Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Aurri

Dátum: 2012.03.11. 14:44:13
Idézet: Craslorg - 2012.03.11. 13:53:48
Véleményezem őket

Ezek a véleményeim róluk, mindemellett, ha a korábbi javaslatokból most programoznak le, nem hiszem, hogy most még újakat vennének fel.


Köszi a véleményeket. És azok a korábbi javaslatok hol lelhetőek fel?

Az alacsony őskő költségű ideiglenes TP-adó állatfelszerelések ötletét maximálisan támogatom, tényleg elég régóta meg volt említve, és most a szerencsekerékes kiadásemelkedéssel aktuálisabb is mint valaha. A sajtoló mátrix egy plusz javaslat csupán az elszállt állatfelszerelések árcsökkentésére. Elsősorban azoknak szól, akik amúgy is extrém költségeket áldoznak a Beho számára, így szerintem teljesen jogos is az javaslat. Pláne, hogy meggyőződésem szerint lendíthetne az őskő vásárlási kedven, azok körében akik eddig drágának találták a hízóállatok felnyergelését TP-adó cuccokkal.
Dátum: 2012.03.11. 13:02:05
Ezt jó hogy írtad, fel sem tűnt

Azért én megindítottam egy "brénsztormingoló" topicot, talán még nem hiába ötletelünk.

http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,795.0

Ide jöhetnek javaslatok, vélemények.
Dátum: 2012.03.11. 12:54:30
Elvileg a következő fejlesztéssel bekerülnek új AF képességek. Talán már késő matekolni rajtuk, de hátha adunk pár megfontolandó ötletet Miklósnak. Úgyhogy jöhet a brainstorming.

Én fel is vésem kezdésnek pár javaslatom, ezek egy része önző módon a fertőzöttkre vonatkozik. Anno Miklósnak is elküldtem őket és nem zárta ki, hogy valami megvalósulhasson belőle, hátha majd most...

Precíciós kábítás:
AF: 8. Max. szint: 1
Feltétel: 50. szint
A kábítás kap egy szinttől függő szorzót (a -10 támadásra). A szorzót ki kellene balanszolni, de kb 10 szintenként lehetne +10% (így 150-es szinten adna -20 támadást). A lényeg hogy alacsony szinten a kábítás -10 támadása sokkal többet számít, mint magas szinten.

Sajtoló mátrix:
AF: 5. Max. szint: 5
Feltétel: Kényelmi funkció.
Ha kisajtolsz egy állatot akin volt állatfelszerelés/törölsz egy állatfelszerelést visszakapod a tárgy őskő költségének 10%-át AFszintenként (felfelé kerekítve, max 50%-ig).
Megjegyzés: eredetileg LGY-s cuccnak terveztem. Indirekte őskő vásárlási kedv növelő, mint az állatfelszerelés bérlet. A hc játékosoknál a játék legmagasabb költsége messze az álletneveltetés/gradulátumozás.

Szubtéri Fókuszálás:
AF: 10/ szint Max. szint: 6
Előfeltétel: Szubtéri érzékelés 30.

Minden szint után 30-al nő a szubtéri érzékelésed maximuma és minden 30. szubtéri érzékelés szinten más és más erőforrásokat találhatsz a kiégett őskőhöz hasonlóan (KP, LGY, dukát, szilánk, és 5. szinten gradulátum). Az alapesély 1%, további +0,1% jár szubtéri érzékelés szintenként, max 4% esélyig. A kiégett őskövek találási esélye nem növekszik tovább, kivéve ha aktív a vonatkozó ismételhető küldetés (ekkor max. 10%-ig növelhető). 6. szinten új erőforrást nem találhatsz, de minden erőforrás találási esélye +0,1%-al nő szubtéri érzékelés szintenként (max 5%-ig).

