Dátum: 2010.04.26. 17:30:03
Sajnos arra nincs kapacitásom, hogy visszamenőleg minden postomat módosítsam amiben valaminek a terveiről írtam, akkor, ha a dolog változik, de ahogy említettem, a V4 végleges szabályai a V4 információk menüpontban olvashatók:
http://teszt1.vegzetur.hu/index.php?m=v4_informaciok
Idézet: Sesshomaru - 2010.04.24. 21:32:15 Olyan kategória is lehetne, hogy legkevesebb vesztett csata, legkevesebb elvesztett lélekenergia
Akkor aki az elején beül egy katakombába és ott is marad, nyerte mindkét kategóriát
Idézet: Ashkenor - 2010.04.25. 19:08:42 Apróság, de jelent CSP hátrányt számomra, ha nem délelőtt 10-kor veszem meg a prémium tagságot, hanem csak este 19.00-kor?
Ha igen, akkor lehetséges, hogy már előző napok valamelyikén megvegyem a prémium tagságot?
Amennyire emlékszem, ha a prémium tagságot az indulás napján megveszed, a plusz csp regenerációt visszamenőleg megkapod, de erre rákérdezek Baratynál. Ahogy írtam, törekedni fogunk rá, hogy ne kelljen mindenkinek pontban 10kor a gép előtt lennie, aki délután kezd, ne szenvedjen semmilyen hátrányt. Az, hogy csütörtökön indul a szerver vagy pénteken szvsz mindegy, van aki hétvégén kirándulni megy, annak azért jobb a hétközben, olyan időpont nem lesz, ami mindenkinek jó. Mivel a csp és pp elég sokáig halmozható, azért ez ad rugalmasságot, nem kell éjjel-nappal a gép előtt lenni.
Dátum: 2010.04.26. 14:12:23
Bekerültek a játékba a gyógyitalok és varázsitalok 150. szintig.
Dátum: 2010.04.24. 21:14:27
Idézet: Yaksee - 2010.04.24. 17:15:58
Idézet: Miklós - 2010.03.25. 12:23:16
Ezzel szemben...
Idézet: Miklós - 2010.04.24. 16:05:22
Figyeld a dátumot! A végleges verzió sosem az, amit egy hónappal ezelőtt írok le tervként, hanem ami a végleges szabályokban szerepel. A csp és pp a katakombákban is regenerálódni fog.
Dátum: 2010.04.24. 16:05:22
Idézet: pityu - 2010.04.23. 14:40:58 Szóval kérném, hogy indulás előtt, EGYÉRTELMŰEN legyen a JV részéről megfogalmazva a szabályok között, hogy azok a nyertesek, akik nem akarják a karaktert átvinni, kaphatnak-e őskő jutalmat az átvitel helyett, és ugyanazon e-mail címen regisztrált másik világbeli karakterre átadhatják-e a medált?
Nem tudom, ennél hogy lehetne egyértelműbben megfogalmazni, hogy NINCS őskő jutalom, a nyereményed az, hogy dicsőség medált kapsz és a karaktert átviheted más világra. A medál átadható lesz, benne van a szabályokban.
Idézet: MESSER - 2010.04.23. 15:00:54 Legközelebb a szerver indulást nem lehetne délutánra idöziteni vagy péntekre?Sokan dolgoznak, iskolában vannak és egy speed világon 6-8 *3ora az majd egy napos lemaradás annak aki dolgozik ezért az már oszt tp- ben is :(vagy egy olyan megoldás ilyen 50 es szintü kezdésnél hogy 10000lE plusz 14-15orakor jöhet elő
A probléma ezzel az, hogy egy ilyen új világot csak igy tudunk inditani, mert esszenciális, hogy az indulás és az első néhány óra munkaidőben legyen, hogy figyelemmel tudjuk kísérni, minden rendben van. De a csp-k és pp-k a katakombákban is regenerálódnak, szóval teljesen mind1, hogy reggel 10-kor indulsz, vagy délután 5-kor, nem szenvedsz semmilyen hátrányt (a szövijóváhagyásokat az elején este is csináljuk, nemcsak napközben).
