A medálokat utólag szokták beírni, valószínűleg hétfőn kapjuk meg.
V6-on nekem is lesz kettő. (Legtöbb győztes csata 7. hely, Legtöbb elájult állat 4.hely)
Hozzászólások - Rowina
Dátum: 2019.02.03. 16:13:33
Dátum: 2019.02.02. 11:41:55
V6-on is él még három xenó, de ez nem újdonság. Minden xenó event hosszabb 1-2 héttel itt, hiába jeleztük már többször is.
Dátum: 2019.01.30. 14:13:50
Idézet: Mortal55 - 2019.01.30. 14:08:09
Köszönöm a segítséget.
Még sosem adtam buffot sem magamnak sem a szörnyeknek, értelmetlen pazarlásnak tartom mindkettőt.
Mert félre értetted, magadnak adtál buffot más szörnye ellen és nem a saját szörnyednek más játékosellen
Köszönöm a segítséget.
Még sosem adtam buffot sem magamnak sem a szörnyeknek, értelmetlen pazarlásnak tartom mindkettőt.
Dátum: 2019.01.30. 14:00:28
Hiba a toronyban.
Adtam buffot a szörnynek, mégsem teljesült a feladat.
https://prnt.sc/me8paw
https://prnt.sc/me8pui
Adtam buffot a szörnynek, mégsem teljesült a feladat.
https://prnt.sc/me8paw
https://prnt.sc/me8pui
Dátum: 2019.01.30. 12:51:00
Az értékesebb tárgyaknál lehetne egy limit hogy max. mennyit lehet belőle venni.
A kisebb jutalmaknál attól még jó lenne a választási lehetőség hogy portya vagy vadászat italt akarok-e venni stb.
Egyéni játékstílustól függ hogy kinek mi az értékesebb jutalom.
A kisebb jutalmaknál attól még jó lenne a választási lehetőség hogy portya vagy vadászat italt akarok-e venni stb.
Egyéni játékstílustól függ hogy kinek mi az értékesebb jutalom.
Dátum: 2019.01.30. 12:28:04
"a fétist mindenki azonnal szeretné, függetlenül attól, hogy mennyire erős a karaktere, milyen szinten van"
Nem, egyáltalán nem azonnal szeretné mindenki, viszont az már reális elvárás lenne hogy legalább két event alatt megszerezhető legyen, mint az összes többi fétis.
A szintenkénti jutalmak helyett pedig jobb lett volna egy kihívás token boltot betenni ahol mindenki azt vehetett volna amit akar, 10-20 karakterszintenként bővülő választékkal.
Nem, egyáltalán nem azonnal szeretné mindenki, viszont az már reális elvárás lenne hogy legalább két event alatt megszerezhető legyen, mint az összes többi fétis.
A szintenkénti jutalmak helyett pedig jobb lett volna egy kihívás token boltot betenni ahol mindenki azt vehetett volna amit akar, 10-20 karakterszintenként bővülő választékkal.
Dátum: 2019.01.30. 11:09:00
Jelenleg ez a magasabb szinten kezdés büntetés mindenkinek. Sokan hogy szerezzék meg így azt a nyavalyás kihívás fétist, ha már 160-ra lett beárazva?
Dátum: 2018.12.16. 00:25:42
Idézet: Azyro - 2018.12.15. 23:17:28
Ha jól sejtem már legalább 50. szintű vagy.
"A gyógy- és varázsitalok használatánál a lehető legalacsonyabb szintűt használod, és azt, amelyiket beállítod (lélekenergiások/őskövesek/vegyes)! A próba során legalább szint-49. szintű ital kell. Tehát 50. szintig elég az 1. szintű ital, 51. szinttől már a 10-es szintű LE-ért kapható ital kell, vagy bármelyik ősköves, és így tovább."
http://vegzetur.wikidot.com/kalandok
Kalandokról van szó:
"A gyógy- és varázsitalok használatánál a lehető legalacsonyabb szintűt használod, és azt, amelyik lélekenergiába kerül."
Ezek után nem értem, ha van sárga gyógyitalom, meg zöld manaitalom, akkor miért a magasabb szintű italokat használja fel a semmire való küldetéseknél? Legyetek kedvesek javítani!
"A gyógy- és varázsitalok használatánál a lehető legalacsonyabb szintűt használod, és azt, amelyik lélekenergiába kerül."
Ezek után nem értem, ha van sárga gyógyitalom, meg zöld manaitalom, akkor miért a magasabb szintű italokat használja fel a semmire való küldetéseknél? Legyetek kedvesek javítani!
