Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2010.11.09. 23:48:14
Yas, most magyaráztam el valakinek skypeon:

-aki szinthuszárkodik/normál sebességgel játszik
-az azért játszik így, hogy a valós maximális játékidejével kikerüljön a vf istenek hatóköréből
-ha az inspirátor lehetővé teszi hogy valaki a játék kezdése előtti időtől használjon vf-et csp mennyiségileg
-az igen is borít mindent
-csak ezt nem így írták le
-de ez a lényege
-ezt se Miklós se Prisma nem tudta értelmesen leírni
-Prismáéból viszont már értem mi a gond a tárggyal
-a játék indulása elé tudod magad dátumozni vele vf-el
-ezert az inspirator nem maradhat vf melle
-Miklósnak is igaza van
-de Büyükeknek is abban, hogy még a saját árát se termelte vissza, nemhogy bonuszt nem termelt
Dátum: 2010.11.09. 23:43:37
Kezdjük veled

Büyüknél 1600nál minimálisan több dukát volt a nyári aukción... Mindent feltett egy lapra, hogy megszerezze az inspirátort!
A legelső naptól kezdve minden nap bedobta az 5 csp-t, azaz maximális -csp je van amit dukátra lehet költeni.

És itt megbukott az érvelésed, tök mindegy hogy az előző tárgyba vagy a következőbe dobta be a "nem" csp-s dukátjait az inspirátor csp-t termel, így csp-re kell visszaszámolni, és bőven negatív még ez a relikvia nála is!
Dátum: 2010.11.09. 23:24:31
Dzsoni, 140 nap telt el. (Feltételezve hogy kedden kerültek be a relikek) Ha feltételezem, hogy végig 44 szinttel van lemaradva (Bár Barriqe tuti gyorsabban lépte a szinteket!), akkor napi 22 csp-t kapott!
Ez 1258 dukát! 1800-ért vette

Re: Végzetúr friss hírek
70. hozzászólás - 2009.04.06. 16:35:29
Az 1-es és 2-es világon megnyílt az aukciós ház. Egyenlőre még csak az aranydukátok szerzésére van lehetőség,


Maximálisan 1164 dukátot szerezhetett csp-ből, így abban igazad van, hogy neki az inspirátor csp alapon már nem veszteséges, mert már termelt 1258-at

Így Marcsa mérlege "csak" -542 dukát, valamint a komoly hátrány, hogy nem használhatott egy olyan tárgyat a top licitjéből, mely sokkal használhatóbb lett volna, és ki tudja mennyi küldit/csatár/portya lét eredményezett volna fél év alatt!

Szóval még V1-en is lazán beleférne morálisan egy Jóker felajánás!
Dátum: 2010.11.09. 23:07:59
Az inspirátor teljes értelmetlenségbe fullad, ha a VF nem hat rá vagy viszont, ez nem is volt kérdés.
Kiszámoltuk Büyük esetében a számokat. Vérgőz nélkül:

832 dukátot szerzett a talélkozóig csp-ből és 1150-ért vette a tételt. Mivel nekem megvan minden hó eleji v3-as állás így korektűl ki lehetett számolni, hogy máig 1750 csp-t termelt az inspirátor.

Azaz 330 csp és 218 dukátot nem termelt még ki az inspirátor. Ez egy hosszú távu befektetés volt a licit során bízva benne, hoyg nem kap nerfet a tárgy.

Ha akkor szívósság övet vett volna, akkor kiszámolhatatlan mennysiégű küldetést csinált volna meg, és portyában nyert volna többször ugye.

Azaz elvesztette egy top licitjét amiből -330 csp és -218 dukátban (nem csp-s) áll, valamint nem licitálhatott le egyéb tápos tárgyat, amit használhatott volna fél évig

Íme a nyári aukció:
4 Inspirátork V1-1800 V2-1300 V3-1150

Azaz Büyük esete a legjobb eset a másik 2 személy nagyobb minuszban van az inspirátoros licit miatt!