Részletesebben:
Első szinten: 30. szubtériérzékelés szinttől 1% alapeséllyel találsz KristályPontot vadászat után. (szinttől függ mennyit)
Szubtéri érzékelés szakértelmed maximuma 60-ra nő. Minden 30 feletti szintje +0,1% eséllyel ad KP-t vadászás után.
Második szinten: 60. szubtéri érzékelés szinttől 1% alapeséllyel találsz LélekGyémántot vadászat után. (szinttől függ mennyit)
Szubtéri érzékelés szakértelmed maximuma 90-re nő. Minden 60 feleti szintje +0,1% eséllyel ad LGY-t.
Harmadik szinten: 90. szubtéri érzékelés szinttől 1% alapeséllyel találsz egy AranyDukátot vadászat után. Szubtéri érzékelés szakértelmed maximuma 120-ra nő. Minden 90 feleti szintje +0,1% eséllyel ad aranydukátot.
Negyedik szinten: 120. szubtéri érzékelés szinttől 1% alapeséllyel találsz SisakSzilánkot vadászat után (szinttől függ mennyit). Szubtéri érzékelés szakértelmed maximuma 150-ra nő. Minden 120 feleti szintje +0,1% eséllyel ad gradulátumot.
Ötödik szinten: 150. szubtéri érzékelés szinttől 1% alapeséllyel találsz egy véletlenszerű gradulátumot vadászat után. Szubtéri érzékelés szakértelmed maximuma 180-ra nő. Minden 150 feleti szintje +0,1% eséllyel ad gradulátumot.
Hatodik szint: Szubtéri érzékelés szakértelmed maximuma 210-re nő. Minden 180 feleti szintje +0,1% eséllyel ad kiégett őskövet/KP-t/LGY-t/AD-t/szilánkot/gradulátumot.

Megjegyzés: Minden szubtéri fókuszálás szint csak max. 30 szintnyi esélyt ad(azaz 1+3=4%), a további szubtéri szintek nem növelik tovább az adott kincs találási esélyét (ahogy a kiegéett őskövek találási esélye sem nő 30. szint felett)., kivéve a 6. AF skill szintet ahol az összes kincs találási esélye 5%-ig növelhető.
Egyszerre egy kincset találhatsz legfeljebb, mégpedig ilymódon: a program kiégett őskő-KP-LGY-dukát-sisakszilánk-gradulátum sorrendben dob esélyt mindegyikre külön, egészen addig, míg valamelyiket ki nem dobja, ekkor azt megkapod, a többire már nem dob.
Cél: vadászat népszerűbbé tétele.

+Egy hozzá kapcsolódó relik:

Tökéletes szubtéri fókusz:
Szint: 100
LGY: 20000
Őskő: 50

A különböző szubtéri fókuszok hatásai összeadódnak, azaz a program mindegyikre külön dob, és akár egyszerre több jutalmat is kaphatsz egy vadászat után.
Továbbá mostantól portyázás során is érvényesül a szubtéri érzékelés szakértelmed, amennyiben nem rabolsz semmit (EH-soknak EH rablásnál is).

Kompenzált energiahasznosítás:
AF: 5/szint, max. szint 10
Gyémántok és fertőzöttek portyabónusza EH esetén is érvényesül. A képesség minden szintje 5% bónuszt jelent, a lehetséges max. 50%-ig (gyémánt bónusz esetén max. 30%-ig).

Megjegyzés: Nincs előfeltétel (mivel bárki lehet fertőzött és relikviával gyémánt is később). Gyémántoknak a bónusz max. 30%, így 6-os szintnél nekik nincs értelme többre húzni a szakit.
Cél: A gyémántok (és a fertőzöttek) EH esetén nem érvényesülő bónusza sokakban vált ki --némiképpen joggal- hiányérzetet (az is felvetődött, hogy ez hibás tervezés és így maradt). Azon túl hogy erősítené a bónuszokat, az EH-nak is erős löketet adna (gyémánt és fertőzött EH, mint taktika teret kaphatna ezáltal)

Koncentrált örjöngés:
AF: 5 /szint, max. 5 szint,
Ha hordatársadat támadod portyában és győzöl, nem csak LE-re, de AFP-re is megkapod a fertőzésbónuszt(+10%/szint, max.50%)


Háborgó őrület II:
AF: 10/szint. Max. szint: 5
Feltétel: Fertőzés 100%.
Kreatív affinitás maximuma minden szinttel nő 1-el. (max. 5)

