Hozzászólások - Craslorg
Dátum: 2012.02.21. 18:29:10
Ha jól emlékszem 1/3-al növeli az esélyt (~33%), azaz alap 2%-ból 2,67% lesz, ha van térképkereső varázsvessző, akkor 2,5% helyett 3,33%, térképkeresés szaki megfelelő szintű megléte esetén 3% helyett 4%, varázsvessző és térképkeresés szaki esetén 3,5% helyett 4,67% az esély. Ezt módosítja természetesen a létszámtól függő szorzó, ami jelenleg ismeretlen, hivatalosan nem is lesz ismert, de az event kezdete után már lehet rá következtteni.
Dátum: 2012.02.21. 17:34:23
A féléves aukciós bérlet hatóideje 24-én, pénteken lejár, ne feledjétek!
Dátum: 2012.02.20. 21:35:03
Akkor azok panaszkodnának, akiknek alacsony az egészségük, mert nem érdekli őket az UV bajnoki rendszer. Magas egészségnél nagy szükség nincs ezekre az italoknál, hiszen azért van magas egészség. Max epikusnál, esetleg entitásnál. Ugyanakkor ha növelve van a hatásfoka, akkor elég lesz sok esetben alacsonyabb szintű ital, ami LE-ben olcsóbb, ez pedig nem hiszem, hogy cél lenne. Az viszont mindenképp jó lenne, ha az egymás utáni italok hatásában nem lenne átfedés. Mármint alacsonyabb szintű maximuma nagyobb, mint a következő minimuma. Itt fixen kéne valami a drágább előnyére.
Dátum: 2012.02.20. 21:24:38
A 150(? erről még nin infó, max tipp) akkor kell, ha 4. a csapatod és a legjobbat akarod. Minden egyéb esetben 100(?), 50(?) vagy 10 db kell.
Dátum: 2012.02.20. 17:37:49
Ebből az 1-es mindenkinek ott van, kb 10 vadászatnyi vagy 15-16 EH-s portyányi LE. A 3-as meg minden eventben így van A 2-es a rákfenéje ennek az eventnek, de ez ugye ismert szerencsefaktor.
Dátum: 2012.02.20. 15:35:13
Pont a kereskedelem övénél számít 100-as szint fölött a platina (amennyiben megvan a feketepiaci tagság is).
Emellett 1% bónusz kedvezmény (szakértelem, vadászat) folyamatos játék mellett maximum 3-4 hónap alatt visszahozza az árát. Amennyiben szaki vagy tulfejlesztőt (itt 0,5% az aranyhoz képest) veszel, ott számít, hogy mennyire tápolod a szakértelmeidet vagy tulajdonságaidat, de 6-8 hónap alatt ott is visszajön. Persze ha nem folyamatos a játék, akkor valóban ennél hosszabb időt vesz igénybe míg visszahozza a nevezési költséget.
Emellett 1% bónusz kedvezmény (szakértelem, vadászat) folyamatos játék mellett maximum 3-4 hónap alatt visszahozza az árát. Amennyiben szaki vagy tulfejlesztőt (itt 0,5% az aranyhoz képest) veszel, ott számít, hogy mennyire tápolod a szakértelmeidet vagy tulajdonságaidat, de 6-8 hónap alatt ott is visszajön. Persze ha nem folyamatos a játék, akkor valóban ennél hosszabb időt vesz igénybe míg visszahozza a nevezési költséget.
Dátum: 2012.02.20. 13:21:31
Az előző térkép event alatt már volt szó róla, hogy lenne a játékban egy részletesebb leírás a szabályairól, úgy látom ez nem valósult meg. Emellett az eseményekbe sem ártana beírni, nem csak a hírekbe, mert sokan reggel bejelentkeztek és maximum holnap reggel látják újra azt az oldalt, akko meg már rövid idő van a legolcsóbb nevezéshez.
Nem szerepel a leírásban, hogy nagyobb térképdarab számnál +1, +2, +3-as díj is nyerhető (nyilván platina csak akkor, ha van arany, ez benne van).
Jó lenne, ha ezeket nem a fórumban böngészve kellene összevadászni.