Ha jól sejtem már legalább 50. szintű vagy.
"A gyógy- és varázsitalok használatánál a lehető legalacsonyabb szintűt használod, és azt, amelyiket beállítod (lélekenergiások/őskövesek/vegyes)! A próba során legalább szint-49. szintű ital kell. Tehát 50. szintig elég az 1. szintű ital, 51. szinttől már a 10-es szintű LE-ért kapható ital kell, vagy bármelyik ősköves, és így tovább."
http://vegzetur.wikidot.com/kalandok
Dátum: 2018.11.03. 23:31:46
Rákerestem a guglival, erre kiadta hogy már 2009-ben is reklamáltak miatta.
7284. hozzászólás
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,121.7280
Szóval ne reménykedjen senki hogy törölni fogják.
Kieg:
A megfejtés meg GYÉRLOMMÁŐSNÉ = LÉGNYOMÁSMÉRŐ
Hogy menne a kérdésével oda ahová gondolom.
7284. hozzászólás
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,121.7280
Szóval ne reménykedjen senki hogy törölni fogják.
Kieg:
A megfejtés meg GYÉRLOMMÁŐSNÉ = LÉGNYOMÁSMÉRŐ
Hogy menne a kérdésével oda ahová gondolom.
Dátum: 2018.10.21. 14:42:53
Volt már erre is javaslatom:
Idézet: Rowina - 2017.06.22. 19:29:13
Idézet: Offsboy - 2017.06.22. 19:52:29
Idézet: Rowina - 2017.06.22. 20:10:35
Idézet: Offsboy - 2017.06.22. 21:08:33
Idézet: Rowina - 2017.06.22. 22:04:32
Akkor is jött a V1 magaslatáról a dörgedelmes ellenvélemény a "kódbonyolítások tömkelegéről". Így befogtam és már nem irkálok hülye ötleteket a fórumra, feleslegesen.
Idézet: Rowina - 2017.06.22. 19:29:13
Az eddigieket összegezve, egy lehetséges megoldás:
1. Legyen egy semleges mező ahova mindenki annyit üt amennyit akar.
2. Az "Egy ember játszik SZB-t" (kis szöviben vagy nagyban, mindegy) lehetőség elkerülésére kell egy szabály: Minden nap legalább 3 játékosnak kell ütnie SZB mezőre 10-et(lustaság zálogával 5-öt), különben az aznapi ütések nem számítanak SZB ütéseknek.
3. Az SZB játék ösztönzésére az a játékos aki mind a 6 játéknapon üt az SZB mezőkre bónuszként a 7. napra is kapjon 5 bajnoki tokent.
1. Legyen egy semleges mező ahova mindenki annyit üt amennyit akar.
2. Az "Egy ember játszik SZB-t" (kis szöviben vagy nagyban, mindegy) lehetőség elkerülésére kell egy szabály: Minden nap legalább 3 játékosnak kell ütnie SZB mezőre 10-et(lustaság zálogával 5-öt), különben az aznapi ütések nem számítanak SZB ütéseknek.
3. Az SZB játék ösztönzésére az a játékos aki mind a 6 játéknapon üt az SZB mezőkre bónuszként a 7. napra is kapjon 5 bajnoki tokent.
Idézet: Offsboy - 2017.06.22. 19:52:29
Felesleges szabályzások, kódbonyolítások tömege egy olyan igényre, aminek létjogosultsága is eléggé megosztós. Ne nagyon reménykedj.
* Egyébként Lanmaffiával értek egyet, ha x tag képes sok100, vagy 1000 pp-t taktikába építve elverni utolsó körben, miért ne érdemelnék meg, hogy nyerjenek? A lehetőség ott van mindenki előtt.
* Egyébként Lanmaffiával értek egyet, ha x tag képes sok100, vagy 1000 pp-t taktikába építve elverni utolsó körben, miért ne érdemelnék meg, hogy nyerjenek? A lehetőség ott van mindenki előtt.
Idézet: Rowina - 2017.06.22. 20:10:35
Miféle "kódbonyolítások tömege"?
1. A semleges mezőhöz nem kell semmi új, csak egy gomb "Bónusz mező" felirattal ami SZB-be nem számító csatákat ad.
2. Hogy ki mennyit üt naponta az már most is számolva van, az alapján kapjuk a tokeneket. Csak azt kell megnézni hogy naponta van -e legalább 3 játékos aki szerzett tokeneket. Ennyi.
