Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2010.08.27. 09:18:18
Nyomd ki az irányított vadaszatot, megszűnik ez a szórás, úgy néz ki szopat az rnd...
Dátum: 2010.08.27. 08:25:48
A szintedet nem írtad le, de a nélkül is látszik, hogy az eloszlásod alapján kicsi a szerencséd (van szint*2 legalább?), valamint hogy nincs irányított vadászatod, ami csökkenti a szórást.

És ne a LÉ értékeket írd le, hanem a prefixeket, a LÉ egyenesen következik belőle mert azt a vadászott blökik szintjéből számolj a progi
Dátum: 2010.08.27. 00:19:01
Na lehet ócsárolni a reformot, de nem érdemes a gyakorlat alapján:
Könnyítések:
-térkapus küldi jelentősen gyorsult (kivétel amikor szopat a random)
-krit varis küldi lement 17 pp-re 22-23-ról
-bénítós küldi így hogy nincs a csukában ellenállás max 9 pp az edigi 6-7-ről
-krit ütéses küldi maximum 13 pp, hogy minden csatát végig ütök (és nincs szívósság övem...) és ezerrel lélekszívhatok
-vadászós küldi 250-300 csp-ről lement 200-250-re

Egyetlen negatívum, hogy 12 szintlépés kell, így fel kell húznunk a 29-es palotát...

Végeredményben több pörgethető küldetés, gyorsabb küldi csinálás ergó lé/tp arány eltolódás a kockák és KH-sok javára, időfüggés és állat felszereléseken keresztül játékköltség növekedés, és nem felejteném el a dukát influáció újabb felpezsdítését sem.

Remélem az első napi benyomásaim nem lesznek tartósak, de így ez a könnyítés túl jól sikerült mostani szemmel.
Dátum: 2010.08.26. 20:54:42
A pohár félig tele van

Megéri, csak nem ad akkora hasznot, mint amikor egyáltalán nincs lélekszívásod. A haszon viszont minden esetben haszon!
Dátum: 2010.08.26. 20:17:52
Ha érted, akkor nem értem mit kell elmagyarázni még a lélekszíváson

Mutatok egy példát, hátha megérted:

Te nyerted a csatát, jutalmad 1697 (+3544) lélekenergia és 31 TP!


Feltételezve, hogy 20%-ot kapok csata végén, akkor 8485 LÉ maradt a lénynél mire leszívtam 3544-et, azaz 12029 volt nála.

Ha nem lélekszívtam volna, akkor 12029*0,2 azaz 2406-et kaptam volna a mostani 1697+3544 azaz 5241 helyett. Magyarán a lélekszívás "termelt" 2835 LÉ-t ebben a térkapuban nekem.

Ha 50-es lett volna a térkapum akkor +100%-om lenne a nyereményre ami ezt csinálta volna a csatából:
1697+1697 (+3544) = 6935
vagy lélekszívás nélkül:
2406+2406 = 4812

Azaz ebben az esetben a lélekszívás "csak" 2123 lét termelt volna. Persze ezt fel lehet fogni úgy is, hogy a lélekszívásom miatt az 24-ről 50-re növelt térkapu "csak" 32%-al növelte meg az össz nyereményemet (5241 helyett 6935), míg ha nem lélekszívtam volna akkor 100%

Namost mindez szaros 300-as alap erővel és 88%-os lélekszívással törpént, képzeld el azokat akik 110% lélekszívással 450+ alap erővel térkapuznak, és nekik a 12029-es max LÉ-ből 8k "leszívódik" ls a maradék 4029 lé 20%-át kapják csak ami 806 lé, azaz az én 5241-emmel szemben egy térkapu nekik 8806-ot termel...

Így érthető hogy működik a lélekszívás, és miért is van haszna, valamint miért csökkenti a magas lélekszívás drasztikusan a 24 feletti térkapu hatásfokát?

