60. szinttől kezdve a játékosok alternatív fejlődés (AF) pontokat gyűjthetnek. Ahányszor a játékos tapasztalati pontot szerez, ennek arányában AF pontokat is kap. Az AF képességek AF pontokból fejleszthetőek. Minden AF képességnek van egy szintje és egy költsége (egy szint megvásárlása hány AF pontba kerül), és lehet előfeltétele. A prémium tagok 10%-kal több AF-et kapnak.
Fontos: a visszafogott fejlődés szakértelem nemcsak a vadászatért kapott TP-t csökkenti, hanem ezenfelül a vadászatért, térkapuért kapott AF pontokat is tovább csökkenti! Tehát 50-es VFel negyedannyi AF-et kapsz egy vadászatért, mint egy nem VFes. Ez a hatás a kompenzáció képességgel részben kompenzálható.
Tér-idő
Alapos tanulás. Leírás: a szintlépéshez szükséges TP megnő szint x 5%-kal, de a TP-vel együtt kapott AF is megnő ugyanilyen arányban. Max. szint: 4. Költség: 10. Előfeltétel: nincs visszafogott fejlődés.
Kihívó mester. Leírás: Kihívás során a próbákra kapsz szint x +1 -gyet. Max. szint: 10. Költség: 2.
Hasznos energiák. Leírás: Minden szint eggyel növeli az energihasznosítás szakértelmed lehetséges maximumát. (Nem adódik össze a rablás agyarával, a kettő közül az erősebbik érvényesül.) Max. szint: 10. Költség: 2.
Energiamester. Leírás: Az energiahasznosított lélekenergiát és ezzel együtt a kapott TP-t is növelik a portya LE-t módosító tárgyaid. Szintenként a bónusz 7%-ka érvényesül. Max. szint: 5. Költség: 7.
Hatékony pihenés. Leírás: A pihenés hatékonysága megnő (6-os szinten duplájára). Max. szint: 6. Költség: 2.
Háborgó őrület: Ha a fertőzöttséged 100%, a vadászatért kapott LE megnő szint x 1%-kal. Max. szint: 5. Költség: 8.
Entitásvadászat. Leírás: Minden szintje után eggyel több entitást támadhatsz meg, mint a szinted engedné. Max. szint: 20. Költség: 3.
Egészséges életmód. Leírás. Ha az egészség tulajdonságra vagy specializálva, minden szintje 1%-kal növeli a specializációt. Max. szint: 10. Költség: 3.
Kompenzáció. Leírás. A visszafogott fejlődés AF csökkentő hatása redukálódik, szintenként 10%-kal. Max. szint: 6. Költség: 4. Előfeltétel: van visszafogott fejlődésed.
Tapasztalat. Leírás: Ha megtámad és harcban legyőz téged valaki aki nálad jelentősen magasabb szintű, és van energiahasznosítása, megnő a TP, amit a győzelemért kap. Ez a képesség háborúban nem működik. szint: 4. Költség: 1.
Állatok
Harctéri gyógyítás. Leírás: Az állataid gyógyulás alatt is harcolnak. Max szint: 1. Költség: 5.
Gyors gyógyítás. Leírás: Minden szintje 1 perccel csökkenti az állat gyógyítás idejét. Max. szint: 5. Költség: 3.
Alkímista. Leírás: Minden szint egy %-kal növeli az esszencia szerzés esélyét sajtoláskor. Max. szint: 5. Költség: 3/4/5/6/7.
Respecializáció. Leírás: Egy állatod szakértelempontjait újra eloszthatod. (Többször is használható, gombként jelenik meg az állatoknál.) Költség: 3.
Harc
Mágus specializáció. Leírás: Kritikus varázslat alapszakértelmed szint x 3%-kal nagyobbnak számít harcban. Max. szint: 5. Költség: 10. Előfeltétel: nincs harcos specializáció.
Harcos specializáció. Leírás: Kritikus ütés alapszakértelmed szint x 3%-kal nagyobbnak számít harcban. Max. szint: 5. Költség: 10. Előfeltétel: nincs mágus specializáció.
Pörgő ütés. Leírás: A 30 fölötti másodlagos támadás szakértelmed hatásfoka megnő. max. szint: 1. Költség: 8.
Detonáció. Leírás: A 30 fölötti másodlagos varázslás szakértelmed hatásfoka megnő. max. szint: 1. Költség: 8.
A bőr evolúciója. Leírás: Minden szint öttel növeli a tüskés bőr szakértelmed lehetséges maximumát. Max. szint: 20. Költség: 5. (Tüskés bőr: új szakértelem, a visszacsatoláshoz hasonlóan, ha megsebez vki közelharcban, ő is sebződik). Előfeltétel: nincs Az aura evolúciója.
Az aura evolúciója. Leírás: Minden szint öttel növeli a negatív aura szakértelmed lehetséges maximumát. Max. szint: 20. Költség: 5. (Negatív aura: új szakértelem, ha megsebez valaki varázslattal, ő is sebződik). Előfeltétel: nincs A bőr evolúciója.
