Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Offsboy

Dátum: 2010.09.14. 14:24:36
A jutalmak már úgyis rég le vannak fixálva.
Dátum: 2010.09.14. 14:00:47
Akinek van transzcendálisa és aukciós bérlete is annak eshet még vajon ebben a 10 napban valami egyéb?
Dátum: 2010.09.14. 11:06:22
Ha találtam egy transzcendális fókuszt akkor eshet még újabb relikvia ebben a fázisban?
Dátum: 2010.09.13. 17:36:21
Mi van akkor, ha maga a tápolás az élvezet?
Dátum: 2010.09.13. 16:56:58
És félreértés ne essék, nem egyből a nagyobb táp kisírása reményében írtam ezt (bár nyilván nem bánnánk:)), hanem egy könnyen előre prognosztizálható rossz szájíz elkerülése érdekében. Sokan fogják megtörni a szokásos játékstílusukat azért, hogy hátha megéri nyomni az eseményt, és bizonyára nehéz is felkészülni arra, hogy mindenkinek megfeleljen a jutalom (ez nyilván lehetetlen), csak rossz lenne aztán 1 hónapig azt olvasni a fórumon, hogy kár volt benne részt venni.
Dátum: 2010.09.13. 16:27:18
Idézet: Kocos - 2010.09.13. 16:21:37
Idézet: Offsboy - 2010.09.13. 16:14:17
A Zarknod végén volt ebből zúgolódás, hogy ugyan úgy lettek elosztva a tulajdonságok, mintha specializáció azokon lett volna, viszont nagyon sokan bukónak élték meg (nem is alaptalanul), mivel -45,5% tulajdonságolcsóbbítást is össze lehet hozni (aki elég komolyan veszi a játékot az csak azt a tulajdonságot tolja amin a specializáció van, úgyhogy ezt vehetjük akár alapértelmezettnek is), amihez képest valóban nagyon deficites volt a pilonokba töltött LE "visszaforgatása" a karakterekbe. Érdeklődnék, hogy az elosztást ugyanaz az algoritmus alapján kívánjátok adni az esemény végén, vagy lesz ebben valami változtatás?


Emlekeim szerint az spec es az ultraspec volt figyelembe veve, a targyak meg nem. Mostmar van akinek fejlodes arany ove is van, ez tovabb bonyolitja a helyzetet.
De ott is volt azert gond, hogy egy CSP kevesebb LE-nek volt elszamolva, mint amennyit valojaban termelne vadaszatkor.



Na igen, úgy lenne célszerű, ha játékosonként lenne vizsgálva egyrészt a CSP arányos LE (vadász szakik) és a tulajdonság fejlesztésére szükséges LE. Egységes szabványt erre kidolgozni a játékosok sokszínűsége miatt nemigen lehet.
Dátum: 2010.09.13. 16:25:00
Idézet: Kocos - 2010.09.13. 16:15:06
A jatekvezetest alapvetoen nem hatja meg, ha egy nem premes kari hatranyban van, en ugy latom. Valahol ez ertheto azert.


Ezt pont a prémesek érdekében jeleztem. Nem a free játékosok váltanak őskőért specializációt, ha tulajdonságot növelnek. Vagy nem az enyémre írtad?
Dátum: 2010.09.13. 16:14:17
Idézet: Miklós - 2010.09.09. 16:23:47

Az esemény struktúrájában hasonló lesz Zarknod ébredéséhez:
A részvételhez szükséges minimális szint 3, 3 fázisból áll, a fázisok során manapilonokkal kell tölteni, az esemény végén a felhasznált LE alapján a karakterek tulajdonságnövekedést kapnak.


A Zarknod végén volt ebből zúgolódás, hogy ugyan úgy lettek elosztva a tulajdonságok, mintha specializáció azokon lett volna, viszont nagyon sokan bukónak élték meg (nem is alaptalanul), mivel -45,5% tulajdonságolcsóbbítást is össze lehet hozni (aki elég komolyan veszi a játékot az csak azt a tulajdonságot tolja amin a specializáció van, úgyhogy ezt vehetjük akár alapértelmezettnek is), amihez képest valóban nagyon deficites volt a pilonokba töltött LE "visszaforgatása" a karakterekbe. Érdeklődnék, hogy az elosztást ugyanaz az algoritmus alapján kívánjátok adni az esemény végén, vagy lesz ebben valami változtatás?
Dátum: 2010.09.13. 10:10:43
Arról van valami infó mikor kezdődik az esemény?
Dátum: 2010.09.13. 09:37:38
Egyszerű eszközökkel leginkább sehogy. Eleve elvetélt ötlet volt horda alapján kategorizálni Zarknodnál a játékosokat, gondolom ennél az eseménynél körültekintőbbek lesznek.
Dátum: 2010.08.31. 20:44:59
Idézet: Offsboy - 2010.08.31. 20:21:44
[törölve]

[edit] Minden maradhat a régiben (vadászat ügyben), csak pár ilyen őrült van, mint én. Ne szívjon a többség.
Dátum: 2010.08.31. 20:21:44
[törölve]

[edit] Minden maradhat a régiben (vadászat ügyben), csak pár ilyen őrült van, mint én. Ne szívjon a többség.
Dátum: 2010.08.31. 20:14:18
[törölve]
Dátum: 2010.08.31. 18:27:43
Idézet: Almási Viktor - 2010.08.31. 18:21:51
Amúgy szerintem a láthatatlan sajtot kéne megszüntetni, sokan nem unnának bele a láthatatlan vadászatba.


Egyetértek. Én is muszájból csinálom, semmi kedvem hozzá. Mellesleg ha ez nem bug, akkor nem tudom mi.
Dátum: 2010.08.31. 17:47:30
Inkább +80-90% hatékonyság az!
(Tesztelve, többször is.)
Itt olvashatsz a fertőzésről:

http://vegzetur.wikidot.com/fertozes
Dátum: 2010.08.31. 09:25:20
Hogyan hívják a játékban az adatlapodat?
Lélekkufár
Karakteralap *
Állatok
GY.I.K.


Elütés. Legalábbis remélem
Dátum: 2010.08.30. 17:23:34
Nagyon egyszerűen kezelhető lenne a VF lefelejttetése.
70. szintű példakari:
VF
Vadászat VF-el: ~80LE/TP
Vadászat VF nélkül: ~40LE/TP
EH
Portya energiahasznosítás nélkül: átlagos játékost nézve szinte elhanyagolható, 2-3 milliós rabolt LE már jónak számít az eddigi többezer nyert csatából.
Portya EH-val: szakiszint*ellenfélszint*0,2/átlag TP = 50*70*0,2/38= ~18LE/TP

Ezt a 18LE/TP-t kellene megtoldani a VF-es vadászat és eközötti különbséggel, hogy ugyanúgy megérje. Látható, hogy hozzávetőlegesen 4-5x-ös hatásfokkal kellene működnie, hogy legyen értelme. Ha 80 körüli LE/TP arány jönne ki, nagyon sokan kifejlesztenék, mert a toplista első 2-3 oldalán kívül mindenki muszájból fejleszti a VF-et, így nincs választása többezer játékosnak.

Ezek után mindenki választhatna, hogy a 80LE/TP arányt a:
1. vadászatból szeretné fixen elérni és bízik a portyatudományában annyira, hogy a 40LE/TP-nél jobbat teljesít, vagy
2. portyából szeretnél fixen elérni, és a vadászatból biztosan meglenne a 40LE/TP arány.

A láthatatlan vadászat (VF-el) 130-140LE/TP-ről már nem is beszélek......
Dátum: 2010.08.27. 20:56:10
Ha az ellenfelednél van 100K Le, akkor nem gyémántként maximum 60K-t nyerhetsz a csatában. 30K-t bukik, +30K a kreaff miatt. Ennél többet semmiképpen sem nyerhetsz, illetve az ellenfél nem bukhat.
Dátum: 2010.08.25. 09:10:26
Az azért jelzésértékű, hogy másik pók is kiáll amellett, hogy ne biztsassuk lefelé ütésre a játékosokat.