Ezen számok és tények fényében mertem javasolni a jókeres megoldást. Buktak x dukátot/csp-t, valamint nem hazsnálhattak egy top licitet "értelmes, nem nerfelendő" tárgyra. Szerintem alapvető emberi reakció, hogy jókerezhetnek helyette, és megértésük jeléül nem morognak

Akik 1 éve használják az inspirátort, azoknak tényleg behozta már az "árát" a cucc...
5 Inspirátor V1-790 V2-600 V3-400
Így én is egyet értek vele, hogy ők ne kompenzálódjanak.

Ennél komolyabb tényeket nem tudok felvonultatni!
Dátum: 2010.11.09. 22:54:46
Van egy relikvia ami 9 embernek van meg max. Adott egy játékos közeg akik érdemben hajtottak rá, de valójában újabb 3 ember érintet maximum benne.
Azaz 12 ember érintett a kérdésben maximum. Erre itt fröcsögtök holmi netiket meg dinamikus játék meg ki tudj amiért.

A legjobb játékban is vannak tervezési hibák, vannak amiket hamarabb, vannak amiket később vesz észre az illetékes. Jelen esetben nem túl sok embert érintő, igen könnyen javítható megoldást lehet ráadásul betenni.

Miklós jelezte, hogy az inspirátor így nem maradhat ahogy van, elmondhatjátok a véleményeteket, amennyiben építő jellegű a megjegyzés köteg, akkor még hajtható vagyok a kivitel megmásításában.

-Kiderült, hogy a térfordító ital betesz a nerf eredeti formájának.
-Az is látszik, hogy az inspi se lehet a vf kizáró oka, mivel reliket nem lehet eldobni pl.
-Valamint az is látszik, hogy az emberek nem is bíznak benne hogy a nerf úgy következzen be ami nem szül további bonyodalmakat. (Nem a VF-el van csak a gond inspirátor kapcsán!)

A legszomorúbb amit én leszűrtem, hogy egy tökéletesnek tűnő megoldást elhessegettetek mert oda a remény, hogy ennyire "jó?" megoldást ajánljon fel Miklós?

Én bízom benne, hogy az inspirátor végleg kikerül a játékból, és egyszerűen jóker lehetőséget kapnak a játékosok helyette, akik így is a legtöbbet fizették érte minden élő aukción...

Ezt nevezik optimizmusnak? Vagy bizalomnak? Vagy reménynek?

Persze könnyebb anyázni, sárral dobálózni, és basball ütővel fenyegetőzni...
Dátum: 2010.11.09. 22:07:48
Az inspirátornak megvan az az előnye, hogy MINDiG a legdrágább tétel volt élő liciten, így ezen "problémát" lehetne vérgőz mentesen kezelni egy sima jókeresítésssel, így örökre megoldódna az inspirátosor "félretervezés"
Erről mik a vélemények?
Dátum: 2010.11.09. 21:56:03
Prisma, köszönöm, te vagy az első aki érthetően elmondta mi baja van az inspirátornak!

Magyarra lefordítva a szinthuszárok/régi nem vf-es karakterek seggét veszélyezteti az inspirátor

Szerintem nem hangzik ésszerűnek. És ha ő inkább VF-et szeretne használni?


Miklós nem gondolhatta komolyan hogy betesz egy VF-et negáló hatást utólag egy nerfelt relikviába. Elsőre jó, de ha picit is belegondol, akkor törlésre itéli a relikviát/a játékost ezzel a lépéssel a saját eltervezése miatt!

