Dorothy, a nagyobbversziren mormol, és mielőtt megakadályozhatnád, eltalál egy démoni katarzis. 10738 pontnyit sebzett. A varázslat hatással van rád: -68 Támadás, -137 Taumaturgia, -137 Elnyelés. Az állatod 1611 életpontot sebződött.
Ez egy epik alatt -16k ép az állatnak csak varázslatból.
Kérdés: Mekkora vastagbőr és sebgyógyítás kell hozzá, hogy napi 2 óra játékidő mellett kétnaponta visszagyógyítsd az epik által benyelt sebzést?
Hozzászólások - Ariel
Dátum: 2010.03.31. 19:41:16
Dátum: 2010.03.31. 15:52:39
Nem rossz amit írsz, de túl szép ahoz, hogy megvalósuljon. Miklós nem fog nekiállni egy olyan fejlesztésnek plusz programozással, ami 25 karaktert érint. Pár szövi még képbe kerül fél éven belül, de a játékosok zöme egy éven belül sem. Az utolsó ilyen jellegű fejlesztés a kristály horda volt egy évvel ezelőtt. Ott sokkal nagyobb problémát kellett megoldani (a portya végleges kihalását). Elég volt egyszer megcsinálni, és minden világon fut, és nagyban segítette, hogy ne töröljenek tömegesen a játékosok.
De az epikus téma teljesen más. Az epikus lények, varázslatok, tárgyak készítése valóságos nyűg lehet Miklós számára. Hiszen csak 25 karaktert érint, nem éri meg vele foglalkozni. Nem véletlen, hogy már 20 epiket kell leölni minden új kincstáblához, és az sem, hogy minden tárgy egy kaptafára készül +2 tulajdonságpontot adva. Azon csodálkozom, hogy még nem teljesen automata a tárgyak generálása, de gondolom hamarosan eljön az az idő, amikor a tárgy neve valamelyik epikus lény nevéből fog generálódni. Így abszolút nem kell majd foglalkozni az egésszel.
Ha nem fizetnék a játékért, akkor nem is lennének elvárásaim. De keményen fizetek érte, mégis hónapról hónapra az az érzésem, hogy egyre kevesebbet kapok a pénzemért. Pár napja végigolvastam a hírek topikot a novemberi VU találkozóig visszamenőleg. Kb 30 bejegyzés szerepel azóta, elég sok módosítással és némi fejlesztéssel. Kigyűjtöttem azokat, amiket a pénzemért kaptam és "emelik" a játékélményt.
- aukción +2 tétel
- mágikus regen használhatósága tudatturbóval is megjelenik
- gyógyító szentély
- kalandok küszöbszáma csökkent
- LGY-ért vehető tárgyak
A korlátozások, megszorítások, szivatások, több hónapos elmaradások listáját inkább nem is sorolnám fel, olyan sokan vannak.
De az epikus téma teljesen más. Az epikus lények, varázslatok, tárgyak készítése valóságos nyűg lehet Miklós számára. Hiszen csak 25 karaktert érint, nem éri meg vele foglalkozni. Nem véletlen, hogy már 20 epiket kell leölni minden új kincstáblához, és az sem, hogy minden tárgy egy kaptafára készül +2 tulajdonságpontot adva. Azon csodálkozom, hogy még nem teljesen automata a tárgyak generálása, de gondolom hamarosan eljön az az idő, amikor a tárgy neve valamelyik epikus lény nevéből fog generálódni. Így abszolút nem kell majd foglalkozni az egésszel.
Ha nem fizetnék a játékért, akkor nem is lennének elvárásaim. De keményen fizetek érte, mégis hónapról hónapra az az érzésem, hogy egyre kevesebbet kapok a pénzemért. Pár napja végigolvastam a hírek topikot a novemberi VU találkozóig visszamenőleg. Kb 30 bejegyzés szerepel azóta, elég sok módosítással és némi fejlesztéssel. Kigyűjtöttem azokat, amiket a pénzemért kaptam és "emelik" a játékélményt.
- aukción +2 tétel
- mágikus regen használhatósága tudatturbóval is megjelenik
- gyógyító szentély
- kalandok küszöbszáma csökkent
- LGY-ért vehető tárgyak
A korlátozások, megszorítások, szivatások, több hónapos elmaradások listáját inkább nem is sorolnám fel, olyan sokan vannak.
