-Megjelent egy épület, hogy legyen mit építeni. Mivel sima autósajt közben is ad esszenciát így bárkinek gyűlhet, nem kötelező graduzni...
-Egy megosztható csata lehetőség, mely időt csökkent, nem kell prtsc-t nyomni és megosztani valami oldalon át, elég a linket kilökni. Azaz egy kényelmi funkció, a nem prémeseknek továbbra se lesz hátrányuk belőle...
-Iwiw és facebook meg marketing, arra áldozni kell (+2 gif amit le kell tiltania az adblocknak )
a pohár félig tele van
ui.:
Amúgy 1 gombóc fagyi (140 huf) árából kijön optimálisan 3 hét prémium, ha ezt valaki nem szánja rá, az igen is ne fröcsögjön!
Hozzászólások - Birka
Dátum: 2010.07.22. 15:37:51
Dátum: 2010.07.22. 15:02:13
Frankók a megosztható csaták!!!
KÖSZIIII
KÖSZIIII
Dátum: 2010.07.22. 13:43:24
Endyr, itt a kiváló lehetőség, oldalakat létrehoztam hozzá
http://vegzetur.wikidot.com/alkimista-labor
http://vegzetur.wikidot.com/esszenciak
http://vegzetur.wikidot.com/alkimista-labor
http://vegzetur.wikidot.com/esszenciak
Dátum: 2010.07.22. 12:25:43
1 hónap nem mutat semmit....
Ugyan ezt a listát lehozhatod fél éves teljes listás távlatban is nyugodtan
Ugyan ezt a listát lehozhatod fél éves teljes listás távlatban is nyugodtan
Dátum: 2010.07.21. 07:17:40
http://vegzetur.wikidot.com/vilag3
A portya során szerzett LE maximalizált, ennek mértéke:
10+10 *vesztes szintje *( A VESZTES nyert / vesztett csatái , de minimum 0,2!)
V3-on az átokpiramis, kivégzés, epikus tárgyak, lélekszívó állat felszerelésből adódó lé bónuszok NEM tolják ki a maximálisan szerezhető lé határát, csak a kreatív affinitás szakértelem és a gyémánt horda bónusz! Azaz a maximálisan szerezhető lé portánként: (10+10*szint*nyert/vesztett)*(1+0,02*affinitás(+turbó))*(1,3 Gyémánt hordásoknak!)
A lélekszívott lémennyiségre is hat egy *( A VESZTES nyert / vesztett csatái , de minimum 0,2 és maximum 1!) szorzó!
Az energiahasznosítás szakértelemre is hat a V3 alap képletének maximuma a vesztesség tekintetében, de nyertes szemszögéből NEM!!!
10+10 *vesztes szintje *( A VESZTES nyert / vesztett csatái , de minimum 0,2!)
V3-on az átokpiramis, kivégzés, epikus tárgyak, lélekszívó állat felszerelésből adódó lé bónuszok NEM tolják ki a maximálisan szerezhető lé határát, csak a kreatív affinitás szakértelem és a gyémánt horda bónusz! Azaz a maximálisan szerezhető lé portánként: (10+10*szint*nyert/vesztett)*(1+0,02*affinitás(+turbó))*(1,3 Gyémánt hordásoknak!)
A lélekszívott lémennyiségre is hat egy *( A VESZTES nyert / vesztett csatái , de minimum 0,2 és maximum 1!) szorzó!
Az energiahasznosítás szakértelemre is hat a V3 alap képletének maximuma a vesztesség tekintetében, de nyertes szemszögéből NEM!!!
Dátum: 2010.07.20. 22:56:25
Találkozó után 2 hétig volt 5% vadaszat bónusz, az lekerült, gondolom ennek a hiányát vettetek eszre
Dátum: 2010.07.20. 12:21:27
Megelőztél
Dátum: 2010.07.20. 01:33:15
Iszonyat tömören, itt tartottunk asszem:
-css beállítási lehetőség akár local gépről is a beállítások menüpontba. (Ez azt hiszem be is van már ígérve.)
-gyorsgomb lehetőségek (Példa: http://s3.amazonaws.com/uso_ss/9218/large.PNG?1277966746 )
-Tulajdonság és szakértelem "csomagos" növelése, ha már V4 miatt le lett programozva miért nincs normál világokra betéve?