3. Ha ez túl bonyolult lenne akkor kimaradhat, csak ösztönző ötlet volt.
1. A semleges mezőhöz nem kell semmi új, csak egy gomb "Bónusz mező" felirattal ami SZB-be nem számító csatákat ad.
2. Hogy ki mennyit üt naponta az már most is számolva van, az alapján kapjuk a tokeneket. Csak azt kell megnézni hogy naponta van -e legalább 3 játékos aki szerzett tokeneket. Ennyi.
3. Ha ez túl bonyolult lenne akkor kimaradhat, csak ösztönző ötlet volt.
Idézet: Offsboy - 2017.06.22. 21:08:33
A programozásban a legritkább esetben van olyan, hogy "ennyi". Inkább olyan van, hogy egy jól működő rendszert kiegészíted valamivel, és sok -
addig jól működő - funkcióban jelenhet meg téves működés. Gondolom nincs programozói képzettséged, azért írtam le.
addig jól működő - funkcióban jelenhet meg téves működés. Gondolom nincs programozói képzettséged, azért írtam le.
Idézet: Rowina - 2017.06.22. 22:04:32
Haladunk, már nem "kódbonyolítások tömegéről" írsz.
Ez a változtatás sok fentebb felvetett problémára adhat megoldást, még ha számodra kérdéses is ezek létjogosultsága. Ha az SZB "őrültek" és a csak fejlődés érdekében ütők is játszhatnak úgy ahogy nekik jó, akkor nem hiszem hogy felesleges lenne egy kicsit módosítani az SZB-n.
Ha neked minden kényelmes, szép és jó úgy ahogy van, és csak az az ellenérved hogy problémákat okozhat bármilyen fejlesztés, akkor akár be is zárhatnák a játékot, semmit sem fejlesztve többé.
Ez a változtatás sok fentebb felvetett problémára adhat megoldást, még ha számodra kérdéses is ezek létjogosultsága. Ha az SZB "őrültek" és a csak fejlődés érdekében ütők is játszhatnak úgy ahogy nekik jó, akkor nem hiszem hogy felesleges lenne egy kicsit módosítani az SZB-n.
Ha neked minden kényelmes, szép és jó úgy ahogy van, és csak az az ellenérved hogy problémákat okozhat bármilyen fejlesztés, akkor akár be is zárhatnák a játékot, semmit sem fejlesztve többé.
Akkor is jött a V1 magaslatáról a dörgedelmes ellenvélemény a "kódbonyolítások tömkelegéről". Így befogtam és már nem irkálok hülye ötleteket a fórumra, feleslegesen.
Dátum: 2018.10.21. 14:14:18
Az "SZB bónuszmező" témát már rendesen kibeszéltük itt már több mint egy éve és azóta sem változott semmi.
Idézet: Rowina - 2017.06.23. 20:28:10
Idézet: Spellatrix - 2017.06.23. 23:30:12
Rowina által javasolt portyázáshoz bevezetendő "klón elleni támadás" gombot tartom a legjobb ötletnek. Nem lenne köze az SZB-hez, mindenki ugyan azért a LE/TP-ért tudna haladni amivel akar, nem korlátozná az embereket a szigorú taktika és a banda taktikus fele is élvezkedhet az SZB sikereken. Aztán mivel lenne egyéb hely ahol fel lehet használni a pp-ket ugyan azért a LE-ért, be is lehet tenni bármilyen korlátot vagy amit szeretnétek az esély egyenlőség jegyében, de amíg nincs ilyen lehetőség addig mindenféle "korlát" bevezetése csak kitolás lenne az olyan játékosokkal szemben akik taktika mentes környezetben napi pár percet akkor és annyit ütnének amennyit szeretnének. Ha egy kicsit azok szemével is próbálod nézni, akik nem taktikáznak nem érdekli őket az SZB, csak a pp-jüket szeretnék elhasználni akkor elég hamar rájössz, hogy nem igazán van olyan köztes megoldás ami mindenkinek megfelel.
Tehát a korlát bevezetését se tartom rossz ötletnek, de akkor legyen egy egyéb alternatíva ahol ugyan azért a LE/TP-ért lehet ütni.
Lehet itt ötletelgetni napokon keresztül, de az igazság az, hogy mivel a cégnek nem jelent bevételt ezért úgysem lesz változás.
Idézet: barbarabee - 2017.06.24. 00:30:50
Ez nekem is tetszik, könnyen megvalósítható, nem rondít bele senki játékába, egy adag régóta fennálló problémát megold, első lépésnek tökéletes...