Dátum: 2010.03.31. 15:31:52
Idézet: Solina - 2010.03.31. 15:19:47
Globálisan értékelem. 95-ös szint után nincs olyan epikus tárgy, amiért megérné hónapokat gürcölni. Nincs egyetlen olyan tárgy sem 95-ös szint felett, ami lényegesen jobb lenne mint az elődök voltak.
Idézet: Ariel - 2010.03.31. 14:59:38
Mar mondtam, globalisan ertekelj valamit, ne a Te rettenetesen szuk optimalizacios jatekstilusod szerint.. Mi itt par szintel alattad, teljesen mas jatekot jatszunk... De ezen masfel honaponta atragjuk magunkat....
Idézet: Solina - 2010.03.31. 14:40:35
A 100-as kincssor is csak a brutális epikzúzó miatt ért valamit. De ha arról beszélünk, hogy értelmetlenné válik az epikus ütése, akkor ez a tárgy is sokat veszít a vonzerejéből.
A 100-as kincssor volt eddig a legjobb...
A 100-as kincssor is csak a brutális epikzúzó miatt ért valamit. De ha arról beszélünk, hogy értelmetlenné válik az epikus ütése, akkor ez a tárgy is sokat veszít a vonzerejéből.
Mar mondtam, globalisan ertekelj valamit, ne a Te rettenetesen szuk optimalizacios jatekstilusod szerint.. Mi itt par szintel alattad, teljesen mas jatekot jatszunk... De ezen masfel honaponta atragjuk magunkat....
Globálisan értékelem. 95-ös szint után nincs olyan epikus tárgy, amiért megérné hónapokat gürcölni. Nincs egyetlen olyan tárgy sem 95-ös szint felett, ami lényegesen jobb lenne mint az elődök voltak.
Dátum: 2010.03.31. 14:59:38
Idézet: Solina - 2010.03.31. 14:40:35
A 100-as kincssor is csak a brutális epikzúzó miatt ért valamit. De ha arról beszélünk, hogy értelmetlenné válik az epikus ütése, akkor ez a tárgy is sokat veszít a vonzerejéből.
A 100-as kincssor volt eddig a legjobb...
A 100-as kincssor is csak a brutális epikzúzó miatt ért valamit. De ha arról beszélünk, hogy értelmetlenné válik az epikus ütése, akkor ez a tárgy is sokat veszít a vonzerejéből.
Dátum: 2010.03.31. 14:19:47
Volt egy olyan javaslatom Miklósnak, hogy ott, ahol a 10-es kincstábla már csak 20 epikusonként változik, minden egyes kincs essen ki egyszer, és a maradék 10 legyen random. Válaszra sem méltatott.
Dátum: 2010.03.31. 14:08:25
Az epikus csatáknak elég csúfos jövőt jósolok. Olyan minimális mértékben erősödnek az epikus kincsek, és olyan erőforrás költsége van az epik leölésének, hogy hamarosan nem éri meg vele foglalkozni. Pl aki megszerzi a 85-ös szintű Géniusz láncát, az biztos lehet benne hogy a következő 80 epikusból nem fog jobb nyaklánchoz jutni. Még simább, ha entitásból szerzi meg. Egyszerűen érdektelenné fog válni az epikus csata, mert köszönőviszonyban sem áll a befektetett energia és az érte járó jutalom. Ráadásul a kincsek randomja is egyre bosszantóbb.
Dátum: 2010.03.31. 11:10:53
Igen, valóban más a játék, portyában kevesebbet kapnak az állataim, de csak a kalandok csatáiban több ezret sebződnek naponta. Az epikus varázslata simán sebez 10k fölött is, aminek 25%-át bekapják az állatok, és simán eltart 10 körig is egy epikus. Mindezt kétnaponta... 70-es meggyőzőkészség mellett 70-el csökkenne az állatom morálja egy nap távollét alatt. Növelhetném a vastagbőrt is, de a hatása eltörpül a másodlagos sebzésekhez képest. Épp ezért nem viszek állatot az epikushoz, entitáshoz, és a kalandokhoz is csak egyet.
Ilyen körülmények között tökmindegy, hogy mekkora lenne a meggyőzőkészségem, vastagbőröm, stb, nem bírják az állatok ép-vel.
Nem mondtam, hogy az én módszerem tökéletes. Sokkal hatásosabb lenne, ha scriptet használnék és 15 percenként gyógyítanám az állataimat. A KH támadásait sokkal könnyebben visszaverném, nem lenne ennyi vereségem, több LE-t szereznék. Sem morál, sem ép gondja nem lenne az állataimnak. Mindezt némi gyógyítással, 0 meggyőzőkészséggel és vastagbőrrel.