Idézet: Kocos - 2010.04.23. 15:16:52 Legtobb nyert kihivas es legtobb gyozelem szandekosan maradt le?
Lehetne 1-2 olyan kategoria is, amiben nem tudni ki all az elen.
Legmagasabb szakertelem (nem osszeg), legmagasabb tulajdonsag (nem osszeg), legtobb kiegett osko, mittudomen.
Erdemes lenne sztem osszehozni vagy husz kategoriat, hogy szelesebb embertomegnek legyen vegig nyitott a verseny.
Legtöbb győzelem korábban sem volt a V4-eken, és ugyanezért nem akartunk legtöbb nyert kihívás sem - azért, mert ezt a statisztikát elég nehéz lenne következetes taktikával befolyásolni, ez a statisztika túlzottan függ a szerencsétől. A legmagasabb szaki pedig egy nobrainer, nyilván egy célkarakter nyerné, aki az összes szerzett LE-t csak és kizárólag egy szakértelem növelésére költené és igy farmolna dicsőségmedált a fő karijának. A lehetséges nyertesek körét inkább azzal bővítettük, hogy nemcsak az elsőt, hanem minden kategóriában az első 3-mat díjazzuk. De ettől függetlenül, ha van még ötlet jó új kategóriára, ami tényleg tudástól, teljesítménytől függ, és nem a vakszerencsétől, azt szívesen felvesszük.
Dátum: 2010.04.23. 13:22:05
A szabályokat kiegészítettük néhány védelemmel esetleges visszaélések ellen:
- A katakombákból való kilépéskor minden tárgyad, ami nincs bekészítve, törlődik, azért, hogy ne "csempészhess ki" így lélekenergiát.
- Karaktergeneráláskor a boltban csak a 4 alaptárgy kategóriából lehet vásárolni, varázsitalból nem.
- Ha egy karakter a szövetségéből rövid időn belül kilép (akár törlés által is), a szövetségére építésének arányában pusztító csapás kerülhet, tehát a szövetség tagjainak a kilépett tag építését pótolniuk kell. Ha 1 napon belül lép ki, akkor az építésének 100%-a, ha 2 napon belül, akkor 95%-a, stb. amit a többieknek be kell pótolniuk. 20 napon túl következmény nélkül kiléphet.
Dátum: 2010.04.23. 12:21:20
Idézet: Razor - 2010.04.23. 11:10:46
Ha 0-s szerencsével indul a kari 50-es szinten nagyon rossz átlagokat fog vadászni.
A szerencsének a vadászatban azért akkora jelentősége nincs, és a szerencsédet az elején nagyon gyorsan fogod tudni húzni.
Idézet: Let. - 2010.04.23. 11:11:33 Nem tudom másokkal is így van-e de hónap végén őskövet befizetni nehezebb gyerekek és család mellett.
Bevallom, erről elfeledkeztünk, legközelebb mindenképp oda fogunk figyelni rá!
Idézet: Rokamoka - 2010.04.23. 12:13:46 Idézet: Miklós - 2010.03.25. 12:23:16 Beraknánk a Gyorsításokhoz egy 4. funkciót, amivel egyszeri alkalommal lehetne venni 500 csp-t.
Ez csak egy ötlet volt a kezdetek kezdetén, a végleges szabályok már kint vannak, és abban nincs benne, ergo nem lesz.
Idézet: Szaza - 2010.04.23. 11:59:46 Lenne egy felvetésem a költségcsökkentésre, ha jól gondolom a lélekkufár már egyből elérhető és a kalandok is. Némi Le befektetéssel lehet venni Zöld kristályitalt, így lehet kalandot is írni, ami ha elfogadásra kerül akkor kiégett ősköveket kap a kaland írója. Ezáltal a költségek csökkenek.
Kérném az elgondolás megerősítését vagy elutasítását.
Italokat az elején nem vehetsz, ráadásul a kalandok értékelése 1-2 napba telik általában, tehát ez sajnos semmiképp sem működne

Dátum: 2010.04.23. 10:57:48
A hírekben elírtam, az indulás természetesen az 1 hetes előregisztráció leteltével, ápr. 29-én 10 órakor lesz, nem pedig jún. 29-én!
