Az epikus tárgyak beáldozásának nem sok értelmét látom. Egyrészt nem nő a kincsek száma, másrészt az erősebb tárgyakkal is elmarad a szövetség. Harmadrészt a random ugyan úgy megvan, és simán lehet, hogy 20 visszahívott epik után sincs még meg a kívánt tárgy. Egy kis szövetség pedig nem fog 10x is epiket visszahívni, miközben továbbra is csak 1 kincse marad. Inkább leüt 4-5 normál szörnyet a több kincsért.
Igazából ebből senki nem tápolna, sőt, a legtöbb szövi nem is kezdene bele a kincseskamra építésébe ilyen feltételek mellett.
Hozzászólások - Ariel
Dátum: 2010.05.29. 20:13:07
Dátum: 2010.05.29. 20:06:17
Idézet: Jeriko - 2010.05.29. 19:51:20
Nem kell semlegesítés egyáltalán. Hasson X időre (3 nap), utána elmúlik. Máris lehet vele taktikázni.
Így elég lenne 3 naponta megújítani az átkot és védekezni sem lehet ellene.
Nem kell semlegesítés egyáltalán. Hasson X időre (3 nap), utána elmúlik. Máris lehet vele taktikázni.
Így elég lenne 3 naponta megújítani az átkot és védekezni sem lehet ellene.
Dátum: 2010.05.29. 11:10:03
Birka, a 4 napos rendszer akkor volt aktuális, amikor a token rendszer volt tervben. A mostani rendszer ugyan duplázza majd a kincseket pár szöviben, de továbbra is minden random marad. A token rendszerrel a kincsek mennyisége maradt volna az eredeti mennyiség, de a fele választható lett volna.
Az AL most naponta üti az epikust, elég sok időnek kell még ahoz eltelnie, hogy 4 napra fékezzen a szövi, csak azért, hogy közben egy visszahívhatót is üssünk.
Arról nem is beszélve, hogy az entitásokkal jóval gyorsabban lehet haladni. 3 nap alatt lehet 3 szintet ugrani az entitással, míg ha 4 napra lassul az epikus, akkor a 3 szint ugráshoz 24 nap kell.
Ha tényleg cél az epikusok ütésének lassítása, akkor ezért olyasmit kell nyújtson cserébe a kincseskamra, amiért valóban meg is éri lassítani. Ha a visszahívható epikus nem random tárgyat ad, hanem választhatót, az már valami, de egy random kincsért az AL valószínüleg csak akkor fog lassítani, ha már olyan erős az epikus, aminek legyőzése túl sok energiát igényel.
Az AL most naponta üti az epikust, elég sok időnek kell még ahoz eltelnie, hogy 4 napra fékezzen a szövi, csak azért, hogy közben egy visszahívhatót is üssünk.
Arról nem is beszélve, hogy az entitásokkal jóval gyorsabban lehet haladni. 3 nap alatt lehet 3 szintet ugrani az entitással, míg ha 4 napra lassul az epikus, akkor a 3 szint ugráshoz 24 nap kell.
Ha tényleg cél az epikusok ütésének lassítása, akkor ezért olyasmit kell nyújtson cserébe a kincseskamra, amiért valóban meg is éri lassítani. Ha a visszahívható epikus nem random tárgyat ad, hanem választhatót, az már valami, de egy random kincsért az AL valószínüleg csak akkor fog lassítani, ha már olyan erős az epikus, aminek legyőzése túl sok energiát igényel.
Dátum: 2010.05.28. 15:59:27
Kincseskamra
30-ik szint fölé építeni nem éri meg. A +20 lélekgyémánt epikusonként minimális. Magas szinten +1 teljesített kalandot jelent kéthetente.
Kennel
epikus harapás - Magas szintű epikusokat nem találnak el az állatok a szintkülönbség miatt, támadást is adjon a szakértelem, különben tovább folyik a légkarate.
regeneráció - Működik akkor is ha az állatok a kennelben vannak?
30-ik szint fölé építeni nem éri meg. A +20 lélekgyémánt epikusonként minimális. Magas szinten +1 teljesített kalandot jelent kéthetente.
