Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Otoaak

Idézet: Miklós - 2009.07.20. 20:37:58
A "tárgyak több támadást adnak, mint védekezést" témához szólnék hozzá.

Ez valóban igy van, de ettől még nem ütnek a karakterek állandóan mellé, azt is megmondom, miért. A páncélok, pajzsok elsősorban a "realitás" kedvéért adnak mindig egyre több védekezést. Amikor elkészültem a tárgyak tervezésével 100. szintig, akkor én is láttam, hogy ebből probléma lehet, és még akkor ennek kiegyensúlyozását biztosítottuk a harc képletben. Irok egy példát, hogy könnyebb legyen megérteni.

Tegyük fel, hogy 200. szinten a tárgyakból cirka 500 védettség, és 300 támadás jöhet össze. A támadáshoz azonban hozzáadódik a szinted, így az egyensúly megmarad: 300+200 támadással áll szemben 500 védekezés, tehát a találati esély marad 50%. Természetesen, ehhez lehet eltérni, ha valaki nagyon rágyúr a támadásra v védekezésre. De alapban ezzel nincs gond.


Ironi on:

Még jó, hogy a fontosabb infók a játékon belül a szakértelmeknél és tulajdonságoknál le van írva, nehogy véletlen valaki szarul fejlessze a karakterét. Örülök neki, hogy az ilyen infók hiányában is ennyire jól tervezhető a karakterfejlesztés és azon kívül, hogy az egészség és mágia kevésbé fontos minden pontosan rendelkezésünkre áll ahhoz, hogy ne csak a fejlesztem a "zikkút meg a támot aztán majd csak lessz valami" stratégiát követhetjük.

Ironi off.

Szerintem kicsit még így is kevés az a támadás magasabb szinten, de a legjobb az egészben az az, hogy még ha valaki nagyon keményen támadásra gyúr akkor se nagyon tud szinttől függetlenül 50%-os találati esély fölé menni vagyis tökmindegy mit csinál az ember úgy is a random dönti el a csatát vagy a védelem itala, vagy a két kari között milliós LE különbség van de semmi esetre se az, hogy mennyire ésszerűen fejlesztett a karakter. Nekem ez a nem ütnek mellé a karakterek duma is kb. olyan mint amit a politikusok csinálnak. Igazából minden fasza csak én látom rosszul és megvan mindene mindenkinek csak én osztom be rosszul azt a keveset ami mégsincs. Szvsz a dolog nem azért bukott ki mert a magas védelmet adó tárgyak ellenére is egész jól betalálnak a karakterek és ez volt furcsa. Ez az ingyen támadás szintből mindenkinek sem igazán a harcosokat támogatja csak még egy adalék ahhoz, hogy varázsló karit kell építeni hiszen a támadás így kevésbé fontos a szint nő magától. Persze kell egy kb. átlagos támadás de sok IQ meg tau védelemmel még annál is sokkal jobb választás így mint ahogyan azt eddig gondoltuk.
Dátum: 2009.07.20. 12:45:02
Milyen nyelvű az eredeti hupikék törpikék rajzfilm?

Naívan behúztam a franciát, erre: rossz válasz a helyes válasz ez lett volna: Belga

Gondolom ez csak azért ment át az értékelésen, hogy más is röhögjön/sírjon.
Dátum: 2009.07.19. 15:49:50
Idézet: Ricardo - 2009.07.18. 14:56:24
Te is azt mondod amit én. Aki az első 5-6000-ben regisztrált az jutott előre. (természetes, hogy volt lemorzsolódás) Aki most regisztrál sosem lesz top. Hiába akar, ha fejen áll se fogja Sharpát utól érni. Így ha ő 30 szint múlva mond valami okosat, vagy elmondja a szerinte jó taktikát, akkor hiába lesz igaza, annyit fog hallani, hogy "te kicsi vagy, te nem tudhatod, ez nem úgy van".