Megjegyzés: Háborgó őrület (I.) esetén az nullázódik, ha ezt elkezdik fejleszteni, és viszont.
Cél: +5-ös max. szakis szakadék csökkentése fertőzöttek és megtisztultak között. Így már két fontos LE-termelő szaki/taktika közül lehet választani, habár az ultraspec. és transzplant. hátrányát ledolgozni hosszútávon nyilván így sem lehet (és nem is cél).
Esetleg lehetne egy LGy-s relikvia ami lehetővé teszi, hogy a két AF skill ne zárja ki egymást.
Dátum: 2012.03.11. 11:45:03
AZ új AF képesség-tervekről van topic?
Dátum: 2012.03.06. 16:50:05
Megvédenm, szerintem igazat beszél. Nekem is kb 5 gradu megy el hetente, úgy hogy egyiket sem állatra rakom.
Dátum: 2012.03.06. 16:45:54
Noodle: megnéztem 5 (öt) emberről beszélünk. Talán túlélik. A probléma szerintem nem az amiről Te beszélsz,. hanem az, hogy osztanak egyáltalán ennyi játékos között bajnoki medált.
Dátum: 2012.03.06. 16:34:04
*edit: Elnézést van szerencsekerék bérlet. Bár kicsit visszás az 50 őskő, a hasonló célt szolgáló felszerelés bérlet nem kerül őskőbe. De több mint semmi.
Dátum: 2012.03.06. 16:09:01
Az ötlet alapvetően jó és megértem a bevétel maximalizálási szándékot is (sőt fogadni mertem volna vmi hasonló megoldásra), de
1) szerintem 1 őskőért is elég lett volna a plusz gurítás. HC playernek mai naptól 4 őskővel, heti 28(!) őskővel növekedett a kiadása. Ezt kicsit erősnek tartom, tekintve hogy eddig heti 6-ból (+graduk+esetleges álltafelszerelések) meg lehetett úszni. Jasvaslok az új LGY-s cuccok közé szerencsekerék bérletet az állatfelszerelés bérlethez hasonlóan, szerintem ez így lenne fair.
2) Előszőr azt hittem vicc az a tápos álaltfelszerelés. Ilyet nem szabad lett volna engedni, azért valahol ez mégiscsak egy stratégiai játék és nem lottó.
Dátum: 2012.02.24. 23:29:32
Kérdés: A bajnoki medál szerencsére is vonatkozik?

Bajnoki medál: +1 minden tulajdonságra. A szerencsét a landragor eventnél és majdnem mindennél külön kezeli a program a többi stattól, viszont a tulajdonságösszegbe a szerencse is beleszámít.
Dátum: 2012.02.24. 18:00:49
Gtr2: AZ miért jó ha minden hónapban le kell húznod saját magad x őskővel? Mert a térkapu stimulátor erről szólna (ha nem akarsz lemaradni a többiekel szemben), inkább ne adjunk tippeket. Így is rossz előérzetem van a szerencsekerekes fejlesztéssel kapcsolatban.

Kihívásos küldetés lehetne, ha ott is él a portyás küldikre vonatkozó minimum LE/TP szelep. Ha jól tudom anno a 0 LE/TP-.s félelem maitt lett elvetve. Meg úgy alapvetően már nagyon jó lenne egy újragondolt ismételhető küldetéses rotáció.

Az új épületeket meg nagyon várjuk, már mi is a totál értelmetlen dicsőség piramissal szenvedünk, pedig sehol nem vagyunk a nagy szövikhez képest.
Dátum: 2012.02.22. 23:07:35
Szerintem egy valag jó ötlet elhangzott már, amiknek nagy részét Miklós is támogatta, nem feltétlenül kellen újabb agyrémeket gyártani.
Hogy kettőt említsek:

- Vadászat hatékonyságának növelése (spektrális hatékonyságának szinttől függő növelése, vagy/ésmaximumának emelése által). Egyszer meggyőztük Miklóst, meg is igérte hogy be lesz veztve. Aztán csak a V5-ön valósult meg (ott is részben). Pedig le volt vezetve, hogy a legtöbb probléma alalpja a gyenge vadászatban keresendő (kb minden más messze jobb LE átlagot produkál VF-el együtt is) és hogy annak erősítése milyen jótékony hatással lenne a játékra (többek között gyakoribb szintlépés, amiért Miklós foggal-körömmel küzd).

- Felfelé ütés TP-"büntetésének" mérséklése. Ez viszonylag friss téma és Miklós abszolút pozitívan reagált (beismerve, hogy a magas TP kezdetben jutalmazás lett volna, és azóta alaposan megváltozott a játékkörnyezet. Igazából az a meglepő, hogy ehhez kb 2-2,5 év kellett, de ez más kérdés). Ebben lehet bizakodni, bár engem aggaszt hogy a fejlesztési tervek között nem szerepel. Pedig jótékony hatása könnyen prognosztizálható: ha jobban megéri felfelé ütni, többen fognak felfelé ütni, több Tp lesz (még ha ez paradox is, hiszen pont a TP csökkenésébvel éri ezt el, de bizto svagyok benne, hogy összességében ez lesz a hatása), és nem mellesleg egy másik nagy problémát is enyhítene egyúttal az ismétlő küldik pörgetéséhez szinte kötelező jellegű optimalizáló lefelé ütlegelést, ami nem kicsit demoralizáló a szenvedő alanyoknak. Ezt midnenképpen forszírozni kellene. AKi a több TP-t szeretné (pl. AF miatt) annak lehetne választani a régi TP-s módszer és eközött (pl. AF-el vagy szinguláris hatékonyságának/szintjének emelésével).

