Hozzászólások - Otoaak
Dátum: 2009.06.25. 16:45:33
Ez szép és jó így de pont az ilyen volumenű dolgokban nem árt némi fokozatosságot tartani. Ha a fertőzés leküzdése 40-nél-30-nál 20-nál adott volna +1 tult mindenre meg +1 szint kitolást 0-nál meg hozzácsaptátok volna a fertőzöttekkel szembeni LE bónuszt, 100%-os fertőzésre gyúróknak meg 60-70-80 stb. nél arányosan azt amit ők kapnak mindenkinek egyértelmű lett volna hova kell állni.(egyfajta jó-gonosz, rend-káosz ellenpárként) De azon kívül, hogy ez egy fontos döntés szerintem senkinek fingja nem volt arról, hogy akkor ez most pontosan mit is jelent majd. Engem baromira nem a táp vonzott volna ebben a dologban hanem maga a választási lehetőség ami komoly kihatással van a karakteremre és ahogy haladok az úton tisztába legyek vele, hogy jó úton járok és olyan irányba fejlesztem a karakterem amit elképzeltem. Nem csak annyi, hogy minden szinten (ha épp nem felejtem el) kattintok egyet és elköltök (szint viszonylatban ) kb. 1 TÖ-nyi LE-t (így számolva az össz 35 még kevés is) aztán fél évvel később az eredmény majd vagy bejön vagy nem... ez kb. olyan mint mikor a hozzátartozók döntenek orvosi dolgokban, fingjuk nincs az egészről arról sem, hogy egy adott esetben életmentő de veszélyes műtét mivel jár de a döntést, csak azéer, hogy a felelősség ne az orvos vállát nyomja nekik kell meghozni. Itt is ez van dönteni kellet de igazából a készítőkön kívül senki nem tudta, hogy pontosan miről is szól az egész.
Dátum: 2009.06.25. 12:54:27
Bocs de ezzel az értelmezéssel szerintem egyedül vagy. Nem +10 turbót ad a cucc.
Dátum: 2009.06.25. 12:51:49
Ja ugyan ez lesz a max.-os fertőzés is csak a +5 tulok nélkül, aztán akkor majd azok fognak anyázni akik küzdöttek is meg nem is, és megrekedtek valami köztes állapotnál.
Dátum: 2009.06.25. 12:01:02
Lehet, hogy üt de jópáran vannak így a dologgal.
Dátum: 2009.06.25. 11:41:26
Ezt kár volt fél évig titkolni szerintem. Nekem kb. nagyobb csalódás mintha csak simán rp szöveg lett volna a vége.
Dátum: 2009.06.24. 06:39:29
.
Dátum: 2009.06.24. 06:32:23
Vajmi kevés köze van a játékosoknak ahhoz, hogy nincs LE a portyában. A többség nem igazán szeret LE-t veszíteni és egy bizonyos szint fölött baromira nem jellemző, hogy 15% fölött vadásszanak az emberek asszem nem kell magyaráznom miért. De ez nem játékos nyomásra van így hanem ilyen a rendszer a kezdetek óta, ez már a játék indulása után 1 hónappal is gond volt kb. azóta veri is a nyálát rajta a fórumon majd mindenki (a top is) mégsem változott semmi. Ha a top b...gatása helyett, inkább Miklóst bombáznátok levelekkel mindenki sokkal jobban járna. De ez itt még mindíg off.
