Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12
Szerző
Topic neve: Csapatjátékos fejlesztések
népszerűTaspiFérfi
Végzetúr mester
289 hozzászólás
Profil megtekintése
Csapatjátékos fejlesztések
1. hozzászólás - 2015.03.29. 10:40:34
Sziasztok,
ezt a topikot azért nyitom, mert van a fejemben pár gondolat ami növelhető a csapatjátékot és hátha elnyeri Miklósék tetszését ill. bárki másnak ötlete javaslata kommentje is jöhet

Probléma: a játék egyénközpontúvá vált, hosszú távon a napi rutin miatti belépés mellett semmi csapatjátékra ösztönző lehetőség nincs, vagy korlátozott.

A - szövetségi küldetések

Ha látnánk ki mit csinált egy szövetségi küldetésben az motiválható lenne, több lenne a kommunikáció, még akár súlyozott pontrendszer alapján toplista is lehetne szövetségenként a belefektetett energiával arányosan és a szöviküldi adna extra egyéni jutalmat a top 3-10 -nek pl.: relikviaforgács, platina, 50%-os gyógyitalok.

B - epikus csaták

Epikus ütések a szövetségek 10%-át mozgatják meg, a többiek 1 ütéstől elhullanak -> ha online vagyok miért nem adhatom át TÖ-m egy részét az egyik nagyobb karakternek míg üti az epikust? érezném , hogy tettem valami hasznosat megérte feljönnöm online.
pl.: TÖ-m 10%-át átadhatom tetszőleges játékosnak, mint segítő kéznél, de csak epikus elleni csatában érvényesül és max +20/tul. emellett adna átadott TÖ x elnyelést (max 160) és átadott TÖ x 2 varázslat elnyelést is (max 320)
napváltáskor az átadott bónuszok automatikusan megszűnnek

C - Nagy események

Landragórnál és Xenóknál ne csak egyéni hanem szövetségi helyezés is legyen (akár horda helyett). Legyőzött sárkányok db száma / megölt xenók db száma, betöltött LE szerint kialakítva. Bolygó Uránál is lehet össz pontszámot nézni szövetségenként.
Pl.: Az első 3 szövetség teljes feltöltést kap a kútba és minden tagja aki minimálisan részt vett az eseményen (pl.: 10 legyőzött sárkány) kap egyéni jutalmakat is: italok, energiakristály stb.

D - mini események

Túl van bonyolítva.
Mi van akkor ha valaki beteg, vagy nyaral 3-4 napot? már nem tudja megcsinálni a fétisért az eseményt 1 év múlva próbálkozhat újra. ez nem normális.
Megoldás:
Legyen egységesítve egy tokenként ami megszerezhető (tojás, sör .. helyett 1 fajta event token) és minden mini eseménynél meg lehessen venni az összes fétist/jutalmat. Az aktuálisat normál áron, a régieket 1,2x-es szorzóval emelt áron. Egy játéknak átláthatónak kell lenni,az 50 fajta megszerezhető cucc sokkal kevesebb játékost hoz lázba, inkább taszító hatása van - sajnos nagyon sokan emiatt hagyták itt a játékot.

E - Háború

Probléma: Nincs értelme háborúzni
Megoldás:
Tegyük érdekeltté újra a szövetségek közötti háborúzást. A szövetség össz TÖ+SZAKI+lélekkút nagysága összegéből generálódhatna egy szövetségi erő szám ami reprezentálja egy szövetség erejét. Háború esetén minél erősebb erővel rendelkező szövit támadsz meg annál nagyobb jutalmat kaphatsz.
Háború esetén a szövetség egy új menüpontján keresztül a rendszer kilistázza az ellenfeleket, ahol PP-ért támadhatsz valós vagy eseménypontért kreált ellenfelet. Előbbiért 2x akkora pontszám jár. Naponta mindenki max 5x támadhat háborús menüponton keresztül.
Egy háború min. 1 hétig, maximum 2 hétig kell tartson.

- Háborús épületek
- Támadó katapult : Max 10 szint, minden szintje után 1-el megnő a naponta támadható háborús csaták száma a kezdeti 5-ről max 15-re.
Ha támadott a szövetség és nyert akkor háború után automatikusan lerombolódik 0-ra ha vesztett akkor csak -5 szint.
Védekező szövetség nyerése esetén -5 szint. Vesztése esetén változatlan.
- Védelmi íjászok: Max 10 szint, többségi vagy 5 szavazattal automatikusan aktiválható a következő napra. Amennyiben aktiválták, akkor a védekező
fél legmagasabb szintű állata klónozásra kerül háborús csatában történő védekezésnél az épület minden 2. szintje után. Tehát max
+5 állat. Amennyiben az épület aktív, akkor napváltáskor 2 szint lerombolódik automatikusan.
- Védelmi burok: Max 7 szint. Akkor aktiválható(többségi vagy 5 szavazat) ha eléri a 7. szintet és a szövetség nincs háborúban. Aktiválás
esetén a szövetség nem támadható és nem támadhat, amíg legalább 1-es szintű a védelmi burok. Napváltáskor automatikusan
1 szintet rombolódik. Amennyiben az épület aktív nem építhető.


