Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ywgarrd

Dátum: 2012.05.19. 17:43:36
Idézet: Agatity - 2012.05.19. 17:24:34
Én nem panaszkodtam, csak leírtam, hogy miért nincs tele a kamrám, magyarán, hogy nem igaz, hogy van hús-vér célpont (húsvér célpontról beszélek, figyelem!, nem minden célpontról -- használjuk a magyar nyelvtudásunkat).


Eddig is ezt tettem. Az értelmezés elősegítése érdekében megismétlem: 19 hús-vér célpontod van, a kamra maximális mérete továbbra is csak 15, hiába vagy 30 pp-n. (Mint ahogy ezt előzőleg is írtam.) Használjuk a matematika tudásunkat is.
Ráadásként ott a KH, ami kompenzálja (egyes tapasztalatok szerint übereli is) a kamra hiányát. De számodra a kamratöltés lehetősége is adott.
Senki sem írta, hogy válts vissza 15 pp-re.

A többi részével egyetértek.
Dátum: 2012.05.19. 17:37:45
Igen, biztos. Ez a toplistából egyértelműen kiderül.
Dátum: 2012.05.19. 16:49:33
Ezt nem értem: 19 játékos célpontod van, plusz 24 KH-s. Pannánál is hasonló a helyzet. V1-en a játék bármely szakaszát veszed figyelembe, sehol sincs több aktív karakter ütőtávban. Az hogy egy "átlag karakter" nem ver le minden számára elérhető végzeturat teljesen normális. Ez bármelyik szinten igaz, nem csak a környékeden.
Az az érvelés, hogy lentebb vannak elfekvő/inaktív karakterek, az idő múlásával egyre kevésbé állja meg majd a helyét, mert az átlagszint emelkedésével egyre jobban elmennek mellettük az aktív játékosok. => egyre szélesebb réteget érint a jelenleg taglalt jelenség.
De visszatérve a hsz elejére: 43 célpont nem elég számodra?
Dátum: 2012.05.19. 11:18:08
Manapság ilyen kOrban élünk.
Dátum: 2012.05.19. 11:17:16
Nem hiszem el, hacsak azóta összesen csak kér őskövest pörgettél.
Dátum: 2012.05.18. 22:15:33
Előre szólok, hogy ez egy kicsit hosszú poszt lesz..
Elkészültem a V1-es top50 összegzésével.
L: ahány karaktert az ütőtávjában tud a karakter
K: azonos hordájú, ezért nem támadhatja (itt hűség zálogát és esetleges 100%-os fertőzöttséget nem néztem)
F: Ennyi üthető karakter szintben felette
L: Ünnyi üthető karakter szintben alatta
Ö: Összes üthető karakter