Toplista 20-30 meg azért nem relatív LÉ/TP-ben gondolkozik, mert az apszolút szint növeli a létermelés hatásfokát (nagyobb vadászat, nagyobb facsarfás, tárgyelőny, manakons stb...), így ha van x a legelején indult karaktered, ott nincs kihez képest lemaradni, legegyszerűbb szintben növelni a környezetedhez képest a létermelésed
Dátum: 2010.08.26. 19:09:46
Semmiképpen sem, mert a lélekszívás %-os értéke alapesetben több kéne, hogy legyen mint 20% ugye.
Egy szemléltetés:
(x-lélekszívás)*0,2+lélekszívás > X*0,2

Csak van benne egy önszabályzó mechanizmus Amit viszont észre lehet venni az az, hogy a térkapu 24 feletti szintjei magas lélekszívással éppen ezen rendszer miatt kevésbé hatásosak, mint akinek nincs lélekszívása!
Dátum: 2010.08.26. 19:07:05
A karakter erősségét a toplista első 20-30-at levéve nem a karakter szintje határozza meg, hanem annak relatív szint környezetéhez képest elköltött léje.

Minél több LÉ-t tudsz a karakteredre költeni adott TP-hez képest, annál erősebb vagy! Namost ha a bejövő támadóid valamilyen indokból (TP tömés, küldizés, lészívás, blökipusztítás stb...) úgy támadnak téged, hogy csak TP-t kapsz, de LÉ-t nem hagynak nálad, akkor hosszabb távon, de ellehetetlenítik a karakteredet a környezeted azon karaktereivel szemben, akik nem kapnak TP-t! (Éppen ezért öngól a háborúzás is ) Magyarán amíg ez a tárgy nem volt a játékban, addig az tőled, és taktikádtól független volt, hogy a karaktered erőssége hogy alakul ugye... Magyarán a VU talán az egyetlen RPG alapokon fekvő játék, melyben a szintlépés, és a TP egy rossz dolog!

Éppen ezért erős ez a tárgy, tudsz védekezni valamilyen szinten a fölösleges TP ellen!
Dátum: 2010.08.26. 13:44:35
Kis infó a kételkedőknek:

15 krit vari =17 PP
60 kritikus = 13 PP (Még nem optimalizáltam, és megtámadtam olyat is akinek nagyobb a kritje mint nekem:) )

Köv kör:
15 krit vari =19 PP
60 kritikus = 13 PP (Optimalizálhatok amit akarok ez akkor is 13 )
Dátum: 2010.08.26. 10:02:50
Mert téged már az RND is utal
Dátum: 2010.08.26. 08:08:38
185 portyázáspont


Szerinted, amikor ilyenre erek haza, akkor mi várható, küldiktől függetlenül?
Amúgy a krit varis és kábítós küldetések eddig is a maximális lefelé ütést szorgalmazták, semmit nem változott a helyzet ilyen szempontból!
Dátum: 2010.08.25. 18:28:32
Azon küldetések, melyek maradtak, de nem egyeztek meg az új mivoltjukban a régi küldikkel, azok kaptak egy kis helyreigazítást.

Magyarán mivel kikerült a döntetlenes küldetés, így semmilyen hatással nem lehetnek az ismételhető küldetések a döntetlenes küldetésre
Dátum: 2010.08.25. 17:47:05
Mert hozhatnál el fixet?

A térkapus lényben lévő lé a te szintedtől függ, éppen ezért nem növeli a térkapu 24 feletti szintje sem ugye. (Az csak a csata végén kapott lé bizonyos%-aként megkapott LÉ értéket szorozza 24 felett szintenként 4%-al... Azaz maximálisan dulázza a kapott lét, ha 0-ás a lélekszívásod!)