Dátum: 2009.06.24. 06:10:50
Semmi közöm a két szaros szakihoz amit kihúztak alólatok, de a kedves pókok idejöttek szénnéoffolni a topic-ot és jönnek a portyaellenes dumával amikor gyakrolatilag az egész felvetésnek semmi köze a portyához. Ez nálam simán kimeríti a sírás fogalmát. Csináljatok saját topicot és ott vernyákoljatok nem kell minden 2. fórumot szarráoffolni csak azért mert bánatotok van. Baromira hidegen hagy, hogy mennyivel csökkent le az egy portyából vihető LE addíg amíg csak a játékosok töredéke tud csak LE-t kihozni a portyából. Én nem ismerek senkit aki portya ellenes lenne, rengetek ötlet született (még topicot is csináltam hozzá és nem egy ötletem is volt) hogy több LE kerüljön a portyába, ha ott is ilyen vehemenciával kampányolnátok mint amennyit itt offoltok lehet már lett is volna belőle valami.
Engem nem zavarna ha a spektrális csak 10%-ot adna, ha mindenkinek annyit ad akkor mit izguljak rajta? Az se érdekelne ha az elementáris 57-nél csak +1 csp-t adna max. lefelejteném. Ezek a szakik semmilt nem borítanak fel mindenki szabadon fejlesztheti és ugyan annyit profitál belőlük, max. azon van verseny ki csinálja meg először.
Engem nem zavarna ha a spektrális csak 10%-ot adna, ha mindenkinek annyit ad akkor mit izguljak rajta? Az se érdekelne ha az elementáris 57-nél csak +1 csp-t adna max. lefelejteném. Ezek a szakik semmilt nem borítanak fel mindenki szabadon fejlesztheti és ugyan annyit profitál belőlük, max. azon van verseny ki csinálja meg először.
Dátum: 2009.06.23. 17:10:28
Ha abszolút nem látsz bele akkor honnan veszed, hogy agyaggalamb lövészet az egész ?
Dátum: 2009.06.23. 12:34:32
A szakértelmeknél, 4-es tanulás után nem írja ki melyik szaki mire jó. (legalábbis nálam)
Dátum: 2009.06.23. 12:14:43
Az 1 percet nem konkrétan az 1 perc miatt írtam oda hanem azért mert mindenképpen kell valami korlát. Az, hogy 1 perc vagy több az már a tesztelésen múlik amit én sajnos nem tudok megcsinálni csak Miklósék. (bocs a durva hangnemér) A zafír karik vadásznak jelenleg a legnehezebben, de ettől még szerintem arányaiban nem veszítenek több LE-t másoknál. Azt azért nem hiszem, hogy ez a zafírok ügyességének vagy nagyobb odafigyelésének köszönhető, vagyis nem a regen sebességének a változtatása lényegileg nem befolyásolná a szerezhető Le mennyiségét. Aki eddig figyelmetlen volt az szerintem ezután is az lesz és nem kevesebb hanem több LE lesz nála ha feljön 15% alól hiszen többet vadászik ugyan annyi idő alatt.
Dátum: 2009.06.23. 11:44:19
Én nem igazán csodálkozok rajta, hogy nem érted, de szerintem meg nem is kell neked mindent érteni. Persze a te hozzászólásaidból azért csak úgy süt az objektivitás amikor azért böfögsz bele valamibe és titulálod feleslegesnek mert nem érted. Van aki szerint szükség lenne rá. És szerintem jelenleg ez az egyik legfontosabb fejlesztés mert jelen állapotában épp elég szar a játék ahhoz, hogy minél kevesebb időt akrjak a játék szar részeivel foglalkozni.
Dátum: 2009.06.23. 11:36:39
Látom te is pont beteg voltál mikor az alapvető matekot tanították a suliban. 210 mp jelenleg max.-os elementárissal a vadászat. 1 perchez 60-as állattal 240-es lovaglás kell, szeritned ez komoly veszély? Kb. annyian fejlesztenék ki 1 percre (vagy akár 1,5) a vadászatot mint ahány 40-50k fölött rablást az új szabályok mellett elvesztesz..
Ha már veszi a fáradtságot valaki, hogy hozzászól akkor legalább gondolja át mielőtt baromságot írna. Nem mellesleg a számokon is lehet finomítani.
