Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Byzon

Dátum: 2009.12.30. 13:25:42
Kb muszáj neki, mert egyébként megszerzed a tárgyakat egyszer (nyilván a felesleges medikus kivételével, meg most már talán a tudatpajzs se lényeges) azt többet rá se néznél a kalandokra.
Úgyhogy megértem, agassunk magunkra még 3 bizsut project van
Dátum: 2009.12.30. 13:19:05
Nekem is jobban tetszik amit Otoaak írt, hogy egészség/10%-al gyógyítson többet és mágia/10%-al adjon többet az ital, és ha már Miklós azt mondta akkor jó, legyen egy alacsony szintű, drágább relikviához kötve a dolog.
Dátum: 2009.12.30. 13:10:32
Összegzés és vélemény az eddigiekről:

A játékkörnyezet az entitással és a kalandokkal jelentősen felborult, mindkettő felemészti az ép-t és a vp-t is. Magasabb szinteken amúgy is elszabadulnak a sebződések, szükséges volna mindezek tükrében az ép és vp regeneráció és visszatöltődés reformja.
Kérések és ötletek eddig:

1. Valamilyen Ép regenerálást pihenés alatt meggyorsító épület (munkanév itt: Ispotály) bekerülése. A topperek reakciói alapján nekik jó lenne, alsóbb szinteken nem sokat ér, hisz úgyis leverik rólad +7 szintes támadók amit regenerálsz.
2. Managyógyulás újrahasználati idejének csökkentése vagy eltörlése és napi 3-ra való kiváltása. A második verzió a jobb szerintem, vagy legalábbis kényelmesebb, kevésbé köti géphez az embert. Kisebb szinteken a Vp korlátozottsága miatt "halottnak a talpmasszázs".
3. Gyógyitalok és varázsitalok egészség és mágia függvényében regeneráljanak többet. Ez igazából minden magasságban részben hasznos, részben fontos dolog lenne, egy alacsony szinten de sok LGy-ért megvehető relikvia (Élet- és Halál Kupája? Vagy valami) formájában bekerülhetne. A középmezőny illetve a gyengébb karakterek számára ez lenne a legfontosabb érzésem szerint.
4. Túl ritkán jönnek a gyógy és varázsitalok, ráadásul mint Koc megmutatta a hatékonyságuk sem az igazi magas szinten. Sűrűbben kellenének, mert egyszerűen az egészség és a mágia gyorsabban szabadul el, az italok nem tudnak vele lépést tartani.

Köszönöm a figyelmet.
Dátum: 2009.12.30. 10:31:14
Azt értem Darksol, alapban nem értem miért beszél Miklós konszenzusról, hiszen egy pihenés alatti Ép regent gyorsító épület mindenkinek jó...

Mágikus regenhez: újrahasználhatósági időt törölném az egészből a fenébe, értelmetlen. Napi 3 azt kész. Akkor használom amikor akarom. Még Jeriko javaslatához is vagy napi kétszer be kell tudjak lépni, vagy több mint 8 órát kell tudjak a játékkal foglalkozni. Egyik sem feltétlenül adatik meg egyszeri játékosnak. Inkább mondanám hogy adjunk egyet a kényelemnek is... Napi 3, kilövöm, mikor kilövöm. A középmezőnynek az alacsonyabb vp regen miatt mondjuk igazán nem lesz kihasználható a 3 sem, de aki tudja, az használja. 2-t meg mindenki elér talán...
Dátum: 2009.12.30. 10:15:06
Idézet: Mortimer - 2009.12.27. 19:41:40
De én egy új épületet is el tudnék fogadni, ami ugyanúgy növeli a pihenés közbeni regenerációt, mint a mágustorony és a nekrofun.