Én azt akartam érzékeltetni, hogy a játék nagyon szigorú. A rengeteg törlés azért van azért marad meg ennyire kevés karakter mert csak azok nem törölnek akiknek még elviselhető ill. nagyon megszállottak. Döbbenet szerintem, hogy az első 3-4k regisztrált játékosból milyen kevés játszik még. De azok akik még játszanak azok egyáltalán nem az egyszeri hobbijátékost reprezentálják. hanem egy kicsit többet. A lemorzsolódás nem törlést kellene jelentsen, attól mert valaki nem veszi annyira komolyan a játékot még lehetne játszható számára, de jelenleg a lemorzsolódás nagyrészt törlést jelent és ezzel alakulnak ki a legnagyobb lukak. Új emberek magasabb szinten meg elvétve akadnak ezeknek a lukaknak a betömésére. Ha így halad a játék teljesen mindegy, hogy ki mennyire rohan, ahogy telik az idő kihalnak a játékosok a magasabb szinteken.
Dátum: 2009.07.18. 14:49:36
Idézet: Ricardo - 2009.07.18. 12:44:48
De aki szeptember 22 óta prémium tag, és folyamatosan vadászik meg portyázik, az egyszerűen nem bír nem az első pár oldalon lenni. Pedig nem tett semmi extrát, csupán őt nem támadták 6-8 hónapon keresztül folyamatosan 4-7 szinttel magasabbról.


Már bocs de ez baromság, a karakterszámok messze nem ezt mutatják. Az átlag top 100-as karakter 900-1800-as karszámmal rendelkezik, akik valószínűleg még csak nem is az első héten kezdtek. Szép számmal vannak 2000-3000 karakterszámú karik is a topban és tény hogy 4-5 ezer fölött már csak 4-5 karakter van, de volt aki onnan is meg tudta csinálni, és azt hiszem többségében nem a TP hajszolása miatt tartanak ott ahol, TÖ-ben és SZÖ-ben is megállják a helyüket. Az idő tényező persze fontos és elég valószínű, hogy a 20k fölött regisztráló karakterek már nem kerülnek a top 100-ba, de a céljaik úgy gondolom ettől még nem különböznek annyira. Csak kevés olyan játékos van aki ténylegesen az élre akarna törni és még kevesebb akinek erre lehetősége is van. A többségünk a szintjén az ütőtávjában akar erős lenni eben a top és a most induló karakter között semmi különbség nincsen. Az új játékosok között is vannak akik jól (nagyon jól) játszanak de egy bizonyos szint alatt kb. azon kívül hogy a toplistában látod őket kb. nem is találkoztok itt fent meg össze vannak paszírozva ezek az emberek és más nincs is. Itt nincs 200 töltelék kari akiből bármikor minimális kockázat mellett kiverheted ugyan azt amit amúgy 40-50% eséllyel kockáztatsz, sőt még a nyereséged (LE) is valószínűleg sokkal több lesz mint akár az élbolyban egy portya. Ez az amin változtatni kellene szerintem a végleteket kellene a játékegyensúly közelébe húzni, nem új táptalajt adni, hogy milliós nagyságrendű LE különbséggel rendelkező karik püföljék egymást, hanem hogy mindenkinek lehetősége legyen megtalálni a maga ellenfeleit akik ellen meg is éri harcolnia portyáznia. Én nem tudok más módszert elképzelni arra, hogy a gyengéket védjük, de az erőseknek is megadjuk a fejlődés lehetőségét. Akit nem éri meg metámadni azt nem is fogják akit meg igen azt fogják ütni jelenleg a legerősebbnek a leggyengébbet éri meg ütni mert abból húzza a legtöbb hasznot. Ezen a VF semmit nem változtat csak egyes szinteken kiemelt pár karaktert. Aki most kezd VF-ezni már elkésett, persze a szintek még nem telitettek de biztos vagyok benne, hogy ahogyan pók karakter sem tud megélni túl sok egy adott szinten ugyan úgy VF-es karakter is csak bizonyos arányokban elképzelhető. Az egész VF-es dolognak csak akkor van értelme ha nem fejleszti ki mindenki, ha mindenki megcsinálja egy bizonyos szint fölött akkkor már olyan mintha nem is lenne. Kb. ugyan az mint a mesteri építés addig jó meg érdekes amíg mindenki kimaxolja aztán meg minden megy tovább ahogy eddig, leszámítva, hogy aki nem jut hozzá ezekhez a dolgokhoz na annak aztán végképp vége. Tömegek töröltek az ilyen ötletek miatt az elsők között indulókból, most azt mondod a top-ba kerüléshez elég korán indulni és játszogatni minden extra nélkül akkor, miért van az, hogy az első 1000 játékosból aki indult már csak néhány tucat maradt ? És ezt még középszinten nem is nagyon lehet észrevenni mi lesz ha ugyen ilyen arányban törölnek majd a VF miatt az emberek és kiesik több ezer ember mert nekik nem volt lehetőségük akkor és úgy Vf-et fejleszteni mint most rengeteg embernek ? 30-40-es szinttől minden szinten 5-10 ember marad ahogy most a topban ? És ez tényleg jó ?
Dátum: 2009.07.18. 11:06:09
Karakter szemszögből az, az okok is érthetőek, főleg ha valakinek nagyon kevés volt a sikerélménye. De Darah is elismerte, hogy változásra lenne szükség. Nem azzal van bajom, amit a VF egyes karikból csinál hanem azzal amit a VF az egész játékkal csinál. A legnagyobb baj, hogy mikor beigazolódnak azok a problémák amiktől most félünk akkor már késő lesz változtatni. A VF tök jó egyes karaktereknek olyan kitörési pontot kínál amit semmilyen más szakértelem, de ettől(vagy pont ezért) még nem tudom elfogadni és nem mondhatom rá, hogy igen ez az a megoldás amire vártunk, mert egy csomó mindenre nem ad megoldást, nem lett több LE a portyában nem lettek érdekesebbek a háborúk stb. minden maradt a régi szar, csak most jött hozzá pár újabb is. Ha úgy tetszik a problémák egy részét az 50-60-as szintsávból átraktuk a 30-45-ös szakaszra. Ettől még ugyan úgy megmaradt minden probléma csak most sokkal több embert érint majd és záros időn belül meglesznek ennek a szakasznak is a VF-es topjai akiket mindenki utálni fog ugyan úgy ahogy most a topot, azzal a különbséggel, hogy még a %-os védelem is megszűnik.