üdv,
taspi
v3 - taspi
Pontszám: 9.24
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Csapatjátékos fejlesztések
2. hozzászólás - 2015.03.29. 21:24:12 (Válasz Taspi #1 hozzászólására.)
Örülök a topicnak, csak sajnos nincs annyi javaslatom mint amennyit a téma érdemelne.

Probléma: a játék egyénközpontúvá vált, hosszú távon a napi rutin miatti belépés mellett semmi csapatjátékra ösztönző lehetőség nincs, vagy korlátozott.
Annyiban egészíteném ki, hogy a PvP részre is ráférne egy kis boost. Nagyon elkényelmesedtünk, ami köszönhető a szövetségi bajnokság nagylelkű jutalmazásának (amihez persze vadászni kell eseménypont miatt, stb., de a lényeg hogy a lehetőség ott van a tápra).
Javaslat: sima portyázásnál is 1 eseménypont árán jöjjön ugyanaz a LE és TP, mintha szövetségi bajnokságot nyomna az ember. Akár AF képesség/egyéb beállítástól is függővé lehetne ezt tenni, biztos van aki számolgatja a portya TP-t is jelenleg.

A - szövetségi küldetések

Ha látnánk ki mit csinált egy szövetségi küldetésben az motiválható lenne, több lenne a kommunikáció, még akár súlyozott pontrendszer alapján toplista is lehetne szövetségenként a belefektetett energiával arányosan és a szöviküldi adna extra egyéni jutalmat a top 3-10 -nek pl.: relikviaforgács, platina, 50%-os gyógyitalok.

Tetszik a javaslat, de ez nem a csapatjátékot erősíti, hanem az egyéni erőfeszítéseket jutalmazza.

B - epikus csaták

Epikus ütések a szövetségek 10%-át mozgatják meg, a többiek 1 ütéstől elhullanak -> ha online vagyok miért nem adhatom át TÖ-m egy részét az egyik nagyobb karakternek míg üti az epikust? érezném , hogy tettem valami hasznosat megérte feljönnöm online.
pl.: TÖ-m 10%-át átadhatom tetszőleges játékosnak, mint segítő kéznél, de csak epikus elleni csatában érvényesül és max +20/tul. emellett adna átadott TÖ x elnyelést (max 160) és átadott TÖ x 2 varázslat elnyelést is (max 320)
napváltáskor az átadott bónuszok automatikusan megszűnnek

Én ezt nem piszkálnám. Mivel széles skálán mozog a szövetségen belüliek szintje és erőssége, így ebben nem lesz "igazság". Ha a kisebbek sikerélményt szeretnének, akkor ott a visszahívás. Így is csak futnak az epikus tárgyak legyártásával a top karik(szövetség) után, nem fogják ezt gyorsítani.

D - mini események

Túl van bonyolítva.
Mi van akkor ha valaki beteg, vagy nyaral 3-4 napot? már nem tudja megcsinálni a fétisért az eseményt 1 év múlva próbálkozhat újra. ez nem normális.

Egyetértek. Egyre kuszább a sok tárgy ami mini eseményekkor esik, végignézek a tárgylistámon és csak vakarom a tarkóm a káoszban.

E - Háború

Igen, ez is előjön időről időre, hogy jó lenne valamit kezdeni vele. Visszacsatolnék a hsz-em elején PvP élénkítés részre, ott leírtam ami ide is jó lehet. A te javaslatoddal az a "gond", hogy ezer új dolog van benne, szinte 0 az esélye, hogy nekiállnak leprogramozni egy ilyen összetett javaslatot.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.97
kedvencErik0119Férfi
Végzetúr
92 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Csapatjátékos fejlesztések
3. hozzászólás - 2015.03.29. 22:37:44
Nos szövetségi küldetésnél én inkább Tp fogyást vezetnék be. Minél többet teszel bele, annál kevesebb Tp kell a max szinthez. Ha pedig még van feladat és azokat is csinálod akkor extra jutalom lehet, relikviaforgács stb. Algoritmussal tuti meg lehet oldani, hogy az alacsonyabb szintűek ne kerüljenek hátrányba pl a lélekkút növelésnél.

Az epikusnál nem értek egyet Offsboy-jal. A "kicsik" max Vt miatt tolják, nekik az a jó ha minél alacsonyabb szinten minél magasabb relikviát kapnak. Sajna az epikus egyszerűen rohadtul időrabló tevékenység. A legtöbb embernek szerintem NINCS IDEJE órákra leülni a gép elé, csak azért hogy 5 percenként ütögessen. Megszervezni is nagyon nehéz, szinte lehetetlen hogy 3 embernél több egyszerre harcoljon. Nálunk márpedig kell legalább 3 ember ha nem akarok elszórni az életemből 4 órát, meg kb 30 gyógyitalt. Legyen egy épület, ahol a szövitagok belépve felajánlhatják 1 társuknak a tulajdonságuk bizonyos mennyiségét. Ez akár függhet az épület szintjétől is. Ez a bajnok ütögetheti az epikust plusz tu összeggel, persze a társak is, csak az átruházott erőtől legyengítve. A licit maradna változatlan.
Vagy legyen automata támadás. Nem sokat veszít az ember az izgalomból, hogy a visszaszámlálót bámulja görcsösen, mikor támadhat újra

Az eventes ötlet nem rossz, csak a csapat eredményeket valamilyen szinten súlyozni kéne taglétszám és szint alapján. De itt is lehet faramuci a helyzet.