És akkor jött LanMaffia, azt mondta minden szép és jó úgy ahogy van, és nem is változott semmi.
Ennyit a módosító javaslatokról...
Ha a V1-es top kariknak nem tetszik valami, akkor nem is lesz belőle semmi.
Idézet: LanMaffia - 2017.06.24. 01:59:33
Idézet: Rowina - 2017.06.23. 20:28:10
Egy kis módosító javaslat:
1. A bónusz mező bekerülhetne a játékba az SZB-től teljesen függetlenül is PP égetési lehetőségként, úgy hogy semmit se kelljen módosítani a jelenlegi SZB-n. A portyázáshoz kerülhetne egy saját klón elleni harcként, ami teljesen megegyezik jutalmakban és egyebekben az SZB-s csatákkal. Így akár elérhető lehetne bárkinek, szövetségen kívülieknek vagy SZB-n nem szereplő 1-2 fős aktív taggal rendelkező szöviknek.
1. A bónusz mező bekerülhetne a játékba az SZB-től teljesen függetlenül is PP égetési lehetőségként, úgy hogy semmit se kelljen módosítani a jelenlegi SZB-n. A portyázáshoz kerülhetne egy saját klón elleni harcként, ami teljesen megegyezik jutalmakban és egyebekben az SZB-s csatákkal. Így akár elérhető lehetne bárkinek, szövetségen kívülieknek vagy SZB-n nem szereplő 1-2 fős aktív taggal rendelkező szöviknek.
Idézet: Spellatrix - 2017.06.23. 23:30:12
Rowina által javasolt portyázáshoz bevezetendő "klón elleni támadás" gombot tartom a legjobb ötletnek. Nem lenne köze az SZB-hez, mindenki ugyan azért a LE/TP-ért tudna haladni amivel akar, nem korlátozná az embereket a szigorú taktika és a banda taktikus fele is élvezkedhet az SZB sikereken. Aztán mivel lenne egyéb hely ahol fel lehet használni a pp-ket ugyan azért a LE-ért, be is lehet tenni bármilyen korlátot vagy amit szeretnétek az esély egyenlőség jegyében, de amíg nincs ilyen lehetőség addig mindenféle "korlát" bevezetése csak kitolás lenne az olyan játékosokkal szemben akik taktika mentes környezetben napi pár percet akkor és annyit ütnének amennyit szeretnének. Ha egy kicsit azok szemével is próbálod nézni, akik nem taktikáznak nem érdekli őket az SZB, csak a pp-jüket szeretnék elhasználni akkor elég hamar rájössz, hogy nem igazán van olyan köztes megoldás ami mindenkinek megfelel.
Tehát a korlát bevezetését se tartom rossz ötletnek, de akkor legyen egy egyéb alternatíva ahol ugyan azért a LE/TP-ért lehet ütni.
Lehet itt ötletelgetni napokon keresztül, de az igazság az, hogy mivel a cégnek nem jelent bevételt ezért úgysem lesz változás.
Idézet: barbarabee - 2017.06.24. 00:30:50
Rowina által javasolt portyázáshoz bevezetendő "klón elleni támadás" gombot tartom a legjobb ötletnek.
Ez nekem is tetszik, könnyen megvalósítható, nem rondít bele senki játékába, egy adag régóta fennálló problémát megold, első lépésnek tökéletes...
És akkor jött LanMaffia, azt mondta minden szép és jó úgy ahogy van, és nem is változott semmi.
Ennyit a módosító javaslatokról...
Ha a V1-es top kariknak nem tetszik valami, akkor nem is lesz belőle semmi.
Idézet: LanMaffia - 2017.06.24. 01:59:33
Szerintem minden komolyabb SZB taktikát nyomó szövetség a hét elején ultraminimális ütéssel operál. Így nálunk is 200 közeli PP-n áll a csapat több, mint fele már szerdán Egy rossz szerdai-csütörtöki forduló ennek fényében többszörös javító ütésmennyiséget követel a hét végére, ami radikális esetben tényleg kijöhet 3k-ra is. Ezt reálisan egy nagyobb létszámú szövetség tudja végrehajtani, vagy olyan tagok, akiknek rengeteg tartaléka van (én most valami 8k PP-t tudnék felszabadítani), vagy nagyobb számú inspirált karakter. Ha egyik sincs, eleve bukásra ítélt a helyzet. De ne feledjük, hogy hiába a 3-4 ezer ütés, ha az ellenfél ezt pár százzal le tudja kompenzálni ügyes / jól megtippelt taktikával.
