Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Kwisatz

Dátum: 2016.06.04. 14:53:52
Én nem gondolom, hogy bárkit is büntetni kellene, mert ha egyvalaki lehet, akkor a többieket is így vagy úgy. De azt se felejtsd el, hogy a többi világon, pl. a V5-ön pont emiatt nincs gyakorlatilag PVP. V3-on meg kényelmesen lehet így gyűjtögetni, kockázat nélkül. Ezek nagyon nehéz falatok, itt a fórumon lehet ötletelni, mi legyen, de nem gondolom, hogy találunk megoldást, mindenkinek a keze maga felé hajlik és védik az előnyüket.
Dátum: 2016.06.04. 14:21:14
Nem érted, miről beszélek, nem az érdekel, hogy mennyit hozol és a másik fél mennyit véd le belőle, hanem az, hogy te 10X-et kapsz, ő meg 1X-et bukik és utána megy a vica-versa.
Erre mit tudsz mondani?
Dátum: 2016.06.04. 13:53:58
Látod, az általad leírtak is csak újabb bizonyítékok (most Offsot hagyjuk ki a képletből) arra, hogy mekkora egyoldalú táp a V3, persze, hogy sírtok, mint a fürdős *, ha el akarják venni tőletek ezt a privilégiumot.
Kevés LE-t buksz, ha megtámadnak és levernek, de a másik annak a 10X kapja, aztán te támadsz mást, hozol 100K LE-t mondjuk, ő bukik 10K-t, és ez megy szépen körbe-körbe éveken át. Nehogy már ez ne legyen tápolás. Offs másképp csinálja, az én szememben az is egy legális kiskapu, de hogy ne csak benneteket nevesítsetek, a V5-on én pl. a top lassítás miatt jóval erősebb vagyok, mint a V1-en egy ugyanilyen szintű karakter.
Ez 3 dolog külön-külön is súlyos probléma (világok közötti mozgás, V3. LE tápolás és top lassítás), még adjuk hozzá az aukciós parát és meg is van, miért lesz egyre több feszültség a játékosok között.
Ezek mind-mind "szabályos" cselekvések, nem egy-egy karaktert kell szidni emiatt, hanem alapvetően hozzá kell nyúlni ezekhez a fundamentumokhoz. Minél később, annál jobban fog fájni.
Dátum: 2016.06.04. 13:20:11
Büyük, ezzel elég nagy kapufát lőttél, vajon miért nem másoltad be azt, hogy a csaták közben mennyi LE-t szívtál? Mert pont az a lényeg, nem az EH-ból jövő.
Saját példa, ugyanaz a csata:
*Zeusov* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 8421 lélekenergia és 105 TP.
Csata leírása
Te nyerted a csatát, jutalmad 8421 (+16674) lélekenergia és 105 TP!
Adjuk csak hozzá szépen az LE szívást, ugye, hogy más a leányzó fekvése?! Aztán lehet ezt a játékos PVP-nél megnézni, adnál kérlek erről is egy ilyen kimutatást?
Dátum: 2016.06.04. 11:55:18
Most véded magad, de van abban igazság, amit Miklós mond. Én nem vagyok ősmestere a "clever use of game mechanics"-nak, de az már nekem is szemet szúrt V3-on, hogy a TOP5 sokkal táposabb, a többi világ top5-jéhez képest, és ezt csak úgy tudják elérni, ha a V3 saját szabályait kihasználva egymást feedelik, ami szerintem a legkevésbé sem etikus.
A megoldásnál a 2. pontra szavazok, már eddig is túl sokat tápoltatok egymáson, nem lenne fair, ha ezzel az előnnyel rászabadulnátok a V1-re vagy V2-re.
Dátum: 2016.06.02. 23:06:37
A zafír pajzs én páncélszilánk kivételkor törlődik, vagy újra felhasználható, mint a zafír forgácsdarab?
jó ötlet, még annyit hozzátennék, hogy +1 aukciós tétel lenne csak ezekre, az alap maradna, hogy a többi tétel ne lassuljon be
rendben, bár a szívósság övét szemmel láthatóan csak azért húztad fel (és mondtad is!), hogy ne annyiért vigyel el Unr34l
Idézet: Offsboy - 2016.05.29. 10:13:13

(És még Tivornya is kulturált maradt! )


leszámítva, hogy boldog-boldogtalannak húzta fel az élő aukción a licitjét világtól függetlenül, ami elég tróger dolog volt a részéről

update, bocsi, összekevertem Tbolyult volt a licit felhúzó, nem Tivornya, elnézést
Dátum: 2016.05.20. 11:59:16
Idézet: Azazel - 2016.05.19. 15:37:48
Tényleg ennyire nem látható, hogy ez egy újabb " do or die "? Mindegy mennyire " költséges", mennyire lassú, hosszabb távon nézve kötelező, ha nem akarod megint megkapni valami eventben, hogy gagyi karaktered van.
A csatlósok már a kezdetektől az uniformizálás irányába viszik a játékot, ez a terv csak méginkább megerősíti ezt.

