Csapatjátékos fejlesztések
1. hozzászólás - 2015.03.29. 10:40:34
1. hozzászólás - 2015.03.29. 10:40:34
Sziasztok,
ezt a topikot azért nyitom, mert van a fejemben pár gondolat ami növelhető a csapatjátékot és hátha elnyeri Miklósék tetszését ill. bárki másnak ötlete javaslata kommentje is jöhet
Probléma: a játék egyénközpontúvá vált, hosszú távon a napi rutin miatti belépés mellett semmi csapatjátékra ösztönző lehetőség nincs, vagy korlátozott.
A - szövetségi küldetések
Ha látnánk ki mit csinált egy szövetségi küldetésben az motiválható lenne, több lenne a kommunikáció, még akár súlyozott pontrendszer alapján toplista is lehetne szövetségenként a belefektetett energiával arányosan és a szöviküldi adna extra egyéni jutalmat a top 3-10 -nek pl.: relikviaforgács, platina, 50%-os gyógyitalok.
B - epikus csaták
Epikus ütések a szövetségek 10%-át mozgatják meg, a többiek 1 ütéstől elhullanak -> ha online vagyok miért nem adhatom át TÖ-m egy részét az egyik nagyobb karakternek míg üti az epikust? érezném , hogy tettem valami hasznosat megérte feljönnöm online.
pl.: TÖ-m 10%-át átadhatom tetszőleges játékosnak, mint segítő kéznél, de csak epikus elleni csatában érvényesül és max +20/tul. emellett adna átadott TÖ x elnyelést (max 160) és átadott TÖ x 2 varázslat elnyelést is (max 320)
napváltáskor az átadott bónuszok automatikusan megszűnnek
C - Nagy események
Landragórnál és Xenóknál ne csak egyéni hanem szövetségi helyezés is legyen (akár horda helyett). Legyőzött sárkányok db száma / megölt xenók db száma, betöltött LE szerint kialakítva. Bolygó Uránál is lehet össz pontszámot nézni szövetségenként.
Pl.: Az első 3 szövetség teljes feltöltést kap a kútba és minden tagja aki minimálisan részt vett az eseményen (pl.: 10 legyőzött sárkány) kap egyéni jutalmakat is: italok, energiakristály stb.
D - mini események
Túl van bonyolítva.
Mi van akkor ha valaki beteg, vagy nyaral 3-4 napot? már nem tudja megcsinálni a fétisért az eseményt 1 év múlva próbálkozhat újra. ez nem normális.
Megoldás:
Legyen egységesítve egy tokenként ami megszerezhető (tojás, sör .. helyett 1 fajta event token) és minden mini eseménynél meg lehessen venni az összes fétist/jutalmat. Az aktuálisat normál áron, a régieket 1,2x-es szorzóval emelt áron. Egy játéknak átláthatónak kell lenni,az 50 fajta megszerezhető cucc sokkal kevesebb játékost hoz lázba, inkább taszító hatása van - sajnos nagyon sokan emiatt hagyták itt a játékot.
E - Háború
Probléma: Nincs értelme háborúzni
Megoldás:
Tegyük érdekeltté újra a szövetségek közötti háborúzást. A szövetség össz TÖ+SZAKI+lélekkút nagysága összegéből generálódhatna egy szövetségi erő szám ami reprezentálja egy szövetség erejét. Háború esetén minél erősebb erővel rendelkező szövit támadsz meg annál nagyobb jutalmat kaphatsz.
Háború esetén a szövetség egy új menüpontján keresztül a rendszer kilistázza az ellenfeleket, ahol PP-ért támadhatsz valós vagy eseménypontért kreált ellenfelet. Előbbiért 2x akkora pontszám jár. Naponta mindenki max 5x támadhat háborús menüponton keresztül.
Egy háború min. 1 hétig, maximum 2 hétig kell tartson.
- Háborús épületek
- Támadó katapult : Max 10 szint, minden szintje után 1-el megnő a naponta támadható háborús csaták száma a kezdeti 5-ről max 15-re.
Ha támadott a szövetség és nyert akkor háború után automatikusan lerombolódik 0-ra ha vesztett akkor csak -5 szint.
Védekező szövetség nyerése esetén -5 szint. Vesztése esetén változatlan.
- Védelmi íjászok: Max 10 szint, többségi vagy 5 szavazattal automatikusan aktiválható a következő napra. Amennyiben aktiválták, akkor a védekező
fél legmagasabb szintű állata klónozásra kerül háborús csatában történő védekezésnél az épület minden 2. szintje után. Tehát max
+5 állat. Amennyiben az épület aktív, akkor napváltáskor 2 szint lerombolódik automatikusan.
- Védelmi burok: Max 7 szint. Akkor aktiválható(többségi vagy 5 szavazat) ha eléri a 7. szintet és a szövetség nincs háborúban. Aktiválás
esetén a szövetség nem támadható és nem támadhat, amíg legalább 1-es szintű a védelmi burok. Napváltáskor automatikusan
1 szintet rombolódik. Amennyiben az épület aktív nem építhető.