Én javaslom nerf helyett kivenni az inspirátort, és egy jóker lehetőséget felajánlani a játékosoknak helyette. Bármilyen az aukción (élő/aukciós házas) relikviát választhatnak helyette. Így is a legdrágábban elkelt tétel volt minden aukción az inspirátor!
Dátum: 2010.11.09. 19:41:07
Amúgy az egész nerf értelmetlen, mivel ilyen formában van ellene kiskapu

Amikor inspirátorozok, akkor eh-val verem a népet, amikor vadászok, visszaváltok térkifordítóval vf-re levadászom a 800 csp-t, és térkifordítva inspirátorozok tovább
Na azért megnézem, hogy egy
inspirátort és mondjuk kamikaze
és egy
mentális burok vs halálkristály tételnél hányan választanak a régi tárgyakat
Dátum: 2010.11.09. 19:31:29
Tehát az a probléma, hoyg a "normál" sebességgel játszó játékosokhoz képest az insp+vf azonos sebességgel halad, csak dupla lé-vel?

De kérem, akkor a 20-30 szinttel előttem vf-ező karaktereket beérem ugyan ebben a cipőben járok, csak ők nem inspiből kapták, hanem játékbeli nevezésből a csp/vf arányt! Akkor nerfeled a hamarabb indult játékosokat is akik VF-eznek???

Ez az indirekt logika amit az insiprátor ellen felhoztál nem állja meg a helyét, mivel a lé/tp arányt semmivel se növeli meg jobban csp szinten mint az aki hamarabb indult!
Dátum: 2010.11.09. 19:08:44
De akkor sem az inspirátor adta csp az ami meglódítja a karit, hanem az ismételhető küldetés, melyek jutalma aránytalanul sok ezek szerint.

Érdekes módon az inspiráció szakértelemmel nincs ilyen probléma, annak hatása maxolva van ugye

Én még mindig nem értem mi a jó a fix lé/tp arányú csp-kben, amikor más módokon sokkal erősebb arányt lehet kitermelni. Ezzel szemben a dukátözön miatt meg lehetett venni az összes tápos reliket, melyek összességében sokkal erősebbek mint holmi inspirátor.

Ariel, a fél éves bérlet miben is csökkentette a dukátözönt???
Dátum: 2010.11.09. 18:40:36
Legutóbb mikor néztem Cyron még 1800 ismételhető alatt volt, most már 2000-es határ kéne, hoyg a topon korlátozzon a dukát
Annyira begyorsultak az ismételhetők (végre van min pörögni!), hogy a dukát influáció az egekben van miatta. Ezt az ismételhető küldik reformja kapcsán le kelet volna már szabályozni. Havi 150 ismételhető küldivel éves 1800 dukát cuppan be, 6 órás aukciókkal se lehet ezzel lépést tartani! Nem beszélve róla, hogy csak V1-en van begyorsítva az aukció még
Dátum: 2010.11.09. 18:26:13
LM de a te lé/tp arányod se a vadászattol jó akkor
Dátum: 2010.11.09. 18:25:35
LoWs, nálam sokkal komolyan és okosabb emberek vannak a játékban, majd csak elmagyarázzák nekem miért költöttek dukát ezreket erre a tárgyra...

Ha már dukát, az ismételhető küldiket kéne már baromi régen megfogni, na az tényleg kurva nagy "BRÓKEN"!
1800 dukát után ne dukátot, hanem AF pontokat adjanak pl...
Dátum: 2010.11.09. 18:17:44
Érdekes elmélet az inspirátort mindenkinek elv

Amúgy miért tápos az inspirátor? Csp-t ad, melynek fix a lé/tp értéke.
Azaz ha valaki jobb lé/tp arányt tud generálni másból, akkor számára értéktelen.
Csak azok számára ér valamit, akik az élmezőnyben vergődnek egymással szemben, és abszolút TP-re hajtanak, szinthuszárkodnak stbstbstb...

Komolyan mondja el nekem valaki, mire jó a vadászatból eredő töménytelen tp, és fix lé/tp arány, miközben romlik a térkapu/portya/küldetés adta lé bónusz fajlagosan a kapott TP-hez képest!

Talán az lehetne fájó az inspirátorban, hogy több csp-je van az illetőnek, ezért nem használ őskövet gyorsításra? Esetleg az inspirátorosokat kell védeni, mert a sokkal több csp miatt sokkal többet kell vadászniuk, így nő a játékfüggésük?