Én nem kértem, hogy ne fejlessze senki a VF-et, akinek megéri az fejlessze. De szükség van alapvető változásokra olyanokra amik a VF-et akár még szükségtelenné is tehetil. A VF szerintem rossz válasz egy olyan problémára ami a játékosok nagy részét hátrányosan érinti.
Dátum: 2009.07.18. 10:18:39
Nem mondtam, hogy véletlen a VF fejlesztése teljesen érthetőek az okok én azt mondom csak, hogy erre a VF nem megoldás másképpen kellene kezelni ezeket a problémákat, mert a VF több problémát okoz mint amit megold.

Ennél a top fóbiás baromságnál nem tudom miért akadt el a lemez, jelenleg a top ütőtávja kb. 60-63 as szint, én most 60-as szintű vagyok aki akar üthet de a KH épp eléggé lefogja a top-ot nagyon ritka, hogy onnan beütne valaki, egyszerűen képtelenség amit írsz, és a top-nak már fél évvel ezelőtt is kevés célpontja volt. Biztos vagyok benne, hogy vannak olyanok akik a top miatt kezdtek bele a VF-be van pár ilyen kari az én ütőtávomban is. De a többség korábban is most meg aztán végképp a top ütőtávjától baromira messze van, szóval szerintem aki 40-50-es szinten VF-et fejleszt az ne azzal érveljen, hogy a top napi rendszerességű alázása kényszerítette erre a pályára. Vagy a top 400-500 karaktert takar ? Nem túlzás ez ? Egy emberként kezelni és lehurrogni a játék gerincét alkotó összes játékost?

Másrészről a top nem az előnyéről nem mond le hanem a munkáról amit abba feccölt, hogy ott legyen ahol. Én vagyok a legfiatalabb kari a top100-ban és büszke vagyok arra amit elértem, ezzel szerintem nagyon sokan ugyan így vannak és nem nem fogok lemondani erről, mert nem ezért küzdöttem több mint fél évet, hogy saját kezüleg tegyem tönkre amit elértem. Tudtam, hogy nehéz lesz de sokkal erősebb vagyok mint korábban bármikor, én nem abban mérem a karakterem erősségét, hogy hány nálam 200-300 TÖ-vel gyengébb karaktert alázok szét naponta.