Ninja, a lélekszívásban van egy automatikus nerf a csata típusától függetlenül. Sokat szívsz, akkor kevesebb léből kapod a portya lé-t csata végén!
Dátum: 2010.08.25. 17:39:28
Ez nem is hajócsavar, hanem bumeráng

20 helyett 15 kisebb lény az nehezítés?
Ez igen is ballance, csak egyesek csúsztatnak
Dátum: 2010.08.25. 14:27:24
Beállítások menün belül karakter törlése...
Dátum: 2010.08.25. 14:26:39
Persze!

A csata végén kapott lé az ellenfélnél lévő lé x%-a. HA te csata közben leszívsz ebből egy jelentős mennyiséget, akkor ennek x%-a is jelentősen kevesebb lesz

Éppen ezert minél nagyobb a LÉ szívásod, annál kevesebbet kapsz a térkapuban is
Pl nekem lé szívás nélkül 2350 lé-t ad egy térkapu átlagban, lészívással csal 1600, azaz a 30%-át leszívom a térkapunak csata közben...
Dátum: 2010.08.19. 14:25:21
Éljen az egyenletes elosztás

elementáris fúzió (+10)
valóságformázás (+20)
kreatív affinitás (+5)
2 db energiahasznosítás (+10)
transzcendális projekció (+10)
sebgyógyítás (+10)
2 db kritikus ütés (+20)
csapdaészlelés (+20)
lopás (+20)
5 db feltámasztás
3 db katalizátor
4 db lélekgyémánt
8 db biztonság
5 db átokeltávolítás
Dátum: 2010.08.19. 11:27:09
10 küldi az ~3 nap ha az ember gépnel van...
Dátum: 2010.08.18. 14:27:14
10 pont kireppent tőlem is!

A KH játékosokból van klónozva, max a klónozási metódust kell piszkálni, ha nem tetszik valakinek valami.

Mondjuk nem is értem az Avatár project ötletet, a KH állítólag le lett szavazva. Az Avatár KH mindenkinek lenne, csak nem kötött, hanem konvertált szinttel... Nem kell feltalálni a spanyol viaszt újból, elég a licsenszt megvenni

Kepesseg fa = szövi épületek!
Szövi tárgyak = szövi épületek!
Manók vs karaktere = zarknod event!
KH kisebb szintekre = Avatár project
Szovetseg vs szovetseg = már bentvan!
Szovetseg vs borzalom = zarknod event!

Kémgömbbel mi bajod?
Arénanak mi baja? (A szakikat megbeszélhetitek egymás közt)
Akadémia? (Újabb szakikra gondolsz?)
Aukciós ház? (most kapott updateben +2 tárggyal a kicsiknek, és idő csökkentést V1-en, akkor???)
Bajnoki viadal update? (megkapta a klónozást és a +3-as büntiket!)

Persze lehet ötletelni, de azt a javaslatok topikban folyamatosan tesszük. Folyamatosan fejlesztenek valamit (épület szétválasztás, megosztott csata gomb stb...), ha megnézed, idő limites a programozói kapacitás, melyben első helyen van a bugfix (amiből sajnos sok volt mostanában...), majd a letárgyalt fejlesztések, melyből kemény listát tudnánk akár mi is összeírni
Dátum: 2010.08.18. 07:42:52
Az a baj, hogy egyesek csak a teszt szerverben gondolkoznak, és eszükbe se jut, hogy a kért módosítás milyen drasztikus befolyással van más szervereken esetlegesen... TLO is csak a saját szituját boncolgatja, miközben v5-ön egyáltalán nem is lesz VF/szingu pl... Értem én hogy V1 a Béta teszter világ, de ha már teszteltek akkor gondoljatok a véleményetekkel más világokra is!

De visszakerdezek. A tomes elleni vedelmet miert nem a TOP kovetelte ki?


