Hozzászólások - Taspi
Dátum: 2015.04.30. 17:28:00
60% találati esélyem van vörösre, akkor miért találok 2-t?
Dátum: 2015.04.30. 14:58:36
500-as észlelésnél 100% a találati arány vörösre nem? minek ezt növelni 25%-kal AF-fel?
Dátum: 2015.04.30. 14:42:32
Találtál 2 vörös mytokronitot
Dátum: 2015.04.19. 11:42:16
hűha.. azt hittem 1 asztrális kő elég 1 csatlóshoz itt van a kutya elásva... akkor ez kőkemény őskövet igényel
Dátum: 2015.04.19. 11:26:05
felhúztam 10-esre a csatlósom szürke képességét de nem ad más mytokronit lehetőséget... miért?
Dátum: 2015.04.08. 08:15:40
Idézet: Syabo - 2015.04.08. 00:13:03
sírtam reggel mikor megláttam
Napi ajánlat:
300 kék mytokronit
Bámulatos....mit mondjak... Grat.. legalább komolyan veszik amit írunk...
300 kék mytokronit
Bámulatos....mit mondjak... Grat.. legalább komolyan veszik amit írunk...
sírtam reggel mikor megláttam
Dátum: 2015.04.07. 09:13:17
Idézet: Offsboy - 2015.04.07. 08:51:05
+1
elég furán jön ki ez az őskőért vásároljak valamit amiről azt se tudom hogy mi....
Na igen, nekem ennyire nem borult ki a bili, de valóban érdekes. Azt vegyem meg, amiből nem tudom hogy mennyi db mire is jó?
+1
elég furán jön ki ez az őskőért vásároljak valamit amiről azt se tudom hogy mi....
Dátum: 2015.04.01. 12:33:44
milyen ritka nyeremények vannak a beholder szemén?
Dátum: 2015.03.31. 18:51:32
jó !
Dátum: 2015.03.30. 07:47:29
Idézet: Miklós - 2015.03.29. 22:47:41
Most is látszik ki a gyengébb láncszem, a TÖ-ből, aktivitásból, szövibajnokság statisztikákból. Nem kell óriásit ugorni, apró
lépésekkel is lehet jobbá / színesebbé tenni a csapatjátékot. A szövetségek meg úgy is differenciálódnak aktivitás és erősség szerint.
Maradjon fókuszban az egyéni teljesítmény -> ezen nem változtatnék.
a legtöbb embernek nincs kedve csapatot szervezni, sokan a könnyebb utat választják, és egyedül irányít több karaktert, ellentétet kreál, ha van a csapatban gyengébb láncszem stb.
Most is látszik ki a gyengébb láncszem, a TÖ-ből, aktivitásból, szövibajnokság statisztikákból. Nem kell óriásit ugorni, apró
lépésekkel is lehet jobbá / színesebbé tenni a csapatjátékot. A szövetségek meg úgy is differenciálódnak aktivitás és erősség szerint.
Maradjon fókuszban az egyéni teljesítmény -> ezen nem változtatnék.
Dátum: 2015.03.30. 07:43:03
A szövetségi feladatok nyomonkövetése szerintem motiváló hatással lenne a szövetségekre. Hisz látszana ki az igazán aktív, ki az aki csak lézeng.
Az epikus ütéseknél én is cáfolnám, hogy a "kicsik" csak a VT miatt ütnének. Egy épület is megoldhatná az eredetileg leírt koncepciót, igenis megmozgatna pár embert, hogy részt vegyen az epikus ütésekben, ne csak a szövetség 2-4 tagja aki képes
is beleütni.
Az epikus ütéseknél én is cáfolnám, hogy a "kicsik" csak a VT miatt ütnének. Egy épület is megoldhatná az eredetileg leírt koncepciót, igenis megmozgatna pár embert, hogy részt vegyen az epikus ütésekben, ne csak a szövetség 2-4 tagja aki képes
is beleütni.
