Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ywgarrd

Dátum: 2010.09.08. 17:37:46
Idézet: Jeriko - 2010.09.08. 09:01:43
Idézet: Ywgarrd - 2010.09.08. 08:13:34

Azt nem értem, az első 2-3 világra miért lehet még regisztrálni. Mi értelme van?


Pl. onnan származik a Beho bevételének nagy része.



Az új játékosok vesznek mondjuk 50 kavicsot próbának (jobb esetben). Aztán rájönnek, hogy nincs értelme a játéknak számukra, mert a karakterük életképtelen. Utánpótlás nem lesz belőlük, több követ nem vesznek, a játékot abbahagyják végleg.
Ehelyett indulnak mondjuk V5-ön, vesznek 50 kavicsot (jobb esetben), a karakterük életképes lesz, maradnak a játékban, és újabb köveket vesznek.

Az világos, hogy az első világok a fő bevételforrások, de azt kötve hiszem, hogy az új játékosokból nagyobb/jeletősebb összeg folyna be. Sőt, ha a fenti példát veszem, akkor kifejezetten rosszabbul jár a beholder..
Dátum: 2010.09.08. 17:33:45
Idézet: Jeriko - 2010.09.08. 09:00:02
Idézet: Ywgarrd - 2010.09.08. 08:13:34

Az első variáció viszont másfél év alatt rendbe tenné a vf okozta gondokat. Aki másképp gondolja, az kérem indokolja meg, kössön bele!:)


Fogsz akkor még játszani? Mire rendbe tenné a dolgokat, addig szét is esik a játék a VF miatt.
Ráadásul honnan állapítod meg, ki mennyit használta?


Amilyen hülye vagyok, fogok. És a másfél év is jobb, mintha minden így marad.

*
Feltételeztem, hogy logolva van. Ezek szerint tévesen..
Dátum: 2010.09.08. 08:13:34
De lehet egyensúlyozni rajta..
1,
x összidő után automatikusan elfelejti a karakter a korábban vázolt módon a vf-et
2, vf-es karakter kereskedelem szakértelme vásárláskor feleannyinak számít. Portyáért fele feleakkora LE-jutalom

A második javaslat problémamegoldó hatású volna ugyan, de lincshangulatot keltene. Az első variáció viszont másfél év alatt rendbe tenné a vf okozta gondokat. Aki másképp gondolja, az kérem indokolja meg, kössön bele!:)

Mi történne, ha felfelé ütésért az eh sokkal-sokkal több LE-t (5-6K) adna, mint azt valaki pedzegette pár hozzászólással korábban: A másfél éve vf-fel élő karakterek szépen lassan átváltanának eh-ra, és az addig is vf nélkül fejlődő karaktereket, akik szintben felettük vannak, 30+10 pp-vel csapkodva szépen végigmennének a toplistán.
Ám legyen, engem nem zavar, a tápot senkitől nem sajnálom. Viszont a V5-öt egy ilyenfajta fejlesztés semmiképp se érintse, ott erre nincs szükség.

Azt nem értem, az első 2-3 világra miért lehet még regisztrálni. Mi értelme van?
Dátum: 2010.09.06. 23:19:28
Amit én lusta voltam kikeresni, megtette helyettem Darah és Ariel..
Dátum: 2010.09.06. 18:21:10
Igen, sajnos ez az egyik okozata a vf-nek..
Dátum: 2010.09.06. 17:55:31
Vagy egy huszárvágással megoldani a vf-et: egy karakter maximum x ideig birtokolhatja a vf-et, utána automatikusan elfelejti, és visszakapja az árát (ami ugye a magasabb SZÖ miatt több, mint amennyibe került a kifejlesztése). Ez mindenkit ugyanannyira érint, és mivel elég régóta létezik vf, ezért ilyen hosszú idő alatt bőven megerősödhet akárki a szintjén. Elvégre ezért fejlesztette ki szerintem a vf-esek többsége (bár eredetileg nem ez volt a szakértelem célja..).
Dátum: 2010.09.03. 23:19:56
Idézet: Birka - 2010.09.03. 22:10:19
Anyám mi van itt, a játék öregei se tudják mi hogy működik már

-A lefelé ütés azért nem 0-ázza ki -8 szintnél a LÉ-t, mert a portyában LÉ rablást növelő hatások növelik a szint%-ot is! De hogy melyek azon hatások, melyek szorzódak, melyek amelyek hozzáadódnak ehhez a %-hoz, a mai napig hadititok... Pl (Minden szám hasra ütött!!!): alapból 100%, erre ad az epik ékszered *1,2-őt