Íme:
................................................................................ ..........L......K.....F......L.....Ö
1. Yagami Light a mágus...........................179 Zafír...........13.....7.....0.....6.....6
2. Ariel.......................................................177 Zafír...........17.....8.....0.....9.....9
3. Xinx a kegyetlen....................................172 Zafir...........24....10....0....14....14
4. Nexo a kíméletlen.................................172 Zafir...........24....10....0....14....14
5. Midkemia...............................................168 Zafir...........29....11....0....18....18
6. Malabar a fényhozó..............................168 Zafir...........29....11....0....18....18
7. Nick Aragua a fényhozó........................168 Zafir...........29....11....0....18....18
8. Soul Reaver a harcos............................166 Zafir...........36....14....0....22....22
9. Triagia...................................................166 Rubin.........36.....7.....8....21....29
10. Craslorg...............................................165 Rubin.........36.....7.....8....21....29
11. Gaius....................................................163 Gyémánt....41.....7....10...24....34
12. AzZaZeL a kíméletlen...........................163 Smaragd....41.....8....11...22....33
13. Balumaci a kegyes...............................163 Smaragd....41.....8....11...22....33
14. Archibald Cunningham.........................162 Rubin.........40.....7....10...23....33
15. Omen666 a harcos...............................161 Rubin.........40.....7....10...23....33
16. Félelmetes lovas a mágus....................161 Smaragd....40.....8....12...20....32
17. Novice..................................................160 Rubin.........42.....7....10...25....35
18. Solina a kegyes....................................160 Zafír...........42....15....9....18.....27
19. Marcsa a kíméletlen.............................159 Zafír...........42....15....9....18.....27
20. Camelus a fennkölt..............................159 Zafír...........42....15....9....18.....27
21. Szirial a mágus....................................159 Smaragd....42....10...15...17....32
22. Egon_The_Killer...................................159 Rubin.........42.....7....14...21....35
23. MarcoPolo a mágus.............................159 Smaragd....42....10...15...17....32
24. Howard...............................................156 Gyémánt....46.....9....18...19....37
25. LBla......................................................156 Gyémánt....46.....9....18...19....37
26. Yrden a mágus.....................................154 Gyémánt....49....10...18...21....39
27. Ancaroth con Kheryon a kíméletlen......153 Smaragd... 53....16...17...20....37
28. Wormus................................................153 Rubin.........53.....7....17...29....47
29. Graham Treefrog a fennkölt.................152 Zafír...........50....14...17...19....36
30. Ómen01...............................................152 Smaragd....50....16...19...15....34
31. Maedhros.............................................151 Gyémánt....50....10...19...21....40
32. Rockatansky a fényhozó......................151 Zafír............50....14...19...17....36
33. Matko az irtóztató................................151 Zafír............50....14...19...17....36
34. Solonius...............................................151 Gyémánt....50.....10...21...19....40
35. Zoidberg a fennkölt..............................151 Zafír............50.....14...20...16....36
36. Otoaak.................................................151 Rubin.........50......7....21...22....43
37. Hilo a mészáros...................................151 Smaragd....50.....16...22...12....34
38. LXXXVIII_Silex'en_thour a harcos........148 Gyémánt....48.....11...19...18....37
39. Freezerkiller a harcos...........................148 Gyémánt....48.....11...19...18....37
40. Lord of destiny.....................................148 Zafír...........48.....15...19...14....33
41. The Brain..............................................148 Smaragd....48.....14...21...13....34
42. Hegemon a kegyes..............................147 Zafír...........49.....16...19....14....33
43. Tony Ramirez a fényhozó.....................144 Zafír...........51.....13...13....25....38
44. Bolivar..................................................144 Smaragd....51.....15...16...20....36
45. Dimorak................................................144 Smaragd....51.....15...16...20....36
46. Gaizka az építész.................................143 Gyémánt....55.....14...18...23....41
47. Pöppem a harcos.................................143 Gyémánt....55.....14...18...23....41
48. Pöttöm Panna......................................143 Zafír...........55.....16...17...22....39
49. Ezüstszél.............................................142 Zafír...........55.....16...17...22....39
50. Razor....................................................141 Smaragd...56......15...18...23....41
51. Dragon Hunter......................................141 Smaragd...56......15...18...23....41
52. Tsar a kegyes 140 Smaragd
53. Aleana 140 Zafír
54. Szétterp Eszty 140 Gyémánt
55. Draconus a mágus 139 Smaragd
56. Matekmatyi a kegyes 138 Smaragd
57. Zander a mészáros 138 Smaragd
58. Draak Hoggelde 138 Zafír
59. Arkhroth Croa'khyn 135 Gyémánt
60. EMTyb 135 Gyémánt
61. Grelnar 134 Zafír
62. Kreed 134 Zafír
63. Bedzsik 133 Zafír
64. Lotto az építész 133 Gyémánt
65. Haláldémon a mészáros 133 Smaragd
66. Nabilius a kíméletlen 132 Smaragd
67. Polkuz 132 Rubin
68. Griffin92 132 Rubin
69. Cassian 131 Gyémánt
70. Senkise a mágus 131 Rubin
71. BreakDown 131 Rubin
72. Charma25 130 Gyémánt
73. Asmodeus Mortimer 130 Smaragd
74. Xenovas 130 Smaragd
75. Nefertem 130 Rubin
76. Karlo Varska a fényhozó 129 Zafír
77. Fejsze 129 Rubin
78. ACIDKILLER 129 Zafír
79. Jason X 129 Zafír
80. MESSER a mágus 128 Gyémánt
81. Barracuda 127 Gyémánt
82. Lucky Luke 127 Gyémánt


Ezekre a számokhoz adódik még hozzá a KH. Nekem ez alapján nem úgy tűnik, hogy V1-en nem lenne kit ütni.
Ha összehasonlítom az én környezetemmel (13. szint), azt látjuk, az itt lévő aktív karakterek száma magasabb, mint nálam: én kemény 29 aktív karaktert tudhatok az ütőtávomban, a többi a "kizárt" kategória, vagyis esetemben smaragd.

Az én meglátásom szerint, azoknak itt a V1-en, akiknek ténylegesen kevés a célpontjuk, pont nekik nem volt gondjuk azzal, hogy alig-alig tudnak hús-vér játékost támadni. A szavazás számból számomra ez derül ki, erre következtetek. Ők ennek a változtatásnak - mint az elhangzott többször is tőlük - egyáltalán nem örülnek, mert a "topper" játékstílusuk ellehetetlenedik, nem tudják azt csinálni a játékban, amit igazán szeretnének. Őket hátrányosan érinti egyértelműen ez a változtatás.

