak valami okosat.
Szerintem lehetnének olyan őskövek, amik sokkal drágábbak a tulajdonságuk értékénél, viszont csak öt használat után használódnának el (le lehetne cserélni őket 4-szer).
És az utolsó ötletem az egy új szerezhető képesség, az áldás. Ezt a képességet az szerezhetné csak meg, aki zsinórban egymás után elvesztett 12 csatát, tehát rosszul áll a szénája. A lényege, hogy csak egyszer lehetne megszerezni. Ha még egyszer megszerezné az illető akkor plusz két szerencsét kapna helyette. A képesség ezt tudja: vadászatnál +0,5%, hogy találsz kiégett őskövet és ha portyában a szerencséd nagyobb, mint az ellenfeledé, akkor teljesen megsemmisül az ő varázslata (ártalmatlanná válik, nem sebez).
Remélem, hogy valami azért jó lett.
Pontszám: 5
irritálóDJGollaiFérfi
Végzetúr tanonc
15 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: világ3
117. hozzászólás - 2008.12.23. 11:36:31
persze ez csak akkor jó, ha lehet LE-t veszíteni.
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: világ3
118. hozzászólás - 2008.12.23. 13:24:38
Huha Látom ötletbazár beindult
Szerinted hol a határ böngészős game, és az mmo közt?
Miért a védekezést növeljük? Miért szabdaljuk meg megint a portyázós játékot, miközben az önszabályozással kihal max 20. szint környékén?

Maga az indítvány nem szar, de nem az a cél, hogy mindenki üljön a babérjain, és vadászgasson! A bevételt azok hozzák, akik extrém időt, és erőforrást áldoznak a játékra, ha számukra nem tudod vonzóvá tenni a 3-as szervert, akkor az kvázi egy rossz gazdasági stratégiával, és marketinggel támogatott pénznyelő.

Kire lehet alapozni a 3-as világban?
-Azokra akik később ismerkedtek meg a végzetúrral, és szeretnének a topban érvényesülni egy új szerveren.
-Akik az eddigi 2 világban valamiért nem tudtak kellő erőforrást befektetni, így lemaradtak, és szeretnének bizonyítani. (tanultak a szerveren, későn találták meg a megfelelő taktikát, az ünnepek miatt nem akartak donatelni, neadj isten a vizsgaidőszak miatt nem volt elég idejük a szórakozásra)
-Azon játékosok, akik bíznak benne, hogy gyengébb teljesítésüket a "tolokocsis" szabálytámogatás következtében nem érzékelhetik majd drasztikus hátránynak.
-Legvégül az űberkockák, akiknek a 2 világ is kevés, hogy lekösse a szabadidejüket.

Innen ha végiggondolod, hogy kik hajlandóak áldozni a játékra, akkor észreveszed, hogy a top kaliber, aki bizonyítani akar, akit a portya mozgat... Ha ezek alól kivágod korlátozásokkal, védelem növeléssel stb a portya lehetőséget, akkor marad egy legós szervered, ami máltai szeretetszolgálatnak elmegy, de gazdasági befektetésnek igen gyatra...

Azaz nem azt kell megoldani, hogy a gyengék "érinthetetlenek" legyenek, hanem egy bizonyos határ után a józan ész terelje abba az irányba a topot, hogy egymást gyakja. Éppen ezért a beruházás öngyilkosság az, hogy a lé veszteséget teljesen kiiktatjuk...

Támogassuk az elesetteket, de ne saját magunk tönkremenetelével. Ha valakinek sok van, és rajta ül, akkor miért ne bukja? Ha valakinek van, mert éppen gyüjtöget a sok pofon közt, hátha megerősödik, akkor természetesen védjük! De ésszel...

javaslat:
Aki benyomja a prémiumot, és 0 a lé difije, az a nyertes által nyert lé 50%-át bukja csak, akinek minuszban van, az arányosan növekvő, aki pluszban az arányosan növekvő %-ot bukjon vesztet portyában.
Ehhez hozzávesszük még a negatív lédifes játékosok %-os csatanyerési lehetőségét, és máris van egy támogatott, de a játék alapelveit (pvp) 20-25. szintig nem kibelező rendszert kapunk.

Kb szint*2000 lé tünik amúgy nekem értelmes határnak. Így elsőre. HA valaki első szinten bukott már 2k lét az ezentúl nem bukik vesztett csatában se.... 10. szinten -10k lé esetén a veszteség 25%-át bukja -20k, vagy az alatt már semmit. Ugyan így a támadó játékosok is támogatva vannak, mert egy 5. szintű játékos mondjuk +5k lédiffel bekap fentről egy ütést, akkor a veszteség 25%-át nem bukja be...