Jópofa színesítő fejlesztés lehetne, szórakoztató, teret adna a taktikázásra, unaloműző lehetne két " tápevent" között.....HA nem csinálnánk belőle kényszertápot a karakter tulajdonságpont növelő résszel.


Nézd fordítva. Ha nem ad tápot, ki csinálná PP-ért?

update, most olvastam végig, látom, Miklós is pont ezt írta
Dátum: 2016.05.16. 12:32:55
Ma van USZ?
Dátum: 2016.05.11. 13:35:57
Ariel, tulbonyolitod. Vannak kesz epuletek, mint pl az asztralis allomas, annak a semajara lehetne ujakat kesziteni. A bonuszt kell jol beloni, a tobbi egyebkent is Miklosek feladata, mi jatekosok vagyunk igenyekkel, nem programozok.
Dátum: 2016.05.11. 09:57:12
Én ötleteket dobok fel, melyeket bele lehetne részben vagy akár egy az egyben építeni a jövendő megoldásba.
De akkor írok konkrétabb javaslatot.
Új épületek a játékba a Horda bónuszok helyett VAGY mellett:

- A behemót fellegvára: épület szintenként + 0.1% erő bónuszt ad a szövetség tagjainak.
- A monolit árnyéka: épület szintenként + 0.1% védelem bónuszt ad a szövetség tagjainak.
- Az ellenállás bástyája: épület szintenként + 0.1% sebzés csökkentést ad a szövetség tagjainak (zafír bónuszho hasonlóan)
Stb, lehetne a többi tulajdonságra is akár.
A lényeg, hogy az épületek a lassan, de folyamatosan építhetőek legyenek, mint az asztrális állomás vagy az evolúciós kamra. Ha több épület van, akkor választás elé állítja a szövetséget, mindenből egy kicsi, vagy ráállnak egyre, így kellőképpen változatos és jelentős időre leköti az erőforrásokat.
A bónuszba meg ne kössetek bele, ez egy váz, nyugodtan át lehet változtatni a %-okat, ha nem tetszik
Dátum: 2016.05.10. 23:16:10
Külön kellene választani a szintkorlát és a PVP probléma körét. Ha tényleg hozzá nyúlnánakMiklósék a jelenlegi fundamentumokhoz, akkor szerintem nem is kellene foglalkozni a szintkorlát kérdésével.
Az világosan látszik, hogy akkora különbségek vannak a karakterek között, hogy igazságosan nem lehet belepiszkálni, valamelyik oldal biztosan hátrányt szenvedne (táp vs gyenge karakterek).
Ha lenne elég célpont, az önmagában fél siker (SZB ebben az esetben nem jó, mert az PVE), mellé kellene valami inspirálót tenni, hogy legyen kedve az embereknek a PVP-hez.
A megoldást pár napja leírtam, nem akarom ismételni magam, nem tudom Miklósnak miért fájna, ha ezeket meglépné. Annyival kiegészíteném, hogy az SZB mintájára valami minimális tárgy pluszt is adhatna a PVP portya, vagy akár PVP tokent, amit a szövetségi medál mintájára be lehetne váltani. Hangsúlyozom, hogy nem megint a tápolás a célom, hanem az, hogy a PVP portya reális alternatívát adjon az SZB-re. Aztán ott a kihívás is a parlagon heverve, sokkal többet ki lehetne hozni belőle. Pár új épület, ami a PVP-re adna bónuszt, de olyan lassú fejlődéssel, mint a tudás fája, vagy olyan szakértelmek, AFP-k, állat, csatlós képességek, amik az SZB-re nem, csak a karakterek elleni harcra adnának bónuszt. Van ezekben potenciál és nem kell az egész játékot átírni miattuk.
Dátum: 2016.05.08. 18:49:53
igen, javítottam az idézetet, most jó
Dátum: 2016.05.06. 23:35:54
Miklós, van arra lehetőség, hogy a közeljövőben a csatlósoknál a mytokronit növeléseket ne egyesével kattintgassuk? Szabályosan görcsöt kap a kezem, ha több száz mytot egyesével kell elöltenem, a felesleges időről nem is beszélve. Akár lehetne prémium vagy VIP tagsághoz is kötve, mint a kristály italok például.
Dátum: 2016.05.06. 23:21:38
Idézet: Kwisatz - 2016.05.06. 01:02:26
Eltörölném a hordákat vagyis a színeket, bónuszokat. Lehessen ettől függetlenül bárkit a range-ben támadni.
Miben lenne jobb a játék a hordák eltüntetésétől? Miért lenne jó, ha a saját szövi társaidat is ki tudnád rabolni?


Természetesen nem a saját szövi társaimat akarom lerabolni, viszont ha megnézed, nagyon sokan vannak pl. a gyémánt hordában és magas szinten amúgy sincs elég célpont, ha lenne is, akkor pont abban a hordában lenne, mint én, ezért nem támadható. A Horda bónuszokat is nyugodtan lehetne ezzel együtt megreformálni, pl. épületekkel. Arra gondolok, hogy mondjuk egy horda szín lenne csak, pl. a topáz, és minden szövetség építhetne új épületeket, melyek a korábbi horda bónuszokat jelentenék, úgy mint most pl. a gyakorlótér és a palota, csak kibővítve. Ezáltal minden szövetség egyedibbé válhatna, mert nem egyforma lenne az építési irány, lenne aki mondjuk a védelmet növelné jobban, lenne aki a mágikus sebzést, vagy akár sebzés csökkentést (aka zafír bónusz). Ez hosszú távon lefedné az új épületek projektet.