Idézet: Blazek - 2010.04.22. 23:37:37 amint indulok, kéne egy szett ősköves cucc, számoljunk 4*30 őskővel. 6 őskő az egy heti prémium, és máris 200 őskőnél tartok, pedig még nem is játszottam egy percet sem.
Csak két dologról feledkeztél meg:
1.) Mivel ez egy gyors szerver, az ugyanakkora összegért vett őskő mennyiség kb. 2,5 szörös. Tehát az a 200 őskő valójában 80 őskőnek felel meg.
2.) Az első 50 szintre ez az ÖSSZES költséged, a 11 millió LE-s, 50. szintű karakterre 80 őskövet kellett költened összesen...
Dátum: 2010.04.22. 22:43:43
Idézet: Toner - 2010.04.22. 13:26:11 Mindenki 0-s szerencsével fog rajtolni,és épít,ha beveszik valahová?
Edit.: A sima specializáció miként lesz használható a karakteralkotás során? Csak 1 tulajdonságra fixen,vagy váltható kőért vagy egyáltalában nincs is?
0-s szerencséd lesz, a karakteralkotáskor nem tudod növelni. A specializáció beállítható, és őskőért váltható a karaktergenerálás során.
Idézet: Jeriko - 2010.04.22. 16:56:59 Kiszámoltam, mennyi LE van v1-es, 100. szintű karakteremben. Kb. 130 Millió.
Esetleg pár 50. szintű átlagkari (nem pók) kiszámolhatná, neki mennyi van benne. A 11 millió elég kevésnek tűnik.
Nagyon sok adatot átnéztünk, 50. szintre egy karakterben tápolástól függően 7-8M LE van. Mivel itt nem lesz transzp. és ultraspec a karakteralkotáskor, ezzel kb. 1.4M LE-t vesztesz, így ezt hozzáadtuk. Azon, hogy 1. szinttől kezdve nem kell tárgyakat venni majd jelentős veszteséggel eladni, néhány százezer LE-t nyersz. Valamennyi bukó van azon, hogy az elején rá kell startolni az akadémiára és villámgyorsan felhúzni, addig hatékonyan nem tudsz fejleszteni szinte semmit. Összességében tehát a 9.3-9.5M lenne a reális. Azért adunk többet, mert senki sem átlagkarakterként akar indulni 50.-en, hanem kiugróan jól fejlesztett karakterként. A tesztszerveren már összeraktunk a 11M-ből karikat, és semmi gond nem lett velük, a mostani 50-es pókokhoz viszonyítva is jól helyt álltak. Szóval ez a 11 misi nem hasraütés volt...
Idézet: Sesshomaru - 2010.04.22. 20:37:48 Ha külön szövetségben vannak, akkor miért nem lehetnek egy világon? Bár ez inkább elméleti síkon van megkérdezve, mert nem valószínű, hogy bármit nyerjek.
Lásd:
Játszhatok-e több karakterrel? Dátum: 2010.04.22. 16:24:39
A mai naptól lehet előregisztrálni az új 4-es világra, amely
speciális szabályokkal zajlik: a karakterek 50. szinten indulnak, és rögtön elkölthetnek 11millió LE-t karakterük létrehozására. A világ háromszoros sebességgel zajlik, 2 hónapig tart, és a legjobban szereplő karaktereket tulajdonosuk átviheti majd az első 3 világ valamelyikére. Az éles indulás időpontja
ápr. 29. délelőtt 10 óra.
Dátum: 2010.04.21. 11:53:43
Szabályok (béta verzió)
A játékosok induláskor a katakombákban találják magukat. A normál katakombához hasonlóan,
1.) nem lehet támadniuk, nem lehet őket támadni
2.) nem tudnak vadászni
3.) nem tudnak szövetségbe lépni
4.) csp-jük, pp-jük nem regenerálódik.
A többi funkció működik.
A játék kezdetekor
1.) A szintjük 50, TP 0.
2.) Van 11 millió LE-jük.