Én azt mondom - a jelenlegi felvázolt lehetőségeket mind számbavéve - hogy a jelenlegi megoldás a legoptimálisabb. Pl. azért sem kell plusz mező, mert a szövetségi bajnokságot a szövetségnek KELL nyernie, nem pedig pár tagnak, akik tényleg odafigyelnek minden PPjükkel míg a többiek elégetik azt egy szabad mezőn. Az inspirált karakterek PP hozadékát pedig ki lehet védeni én úgy gondolom. Esetleg tudni itt valaki konkrét számszerűsített tényleges példát adni, ahol valóban kiviláglott a visszafordíthatatlan előnytelenség az inspiráltak javára?
Én azt mondom - a jelenlegi felvázolt lehetőségeket mind számbavéve - hogy a jelenlegi megoldás a legoptimálisabb. Pl. azért sem kell plusz mező, mert a szövetségi bajnokságot a szövetségnek KELL nyernie, nem pedig pár tagnak, akik tényleg odafigyelnek minden PPjükkel míg a többiek elégetik azt egy szabad mezőn. Az inspirált karakterek PP hozadékát pedig ki lehet védeni én úgy gondolom. Esetleg tudni itt valaki konkrét számszerűsített tényleges példát adni, ahol valóban kiviláglott a visszafordíthatatlan előnytelenség az inspiráltak javára?
Dátum: 2018.02.19. 17:47:00
V6 Szövetségi bajnokság
Igen szoros eredmény az utolsó fordulóban.
Grat. az ellenfeleknek és a bajnokság győztesének.
Igen szoros eredmény az utolsó fordulóban.
Grat. az ellenfeleknek és a bajnokság győztesének.
Dátum: 2017.11.17. 13:15:30
Gondolom azért mert van aki minden világra ugyanarról az e-mail címről regisztrált és így több karaktere is lenne, egyetlen belépéshez.
De ez megoldható lenne úgy hogy mindenki csak a legmagasabb szintű karakterét kapná meg a teszt világra.
A V1-es 56. szintű karakteremmel én sem tudok tesztelni jelenleg, de a V6-os 122. szintű karakteremmel engem is érdekelne a dolog.
De ez megoldható lenne úgy hogy mindenki csak a legmagasabb szintű karakterét kapná meg a teszt világra.
A V1-es 56. szintű karakteremmel én sem tudok tesztelni jelenleg, de a V6-os 122. szintű karakteremmel engem is érdekelne a dolog.
Dátum: 2017.10.19. 21:02:06
Pár napja néztem, akkor még hiányzott, de most már nálam is megvan a jutalom v5-ön, jó hogy szóltál és megnéztem.
(V1-V2-n nem foglalkoztam az evenntel, alig nézek be azokra a világokra.)
Viszont a V6-on továbbra is gond hogy nagyon keveset sebződnek a xenók.
(V1-V2-n nem foglalkoztam az evenntel, alig nézek be azokra a világokra.)
Viszont a V6-on továbbra is gond hogy nagyon keveset sebződnek a xenók.
Dátum: 2017.10.19. 19:16:20
Ideje lenne már V6-on módosítani a xenó csaták sebzés szorzóit, mert az a néhány tucat V6-on maradt aktív játékos karácsonyig sem fog végezni a xenókkal.
És úgy tűnik amíg a V6 nem végez, addig a többi világon sem lehet átvenni a xenó jutalmakat.
És úgy tűnik amíg a V6 nem végez, addig a többi világon sem lehet átvenni a xenó jutalmakat.
Dátum: 2017.10.17. 18:34:44
V1-en jelenleg az 5/5., utolsó forduló zajlik. Jövő hét kedden indul az új bajnokság amiben már ti is benne lesztek ha megfeleltek a feltételeknek.
Dátum: 2017.09.28. 23:18:37
Ismételgesd csak ezt amíg egyszer már nem lesz játék ahova beléphetsz.
Ez megtörtént már egy másik jó, magyar fejlesztésű játékkal, a Nadirimmel. Ott sem törődtek a játékosok észrevételeivel amíg végül már késő nem lett. Ott voltunk vagy 20-30-an az utolsó nap utolsó perceiben, szomorúan hogy így lett vége, amikor másképp is történhetett volna.
Ez megtörtént már egy másik jó, magyar fejlesztésű játékkal, a Nadirimmel. Ott sem törődtek a játékosok észrevételeivel amíg végül már késő nem lett. Ott voltunk vagy 20-30-an az utolsó nap utolsó perceiben, szomorúan hogy így lett vége, amikor másképp is történhetett volna.