A mini eventeket egyszerűen törölném. A szövi háború miatt így is muszáj minden nap játszani, a napi jutalmak miatt is. A nagy eventekre pedig tényleg alig lehet spórolni, pedig engem most az inspirál, hogy mindenhol toplistás legyek.
És igenis, ha az ember komolyan veszi őket akkor rohadtul erőforrás igényesek.

Háborúnál már nem is emlékszem hogy mi értelme volt, olyan rég nem volt része bennem. Ha jól emlékszem a lélekkút töltöttsége nőtt. Ez azért nem egy nagy valami.
DE ha újra jönnek a háborúk, akkor a szövetségi háborúval együtt tényleg nem bírjuk csp-vel. + eventek + mini eventek + minikloridiános izék gyűjtése

Az eredeti szlogen, hogy napi pár perc ráfordítással izgalmas játék vár eléggé elszállt.
Pontszám: 7.48
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Csapatjátékos fejlesztések
4. hozzászólás - 2015.03.29. 22:47:41
Eredetileg sokkal jobban akartuk tolni a többszemélyes eseményeket, de ezzel elég sok probléma volt. Nagyon nehéz leszervezni, hogy többen odategyék magukat egyszerre, nagy szövi előnye exponenciális az ilyenekben, a legtöbb embernek nincs kedve csapatot szervezni, sokan a könnyebb utat választják, és egyedül irányít több karaktert, ellentétet kreál, ha van a csapatban gyengébb láncszem stb.

Tapasztalatom szerint a multiplayer játékokban a csapatesemények az okai egyszerre annak, hogy valaki sokáig játszik, és annak is, hogy abbahagyja a játékot. Szóval nagyon nehéz megtalálni az arany középutat. Szerintem a legjobb, ha vannak csapat események, ahol a csapatmunka előnyt jelent (nézzétek meg, az Azúr Légió mennyivel vezet az epikusokban pl) a szövi háború is elég sok összmunkát kíván, a szövi épületek húzása is szervezést igényel, de aki akarja, csinálhatja a dolgokat szólóban is, nem lesz óriási hátránya.

De töprengünk majd mi lehet a megoldás de én úg gondolom jelenleg épp elég ilyen esemény van ,a több talán már túlzás lenne.
Pontszám: 7.66
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Csapatjátékos fejlesztések
5. hozzászólás - 2015.03.29. 23:24:56 (Válasz Miklós #4 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2015.03.29. 22:47:41
Eredetileg sokkal jobban akartuk tolni a többszemélyes eseményeket, de ezzel elég sok probléma volt. Nagyon nehéz leszervezni, hogy többen odategyék magukat egyszerre, nagy szövi előnye exponenciális az ilyenekben, a legtöbb embernek nincs kedve csapatot szervezni, sokan a könnyebb utat választják, és egyedül irányít több karaktert, ellentétet kreál, ha van a csapatban gyengébb láncszem stb.

Olyan kis közös feladat lehetne ami nem a szövetségi tagok közül igényli a résztvevőket. Mint az online társasjátékos, kártyajátékos oldalakon a "leülök egy asztalhoz" jellegű szereposztás mellett az épp online "asztalra váró" játékosokból jöhetne össze egy kis csapat, egy aktuális 1-2 perces faladatra, ami lehet akármi.
Így amíg 3-4-5 játékos van aki épp "asztalra vár", addig nincs gond, míg jelenleg ha szövetségenként van 1-2 ember aki épp csinálna valamit, addig ők hoppon maradnak.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.97
népszerűTaspiFérfi
Végzetúr mester
289 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Csapatjátékos fejlesztések
6. hozzászólás - 2015.03.30. 07:43:03
A szövetségi feladatok nyomonkövetése szerintem motiváló hatással lenne a szövetségekre. Hisz látszana ki az igazán aktív, ki az aki csak lézeng.

Az epikus ütéseknél én is cáfolnám, hogy a "kicsik" csak a VT miatt ütnének. Egy épület is megoldhatná az eredetileg leírt koncepciót, igenis megmozgatna pár embert, hogy részt vegyen az epikus ütésekben, ne csak a szövetség 2-4 tagja aki képes
is beleütni.
v3 - taspi
Pontszám: 7.33
népszerűTaspiFérfi
Végzetúr mester
289 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Csapatjátékos fejlesztések
7. hozzászólás - 2015.03.30. 07:47:29 (Válasz Miklós #4 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2015.03.29. 22:47:41
a legtöbb embernek nincs kedve csapatot szervezni, sokan a könnyebb utat választják, és egyedül irányít több karaktert, ellentétet kreál, ha van a csapatban gyengébb láncszem stb.