Nem szerepel a leírásban, hogy nagyobb térképdarab számnál +1, +2, +3-as díj is nyerhető (nyilván platina csak akkor, ha van arany, ez benne van).
Jó lenne, ha ezeket nem a fórumban böngészve kellene összevadászni.
Dátum: 2012.02.20. 12:12:32
Szerintem pont a prémium tagság heti 6 ősköve a legolcsóbb, amiért a játékban fizetni lehet. Havi 24-30 őskő, míg egy pajzs vagy páncél magasabb szinteken már 40-50 őskő, aki küldizik, annak meg még a felszerelések díja is eltörpülhet pl a TP-s cuccok mellett, amit a dögöknek vesz. Igaz, maga a prémium tagság egyébként is csak a CSP-re ad bónuszt, másra ez sem.
Amennyiben úgy értetted, hogy ezen felül adna valamilyen bónuszt (pl. PP-re), annak nem látom értelmét, mert aki jelenleg prémiumos, ugyanúgy fizetne ezekért.
Ha rosszul gondoltam az általad írtakat, akkor sorry.
Amennyiben úgy értetted, hogy ezen felül adna valamilyen bónuszt (pl. PP-re), annak nem látom értelmét, mert aki jelenleg prémiumos, ugyanúgy fizetne ezekért.
Ha rosszul gondoltam az általad írtakat, akkor sorry.
Dátum: 2012.02.20. 09:57:31
Idézet: Kvnoemi - 2012.02.20. 09:13:20
Talán olvasd végig
Idézet: Miklós - 2012.02.18. 15:23:14
A VFel kapcsolatban, az az ötlet merült fel, hogy ne a vadászat TP-t felezze, hanem a vadászat LE-t duplázza. A LE/TP arány így megmarad, viszont megszűnik a lassabb fejlődés. A dolognak egy apró hátulütője van, hogy a VF egyetlen hátránya, a lassabb fejlődés megszűnik így. Lehet esetleg egy arany középút lenne a jó, nem dupla, hanem teszem azt +50-80% LE vadászatra. És persze a dolog választható lenne egy AF képességen keresztül v egy relikviával, hogy a VF a régi módon működjön vagy inkább így. Nyilván a dolog egyik előnye lenne hogy végre lehetne berakni jutalmakat a gyorsabb szintlépésért. Egyébként az új AF képességek között lesz olyan, hogy +5% LE vadászatra EHsoknak (a teljes egyensúly kedvéért talán rakunk be a VFeseknek meg olyat, hogy nekik a portyára +5% LE, de ennek vszinűleg nincs túl sok értelme).
Ezen mi választható?
(Bocsi, értem. Választhatok, hogy elfogadom, vagy megyek a fenébe.)
A VFel kapcsolatban, az az ötlet merült fel, hogy ne a vadászat TP-t felezze, hanem a vadászat LE-t duplázza. A LE/TP arány így megmarad, viszont megszűnik a lassabb fejlődés. A dolognak egy apró hátulütője van, hogy a VF egyetlen hátránya, a lassabb fejlődés megszűnik így. Lehet esetleg egy arany középút lenne a jó, nem dupla, hanem teszem azt +50-80% LE vadászatra. És persze a dolog választható lenne egy AF képességen keresztül v egy relikviával, hogy a VF a régi módon működjön vagy inkább így. Nyilván a dolog egyik előnye lenne hogy végre lehetne berakni jutalmakat a gyorsabb szintlépésért. Egyébként az új AF képességek között lesz olyan, hogy +5% LE vadászatra EHsoknak (a teljes egyensúly kedvéért talán rakunk be a VFeseknek meg olyat, hogy nekik a portyára +5% LE, de ennek vszinűleg nincs túl sok értelme).
Ezen mi választható?
(Bocsi, értem. Választhatok, hogy elfogadom, vagy megyek a fenébe.)
Talán olvasd végig
Dátum: 2012.02.20. 08:51:40
Minthogy bejöttek a sisakok és ezért az öltözékek variációs száma is nő, lehet jó lenne még néhány palotaszint újabb öltözetekhez vagy spontán növelni a kényelmi funkció alapértékét 2-3-mal.