Gyűlölet. Leírás: Választott hordagyűlölet szakértelmed maximuma megnő szintenként 2-vel. max. szint: 5. Költség: 5.
Álomtolvaj: Portyázáskor szint x 4% esély, hogy ha az ellenfél pihen, a védekezés bónusza nem érvényesül. Max. szint: 5. Költség: 4.
Rezisztencia. Szintenként 1%-kal megnöveli a rezisztenciádat. Max. szint: 5. Költség: 3/4/5/6/7
Fókuszált erő: Az erőből eredő sebzés szórása kisebb lesz, emellett valamivel nagyobb sebzést kapsz az erőd után (maximális szinten +5%-ot). Max. szint: 10. Költség: 5.
Fájdalomtűrés. Minden szint öttel növeli az ellenálló bőr szakértelem maximumát. max. szint: 20. Költség: 5. (Ellenálló bőr: a tüskés bőr és negatív aura szakértelmeket kompenzálja).
Fizikai pajzs. Minden szintje öttel növeli az elnyelésedet. Max. szint: 20. Költség: 5. X. szint előfeltétele: 109+X.. szint.
Mágikus pajzs. Minden szintje tizenöttel növeli a varázslatelnyelésedet. Max. szint: 20. Költség: 5. X. szint előfeltétele: 109+X. szint.
Kalandok
Hosszútávú memória. Leírás: Minden szint eggyel növeli a tárolható kalandok számát. Max. szint: 3. Költség: 3/5/7.
Kalandor. Leírás: minden szint egy %-kal növeli a kaland találás esélyét. Max. szint: 2. Költség: 10/15.
Túlélő. Leírás: Minden szint csökkenti a kalandokban az ÉP próbáknál elszenvedett sebződést 5%-kal, és hozzáad egyet a dobásaidhoz. Max. szint: 5. Költség: 3.
Egyéb
A kufár barátja. Leírás: Kereskedelmed maximuma megnő 20-szal. max. szint: 1. Költség: 20.
Emléktörlés. Leírás: 3 AF árán egy tetszőleges AF képességet eltörölhetsz (de a ráköltött pontokat nem kapod vissza). Max. szint: 1. Költség: 3.
Átokszórás: Karaktered vesztes portyák után választékosan! átkozódik (csak szinesítő szöveg, mást nem csinál) Max. szint: 1. Költség: 3.
Alkusz: Térkapus tárgyaidat/fókuszkristályaidat szint x 20%-kal drágábban tudod eladni a kufárnak. Max. szint: 5. Költség: 5.
Gyógyital mesterség. Leírás. Minden szintje 10%-kal megnöveli az őskőért vásárolható gyógyitalok hatékonyságát. Max. szint: 10. Költség: 2.
Lassú idő. Leírás: Ha életpontod 15%-ról 15% fölé nő, akár regenerációnak köszönhetően, akár azért, mert gyógyítasz magadon, szint x 5 másodpercig támadhatatlan leszel. Max. szint: 2. Költség: 12.
Sebkötözés. Leírás. Mágikus regeneráció szakértelmed lehetséges maximuma megnő, szint x 1-gye. Max. szint: 10. Költség: 2.
Képletek
Alapesetben az AF = TP / (szint*35). VF esetén AF = AF * (1 - VF/100). Kompenzáció esetén AF = AF * (1- VF*(1-kompenzáció/10)/100). Prémium tagság esetén van 1,1x szorzó.
Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2010.09.20. 18:08:13
Dátum: 2010.09.20. 15:49:54
Köszönjük, jól esik a sok pozitív visszajelzés!
Természetesen nem ülünk a babérjainkon, folyamatosan fejlesztjük a játékot, persze nehéz mindig mindenkinek megfelelni.
A Végzeturat egyébként reklámozzuk a google adwords-ön keresztül, de nyilván a mi reklámbüdzsénk csak töredéke a nagy cégekének.
Természetesen nem ülünk a babérjainkon, folyamatosan fejlesztjük a játékot, persze nehéz mindig mindenkinek megfelelni.
A Végzeturat egyébként reklámozzuk a google adwords-ön keresztül, de nyilván a mi reklámbüdzsénk csak töredéke a nagy cégekének.
Nem kell tovább kampányolnotok, beletörődtünk, hogy új plecsnit kell csinálnunk
Aukciós bérlet 24. szint alatt - ez tényleg nem egy hasznos dolog. Csinálni fogunk egy olyan fejlesztést, ami során a 24. szint alattiak ha akarják, beválthatják a bérletet lélekgyémántra, és teszünk be alacsony szintre néhány lélekgyémántos tárgyat (pl. csizmát).
A 3. fázisban, mivel a régi tárgy (portyagömb) nem lesz, csak egyféle tárgyat lehet szerezni, de abból többet is.
A 3. fázisban, mivel a régi tárgy (portyagömb) nem lesz, csak egyféle tárgyat lehet szerezni, de abból többet is.
- Az ultraspecet növelő tárgyra szerintem rá fogunk keresni jutalmazáskor, hogy ne ezen múljon a jutalmazás hogy vki elfelejti felvenni.