A korábbi építő(?) jellegű javaslatok egy része bevált, más része nem igazán. De nem a top fejleszti a játékot kibicelni ötletelni meg mindenki számára nyitott a lehetőség. Az akkori lehetőségek között szerintem a javaslatok ötletek nagyrésze megállta a helyét. Nem azért mert minden gondját baját megoldotta a karakternek hanem mert nem volt más választási lehetőség. A játékosok nagy része szerintem egyetért abban, hogy alapvető változtatások kellenének ahhoz, hogy érdemben átalakuljanak a portyázási szokások megszűnjenek az aránytalan leveretések, átalakuljon a háborús rendszer stb. az, hogy az ez irányú ötletekből nem lett semmi nem a top hibája, sőt a top részéről volt erre a legnagyobb igény sokszor még olyan áron is, hogy nem igazán jártak volna jól vele.
Dátum: 2009.07.18. 09:20:50
Nálad valami nagyon komoly gond lehet szövegértelmezéssel, ha ezt a hozzászólást tényleg az én írásomra reagáltad. Én nem hiszem, ahogyan írtam is, hogy ki kellene ölni az alternatív fejlődési lehetőségeket. Ez a topper duma meg kb. rasszista baromság a topnak ehhez semmi köze. A játék tesztelve lett és a játékosok fejlődési üteme be lett lőve egy a beho által elképzelt szintre ez a normális fejlődési sebesség. De jelenleg ez megkerülhető és még meg is éri letérni erről a fejlődési ütemről, így tömegek térnek le erről az útról az egész probléma gyökere pedig az, hogy a portya rendszer szarul működik olyan karakterek közötti csatákat honorál ahol a kockázatmentes portya maximális nyereséggel párosul/hat ami baromság. Persze, hogy sokan fejlesztik a VF-et ez sok szempontból érthető is de ettől még a játéknak a VF baromira nem tesz jót szerintem, ettől még azokon kívül akik jó időben megfelelő szinten kitolják a VF-et még mindenkinek csak rosszabb lesz, és nem jobb. Kitörési pontot nem azzal kellene létrehozni, hogy véletlenszerűen időről időre engedjük a játékosok egy kis részének, (jókor jó helyen), hogy a környezetéhez képest isteni magasságokba emelkedhessen.
Dátum: 2009.07.18. 01:20:13
Többen irták, hogy a VF milyen jó mert segít megerősíteni a karaktert stb. meg, hogy ezzel "gyúrta" ki magát Szeretném, ha ezt valaki némi matematikával is alátámasztaná és ténylegesen bebizonyítaná, hogy erősebb lett a karaktere attól mert kifejlesztette ezt a szakit. A porhintés nem érdekel csak a nyers tények 1 hét alatt vagy akár napi szintre lebontva mennyivel lett erősebb a karaktere attól mert megvan ez a szakértelem neki.