3.) Van 100 csp-jük.
4.) A tulajdonságokat, szakértelmeket egyszerre akár több ponttal is növelhetik. Erre van egy input box, ahol ezt be lehet állítani.
5.) A szakértelemösszeg max. 20%-kal lehet több, mint a TÖ összeg.
6.) A mágia tulajdonsága nem lehet nagyobb, mint a többi tulajdonság átlaga.
7.) A játék elején az írj 1 kvízkérdést küldetés rögtön teljesített legyen.
8.) A játékos 80-as fertőzéssel indul, de a Fertőzés menüpontban lesz egy gomb, egyetlen gombnyomással a fertőzés 20-ra csökkenthető, azért a költségért, amibe ez egyébként 20-tól 50. szintig kerül.
Ha a játékos LE-je 10,000 alá csökken, akkor elhagyja a katakombát, és minden egyéb tevékenység elérhetővé válik számára.
Speciális szabályok a játék ideje alatt:
1.) Nincs felejtés szakértelem.
2.) Nincs kristály horda.
3.) Az aukciós ház csak 60. szinten nyit.
Dátum: 2010.04.20. 12:47:19
Baraty már el is készült a kért változásokkal, köszönöm neki a gyors munkát!
Az automata sajtolást tehát kiegészítettük 2 dologgal:
Ha valakinek 0-s fertőzése és 60-64 közötti sajtolása van, akkor az automata sajtolásnál 50 VP elköltésével a sajtolása 65-ösnek számít (ha megvan a +1 szaki AHs relikvia, akkor 66-nak).
Ha valakinek 65-ös vagy nagyobb sajtolása van és megvette a kényelmi funkciókat, akkor a lélekenergia sajtolás helyett választhat másik szakértelmet, aminek a maximuma 5-tel megnő.
Dátum: 2010.04.20. 12:44:16
Az automata sajtolást kiegészítettük 2 dologgal:
Ha valakinek 0-s fertőzése és 60-64 közötti sajtolása van, akkor az automata sajtolásnál 50 VP elköltésével a sajtolása 65-ösnek számít.
Ha valakinek 65-ös sajtolása van és megvette a kényelmi funkciókat, akkor a lélekenergia sajtolás helyett választhat másik szakértelmet, aminek a maximuma 5-tel megnő.
Dátum: 2010.04.20. 11:05:58
Köszönjük a sok pozitív visszajelzést!
Az "ergonómiai" javaslatokat átgondoljuk, és a jövőben próbáljuk még könnyebben, kevesebb görgetéssel elérhetővé tenni az új funkciókat.
Dátum: 2010.04.19. 22:35:12
BlackSheep: elég komoly erőfeszítést tettünk, hogy rengeteg hasznos funkciót adjunk egyszerre, és ezek közül jópár olyan legyen,amit scripttel nem lehet emulálni (pl. 300 max pp, autosajtolás). A scriptek ellen folyamatosan küzdünk, de erről már irtam korábban.
"Dupla lehúzásról" pedig szó sincs, ha egy kicsit utánaszámoltok, kiderül, hogy az egyszeri 50 őskővel hosszú távon ennél jóval többet lehet megtakarítani. Ahelyett, hogy egyben kell mindent lesajtolni, és emiatt minden aktiválásra 1/3 őskővet fizetni, szép lassan folyamatosan sajtolsz, ezért naponta akár több sajtolásod is ingyen lesz. Ezenkivül az italvásárlásnál a kereskedelem és a sajtolás turbózásánál sem kell szükség esetén aktiválási költséget fizetni. Tehát naponta 1-2 őskövet megspórolhatsz, 1-2, de max. 3 hónap alatt visszajön az ára.
Dátum: 2010.04.19. 22:04:41
Idézet: Bumburnyak - 2010.04.19. 20:47:05 Még annyi kérdés ezzel kapcsolatban (bár keveseket érint...), hogy ha valakinek Tudás Könyvéje van, 0-ás fertőzése és 60-as sajtolása, akkor automatikus sajtolásnál neki is 50 vp-ért 65-sel sajtol, vagy 60 vp-ért 66-ossal?