Akik igennel szavaztak, ők azt várják, hogy több olyan karakter kerül majd az ütőtávjukba, akiket hatékonyan tudnak támadni a céljaiknak megfelelően, és ráadásként még erősödnek is valamelyest a szintjükhöz (pláne a top 50 alatthoz) viszonyítva. Pontosan ez fog történni.

Pontosabban történne!
Mert azok akik utánuk jönnek, és még csak részlegesen sem jár nekik ez a fékező hatás, az ebből fakadó LE/TP (mert a topon kívül a többség azt nézi) hátrányt sem tudják kompenzálni. Egy idő után azt mondják majd: "Bolond leszek utánuk menni. Közelebb kerülök hozzájuk, és az előnyük (fék), és a fokozatosan csökkenő szintkülönbségből fakadó alacsonyabb százalékon való támadhatóságom miatt még jobban sz@rrá vernek majd." Ehelyett, hogy alkalmazkodjanak, inkább elkezdenek a rendelkezésre álló erőforrásaikból még kevesebbet felhasználni majd: x csp-ből csak x-10-et, y pp-ből csak y-10-et. (Vagy idővel a frusztráltságtól kikopik a játékból), mert a fenti víziót más módon nem tudják elkerülni. Ennek következtében a várt hatást nem fogja elérni ez a fejlesztés/megoldás, hanem az ellenkezőjét: esélyes, hogy idővel abszolút ketté szakad a mezőny.
Higgyétek el, sokan ilyen módon gondolkoznak.


Azt kell megérteni, hogy a nem egyenlő feltételek alkalmazkodást kívánnak meg az előnyt élvező réteget követőktől, ha kompenzálni nem tudnak. Erre a fent vázolt módszeren kívül nincs lehetőségük. Ha csak az érintett karaktereknek egy hányada alkalmazza ezt a taktikát, már nagyon rossz a helyzet.
iA másik dolog: egy fejlesztésnek/megoldásnak inkább az erőforrások felhasználására kellene ösztönözzön, ebben az esetben pont az ellenkezője várható.

Ellenben - csak hipotetikusan - ha z szint felett lehetne egyszerre használni a vf-et és az eh-t is, és a változás bekerülésével egy időben (de nem egy szintben) a mostani tervezett változtatás mellett, azzal a kitétellel, hogy a kettő együttes hatása nem lehet magasabb a vf szakértelemre vonatkozó korlát által meghatározottnál, akkor máris motiválva lennének az emberek az erőforrásaik felhasználására. Aki akarna, szépen várakozhatna, hogy többen legyenek körülötte, a másik oldalról pedig aki akarna, az szépen zárkózhatna az élmezőnyre.

A "topper2 játékstílus így is csorbát szenved, amit valamelyest orvosol a vadászatra TP-t adó epikus cuccok visszahozatala. Legalább nekik is van folytatni az útjukat, még ha a körülmények meg is változtak. Viszont a megváltozott feltételek viszonylatában pontosan ugyanazt tudják folytatni, csak a játék keresztmetszete lett szűkebb.

Mindez csak egy vélemény, egy meglátás, egy javaslat. Elhangzott sok egyéb megoldási lehetőség is. Miklós, én továbbra is arra kérlek (remélem sokak nevében, de legfőképp a játék és annak jövője miatt), hogy gondold át még egyszer, biztosan megoldja-e a problémákat (amik meglétét a számok V1-en nem támasztanak alá) ez a megoldás, nem okoz-e újabb bonyodalmakat. Illetve nincs e jobb megoldás a jelenleg tervezettnél.

A fenti elemzésem csak és kizárólag V1-re vonatkoznak, a fenti számokkal, és az abból levont következtetésekkel egyetemben.


*Kissé rendezettebbé, és - habár kisit girbe-gurba - áttekinthetőbbé is. Remélem, most már Bundy maharadzsa() (és sok más játékos) számára is áttekinthetőbb.
Dátum: 2012.05.18. 17:08:30
Igen, elfelejtett szakértelem volt szintje*10-zel.
Dátum: 2012.05.18. 11:44:51
Neked biztos 50% az esélyed, ahogy olvasgattam: 3 hét, 3 ur.
Dátum: 2012.05.18. 11:35:39
Úgy értettem, fogadni mernék rá, hogy igazad lesz. Hogy legyen majd mier hivatkozni, akkor csináljuk. Én vállalom a V1-et. Az első 60 karaktert jegyzetelem le, számítva az esetleges morzsolódásra.
Dátum: 2012.05.18. 10:29:47
Miklós, a szerencsekerék beosztását meg kellene változtatni, mert a 12:1 forgatási esély a piros ultra ritka szektorra nem felel meg a valóságnak, ahol ez az arány sokkal gyengébb. Vagy legalább valamilyen módon közölni ezt a leírásában. Nem mindenki olvas külső fórumot, ezért bizony félreinformálódik ha pusztán rátekintésre állapítja meg az esélyeit.
Ez jelen formájában igen megtévesztő. Ráadásul sérti a ghallai szerencsejáték törvényeket is.
Dátum: 2012.05.18. 10:17:48
Nálad a zsebóra..