Kennel
epikus harapás - Magas szintű epikusokat nem találnak el az állatok a szintkülönbség miatt, támadást is adjon a szakértelem, különben tovább folyik a légkarate.
regeneráció - Működik akkor is ha az állatok a kennelben vannak?
Dátum: 2010.05.28. 11:50:19
Idézet: Miklós - 2010.05.27. 16:39:00
Ha viseled, és megtámad valaki, a győztes csatáért LE-t, TP-t nem kapsz, állataid nem kapnak TP-t.
A támadóm ettől függetlenül még elveszti a LE-t?
Ha viseled, és megtámad valaki, a győztes csatáért LE-t, TP-t nem kapsz, állataid nem kapnak TP-t.
A támadóm ettől függetlenül még elveszti a LE-t?
Dátum: 2010.05.28. 11:07:55
A legutóbbi tali előtt mintha lett volna vmi lista, hogy mi az amin végig kellene menni a találkozón. Nem csinálsz most ilyet Birka?
Dátum: 2010.05.26. 19:33:46
Ha valamivel ki akarjuk váltani a kategorizálást, az olyasmi legyen, ami mindenki számára egyformán elérhető.
Sajnos a kalandok teljesítésének költsége durván eltér még adott szinten belül is attól függően hogy valaki VF-es, pók, vagy normál tempóban halad a játékban. Amivel egy normál karakter megszenved, azzal egy VF-es karakter könnyedén elboldogul.
Sajnos a kalandok teljesítésének költsége durván eltér még adott szinten belül is attól függően hogy valaki VF-es, pók, vagy normál tempóban halad a játékban. Amivel egy normál karakter megszenved, azzal egy VF-es karakter könnyedén elboldogul.
Ahogy nézem, a találati esélyek számolgatásánál sokan elfelejtik, hogy mindenki kapott egy szorzót, az aktív játékosok függvényében. Hogy ez a szorzó egynél nagyobb volt, vagy kisebb, nem tudni, ahogy azt sem, hogy milyen gyorsan vált aktívvá/passzívvá egy játékos. Fölösleges azt számolgatni, hogy mennyi térképet talált a karakter, és mennyit kellett volna, hiszen a valós találati esély nem volt ismert. Akár egy napon belül is komolyan változhatott a találati esély.
Dátum: 2010.05.25. 15:28:29
Hát, szerintem vagy elkésett a visszahívható epikus témája és az épületek bekerülnek a játékba még a találkozó előtt, vagy még sehol nem áll az egész, és akkor a köv. 1-2 hónapban nem is kell rá számítanunk.
Miklós 2-3 hetet ígért a reakcióra, ez már a 6-ik hét, és semmi update...
Miklós 2-3 hetet ígért a reakcióra, ez már a 6-ik hét, és semmi update...
Dátum: 2010.05.25. 15:15:03
4 naponta szerezhetne a szövetség +1 tárgyat. A Miklós által ajánlott token rendszerrel 40 nap alatt minden egyes szövetségi tag kapna +1 szabadon választható tárgyat. Ami akár +35 tárgy is lehet 40 nap alatt. Ez sokkal inkább elértékteleníti a tárgyakat.
Azt se felejtsd el, hogy valószínüleg elég keményen kell majd építkezni a kincseskamra továbbfejlesztéséhez. Kétlem, hogy tucatszámra szaporodnának a farmszövik, és több száz millió LE-t tolnának egy ilyen építkezésbe.
Azokban a szövikben, ahol a játékélmény hiányzik, a tagok önmaguk is szabályozni tudják a támadás rendjét. Ahol a kicsiknek az kell, hogy epiket üthessenek, ott a nagyok nem fogják elvinni előlük, a lehetőséget.
Azt se felejtsd el, hogy valószínüleg elég keményen kell majd építkezni a kincseskamra továbbfejlesztéséhez. Kétlem, hogy tucatszámra szaporodnának a farmszövik, és több száz millió LE-t tolnának egy ilyen építkezésbe.
Azokban a szövikben, ahol a játékélmény hiányzik, a tagok önmaguk is szabályozni tudják a támadás rendjét. Ahol a kicsiknek az kell, hogy epiket üthessenek, ott a nagyok nem fogják elvinni előlük, a lehetőséget.