Igen, ez tis figyelembe fogjuk venni, 60 VP-ért +6-ot kapsz, illetve a turbó költséget felező relikviát is.
Idézet: Aurri - 2010.04.19. 20:52:57 Ezzel a befizetőket - számomra eléggé elítélhető módon- a folyamatos prémium státuszra sarkallja ez a szolgáltatás
Akármennyire is elítéled, hogy a játékosokat arra próbáljuk sarkallni, hogy fizessenek a játékért, az a helyzet, hogy a játékot a fizető játékosok tartják el... De asszem ezt a csontot cirka másfél éve, a játék indulásakor már lerágtuk. Én csak annyit kérek, hogy aki viszont úgy gondolja, hogy jó dolog, hogy a játékot fejlesztjük, és a kényelmi funkciókat hasznosnak találja, írjon nyugodtan egy-egy pozitív hanvételű posztot erről, higyjétek el, jól esik a ilyesmi.
Dátum: 2010.04.19. 21:31:21
Idézet: Endyr - 2010.04.16. 18:18:47 atokpiramis: ha ramnyomjak kiirja, h hany szazalekkal csokken az epitkezesem, vagy nekem kell nyomon kovetnem, h az ellenfelnek mekkora volt a piramisa mikor ramrakta?
Persze, ezt mindenképp jelezni fogjuk valahol jól láthatóan.
Idézet: Kocos - 2010.04.16. 18:30:18 Atokpiramis: Amennyiben valaki atokkal epit, hogyan valtozik az ossz epites? Hogyan valtozik a szerencse fejlodes? Hogyan valtozik a kincspont? Az atok orokre szol, mint a harag itala? Barki atkozhat barkit megkotes nelkul? Lehet ellene vedekezni?
A szerencse fejlődésnél az elköltött LE számít, ez továbbra is így marad. Az össz-építésnél, meg a kincspontnál a módosított építés számít emlékeim szerint. Hiába raknak valakire több átkot, csak a legerősebb fog számítani. Védekezni vszinűleg lehet majd ellene, az alkímista laborban lesz erre esszencia.
Idézet: PottomPanna - 2010.04.16. 21:37:25 Szeretnék kampányolni az mellett, hogy a már meglévő állatok is megkapják a kennel bónuszt a szintjük alapján.
Erre egészen biztosan nem lesz lehetőség. Ezzel a logikával a kalandok bevezetésekor visszamenőleg minden 40-nél magasabb szintű karakternek LGY-ket kellett volna adni, az AH bevezetésekor aranydukátokat stb. Ahogy írtam, az állat képességei nem fognak a végtelenségig nőni, a maximumot az alapszintje határozza meg, ezért a 100. szintű állat tulajdonságai is záros határidőn belül el fogják érni a lehetséges maximumot, nem fog semmilyen veszteség érni.
Idézet: ashtm - 2010.04.17. 06:54:22 Ha már úgyis módosul a kennel, akkor lehetne esetleg a gyógyítás mintájára egyidejűleg több állatot idomítani, nem?
Egész biztosan nem, ennek semmi értelme nem lenne az ehhez kapcsolódó ismételhető küldin kivül, azt viszont szépen elbalancolná.
Idézet: Kaboka - 2010.04.17. 18:18:46 Hol vannak a beigert tok jol kitalalt, rengeteg otlettel tamogatott Szovetsegi Varosok???
Emlékeztetőül: a szövetségi városok olyan épületekből álltak volna, amelyek nem adnak semmiféle játékbeli bónuszt, viszont felépítésük után a játékosok különböző kényelmi funkciókat kaptak volna. Mint pl. automatikus sajtolás, öltözetváltás egy gombnyomással stb. A helyzet az, hogy ezek a kényelmi funkciók most bekerültek a játékba, méghozzá úgy, hogy mindenki számára elérhetőek legyenek, ne kelljen sok milliárd LE-t építeni hozzájuk azért, mert szükség volt rájuk minél előbb. A szövetségi városoknak ezen kívül annyi funkciója lett volna, hogy adnak egy táp nélküli építenivalót a top szöviknek - ezt azonban a mostani javaslat elég jól kiváltja, úgy ad építenivalót, hogy annak még értelme is van. Szóval a szövetségi városok ötlete - amíg nem tudunk neki értelmet adni - elnapolásra került.