Ha már veszi a fáradtságot valaki, hogy hozzászól akkor legalább gondolja át mielőtt baromságot írna. Nem mellesleg a számokon is lehet finomítani.
Dátum: 2009.06.23. 11:20:29
Persze mert te meg az objektivitás mintapéldánya vagy nem ? Mindenki vadászatból él, a pókok is csak ők nem a sajátjukból. Az élősködőket meg nem szeressük.
Amúgy meg a drágalátos pókok agymérete sokszor vetekszik a névadó állatéval. Ugyan árulja már el nekem a valamelyik okoskodó hány karinak van mondjuk 30-as szint alatt max.-os csapdakészítése? Az is érdekelne, hogy pontosan mennyivel is csokkenti mondjuk egy 40-es szintű pók rablási esélyeit ha valaki 20sec.-el gyorsabban vadászik ? Vagy most itt azon megy a para, hogy a 20-as szintű kari ha befog egy hátast 10 sec.-el gyorsabban fog vadászni ? Ha elementárist fejleszt ugyan ennyi Le-ből kb. 40sec.-el vadászik gyorsabban... Az egész lovaglós dolognak kb.40- 50-es szinttől lenne komoly értelme ahol már nem csak az LE termelő de a kényelmi szakik egy része is max.-os de mondjuk 45 fölött szerintem nem a pókok vannak túlsúlyba.
Szeritnem a "pók"-okat simán át lehetne nevezni tehénre mert mostanába annyit bőgnek mint egy kérődző marha...
Amúgy meg a drágalátos pókok agymérete sokszor vetekszik a névadó állatéval. Ugyan árulja már el nekem a valamelyik okoskodó hány karinak van mondjuk 30-as szint alatt max.-os csapdakészítése? Az is érdekelne, hogy pontosan mennyivel is csokkenti mondjuk egy 40-es szintű pók rablási esélyeit ha valaki 20sec.-el gyorsabban vadászik ? Vagy most itt azon megy a para, hogy a 20-as szintű kari ha befog egy hátast 10 sec.-el gyorsabban fog vadászni ? Ha elementárist fejleszt ugyan ennyi Le-ből kb. 40sec.-el vadászik gyorsabban... Az egész lovaglós dolognak kb.40- 50-es szinttől lenne komoly értelme ahol már nem csak az LE termelő de a kényelmi szakik egy része is max.-os de mondjuk 45 fölött szerintem nem a pókok vannak túlsúlyba.
Szeritnem a "pók"-okat simán át lehetne nevezni tehénre mert mostanába annyit bőgnek mint egy kérődző marha...
Dátum: 2009.06.23. 10:41:27
Na ja mondjuk én se úgy képzeltem, hogy 20-as akadémia kelljen hozzá... a lovaglást ne az akadémián tanítsák már.
Dátum: 2009.06.23. 10:15:51
Alacsonyabb szinten akitől több 10k Le-t lehetett vinni attól ezután is lehet majd, magasabb szinten meg kb. elméleti síkon mozog a nagyobb LE szerzés lehetősége. Az meg, hogy ki tud gyorsabban kattintani mikor elérem a 15%-ot már rég nem az a játék amire én az elején jelentkeztem...
Dátum: 2009.06.23. 09:26:41
Eszembe ötlött egy új fejlesztési lehetőség, ami nem ad túlzott tápot a játékba:
Hátas: max.-os csapdakészítéssel direkt lovaglásra alkalmas állatot is be tudsz fogni (a siker esélye a megszokott de direkt hátas befogásra kell koncentrálnod, hasonlóan a célzott vadászathoz) az így befogott állat külön helyet foglal(nem számít bele a vezetőkészség korlátba) és dupla költség a beidomítása. Ha beidomítottad akkor alap szintje/2 mp-el csökkenti a vadászat időt. (pl: 50-es alapszintű állat 25 mp-vel csökkenti a vadászat idejét) a hátas csatában nem lép szintet de a kennelben gyakorlatoztatható hasonlóan a sima állatokhoz és 2 szintenként további 1mp-vel csökkenti a vadászat idejét.