Szóval az inspirátor miért táp a toplista 30. helyétől kezdve???
30 Af pont az "újdonság" varázsa, ezt tuti nem fogja kivenni Miklós, ráadásul egy vf-es karinak elég a 6-os kompenzációhoz.
Chihiro szellemországban (japán animációs film)

Chihiro, a tízéves, önfejű kislány meg van győződve arról, hogy az egész világ körülötte forog - épp ezért képtelen belenyugodni abba, hogy szüleivel új városba költözik, és csalódottságát meg sem próbálja leplezni az utazás alatt. Amikor az erdőben eltévedve egy különös zsákutca végére érnek, a kis család rábukkan egy sötét alagútra, amelynek másik végén szellemváros fogadja őket. Az üres utcákon fejedelmi lakomától roskadoznak az asztalok: az éhes szülők mohón a finom ételekre vetik magukat, ám hamarosan disznóvá változnak, amikor a városban felbukkannak a valódi vacsoravendégek. Az eldugott mesevilág lakói ősi istenek és más csodalények, uralkodója pedig Yubaba, a gonosz boszorkány. Chihiro csak akkor mentheti meg szüleit, ha hasznossá teszi magát Szellemországban és munkát talál magának a banya hatalmas fürdőházában.

Millió dolláros bébi (színes, feliratos, amerikai filmdráma)

Frankie Dunn pályája során számos fantasztikus bunyóst edzett és menedzselt. Legfőbb tanítása, mely vezérli az életét is, hogy a legfontosabb az, hogy mindig védd magad. Mióta elidegenedett a lányától, Frankie jó ideje senkit sem engedett közel magához. Egyetlen barátja Hepaj, az egykori bokszoló, aki rendben tartja Frankie edzőtermét, és tudja, hogy a mogorva külső olyan embert takar, aki az elmúlt 23 évben szinte minden nap misére járt, keresve a megbocsátást, amely valahogy mégsem adatik meg neki. Aztán egy nap Maggie Fitzgerald besétál az edzőterembe.
Maggie-nek sosem jutott sok semmiből, de van benne valami, ami csak keveseknek adatik meg: tudja, mit akar, és bármit hajlandó megtenni érte. Az élete állandó küzdelem, amit nyers tehetségével, kizökkenthetetlen koncentrálásával és elképesztő akaraterejével képes túlélni. Ám mindennél jobban vágyik arra, hogy valaki higgyen benne. Frankie-nek a legkevésbé sem hiányzik ez a fajta felelősség - a kockázatról nem is beszélve. Közli Maggie-vel a nyers, kemény igazságot: a lány túl öreg már a bokszhoz, ő pedig nem edz nőket. Ám a "nem" nem jelent semmit, ha az embernek nincs választása. Maggie nem hajlandó vagy nem képes feladni élete álmát, így nap mint nap széthajtja magát az edzőteremben, és egyedül Hepaj bátorítja. Frankie végül megadja magát Maggie elszántságának, és vonakodva bár, de elvállalja a tanítását.
Mester és tanítványa hol kimerítik, hol inspirálják egymást, és ráébrednek, hogy közös bennük a küzdőszellem, mely legyőzi múltjuk fájdalmát és veszteségeit. Megtalálják egymásban azt a fajta családi kötődést, amit oly régen elvesztettek. Csak azt nem tudják, hogy hamarosan egy olyan harccal kell szembesülniük, amelyhez több lélekre és bátorságra lesz szükség, mint eddig bármihez.

Úttalan út (színes, kanadai-amerikai kalandfilm)

Neal Oliver (James Marsden) hihetetlen kalandjai a 60-as úton, amely nem is létezik... A fiatalember élete nagy válaszútja elé áll. Folytatva az apai hagyományokat ügyvédnek áll, vagy életművészként és festőként tengeti tovább életét. Ám ennél méginkább betölti napjait egy ismeretlen lány utáni vágyakozás. A legváratlanabb pillanatokban látomásként jelenik meg előtte a plakátkirálynő és nyomban el is tűnik. A valóság akkor csúszik ki végképp a lába alól, amikor egy bizonyos Ray-től (Christopher Lloyd) csomagot kap. A világ végére, Denver-be kell eljuttatnia a küldeményt személyesen. Neal elindul a térképen nem jelzett úton és útközben szürreális figurákkal találkozik lehetetlen helyszíneken. Például egy ügyvédekkel teli városba téved, ahol a fontoskodó jogászok folyamatosan egymást perlik...