Dátum: 2015.03.29. 10:42:26
Idézet: Offsboy - 2015.03.29. 10:39:31
Miklós sarkos példája nem mond sokat, mert világos hogy 5000es tul-al nem fogsz leverni 20000est, de ettől még ne verje le az 5000es a 7000est. Ha valaki fel akar zárkózni, lehet tolni az őskövet, lehet pörgetni a küldetéseket!!
Ne gondolj ilyen durvára Skálázás alatt a szinttől függő értékek támadás italánál 5-15 , őrjöngés italánál 40-70 között mozoghatnának.
Miklós sarkos példája nem mond sokat, mert világos hogy 5000es tul-al nem fogsz leverni 20000est, de ettől még ne verje le az 5000es a 7000est. Ha valaki fel akar zárkózni, lehet tolni az őskövet, lehet pörgetni a küldetéseket!!
Ne gondolj ilyen durvára Skálázás alatt a szinttől függő értékek támadás italánál 5-15 , őrjöngés italánál 40-70 között mozoghatnának.
Dátum: 2015.03.29. 10:40:34
Sziasztok,
ezt a topikot azért nyitom, mert van a fejemben pár gondolat ami növelhető a csapatjátékot és hátha elnyeri Miklósék tetszését ill. bárki másnak ötlete javaslata kommentje is jöhet
Probléma: a játék egyénközpontúvá vált, hosszú távon a napi rutin miatti belépés mellett semmi csapatjátékra ösztönző lehetőség nincs, vagy korlátozott.
A - szövetségi küldetések
Ha látnánk ki mit csinált egy szövetségi küldetésben az motiválható lenne, több lenne a kommunikáció, még akár súlyozott pontrendszer alapján toplista is lehetne szövetségenként a belefektetett energiával arányosan és a szöviküldi adna extra egyéni jutalmat a top 3-10 -nek pl.: relikviaforgács, platina, 50%-os gyógyitalok.
B - epikus csaták
Epikus ütések a szövetségek 10%-át mozgatják meg, a többiek 1 ütéstől elhullanak -> ha online vagyok miért nem adhatom át TÖ-m egy részét az egyik nagyobb karakternek míg üti az epikust? érezném , hogy tettem valami hasznosat megérte feljönnöm online.
pl.: TÖ-m 10%-át átadhatom tetszőleges játékosnak, mint segítő kéznél, de csak epikus elleni csatában érvényesül és max +20/tul. emellett adna átadott TÖ x elnyelést (max 160) és átadott TÖ x 2 varázslat elnyelést is (max 320)
napváltáskor az átadott bónuszok automatikusan megszűnnek
C - Nagy események
Landragórnál és Xenóknál ne csak egyéni hanem szövetségi helyezés is legyen (akár horda helyett). Legyőzött sárkányok db száma / megölt xenók db száma, betöltött LE szerint kialakítva. Bolygó Uránál is lehet össz pontszámot nézni szövetségenként.
Pl.: Az első 3 szövetség teljes feltöltést kap a kútba és minden tagja aki minimálisan részt vett az eseményen (pl.: 10 legyőzött sárkány) kap egyéni jutalmakat is: italok, energiakristály stb.
D - mini események
Túl van bonyolítva.
Mi van akkor ha valaki beteg, vagy nyaral 3-4 napot? már nem tudja megcsinálni a fétisért az eseményt 1 év múlva próbálkozhat újra. ez nem normális.
Megoldás:
Legyen egységesítve egy tokenként ami megszerezhető (tojás, sör .. helyett 1 fajta event token) és minden mini eseménynél meg lehessen venni az összes fétist/jutalmat. Az aktuálisat normál áron, a régieket 1,2x-es szorzóval emelt áron. Egy játéknak átláthatónak kell lenni,az 50 fajta megszerezhető cucc sokkal kevesebb játékost hoz lázba, inkább taszító hatása van - sajnos nagyon sokan emiatt hagyták itt a játékot.