Most is látszik ki a gyengébb láncszem, a TÖ-ből, aktivitásból, szövibajnokság statisztikákból. Nem kell óriásit ugorni, apró
lépésekkel is lehet jobbá / színesebbé tenni a csapatjátékot. A szövetségek meg úgy is differenciálódnak aktivitás és erősség szerint.
Maradjon fókuszban az egyéni teljesítmény -> ezen nem változtatnék.
v3 - taspi
Pontszám: 7.33
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Csapatjátékos fejlesztések
8. hozzászólás - 2015.03.31. 11:24:23 (Válasz Taspi #1 hozzászólására.)
Idézet: Taspi - 2015.03.29. 10:40:34
C - Nagy események

Landragórnál és Xenóknál ne csak egyéni hanem szövetségi helyezés is legyen (akár horda helyett). Legyőzött sárkányok db száma / megölt xenók db száma, betöltött LE szerint kialakítva. Bolygó Uránál is lehet össz pontszámot nézni szövetségenként.
Pl.: Az első 3 szövetség teljes feltöltést kap a kútba és minden tagja aki minimálisan részt vett az eseményen (pl.: 10 legyőzött sárkány) kap egyéni jutalmakat is: italok, energiakristály stb.

Szerintem a játék és a játékosok érdekében egyaránt ne erőltessünk semmit ami a kis szövetségeket hátrányba hozza a nagyokkal, semmit, ami akár a legkevésbé is kényszeríti a játékosokat arra, hogy elhagyják a kis szövijüket és egy nagyba olvadjanak. Azért ez a véleményem, mert azt tapasztaltam több világon is különböző szövetségekben, karakterszinteken és különböző játékidőkben (értsd: 2008-tól napjainkig más más években), hogy a játékoslemorzsolódás állandó, de a nagyszövibe vándorlás vagy a szövik összeolvadása ezt gyorsítja. Tegyük fel van 7 db 5 fős szövi, általában tovább maradnak a játékban, ha így is maradnak kis közösségükben, mintha összeállnak eggyé vagy elmennek nagyokhoz. Mert ha a félaktív tagok bekerülnek egy erős magú (nagy) csapatba, akkor ott a tűztől távol állók hamarabb kiesnek, haszontalannak érzik maguk és a játékot sem élvezik, mert mindig mindent más hamarabb és jobban megcsinál (a mag, a legjobbak) és egy idő után nincs élménye, nem látja értelmét játszani. Ha meg maradt volna a kis "langyos" környezetében, akkor lassabban, kisebb hatékonysággal, de elbíbelődik és sikerei is lettek volna, ha nem is kirívóak, de látta volna értelmét a szöszmötölésének.
Ez nem reprezentatív, csak amit én láttam vagy látni véltem, lehet szélsőséges utat jártam be, de emiatt nem szeretném, ha olyan szövetségi jutalmazások kerülnének be amik arra sarkallnák a megmaradt népeket, hogy tömörüljenek.

