Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Emishi

Dátum: 2016.05.18. 18:16:05
Jo otlet alapvetoen. Ket negativumot azert megfogalmaznek. Megegy dolog amit kattintgatni kell, ahelyett hogy a fobb dolgokra lenne fokuszalva.
Masik, aki mar most tapos csatlosokkal az meg taposabb lesz es ez mar tenyleg hajaz a csatlosok ura nevvaltoztatasra

Mod: "A celom az, hogy jo legyek...."
Dátum: 2016.05.18. 10:06:17
Dél?

Még nem voltam BU-n. Mióta feléledtem ez az első
Dátum: 2016.05.18. 09:13:43
Igen.
Dátum: 2016.05.17. 20:36:01
Egyszer már volt egy javaslatom most leiírom megint, kicsit összeszedettebben megpróbálva.

Ha felér valaki a max szintre jöjjön be egy új stat(fantázianév, tökmind1 micsoda). Ez a stat portya győzelem/vereség arányán módosul, kb 2, 2,5vereség/1 győzelem lenne az arány, hogy mégiscsak legyen valami haladás és motivációja a játékos mezőnynek. A max szinten lévő EH és vadászat, sajtolás, térkapu "jövedelmet" szorozná egy arány számmal. Negatívba nem mehet a stat a 0=100%ja az alap szintnek. Valamint ez a stat adná meg azt a range-t is, hogy ki kit üthet.

Így kirajzolódik a karakterfejlesztés sikere, megmaradnak az erőviszonyok, megmarad a max szint. Aki eddig jól fejlesztett van motivációja tovább fejleszteni, mert így több bevételhez juthat, viszont ha nagyon elhúz ezzel a stattal akkor nem fog elérni senkit. Aki meg nem akarja, hogy üssék az nem portyázik. ÉS ITT MEGJEGYEZNÉM, hogy CSAK A VALÓDI portyáért járna a stat. Ergó, ha valaki fel is ér a max szintre és rommáverik mára kezdésnél, lenne lehetősége felzárkózni úgy, hogy csak SzB-zik és vadászik. Szerintem ezzel a rendszerrel jól be lehetne lőni a dolgokat, mind a felzárkóztatást és azt is el lehetne kerülni, hogy felérek a szintre és folyamatosan ripityára vernek. Új taktikázásokra adna lehetőséget, megérné kockáztatni, mert a LE-n kívül nő a szorzószámom is a bejövetelre. Ergó, ha kockáztatok és nyerek akkor több LE-hez jutok és tudok fejlődni. Így megmaradhatna a konstans szint mégis lenne haladás és egy korlát, hogy bárki ne ütögethessen bárkit.

Az arány azért lenne 2, 2,5vereség/1 győzelem, mert nyilván akkor is járna a statmódosulás, ha megtámadnak és vesztek vagy győzök. Ezzel megoldódna a LE-n való csücsülgetés is, mert a másiknak érdeke laposra verni a pofámat és amellett, hogy idővel több LE-hez fog jutni mint én az éléskamrámat is kifosztja amit bespejzoltam.

Ez egy 1.0ás verzió lenne, de a fő irányvonalakat leírtam. Én ebben látok fantáziát, hogy a lehető legkevesebb kiskapu és érdek sérüljön, viszont így össze tömörödne a mezőny és aki ügyes az hamar előrébb léphet.

Mód: Járhatna az SzB-ért is, de töredéke, hogy ne lehessen NPC-n fejlődni annyit, viszont ezt kiküszöbölné a holt tereket is, mert a klónokat csak le tudja győzni mindenki.
Dátum: 2016.05.14. 21:40:30
Nekem nem lesz meg. 6 kaland hianyzik. Tobb mint 6 napi eroforrast eltotlam, tartalekokat is. Statisztikailag meg kene lennie tartalek nelkul is, de meg azzal sem....
Dátum: 2016.05.14. 17:53:05
Tobb mint 6 napi eroforras belement es nem 0 kalanddal kezdtem neki, ennek ellenere megsem lesz meg. Azt meg elfogadom hogy van amit alacsony szinten nem tudok megcsinalni, ez 7bol 1 feladat mindig, de hogy ekkora SZIVAS legyen megint a szutykos random miatt az mar felhaborito....
Dátum: 2016.05.14. 10:48:51
Remek ez a kalandos feladat, de miért törvényszerű állandóan, hogy ilyenkor a töredékére csökken a kalandtalálás esélye......
Dátum: 2016.05.14. 08:04:08
Vagy világok egyesítées és SzB eltörlés... máris megérné portyázni és megoldódna a spejzolás is
Dátum: 2016.05.13. 12:21:10
Ha VF-esként elhasználok egy EH-s esszenciát mi történik? semmi?
Dátum: 2016.05.06. 15:36:14
A KH kiterjesztes sem lenne rossz.