- És igen, az ultraspecet képzeletben "felturbózzuk" akkor is ha nincs éppen.
- A fázisokat a végén, egyben értékeljük, a fázisok között viszed tovább az eredményedet.
- A statisztika nem frissül azonnal, csak bizonyos időközönként, ez a Zarknodnál is igy volt.
- Akinek már van aukciós bérlete, és igy nem látja hasznát a féléves aukciós bérletnek, azoknak egy másik relikvia esik, hogy ne érje őket hátrány. Ez a relikvia is (bár a leírásában nincs külön feltüntetve, mivel Baraty egy meglévő relikviát klónozott) csak fél évig lesz náluk!
- Az inspirátort nem fogjuk korlátozni az event alatt, mint ahogy más relikviát sem, miért tennénk? Evvel az erővel azt is korlátozni kéne aki 800 csp-vel vág bele az eventbe, vagy aki korábban kezdett játszani stb... Nem tudom, kinek mennyire esett le, de a térképes eventtel ellentétben, a Zarknodnál mindenki nyer, azok, akik a top listán teljesítenek, azok kapnak még egy mikronnyi kis pluszt, de erre irigykedni nem szép dolog.
Tisztázzunk valamit: soha nem mondtam, hogy precizen pontosan ugyanannyi értékben fognak fejlődni a tulajdonságaid, mintha vadásztál volna és azt rátolod a tulajdonságokra. Egy közelítő értéket alkalmazunk, valamekkora ráhagyással (plusz szorzóval). Mivel azonban Zarknodnál a specet adó tárgyakat nem vettük figyelembe, mint ahogy a HT-t sem, ezért még a ráhagyással együtt is volt olyan a top játékosok között, aki úgy érezte, rosszul járt (mert a relikviákat és az állatfejlődést 0-s értéknek tekintette), de a kevésbé táposak közül mindenki nagyon jól járt. Most, hogy a tárgyakat is figyelembe vesszük, remélhetőleg már mindenki pozitívban lesz akárhogy is tekinti a dolgot. Akinek bármilyen kétsége van (pl. Kocos) hogy még igy is "bukóban" lesz, és a relikviákra nincs igazán szüksége, annak azt tudom tanácsolni, hogy ne foglalkozzon az eventtel, üssön le napi 1 sárkányt hogy az állatok morálja rendben legyen aztán jónapot.
- És igen, az ultraspecet képzeletben "felturbózzuk" akkor is ha nincs éppen.
- A fázisokat a végén, egyben értékeljük, a fázisok között viszed tovább az eredményedet.
- A statisztika nem frissül azonnal, csak bizonyos időközönként, ez a Zarknodnál is igy volt.
- Akinek már van aukciós bérlete, és igy nem látja hasznát a féléves aukciós bérletnek, azoknak egy másik relikvia esik, hogy ne érje őket hátrány. Ez a relikvia is (bár a leírásában nincs külön feltüntetve, mivel Baraty egy meglévő relikviát klónozott) csak fél évig lesz náluk!
- Az inspirátort nem fogjuk korlátozni az event alatt, mint ahogy más relikviát sem, miért tennénk? Evvel az erővel azt is korlátozni kéne aki 800 csp-vel vág bele az eventbe, vagy aki korábban kezdett játszani stb... Nem tudom, kinek mennyire esett le, de a térképes eventtel ellentétben, a Zarknodnál mindenki nyer, azok, akik a top listán teljesítenek, azok kapnak még egy mikronnyi kis pluszt, de erre irigykedni nem szép dolog.
Gondolkoztam ma az új Eseményen. Vajon miért nem "árazzák" be Miklósék a jutalmat kicsit nagyobbra mint a belefeccölt erőforrások?
Tisztázzunk valamit: soha nem mondtam, hogy precizen pontosan ugyanannyi értékben fognak fejlődni a tulajdonságaid, mintha vadásztál volna és azt rátolod a tulajdonságokra. Egy közelítő értéket alkalmazunk, valamekkora ráhagyással (plusz szorzóval). Mivel azonban Zarknodnál a specet adó tárgyakat nem vettük figyelembe, mint ahogy a HT-t sem, ezért még a ráhagyással együtt is volt olyan a top játékosok között, aki úgy érezte, rosszul járt (mert a relikviákat és az állatfejlődést 0-s értéknek tekintette), de a kevésbé táposak közül mindenki nagyon jól járt. Most, hogy a tárgyakat is figyelembe vesszük, remélhetőleg már mindenki pozitívban lesz akárhogy is tekinti a dolgot. Akinek bármilyen kétsége van (pl. Kocos) hogy még igy is "bukóban" lesz, és a relikviákra nincs igazán szüksége, annak azt tudom tanácsolni, hogy ne foglalkozzon az eventtel, üssön le napi 1 sárkányt hogy az állatok morálja rendben legyen aztán jónapot.
- A top 10-ek jutalmazása ugyanúgy lesz, mint Zarknodnál.
- Az irányitott vadászatot beszámítjuk.