Dátum: 2010.05.25. 14:55:01
Ugyan azt, amit te javasoltál olyan megszorítások és korlátok nélkül amit a szövetség ha akar, házon belül meghozhat.
Korlátozni az üthetőséget és licitet fölösleges és csak problémákat szülne, de a szövetség hozhat ilyen szabályokat a saját tagjaira vonatkozóan.
Korlátozni az üthetőséget és licitet fölösleges és csak problémákat szülne, de a szövetség hozhat ilyen szabályokat a saját tagjaira vonatkozóan.
Dátum: 2010.05.25. 13:06:38
Szerintem kezd túlbonyolódni az egész.
Az epik ütésének lassítására irányuló épületet úgysem ússzuk meg. Hogy lesz-e token rendszer azt még nem tudni, de hozzá lehetne csapni, hogy ha legalább 4 nap eltelt az utolsó nem visszahívott epikus óta (és az utolsó epik nem visszahívott volt), akkor vissza lehessen hívni egy epikust, mégpedig úgy, hogy az adott kincs nevét adja meg a szövetség, amiért harcba akar szállni, és ehez kapja az epikust. Csak olyan kincstáblából lehet választani, amin már túlvan a szövetség.
Az epik ütésének lassítására irányuló épületet úgysem ússzuk meg. Hogy lesz-e token rendszer azt még nem tudni, de hozzá lehetne csapni, hogy ha legalább 4 nap eltelt az utolsó nem visszahívott epikus óta (és az utolsó epik nem visszahívott volt), akkor vissza lehessen hívni egy epikust, mégpedig úgy, hogy az adott kincs nevét adja meg a szövetség, amiért harcba akar szállni, és ehez kapja az epikust. Csak olyan kincstáblából lehet választani, amin már túlvan a szövetség.
Dátum: 2010.05.20. 08:53:23
Lehet, hogy félreérthetően fogalmaztam. Nem minden ősköves kacatra gondoltam, de a használható tárgyakat ugyan úgy megveszik, mint régebben. Az már megint más kérdés, hogy az ősköves tárgyak használhatósága több szinten keresztül is mélyponton van.
A főmágus látóköpenye után én sem vettem új páncélt kb 20 szinten keresztül, a Zu'lit pajzsa után sincs hónapokon keresztül használható ősköves pajzs.
A főmágus látóköpenye után én sem vettem új páncélt kb 20 szinten keresztül, a Zu'lit pajzsa után sincs hónapokon keresztül használható ősköves pajzs.
Dátum: 2010.05.19. 15:42:14
Kóc képlete szerint egy szintet lefelé ütve 35 Tp-t kapnék 2280 LE mellé. Ez 65 LE/Tp, tehát nem rosszabb mint VF nélkül a vadászat.
Én itt nem az EH-t és a VF-et hasonlítottam össze, csak azt mondom, hogy Razor javaslata sem megoldás. Ha VF-re is működne amit mondott, abból az lenne, hogy a VF-es kari dupla annyi LE-t kapna egy portyáért mint az aki nem használ VF-et és a szakértelem még tovább erősödne.
Ha abból indulunk ki, hogy egy VF-es karinak nem éri meg portyázni, mert rosszabb a LE/Tp arány a portyában mint vadászatban és erősíteni kell a portya jutalmát, akkor következő lépcsőben az jönne, hogy a póknak nem éri meg vadászni, mert portyából jobban erősödik, tápoljuk meg a vadászatot. Ennek sosem lenne vége.
Én itt nem az EH-t és a VF-et hasonlítottam össze, csak azt mondom, hogy Razor javaslata sem megoldás. Ha VF-re is működne amit mondott, abból az lenne, hogy a VF-es kari dupla annyi LE-t kapna egy portyáért mint az aki nem használ VF-et és a szakértelem még tovább erősödne.
Ha abból indulunk ki, hogy egy VF-es karinak nem éri meg portyázni, mert rosszabb a LE/Tp arány a portyában mint vadászatban és erősíteni kell a portya jutalmát, akkor következő lépcsőben az jönne, hogy a póknak nem éri meg vadászni, mert portyából jobban erősödik, tápoljuk meg a vadászatot. Ennek sosem lenne vége.