Lenne egy érdekes kérdésem Miklósékhoz, mégis mit ártottak a normálisan fejlődő karakterek a játéknak, hogy először a bazi nagy szintkülönbség most pedig a tömegesen terjedő VF-es karik elleni reménytwlen harccal kell szopatni őket ? A normálisan játszó karaktereken élősködik mindenki és ez a réteg gyakorlatilag teljesen kihalóban van, ettől jó fejlesztés a VF mert megöli a normális játékot ? Szerintem a VF legnagyobb baja, hogy nem lett tesztelve és a játék legtöbb problémája is ugyan ezen okra vezethető vissza. A legtöbb gondot az első ránézésre jó de alapvetően a tesztelés hiánya miatt elhibázott fejlesztések adják. Szeretném látni azt a tesztet ami azt mutatta, hogy a VF játékba kerülése a pók taktika legalizálása a KH a HT és a hasonló fejlesztések a játékegyensúly megőrzését erősítik és a játékosok túlnyomó többségének a lehetőségeit a végzetúr élvezeti szintjét emelik a nagytöbbség számára. Nagyon szeretném látni ezeket a teszteket mert szerintem ez baromira nincs így és a leginkább megkínzott és lesajnált réteg a NORMÁLISAN fejlődő játékosok kihalásához vezet. Márpedig elvileg a játék normálisan fejlődő karakterekre van tervezve (sajna egyre inkább úgy érzem, hogy itt a tervezés szó erős túlzás). Szerintem az egyetlen járható út a játékban a normális játék ez kellene vonzó legyen ez kellene a legtöbb és a játékegyensúlyt is megtartva, a leginkább elfogadható sikerélményt nyújtsa. Ehhez képest a játék a különböző elbarmolt ötletek miatt egyre inkább a kiskapukat kereső könnyebb utat választó morálisan megkérdőjelezhető stb. alternatívák hemzsegő mocsarává vált. Lehet, hogy az a cél, hogy kiöljék a normális játékosokat a játékból de kérdeném akkor én most, hogy normál tempóban fejlődő karakterek nélkül mi lesz a pókokkal a toppal a VF-et fejlesztőkkel ? Mert ezen karik nélkül szerintem egyiknek sincs semmi értelme.

Távolról sem azt szeretném ha a játék unalmas monotonitásba fulladna legyenek meg az előnyei annak ha valaki mégsem a kitaposott normál sebességű fejlődést választja, de ugyanakkor legyenek meg ennek a hátrányai is, ne az legyen, hogy ahogyan néhányan írták, belekényszerüljenek egy ilyen választásba, és az érvényesülés egyetlen útja a normális fejlődés feladása legyen. A KH-t a HT-t mindenki számára, tényleg mindenki számára elérhetővé kéne tenni, a portyák fix. Le-t is a vadászat arányosan kevesebb LE-t kellene adjon motiválni kellene az embereket a portyára, és még inkább olyan portyára ahol a kockázatvállalás nagyságán alapul a várható jutalom és nem a szerencsén stb. A probléma ismert és rengeteg ötlet is született ezeknek a problémáknak az orvoslására és mégis valamilyen számomra fel nem fogható oknál fogva mégis jobban megéri új szakértelmet, új épületet új bármit berakni a játékba semmint kijavítani a rosszul működő elemeket. Ráadásul az újonnan bekerült dolgok sem úgy működnek ahogyan kellene ezzel csak egyre több és több gond lesz amire ha mindíg újabb és ujabb dolgok születnek akkor már 100 programozó se fogja bírni. Ha a játék alapvető elemei az egyensúlyhoz közelítő állapotban működnének már az is sokkal többel emelné a játékélményt mint bármilyen új fejlesztés. Nem rossz ez a játék csak végre rendesen össze kellene rakni. Én a V4 helyett sokkal jobban örültem volna egy olyan világnak ahol a játék alapvető elemeit erősítő a játékosok által felvetett ötletek kerültek volna tesztelésre, és megszüntetnék végre a V1-V2 tesztszerverként való üzemeltetését.
Dátum: 2009.07.16. 11:45:03
Most is nagy pofonokat lehet osztani (nem ritka a 2-3k fölötti sebzés, sőt néha még 4k fölötti is van, pedig én nem sebzek valami jól) az egészség sokat segít de, pont a visszafogott fejlödés hihetetlen elterjedése mutatja a legjobban, hogy ez még most is meghatározó probléma. Ráadásul erre a problémára a visszafogott csak rövid ideig megoldás mert jelenleg többen fejlesztik mint akik nem, így gyakorlatilag konzerválódik a karakterek között a különbség és egymáshoz képest a többség ugyan ott lesz ahonnan indult. Aki meg nem visszafogott fejlődést tol az szép lassan felvándorol a top-ba ahol vagy KH-zik vagy "légüres térbe" kerül.
Dátum: 2009.07.16. 11:26:27
Szerintem az a gáz, hogy semmilyen választási lehetőség nincsen. Mivel mindenki ugyan azt kapja kb. tökmindegy mennyit ad. Csak azokkal szemben számít aki nem küzdött a fertőzés ellen de ők meg elég kevesen vannak. Ha választani kéne +15 szaki vagy +10 TÖ +10% varázslatsebzés, 30 elnyelés stb. között legalább valamennyi taktikázás lenne és nem lenne tökegyforma mindenki.
Dátum: 2009.07.16. 10:47:49
Szerintem pont a kihívás hiánya miatt töröltek sokan. Nem hiszem, hogy Trueblood-ot Sameed-et stb. különösebben meghatotta volna a kétfrontos háború. Akik meg most a tappancsban vannak se azért mentek el mert túl sok volt nekik az "izgalom" hanem éppen ellenkezőleg. A törlések 90% szerintem a játék ellaposodásának köszönhető. Sokan leírták már, hogy nagyrészt csak azért játszanak még mert a haverok is itt vannak, gyakorlatilag arra várnak, hogy más tegye meg az első lépést. Az is sokat számít ha olyan karakter esik ki a szöviből aki meghatározó feladatokat látott el szövi szinten is. Az utánpótlás sehol sem megoldott egy hirtelen kieső meghatározó játékos törvényszerűen ránt magával több más karaktert is főleg azok közül akik már amúgy is unják a játékot és ezzel még több unalmas feladat ill. több játékidőt követelne tőlük a játék.
Dátum: 2009.07.16. 06:17:09
Egy kis statisztika, érdekesség képpen:

Karakterek eloszlása:

Top 25

zafír: 9
Rubin: 9
Gyémánt: 3
Smaragd: 4

Top 100

zafír: 40
Rubin: 27
GYémánt: 17
Smaragd: 16

Természetesen jócskán átformálja a képet a játékosok egyéni tudása. De az "élboly" jelenlegi eloszlása nagyrészt a törlések miatt ilyen. Jól látszik mennyire meghatározó és milyen hullámokat indít el egy egy erősebb játékos törlése. A legnagyobb veszteség a gyémánt hordát érte, a legkevesebb a zafírt. Nyílván ezeknek a dolgoknak is megvan a maguk oka amit pusztán statisztikával nem lehet magyarázni, és a horda bónusz ugyan nem, de maga a horda igen is meghatározó mióta gyűlölet van a játékban. Sosem tudhatjuk kinek mi adja meg az utolsó lökést, de úgy gondolom nem pusztán a véletlen műve, hogy lassan eltűnnek a gyémánt karakterek a TOP-ból. A smaragd horda gyengén indult a játék elején, a varázslás messze nem hozta azt a szintet amit sokan vártak/szerettek volna, szerintem ennek köszönhető, hogy jelenleg aránylag kevés smaragd van a top 100-ban. Viszont talán az egyetlen olyan horda akiknek a száma biztosan növekedni fog, jelenleg a smaragd a legerősebb horda a játékban, kiemelkedően erős smaragd szövetség nincsen és valószínűleg ez is nagyban hozzájárult ahhoz, hogy jelenleg kevés a smaragd a top-ban. A rubin horda az egyetlen ami átlaghoz közeli értéket hoz a TOP 100-ban, szerintem a rubin az egyik legjobban eltalált horda. Kellőképpen erős a hordabónusz és szövetségi szinten is erős a közösség. A zafírok óriási térnyerése nagyrészt valószínűleg a Tyrantnak köszönhető mint egyfajta gyűjtő klán, sokan hordaváltással csatlakoztak hozzájuk.

A top 100 legöregebb karakterei:

Cyron (124)
Tony Ramirez (125)
Solina (127)

A legfiatalabbak:

Yworl (9314)
Harcos Kard (6888)
Azzazel (6050)

Bár kevés a feltörekvő ifjú titán mégis aki késve kezdi el vagy egyátalán nem is költ valamilyen oknál fogva a visszafogott fejlődésre azok nagyon meglódulhatnak szinben a környezetükhöz képest. De még így is nagyon sok olyan karakter van a top 100-ban aki szinte a kezdetektől max-os visszafogottal nyomul de már azért lassan lassan kezdenek (szintben) teljesen leszakadni az élbolytól. Lassan lassan a top 25-50 teljesen elszakad a játék többi részétől, azok akik bírják egyfajta turbóként használva a kristályhordát öles léptekkel távolodnak a többiektől. Azok akik a határon mozognak és nem tudják tartani a lépést a hordával jó eséllyel egyfajta légüres térbe kerülhetnek, ennek a jelei már most is látszanak egyre kevesebb karakter van egy egy szinten.