-A karakter bemutatkozása ne jelenjen meg a karakterlapon, mindenki ismeri a sajátját, ha szerkeszteni akarjuk ott a beállítások menüpont!
-Kalandokban kvíz megválaszolása után oldal úratöltődés kapcsán ugorjon a kvízre az oldal!
-"Biztos hogy ezt akarod?" popup racionalizálása! Csak visszafordíthatatlan, drasztikus helyeken legyen. Pl fölös: állat szaki növelésnél, szakinövelésnél, öltözet váltásnál
-Entitás oldal kapcsán volt némi görgetési probléma. Sokszor csatárunk egymás után az entitással, így a csata végére egy ép/hp kijelzés, egy gyógyital/varázsital felsorlás és egy újból megtámadom gomb kellene. Egyszerűsített kivitel, ha a csata harci köreit egy java "eldugja", és egy megnéz gomb alatt megjelenik a végeredmény. (Gyorsgombokkal megoldódik majd a gyógyital kérdése!)
-Állatok szakértelem pontjainak elosztásakor multiplikált lehetőség! (Akár egy piros gomb a zöld mellé, hogy az összes pontot ráteszem arra a szakira...)
-Sajtolás oldal racionalizálás kapcsán egy blöki szint szerinti sorbarendezés minimálisan?
-Állatok oldalon egy táblázat jellegű lehetőség (akár külön fülön...), ahol a 13 állat végignézése nem fél óra görgőzés lenne!
-Épületek oldal kapcsán egy dinamikus épület sorrend beállítási lehetőség, esetleg egy szeparálás (felépített/építhető epületek fül), vagy csak egy épület elrejtési lehetőség java-val azon épületek esetén, melyek elkészültek, hogy ne kelljen már ennyit scrollozni!
-css beállítási lehetőség akár local gépről is a beállítások menüpontba. (Ez azt hiszem be is van már ígérve.)
-gyorsgomb lehetőségek (Példa: http://s3.amazonaws.com/uso_ss/9218/large.PNG?1277966746 )
-Tulajdonság és szakértelem "csomagos" növelése, ha már V4 miatt le lett programozva miért nincs normál világokra betéve?
-A karakter bemutatkozása ne jelenjen meg a karakterlapon, mindenki ismeri a sajátját, ha szerkeszteni akarjuk ott a beállítások menüpont!
-Kalandokban kvíz megválaszolása után oldal úratöltődés kapcsán ugorjon a kvízre az oldal!
-"Biztos hogy ezt akarod?" popup racionalizálása! Csak visszafordíthatatlan, drasztikus helyeken legyen. Pl fölös: állat szaki növelésnél, szakinövelésnél, öltözet váltásnál
-Entitás oldal kapcsán volt némi görgetési probléma. Sokszor csatárunk egymás után az entitással, így a csata végére egy ép/hp kijelzés, egy gyógyital/varázsital felsorlás és egy újból megtámadom gomb kellene. Egyszerűsített kivitel, ha a csata harci köreit egy java "eldugja", és egy megnéz gomb alatt megjelenik a végeredmény. (Gyorsgombokkal megoldódik majd a gyógyital kérdése!)
-Állatok szakértelem pontjainak elosztásakor multiplikált lehetőség! (Akár egy piros gomb a zöld mellé, hogy az összes pontot ráteszem arra a szakira...)
-Sajtolás oldal racionalizálás kapcsán egy blöki szint szerinti sorbarendezés minimálisan?
-Állatok oldalon egy táblázat jellegű lehetőség (akár külön fülön...), ahol a 13 állat végignézése nem fél óra görgőzés lenne!
-Épületek oldal kapcsán egy dinamikus épület sorrend beállítási lehetőség, esetleg egy szeparálás (felépített/építhető epületek fül), vagy csak egy épület elrejtési lehetőség java-val azon épületek esetén, melyek elkészültek, hogy ne kelljen már ennyit scrollozni!
Dátum: 2010.07.20. 01:11:50
Ez is jogos igény, a játék kényelmesebbé tételén folyamatosan dolgozunk. Tudom, hogy a fórumon is volt erről szó, de ha valaki levélben össze tudja foglalni konkrétan a javaslatokat és elküldi nekünk, akkor összeállítom, hogy mi ezek közül, amit könnyen meg tudunk valósitani.