Idézet: Ariel - 2010.04.18. 16:44:02
Nem azt mondom, hogy adódjanak össze az értékek, mert akkor megint csak egyfajtát fejlesztene mindenki, de átlag helyett minden képességből a legnagyobb számítson, hogy legyen érdemes 4 féle képességet fejleszteni.
Valójában a lélekszívás bónuszon kívül minden átlagolódik most is. De nem is az a lényeg, hogy átlagolódik, vagy a legnagyobb számít, hanem az, hogy adott egy cél, tudom, hogy nagyjából milyen tulajdonságokat várok el egy állattól egy adott szinten, akkor a képleteket ez szerint lövöm be, olyan értékeket adok, hogy az átlagolással (vagy a legnagyobbal) ezek a számok jöjjenek ki.
Idézet: Aurri - 2010.04.19. 17:34:35 Kémgömb:
Minden szintje csökkenti a kémkedés lehűlési idejét (1-5 perccel). Min. 5-10 percre.
Erre van egy AH-s relikvia, ezért erre nem lesz épület.
Kincseskamrás felvetések:
Én nem érzem szükségét, hogy támadás pluszt adjunk az epikusok ellen, 2-3 fős szövetségek is könnyedén tudják az epikusokat verni, tehát kinek lenne erre szüksége?
A tókenezéshez nem ragaszkodunk (programozása úgysem lenne túl egyszerű), lehet akár arról is szó, hogy a magas kincskamra azt teszi lehetővé, hogy az aktuális epikus helyett egy korábbit hívjon vissza a szövetség.
Egyéb bónuszokat adó épületek (vezetőkészség, EH, tr. proj. bontó, állatregenerálás). A palotát meg lehet még fejelni valamivel, adhat pl. 5-10 vezetőkészséget. EH bónuszt is rakhatunk vmire, csak az ilyenből mindig felháborodás szokott lenni, hogy a VFesek viszont nem kapnak semmit. Tr. projekció bontást egyenlőre nem tervezünk. Az állatregenerálással kapcsolatban más terveink vannak.
Dátum: 2010.04.19. 20:29:27
Idézet: CaveMaN - 2010.04.19. 19:10:06 Szomorúan hallom, aki pedig elköltötte a +5-öt a sajtolásra, az ezzel bukott gyakorlatilag egy +5-ös szakértelem lehetőséget. Az 50 VP / sajtolás 60-as szakértelem esetén bagatell...
Értem a problémát.
Amikor az automata sajtolást kitaláltuk, az egyetlen cél az volt, hogy a játékosok dolgát könnyebbé tegyük, a monoton, ismétlődő cselekvések számát redukáljuk. Tehát semmiképpen sem akartuk a sajtolást táposabbá, vagy kevésbé táposabbá tenni - egyszerűen csak ugyanazt az eredményt, ugyanazokból az erőforrásból, kevesebb kattintással.
A fenti megoldás a következőképpen jött ki:
Elmész vadászni X időre. Ezután lesz valahány befogott állatod. Felturbózod a sajtolást, majd őskőért ill. csp-ért ismételve végigsajtolod az állatokat, esetleg maxos kronokompenzációval rövid időn belül lassan lesajtolod őket.
A 60+5-ös verzió úgy néz ki, hogy miután az állatokat befogtad, elköltesz 50 VP-t a turbóra, és 65-össel végigsajtolod őket. Ehhez a verzióhoz képest az automata sajtolás semmi erősítést nem ad (sőt, ugye az 50 VP-t minden állatnál elköltöd). Még sőtebb, akinek 60+5-ös sajtolása van, annak nem volt értelme az automata sajtolást használni.
Tehát én úgy gondolom, hogy ez a megoldás önmagában nem sérti azok érdekeit, akiknek 65-ös sajtolásuk van - inkább azt kéne megvizsgálni, hogy eredetileg mi célból fejlesztették ki a 65-ös sajtolást.
