A használati útmutató az új fejlesztésekhez nem rossz ötlet Bár nekem valahogy magától értetődő volt minden, talán ebbe nőttem bele és a játék eddigi fejlesztései is rávezetőek voltak.
Azoknak meg, akiknek probléma, hogy mi hol jelenik meg és mit takar ki - minden sértő szándék nélkül - ajánlom, hogy kicsit böngésszék át a wiki tárgylistáit és/vagy a saját tárgyaik listáját és nem lesz ilyen gondjuk többet, hogy betűről betűre kell olvasniuk a cuccaik tudományát vagy hogy melyikre is van épp szükségük. Esetleg használjatok öltözeteket.
Vagy ezek nagyon extrém dolgok?
Hozzászólások - Quellon
Dátum: 2012.07.20. 17:29:06
Dátum: 2012.07.20. 11:07:50
A mágikus regeneráció 20% VP-t használunk el (gyógyító pálcával 30%) függetlenül attól, hogy 5 vagy 10% is elég lenne a maxba gyógyuláshoz?
Dátum: 2012.07.19. 16:02:10
Nagyon jó lett!
Majd este elolvasom a topicot részletesen is, hátha okos dolgokra akadok.
A legutolsó vadászat közbeni kérdőívben választani lehetett, hogy melyik volt az utóbbi idők legjobb fejlesztése, akkor még ez nem volt meg, de azt hiszem ezt jelöltem volna.
Majd este elolvasom a topicot részletesen is, hátha okos dolgokra akadok.
A legutolsó vadászat közbeni kérdőívben választani lehetett, hogy melyik volt az utóbbi idők legjobb fejlesztése, akkor még ez nem volt meg, de azt hiszem ezt jelöltem volna.
Dátum: 2012.07.18. 11:11:12
Az egy dolog, hogy a kufározás lassú ilyenkor, de a kvízkitöltés miért?
Dátum: 2012.07.17. 16:01:00
Túl sok sebet kaptál, ájultan esel össze.
A csatában összesen 1030 sebzést okoztál, és 2287 sebzést kaptál.
Harcképtelenné váltál, mivel ÉP-d 15% alá került (-1 cselekvéspont). Bekötözöd a sebeidet (+0 életpont).
A csatában összesen 1030 sebzést okoztál, és 2287 sebzést kaptál.
Harcképtelenné váltál, mivel ÉP-d 15% alá került (-1 cselekvéspont). Bekötözöd a sebeidet (+0 életpont).
Na most velem is előfordult. 33-as sebgyógy, felszerelést, szintemet írjam, vagy nem kell a magyarázathoz? Esetleg egyéb infó?
Leveretésnek így ez is jó (bár nem annak használom, csak állat nélkül mentem, minden összejött az entinek és épp uccsó körben mondtam be az unalmast), főleg, ha nincs CSP-m, mert akkor azt se bukom.
Dátum: 2012.07.17. 14:39:58
Mondjuk, ha valaki (majdnem) mindben megkapja az AFP áldozást más meg (szinte) soha akkor az olyan különbségeket és morgolódást szül, mint a szerencsekerék stratégiaborítása.
De egyébként egyetértek.
De egyébként egyetértek.
Dátum: 2012.07.17. 14:23:11
Cras,most nem figyelsz(?)
Én is azt írtam amit te, csak bővebben.
NoFear pedig azon lepődött meg, hogy 0 azaz nulla a regenerálás mértéke.
Én is azt írtam amit te, csak bővebben.
NoFear pedig azon lepődött meg, hogy 0 azaz nulla a regenerálás mértéke.
Dátum: 2012.07.17. 14:00:33
Néhányan gyorsan válaszolunk, de sokan még csak fel sem néznek ide.
Dátum: 2012.07.17. 13:10:22
Valamint, ha hozzávesszük, hogy állítólag dőlni fog az AFP a templomi medálokból akkor már annyira nem olyan fájó az áldozás - kivéve persze, ha túl gyakran kap az ember AFP áldozást.
Dátum: 2012.07.15. 22:42:57
Entitás csatákat miért nem lehet archiválni?
Dátum: 2012.07.15. 11:54:45
Lehetne valami szekrényünk/kincsesládánk (a szövetségben játszóknak, prémeseknek?) amibe berakhatnánk olyan tárgyainkat melyek a felszerelésünk részét képezik, de nem használjuk folyamatosan, viszont eladni nem akarjuk, de foglalja a helyet, görgetni kell és válogatni, hogy hol is van az amit épp keresek.