Dátum: 2017.09.28. 23:03:50
Gondoltam hogy hamar előkerül egy megmondóember a V1-es toplista elejéről és megmagyarázza hogy onnan nézve minden nagyon szép és nagyon jó, semmin sem kell változtatni.
De akkor miért egyre kevesebb a játékos?
Miért nincsenek újak, miért hagyják abba már a több éve játszók is?
Amikor lekapcsolják a szervereket fizető játékosok hiányában, már késő lesz bármin is változtatni.
De akkor miért egyre kevesebb a játékos?
Miért nincsenek újak, miért hagyják abba már a több éve játszók is?
Amikor lekapcsolják a szervereket fizető játékosok hiányában, már késő lesz bármin is változtatni.
Dátum: 2017.09.28. 22:17:49
A gradulátumokkal ráfaragott a Beho mivel sosem fogok venni egy darabot sem. Épp elég költséges volt asztrálutazásokra elzavarni a csatlósokat, nem fogok még a barna mytók szerzésére is költeni. Havi ezer forintot költök max. a játékra, ennél többet ez már nem ér meg. És ennyit sem sokáig ha nem változik semmi.
Az hogy már csak az egyéni karakterfejlesztésre hegyezték ki a játékot hogy minél több pénzt sajtoljanak ki toplista elejére törő néhány fanatikus játékosból teljesen tönkretette a játékot. Semmi közösségi cél nincs ami igazán összehozná a szövetségeket, semmi ami az egyéni célokon kívül itt tartaná a játékosokat.
Minden, az SZB megreformálására tett javaslat lepattan róluk, így az SZB sem sokat ér, más közösségi összefogást igénylő játékelem meg nincs is.
Még ha vannak is új játékosok, előbb utóbb megunják az egyéni karakterfejlesztgetést, az őskőzabáló fejlesztéseket és itt hagyják az egészet.
Ez így egy nagy nulla. Van még talán néhány száz játékos aki félgőzzel tolja, fizet egy keveset érte, meg néhány a csúcson aki többet is képes költeni rá. És ennyi. Hol van már az a játék ahova minden nap érdemes volt belépni a társaság miatt is, nem csak megcsinálni a napi minimum feladatokat és kilépni a játékból?
Az hogy már csak az egyéni karakterfejlesztésre hegyezték ki a játékot hogy minél több pénzt sajtoljanak ki toplista elejére törő néhány fanatikus játékosból teljesen tönkretette a játékot. Semmi közösségi cél nincs ami igazán összehozná a szövetségeket, semmi ami az egyéni célokon kívül itt tartaná a játékosokat.
Minden, az SZB megreformálására tett javaslat lepattan róluk, így az SZB sem sokat ér, más közösségi összefogást igénylő játékelem meg nincs is.
Még ha vannak is új játékosok, előbb utóbb megunják az egyéni karakterfejlesztgetést, az őskőzabáló fejlesztéseket és itt hagyják az egészet.
Ez így egy nagy nulla. Van még talán néhány száz játékos aki félgőzzel tolja, fizet egy keveset érte, meg néhány a csúcson aki többet is képes költeni rá. És ennyi. Hol van már az a játék ahova minden nap érdemes volt belépni a társaság miatt is, nem csak megcsinálni a napi minimum feladatokat és kilépni a játékból?
Dátum: 2017.09.28. 17:37:11
Egy csatlós van 36. szinten, a többi 20. szinten. Ennyi jött ki csak minimális vadászattal. Mivel utálom ezt a hülye, időhöz kötött vadászatot a játékban, elkerülöm amikor csak lehet, barna myto sem nagyon van a fejlesztésre. Miért kellett a Csatlósokat a vadászathoz(állatelfogáshoz, sajtoláshoz) kötni amikor lehetne teljesen önálló rész is a játékban?
Ez is egy érthetetlen vonal a játékfejlesztésben.
A napi ajánlat meg mindenképp röhejes amikor legalább napi 100 dirániumot ütök ki a csatlós arénából. Lehetne legalább fele arányban Diránium és barna myto ott a jutalom.
Ez is egy érthetetlen vonal a játékfejlesztésben.
A napi ajánlat meg mindenképp röhejes amikor legalább napi 100 dirániumot ütök ki a csatlós arénából. Lehetne legalább fele arányban Diránium és barna myto ott a jutalom.