- Természetesen az összes tulajdonság növekménynél úgy tekintjük, hogy az ultraspecializálva van (tehát még meg is spórolsz egy rakás őskövet, nem kellett váltogatni)
- A kvízmedálokat a számításnál nem vesszük figyelembe.
- különböző méretből származó szorzók eredője - ezt a végelszámolásnál 1-nek tekintjük, de a LE egy részét már a szörny megölésekor megkapod ugye, és ott van méret szorzó (a maradékot meg remélhetőleg nagyjából kompenzálja az, hogy a befejezés szintjén számoljuk el a csp-t)
- Az irányitott vadászatot beszámítjuk.
- Természetesen az összes tulajdonság növekménynél úgy tekintjük, hogy az ultraspecializálva van (tehát még meg is spórolsz egy rakás őskövet, nem kellett váltogatni)
- A kvízmedálokat a számításnál nem vesszük figyelembe.
- különböző méretből származó szorzók eredője - ezt a végelszámolásnál 1-nek tekintjük, de a LE egy részét már a szörny megölésekor megkapod ugye, és ott van méret szorzó (a maradékot meg remélhetőleg nagyjából kompenzálja az, hogy a befejezés szintjén számoljuk el a csp-t)
Idézet: Kocos - 2010.09.15. 11:05:17
Huh, én nagyjából követem a fórumot, de nyilván nem tudok minden egyes hozzászólást elolvasni, van valami égetően fontos probléma amiről elfeledkeztünk? Ha igen, akkor légyszives inkább direktben üzenjen nekünk, az tuti eljut hozzám...
Idézet: Let. - 2010.09.15. 11:34:50
Én ilyet nem mondtam volna? Hogy nem éri meg az eventet csinálni, mert a vadászattal jobban jársz, mint összességében az eventből szerzett LEvel, állatfejlődéssel, relikviákkal, tulajdonságnövekedéssel és kiégett őskövekkel? Szerintem valamit félreértettél, de nagyon...
Ariel: a jutalmazás számításakor természetesen figyelembe van véve, hogy a vadászat során sajtolsz is. Ahogy írod, a Zarknodnál azon volt a problémázás, hogy a fejlesztő tárgyak nem voltak beszámolva (tudatosan) ez a költség volt szembeállítva az állatfejlődéssel, relikviákkal, kiégett őskövekkel, fertőzés csökkenéssel és szerencsével. Most ígéretet tettem rá, hogy az ultraspecializáció bónuszt növelő tárgyakat is beszámoljuk. Lesznek faktorok, amelyek továbbra sem kerülnek beszámításra, mint pl. hatalom tornya vagy néhány spéci relikvia ami a vadászat/sajtolás LE-t befolyásolja. De pl. ha 40.szinten kezded az eseményt, és 42. szinten van az eredményhirdetés, akkor az egészet 42. szintű vadászat LE-vel számoljuk el.
Varhato esetleg, hogy a sok-sok kerdesre es felvetett problemara is lesz valami reakcio?
Huh, én nagyjából követem a fórumot, de nyilván nem tudok minden egyes hozzászólást elolvasni, van valami égetően fontos probléma amiről elfeledkeztünk? Ha igen, akkor légyszives inkább direktben üzenjen nekünk, az tuti eljut hozzám...
Idézet: Let. - 2010.09.15. 11:34:50
Másrészt te is mondtad, hogy nem fogja annyira megérni mint a vadászat (végső elszámolásra gondolok). Ennek mi értelme van? Kinek jó ez?
Én ilyet nem mondtam volna? Hogy nem éri meg az eventet csinálni, mert a vadászattal jobban jársz, mint összességében az eventből szerzett LEvel, állatfejlődéssel, relikviákkal, tulajdonságnövekedéssel és kiégett őskövekkel? Szerintem valamit félreértettél, de nagyon...
Ariel: a jutalmazás számításakor természetesen figyelembe van véve, hogy a vadászat során sajtolsz is. Ahogy írod, a Zarknodnál azon volt a problémázás, hogy a fejlesztő tárgyak nem voltak beszámolva (tudatosan) ez a költség volt szembeállítva az állatfejlődéssel, relikviákkal, kiégett őskövekkel, fertőzés csökkenéssel és szerencsével. Most ígéretet tettem rá, hogy az ultraspecializáció bónuszt növelő tárgyakat is beszámoljuk. Lesznek faktorok, amelyek továbbra sem kerülnek beszámításra, mint pl. hatalom tornya vagy néhány spéci relikvia ami a vadászat/sajtolás LE-t befolyásolja. De pl. ha 40.szinten kezded az eseményt, és 42. szinten van az eredményhirdetés, akkor az egészet 42. szintű vadászat LE-vel számoljuk el.
Idézet: Ariel - 2010.09.15. 10:28:43
Láthatatlanság VS Landragór:
A láthatatlanokat nem akartuk az eseményből kizárni, ezért lehet landragórozni láthatatlanul is.