Idézet: Kwisatz - 2016.05.06. 01:02:26
15 PP-t törölném, fixen 30 járna mindenkinek fel és lefelé ütéssel
A szintmaxnál ez szükségtelen, úgyis mindenki be tudja állítani a 30 pp-t. Alacsonyabb szinten pedig jó okkal van ez a beállítás, ha mindenkinek 30 lenne akkor a felülről farmolt karikra még nagyobb változás nehezedne. Nem látom, hol tenné ez jobbá a játékot.


Te magad is megerősítetted, hogy majdnem mindenki a SZB-n költi el a PP-t, miért lenne nagyobb nyomás a farm karaktereken?

Idézet: Kwisatz - 2016.05.06. 01:02:26
Törölném az LE vesztést.
Ezt már igazándiból töröltük. Ott az EH, ami fix LE-t ad mindenképp, a transzcendális projekció, a vadászzsákmányok, amit sosem lesz nálad sok LE. Ha ezt még tovább fokozzuk, akkor pedig feltaláltuk a V3-at. Ez max olyan formában működhetne, hogy egyáltalán nincs LE szívás, de akkor meg egy extra aspektusát vesztené el a játék. A portyázás szabályai és érzékeny egyensúlya sok éves kisérletezés, alakítgatás után alakult ki. A (majdnem) korlátlan portyázás már most is megvalósítható (pár percet kell várni).
Magán a kihívás jutalmazásán lehet erősíteni.


Nem töröltétek, legalábbis nálam V5-ön nemrég előfordult olyan baleset, hogy több százezer LE-t vesztettem egy csatában és az nem az elszívott LE volt 8ez mondjuk az én felelőtlenségem volt). A portya mínusz viszont egy felesleges büntetés, ez megint a PVE irányába tolja az egészet, megölve a PVP-t.
Azt látnod kell, hogy részben az SZB, részben más okok miatt az eredeti "támadok 2-3-at, várok 5 percet, majd megint, meg amúgy is van bőven célpont" kezdeti elgondolás ma már nem működik. Ezen kellene változtatni, ha PVP-t is akarunk.
Dátum: 2016.05.06. 01:02:26
Átolvastam az egész topikot és látok pár jó ötletet, kiegészíteném a saját gondolataimmal.
A "felemelkedés" 300. szinten jó ötlet, új feladatok, küldetések, épületek, eventek amiket írtatok tetszenek. Amit nagy problémának látok az a PVP szinte teljes hiánya. Épp ezért én eltörölnék olyan 7-8 éves "dogmákat", amik lehet, hogy a játék indulásakor fontosak voltak, de jelenleg mér semmi értelmük, inkább hátrány, mint előny.
Konkrétan:
- Eltörölném a hordákat vagyis a színeket, bónuszokat. Lehessen ettől függetlenül bárkit a range-ben támadni.
- 15 PP-t törölném, fixen 30 járna mindenkinek fel és lefelé ütéssel (a range-n lehetne persze állítani, felfelé több szint, lefelé kevesebb).
- Törölném az LE vesztést. Győzelem esetén fix LE + LE szívás jutalom legyen. Így bátran lehetne támadni, PP is lenne, mindenkinek jól jönne szerintem (lásd V5, ahol a TOP nem üti egymást).
- Portya mínuszt törölni, SZB-n sincs, itt se legyen.
- Kihívást megreformálni, több mindenre adjon fejlődést, mert jelenleg kb. senki sem költ PP-t erre, legyen valós alternatíva a portyával szemben.
Ezeket nem csak max szinttől kellene berakni, hanem a lehető leghamarabb, nagyon kell a portya vérfrissítése.
Dátum: 2016.05.06. 00:08:34
Meg lehet ezt nézni fordítva is:
Nem azért fizetek egy halom pénzt, hogy mindenféle nímand jancsi utolérjen és "közpénzen" feltápolják. Én megdolgoztam a hatalmomért. Ha más nem invesztált bele annyit erőforrást, akkor miért kapjon ingyen tápot?
Ugyanakkor minden halnál van nagyobb hal, ha egy szintre beérünk a TOP karakterekkel, akkor az idők végezetéig 1 bajnoki kategóriában leszünk és úgyis mindig ugyanaz fog nyerni, mint eddig, szóval úgy sincs értelme.
Dátum: 2016.04.16. 23:19:28
Nem éri meg kamrázni sem már, jobban ad LE-t az SZB-re költött PP. Amúgy meg magas szinten 30-as PP-n van általában mindenki és nem is kamrázik, mert nincs kit (V5). Subplazmával bohóckodni meg nem fogok, mert nem hozza be az LE-t, csak ha event időszak van, pl. BU első nap stb.