üdv,
taspi
ezt a topikot azért nyitom, mert van a fejemben pár gondolat ami növelhető a csapatjátékot és hátha elnyeri Miklósék tetszését ill. bárki másnak ötlete javaslata kommentje is jöhet
Probléma: a játék egyénközpontúvá vált, hosszú távon a napi rutin miatti belépés mellett semmi csapatjátékra ösztönző lehetőség nincs, vagy korlátozott.
A - szövetségi küldetések
Ha látnánk ki mit csinált egy szövetségi küldetésben az motiválható lenne, több lenne a kommunikáció, még akár súlyozott pontrendszer alapján toplista is lehetne szövetségenként a belefektetett energiával arányosan és a szöviküldi adna extra egyéni jutalmat a top 3-10 -nek pl.: relikviaforgács, platina, 50%-os gyógyitalok.
B - epikus csaták
Epikus ütések a szövetségek 10%-át mozgatják meg, a többiek 1 ütéstől elhullanak -> ha online vagyok miért nem adhatom át TÖ-m egy részét az egyik nagyobb karakternek míg üti az epikust? érezném , hogy tettem valami hasznosat megérte feljönnöm online.
pl.: TÖ-m 10%-át átadhatom tetszőleges játékosnak, mint segítő kéznél, de csak epikus elleni csatában érvényesül és max +20/tul. emellett adna átadott TÖ x elnyelést (max 160) és átadott TÖ x 2 varázslat elnyelést is (max 320)
napváltáskor az átadott bónuszok automatikusan megszűnnek
C - Nagy események
Landragórnál és Xenóknál ne csak egyéni hanem szövetségi helyezés is legyen (akár horda helyett). Legyőzött sárkányok db száma / megölt xenók db száma, betöltött LE szerint kialakítva. Bolygó Uránál is lehet össz pontszámot nézni szövetségenként.
Pl.: Az első 3 szövetség teljes feltöltést kap a kútba és minden tagja aki minimálisan részt vett az eseményen (pl.: 10 legyőzött sárkány) kap egyéni jutalmakat is: italok, energiakristály stb.
D - mini események
Túl van bonyolítva.
Mi van akkor ha valaki beteg, vagy nyaral 3-4 napot? már nem tudja megcsinálni a fétisért az eseményt 1 év múlva próbálkozhat újra. ez nem normális.
Megoldás:
Legyen egységesítve egy tokenként ami megszerezhető (tojás, sör .. helyett 1 fajta event token) és minden mini eseménynél meg lehessen venni az összes fétist/jutalmat. Az aktuálisat normál áron, a régieket 1,2x-es szorzóval emelt áron. Egy játéknak átláthatónak kell lenni,az 50 fajta megszerezhető cucc sokkal kevesebb játékost hoz lázba, inkább taszító hatása van - sajnos nagyon sokan emiatt hagyták itt a játékot.
E - Háború
Probléma: Nincs értelme háborúzni
Megoldás:
Tegyük érdekeltté újra a szövetségek közötti háborúzást. A szövetség össz TÖ+SZAKI+lélekkút nagysága összegéből generálódhatna egy szövetségi erő szám ami reprezentálja egy szövetség erejét. Háború esetén minél erősebb erővel rendelkező szövit támadsz meg annál nagyobb jutalmat kaphatsz.
Háború esetén a szövetség egy új menüpontján keresztül a rendszer kilistázza az ellenfeleket, ahol PP-ért támadhatsz valós vagy eseménypontért kreált ellenfelet. Előbbiért 2x akkora pontszám jár. Naponta mindenki max 5x támadhat háborús menüponton keresztül.
Egy háború min. 1 hétig, maximum 2 hétig kell tartson.
- Háborús épületek
- Támadó katapult : Max 10 szint, minden szintje után 1-el megnő a naponta támadható háborús csaták száma a kezdeti 5-ről max 15-re.
Ha támadott a szövetség és nyert akkor háború után automatikusan lerombolódik 0-ra ha vesztett akkor csak -5 szint.
Védekező szövetség nyerése esetén -5 szint. Vesztése esetén változatlan.
- Védelmi íjászok: Max 10 szint, többségi vagy 5 szavazattal automatikusan aktiválható a következő napra. Amennyiben aktiválták, akkor a védekező
fél legmagasabb szintű állata klónozásra kerül háborús csatában történő védekezésnél az épület minden 2. szintje után. Tehát max
+5 állat. Amennyiben az épület aktív, akkor napváltáskor 2 szint lerombolódik automatikusan.
- Védelmi burok: Max 7 szint. Akkor aktiválható(többségi vagy 5 szavazat) ha eléri a 7. szintet és a szövetség nincs háborúban. Aktiválás
esetén a szövetség nem támadható és nem támadhat, amíg legalább 1-es szintű a védelmi burok. Napváltáskor automatikusan
1 szintet rombolódik. Amennyiben az épület aktív nem építhető.
üdv,
taspi
v3 - taspi
Pontszám: 9.24