Ezek mellett persze lehetne egy csomó AF-es alternatíva (a vagy/vagy jellegű választási lehetőségek különösen szimpatikusak), és pl. a VF TP csökkentő helyett LE növelő hatása sem biztos hogy rossz megoldás (amennyiben választható), de ez a két fenti kézenfekvő megoldás (megfelelően kibalanszolva és átgondolva) szerintem egy kalap kórságot orvosolna egy időre.
Dátum: 2012.02.22. 21:34:56
Idézet: Craslorg - 2012.02.22. 10:29:28
A maxos szakiknál jó lenne, ha maximum a maxból indulhatna a random dobás.

Áhhh, de pazar ez a mondat!
Dátum: 2012.02.19. 10:13:50
Az állatok védekezése mire való?
Sehol sem találtam megnyugtató információt erről.
Dátum: 2012.02.12. 20:54:59
Pörgönc: Kb ennyi elég is lenne.
Amúgy a térkép event az amiről a legkevsebbet lehet beszélni, egyedül az átlépdelős taktikázásgatzás miatt volt vihar legutóbb is, gyakorlatilag nevezel és bízakodsz hogy jó helyre ikszeltél, inenntől csinálod amit eddig, az eseményekre kvázi semmiféle befolyással nem bírsz, semmi nem is változik egészen az eredményhirdetésig, ahol kiderül, hogy a piros vagy a kék kapszula volt a nyerő.
Én pont ezért kicsit feldobnám a többi eventhez hasonlóan legalább annyival a monotóniát, hogy hasonlóan a xeno és landragór eventekhez néha eshetne egy-két apróság extraként (KP ital, gyógyital, PP ital, stb...). Ezt még talán nem lenne késő bevinni.
Dátum: 2012.02.08. 21:48:14
Idézet: Ariel - 2012.02.08. 20:48:50
Ott tesz jót, hogy aki varázslatokra gyúr, az a magas védelmet nem fogja átütni, ahogy eddig simán megtehette, míg az aki közelharcra megy az észre sem fogja venni, hogy nőtt a védelem.


Próféta szóljon belőled, ámen.
Dátum: 2012.02.08. 20:34:13
Nekem csak az nem tiszta, hogy ha durván erősítjük a védekezést az hol is tesz jót a közelharcnak? Nem az a cél, hogy a közelharcot erősítsük a varázslatokkal szemben?
Dátum: 2012.02.08. 07:58:04
Idézet: Birka - 2012.02.07. 23:15:55
Asszem pont te írtad nemrég, hogy projekció van mindenkinek, így lé nincs portyában Itt meg azt írod hogy az ember rablásra megy...
Összesített lé/tp-ben VF esként, masszívan küldizve, /12-es tp-re se jön össze az általad említett 300-as LE/TP szerintem.

A jelenleg elérhető "nyugis" megoldások közül a 25TKP/7 kincs/12 szint trió pörgetése fizet a legjobban VF-el Napi 5 perccel termel 450-500 közt, és a fölös pp és csp erőforrások meg mehetnek esszenciákba... (111. szinten 18 millió lét termeltem ezzel a taktikával, bár játékélmény gyilkos, hogy 4-6 hónap 1 szintlépés, de nagyon pénztárca kímélő )


Birka: Azért ezt nem állítottam Csupán jeleztem, hogy aki akarja (és van ilyen játékos), az elviekben kihúzhatja a transzcendálisát olyan szintre, hogy gyakorlatilag kockázat nélkül játszhasson. Szerencsére akad azért ellenpélda is.

A LE/TP-s dolgoban könnyen lehet elbeszélünk egymás mellett, ha gondolod pm-ben vitassuk meg.