Ez az indító javaslat. Nem igazán érzem a konszenzus szükségességét. Ha beütöm a pihenést, amúgy is bazi gyors az Ép regenem, nem lesz belőle bajom, ha gyorsabb lesz...
Dátum: 2009.12.30. 10:08:58
Érdekes idea, de szerintem egyszerűbb ahogy Morti felvetette... Vagyis: az épület csak akkor hat, amikor pihensz. Ennyi. Olyankor úgyis Ép-t szeretnél.
Dátum: 2009.12.29. 18:04:33
Tudtommal nincs ilyen szabály...
Dátum: 2009.12.29. 15:46:42
Ha pont olyan aktív a két csapat, akkor azok is le tudnak húzódni akiket elkapna százalékon...
De nagyjából azt hiszem mindenkinek van igaza a témában. Tény, hogy minél kisebb egy szövi létszáma, annál erősebb lesz a háborúkban, de a létszám önmagában nem oldja meg a kérdést. Kell mellé a karaktererő és az aktivitás is, ez a 3-as határozza meg a győzelmet.
Dátum: 2009.12.29. 14:58:19
Tulajdonképpen (magamat is meglepve) alapvetően Damageel értek egyet.
A kisebb létszám egy taktikai előny, amit a nagyobb szövi a nagyobb építési és manakonstis kapacitásából eredő épületbónuszokkal tud kompenzálni.
A háborút két dolog fogja eldönteni:
1. A karakterek egyéni ereje (melyik oldalon van több és jobb harcos).
2. A karakterek mögött álló játékosok aktivítási lehetőségei.
Miért is? Ha a két szövetség tagjai nem kiegyensúlyozott erejűek, hanem az egyik oldalon véresre tápolt harci oroszlánok, a másikon meg egyszeri vakolómunkások vannak többségben, az veszett fejsze nyele (vagy aránytalan áldozatot követel). Ez lefedi a háborúk úgy 99,5%-át.
Az összes többi esetben,dönt igazából az aktivítás. Anno az SÖ-ben hiába ütöttem volna fixen Mindonet, ha egyszer a nap 24 órájából 23 és félben gép előtt van kb. Elkezdhetek rá vadászni, oltári mázlival le is csaphatom, az egész háború alatt 2-3 alkalommal. Ha az összes csapattársa ellen 80%-ban bukok és én mondjuk 10 órát nem vagyok gép előtt...?
És ez akkor sem változik, ha egyedül ücsörgök a szöviben, hiába kisebb az ütőfelület alapban, az aktivítás ezt bőven ellensúlyozni tudja, hisz nekem még mindig nincs biztos célpontom, nekik meg van.
Dátum: 2009.12.29. 13:21:02
Nagyon egyszerűen. Szövetség alapít, lélekkút felhúz. Mivel régi, veterán csak újraindult játékosokról van szó, haverok (magas szint, manakonsti) belépnek, epic emlékmű felhúz, dög kinyír.
Ami esett, azt meg elviszi a pók akár 2. szinten, eddig nem volt rá szintkorlát.
Nem szabálytalan, etikai megvitatása attól függ kit kérdezel, mindenesetre elsőosztályú taktika.
Idézet: Chukko - 2009.12.29. 12:57:03
Semmi...Sameed...semmi semmi...


Sameed? Hű Crimson, végleg lebuktál, hogy multizol!
És ki van még benne? Mert 0 LE építésekkel sehogy se nem jön ki a lélekkút és az őrtorony...
Nem lenne jó...
A Rubinpalota erős volt háborúban, meg tudta ütni a nagyokat is, lekorlátozták a háborús nyereményét, mert a nagyok sírtak miatta.
A kivégzős taktika nagyon jól működött, amíg a pókok kisebb szinten mozogtak csak kapták a Sínai hegyről a jó tanácsokat. Amikor páran odafent is eljátszották, hát azonnal jött a korlátozás.
A vf-et kb egyedül azért nem, mert a mögé felsorakozott szinte az egész játékos társadalom és ott már az se érdekes, ha Ariel a fene nagy demokrácia hátrányairól puffog.