Mivel a landragórozás egyfajta alternativ vadászat, ezért a láthatatlanság TP és LE felezése itt is működött alapértelmezésben. De Arielnek tökéletesen igaza van, a LE nagyobb részét itt az emberek a végén, jutalomként kapják meg, ahol a láthatatlanság már nem számít. Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk: a láthatatlanok is ugyanannyi LE-t és TP-t kapnak landragórozásnál, mint mindenki más, nem lesz felezés. Köszönöm az észrevételt!
Így gyakorlatilag a láthatatlanság most egy második VF-et jelent
Láthatatlanság VS Landragór:
A láthatatlanokat nem akartuk az eseményből kizárni, ezért lehet landragórozni láthatatlanul is.
Mivel a landragórozás egyfajta alternativ vadászat, ezért a láthatatlanság TP és LE felezése itt is működött alapértelmezésben. De Arielnek tökéletesen igaza van, a LE nagyobb részét itt az emberek a végén, jutalomként kapják meg, ahol a láthatatlanság már nem számít. Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk: a láthatatlanok is ugyanannyi LE-t és TP-t kapnak landragórozásnál, mint mindenki más, nem lesz felezés. Köszönöm az észrevételt!
VF / EH téma:
A Landragór event során CSP-t használsz, ezért a vadászatot lehet neki megfeleltetni. A VF azért működik rá, mert ha ezt a CSP-t vadászatra költenéd, arra is működne. Ez így volt már a Zarknodos eventnél is. Ez nem portyázás, PP-t nem költesz, ezért az EH nem működik rá.
A Landragór event során CSP-t használsz, ezért a vadászatot lehet neki megfeleltetni. A VF azért működik rá, mert ha ezt a CSP-t vadászatra költenéd, arra is működne. Ez így volt már a Zarknodos eventnél is. Ez nem portyázás, PP-t nem költesz, ezért az EH nem működik rá.
A képletet még egyszer át fogom ellenőrizni, nem látom akadályát, hogy a tárgyakat is figyelembe vegyük. De előre leírom, a Zarknodnál is ez volt a helyzet, tökéletes algoritmus nincs, és nem is az a cél, hogy betűre pontosan ugyanannyit fejlődjenek a tulajdonságaid, mintha ezt az LE mennyiséget simán fejlesztésre költötted volna. Itt a tulajdonságfejlesztés mellett relikviákat is kapsz, fejlődnek az állataid, és ne feledkezzünk el a szerencséről, a kiégett őskövekről meg a plecsniről (lesz az is).
A topic nyitó postját kiegészítettem konkrétumokkal, nehogy valakinek a kíváncsiság kifúrja az oldalát
Dátum: 2010.09.10. 17:54:38
Felkerültek a Legenda újabb fejezetei, a 136. fejezetig bezárólag.
Zsigereid mélyén érzed: valami változik a világban. Hideg szelek fújnak, bőröd gyakran bizsereg, mintha láthatatlan, kutakodó csápok érintenék meg. Olyan érzésed van, mintha ez összefüggésben lenne Zarknoddal... Hordaparancsnokodat kérdezed erről. Ő elmondja, hogy azt hallotta, a drakolder úr a világok között utazik, hogy meggyőződjön róla: az Ellenség nem tér vissza többé Ghallára. Amit érzel, az Landragór jelenléte. A fékezhetetlen óriássárkányt saját apja, Zarknod zárta egy földalatti börtönbe még az Ellenség érkezése előtt, büntetésképp bűneiért: Landragórt annak idején a föld átkának hívták, a régi világ egyik leggyűlöltebb és leghatalmasabb gonosztevője volt. Zarknod szendergése alatt azonban a börtön meggyengült, és amikor a drakolder elhagyta ezt a világot, Landragór végre ki tudott szabadulni. Az óriássárkány mostanra már óriási pusztítást végzett északon, és egyre közeledik a végzeturak itteni településeihez. Hamarosan tennetek kell valamit...
************ UPDATE *************
Némi további információ az eseményről (nem szerepjátékos, hanem nyers-tápolós megközelítésben):
Holnap, kedden, szept. 14-én fog elindulni, 10 órakor.
Az esemény struktúrájában hasonló lesz Zarknod ébredéséhez:
A részvételhez szükséges minimális szint 3, 3 fázisból áll, a fázisok során manapilonokkal kell tölteni, az esemény végén a felhasznált LE alapján a karakterek tulajdonságnövekedést kapnak.
Ami változik:
A fázisok fix idejűek (10-10 naposak), az alacsonyabb szintűek számára az aktiválási költséget csökkentettük, lesznek új relikviák, amelyek az esemény során esnek (de a portyagömb kivételével a régieket is meg lehet szerezni), a szorzók számítása változott, nem az aktív játékosok számát, hanem az akív játékosok szintösszegét veszi alapul, és ezt az esemény során is updatelni fogjuk.
Ja és persze más lesz a történet, mások lesznek az ellenfelek, mások lesznek a hatások...
Ami FONTOS: Az esemény indulásával az Egyéb menüpontokból a régi, Zarknodos gomb el fog tűnni. Úgyhogy ha valaki esetleg még nem vette fel a jutalmat (5% fertőzés csökkenés) akkor az tegye meg legyen szíves, mert utólag ez már elég körülményes lesz.