Pl.: van 26 féle gyűrűm és 29 féle nyakláncom, 3-4-et gyakran használok mindkét kategóriából, ezek öltözékbe is vannak illesztve, van további 3-4 amit esetenként használok, öltözetet külön 1 tárgyra nem csináltam, mert tárhely nincs annyi és 1 tárgyat gyorsabb (kevesebb kattintás is) manuálisan felvenni, mint öltözetváltva és akkor még ott van 20-20 ami elég lenne, ha külön kérésre megjelenne.
Úgy képzelem, mind a 8 felszerelés kategóriából a kijelölt darabokat be lehetne tenni vagy kivenni, akkor ismét folyamatosan látszana, de addig nem.
Ha nem adjuk el mondjuk a régi/ritkán használt (prémes) felszerelést vagy az ékszereket, mert nem esett a xenózás közben féléves bérlet és nincs égetően szükségünk dukátra akkor ezt mind magunkkal hurcoljuk, inkább nézünk ki kufárnak vagy ócskásnak, mint harcosoknak
Amennyiben van rá igény és amennyiben ezt nem fedi le a tervezett karakterlap szétbontás és elrendezés.
Pl.: van 26 féle gyűrűm és 29 féle nyakláncom, 3-4-et gyakran használok mindkét kategóriából, ezek öltözékbe is vannak illesztve, van további 3-4 amit esetenként használok, öltözetet külön 1 tárgyra nem csináltam, mert tárhely nincs annyi és 1 tárgyat gyorsabb (kevesebb kattintás is) manuálisan felvenni, mint öltözetváltva és akkor még ott van 20-20 ami elég lenne, ha külön kérésre megjelenne.
Úgy képzelem, mind a 8 felszerelés kategóriából a kijelölt darabokat be lehetne tenni vagy kivenni, akkor ismét folyamatosan látszana, de addig nem.
Ha nem adjuk el mondjuk a régi/ritkán használt (prémes) felszerelést vagy az ékszereket, mert nem esett a xenózás közben féléves bérlet és nincs égetően szükségünk dukátra akkor ezt mind magunkkal hurcoljuk, inkább nézünk ki kufárnak vagy ócskásnak, mint harcosoknak
Amennyiben van rá igény és amennyiben ezt nem fedi le a tervezett karakterlap szétbontás és elrendezés.
Dátum: 2012.07.13. 21:26:29
A Katakomba szándékosan arra lett kitalálva, hogy üthetetlenek legyenek a lent lévők.
Dátum: 2012.07.13. 21:24:22
Egyébként nem kell agyonküzdeni magatok a döntetlenért, elég, ha 50 alatt tartjátok a megvívott csaták számát 3 hétig, automata döntetlen a jutalom. 5/3 templomban megkaptam ezt a küldit, elsőre is könnyű volt, de a másodikat és harmadikat már egyazon háborúban tudtam le, csak úgy kell időzíteni, hogy a 3 hét mindkét templomba belenyúljon, ha meg a következőben mégsincs akkor nem is kell ránézni sem.
Dátum: 2012.07.13. 11:50:32
Nem túl sokat foglalkozom a kvízrendszerrel és a miértjeivel, mert nem tetszik, de szerintem azért, mert akkor vannak besorolandó kérdések amikor új kérdéseket tesznek fel a játékosok.
Dátum: 2012.07.13. 06:54:44
Itt a teljes igazság azoknak akik nem értik a wikit vagy lusták picit hozzá, a szóban forgó kérdésre a lényegi válaszok kiemelve.
A harc menete
Általános elvek:
Azt, hogy a támadó, vagy a védekező kezdi-e el hamarabb cselekedni egy harci körön belül, a résztvevő felek szerencsekülönbsége határozza meg.
First strike van a csata során, azaz ha valaki leveri valahogy a másikat 1 ÉP alá, akkor azonnal vége a csatának!
Amennyiben mind a 2 fél talpon marad, úgy aki többet sebzett, vagy akinek működésbe lép a kivégzés szakértelme, az nyer!
A minimális és maximális találati esély mind varázslásnál, mind közelharcban limitálva van 20 és 80%-ban! Ez a felek szerencse különbsége ?-anként 1%-al módosíthatja maximum 10%-al!