Próbáljam meg ezt képlettel leírni?

léveszteség=lényereség*(0,5+lédif/szint*2000*0,5)

Term 0 és 1 közt változhat csak a szorzó, a felett korlátol, bár ezt nem tudom hogy lehet leírni matematikailag egy képletbe .(
A hozzászólást Birka módosította 2008.12.23. 13:34:57-kor
Pontszám: 7
irritálóDJGollaiFérfi
Végzetúr tanonc
15 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: világ3
119. hozzászólás - 2008.12.23. 14:11:31
Nem tudom.. Sajnos nem értek minden szót az írásodból, de azt felfogtam, hogy egy kicsit sokallod. Nem tudom... én úgy gondolom, hogy ez nem túl sok. Végül is csak az áldás húzós -gondolj bele aki jó harcos akar lenni, az nem hagyja, hogy egy állat csak úgy kinyírja és ad a másodlagos támadására, de az az egy-két (később több) sebzés nem számít olyan sokat amúgy se. A másik ami eszembe jutott, hogy ez egy jó kapu lenne az erőseknek is (lehet, hogy te ezt írtad én nem értettem) ugyanis ha direkte legyengítik magukat, akkor ez nekik is jó. Úgyhogy mit szólnál ahhoz, ha inkább ez a képesség három győztes csata után eltűnne? Addig lehetne építkezni nyugodtan. Ez egy jó lehetőség lenne mind a gyengébb, mind az erősebb játékosoknak. De! Ekkor semmivel nem lenne több esélye a gyengének. Ezért arra gondoltam, hogy a győztes csaták száma is befolyásolhatná az áldást. Mondjuk akinek X%-kal több a győztes csatája, mint a vesztes, az nem kaphat áldást. Ez is csak egy ötlet. Így mind a kezdők (akiket le szoktak zabálni a kezdetekben), mind a lassabban fejlődők védelmet kapnak, egy kis időt. Nem kell, h ez az idő feltétlenül három győztes csata legyen. Lehetne mondjuk inkább az, hogy tíz csatáig v. egy napig.
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3616 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: világ3
120. hozzászólás - 2008.12.23. 14:41:08
Birka, köszönöm szépen a részletes számításokat! Hiszek a levezetésednek, hogy a 10+szint*10-től jobb lesz a képlet, ezért ezt belerakjuk. Arról, hogy egyenkarakterek, meg mire jó a 3. világ. A 3. világot azoknak csináljuk, akik jobban szeretik békében fejlesztgetni a saját karakterüket. Igen, ez egy kísérleti világ lesz, nem tudom mi sül ki belőle. De hidd el, erre egy igény van, egy nagy igény, ennek az igénynek próbálunk eleget tenni. Tehát az, hogy mindenképp vesztesz, de kevesebbet, más képlet szerint nem járható út - lesz teljes immunitás, így próbáljuk ki.
Egyenkarakterek sosem lesznek, mindig lesz több út az optimalizálásra, legfeljebb nem lesznek olyan szélsőértékek, mint az első 2 világon. Természetesen, megteheted, hogy nem fejleszted a tulajdonságaidat, nem veszel tárgyakat, csak a szakértelmedet fejleszed - nyilván lesz, aki így fog játszani. De ez esetben több erőforrást nem fogsz kihasználni (életpont, varázspont, portyapont, küldetések, térkapu), amelyekkel lélekenergiát és tapasztalati pontot tudnál termelni, az állatodat tudnád fejleszteni, szóval én nem fogadnék rá, hogy a te taktikáddal pozitívban leszel ahhoz képest, aki normálisan játszik. De ha úgy gondolod, hogy ez egy jó taktika, próbáld ki!

Az, hogy totál random eséllyel nyerjen valaki egy csatát, akinek egyébként semmi esélye nem lenne - régebben én is gondoltam erre, de már a béta teszteken látszódott, hogy milyen frusztrációt eredményez, ha valaki, akinek 95% esélye van "csak" nyerni, beszívja azt az 5%-kot. Szóval ez átgondoltan, kitesztelten egy rossz ötlet...

Viszont arra felhívom a figyelmedet, hogy teljesen értelmetlen a postjaidat olyan ötletekkel dúsítani, hogy mi mindent ki lehetne hozni a játékból, ha még 8 programozó fejlesztene rajta gyorsan 3 évet (és mondjuk ezt időgép segítségével már 3 hónap alatt megcsinálnák), és milyen extrákkal lehetne minden egyes új világot megtűzdelni. Ilyen ötleteket bárki tud írni, rengeteget, több oldal terjedelemben (én vszínűleg néhány óra alatt le tudok írni annyi fejlesztési ötletet, amivel a blizzard teljes gárdája sem boldogulna élete végéig), de ennek szerintem itt elég kevés értelme van (erről írtam a várható fejlesztések rovatban, az ilyeneket tartalékold oda), hogy őszinte legyek, én ezt csak jóindulatú spamnak hívom Tudom a jószándék vezérel, de engem is frusztrál, mert csak azt tudom rá mondani, hogy ez sajnos nem fog menni, meg a játékosokat is frusztrálja, mert lám itt ez a sok jó ötlet oszt mégse rakják be... Egyébként, az állatok pároztatásáról szóló ötlet tetszett, lehet, hogy valamit kihozunk belőle elképzelem, ahogy a földelementál rákattan az óriásféregre...
Pontszám: 9.29
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!