Javasolnék valami jelzést arra, hogy az adott napon eddig mely módokon szerzett az ember fia/lánya szilánkot. Akár a karakterlapon 5 sor és mellette zöld pipa, ha megvolt és piros X, ha még nem volt meg. Az ember gyorsan felejt és nem mindig emlékszik rá, hogy aznap csinálta-e vagy sem. Igaz, a kalandon kívül minden más dátum szerint adott lehet, de ne kelljen ezeket külön keresgélni, amennyiben lehetséges.
Dátum: 2012.02.19. 12:53:49
Sehogy. Hasonló dátumokra és úgy egyáltalán dátumokra ne kérdezz rá. Abban a minimális esetben, amikor nem lexikális az értékelés, már szerepeltet fogsz kapni, mert az adatbázis így is telítve van mindenféle dátumokkal, amelyek közül így is kell utólag is törölni.
Dátum: 2012.02.18. 19:39:06
Mivel nincs felejtés, így másnak sincs, azaz a szintátlagod tuti 0, így mindenkinek ebből fogja generálni a próbát, ami 70-es szinten max 24 lehet (vagy 23, ha lefelé kerekít)
Dátum: 2012.02.18. 18:20:31
Nem. A Föld úgynevezett geoid alakú. Az egyenlítői sugara nagyobb, mint a sarki. A Chimborazo majdnem az egenlítőn helyezkedik el, míg a Mt. Everest a 30-35. szélességi kör mentén (vagy valahol ott). A két hely között a sugárban több km eltérés van, ami miatt a Föld középpontjától a Chimborazo csúcsa messzebb van, mint a Mt. Everestté. Jó kérdés!
Dátum: 2012.02.18. 16:36:36
Sehol nem írtam ilyet. Az AF pont miatt panaszkodtál, hogy neked kevés van VF-esként. Erre megoldás az EH. Az, hogy neked a VF és kevesebb AF vagy EH és több AF éri-e meg, már a te döntésed.
Dátum: 2012.02.18. 16:18:00
EH-ra váltasz és lesz AF pontod. Ez egy megoldható probléma. Az AF bevezetésekor ez le lett írva sokszor, hogy a VF-eseknek kevesebb jut.
Dátum: 2012.02.18. 16:15:54
Idézet: Kvnoemi - 2012.02.18. 15:37:43
Akkor még nem volt VF, így nem is nagyon volt mihez viszonyítani hátrányt. A legelején sokaknál a cél, hogy folyamatos játék mellett az LE-t maximalizálják TP-től függetlenül és haladjanak. Gyakorlatilag a legtöbben ezt csinálták, néhányan kezdtek el pókoskodni, mikor látták, hogy nagyokat is lehet rabolni odafigyeléssel, kémgömb megfelelő használatával. Ettől a játékosok nagy részénél megmaradt a normál vadászat és mellette esetleg portya (lévén akkor még EH sem volt, így az egyetlen állandó LE bevételt a vadászat jelentette). Sőt, a szinguláris is népszerű volt, hiszen ezzel lehetett erősebb fegyverekhez és persze ezzel együtt több LE-hez jutni.
Bekerült a VF és borult a bili, felborult a rendszer, a top dönthetett, hogy vált vagy a megszokott módon marad elől, ahogy 1 évig azóta játszott. Nyilván sokan befékeztek a VF miatt, de maradtak néhányan, akik maradtak és azóta is ott vannak. Ők már nem állhatnak le vele, mert akkor - ahogy beérik őket - elvesztek és "törölhetnek". Majd bekerült az EH, amivel kialakultak a nem vadászó, csak EH-zók,. Mindemellett a VF-esek lehetőséget kaptak a PP-ik elköltésére a kihívás által, amivel maradtak lassú tempón, de mégis tápot szereztek nulla kockázattal.
Szóval a játék egyre szerteágazóbb lett - ami nem baj - és belassult. Ez utóbbi már baj Miklóséknak is, mert - mint minden RPG-ben - a TP-nek jónak kellett volna lennie, hogy megérje hajtani előre, de ez itt a visszájára fordult.
Akik most nagyon elöl vannak, azok valószínűleg maguk akartak odakerülni. Nyilván amikor az volt számukra a cél, hogy minél magasabb szintre jussanak, nem gondoltak az ezzel járó hátrányokra. De nem hiszem, hogy az egész játékot kell megváltoztatni e-miatt. Szerintem nem a többieket kell "felhúzni" hozzájuk.