És hogy némi köze legyen a hozzászólásomnak a kényelmi funkciókhoz: ne csak a gyors átöltözés legyen elérhető, hanem a sebgyógyítás és az idomítás automatizálására is legyen lehetőség.
Ami pedig az 50-es lopást illetti: Van olyan világ, ahol huszasával lopkodom a kiégett ősköveket
Ilyen körülmények között tökmindegy, hogy mekkora lenne a meggyőzőkészségem, vastagbőröm, stb, nem bírják az állatok ép-vel.
Nem mondtam, hogy az én módszerem tökéletes. Sokkal hatásosabb lenne, ha scriptet használnék és 15 percenként gyógyítanám az állataimat. A KH támadásait sokkal könnyebben visszaverném, nem lenne ennyi vereségem, több LE-t szereznék. Sem morál, sem ép gondja nem lenne az állataimnak. Mindezt némi gyógyítással, 0 meggyőzőkészséggel és vastagbőrrel.
És hogy némi köze legyen a hozzászólásomnak a kényelmi funkciókhoz: ne csak a gyors átöltözés legyen elérhető, hanem a sebgyógyítás és az idomítás automatizálására is legyen lehetőség.
Ami pedig az 50-es lopást illetti: Van olyan világ, ahol huszasával lopkodom a kiégett ősköveket
Dátum: 2010.03.29. 20:25:16
A gyógyítás, vastagbőr, meggyőzőkészség növelésére költött LE soha nem fog azokkal szemben megtérülni, akik scriptet használnak. Ezek mind olyan szakértelmek, amit folyamatosan növelni kell, minél magasabb szintű az állatod, illetve minél magasabb szintű vagy te magad. Máskülönben nincs értelmük.
A scriptelő lefelejti a vastagbőrt, ha volt neki egyáltalán, alacsony gyógyítás is elegendő neki, hogy még többször gyógyíthasson, és örömmel veszi az olyan célpontokat mint te, akinek másodlagos szakértelmei is vannak. Valamint 96-al növelheti meg az állatok morálját minden egyes nap.
A scriptelő lefelejti a vastagbőrt, ha volt neki egyáltalán, alacsony gyógyítás is elegendő neki, hogy még többször gyógyíthasson, és örömmel veszi az olyan célpontokat mint te, akinek másodlagos szakértelmei is vannak. Valamint 96-al növelheti meg az állatok morálját minden egyes nap.
Dátum: 2010.03.29. 17:12:00
Persze, csak amíg te LE-t költesz ezekre a szakikra folyamatosan, addig aki scriptel, az LE költés nélkül is előrébb van mint te, nem kell a gép elött ülnie hozzá, és napról napra erősebb lesz nálad...
Dátum: 2010.03.29. 14:47:34
Persze, hogy mindent meg lehet oldani makro nélkül is. 50-es idomítással, 200-as vastagbőrrel és 200-as meggyőzőkészséggel már majdnem ugyan olyan jó lehetek, mint az aki makroval tolja az idomítást, és negyedóránként gyógyítja az állatait. A különbség csak 5-6 millió LE, amit a scriptelőnek nem kell elköltenie.
Dátum: 2010.03.29. 09:33:02
Kócos, mondok egy példát, hogy hol lehet előnyhöz jutni a scriptekkel. Ilyen a 15 percenkénti sebgyógyítás és idomítás. Aki scriptet használ, és minden negyed órában gyógyítja az állatait, ezzel a moráljukat növeli, az könnyedén rohangál 100+ szintű lényekkel napi 24 órában. Kevesebben fogják megtámadni, és a kristályhorda is sokkal kevesebb csatát fog nyerni ellenük. Ha véletlenül maxba gyógyulnak az állatok, elég párszor nekimenni az entitásnak és az epikusnak, máris folytatódhat a gyógyítás. A negyedóránkénti automatikus idomítással pedig egy éjszaka alatt beidomul az állat, mialatt alszik a játékos. Én nem használok ilyen scripteket, így csak akkor van egynél több állat nálam, ha portyázok, az állataim folyamatosan ép hiányban szenvednek, figyelnem kell, hogy mikor milyen csatába vihetem az állataimat, jóval több csatát bukok a KH ellen, mintha 4 állatom lenne elöl. Valamint 3 napig tart míg beidomítom azt az állatot, amit egy scriptelő egy éjszaka alatt megcsinál.
Ez nem egyszerűen kényelmi funkció, hanem valódi, LE-ben is megmutatkozó előny. Ha már az öltözködésre készül kényelmi funkció, akkor itt az ideje, hogy az idomítás és a gyógyítás is automatikussá váljon.