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,329.40#hsz53
Iszonyat tömören:
-css beállítási lehetőség akár local gépről is a beállítások menüpontba. (Ez azt hiszem be is van már ígérve.)
-gyorsgomb lehetőségek (Példa: http://s3.amazonaws.com/uso_ss/9218/large.PNG?1277966746 )
-Tulajdonság és szakértelem "csomagos" növelése, ha már V4 miatt le lett programozva miért nincs normál világokra betéve?
-A karakter bemutatkozása ne jelenjen meg a karakterlapon, mindenki ismeri a sajátját, ha szerkeszteni akarjuk ott a beállítások menüpont!
-Kalandokban kvíz megválaszolása után oldal úratöltődés kapcsán ugorjon a kvízre az oldal!
-"Biztos hogy ezt akarod?" popup racionalizálása! Csak visszafordíthatatlan, drasztikus helyeken legyen. Pl fölös: állat szaki növelésnél, szakinövelésnél, öltözet váltásnál
-Entitás oldal kapcsán volt némi görgetési probléma. Sokszor csatárunk egymás után az entitással, így a csata végére egy ép/hp kijelzés, egy gyógyital/varázsital felsorlás és egy újból megtámadom gomb kellene. Egyszerűsített kivitel, ha a csata harci köreit egy java "eldugja", és egy megnéz gomb alatt megjelenik a végeredmény. (Gyorsgombokkal megoldódik majd a gyógyital kérdése!)
-Állatok szakértelem pontjainak elosztásakor multiplikált lehetőség! (Akár egy piros gomb a zöld mellé, hogy az összes pontot ráteszem arra a szakira...)
-Sajtolás oldal racionalizálás kapcsán egy blöki szint szerinti sorbarendezés minimálisan?
-Állatok oldalon egy táblázat jellegű lehetőség (akár külön fülön...), ahol a 13 állat végignézése nem fél óra görgőzés lenne!
-Épületek oldal kapcsán egy dinamikus épület sorrend beállítási lehetőség, esetleg egy szeparálás (felépített/építhető epületek fül), vagy csak egy épület elrejtési lehetőség java-val azon épületek esetén, melyek elkészültek, hogy ne kelljen már ennyit scrollozni!
Dátum: 2010.07.20. 01:10:09
Zanzásítva:
Kocos:
-sajtolas oldal.
Baromi hosszu oldal, rengeteg felesleges informacioval. Normal sajtolas menete:
idekapcsolok, legorgetek az aljara, sajtolok, oldal tetejen nullazok, legorgetek, sajtolok stb.
Solaris:
-Kellene gomb az entitáshoz és az epikushoz, hogy lehessen löttyöt inni.
-Kellene egy egyszerűsített karakterlap, ahol listaként látnánk a felszerelést, és az éppen a karin lévő felszerelés színe lehetne más, mondjuk piros vagy sárga.
Birka:
Engem a kalandokban a kvíz tud az őrületbe kergetni
Miért kell újratölteni az egészet, ha leválaszolunk egy kvízte?
(Kocos: Ez mondjuk sztem bug. Marmint az a resze, hogy nem ugrik le a lap aljara kviznel.)
Ariel:
Az, akinek a szövetségben legalább 5 szavazata van, kapcsolhassa ki-be az építhető épületeket.
Endyr:
sot, eleve tunjenek el a kimaxolt epuletek, vagy legalabb keruljenek le a lista aljara
Craslorg:
Az épületek, karakterlap, stb kompakt nézete nagyon nagy segítség lenne, illetve az építendő épület prioritásban előrehozása (5 szavazattal). Az egész megjelenésben az állandó görgetés a legfárasztóbb és a leginkább időrablóbb.
Jeriko:
Mondok egyszerűbbet: az épületek sorrendje ne legyen fix, hanem felül legyen a legmagasabb készültségi fokú, ámde nem kész épület, onnan pedig csökkenő sorrendben a többi, lejjebb a még építhető, de el nem kezdettek, legalul pedig a már kimaxoltak - az eredeti sorrendben.
pityu:
Az épületeknél azt is lehetne esetleg, hogy két fül lenne. Egyiken a még építhetők listája a másikon a már kimaxoltak.
Birka:
De ha már itt tartunk, akkor entitás megütése után vissza kell tekernem a támadás gombra, mert a csatához ugrik autómatice, ami a legkevésbé se érdekel engem.