Valamint hordafuggetlen szovetsegek es haboruk. Az SzBt total kilonem. Haboruert jarjon a mostani token, kapjon a gyoztes es a vesztes is csak kevesebbet, meg meg valami hogy megerje. Haboruban lehet rabolni, mert ugye nem mukodik a transzcendalis. Igy megerne ismet pvpzni es figyelni.

Ja es megvalami igen, a kronot ki kene loni teljesen. A vilag is eleg sokat gyorsult, az 5(4)perc varakozasi ido rengeteg...
Dátum: 2016.05.05. 13:04:34
Valahogy értelmet kell adni annak, hogy az ember győzni akarjon és ne csak farmville módjára nyomogassa a + jeleket a karakterlapon. Ha nem teszel különbséget akkor mégis mi alapján fogod azokat jutalmazni akik "ügyesebbek"? Aki erősebb több LE-t kap, viszont csak erősebbekkel tud megküzdeni, ilyen egyszerű. Itt már a karakterfejlesztés, rablás, szemfülesség adná ki azt, hogy ki sikeresebb.
Dátum: 2016.05.05. 09:17:40
A gyozelemert mindig tobb jar minr a veresegert, mert kulonben nincs fejlodes. Kb 1 gyozelem 2 vereseggel erne fel. Igy lehet haladni folyamatosan, megis van tetje.

Mód: csak villamoson voltam és szállni kellett

Szóval még annyi, hogy valamivel számon kell tartani az erő különbséget. Ha megáll a TP növekedés, mi alapján fognak a karakterek LE-t kapni amiből fejleszthetnek? Szerintem ez egy reális rendszer lenne. Számolni kéne egy konstanst, hogy mennyi a LE/TP arány az utolsó TP-s szinten. Ez megmaradna egy állandónak és a dicsőség stat ezt növeli. Negatívba nem mehetne értelem szerűen csak az alapra csökkenhetne, de mivel 1 győzelem 2 vereséggel ér fel ezért biztosítva lehetne a folyamatos fejlődés. És ez a szám növelné folyamatosan az SzB csatákért, vadászatért, térkapuért stb. járó LE-t. Ezzel visszatérne a PvP mert csak úgy tudnál dicsőség pontot szerezni, ha rendes játékost ütsz és csak ezzel léphetsz feljebb. Ez ad némi lehetőséget a taktikázásra is, mert ha állandóan nyersz feljebb kerülsz, de több LE-t kapsz, ha direkt nem ütsz csak farmolsz akkor akik elhaladnak melletted szintén többlet LE-t fognak kapni ergó mindenki motiválva lenne, hogy harcoljon, fejlődjön. Az arányokat még ki kéne találni, de ha lenne egy szint maximum csak ez alapján tudom elképzelni azt, hogy ne sérüljön az eddigi karakterfejlesztés, ne legyenek új erőforrások és legyen egy további célja a játéknak.
Dátum: 2016.05.04. 17:12:56
Az MMR(vagy hívhatnánk dicsőségpontnak is,) alapú ötletet teljesen elvetitek?
Dátum: 2016.05.03. 22:39:53
Szerintem mindenféleképpen demoralizáló lenne a topnak, hogy aki utoléri őket LE szorzót kap. Amiben én rációt látok az egy új "stat" bevezetése, amit írtam is feljebb. A tényleges szint megmaradna, kicsit olyasmi, mint pl WoWban az aréna rendszer. Amennyi az MMRed(match making rating)hasonló játékosokat kapsz összekombinálva a tényleges Ratingeddel. Ha zsinórban állandóan nyersz akkor az MMR-ed megnövekszik, elhúzhatsz a tényleges rating mellett és keményebb ellenfeleket kapsz. Valami hasonló rendszert kellene kiépíteni itt is, hogy hasonló ellenfeleket lehessen támadni. Csak az arányszámokat kell belőni, hogy miért mennyi rating jár(+-) és mekkorák a távok. Így be lehetne lőni a tényleges ütőtávot és valahol reális is. Ha az ember kemény idővel megtalálják a keményebbek, ha helyt áll és fejlődik tovább tud lépni. Sajnos a talira most nem fogok tudni elmenni, ha valakinek tetszik ez az ötlet tolmácsolja tovább legyen oly kedves