Feltételezem, hogy azért, hogy az automata sajtoláshoz hasonló hatást hozzanak létre: vagyis, hogy vadászat közben is rögtön le tudják sajtolni az állatokat turbó váltás nélkül. Ezt a koncepciót nem a fenti változás, hanem maga az automata sajtolás gyengíti véleményem szerint.
Tehát én a helyetekben inkább azt kérném, hogyha valaki megveszi az automata sajtolást, akkor a 65-ös sajtolás 5 pontját ha akarja, rakhassa át valami másra. (Remélem Baraty ezt nem olvassa, mert sajnos neki kell ezzel szívnia

). Erre talán a legegyszerűbb megoldás, hogyha valakinek 0-s fertőzése van, automata sajtolása, és 65-ös sajtolása, akkor is választhat egy szakit +5-re, ha egyébként nem lenne választási lehetősége - és amit ilyenkor kiválaszt, arra a program egyszerűen átrakja az 5-öt a sajtolásról. Felmerül még, hogy mi van, ha ilyenkor magasabb szakértelemre pakolsz át, akkor át kell számolni, de még talán ez is megoldható (ennek a matematikája meg az én nyűgöm lesz).
Dátum: 2010.04.19. 19:24:59
A kérdésekkel kapcsolatban:
Szövetségi szintű verseny és dijazás ezen a világon nem lesz.
A kategóriákról: gyakorlatilag ugyanazok a kategóriák várhatóak, mint az eddigi V4-eken, a szövetségit kivéve, de azért ezt még pontosítani fogjuk.
A dicsőség medált úgy terveztük, hogy azon a karakteren marad, amelyik nyerte, de ha van igény rá, meg tudjuk oldani, hogy ne "mozogjon" a karakter, csak a medált kapja meg egy azonos email cimhez tartozó másik karaktered.
A tanulás kezdetben 30-ig vihető, ellenkező esetben a karakterek az ÖSSZES szakértelmet transzplantációval és a tulajdonságokat pedig 20-astól kezve ultraspeccel fejlesztenék, ami nem adna reális képet. Viszont azzal is tisztában vagyok, hogy egy normál világon már jóval 50. szint előtt meg lehet ezeket a szakértelmeket szerezni, éppen ezért a hátrányt úgy fogjuk kompenzálni, hogy az elején jóval több LE-t lehet elkölteni.
Dátum: 2010.04.19. 19:01:46
Idézet: Impopo - 2010.04.19. 17:53:15 Felmerült azért egy két további kérdés bennem az engem leginkább izgalomba hozó kényelmi funkcióról, az automatikus sajtolásról.
Addig stimm, hogy a rendszer megturbózva a sajtolást kikészíti a prémet az asztalra, de a vadászat folytatódik.
Utána a turbó vissza is kerül a spektrálisra?
Ha visszakerül az kapásból 1/3-ad kavics?
A dolog ennél sokkal egyszerűbb lesz: ha a sajtolásod 65-nél kevesebb, és 0-s fertőzésed van, akkor a sajtoláskor a program levon 50 VP-t, és 65-ös sajtolásnak megfelelő LE-t kapsz. Nem kell visszaturbózni spektrálisra v elementárisra, és nem kell őskövet fizetni a turbó váltásáért.
Dátum: 2010.04.19. 14:12:14
Az automata sajtolás nem turbóz automatikusan, semmilyen módon. Elmész vadászni, turbózod, amit jónak látsz, és ha az állat befogásakor beállitottad a két autosajtolás funkció közül az egyiket, és abban a pillanatban legalább 60 a sajtolásod, akkor végrehajtja. Ez a 60-as limit is inkább a játékosok érdekében van, nehogy az történjen, hogy vki elfelejti turbózni, és az automata sajtolások miatt LE-t veszít.
Jerikó: az állat befogásra kerül sajtolás előtt, tehát 1 állathelyre mindenképp szükség van.
Kundi: Ha egyik buttont se jelölöd meg, értelemszerűen nem fogsz automatán sajtolni.