************ UPDATE *************
Némi további információ az eseményről (nem szerepjátékos, hanem nyers-tápolós megközelítésben):
Holnap, kedden, szept. 14-én fog elindulni, 10 órakor.
Az esemény struktúrájában hasonló lesz Zarknod ébredéséhez:
A részvételhez szükséges minimális szint 3, 3 fázisból áll, a fázisok során manapilonokkal kell tölteni, az esemény végén a felhasznált LE alapján a karakterek tulajdonságnövekedést kapnak.
Ami változik:
A fázisok fix idejűek (10-10 naposak), az alacsonyabb szintűek számára az aktiválási költséget csökkentettük, lesznek új relikviák, amelyek az esemény során esnek (de a portyagömb kivételével a régieket is meg lehet szerezni), a szorzók számítása változott, nem az aktív játékosok számát, hanem az akív játékosok szintösszegét veszi alapul, és ezt az esemény során is updatelni fogjuk.
Ja és persze más lesz a történet, mások lesznek az ellenfelek, mások lesznek a hatások...
Ami FONTOS: Az esemény indulásával az Egyéb menüpontokból a régi, Zarknodos gomb el fog tűnni. Úgyhogy ha valaki esetleg még nem vette fel a jutalmat (5% fertőzés csökkenés) akkor az tegye meg legyen szíves, mert utólag ez már elég körülményes lesz.
Dátum: 2010.09.03. 16:29:02
Amin jelenleg dolgozunk:
Régóta ígértük a kvíz olimpia megreformálását. Ez sajnos csúszott, elég komplikált lett a dolog, de most úgy néz ki, hogy hamarosan elkészül az új rendszer. A jövő héten szeretnénk csinálni egy tesztet (kviz olimpia a játékban, de dijak nélkül, aki akar, részt vehet benne), és rá pár napra mehet az éles.
Az új rendszernek lesz egy mellékhatása, sokkal gyorsabb lesz, tehát nem fog laggolni, lassabb gépeknél ill. lassabb internet kapcsolatnál is ugyanolyan sebességgel kapod a kérdéseket.
A másik fókuszunk most egy játékos esemény kidolgozása.
Nagy fába vágtuk a fejszénket, mert egy olyan, általános rendszert dolgoztunk ki, amivel a jövőben gyorsabban és rugalmasabban lehet új eseményeket csinálni. Most tehát sokat dolgozunk vele, de utána remélhetőleg akár 1-2 havonta is lehet egy Zarknod szintű esemény.
Szintén fejlesztési ötlet volt a térkapuknál egy ritka szörny, különleges kinccsel, illetve a lélekkufár "megverése", ezek nem időszakos események lennének, hanem állandó dolgok, de az esemény fejlesztése most nagyobb prioritást kapott.
Régóta ígértük a kvíz olimpia megreformálását. Ez sajnos csúszott, elég komplikált lett a dolog, de most úgy néz ki, hogy hamarosan elkészül az új rendszer. A jövő héten szeretnénk csinálni egy tesztet (kviz olimpia a játékban, de dijak nélkül, aki akar, részt vehet benne), és rá pár napra mehet az éles.
Az új rendszernek lesz egy mellékhatása, sokkal gyorsabb lesz, tehát nem fog laggolni, lassabb gépeknél ill. lassabb internet kapcsolatnál is ugyanolyan sebességgel kapod a kérdéseket.
A másik fókuszunk most egy játékos esemény kidolgozása.
Nagy fába vágtuk a fejszénket, mert egy olyan, általános rendszert dolgoztunk ki, amivel a jövőben gyorsabban és rugalmasabban lehet új eseményeket csinálni. Most tehát sokat dolgozunk vele, de utána remélhetőleg akár 1-2 havonta is lehet egy Zarknod szintű esemény.
Szintén fejlesztési ötlet volt a térkapuknál egy ritka szörny, különleges kinccsel, illetve a lélekkufár "megverése", ezek nem időszakos események lennének, hanem állandó dolgok, de az esemény fejlesztése most nagyobb prioritást kapott.
Dátum: 2010.09.02. 12:42:39
Ja a felejtést így már értem, végülis meg lehet csinálni.
Az esszencia konvertert is felveszem a listára (de ne aggódjatok, nem kell hozzá majd 110-es szint). De itt jegyzem meg, hogy a szűk keresztmetszet az ultratápok kifarmolásánál NEM az esszenciák beszerzése lesz, hanem az 50-es alkimista labor. Tehát ha berakjuk ezt a konvertert, akkor azzal annyit érünk el, hogy a top szövik még gyorsabban kovácsolnak belőle előnyt, de ha így akarjátok, tőlem mehet a dolog.
LGY-ből gyógyító ital: már elég gyógyulási lehetőség van a játékban, többet nem szeretnénk.
Osi titok (szabadon valaszott szakertelmed maximuma eggyel megno) komplikált az implementáció és a szakértelem maxok növelgetése sok szakértelemnél már igy is több problémát okozott, ezt sajnos nem tudjuk megcsinálni.