Minden héten háború (színes, magyarul beszélő, amerikai filmdráma)

Mindegy, hogy ki az ember, mindegy, miből él, mindig lesz valaki, aki fiatalabb, gyorsabb és erősebb. Erre döbben rá az idősödő Tony D'Amato, a négy éven át bajnok Miami Sharks focicsapat vezetőedzője. A legújabb bajnokságban a csapat háromszor egymás után veszít, a rajongók elpártolnak, a jól bevált, idősebb csapat kapitánya és sztárja súlyosan megsérül, ám ennek ellenére ragaszkodik a sportban szerzett hírnevéhez. D'Amatónak eközben elromlott házasságával, tőle elpártoló gyerekeivel és a csapat fiatal társtulajdonosával, Christina Pagniaccival is meg kell küzdenie. Pagniacci az apjától örökölte a csapatot, és a marketing diktálta feltételeket szem előtt tartva akarja a Sharkst menedzselni. Márpedig egy vesztes csapat rossz befektetés. Cap Rooney a Sharks dicső múltjának szimbóluma, ám öregszik, és csak a saját legendája megtartásáért küzd. Amikor megsérül, a fiatal hátvéd, Willie Beamen lép helyette pályára, aki nehézkes kezdés után mind a nézőket, mind a csapat vezetőségét ámulatba ejti. Noha D'Amato meggyőződése, hogy a játéknak "többnek kell lennie, mint pusztán győzelemnek", a gyakorlatias "Steamin' Beamen" csak egy dolgot tart szem előtt: a győzelmet, illetve az óriási bevételt, melyet egy profi játékos rövid pályafutása során szerezhet. D'Amatót így több oldalról is szorítják: Beamen kíméletlen győzelemvágyával, Christina Pagniacci pénzügyi józanságával, és Cap kétségbeesett próbálkozásával, hogy még visszakerüljön a pályára...

Azonosság (színes, feliratos, amerikai horror)
Tíz titokzatos idegent hoz össze a szűnni nem akaró ítéletidő egy elhagyatott motelben. Mivel a víz elönti a közeli főutat, a vendégek kénytelenek megszállni a motel tulajdonosánál. Mindannyian a lehető leghamarabb szeretnének tovább utazni: Ed, a veszélyes fegyencet szállító rendőrtiszt, egy rejtőzködő szerelmespár és ismeretlen céllal utazó, magányos emberek vállnak átmenetileg kényszerű lakótársakká. A menedék biztonsága azonban hamarosan a borzalmak birodalmává válik. Egy rejtélyes gyilkos egymás után öli meg a kísérteties szálló vendégeit. Ahhoz, hogy túléljék az éjszakát, rá kell találniuk a titokra, ami összeköti őket. Titok, hogy ki vagy. Rejtély, hogy ki voltál. Az életed múlik azon, hogy ki leszel... Nem mindennapi izgalmas és meghökkentő fordulatokkal megtűzdelt thriller: a műfaj egyik csúcsa.

Megadtam az esélyt a szavazásnak, utánanéztem a filmeknek. Az azonosság kivételével mindet láttam is (utálom a kechupfröcsis horrorokat...)
Lehet hogy filmdíjjak seregét zsebelte be valamelyik, de attól még 5 olyan film van felsorolva amikre nem tudok szavazni.
Ez meg a gyilkos csoport 4 igen jó film közül kell dönteni...
Na ez tré csoport, fogalmam nincs melyik ér valamit
Dátum: 2010.11.08. 09:55:44
Létrehozva, jó munkát