lovaglás szakértelem: minél jobban lovagolsz annál hatékonyabban vagy képes bejárni a környéket és akár le sem kell szállnod a hátasodról, hogy eredményes legyél. A szakértelem 10-30-60-as szintjén 1-2-3%-al növeli a vadászatért kapott Le mértékét ill szintenként 1%-al növeli a hátasod hatékonyságát. (50-es szaki + 50-es alapszintű állat =37,5 mp-vel csökken a vadászat ideje)
Amennyiben megvalósul célszerűen érdemes meghatározni egy minimumot a vadászat idejére, mondjuk 1 perc alá semmilyen módon nem csökken a vadászat ideje.
Hátas: max.-os csapdakészítéssel direkt lovaglásra alkalmas állatot is be tudsz fogni (a siker esélye a megszokott de direkt hátas befogásra kell koncentrálnod, hasonlóan a célzott vadászathoz) az így befogott állat külön helyet foglal(nem számít bele a vezetőkészség korlátba) és dupla költség a beidomítása. Ha beidomítottad akkor alap szintje/2 mp-el csökkenti a vadászat időt. (pl: 50-es alapszintű állat 25 mp-vel csökkenti a vadászat idejét) a hátas csatában nem lép szintet de a kennelben gyakorlatoztatható hasonlóan a sima állatokhoz és 2 szintenként további 1mp-vel csökkenti a vadászat idejét.
lovaglás szakértelem: minél jobban lovagolsz annál hatékonyabban vagy képes bejárni a környéket és akár le sem kell szállnod a hátasodról, hogy eredményes legyél. A szakértelem 10-30-60-as szintjén 1-2-3%-al növeli a vadászatért kapott Le mértékét ill szintenként 1%-al növeli a hátasod hatékonyságát. (50-es szaki + 50-es alapszintű állat =37,5 mp-vel csökken a vadászat ideje)
Amennyiben megvalósul célszerűen érdemes meghatározni egy minimumot a vadászat idejére, mondjuk 1 perc alá semmilyen módon nem csökken a vadászat ideje.
Dátum: 2009.06.22. 19:03:34
Ez is csak azért van mert a félszemű hiába verte itt a tamtamot a redves farkával, hogy NEM ÉRI MEG.
Dátum: 2009.06.20. 23:12:01
Sőt eltelt több mint fél év és 1-es szinten még most is a köcsög közelharcosok dominálnak aki meg varázslattal akar nyerni az sehol nincsen. Még jó, hogy magasabb szinten (2-es) már a varázslóknak is van esélyük ringbe szállni.
Csak azért baromság amit írsz mert kb. 30-as szintig nem igazán van különösebb stratégia a (vagy pók eszel vagy szopsz) a többség(mármint a nem pókok) az LE szerző képességeket max.-olja és közben úgy játszogat ahogy tud, 30 fölött meg ha nem is dönti el a varázslat a csatát azért igencsak partiban van a közelharci sebzésekkel, 50 fölött meg egyszerűbb 200-as IQ-t csinálni 150-es tauval, mint ugyan ekkora támadást erőt kritet védelmet stb. de azért 60 körül (a visszafogottat fejlesztők kicsit előbb) már majd mindenkinek összejönnek a harci skillek is és onnantól ha valaki tartja a lépést akkor azért a közelharc eléggé meghatározó... Az igazi különbség annak köszönhető, hogy az eredményes fizikai harchoz több LE-kell. Ha meg 30 karakterből 25 varázslatra gyúr ne csodálkozzunk azon, hogy a varázslatok döntik el a csatát.