Ez nem egyszerűen kényelmi funkció, hanem valódi, LE-ben is megmutatkozó előny. Ha már az öltözködésre készül kényelmi funkció, akkor itt az ideje, hogy az idomítás és a gyógyítás is automatikussá váljon.
Dátum: 2010.03.28. 21:56:32
Összeadódik, de nem lélekszívást adnak, hanem a rabolható LE mennyiségét növelik.
Dátum: 2010.03.25. 10:37:47
Jerikó, szerinted a legendákat mennyi idő lenne frissíteni? 3 hónapja nincs legenda, noha direkt kerestek valakit aki a legendákat írja, ezután nem hiszem, hogy 10 percnél több idő lenne beilleszteni a szöveget a játékba.
Dátum: 2010.03.25. 09:41:45
Hogy mennyire táp a KH, az viszonyítás kérdése.
Ha a KH helyett lenne elegendő üthető játékos, akkor egyértelműen azt mondanám, hogy a KH a legnagyobb antitáp. A KH folyamatosan támad, mindig a legjobb felszerelésében vár, mindig vannak állatai, lélekszívása sokszorosa a játékosokénak. A kábítás elleni védelme is durva, egyértelmű szivatása azoknak, akiknek nincs más célpontjuk mint a KH. A 15% alatti támadást és a citadellát nem is érdemes említeni, mert szinte eltörpül az elöbb említettek mellett. A belőlük rabolható LE mennyisége pedig átlagban nem több, mint amit kínzókamrával nyerne az ember a játékos ellenfeleitől 0 LE rablás mellett.
De mivel az élen nagyon kevés az üthető játékos, így a KH már csak azért is táp, mert az ember haladni tud az ismételhető küldetésekkel. El tudja költeni a portyapontjait és fejlesztheti az állatait. Sokkal többen töröltek volna már az élről, ha nem lenne KH.
Ha a KH helyett lenne elegendő üthető játékos, akkor egyértelműen azt mondanám, hogy a KH a legnagyobb antitáp. A KH folyamatosan támad, mindig a legjobb felszerelésében vár, mindig vannak állatai, lélekszívása sokszorosa a játékosokénak. A kábítás elleni védelme is durva, egyértelmű szivatása azoknak, akiknek nincs más célpontjuk mint a KH. A 15% alatti támadást és a citadellát nem is érdemes említeni, mert szinte eltörpül az elöbb említettek mellett. A belőlük rabolható LE mennyisége pedig átlagban nem több, mint amit kínzókamrával nyerne az ember a játékos ellenfeleitől 0 LE rablás mellett.
De mivel az élen nagyon kevés az üthető játékos, így a KH már csak azért is táp, mert az ember haladni tud az ismételhető küldetésekkel. El tudja költeni a portyapontjait és fejlesztheti az állatait. Sokkal többen töröltek volna már az élről, ha nem lenne KH.
Dátum: 2010.03.16. 15:47:33
Ha csak megáll az infláció, de nincs extra dukátkivonás a játékból, az még mindig azt jelenti, hogy 1-1,5 évig kell kuporgatnia egy új játékosnak, hogy eséllyel licitálhasson az aukción.
Dátum: 2010.03.16. 14:18:52
Ahoz, hogy egy ma induló átlag játékosnak értelme legyen a dukátokat gyűjteni, nem elég az inflációt lassítani, mert sosem tud aukciót nyerni, annyian lesznek elötte. Olyan alternatív dukátköltési lehetőséget kell találni, ami dukátgyűjtésre ösztönzi a játékost. Egy most kezdő játékos számára elég sovány motiváció, hogy ha minden nap bevált 5 csp-t, és térkapuzik is, akkor talán két és fél év múlva vehet is valamit. Ha még nagyobb szerencséje lesz, akkor azt, amire fájt a foga.
Az entitások kincsei mellé újabb költési lehetőségek kellenek. Ilyen lehetne az aukción megjelenő fix költségű tétel, amit mindenki egyszer vehetne igénybe. De a lélekkufárhoz is bekerülhetne pár dukátért kapható tárgy, esetleg a szövetségi városok kapcsán is szerepet kaphatnának a dukátok. Így az új játékosok is motiválva lennének a dukátgyűjtésben, tudnák mire költeni. Valamint olyan mennyiségű dukátot vonna ki a játékból a pár alternatív költési mód, hogy az új játékosok is eséllyel szállhatnának be a versengésbe az aukciós tételekért.