Az esszencia konvertert is felveszem a listára (de ne aggódjatok, nem kell hozzá majd 110-es szint). De itt jegyzem meg, hogy a szűk keresztmetszet az ultratápok kifarmolásánál NEM az esszenciák beszerzése lesz, hanem az 50-es alkimista labor. Tehát ha berakjuk ezt a konvertert, akkor azzal annyit érünk el, hogy a top szövik még gyorsabban kovácsolnak belőle előnyt, de ha így akarjátok, tőlem mehet a dolog.
LGY-ből gyógyító ital: már elég gyógyulási lehetőség van a játékban, többet nem szeretnénk.
Osi titok (szabadon valaszott szakertelmed maximuma eggyel megno) komplikált az implementáció és a szakértelem maxok növelgetése sok szakértelemnél már igy is több problémát okozott, ezt sajnos nem tudjuk megcsinálni.
Dátum: 2010.09.01. 15:23:23
Köszönöm a javaslatokat! Mindenképp csak olyan dolgokról lehet szó, amelyek valóban hiányt pótlóak, az hogy ugyanazt a dolgot 3-4. féle módon tápoljuk arra nem sok szükség van. Arról, hogy mit lehet és mit nem:
Bizonyos ideig ható italok: egy adott karakterről már igy is horror mennyiségü adatot tárolunk, újabb timestampok lehetőség szerint már nem kellenének.
Vérengző medál: mehet.
Idomár pálca: felesleges, erre lesznek állatfelszerelések.
Lélekvédő: felesleges, vannak lélekvédelmet adó tárgyak.
Deus ex machina: felesleges, van erre alkimista.
A felejtés gyürüje: ezt nem egészen értem, mire lenne jó? hacsak nem valamiféle exploitra.
Kalandor felszerelés: erre sincs sok szükség, a szakértelmek szabadon növelhetők. Inkább olyasmire lenne igény ahogy hallottam, ami minden próbára ad bónuszt (pl. Szerencsetalizmán ötlete), de a kristálypont termelésre is számos lehetőség van szóval még arra se biztos hogy szükség van.
Dukátátalakitó: ha erre lenne is igény, max. "rabszolgák" részéről, ezért ilyet nem fogunk csinálni.
Energiahasznosító szelence (+10 EH): mehet, úgyis van erről egy topic hogy az EH túl gyenge.
Respecializációs ital (Az állat/ok szakértelmei újraoszthatóak). Nagyon jó ötlet!
Kalandozó modul +1 kaland tárolható (összesen 11) Igen ez is hiánypótló, mehet akár.
Lélekgyémánt kreátor: tipikus nem hiánypótló tárgy, nincs rá szükség.
A lopás köve: Túl speciális, 100% fertőzés + lopkodós karakter kell hozzá
Vlagyimir szeme: Ld. fent, szükségtelen.
Wurgolx szarva / Próféta: effektive egy kritikust növelő tárgy, fantáziátlan.
Tehát a felsorolt ötletekből ami megállja a helyét és meg tudjuk csinálni:
Vérengző medál, Respecializációs ital és kalandozó modul, EH szelence.
Bizonyos ideig ható italok: egy adott karakterről már igy is horror mennyiségü adatot tárolunk, újabb timestampok lehetőség szerint már nem kellenének.
Vérengző medál: mehet.
Idomár pálca: felesleges, erre lesznek állatfelszerelések.
Lélekvédő: felesleges, vannak lélekvédelmet adó tárgyak.
Deus ex machina: felesleges, van erre alkimista.
A felejtés gyürüje: ezt nem egészen értem, mire lenne jó? hacsak nem valamiféle exploitra.
Kalandor felszerelés: erre sincs sok szükség, a szakértelmek szabadon növelhetők. Inkább olyasmire lenne igény ahogy hallottam, ami minden próbára ad bónuszt (pl. Szerencsetalizmán ötlete), de a kristálypont termelésre is számos lehetőség van szóval még arra se biztos hogy szükség van.
Dukátátalakitó: ha erre lenne is igény, max. "rabszolgák" részéről, ezért ilyet nem fogunk csinálni.
Energiahasznosító szelence (+10 EH): mehet, úgyis van erről egy topic hogy az EH túl gyenge.
Respecializációs ital (Az állat/ok szakértelmei újraoszthatóak). Nagyon jó ötlet!
Kalandozó modul +1 kaland tárolható (összesen 11) Igen ez is hiánypótló, mehet akár.
Lélekgyémánt kreátor: tipikus nem hiánypótló tárgy, nincs rá szükség.
A lopás köve: Túl speciális, 100% fertőzés + lopkodós karakter kell hozzá
Vlagyimir szeme: Ld. fent, szükségtelen.
Wurgolx szarva / Próféta: effektive egy kritikust növelő tárgy, fantáziátlan.
Tehát a felsorolt ötletekből ami megállja a helyét és meg tudjuk csinálni:
Vérengző medál, Respecializációs ital és kalandozó modul, EH szelence.
Dátum: 2010.09.01. 13:07:27
A mai nappal kéréseitek alapján a következő fejlesztések kerültek be:
- A magas szinten jövő kaland ellenfelek szintjét csökkentettük valamelyest, azaz gyengítettük őket.