A stratégiádban egyetértek (térkapu-állatfarm), ezzel -pláne bubival fűszerezve- valóban elérhető egy igen masszív LE/TP gyökkető játékélményért és fényévenkénti szintlépésért cserébe. Hasonlót láthatunk a legalsóbb szinteken ahol a 6-10 fős kategóriás bajnokik sokszoros bajnokaik hónapokon keresztül farmolják ugyanazt a maroknyi játékost. A taktika effektív, csak éppen hol marad a játék?
Dátum: 2012.02.07. 22:14:57
Tigris:
Látom nem sikerült értelmezned amit írtam. Nem erre reagáltam, hanem arra a blődségre amit fentebb állítottál, miszerint ezek után majd megéri bárkinek bevárni tömegeket, mivel a felfelé ütés kifizetődőbb lesz. Ezt olyan borzalmasan bonyolult belátni, hogy meg sem próbálkozom az elmagyarázásával

(Egyébént sehol nem volt arról szó, hogy felfele ütve azonos lesz a TP arány, mint lefele, csak közelítenek az eddigi elrugaszkodott rendszerhez képest.)
Dátum: 2012.02.07. 19:40:58
Miklós: Üdvözöljük az döntést a magas szintre ütés TP csökkentéséről! A szint/2 is csak 1,5-szeres erősítés (ha jól értem), ami nem világmegváltás, de mindenképpen jó kezdeméynezés.

Birka: A 150 LE/TP nem tudom neked hogy jött ki VF-re és pontosan mire is, de ami tény az az hogy a térkapu és az állatos küldik LE/TP-je pontosan duplája az EH-snak. Ezzel szemben a portya LE/TP-k amiket írsz csupán a KÜLÖNBSÉGEK az EH/VF LE/TP aránya között. A portyás küldik akkor is elég jó LE/TP-t adnak - ha ügyesen csinálod- , hogy közben egy deka LE-t nem rabolok. Erre tesz rá az EH egy kalappal (amit te is írtál). Kábítás zéró rablás és LE-szívás esetén is (valljuk be elég pesszimista eset) 400 feletti, a krit. ütés 300 feletti LE/TP-t hozhat VF-el is. AMit erre ad rá az EH az szinte aprópénz. Pláne ha belevesszük, hogy az ember igyekszik olyanokon küldizni akiktől jó eséllyel szakít is (ott ugye zéró az EH előnye), és a kamrát nem is számoltuk.

Idézet: Tigristappancs - 2012.02.07. 18:26:44
Idézet: Miklós - 2012.02.07. 14:50:35

Amit itt többen írtak, hogy valamit kéne csinálni azzal, hogy ne legyen hátrányos felfelé ütni: tökéletesen egyetértek.


Ezzel gyakorlatilag azt érnétek el, hogy aki eddig se fejlődött, az méginkább nem fog, hogy maga elé engedjen minél több potenciális célpontot és belőlük jobb TP/LE arányt érjen el. : )


??? Ne haragudj, de ezt komolyan gondolod?
Dátum: 2012.02.07. 07:49:06
/OFF/ Az az extrém helyezt áll fent hogy Almási "Szójafasírt" úrral értek egyet. Én már nagyon régóta várom a bátor portya támogatását. Mindig megkaptam, hogy ezzel a táp tápolódna, de valójában most van az, hogy patkány módón, tetű lassan fejlődve a legkisebbeket zúzza szét a nép nap mint nap a biztos ismétlőzés reményében. Másrészt annyit kell megoldani, hogy ha egy játékos egy -saját magához képest!- relative erős karaktert támad kapjon valami bónuszt a rablásnál, vagy csökkentett TP-t (mondjuk AF-ből), máris megérné bátrabbank lenni. Jelenelg néha kedvtelésből lecsapjuk egymást a hasonlóan erős karakterekkel, de ez többnyire saját magunk szívatása némi játékélményért (gyk. izgalom) cserébe.
A felfelé ütés TP-je árnyékra vetődés (0 LE, ami a transzcendális térhódítása óta a default állapot magas szinten)esetén pedig már a kezdetektől félelmetesen el van matekolva, ezt mindenki tudja, mégsem változik semmi. Hogy szemléltessem mennyire: elsők között ruháztam be kristálygömbre, amit előszeretettel használok is. Ennek ellenére, bár néha valóban szakad néhány nagy fogás felütve, kb 15:85 arányban támadok felfelé, pedig ha valakinek, nekem elvileg megérné.

Birka: hidd el elég sokat matekolok én is ilyesmin. Talán ha nem zavarna, hogy 2-3 havonta lépnék szintet és csak lefelé ütve portyáznék (így is meglehetősen lassúnak számítok, 917-es reg.szám- 84. szint, V1), akkor elfogadnám, hogy az EH jobb, egyébként szerintem sokkal több érv szól már most a VF mellett. (Pl. a dupla LE/TP arányú térkapuzás és állathízlalás, amihez képest az EH adta plusz csak aprópénz) Évente egyszer váltok EH-ra, az most volt a kufár event alatt. Ahhoz hogy váltsak nem gyengíteni, hanem erősíteni kellene az EH-t.