A Varázslat kör:
A varázslatok egyéb hatásai csak akkor érvényesülnek, ha sikeres a varázslat! A sikeres hatást csak rezisztanciával lehet csökkenteni, de a visszacsatolást még azzal sem!
A varázslat bejöveteli esélye alapból 50%, amit a 2 karakter iq különbsége (A szintkülönbséget is bele kell venni!) módosít, majd a szerencse ezt az értéket minimalizálhatja/maximalizálhatja a már leírt módon!
A varázslatok sebzését a taumaturgia megközelítőleg tauszintenként 3%-al, a speciális hatásokat meg 1%-al növeli. A visszacsatolás és állatsebzés mértéke nem függ a taumaturgiától.
A smaragd bónusz megközelítőleg 10% bónusz sebzésben jelentkezik, és valahol +10 iq-nál maximalizál a szintek előrehaladtával.
A mentett varázslat sebzése fele vagy negyede a teljes sebzésnek.
Kritikus varázslat létrejöttekor 30%-al nő az okozott sebzés.
Varázslat elnyelés a teljes sebzés kiszámolása után vonódik le!
60. szint felett az alvilági verem csökkenti még az varázslat sebzést.
Közelharci körök:
A Karakter
3 közelharci kör van alapesetben, ezt a szívósság szakértelem legfeljebb 3 körrel, a szívósság öve relikvia segítségével 100-ig növel szívósság pedig további 1 körrel növelheti.
A csata magasabb szívósságú fél által meghatározott körből áll, de mindenki csak annyi körben üt, amennyit saját szívósságe lehetővé tesz.
A közelharci találat esélye alapból 50%, amit a 2 karakter támadás és védelem különbsége módosít, majd a szerencse ezt az értéket minimalizálhatja/maximalizálhatja a már leírt módon!
A karakter támadásához hozzáadódik az aktuális szintje.
Sikeres kritikus ütés esetén a fegyverből származó sebzés megduplázódik, de csak az, az állatok sebése és az erőből származó bónusz változatlan marad.
Az erő bónusza egy 1-től az erő nagyságáig terjedő véletlen dobás értéke, melynek értéke 50. szinttől egy korrekciós szorzóval módosul.
A fizikai elnyelés a teljes sebzés kiszámolása után vonódik le, melyhez hozzáadódik a harcban résztvevő állataid elnyelésének átlaga.
Az állatok:
Alapvetően 1 állatod követhet a harcban, de a hordázás szakértelem további +3 állatot engedélyezhet a csatába résztvevőnek.
Az állatok sebzése egyenesen arányos a gazdájuk normál sebzésével (Kritikus ütés mentes érték!) mely akkor is kiszámításra kerül, ha nem talál!
Sikeres állat találat esetén a karakter normál sebzésének 25%-a, kettőnél 25%+20%, háromnál 25%+20%+15%, négynél 25%+20%+15%+10%-a a kiosztott sebzés.
A jutalom:
Egy győztes portya során kapott lé egy a vesztesnél lévő léből számolt alapból, és 2 módosító szorzóból számolódik ki, megy összességében nem haladhatja meg a vesztes fél léjének bizonyos részét.
A karaktertől maximálisan elvihető lémennyiség a nála lévő lé 15-30%-a, amit a gyémánt horda bónusz módosít 20%-al mind védekezésben mind támadásban. A maximális rabolható mennyiséget a prémium tagság és a kivégzés szintje befolyásolja.
A % rablást bónuszt adó tárgyak/épületek hatása összeadódik, és így képezik az egyik szorzót.
A szakértelmek, szintbüntetés, gyémánt bónusz összege képezi a másik szorzót.
Általános elvek:
Azt, hogy a támadó, vagy a védekező kezdi-e el hamarabb cselekedni egy harci körön belül, a résztvevő felek szerencsekülönbsége határozza meg.
First strike van a csata során, azaz ha valaki leveri valahogy a másikat 1 ÉP alá, akkor azonnal vége a csatának!
Amennyiben mind a 2 fél talpon marad, úgy aki többet sebzett, vagy akinek működésbe lép a kivégzés szakértelme, az nyer!
A minimális és maximális találati esély mind varázslásnál, mind közelharcban limitálva van 20 és 80%-ban! Ez a felek szerencse különbsége ?-anként 1%-al módosíthatja maximum 10%-al!