- 126. szinttől a térkapus lények kaptak egy nagyon minimális értékű lélekszívás védelmet.
- Az állat szakértelmeknél bekerült egy új gomb, amellyel egyetlen gombnyomással az összes szakértelempontot el lehet költeni egy adott szakértelemre.
- A segítségnyújtásnál most már nem megy át egészség és mágia, mivel ezeknek a harcban úgysincs szerepe.
- A kristáyhorda 3-6 napos elbújási idejét 2-4 napra csökkentettük.
- A magas szinten jövő kaland ellenfelek szintjét csökkentettük valamelyest, azaz gyengítettük őket.
- 126. szinttől a térkapus lények kaptak egy nagyon minimális értékű lélekszívás védelmet.
- Az állat szakértelmeknél bekerült egy új gomb, amellyel egyetlen gombnyomással az összes szakértelempontot el lehet költeni egy adott szakértelemre.
- A segítségnyújtásnál most már nem megy át egészség és mágia, mivel ezeknek a harcban úgysincs szerepe.
- A kristáyhorda 3-6 napos elbújási idejét 2-4 napra csökkentettük.
Dátum: 2010.08.31. 19:08:30
Egyetértek azzal, hogy felfelé támadásnál adhatna több LE-t az EH, utánanézek majd, hogy ez miért nem igy működik.
Arról, hogy a portya LE-t adó tárgyak is módositsák az EH-t: elvileg lehetne ezt is, a kérdés annak idején is csak az volt, hogy a zsákmányolt LE-t számoló képletben hová illesszük az EH-s limit vizsgálatot. Az EH eredeti funkciója az lett volna, hogy adjon egy minimális LE-t akkor is, ha egyébként nem kapnál. Az hogy mi adódik hozzá és mi nem csak azon múlik hogy akarunk-e még erősiteni rajta.
A láthatatlan sajtolósdiról, amikor ez először felmerült, kézenfekvő volt a megoldás, hogy a sajtolásért is fele LE járjon láthatatlanságban, de akkor a "játékosok nem szeretik a nerfet, ne bántsuk őket ha nem muszáj" lobbi győzött. De ha már az ezt használó játékosok is azt mondják, hogy túlzás, tőlem simán helyrerakhatjuk...
Arról, hogy a portya LE-t adó tárgyak is módositsák az EH-t: elvileg lehetne ezt is, a kérdés annak idején is csak az volt, hogy a zsákmányolt LE-t számoló képletben hová illesszük az EH-s limit vizsgálatot. Az EH eredeti funkciója az lett volna, hogy adjon egy minimális LE-t akkor is, ha egyébként nem kapnál. Az hogy mi adódik hozzá és mi nem csak azon múlik hogy akarunk-e még erősiteni rajta.
A láthatatlan sajtolósdiról, amikor ez először felmerült, kézenfekvő volt a megoldás, hogy a sajtolásért is fele LE járjon láthatatlanságban, de akkor a "játékosok nem szeretik a nerfet, ne bántsuk őket ha nem muszáj" lobbi győzött. De ha már az ezt használó játékosok is azt mondják, hogy túlzás, tőlem simán helyrerakhatjuk...
Dátum: 2010.08.24. 13:23:06
Igazándiból ezt nem tudom, hova lehet még ragozni, a javaslataitok alapján elkészült egy tervezet, amelyet a további javaslatok alapján finomhangoltunk, majd rövid időn belül leprogramoztunk. A fejlesztés nyomán a játékosok az ismételhető küldetéseket gyorsabban és változatosabban tudják megcsinálni.
A 12 állaton kár rágódni, ez egy kompromisszum, én a 15-öt tartottam volna reálisnak. Ez igy is az egyik legkönnyebb küldetés marad, sőt pont a reform miatt (mivel több küldetés pörgethető) még könnyebb lesz, ez önmagában indokolta a nehezitést, a palota már csak hab a tortán.
Aki akarja, még nyugodtan rágódjon ezen, szórjon hamut a fejére, pontozzon le stb. a topic nyitva maradt továbbra is aki a témához hozzá akar szólni.
A 12 állaton kár rágódni, ez egy kompromisszum, én a 15-öt tartottam volna reálisnak. Ez igy is az egyik legkönnyebb küldetés marad, sőt pont a reform miatt (mivel több küldetés pörgethető) még könnyebb lesz, ez önmagában indokolta a nehezitést, a palota már csak hab a tortán.
Aki akarja, még nyugodtan rágódjon ezen, szórjon hamut a fejére, pontozzon le stb. a topic nyitva maradt továbbra is aki a témához hozzá akar szólni.
Dátum: 2010.08.24. 13:15:37
Az ismételhető küldetések (és a hozzájuk tartozó normál küldetések) változtak, a legtöbbet könnyítettük, hogy mindegyiket hasonlóképp megérje csinálni, illetve ezzel együtt beraktunk 2 új ismételhető küldetést. A bénítós küldetés nehezítésével együtt a Kristály Horda csizmájáról a kábítás védelem lekerült.