Kedves topper játékosok, főképpen és elsősorban Ariel. Semmilyen korlátozó szabályra már nincs szükség! Legfeljebb a portyahatókör lecsökkentésére. De a portyát ne heréljük ki még jobban a ti sírásotok miatt. Ott vannak a botjaitok, játszadozzatok velük, az egyszeri játékost meg hagyjátok békében.
De a LE rablás hogy jön a TÖ-höz?
+5-600 TÖ sehol sem garancia a győzelmekre... LanMaffia a brutál kivégzésével húzott le mindenkit totál, miközben TÖ-ben a mai napig közel s távol a leggyengébbek között van...
Ezt én se értem minek kevered ide. LE rablás se szinttől, se TÖ-től nem függ.
Dátum: 2009.12.28. 21:02:49
Ha elkészült a lélekkutatok, akkor az alapkapacitása 1000 LE. Ezt a LE-ből való építésetek növeli (bármelyik épületet is húzzátok).
A kút automatikusan töltődik, alapban 1 hét alatt telik meg. Ha építetek katalizátort, az növeli ezt a gyorsaságot, ha maximális akkor már két nap alatt maxon lesz a kút.
Ez butaság. Egyrészt a v3-on lehetetlen valakit komolyabb összeggel lerántani. Másrészt ha elszáll a net és megránt egy komolyabb összeggel, akkor ő a hibás? Nem inkább a "Hát most rápacsáltam, na nagy cucc"? A portya célja, hogy LE-t szerezzünk belőle, ezért csak nem hibás aki megránt egy komolyabb összeggel? Ergo okod sincs bosszút állni. És majd leszokik rólad, ha később nem talál nálad semmit.
Igen ki lehet számolni a toplista alapján sok mindent.
Visszább párszor különböző topicokban ki vagyon már fejtve, offolni nem akarok, de ha érdekel, kérdezősködj pm nyugodtan.
Maci taktikája ebből az első, de az szentem macerás, van kevésbé biztos, de azért hatékony, ami szintén jó
Dátum: 2009.12.28. 18:03:52
Kérlek szépen ne OFFoljátok szét, ez a topic nem erre való. Menjetek át Kötetlen csevejbe.
Dátum: 2009.12.28. 17:39:10
Esélyes, hogy nem ismered a kivégzés szakit. Ha a kivégzés szakértelem bekattan, akkor nem számít ki sebzett többet.
Most, hogy te is higgadtabb hangot ütöttél meg, vegyük át higgadtabban.
Elsősorban is szeretném megköszönni, hogy hideg fejjel is átgondoltad már a dolgot és így van lehetőség egy nyílt fórumon mindkét részről emberi hangnemben megbeszélni a dolgot.
Nézzük tehát:
A pók típusú karakterek abban kiemelkedőek, hogy ki tudják számolni, ki az a célpont akinél jó eséllyel komolyabb mennyiségű LE-t találhatnak. Nem szabálytalan módszerekkel dolgoznak, a régi nagy pókoknak is volt ilyen körüli LE/Tp aránya.
NoFear kolléga még nem töltötte fel a lélekkutat a szövetségében nem érvényesülnek rá az épületbónuszok.
Valóban egy kiemelkedően jó játékosról van szó és ha elkezded Tp-vel tömni ezt te bizonyítod a legékesebben. Ez lehet sikeres módszer, de a legegyszerűbb védekezés ellene, ha a szövetségeden állnak bosszút, vagyis hetente 3 nap alatt fixen szétszednek titeket háborúban (a Gaia az egyik legerősebb klán a középmezőnyben nem nagyon lehet ellene megállni, bár tény, hogy békések alapvetően).
Úgy gondolom két hibát követtél el és kérlek ezeket gondold át:
1. Ha NoFear rád jár, annak az az oka, hogy nagyon tud tőled rabolni. Úgy vadássz (én is úgy teszem mióta az eszemet tudom), hogy ájultra vereted magad. Amíg az életerőd nem éri el a maximális lehetséges Ép-d 15%-át addig nem vagy megtámadható (erről egy kis számláló is lesz a karlapodon). Mielőtt elérnéd, költsd el az egészet. Ha a pók nem talál nálad semmit, hamar le fog szokni rólad alapból is.
2. Diplomácia. Ha valamire rá akarsz venni egy nálad ráadásul sokkalta erősebb játékost, akkor ne megfenyegesd, mert csak dacot vált ki, ellenkezést. Ahogy az életben sem jó módszer, itt sem fogsz megfenyegetni senkit. A játékosok túlnyomó többsége normális (NoFear is). Ha korrekten kéred meg rá, hogy kicsit hanyagoljon, akkor sokuktól még tanácsokat is fogsz kapni. Alapvetően megmondom őszintén, ha én kapnék egy ilyen levelet, mint ahogy te kezdted a párbeszédet, én is kinevettelek volna, hisz csak gyerekes fenyegetőzés semmi több.

További sikerekben gazdag, jó játékot kívánok neked!

Incubus