Az entitások kincsei mellé újabb költési lehetőségek kellenek. Ilyen lehetne az aukción megjelenő fix költségű tétel, amit mindenki egyszer vehetne igénybe. De a lélekkufárhoz is bekerülhetne pár dukátért kapható tárgy, esetleg a szövetségi városok kapcsán is szerepet kaphatnának a dukátok. Így az új játékosok is motiválva lennének a dukátgyűjtésben, tudnák mire költeni. Valamint olyan mennyiségű dukátot vonna ki a játékból a pár alternatív költési mód, hogy az új játékosok is eséllyel szállhatnának be a versengésbe az aukciós tételekért.
Dátum: 2010.03.16. 12:40:15
Szerintem az alapvető probléma az aukcióval ott van, hogy sokan reménytelennek látják azt, hogy valaha lesz elegendő dukátjuk bárminek a megvételére. Folyamatosan halmozzák a dukátokat, de sokan vannak akik ügyesebbek náluk, elöbb kezdtek játszani, vagy épp csp-t is váltanak. A folyamatos infláció mellett hiába lesz több dukátjuk, mert sokan többet szereznek náluk, így aukciót sosem fognak nyerni. Számukra a dukátgyűjtés valójában haszontalan, egyedül az entitások kincseihez tudnak elszórni pár dukátot.
Az ősköves tétel helyett kerülhetne be egy fix dukátért kapható tétel. Ez változna 5 naponta akárcsak a többi tárgy. Itt működhetne az a szabály is, hogy csak egyetlen ilyen tételt vehetne meg a karakter. Ez a rendszer nem csak azokon segítene, akik esélytelenek bármit is megvenni az infláció miatt, de magát az inflációt is visszavetné ha megfelelően van kialakítva a tárgyak ára.
Ha pedig ez nem megy, akkor alternatívát kell keresni a dukátok felhasználására, mert sok százan csak gyűjtik, de sosem lesz jó semmire.
Az ősköves tétel helyett kerülhetne be egy fix dukátért kapható tétel. Ez változna 5 naponta akárcsak a többi tárgy. Itt működhetne az a szabály is, hogy csak egyetlen ilyen tételt vehetne meg a karakter. Ez a rendszer nem csak azokon segítene, akik esélytelenek bármit is megvenni az infláció miatt, de magát az inflációt is visszavetné ha megfelelően van kialakítva a tárgyak ára.
Ha pedig ez nem megy, akkor alternatívát kell keresni a dukátok felhasználására, mert sok százan csak gyűjtik, de sosem lesz jó semmire.
Dátum: 2010.03.15. 10:36:30
Ez gyanítom, hogy bug. De mivel az állatoknak adható tárgyak annyira drágák, hogy nem túl népszerűek, eddig ez nem derült ki.
Dátum: 2010.03.12. 00:32:07
Nem a magam szintjén gondolkodom. De az aukció nem arról szól, hogy az általad említett átlag a drága és tápos cuccokkal rohangáljon. Ha az átlagnak megvannak ezek a tárgyak, akkor pont az egyediségét vesztik el, és akár a lélekkufárhoz is bekerülhetnének, hogy mindenki megvehesse. Mellesleg pont az én szintem környéke az, ahol a játékosok nem pazarolják a csp-t dukátra. De van egy olyan réteg, és egyre többen vannak, akik csp-ből vesznek dukátot és mellette az ismételhető küldetésekkel is jól haladnak.
Az átlag játékosnak pont annyi esélye lesz az aukción értelmes tárgyat venni, mint bajnoki viadalt nyerni. De aki hosszútávon tervez, és nekiáll a dukátgyűjtésnek, annak jó esélyei vannak.
Az átlag játékosnak pont annyi esélye lesz az aukción értelmes tárgyat venni, mint bajnoki viadalt nyerni. De aki hosszútávon tervez, és nekiáll a dukátgyűjtésnek, annak jó esélyei vannak.
Dátum: 2010.03.11. 19:37:19
Hidd el, hogy van fogalmam a játékról. Egyrészt nem fejlesztek 50-es másodlagos varázslatot, mert kidobott LE, és úgysem véd meg a támadóimtól. Egyszerűbb és olcsóbb módja is van a védekezésnek. Én sem a toplista tetejére születtem, voltak fölöttem is bőven, csak már töröltek. Az epikus minden másnap 3k körül sebez a másodlagos szakértelmeinek köszönhetően, 30-35 csatám van naponta a KH-val, de valahogy mégsem szorulok sebgyógyításra.