A hsz elejét figyelembe véve viccesen hangzik az utána következő rész. Az ékszered, nem a 100 %-ot szorozza 1,2-vel, hanem az ellenféltől elrabolható alap%-ot ugyanúgy mint a kivégzés.
Dátum: 2010.09.03. 21:10:11
Szint őr:
Akkor kattan be, ha eléred az adott szint TP-limitét. Ilyenkor generálódik 10 csata, aminek csak az összesített végeredményét látod, mi a gy/v arány. Ha lenyomtad, szintet léptél. Ha nem, akkor TP nélkül vadászol és portyázol tovább, amíg x csp-t és y pp-t el nem használsz, ekkor újabb 10 csatás szimuláció a szintőrrel. Szabályok: ha elhasználtál x csp-t vagy y pp-t, akkor addig nem használhatsz el többet az adott erőforrásból, amíg a másikból el nem éred a limitértéket (ettől még regeneráció van). Minden a szint őrrel folytatott csatánál az elmúlt z napban általad birtokolt legjobb felszerelésbe öltözik fel a "klónod". ÉP/VP-veszteség nincs, a tárgyakat nem kapod meg/vissza, nem készíted be őket. A szimuláció mindig max ÉP/VP-ről indul.
Milyen jó is lett volna.. ..vf előtt...
Dátum: 2010.09.02. 15:09:50
Sajnos előfordul olyan - főként alacsonyabb szinten, hogy a vadászat jutalmát nem írja jóvá a rendszer. Legalábbis a LE-t biztos,a TP-t nem néztem. Elvileg a hiba javítása folyamatban van már egy ideje, ezek szerint még azóta sem sikerült tökéletesen kiküszöbölni.

A kvízzel kapcsolatban az fordulhatott elő, hogy miközben rányomtál a "kész" gombra - miután bejelölted a helyes választ - letelt az éppen aktuális vadászatod, viszont még nem töltött be teljesen az oldal/nem jelenítette meg a böngésző (lassú gép, lassú/megakadó netkapcsolat), de már folyamatban volt, és az általad helyesen megjelölt válasz már nem azon a helyen volt, ahová tetted a pontot. Én is jártam már így jó párszor.
Elég konyhanyelven fogalmaztam, és lehet szakmailag hülyeséget írtam (nem értek az informatikához), de a lényeg remélem érthető volt.
Dátum: 2010.09.02. 13:47:38
Ez sajnos valószínűleg így van. Azzal lehetne ezt esetleg megoldani, hogy bizonyos szakértelmek a tanulás szintfüggőségük mellett még kapnának egy tapasztalati szintlimitet is. Ez csak a LE/TP-manipláló szakértelmekre vonatkozna. Vagy az eh növelné a hatékonyságát ezeknek a szakértelmeknek bizonyos mértékben. Talán az eh népszerűsége megugrana a vf-hez képest vagy a vf csökkentené, esetleg mindkettő egyszerre.

Újabb agyszülemények:
Áttörés: csökkenti az ellenfél rezisztenciáját
Gyilkos csapás: csökkenti az ellenfél elnyelését
Mágiaimmunitás: csökkenti az ellenfél varázslatának másodlagos hatását
Esszenciavédelem: növeli a lélekszívásvédelmet, feleakkora arányban csökkenti a lélekszívás hatékonyságát. Ha nulla alá csökken a lélekszívás, akkor harci körönként -lélekszívás%*x sebzést szenvedsz el
Vérengzés: a kiosztott sebzés egy részét gyógyulod
Energiaégetés: ellenfeled minden elszívott lélekenergia után szakértelemszint*x ép-t sebződik. Szakértelemszint feletti LE-szvásra csak szakértelemszintig fejti ki hatását.
Kemény bőr: elnyelést növel
Tüskés bőr: közelharci sebzés egy részét visszacsatolja
Vérmágia: ÉP => VP naponta x alkalommal
Regeneráció: minden harci kör végén gyógyít
Stb..
Dátum: 2010.09.02. 11:39:19
Egy a szövetségi épületek rovatból áthozott téma..
Felmerült, hogy a maximum értékeket néhány szakértelemnél esetleg célszerű volna megemelni, erre sajnos semmilyen reakció nem érkezett.
Kicsit tovább gondolva, biztosan jót tenne a játéknak néhány új szakértelem bevezetése, melyek az akadémia üres szintjeire beférnének, vagy akár újabb emeletek bekerülésével válnának elérhetővé.