Akkor még nem volt VF, így nem is nagyon volt mihez viszonyítani hátrányt. A legelején sokaknál a cél, hogy folyamatos játék mellett az LE-t maximalizálják TP-től függetlenül és haladjanak. Gyakorlatilag a legtöbben ezt csinálták, néhányan kezdtek el pókoskodni, mikor látták, hogy nagyokat is lehet rabolni odafigyeléssel, kémgömb megfelelő használatával. Ettől a játékosok nagy részénél megmaradt a normál vadászat és mellette esetleg portya (lévén akkor még EH sem volt, így az egyetlen állandó LE bevételt a vadászat jelentette). Sőt, a szinguláris is népszerű volt, hiszen ezzel lehetett erősebb fegyverekhez és persze ezzel együtt több LE-hez jutni.
Bekerült a VF és borult a bili, felborult a rendszer, a top dönthetett, hogy vált vagy a megszokott módon marad elől, ahogy 1 évig azóta játszott. Nyilván sokan befékeztek a VF miatt, de maradtak néhányan, akik maradtak és azóta is ott vannak. Ők már nem állhatnak le vele, mert akkor - ahogy beérik őket - elvesztek és "törölhetnek". Majd bekerült az EH, amivel kialakultak a nem vadászó, csak EH-zók,. Mindemellett a VF-esek lehetőséget kaptak a PP-ik elköltésére a kihívás által, amivel maradtak lassú tempón, de mégis tápot szereztek nulla kockázattal.
Szóval a játék egyre szerteágazóbb lett - ami nem baj - és belassult. Ez utóbbi már baj Miklóséknak is, mert - mint minden RPG-ben - a TP-nek jónak kellett volna lennie, hogy megérje hajtani előre, de ez itt a visszájára fordult.
Dátum: 2012.02.18. 11:52:08
Szerintem emailben (info @... vagy bug @ vegzetur . hu) írd meg nekik, mert itt úgyse ér semmit. Én ilyet még nem tapasztaltam, pedig minden küldi kész és napi 8-10 küldit csinálok, szóval maximum egyszeri, egyedi eset vagy esetleg valamit elnéztél. Más reakciót itt ne várj.
Dátum: 2012.02.18. 10:44:05
Nem tudom, hanyas szintű vagy, de ezek szerint nagyon kicsit dobtál és nem szántál rá kristálypontot. A multkor említett számítás azt jelentette, hogy átlagosan ilyen esetben a ~szint/3 max lehetséges kristálypont ~16,5%-át költöd el, ettől még felső szélsőérték van, ha a próbára pont maxot dob, a te dobásodra meg 1-et. Ennek esélye egyébként 1/(szint/3)^2, ami pl 60-as szinten 1/400, de pl hasonlóan maximális próbadobásnál, ha te kettest dobsz, azaz majdnem minimumot, az már 4/(szint/3)^2, ami 60-as szinten 1/100 és így tovább.
Majd csinálok egy táblázatot gugliban egyszer, ahol mindenki tudja ellenőrizni az esélyeit és hogy MAX mennyi kristálypontot kell 1-1 próbába beleölnie, hogy fixen sikerülhessen a próba (azaz beállítania).
Majd csinálok egy táblázatot gugliban egyszer, ahol mindenki tudja ellenőrizni az esélyeit és hogy MAX mennyi kristálypontot kell 1-1 próbába beleölnie, hogy fixen sikerülhessen a próba (azaz beállítania).
Dátum: 2012.02.17. 20:33:09
3-ashoz: Ha átbillen minden az EH felé (ami egy szint után már most is megvan), akkor az optimalizátorok nem fognak több szintet lépni, mert nemes egyszerűséggel nem vadásznak. Az EH-ra adó bónuszt kreálni maximum úgy lehet, hogy ahhoz a bónuszhoz szükség legyen vadászni is (pl eventhez hasonló tevékenységpontot csak vadászattal lehet szerezni), de ekkor az 1 vadászat + 1 EH-s portya már megérje váltani a VF-ről.