Dátum: 2010.05.19. 14:07:35
2300 LE-t hozna nekem az EH. Sajna nem tudom, szinguláris nélkül mennyi tp járna mellé, ha egy szinttel alacsonyabb ellenfelet ütök vele, de 50 tp-nél nem hiszem, hogy többet kapnék. Ez 46 LE/TP. Vadászatért 78 tp-t kapok, így 3588-as átlag vadászat jönne ki belőle. Szerintem teljesen korrekt, ha nem számítom bele az elfogásokat, ahogy azt a te javaslatodban sem lehetne figyelembe venni, hiszen az elfogás LE/TP értéke végtelen, így fejre állna tőle a képlet.
Az pedig teljesen fals, hogy VF-el számolsz Birkával együtt, hiszen Miklós eleve kizárta a VF-et, a te javaslatodból miért ne zárná ki?
Az pedig teljesen fals, hogy VF-el számolsz Birkával együtt, hiszen Miklós eleve kizárta a VF-et, a te javaslatodból miért ne zárná ki?
Dátum: 2010.05.19. 11:24:31
Ez miért lenne jobb mint a mostani EH? Ha nem használnék szingulárist, akkor az EH-val most is kb olyan LE/Tp arányt érhetnék el mint vadászattal, ha nem számolom az elfogásokat.
Dátum: 2010.05.18. 13:11:43
Az esetedben ezek szerint az hiányzik, hogy értelmes, őskőért vehető tárgy várjon a kufárnál, és máris bevételt termelnél a cégnek.
Dátum: 2010.05.18. 12:59:01
Az őskőért gyorsítás biztos népszerű, bár nem vagyok biztos abban, hogy több őskő folyik be belőle mióta harmadára csökkent az ára. De emellett a VF majdhogynem felezte a felszerelésekből befolyó árakat. Sokat számít, hogy nem hetente veszel 40 őskőért tárgyakat, hanem csak kéthetente. Ráadásul a kereskedelem módosításával magas szinten eljön majd egy időszak, amikor a VF-es karakter csak 4 hetente vesz új tárgyat, mert csak két szintenként lesz újdonság a boltban. Aztán 100-as szint után nincsenek egyszerűen (lélekgyémánt nélkül) beszerezhető felszerelések az állatoknak. Még egy lehetőséggel kevesebb a vásárlásra.
Nagyon sok tárgynál van lélekgyémánt és őskő kombináció. Néha olyan érzésem van, hogy nem azért kerül minden ilyen bődületesen sok lélekgyémántba, mert akkora tápot jelentenének, hanem nehogy túl hamar elfogyjanak a tárgyak, és újakat kelljen csinálni. Csak a gyógyító pálca elterjedésével növelni lehetne az őskő bevételeket. De több százan nem jutnak még hozzá hónapokig, mert piszok sok LGY kell mindenhez.
Nagyon sok tárgynál van lélekgyémánt és őskő kombináció. Néha olyan érzésem van, hogy nem azért kerül minden ilyen bődületesen sok lélekgyémántba, mert akkora tápot jelentenének, hanem nehogy túl hamar elfogyjanak a tárgyak, és újakat kelljen csinálni. Csak a gyógyító pálca elterjedésével növelni lehetne az őskő bevételeket. De több százan nem jutnak még hozzá hónapokig, mert piszok sok LGY kell mindenhez.
Dátum: 2010.05.18. 11:05:43
Az ősköves rendszert már az rég felborította, hogy a játékosok nagyrésze VF-et használ. Sokkal ritkábban kell tárgyakat cserélniük, ezáltal jóval kevesebbet is fizetnek a játékért. Ugyan úgy megvesznek mindent, mint egy éve tették, de már sokkal ritkábban kerül erre sor, számukra lassabban kerülnek új tárgyak a kufárhoz. Ráadásul jórészük nem turbóz és sajtol őskőből, nyugodtan elhasználják a csp-t, mert nem rohannak sehová. Megveszik a prémium tagságot, de minden más területen jóval kevesebb őskövet költenek, mert mindenhez lassabban jutnak hozzá.
Dátum: 2010.05.17. 17:05:46
Gondolom a felirat eltűnik, ha elég játékost ajánlottál már