És hogy mi köze ehhez a nagyeventeknek?
Az első 3 szövetség (...) minden tagja aki minimálisan részt vett az eseményen (pl.: 10 legyőzött sárkány) kap egyéni jutalmakat is: italok, energiakristály stb.
szerintem az ilyenek tipikusan azt erősítik/tenék, hogy a legnagyobb, mindig mindenben győztesekhez próbáljon beférkőzni aki csak tud. Feltöltődés->morzsolódás->feltöltődés->morzsolódás. Még egyszer mondom ez nem tény, "csak" a "félelmem".
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 7.97
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Csapatjátékos fejlesztések
9. hozzászólás - 2015.03.31. 11:37:59 (Válasz Offsboy #2 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2015.03.29. 21:24:12
Javaslat: sima portyázásnál is 1 eseménypont árán jöjjön ugyanaz a LE és TP, mintha szövetségi bajnokságot nyomna az ember.
És akkor többet nem lehetne vadászat nélkül portyázni vagy ez csak opcionálisan választható lenne?
Ha csak azt szeretnéd, hogy a SZB LE/TP-t el lehessen érni sima portyában is olyan áron, hogy ahhoz is kell EP, az még talán ok, de az nem, hogy egyáltalán ne lehessen vadászat nélkül élni. Nem is a LE/TP miatt, mert akkor az mindenkinek úgyis ugyanúgy rontana, hisz senki sem csinálhatna semmit vadászat nélkül (ne vezessük be Térkapuzáshoz is? ), hanem a vadászat ideje miatt. Ha már semmit nem lehet csinálni vadászat nélkül, akkor legyen azonnali a vadászat eredménye. Nem 1 perc, nem 10 másodperc, hanem azonnali. És ne LE-ért, ne őskőért, medálért vagy bármi másért, hanem alanyi jogon, mert ha nem lehet vadászat nélkül szinte semmit csinálni, akkor ne legyen időhöz kötve, mert azt kurvára nem adnak se LE-ért, se ősköért és mindenki korlátozott mennyiséggel rendelkezik az idejéből, nem is értem ezidáig miért kellett mindenáron megtartani ezt az időhöz kötött vadászatot. Vagy akkor a Vadászzsákmány legyen a prém tagságért járó szolgáltatás, ha nem is minden nap egy, de mondjuk két naponta egy, vagy a prém tagság ugye heti, akkor legyen heti 3 db, vagy naponta egy kisebb vadászzsákmány.
Ne haragudjatok, megindult az agyam, szűrjétek ki a lényeget
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.64
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Csapatjátékos fejlesztések
10. hozzászólás - 2015.03.31. 11:51:54 (Válasz Offsboy #5 hozzászólására.)
Ez alapjában véve jó ötlet szerintem, de hogy oldanád meg, hogy élvezhető is legyen, meg is érje, de ne is legyen olyan táp benne, hogy kényszer legyen és aki egész nap itt tud ülni (élni) az veszettül meglógna vele mindenki mástól?
A hozzászólást Quellon módosította 2015.03.31. 11:53:17-kor
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 7.97
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Csapatjátékos fejlesztések
11. hozzászólás - 2015.03.31. 12:14:44 (Válasz Quellon #9 hozzászólására.)
Idézet: Quellon - 2015.03.31. 11:37:59
Idézet: Offsboy - 2015.03.29. 21:24:12
Javaslat: sima portyázásnál is 1 eseménypont árán jöjjön ugyanaz a LE és TP, mintha szövetségi bajnokságot nyomna az ember.
És akkor többet nem lehetne vadászat nélkül portyázni vagy ez csak opcionálisan választható lenne?
Ha csak azt szeretnéd, hogy a SZB LE/TP-t el lehessen érni sima portyában is olyan áron, hogy ahhoz is kell EP, az még talán ok, de az nem, hogy egyáltalán ne lehessen vadászat nélkül élni.

Most is lehet SZB-zni eseménypont nélkül, csak gyengébb jutalomért. Nem is beszélt itt senki vadászatkényszerről.

Ha már semmit nem lehet csinálni vadászat nélkül, akkor legyen azonnali a vadászat eredménye. Nem 1 perc, nem 10 másodperc, hanem azonnali. És ne LE-ért, ne őskőért, medálért vagy bármi másért, hanem alanyi jogon, mert ha nem lehet vadászat nélkül szinte semmit csinálni, akkor ne legyen időhöz kötve, mert azt kurvára nem adnak se LE-ért, se ősköért és mindenki korlátozott mennyiséggel rendelkezik az idejéből, nem is értem ezidáig miért kellett mindenáron megtartani ezt az időhöz kötött vadászatot.

Egyáltalán nincs megkötve, lehet venni bronz/sima végzet medálokat, lehet használni elementáris fúzió esszenciát, relikviákat a vadászatidő csökkentésére. Már 2-3 havonta van valami akció, amiben a kufárnál lehet venni kisebb/sima vadászzsákmányt, akinek van igénye előre is bevásárolhat, most még akciós is lesz. Tudás fája is ad szintlépéskor kisebb vadászzsákmányt, ne mondd már, hogy nincs lehetőséged csökkenteni. Persze kényelmesebb kérni, hogy "inkább mostantól instant szeretnék vadászni", de aki akarja csökkenteni a vadászata idejét, az tudja.
Persze ha valaki sajnálja a templomkristályt végzet medálra (nem te, hanem általában), az üljön csak a vadászat előtt egész nap, és nézegesse az agyon kiképzett, 600. szintű állatkáit.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.97
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Csapatjátékos fejlesztések
12. hozzászólás - 2015.03.31. 12:35:16 (Válasz Quellon #10 hozzászólására.)
Az első játék jutalma 1 alma, a másodiké fél alma, a harmadiké negyed alma, a negyediktől kezdve pedig nem csökken.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.97
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Csapatjátékos fejlesztések
13. hozzászólás - 2015.03.31. 12:56:36 (Válasz Offsboy #11 hozzászólására.)
Sokáig te is agyon képezted az állataid vagy legalábbis azt tartottad a legértékesebbnek a templomkristály beválthatóságából. Változottak a céljaid és ezzel a véleményed is, ezért nem ítéllek el, sem mást, de azért remélem nem fogsz haragudni, hogy úgy gondolom te is mindig az igényeid szerint próbálod formálni amit csak lehet és persze mások is, akit érdekel valami, az próbálja a legjobbat kihozni belőle, ha megteheti.