Ebből szerintem nem az következik, hogy (1-es szintet leszámítva) a "varázsló" stratégia bárhol bármikor előnyben lenne, az már sokkal valószínűbb hogy az uniformizálódás miatt azok akik mondjuk +10%-al többet sebeznek varázslattal vagy közel harcban enyhén szólva előnyben vannak a többiekkel szemben.... sajna jelenleg nem igazán van nyerő stratégia azon kívül, hogy mindent kell fejleszteni ezért az ilyesmi smaragd utálatot és enyhe rubin undort eredményez. De ettől még mindenki egyforma lesz egy idő után, Nasdfil talán kicsit kilóg az élen a sorból (talán egyetlen egyoldalúan fejlesztett karakterként az élen) és sajna nincs első kézből információm, de Arieléket nem igen lehet panaszkodni hallani, hogy elszaladt vele a ló és nem tudnak vele semmit se kezdeni...
Régen volt némi vita, hogy az elementáris vagy a spektrális jobb e kb. erre hasonlít a harcos vs varázsló téma. Teljesen tökmindegy ki melyiket tartja jobbnak, mind a 2-öt tolni kell ameddig csak lehet a különbség csak annyi, hogy a tö-knek csak elméleti max.-a van egy idő után már mindenképpen tolsz mást is az IQ vagy a támadás helyett mivel annyira sokba kerül 1 pont, hogy még a leghülyébbek is belátják, hogy nem éri meg.
Csak azért baromság amit írsz mert kb. 30-as szintig nem igazán van különösebb stratégia a (vagy pók eszel vagy szopsz) a többség(mármint a nem pókok) az LE szerző képességeket max.-olja és közben úgy játszogat ahogy tud, 30 fölött meg ha nem is dönti el a varázslat a csatát azért igencsak partiban van a közelharci sebzésekkel, 50 fölött meg egyszerűbb 200-as IQ-t csinálni 150-es tauval, mint ugyan ekkora támadást erőt kritet védelmet stb. de azért 60 körül (a visszafogottat fejlesztők kicsit előbb) már majd mindenkinek összejönnek a harci skillek is és onnantól ha valaki tartja a lépést akkor azért a közelharc eléggé meghatározó... Az igazi különbség annak köszönhető, hogy az eredményes fizikai harchoz több LE-kell. Ha meg 30 karakterből 25 varázslatra gyúr ne csodálkozzunk azon, hogy a varázslatok döntik el a csatát.
Ebből szerintem nem az következik, hogy (1-es szintet leszámítva) a "varázsló" stratégia bárhol bármikor előnyben lenne, az már sokkal valószínűbb hogy az uniformizálódás miatt azok akik mondjuk +10%-al többet sebeznek varázslattal vagy közel harcban enyhén szólva előnyben vannak a többiekkel szemben.... sajna jelenleg nem igazán van nyerő stratégia azon kívül, hogy mindent kell fejleszteni ezért az ilyesmi smaragd utálatot és enyhe rubin undort eredményez. De ettől még mindenki egyforma lesz egy idő után, Nasdfil talán kicsit kilóg az élen a sorból (talán egyetlen egyoldalúan fejlesztett karakterként az élen) és sajna nincs első kézből információm, de Arieléket nem igen lehet panaszkodni hallani, hogy elszaladt vele a ló és nem tudnak vele semmit se kezdeni...
Régen volt némi vita, hogy az elementáris vagy a spektrális jobb e kb. erre hasonlít a harcos vs varázsló téma. Teljesen tökmindegy ki melyiket tartja jobbnak, mind a 2-öt tolni kell ameddig csak lehet a különbség csak annyi, hogy a tö-knek csak elméleti max.-a van egy idő után már mindenképpen tolsz mást is az IQ vagy a támadás helyett mivel annyira sokba kerül 1 pont, hogy még a leghülyébbek is belátják, hogy nem éri meg.
Dátum: 2009.06.20. 22:29:48
Én is feljelentem magam, de inkább nem indoklom miért majd az okosok megmondják, ők úgy is jobban tudják.