A Varázslat kör:
A varázslatok egyéb hatásai csak akkor érvényesülnek, ha sikeres a varázslat! A sikeres hatást csak rezisztanciával lehet csökkenteni, de a visszacsatolást még azzal sem!
A varázslat bejöveteli esélye alapból 50%, amit a 2 karakter iq különbsége (A szintkülönbséget is bele kell venni!) módosít, majd a szerencse ezt az értéket minimalizálhatja/maximalizálhatja a már leírt módon!
A varázslatok sebzését a taumaturgia megközelítőleg tauszintenként 3%-al, a speciális hatásokat meg 1%-al növeli. A visszacsatolás és állatsebzés mértéke nem függ a taumaturgiától.
A smaragd bónusz megközelítőleg 10% bónusz sebzésben jelentkezik, és valahol +10 iq-nál maximalizál a szintek előrehaladtával.
A mentett varázslat sebzése fele vagy negyede a teljes sebzésnek.
Kritikus varázslat létrejöttekor 30%-al nő az okozott sebzés.
Varázslat elnyelés a teljes sebzés kiszámolása után vonódik le!
60. szint felett az alvilági verem csökkenti még az varázslat sebzést.
Közelharci körök:
A Karakter
3 közelharci kör van alapesetben, ezt a szívósság szakértelem legfeljebb 3 körrel, a szívósság öve relikvia segítségével 100-ig növel szívósság pedig további 1 körrel növelheti.
A csata magasabb szívósságú fél által meghatározott körből áll, de mindenki csak annyi körben üt, amennyit saját szívósságe lehetővé tesz.
A közelharci találat esélye alapból 50%, amit a 2 karakter támadás és védelem különbsége módosít, majd a szerencse ezt az értéket minimalizálhatja/maximalizálhatja a már leírt módon!
A karakter támadásához hozzáadódik az aktuális szintje.
Sikeres kritikus ütés esetén a fegyverből származó sebzés megduplázódik, de csak az, az állatok sebése és az erőből származó bónusz változatlan marad.
Az erő bónusza egy 1-től az erő nagyságáig terjedő véletlen dobás értéke, melynek értéke 50. szinttől egy korrekciós szorzóval módosul.
A fizikai elnyelés a teljes sebzés kiszámolása után vonódik le, melyhez hozzáadódik a harcban résztvevő állataid elnyelésének átlaga.
Az állatok:
Alapvetően 1 állatod követhet a harcban, de a hordázás szakértelem további +3 állatot engedélyezhet a csatába résztvevőnek.
Az állatok sebzése egyenesen arányos a gazdájuk normál sebzésével (Kritikus ütés mentes érték!) mely akkor is kiszámításra kerül, ha nem talál!
Sikeres állat találat esetén a karakter normál sebzésének 25%-a, kettőnél 25%+20%, háromnál 25%+20%+15%, négynél 25%+20%+15%+10%-a a kiosztott sebzés.
A jutalom:
Egy győztes portya során kapott lé egy a vesztesnél lévő léből számolt alapból, és 2 módosító szorzóból számolódik ki, megy összességében nem haladhatja meg a vesztes fél léjének bizonyos részét.
A karaktertől maximálisan elvihető lémennyiség a nála lévő lé 15-30%-a, amit a gyémánt horda bónusz módosít 20%-al mind védekezésben mind támadásban. A maximális rabolható mennyiséget a prémium tagság és a kivégzés szintje befolyásolja.
A % rablást bónuszt adó tárgyak/épületek hatása összeadódik, és így képezik az egyik szorzót.
A szakértelmek, szintbüntetés, gyémánt bónusz összege képezi a másik szorzót.
Dátum: 2012.07.12. 12:24:31
Ki kéne cserélni a zöldet a fehér kristályitalra. Ritkává avanzsálna az eddig UR 10 őskő vagy a szint*400 LE - a két legvitatottabb UR, legalább az őskőmenteseknek is jutna valami kedvcsináló, talán rákapnának az őskőre de ha nem akkor is szép gesztus, nem fogja földhöz vágni a Beho-t, ha 1-1x kapnak 10 követ, a templomból kiszedhető 10 kő 30 TK-ért úgyis ló**** - zöld lenne a gyak a fehér meg lehetne a "nem nyert" vigaszdíja
Igen, (részben) csak vicceltem, gondolatébresztőnek szántam.
Igen, (részben) csak vicceltem, gondolatébresztőnek szántam.