*Többi része tárgytalan, tévedésből kifolyólag. Kösz Mortu az infót.
Dátum: 2012.05.17. 19:15:01
Off.
Akkor az optimális LE/TP miatt vadászna 25-öt, a csp-k fele ugyanúgy menne a levesbe.
Dátum: 2012.05.17. 15:43:30
Idézet: Miklós - 2012.05.17. 14:50:11

Ywgarrd: szerintem épp elég ez a rendszerszinten meghatározott lassítás a topnak, ez még további "használhatsz VFet is az EH mellé" húzással nem kéne tovább fokozni.


Én arra gondoltam, hogy a később erre a meghatározott szintre érkező vf-es/eh-s karaktereknek lenne ez motiváció, hogy minden erőforrást elhasználjanak. (Esetleg még arra, hogy néhányan egy kicsit "igyekezzenek" arra a szintre).
Úgy lehetne kivitelezni, hogy a jelenlegi lassítás+vf nem haladhatja meg az 55-ös vf hatásfokát (ha az esetlegesen magasabb vf miatt e felé menne, akkor korlátoz 55-ös vf-nek megfelelő mértékben). Enélkül a túlzott fékezésen kívül is okozna bonyodalmakat.
Dátum: 2012.05.17. 11:31:14
Óóó...
Ha a captcha-ra korrekt időkorlátot kapna (és *ha* ez kivitelezhető), akkor a háborgó hangokat azzal el lehetne csitítani.
Dátum: 2012.05.17. 11:14:36
Az valamelyest nem segítené elő az élmezőny tömörítését, ha világonként egy bizonyos szint felett az eh-t és a vf-et is lehetne együtt fejleszteni, nem zárnák ki egymást? Természetesen ugyanez érvényes volna a vonatkozó af képességekre is. Az inspirátor vf-es korlátozó hatása ugyanettől a szinttől kezdve eltűnne, illetve a térkifordító italokat vissza lehetne váltani xeno eventkor egyéb jutalomra.
Rátapintottál a lényegre, még ha az arány nem is feltétlen fedi a valóságot. Hidd el, ez sokakat dühít, különösen hogy még büntetés sincs, mert nincs megfelelő szűrés ezekre.
Dátum: 2012.05.17. 10:35:18
Miklós valahol konkrétan leírta, hogyan működik, most elő nem keresem, melyik rovatban és mikor. Ha átvetted a jutalmakat, azok nem vesznek el. Viszont ha nem vetted át, csak a feladatokat teljesítetted, akkor bukta.
Annyi történik pálcatöréskor, hogy kapsz egy új templomot, teljes mértékben függetlenül attól, hogy álltál a törölttel. Gyakorlatilag akkor célszerű használni, ha már befejezted a templomnak azokat a részeit, amiket meg szerettél volna oldani/teljesen kész vagy a templommal, és nem szeretnél még x időt a következő templomra várakozva elvesztegetni.
Dátum: 2012.05.16. 20:48:59
Idézet: Syabo - 2012.05.16. 15:02:29
PÓK = POrtya Karakter

Játékstílus, aminek alapja LE rablás, minden szakértelem amit fejleszt csak ezt szolgálja... pl. energiahasznosítás....


Off:
No-no, eh-t csak egy szint után legfeljebb, alacsony szinten tiszta LE-kidobás (régen rossz, ha már ilyen korán rá van szorulva a pók). Helyette kreatív affinitás és kivégzés.
Dátum: 2012.05.15. 23:21:30
"A végzeturak ősi rituálékat végeznek a letűnt idők elhagyatott templomaiban, remélve, hogy vissza tudják így hívni a régi idők isteneit..."

Jademaster ötletei, sokak sajnálatára, ám érthető okokból nem fognak megvalósulni semmilyen formában előre láthatóan. Azonban ebből az idézett szövegrészből kellene következzen valamilyen további fejlemény. Akár egy egyszeri globális esemény (de jó is lenne), akár az, hogy x templomi medál megszerzésekor be lehet azt váltani valami más nagyobb hatalmú relikviára, abból több darabot egy még erősebbre, stb (hasonlóan az esszenciákhoz). Egy silány példa: 20 templomi medálért 1 avatár medál, 5 avatár medálért 1 isteni medál