Vadászat idejénél pedig ne a jelenlegi állapotodat vedd alapul. Mennyit fizettél és dolgoztál érte? Tíz, talán százezreket HUF-ban és évekig napi x órát időben. Úgy gondolod, hogy ez mindenki számára könnyen elérhető és ez az az út amit mindenkinek járnia kéne, ha úgy szeretne játszani, hogy abban a vadászat is szerepel és közben nem akar itt ragadni órákra? Vagy aki nem akar órákat tölteni minden nap itt, az ne is akarjon VU-zni?
Nem veled "pörölök", csak épp veled szálltunk vitába és neked címezve írom le a véleményemet több dologról is és nem mind vonatkozik rád, de úgy ismerlek és remélem jól, hogy nem is veszed fel, ami nem a te inged
Szóval folytatva: szerintem nem folyton a tápolást kéne pénzért adni (legalább arányaiban másképp csinálnám), sokkal inkább a kényelmi dolgokat, akkor inkább játék lenne a VU és talán sikeresebb is. Pl a vadászzsákmány egy jó példa, mert nagyon kényelmi funkció és még nem is lenne drága, ha aki fizet nem "kéne" még ezer dologért fizetni (tudom, nincs kényszer, magunk döntünk mire mennyit). Már a bekerülésekor felhördültek azok akik más vadászataiból élnek, mert így kevesebbet tudnak fosztogatni. De szerintem ez rossz dolog volt, hogy itt beadták a derekuk a Behósok a sokat fizető sokat fosztogató hőzöngőknek. Én is fizetek, ha bírom, havi 5 ezret, ha nem akkor 2 havi 5-öt, fosztogatok is ha van kit, sajnos azt hiszem volt már akinek én adtam az utolsó szegeit a koporsójához a törlés előtt és bántam. Szerintem jobb lenne ha többen tudnának érvényesülni, a pénzből inkább kényelmi funkciókkal élhetnénk és több játékos lenne. És igen, a vadászat ideje ebbe belejátszik. Oké, hogy 2008-ban így lőtték be az idejét, de mennyi CSP volt induláskor naponta? Mennyi tevékenység és cselekvési lehetőség? Oké, hogy aki azóta is folyamatosan tolja időt és pénzt nem sajnálva azoknak elég rövid idő lehet már a vadászat. De akik NEM 2008 ÓTA FOLYAMATOSAN? Ez a hangsúlyos. Sokan abbahagyták mielőtt elértek volna a kényelmes állapotra. Sokan nem akkor kezdték. A 90+%-nak soha sem volt és soha sem lesz lehetősége úgy játszani ahogy neked, olyan feltételekkel.
És én ezt nem azért írom, mert sokallom magamnak az 5 ezret, hanem mert tudom, hogy milyen sokan nem tudnak (ennyit) fizetni. Nem azért, mert nem tudom megszervezni magamnak a játékom időigényét bármi módon, hanem mert a legtöbben nem tudják azt a színvonalat idővel és pénzzel tartani amiért érdemesnek tartanák itt maradni.
Én megélek ebben a közegben. Persze, tudnék szájízem szerinti módosításokat, de így is "elvagyok", meg tudom tenni, ami ahhoz kell, hogy elérjem amit szeretnék, amiért érdemes itt maradnom. Azért koptatom most a billentyűt, mert a többség nem és félek, hogy kifut alólunk a játék, amit nem szeretnék.
Valakinek az aláírásában láttam (régen?), ha nem is szó szerint, de ez a lényege, hogy a cápák felzabálnak mindent amíg csak maguk maradnak, aztán egymást eszik, végül nem marad semmi. Az a véleményem, hogy jobb lenne, ha nem jutnánk erre a sorsra.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.64
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Csapatjátékos fejlesztések
14. hozzászólás - 2015.03.31. 13:04:55 (Válasz Offsboy #12 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2015.03.31. 12:35:16
Az első játék jutalma 1 alma, a másodiké fél alma, a harmadiké negyed alma, a negyediktől kezdve pedig nem csökken.
A kérdés, hogy mi lesz az az alma? Mert lehet, hogy valaki játszik ezret is, ha ízlik a/z (negyed) alma és akkor lesz akinek mondjuk napi 1-5 almája lesz, másnak meg ~250. Tehát akkor itt is inkább kényelmi funkciókat kéne talán nyerni? Ha az alma tápol, akkor ugyanott vagyunk, mert ha valaki X tápot szerez, más meg rengeteg X-et, akkor érted... Szóval szerintem nem az a lényeg, hogy egész, fél vagy negyed, hanem hogy mi az alma. Legalábbis, ha az említett asztalhoz korlátlanul le lehet ülni amíg van partner (ha meg nincs élő ember az asztalnál, akkor majd kérik a gépi ellenfelet).

*Holnap-holnapután jövök, ma már asszem nem lesz időm ilyen hosszabb megvitatásra. De érdekel a folytatás ebben és a többi témában is, ha lesz.
A hozzászólást Quellon módosította 2015.03.31. 13:05:50-kor
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.64
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Csapatjátékos fejlesztések
15. hozzászólás - 2015.03.31. 13:48:54 (Válasz Quellon #13 hozzászólására.)
Nincs sértődés, nem is lesz, ismerjük egymást már annyira.