Dátum: 2012.07.12. 06:57:56
Nem akarok nagyon belefolyni, de azért megjegyezném, hogy szerintem butaság a karakterek torzulásán elmélkedni amikor minden kiemelkedő karakter és kiemelkedési lehetőség, stratégia egy fajta torzulás az átlaghoz, sablonhoz képest.
Szerintem nem szabad megfojtani a VT-val való kiemelkedés lehetőségét.
Már csak azért sem, mert ilyen alapon kinyírhatnák a pókokat azzal, hogy a rabolt LE mértékével arányos TP-t kapnának, annyit, hogy a LE/TP egyenlő legyen a vadászatéval - ha kezdetektől így lett volna akkor (azt hiszem) kb. egyenlő értékű lett volna a PP és CSP, nem váltak volna szét az utak, hogy csak ezt vagy csak azt használja és az erőforrások elhasználása csak azt befolyásolta volna, ki milyen ütemben halad, így nem lettek volna olyan "torzulások", mint a legdurvább pókok.
Vagy ha az ismételhető küldikből csak Xdb-ot lehetne szintenként megcsinálni. Birka te most az ellen ágáltál, hogy túl kevés TP-t szerez az AFP-k mellé a szintvisszatartottan megoldott VT-vel, de te mit csinálsz? Szintvisszatartottan qrva sok LE-t zsebelsz be az ismételhetőkből minimum TP-ért.
Szerintem direkt jó, hogy a VT kizárja egyes stratégiáknak magát és a jutalmait, mert különben csak tovább erősödnének a már "félisten" karakterek, így meg talán van lehetőség, hogy vetélytársaik nőhessenek ki a tömegből csak más úton.
Remélem nem írtam baromságokat, de ha igen vezessétek le, hogy megértsem hogy is van ez
Szerintem nem szabad megfojtani a VT-val való kiemelkedés lehetőségét.
Már csak azért sem, mert ilyen alapon kinyírhatnák a pókokat azzal, hogy a rabolt LE mértékével arányos TP-t kapnának, annyit, hogy a LE/TP egyenlő legyen a vadászatéval - ha kezdetektől így lett volna akkor (azt hiszem) kb. egyenlő értékű lett volna a PP és CSP, nem váltak volna szét az utak, hogy csak ezt vagy csak azt használja és az erőforrások elhasználása csak azt befolyásolta volna, ki milyen ütemben halad, így nem lettek volna olyan "torzulások", mint a legdurvább pókok.
Vagy ha az ismételhető küldikből csak Xdb-ot lehetne szintenként megcsinálni. Birka te most az ellen ágáltál, hogy túl kevés TP-t szerez az AFP-k mellé a szintvisszatartottan megoldott VT-vel, de te mit csinálsz? Szintvisszatartottan qrva sok LE-t zsebelsz be az ismételhetőkből minimum TP-ért.
Szerintem direkt jó, hogy a VT kizárja egyes stratégiáknak magát és a jutalmait, mert különben csak tovább erősödnének a már "félisten" karakterek, így meg talán van lehetőség, hogy vetélytársaik nőhessenek ki a tömegből csak más úton.
Remélem nem írtam baromságokat, de ha igen vezessétek le, hogy megértsem hogy is van ez
Dátum: 2012.07.11. 19:23:18
Idézet: Birka - 2012.07.11. 18:08:50
Ez igazán tiszteletre méltó, a számokkal meg háborúzzatok csak egymásközt
Lehet hogy nevetséges a hozzáállásom, de (...) egy közel életképes karit összeraktam úgy, hogy lehetőleg a legkevesebb kárt okozok közben a játékostársaimnak.
Ez igazán tiszteletre méltó, a számokkal meg háborúzzatok csak egymásközt
Dátum: 2012.07.11. 16:09:41
Ha ez téged zavar, elnézésed kérem, eddig poénra vetted, többet nem hozlak kapcsolatba a kerékkel ilyen módon.
Dátum: 2012.07.11. 15:12:05
Idézet: Quellon - 2012.07.11. 10:09:26
Én úgy tudom mithril fokozatot csak a kuponokkal lehet elérni. Ez is fokozza a VT jelentőségét.
Azért, mert így aki mithril-t akar annak muszáj VT-znie, ha csak nem Craslorgnak hívják, neki elég szerencsekerekezni, pár hónap és mindene mithril lesz az UR relikkuponokból