Pár kiforratlan ötlet, ami gondolatindítónak jó lehet.
Szinguláris felejtés: a szinguláris ismeretek megfordítása -portyából kevesebb TP, tanulás 80
Erőltetett fejlődés: vadászatért több TP
Stb..
Ötleteljetek minél többen! Ha 100/2-t elfogad Miklós, már jól járunk vele..
Dátum: 2010.09.01. 14:39:57
Vlagyimir szeme:
A szubtéri érzékelés mostantól az alap 2 %-ot dupla hatékonysággal növeli: minden szintje 0,2 %-ot ad kiégett őskő találására vadászatonként.

Wurgolx szarva:
Ellenfeled kritikus ütés szakértelme tapasztalati szinted/10+kritikus ütés szint/20-szal kevesebbnek számít ellened. Ha birtoklod, nem vásárolhatod meg Próféta átkát.

Próféta átka:
Ellenfeled kritikus varázslat szakértelme tapasztalati szinted/10+kritikus varázslat szinted/20-szal kevesebbnek számít ellened. Ha birtoklod, nem vásárolhatod meg Wurgolx szarvát.
Dátum: 2010.08.30. 20:42:55
Egy észrevétel. Ha elhangzottak, akkor elnézést, csak Tiha És Kócos első hozzászólásait olvastam el.
Mi volna, ha az új maximumok fejlesztési költsége is drasztikusan megnövekedne? EZ csak egy hirtelen jött ötlet, nem átgondolt. Könnyen lehet annyit is ér..
Dátum: 2010.08.30. 20:16:41
"Név: Vérengző medál
Típus: relikvia
Szint: 90
Ár: 12000 lgy
Leírás: Ha fertőzöttséged 100% vadászataidra +5% lélekenergiát kapsz."

Ehhez a névhez a következő hatást képzelem el inkább: mostantól a 100 %-nál alacsonyabb fertőzöttséggel rendelkezők is támadhatnak azonos hordabelieket. Ez a portyának is jó tenne ami a célpontok számát illeti..
Viszont az árát borzasztó mértékben megemelném. * természetesen nem az őskő költségre gondoltam.

A fenti hatásra a "az ellenség esszenciája/medálja/kódexe/akármije" találóbb volna. Ha az általam javasolt vérengzés medálja bevezetésre kerülne, akkor a sajtolt lényekért 5 szintnyi lélekenergia sajtolásnyi LE is járjon.
Dátum: 2010.08.29. 15:52:01
Szerintem ilyenre nem volt még példa, hogy valaki fertőzés után ilyen szakértelmet akart felejteni. Szerintem ne te teszteld le, inkább kérdezd meg Baratytól, mi a helyzet. Az én tippem, hogy nem kapod vissza, hanem ha újra ki szeretnéd fejleszteni, akkor tudod a max felé vinni öttel ugyanúgy. Legalábbis így volna logikus szerintem. De ez csak tipp.
Dátum: 2010.08.28. 14:00:21
Javaslom tanulányozd a végzetúr wikit, ott rengeteg kérdésedre meg fogod találni a választ.
Dátum: 2010.08.28. 13:57:34
Más rovatbeli hozzászólásai alapján azt hittem, tisztában vagy vele.. Az a karakter, aki nem/nagyon ritkán vadászik az "élete" folyamán, hanem elsősorban portyából erősödik, amivel sokkal több LE-t szerezhet jóval kevesebb TP árán, nyilván lassabban lép szintet is.
Dátum: 2010.08.28. 11:38:24
És ha tudnád mennyi időre volt szüksége, hogy 28. szintre érjen..
Dátum: 2010.08.27. 21:35:27
Igen. A maxos vadászat szakik magas szerencsével jól termelnek. Ha küldetést is teljesítek, akkor még több..

*3napos statisztika
Dátum: 2010.08.27. 21:11:22
Annyira azért nem kevés. Sőt!
Jelenleg 29. szinten utánam 600 LE-t kapna valaki ha kamrázna. Teszem azt, valaki ezt megteszi 14 másik hozzám hasonló karakterrel mondjuk 30. szintről, az +9000 LE-t jelent az illetőnek, ami az ő teljes bevételének a 10 %-át teszi ki sac/kb..

Nyilván pókoknál ez annyira nem számít sokat, de az "átlag" játékosok nem a portyakarakterek.

* 15-öt akkor vihetsz, ha a kínzókamra szintje a szövetségedben 15. szintű.