E - Háború
Probléma: Nincs értelme háborúzni
Megoldás:
Tegyük érdekeltté újra a szövetségek közötti háborúzást. A szövetség össz TÖ+SZAKI+lélekkút nagysága összegéből generálódhatna egy szövetségi erő szám ami reprezentálja egy szövetség erejét. Háború esetén minél erősebb erővel rendelkező szövit támadsz meg annál nagyobb jutalmat kaphatsz.
Háború esetén a szövetség egy új menüpontján keresztül a rendszer kilistázza az ellenfeleket, ahol PP-ért támadhatsz valós vagy eseménypontért kreált ellenfelet. Előbbiért 2x akkora pontszám jár. Naponta mindenki max 5x támadhat háborús menüponton keresztül.
Egy háború min. 1 hétig, maximum 2 hétig kell tartson.
- Háborús épületek
- Támadó katapult : Max 10 szint, minden szintje után 1-el megnő a naponta támadható háborús csaták száma a kezdeti 5-ről max 15-re.
Ha támadott a szövetség és nyert akkor háború után automatikusan lerombolódik 0-ra ha vesztett akkor csak -5 szint.
Védekező szövetség nyerése esetén -5 szint. Vesztése esetén változatlan.
- Védelmi íjászok: Max 10 szint, többségi vagy 5 szavazattal automatikusan aktiválható a következő napra. Amennyiben aktiválták, akkor a védekező
fél legmagasabb szintű állata klónozásra kerül háborús csatában történő védekezésnél az épület minden 2. szintje után. Tehát max
+5 állat. Amennyiben az épület aktív, akkor napváltáskor 2 szint lerombolódik automatikusan.
- Védelmi burok: Max 7 szint. Akkor aktiválható(többségi vagy 5 szavazat) ha eléri a 7. szintet és a szövetség nincs háborúban. Aktiválás
esetén a szövetség nem támadható és nem támadhat, amíg legalább 1-es szintű a védelmi burok. Napváltáskor automatikusan
1 szintet rombolódik. Amennyiben az épület aktív nem építhető.
üdv,
taspi
ezt a topikot azért nyitom, mert van a fejemben pár gondolat ami növelhető a csapatjátékot és hátha elnyeri Miklósék tetszését ill. bárki másnak ötlete javaslata kommentje is jöhet
Probléma: a játék egyénközpontúvá vált, hosszú távon a napi rutin miatti belépés mellett semmi csapatjátékra ösztönző lehetőség nincs, vagy korlátozott.
A - szövetségi küldetések
Ha látnánk ki mit csinált egy szövetségi küldetésben az motiválható lenne, több lenne a kommunikáció, még akár súlyozott pontrendszer alapján toplista is lehetne szövetségenként a belefektetett energiával arányosan és a szöviküldi adna extra egyéni jutalmat a top 3-10 -nek pl.: relikviaforgács, platina, 50%-os gyógyitalok.
B - epikus csaták
Epikus ütések a szövetségek 10%-át mozgatják meg, a többiek 1 ütéstől elhullanak -> ha online vagyok miért nem adhatom át TÖ-m egy részét az egyik nagyobb karakternek míg üti az epikust? érezném , hogy tettem valami hasznosat megérte feljönnöm online.
pl.: TÖ-m 10%-át átadhatom tetszőleges játékosnak, mint segítő kéznél, de csak epikus elleni csatában érvényesül és max +20/tul. emellett adna átadott TÖ x elnyelést (max 160) és átadott TÖ x 2 varázslat elnyelést is (max 320)
napváltáskor az átadott bónuszok automatikusan megszűnnek
C - Nagy események
Landragórnál és Xenóknál ne csak egyéni hanem szövetségi helyezés is legyen (akár horda helyett). Legyőzött sárkányok db száma / megölt xenók db száma, betöltött LE szerint kialakítva. Bolygó Uránál is lehet össz pontszámot nézni szövetségenként.