Khm... 6. voltam a szint toplistán, ezek szerint le voltam csúszva a topból?
Dátum: 2010.08.17. 22:48:25
Nézzük már meg ezt egy picit cinikusabb szemmel

-a KH táp. Nem is kérdéses. Egyet felejt el mindenki, aki a sok milliós LE diffet irígyli a toptól, hogy mi nem a 60. szintűekkel versenyzünk, hanem egymással, akiknek szintén megadatik a lehetőség, hogy tápoljanak.


Jah, amikor egy haborúban max 100k-t lehet hozni tőlük és 3 napon át -50k-s pc-ket dobálnak?
Amikor a "legjobb" tömő játékos se tömött annyit valakibe mint a tetves KH 1 év alatt belém?
Amikor a KH egesz éjjel bombázza a blökijeimet 500-1200-as sebzéssel, mert nekik jó 15% alatt támadni?
Amikor a KH csata arány a a béka segge alatt van és a maximálisan elhozható lé egy csatában valahol 1000 környékén van 50 tp-kkel támogatva?
Amikor....
Nem beszélve róla, hogy a táplálék piamis csúcsára hordja a lét szép lassan a KH, ha a folyamatot levezeted, mint Jerikó oly sokszor magyarázta már...

a KH miatt sokkal többet kell foglalkozni a játékkal. A vadászatunkat nem tudjuk otthagyni 2-3 órára, mint azok akiket 15% alatt nem üthetnek be.


Kit érdekel? Vesztek 600 lét, ha elvernek?
Nem beszélve róla, hogy akkor vadásztok amikor nincs KH...

a küldetéseket én személy szerint elsődlegesen nem a LE miatt, hanem a kristálypontért csinálom, mivel baromira nehezek a kalandok, ha napi 2-3 küldetésnyi KRP-t nem szedek össze.


Minden kaland szakis küldit eldobhatsz, a vf miatt 2x annyi küldetést kapsz mint amennyi LGY igényre tervezve van a játék, bőven belefér pár dropped... Jah hogy te szinguval dupláztad a szintarányos LGY igényed? Ezért ne a progi legyen már a hibás!

Igenis a bénítás nehéz küldetés. Egyetlen könnyű dolog van benne, hogy pihenőben is lehet passzívan csinálni. Magas szinteken aki bevállalja, hogy sokat bénítós cuccban van, azt leverik, mert csak régi, vagy gyenge fegyverekkel tud menni. Érdekes módon már 20-30 szint óta komolyabb bénítós sőt még mágiát adó (manakonstrukció) tárgy sincs. Ezekkel együtt persze csak nehezedik a dolog: kristálycsizma, sok kábítás hárító cucc, most meg a célszám emelés is.


A szingud tehet róla, hogy nincs csuka mentes célpontod, így a bénításod csökkent hatásfokú. Manateges/bénítós cuccban is elverem az ellenfeleimet általában, lehet a karaktered nem elég erős? 110% bénítás kevés, mit akarsz még? Jah hogy esteleg veszthetsz a csatában a kisebb szintű tárgyak miatt? Támadhatsz 0 lé-vel, de az úgy nem optimális, mert akkor nem dől be a lé a kh-ból ha esetleg nyersz? A KH csuma most gyengült, és célszám növekedés mellé kapsz egy krit ütéses küldit, mellyel értelmét veszti a KH-sok számára a bénítós küldi...

-Biztosan béna a karakterem, sok mindent nem csinálok optimálisan, de most már több mint 15 portyapontnál járok, de nem lett meg a bénítás.


Hagyd ott estére, a KH majd megcsinálja neked A karaktered meg tuti táp, hát szinthuszár és a huszárok lovon járnak a szerinted táp KH közt!

Viccet félretéve, te írod, hogy neked a szinthuszárság a játék, ez ezzel jár, a VF-es meg hónapok alatt se lép szintet, és lófaszt nem manakonstruál, és .... Te döntöttél! Elbasztad? Máshogy csinálnád ha újból tehetnéd? Ha nem akkor tényleg fölöslegesen írkálod amit írkálsz...