Sokáig te is agyon képezted az állataid vagy legalábbis azt tartottad a legértékesebbnek a templomkristály beválthatóságából.

Agyon nem képeztem, de sokáig ezt tartottam valóban a legértékesebbnek tk-ból. Most is ezt tartom, de az időspórolás nekem is kritikus lett, ezért inkább pazarlom a tk-t végzet medálokra.

Vadászat idejénél pedig ne a jelenlegi állapotodat vedd alapul. Mennyit fizettél és dolgoztál érte? Tíz, talán százezreket HUF-ban és évekig napi x órát időben. Úgy gondolod, hogy ez mindenki számára könnyen elérhető és ez az az út amit mindenkinek járnia kéne, ha úgy szeretne játszani, hogy abban a vadászat is szerepel és közben nem akar itt ragadni órákra? Vagy aki nem akar órákat tölteni minden nap itt, az ne is akarjon VU-zni?

A VT-t Le-ből dekrétumozom, ha úgy van, ergó a tk nem kerül 10-100ezer Ft-nyi őskőbe, igazából meglepően olcsó.
Elementáris fúzió szakival 2 percig lenyomod a vadászatot, megveszed a csizmát,íjat (össz 200 őskő), 83 mp-nél vagy. Ha semmi mást nem csinálsz, a napi 52 (-5 AH-ban) csp-t 65 perc alatt elvadászod. És ez egy nagyon kezdő stat, van ezen felül mindenkinek pár végzet medál, landragór medált se lehetetlen szerezni a középszerű kariknak sem.
Nem tilos projekciót sem fejleszteni (őskő költség: 0, befektetett idő: 0), amivel ott is hagyhatod a karit vadászat után, így a vadászattal töltött idő is 0-ra redukálódik. De mivel +100 őskőért vadászat közben tudsz bármit is csinálni, így ez megint csak ellened érvel. A most felsoroltak egyike sem igényel tíz-, százezreket, évekig tartó tervezést, teljesítményt.

Szóval folytatva: szerintem nem folyton a tápolást kéne pénzért adni (legalább arányaiban másképp csinálnám), sokkal inkább a kényelmi dolgokat,

Pontosan ezt részleteztem fent, a kényelmet te tudod megvenni, a táp beáldozásával. Hány x100 (x1000) tk-d van? Miért nem váltod be őket most azonnal végzet medálra? Ez megint csak a te döntésed.

Oké, hogy 2008-ban így lőtték be az idejét, de mennyi CSP volt induláskor naponta? Mennyi tevékenység és cselekvési lehetőség? Oké, hogy aki azóta is folyamatosan tolja időt és pénzt nem sajnálva azoknak elég rövid idő lehet már a vadászat. De akik NEM 2008 ÓTA FOLYAMATOSAN?

Az elején 5 mp egy vadászat, ahogy haladsz feljebb, valami 30. szint környékén (?) éri el az eredeti 5 percet. Addigra már el lehet érni bőven amit fent részleteztem.

legtöbben nem tudják azt a színvonalat idővel és pénzzel tartani amiért érdemesnek tartanák itt maradni.

Az örök kérdés, a maximalizmus a játékunkkal szemben. Senki nem fog halálba szekálni hogy milyen szar lett a karaktered ha lejjebb teszed a mércéd. Ezt megint csak magunkkal kell lerendezni. Nem kell a legjobbnak lenni mindenben. Azért mert egyesek túl komolyan veszik a saját játékukat, meg hogy milyen karit építenek, azért közvetett módon se tenném felelőssé a játékot. Én is feltettem a mérleg 2 oldalára, hogy +250. szintű állatokat, vagy fél perccel rövidebb vadászatot szeretnék? És eszerint döntöttem. Ezt bárki megteheti. BÁRKI.

A másik témához:

Idézet: Quellon - 2015.03.31. 13:04:55
Idézet: Offsboy - 2015.03.31. 12:35:16
Az első játék jutalma 1 alma, a másodiké fél alma, a harmadiké negyed alma, a negyediktől kezdve pedig nem csökken.
A kérdés, hogy mi lesz az az alma? Mert lehet, hogy valaki játszik ezret is, ha ízlik a/z (negyed) alma és akkor lesz akinek mondjuk napi 1-5 almája lesz, másnak meg ~250.

Olyan 1-2 perces mini csapatjátékokra gondoltam, hogy minden résztvevő megkap egy kalandot, akinek sikerül, az megy tovább a második feladatra, ami lehetne egy szörny, amit összefogással kell leteríteni. Ihatsz közben gyógyitalt, addig kell csapkodni míg megpukkan, a végén pedig járna 1-2 vadászatnyi (pp-nyi) LE és TP, semmi extra, vagy nagy táp.
De felesleges ilyeneken elmélkedni, mert ennél jóval egyszerűbb dolgok nem kerülnek be.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.97
kedvencIceColdFérfi
Végzetúr tehetség
147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Csapatjátékos fejlesztések
16. hozzászólás - 2015.03.31. 15:05:52
Nagyon jó ötlet a csapatjátékot erősíteni.