Pl.: Az első 3 szövetség teljes feltöltést kap a kútba és minden tagja aki minimálisan részt vett az eseményen (pl.: 10 legyőzött sárkány) kap egyéni jutalmakat is: italok, energiakristály stb.
D - mini események
Túl van bonyolítva.
Mi van akkor ha valaki beteg, vagy nyaral 3-4 napot? már nem tudja megcsinálni a fétisért az eseményt 1 év múlva próbálkozhat újra. ez nem normális.
Megoldás:
Legyen egységesítve egy tokenként ami megszerezhető (tojás, sör .. helyett 1 fajta event token) és minden mini eseménynél meg lehessen venni az összes fétist/jutalmat. Az aktuálisat normál áron, a régieket 1,2x-es szorzóval emelt áron. Egy játéknak átláthatónak kell lenni,az 50 fajta megszerezhető cucc sokkal kevesebb játékost hoz lázba, inkább taszító hatása van - sajnos nagyon sokan emiatt hagyták itt a játékot.
E - Háború
Probléma: Nincs értelme háborúzni
Megoldás:
Tegyük érdekeltté újra a szövetségek közötti háborúzást. A szövetség össz TÖ+SZAKI+lélekkút nagysága összegéből generálódhatna egy szövetségi erő szám ami reprezentálja egy szövetség erejét. Háború esetén minél erősebb erővel rendelkező szövit támadsz meg annál nagyobb jutalmat kaphatsz.
Háború esetén a szövetség egy új menüpontján keresztül a rendszer kilistázza az ellenfeleket, ahol PP-ért támadhatsz valós vagy eseménypontért kreált ellenfelet. Előbbiért 2x akkora pontszám jár. Naponta mindenki max 5x támadhat háborús menüponton keresztül.
Egy háború min. 1 hétig, maximum 2 hétig kell tartson.
- Háborús épületek
- Támadó katapult : Max 10 szint, minden szintje után 1-el megnő a naponta támadható háborús csaták száma a kezdeti 5-ről max 15-re.
Ha támadott a szövetség és nyert akkor háború után automatikusan lerombolódik 0-ra ha vesztett akkor csak -5 szint.
Védekező szövetség nyerése esetén -5 szint. Vesztése esetén változatlan.
- Védelmi íjászok: Max 10 szint, többségi vagy 5 szavazattal automatikusan aktiválható a következő napra. Amennyiben aktiválták, akkor a védekező
fél legmagasabb szintű állata klónozásra kerül háborús csatában történő védekezésnél az épület minden 2. szintje után. Tehát max
+5 állat. Amennyiben az épület aktív, akkor napváltáskor 2 szint lerombolódik automatikusan.
- Védelmi burok: Max 7 szint. Akkor aktiválható(többségi vagy 5 szavazat) ha eléri a 7. szintet és a szövetség nincs háborúban. Aktiválás
esetén a szövetség nem támadható és nem támadhat, amíg legalább 1-es szintű a védelmi burok. Napváltáskor automatikusan
1 szintet rombolódik. Amennyiben az épület aktív nem építhető.
üdv,
taspi
Dátum: 2015.03.29. 09:49:03
Nagy kérdés, hogy ez:
epikusok állatai ellen is működni fog?
más:
ezek a fejlesztések az a baj mind egyéni karakterekre fókuszálnak ami részben jó, de semmi értelme a csapatjátéknak és szövetségeknek lassan. a játékos magát nézi és megunja ami körülötte történik -> lévén nem történik semmi, az event-ek is egyéni teljesítményt kérnek.
tippek:
- ha esetleg látnánk ki mit csinált egy szövetségi küldetésben az motiválható lenne, több lenne a kommunikáció, még akár súlyozott pontrendszer alapján toplista is lehetne szövetségenként a belefektetett energiával arányosan és a szöviküldi adna extra egyéni jutalmat a top 3-10 -nek.
- epikus ütések a szövetségek 10%-át mozgatják meg, a többiek 1 ütéstől elhullanak -> ha online vagyok miért nem adhatom át TÖ-m egy részét az egyik nagyobb karakternek míg üti az epikust? érezném , hogy tettem valami hasznosat megérte feljönnöm online.
1.) az állatok mindig találnak, emiatt az erő lényegesebb, mint a támadás/védekezés, és nincs jelentősége a támadást adó állattárgyaknak, vmint az alapszintnek. Megoldás: egy, az állatok találati esélyét csökkentő fejlesztés (ez egyébként korábban is felmerült): narancs mytokronitok.
epikusok állatai ellen is működni fog?
más:
ezek a fejlesztések az a baj mind egyéni karakterekre fókuszálnak ami részben jó, de semmi értelme a csapatjátéknak és szövetségeknek lassan. a játékos magát nézi és megunja ami körülötte történik -> lévén nem történik semmi, az event-ek is egyéni teljesítményt kérnek.
tippek:
- ha esetleg látnánk ki mit csinált egy szövetségi küldetésben az motiválható lenne, több lenne a kommunikáció, még akár súlyozott pontrendszer alapján toplista is lehetne szövetségenként a belefektetett energiával arányosan és a szöviküldi adna extra egyéni jutalmat a top 3-10 -nek.
- epikus ütések a szövetségek 10%-át mozgatják meg, a többiek 1 ütéstől elhullanak -> ha online vagyok miért nem adhatom át TÖ-m egy részét az egyik nagyobb karakternek míg üti az epikust? érezném , hogy tettem valami hasznosat megérte feljönnöm online.
Dátum: 2015.03.29. 09:40:28
Miklós@ az a baj, hogy a támadás itala,őrjöngés itala stb. nem skálázódnak a szintek alatt.
Egy 10-30. szintű karakter esetében +10 támadás később +50 támadás óriási tápnak számít -> van értelme.
100-150. szint felett már nem ér szinte semmit.
Egy 10-30. szintű karakter esetében +10 támadás később +50 támadás óriási tápnak számít -> van értelme.
100-150. szint felett már nem ér szinte semmit.
Dátum: 2015.03.27. 07:03:34
mi ez az állat-csatlós-übertápolás vonal?
TÖ-t már ne is fejlesszek?
TÖ-t már ne is fejlesszek?
Dátum: 2015.03.22. 08:28:44
Offsboy@ érdemes lenne Miklóséknak megnézni a relikvia kupont az adatbázisban. statisztikailag hogy néz ki az eloszlás az aktív ÉS prémium játékosok körében?
Dátum: 2015.03.21. 11:36:46
Idézet: Offsboy - 2015.03.20. 16:33:07
Amúgy tényleg jó, hogy ha úgy nézzük már vadászatra is esik a relikviakupon (persze karcsú drop-al), de még jobb lenne ha lehetne is mire költeni őket. Voltak december végén már relikviakupon további felhasználási ötletek Miklós részéről is, vajon azokkal mi történt így 3 hónap távlatából?
én még vagy 50-et el tudnék költeni.
aki a kezdetekkor nem a győztes csapatban volt (arany relikvia) az még elég sok relikviakupont tud ellőni...
Amúgy tényleg jó, hogy ha úgy nézzük már vadászatra is esik a relikviakupon (persze karcsú drop-al), de még jobb lenne ha lehetne is mire költeni őket. Voltak december végén már relikviakupon további felhasználási ötletek Miklós részéről is, vajon azokkal mi történt így 3 hónap távlatából?
én még vagy 50-et el tudnék költeni.
aki a kezdetekkor nem a győztes csapatban volt (arany relikvia) az még elég sok relikviakupont tud ellőni...
Dátum: 2015.03.01. 14:07:05
Birka!!
Dátum: 2015.02.10. 21:32:16