A fentiek alapján szerintem meglehetősen szomorúak a top 100 kilátásai, a folyamat ugyan lassú, de a törlések még mindíg nem ritkulnak és ahogy telik az idő egyre rosszabb lesz vagyis nem is várható, hogy kevesebb lesz. Zafírként már most is kb. feleannyi célpontja van egy karakternek mint a többi hordának attól függően , hogy a törlések miatt változnak e az arányok és ez persze az egyéni kitartás függvénye is de ha pattanásig feszül a helyzet elég gyorsan eltünhet az élboly nagy része. Nem tudom ez mennyire kívánatos, a KH szerintem nagyon felgyorsította az élboly szétesését. Persze lehet 2. és 3. vonalra is KH szövetséget behozni amin elvegetálhatnak az emberek de az szerintem már nagyon nem ugyan az a játék lesz mint amit a többség szeretne.

Aki esetleg ezt sírásnak gondolja vagy csak szimplán top ellenes/kárörvendő megjegyzéseket kíván tenni az keressen másik topic-ot erre, én elsősorban gondolatébresztőnek szánom az írásomat és olyanokkal szeretnék erről csevegni akik nem sz..ják le magasról, az egészet. Köszi.

mod.: a játék jövője szerintem szorosan összefügg a top jelenlegi és jövőbeni helyzetével, aki most indul annak elegendő előretekintenie és láthatja az út nagyrészét maga előtt nagyjából tudhatja mi vár rá, a top jővője viszont bizonytalan, a hordáké pedig méginkább. Elvileg valamiféle versengésnek kellene lennie a hordák között ami egyre kevésbé látszik, amire konkrétan kiváncsi voltam, az az, hogy kinek mi a véleménye a hordák és úgy álltalában a top jövőjéről. (mivel részben kapcsolódik a szavazáshoz ezért nem akartam külön topicot nyitni)
Dátum: 2009.07.15. 07:13:08
Rövid közjáték az irgalmatlanul folyó csata kavargásától egy köpésre:
Yworl, Habibjaival egy fa alatt - kihasználva a rövid pihenőt - eligazítást tart:

- Te Habib lefogod a jobb karját.
- Te Habib lefogod a bal karját.
- Te Habib lefogod a jobb lábát.
- Te Habib lefogod a bal lábát.

Na most mindenki mondja vissza a feladatát. (A habibok kapásból egyszerre rákezdik)

Én Habib lefogom a jobb karját.
Én Habib lefogom a jobb karját.
Én Habib lefogom a jobb karját.
Én Habib lefogom a jobb karját.
Én Habib lefogom a bal karját.
.
.
.

???? Na akkor elölről...

- Te Habib lefogod a jobb karját.
- Te Habib lefogod a bal karját.
- Te Habib lefogod a jobb lábát.
- Te Habib lefogod a bal lábát.

Közben megjön Rockatansky, egy darabig értetlenül bámul aztán támadásba lendül, baromi keveredés Yworl üvöltözve próbálja javítani a hibákat, BAL KAR, MOST A JOBB, BAL LÁB ok most JOBB LÁBB. Közben a csata végetér:

Túl sok sebet kaptál, ájultan esel össze.
A csatában összesen 1105 sebzést okoztál, és 1022 sebzést kaptál.

Pár óra elteltével miután magához tért:

Na ez végre már majdnem jó volt de te Habib még mindíg lassú voltál, ÉS LEGKÖZELEBB NE ENGEM FOGJATOK LE HANEM AZ ELLENFELET BARMOK.