Birka:
Gyorsgombok (Bár nem ezekkel a szavakkal )
Kocos:
Egyebkent a legnagyobb fiasko csak a karakterlap. Rettentoen hasznalhatatlan. Sokkal tomorebbnek kene lennie. En kinyithato panelekkel dolgoznek. Targyak, targycsoportok, statisztikak.
Kocos:
Allatok:
[Harcol] [Pihen] [2 óra ▼] [Gyakorol] [Gyógyít] [20% ▼] [Felvidít]
[Mind] [Semelyik]
[ ] Nev, szint Moral% EP/MaxEP TP/maxTP
[ ] Nev, szint Moral% EP/MaxEP TP/maxTP
[ ] Nev, szint Moral% EP/MaxEP TP/maxTP
[ ] Nev, szint Moral% EP/MaxEP TP/maxTP
...
Darah:
Pl azt sem tudom mit keres a karakterlapon a karakter bemutatkozása.
Én írtam, csak tudom tán mit.
Ha meg nem, bemegyek a beállításokba, és megnézem.
Jeriko:
Azzal kellene kezdeni, hogy rendesen be legyen stílusozva az oldal, méghozzá úgy, hogy a képeket letölthető formában akár a helyi gépre lehessen telepíteni, így nem kellene mindig a net-ről olvasni (tudom van cache, de akkor is megnézi a kép adatait, hogy változtak-e). Radikálisan gyorsulna az egész játék, kevesebb lenne a szerver terheltsége.
Jeriko:
Ha lehet egy javaslatom:
A felugró "Biztos hogy ezt akarod?" jellegű ablakokat akkor alkalmazzuk, amikor tényleg szükség van rá, visszafordíthatatlan, és helyrehozhatatlan dolgokat tud okozni egy kattintás. Ilyen lehet például egy magas szintű állat kisajtolása.
Egyáltalán nem ilyen egy öltözetváltás, egy állat valamelyik szakértelmének növelése, vagy egy idomítatlan állat kisajtolása.
Darah:
Mekkora programozás kell ahhoz, hogy ne "minden állat gyakoroljon" hanem "minden harcoló állat gyakoroljon"?
Kocos:
-sajtolas oldal.
Baromi hosszu oldal, rengeteg felesleges informacioval. Normal sajtolas menete:
idekapcsolok, legorgetek az aljara, sajtolok, oldal tetejen nullazok, legorgetek, sajtolok stb.
Solaris:
-Kellene gomb az entitáshoz és az epikushoz, hogy lehessen löttyöt inni.
-Kellene egy egyszerűsített karakterlap, ahol listaként látnánk a felszerelést, és az éppen a karin lévő felszerelés színe lehetne más, mondjuk piros vagy sárga.
Birka:
Engem a kalandokban a kvíz tud az őrületbe kergetni
Miért kell újratölteni az egészet, ha leválaszolunk egy kvízte?
(Kocos: Ez mondjuk sztem bug. Marmint az a resze, hogy nem ugrik le a lap aljara kviznel.)
Ariel:
Az, akinek a szövetségben legalább 5 szavazata van, kapcsolhassa ki-be az építhető épületeket.
Endyr:
sot, eleve tunjenek el a kimaxolt epuletek, vagy legalabb keruljenek le a lista aljara
Craslorg:
Az épületek, karakterlap, stb kompakt nézete nagyon nagy segítség lenne, illetve az építendő épület prioritásban előrehozása (5 szavazattal). Az egész megjelenésben az állandó görgetés a legfárasztóbb és a leginkább időrablóbb.
Jeriko:
Mondok egyszerűbbet: az épületek sorrendje ne legyen fix, hanem felül legyen a legmagasabb készültségi fokú, ámde nem kész épület, onnan pedig csökkenő sorrendben a többi, lejjebb a még építhető, de el nem kezdettek, legalul pedig a már kimaxoltak - az eredeti sorrendben.
pityu:
Az épületeknél azt is lehetne esetleg, hogy két fül lenne. Egyiken a még építhetők listája a másikon a már kimaxoltak.
Birka:
De ha már itt tartunk, akkor entitás megütése után vissza kell tekernem a támadás gombra, mert a csatához ugrik autómatice, ami a legkevésbé se érdekel engem.