Másik: mi lesz a LE/TP aránnyal? A fejlesztés egyre drágul, viszont a "bevétel" nem fog növekedni hanem konstans lesz, ergó egyre lassabban lehet haladni. Emiatt talán lesz némi lehetősége felzárkózni azoknak akik eljutnak a max szintre, viszont ez méginkább pay to win kategóriába taszítja a játékot, mert lényeges taktikai elemek ki fognak esni.

A háttérszámolónál nyilván a legtöbbet választanám, ez azért nem reális, mert nem én dolgoztam meg a haszonért, mégis hozzám vágják.

Ez a dolog nagyon komplex, szerintem az eddigi legkomplexebb az itteni történelemben

Mód: még az MMR-es rendszerhez annyit, hogy ez alapján kapnál egy szorzót, minél nagyobb, annál magasabb a szorzó(természetesen a LE-re). Így aki ügyesen fejleszt hamarabb előre juthat, rabolni ugyanúgy lehetne, mint eddig. De valójában a portya győzelmek adnák a ratinget, így aki egy ideig csak vadászik/térkapuzik az is tudna mit behozni. Szerintem ebben a rendszerben van ehhez affinitás csak megfelelően kell kidolgozni. Aki meg eddig küzdött, hogy tápos legyen, az hamar bezsebel sok győzelmet, megnő az MMR-je és a LE szorzó, ezért nem dolgozott eddig hiába, nem lenne arconcsapva.
Dátum: 2016.05.03. 17:36:05
Igen ez elég sok kérdést felvetne. Be lehetne vezetni azt, hogy a max szint elérése után a karakterlapon megjelenne egy TP számláló és bizonyos "rangen" kívül nem tudnak ütni. Így ha szintben be is hozza a nép az elöljárókat nem ütnék be őket rögtön a földbe. Valamit ki kell találni, mert különben olyan, mint az MMO-kban, hogy firssen elérem a max szintet és 1hitelnek pvp-ben, mielőtt le tudnék nyomni egy gombot is. Ha ötleteket vártok akkor nem ártana szerintem kicsit konkrétizálni, hogy valójában mik lennének ezek a fejlesztések, miért áll az útjában a szintlépés. A kraftolásról már volt szó, nem rossz ötlet, persze egy olyan rendszert kell ebben is kitalálni ahol a gép maga generálja a fejlődést, hogy legyen miért küzdeni.

Viszont, ha bekerül egy max szint azt minél hamarabb be kéne vezetni, hogy az ember tudjon tervezni. Engem annyira nem érint a jelenlegi 62. szintemmel, de aki fenn van a darálóban az megütheti a bokáját.

Szerintem dobjatok be több infót, több kockából könnyebb várat építeni
Dátum: 2016.05.01. 11:10:53
+
Sok más is van, pl lélekenrgiáért vehető gyógy/manaitalt nem akarok akár 1 őskőért sem kiforgatni....
Mennyi időspórolás...király lett!
Dátum: 2016.04.26. 16:45:48
Áhá!Köszi
Dátum: 2016.04.26. 11:31:12
A tudas fajanak az epitese hogy zajlik? Ha jol ertem ami a wikin irva van, amit a naponta gyujtott energiateglakert kapnank LE epul be ejjel es ezen felul meg epiteni is lehet?

Elore is koszo!
Dátum: 2016.04.21. 18:55:06
A mestertolvaj AF működik SzB-n?

Valamint a hasznos vadászat AF kitanulásához EH kell, viszont az nem tűnik el térkifordításnál, hanem megmarad. Ha ki van téve és mégis VF-en vagyok, kifejti a hatását?

Előre is köszi!