...
Dátum: 2009.07.10. 10:24:41
Ezt az áfás dolgot (már a lélektani hatását) jól kompenzálná a kiégett ősköves felvetés, (kiégett őskő szintx50 LE-ért "feltölthető" ahogyan az angol serveren, de csak a kiégett alakítható át LE-ért őskő ne működjön) nem tudom mi az álltalános tapasztalat de szerintem nagyon kevés kari van a bétán aki full ősköves cuccokban rohangál pedig ott még az LE-ből őskő váltás is működik. Bevétel nem esne ki hiszen aki őskövet vesz annak fölösleges LE-ből váltani akinek viszont nincs rá kerete az így kicsit könnyebb helyzetbe kerülne és vehetne néha 1-2 fókuszkristályt vagy egy jobb ősköves tárgyat.
Dátum: 2009.07.10. 10:05:20
Itt szerintem pont ez a lényeg. Kényelmi funkcióról van szó és többe kerül mint a nyers táp, ami elég érthetetlen szerintem. Az ősköves megoldás se rossz, de én az őskő mellett is szintX2-vel csökkenteném az árát a képességeknek, az élbolynak még így is az ősköves megoldás lenne a jobb de a 2. 3. vonal viszont így már megengedhetné magának csp-ből is nem úgy mint most.
Dátum: 2009.07.09. 12:58:33
Tényleg most, hogy áldoztál a hordának és megszabadultál a "rossz LE-től" legalább még beférnél te is hozzánk. (Mellesleg mi ez a 170-es szaki összeg ? Tesék szépen elfelejteni mindent. )
Dátum: 2009.07.09. 06:29:20
Nekem az a gyanúm, hogy azért 35 mert a 10 olyan szép kerek szám, és egy őrtorony max.-a ne legyen már 11 meg hasonló, a 35 fő meg kb. jó lesz ezeknek. Szerintem a 35 fő is túl sok, kb. 15 fő lenne az ideális szerintem a jelenlegi szabályok mellett, ettől függetlenül támogatom az ötletet a +2 szintre (feltéve, hogy nem omlik le ez is és léptet ki automatice 30 embert a szöviből, hogy utánna újraépítsük ezt is), a játéknak már úgy is tökmindegy mennyivel több 15-nél nekünk meg jól jönne +6 ember bővítés.
Dátum: 2009.07.08. 11:55:44
Ez a szinte biztosan hat nem több találgatásnál, már bocs de aki be van oltva optimalizálás ellen az ne akarjon már itt okos lenni. Kb. sehogy nem lehet bebizonyítani, hogy a vakító fény működik alacsonyabb támadás ellen ahogyan azt se, hogy nem, ekkora random mellett és főként mert nagy különbség esetén sem csökken x% alá a találati esély lehetetlen megmondani, hogy azért nem találtak el mert bejött a vakító fény vagy amúgy sem tudna megütni. A térkapus lényekről meg semmi infó nincsen, csak találgatni lehet mekkora támadásuk van. Tudomásom szerint az épületek számítanak epikus és térkapus lények ellen is ami igencsak azt valószínűsíti, hogy igenis nagyon magas támadásuk van ezeknek a lényeknek mert az esetek nagyrészében az epikus ellenfelek simán átütik még a 20-as védőfalat is, azt meg kb. 40-es szint óta tudjuk ugye, hogy az epikus ellenfelek igazából egyeznek a térkapus lényekkel.
Dátum: 2009.07.08. 11:03:40
A negatív csapás még csak csak mert az legalább sebez, de a pl. gyengítés (-20 erő) ami már alapból is röhely, tiszta fény és társaik még annyit se érnek (kb. ezeket se próbálta ki szerintem senki rajtam kívül ). Úgy álltalába ezek után szerintem csak az állat sebzős és a sima sebző varázslatok érnek csak valamit, a többi meg felejtős. Mert mindegy mit ír ki a progi a varázslat hatásáról, csak annak hiszek ezentúl aminek utánna is tudok számolni és tényleg azt csinálja amit kell.
Dátum: 2009.07.08. 10:54:50
Szerintem nem biztos, sőt kb. értelmet nyer az is miért volt a döntetlenezés alatt annyi fura csatám. Vakító fényt kb. küldire használja mindenki aki élesbe tolja, az vagy nagyon tapasztalatlan még és kb. azt se tudja mit csinál, vagy annyira erős, hogy tökmindegy.