Birka:
Gyorsgombok (Bár nem ezekkel a szavakkal )
Kocos:
Egyebkent a legnagyobb fiasko csak a karakterlap. Rettentoen hasznalhatatlan. Sokkal tomorebbnek kene lennie. En kinyithato panelekkel dolgoznek. Targyak, targycsoportok, statisztikak.
Kocos:
Allatok:
[Harcol] [Pihen] [2 óra ▼] [Gyakorol] [Gyógyít] [20% ▼] [Felvidít]
[Mind] [Semelyik]
[ ] Nev, szint Moral% EP/MaxEP TP/maxTP
[ ] Nev, szint Moral% EP/MaxEP TP/maxTP
[ ] Nev, szint Moral% EP/MaxEP TP/maxTP
[ ] Nev, szint Moral% EP/MaxEP TP/maxTP
...
Darah:
Pl azt sem tudom mit keres a karakterlapon a karakter bemutatkozása.
Én írtam, csak tudom tán mit.
Ha meg nem, bemegyek a beállításokba, és megnézem.
Jeriko:
Azzal kellene kezdeni, hogy rendesen be legyen stílusozva az oldal, méghozzá úgy, hogy a képeket letölthető formában akár a helyi gépre lehessen telepíteni, így nem kellene mindig a net-ről olvasni (tudom van cache, de akkor is megnézi a kép adatait, hogy változtak-e). Radikálisan gyorsulna az egész játék, kevesebb lenne a szerver terheltsége.
Jeriko:
Ha lehet egy javaslatom:
A felugró "Biztos hogy ezt akarod?" jellegű ablakokat akkor alkalmazzuk, amikor tényleg szükség van rá, visszafordíthatatlan, és helyrehozhatatlan dolgokat tud okozni egy kattintás. Ilyen lehet például egy magas szintű állat kisajtolása.
Egyáltalán nem ilyen egy öltözetváltás, egy állat valamelyik szakértelmének növelése, vagy egy idomítatlan állat kisajtolása.
Darah:
Mekkora programozás kell ahhoz, hogy ne "minden állat gyakoroljon" hanem "minden harcoló állat gyakoroljon"?
Dátum: 2010.07.19. 18:36:38
Meg nem dolgoztad ki a javaslatod rá
De az Avatár project akár ez is lehet
De az Avatár project akár ez is lehet
Dátum: 2010.07.16. 11:11:28
Dátum: 2010.07.16. 10:15:12
Néha "csúszik" egy napot a kinzó egyes embereknél, ha holnap nem kapsz "extra" mennyiséget, akkor van gond...
Dátum: 2010.07.10. 16:32:25
Látom a csata arány ügyben nincs előrelépés V3-on az áthozott karik kapcsán
Csattognak a 15-30k közti rablások, így kell szétcsúsztatni egy nagyjából stabil rendszert, egy nem odafigyelt áthozatallal
Csattognak a 15-30k közti rablások, így kell szétcsúsztatni egy nagyjából stabil rendszert, egy nem odafigyelt áthozatallal
Dátum: 2010.07.08. 10:49:56
Idézet: Stardust - 2010.07.08. 10:43:29
A demokrácia meg szétbassza a rendszert... Lásd Mo
Nevetséges Miklós egyeduralma a játékvezetését figyelve....
A demokrácia meg szétbassza a rendszert... Lásd Mo
Dátum: 2010.07.08. 10:38:29
Alapvetően MINDENKIRE igaz V3-on, hogy ha 10 csatából nem 1 hanem 2 csatát megnyer azonos ellenfél ellen, akkor már pluszban van a mérlegük. Éppen ezért nem értettem soha ezt a léeldugós taktikát
Khaoszra visszatérve: HA 0/0 ról indulna most, az azt jelenti 20 csata után lenne 18/2 a mérlege, azaz számára nem módosulna nagyon a stat gyűjtés, viszont a többiek játéka javulna. Azaz nem vesztene semmit, cserébe a többieknek akik átjöttek jobb lenne!
Shutruk Nahhunte meg ne keseregjen Khaosz az isten, 3 nap múlva megint bika csata aránya lesz 1 évig nem volt kit farmolnia ilyen aránnyal, 2 napot kibír, őa a legnagyobb nyertese így is a V4-nek ezek szerint
Érdekes módon V3-at senki nem kérdezte meg hogy idelökünk pár a mostani topnál 2x nagyobb lédifet, mit szóltok az új ragadozókhoz...
Khaoszra visszatérve: HA 0/0 ról indulna most, az azt jelenti 20 csata után lenne 18/2 a mérlege, azaz számára nem módosulna nagyon a stat gyűjtés, viszont a többiek játéka javulna. Azaz nem vesztene semmit, cserébe a többieknek akik átjöttek jobb lenne!
Shutruk Nahhunte meg ne keseregjen Khaosz az isten, 3 nap múlva megint bika csata aránya lesz 1 évig nem volt kit farmolnia ilyen aránnyal, 2 napot kibír, őa a legnagyobb nyertese így is a V4-nek ezek szerint
Érdekes módon V3-at senki nem kérdezte meg hogy idelökünk pár a mostani topnál 2x nagyobb lédifet, mit szóltok az új ragadozókhoz...
Dátum: 2010.07.08. 10:30:54
Idézet: Vaczakka - 2010.07.08. 10:08:12
Naív vagy! A fogyasztói törvény értelmében megvetted az őskövet és PONT azt kaptad a pénzedért, amiért fizettél.
Hogy utána az őskövet mire váltod be már a Behodlerrel kapcsolatos jogviszonyod alapján megy, mely egyoldalúan módosítható a szolgáltató által...
Éppen ennek okán nincs őskő visszapörgetés huf-ra sem. Te megvetted, és megkaptad az ellenértéket, hoyg 2 év múlva mást ér az őskő, a te bajod
A fogyasztói törvény értelmében, vitás esetben mindig a vásárló számára kedvezőbb árat / feltételezést kell érvényesíteni. Ha nem, akkor ez simán a vásárlók félrevezetése.
A játék nem egyértelmű leírása szintén a fogyasztók félrevezetése.
A játék nem egyértelmű leírása szintén a fogyasztók félrevezetése.
Naív vagy! A fogyasztói törvény értelmében megvetted az őskövet és PONT azt kaptad a pénzedért, amiért fizettél.
Hogy utána az őskövet mire váltod be már a Behodlerrel kapcsolatos jogviszonyod alapján megy, mely egyoldalúan módosítható a szolgáltató által...
Éppen ennek okán nincs őskő visszapörgetés huf-ra sem. Te megvetted, és megkaptad az ellenértéket, hoyg 2 év múlva mást ér az őskő, a te bajod
Dátum: 2010.07.08. 10:05:59
Persze nem ellenkeznék, ha kapnék egy ilyen farmok 2 szintre magamtól
Petking5: Ha magas a csata arányod, az neked szívás, ha kenődsz valakin, vagy elvernek, nő a veszteséged! Én lennék az egyik legboldogabb ember, ha mindenkinek nullázódna a statisztikája (Hirtelen értelmet nyerne a KH ütése...)
Shutruk Nahhunte: Én hiába vinném át a karakterem másik világba. Ahol hónapok óta VF-ezők közés csöppen egy "szinthuszár" vagy olyan kari aki később kezdhetett el VF-ezni, az kötelezően farm státuszt kap. Ezt ki lehet küszöbölni, el lehet menekülni a csata arány alá stbstbstb... de egy 5k/300-as csat aarányt megfordítani hónapok kérdése "nolmál" sebességű szerveren, azaz ha nem törlődik az áthozott karik csata aránya, akkor sajnos kapásból csak a blöki/lédif/kvíz kategóriások (akik vf-ezhettek) érnek majd valamit, így az "áthozási" lehetőség kvázi 6 embernek adatik meg v4-ről...
Ha valaki jó játékos, jó volt a csata aránya, és a v3-on is életképes, annak úgy is felkúszik megint a csata aránya!
Petking5: Ha magas a csata arányod, az neked szívás, ha kenődsz valakin, vagy elvernek, nő a veszteséged! Én lennék az egyik legboldogabb ember, ha mindenkinek nullázódna a statisztikája (Hirtelen értelmet nyerne a KH ütése...)
Shutruk Nahhunte: Én hiába vinném át a karakterem másik világba. Ahol hónapok óta VF-ezők közés csöppen egy "szinthuszár" vagy olyan kari aki később kezdhetett el VF-ezni, az kötelezően farm státuszt kap. Ezt ki lehet küszöbölni, el lehet menekülni a csata arány alá stbstbstb... de egy 5k/300-as csat aarányt megfordítani hónapok kérdése "nolmál" sebességű szerveren, azaz ha nem törlődik az áthozott karik csata aránya, akkor sajnos kapásból csak a blöki/lédif/kvíz kategóriások (akik vf-ezhettek) érnek majd valamit, így az "áthozási" lehetőség kvázi 6 embernek adatik meg v4-ről...
Ha valaki jó játékos, jó volt a csata aránya, és a v3-on is életképes, annak úgy is felkúszik megint a csata aránya!
Dátum: 2010.07.08. 09:52:56
http://vegzetur.wikidot.com/vilag3
Khaosz - 68. szintű végzetúr
Összesen: 4277 195
Nézzük csak:
10+10*68*(4277/195) = 14924
Azaz prémesként maximum 1492 lét veszthet, míg rajta 14924*2,1*1,3-at azaz 40742-öt lehet rabolni!
Értem én hogy ő erős (Az RND mindig vele van, sose lövik ki a blökijét, sose sül be a spellje, nem aakar manacuccban manakonstruálni, 8 szintről nem tudják beverni stb?), de vannak áthozott karik, akik hoztak 6-7 es arányokat, és rommá szívják magukat, mint Bruti is pl.!
A portya során szerzett LE maximalizált, ennek mértéke:
10+10 *vesztes szintje *( A VESZTES nyert / vesztett csatái , de minimum 0,2!)
10+10 *vesztes szintje *( A VESZTES nyert / vesztett csatái , de minimum 0,2!)
Khaosz - 68. szintű végzetúr
Összesen: 4277 195
Nézzük csak:
10+10*68*(4277/195) = 14924
Azaz prémesként maximum 1492 lét veszthet, míg rajta 14924*2,1*1,3-at azaz 40742-öt lehet rabolni!
Értem én hogy ő erős (Az RND mindig vele van, sose lövik ki a blökijét, sose sül be a spellje, nem aakar manacuccban manakonstruálni, 8 szintről nem tudják beverni stb?), de vannak áthozott karik, akik hoztak 6-7 es arányokat, és rommá szívják magukat, mint Bruti is pl.!
Dátum: 2010.07.08. 09:35:19
Az egész v3-nak "tök jót" tesz, hogy az eddigi 7,2k környéki top rablást csuklóból megfejelték a v4-es karaktereken 35k!!! Környéki rablásokkal
Míg eddig volt a havi rablása valakinek 700k-1,1 misi közt, most 1 nap alatt termelt v4-es karakteren 300k rablást...
Persze tudom másik oldalról se lehet valami rózsás, hogy a 3 óránkénti 5 vagy 6 (nem emlékszem) ütést fixen bekapja a karakter, mert boldog boldogtalan próbálkozik rajta, ha összejön, akkor zsebében van 30k-45k lé...
Íme egy példa:
Tegnap, 23:14 Lady Hammerstrike Khaosz Te nyerted a csatát.
A jutalmad 30584 lélekenergia és 34 TP. Csata leírása
Biztos jó azoknak, akik odakerültek a "zsíros" bödönhöz, de a V3 szerver rendszere szemszögéből siralmas a helyzet
Ha már egy MAJOR kérdés egy szerveren a csata arány, akkor a bedobott "prédát" jó lett volna csata arány szempontjából nullázni...
Míg eddig volt a havi rablása valakinek 700k-1,1 misi közt, most 1 nap alatt termelt v4-es karakteren 300k rablást...
Persze tudom másik oldalról se lehet valami rózsás, hogy a 3 óránkénti 5 vagy 6 (nem emlékszem) ütést fixen bekapja a karakter, mert boldog boldogtalan próbálkozik rajta, ha összejön, akkor zsebében van 30k-45k lé...
Íme egy példa:
Tegnap, 23:14 Lady Hammerstrike Khaosz Te nyerted a csatát.
A jutalmad 30584 lélekenergia és 34 TP. Csata leírása
Biztos jó azoknak, akik odakerültek a "zsíros" bödönhöz, de a V3 szerver rendszere szemszögéből siralmas a helyzet
Ha már egy MAJOR kérdés egy szerveren a csata arány, akkor a bedobott "prédát" jó lett volna csata arány szempontjából nullázni...