Egy plusz ötlet. Többszemélyes kaland ÖV-s mintára.

Követelmény:

Egy új szövetségi épület - Kalandtorony

Leírás: Minden felépített szint után van 0,5% esély többszemélyes kaland találására, minden 5. szint után egyel több többszemélyes kalandban vehetsz részt naponta (1-es szintű épületnél, napi 1 többszemélyes kalandban vehetsz részt). Az épület max. szintje 20. Ekkor napi 5 többszemélyes kalandban vehetsz részt és 10% esélyed van többszemélyes kalandot találni.

Maximum 10 többszemélyes kalandot találhatsz egyszerre, egy többszemélyes kalandot bármikor eldobhatsz.

Többszemélyes kaland elvállalása:

Miután találtál egy többszemélyes kalandot, megadhatsz x karakterszámot vagy nevet, ekkor a teljes karakterlapod lementésre kerül (mint a bajnoki viadalnál). Minden többszemélyes kalandban minimum 2 maximum 5 végzetúr vehet részt. Minél többen vesztek részt egy kalandban, annál nehezebbek a próbák/ellenfelek. A meghívott karakterek egy értesítést kapnak, ahol vállalhatják vagy elutasíthatják a felkérést. Amennyiben vállalják, akkor az ő karakterlapjuk is mentésre kerül. Amikor minden meghívott karakter válaszolt a felkérésre a többszemélyes kaland végrehajtódik.

Ha sikeresen végrehajtjátok a kalandot, akkor minden résztvevő jutalmat kap (talán érdemes lenne az epikus kaland jutalmak szerint díjazni).

V1 Csavar - Zugivó Italbarátok
V2 Csavar - Halál Angyalai
V3 IceCold - Kings of Dawn
V4 Csavar/Fülig Jimmy - Rejtőzünk
V5 Csavar - ADAMOS
V6 Csavar - Próbacseresznye
Pontszám: 9.65
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Csapatjátékos fejlesztések
17. hozzászólás - 2015.03.31. 15:36:31 (Válasz IceCold #16 hozzászólására.)
Tetszik!
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.26
kedvencRiskaFérfi
Végzetúr tehetség
114 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Csapatjátékos fejlesztések
18. hozzászólás - 2015.03.31. 15:46:28
Ez egész jól hangzik!
Pontszám: 7
népszerűTaspiFérfi
Végzetúr mester
289 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Csapatjátékos fejlesztések
19. hozzászólás - 2015.03.31. 18:51:32 (Válasz IceCold #16 hozzászólására.)
jó !
v3 - taspi
Pontszám: 7.35
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Csapatjátékos fejlesztések
20. hozzászólás - 2015.04.01. 13:57:14 (Válasz Offsboy #15 hozzászólására.)
Vadászat idejénél pedig ne a jelenlegi állapotodat vedd alapul. Mennyit fizettél és dolgoztál érte? Tíz, talán százezreket HUF-ban és évekig napi x órát időben.
A VT-t Le-ből dekrétumozom, ha úgy van, ergó a tk nem kerül 10-100ezer Ft-nyi őskőbe
A 10-100 ezret nem a TK-szerzésre értettem, hanem amit belefektettél a karakteredbe indulástól a jelenlegi állapotáig, eredményeiig és kényelmi szintjéig.
A csizmában és íjban igazad van. Viszont az elementáris fúzionátor szerintem kezdettől fogva rossz ötlet volt ebben a formában, nem fele LE költség kellett volna, hanem mint az íj és csizma, konkrét időmínuszt adni és ha már őskövet költ az ember, akkor ne kelljen még LE-t is beletolni.
TK-t csatlóskristályra költöm, hogy behozzam amennyire lehet a csatlós lemaradásom amit benyeltem amíg nem játszottam.
Az elején 5 mp egy vadászat, ahogy haladsz feljebb, valami 30. szint környékén (?) éri el az eredeti 5 percet. Addigra már el lehet érni bőven amit fent részleteztem.
Ezt mindig elfelejtem, mert az én időmben nem így volt. A vadászat idejével nem az a gond, ha szimplán vadászni kell, hanem ha időre kell vadászni. Több küldi is szivat így.

Igen, a maximalista játék. Igazad lenne, ha magam miatt panaszkodnék, de én a nem maximalista többségről írtam és hogy beleunnak a játékba egyrészt mert vagy sok időt áldoznak vagy pénzt vagy gyengül a karakterük - van aki ezt vállalja (kényelmi dolgokra költi a LE-jét fontosabb fejlesztések helyett) és van aki elszenvedi (lerabolják).

100 szónak is 1 a vége: te azt mondod van megoldás a kényelmesebb játékra és ezt nem is vitatom, én azt mondom nem elég kényelmes (vagy nehezebben elérhető, mint amit a többség rá tud vagy akar áldozni) ahhoz nagyobb rétegeket fogjon meg hosszabb távra.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.65
Oldal: 12
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője